Getin Noble Bank

Adres siedziby:
Getin Noble Bank Spółka Akcyjna
ul. Przyokopowa 33
01-208 Warszawa

Infolinia Getin Noble Banku:
Z telefonów stacjonarnych i komórkowych:
197 97

Z zagranicy:
+48 (32) 604 30 01

(573 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Getin Bank jest marką bankowości detalicznej, należącą do Getin Noble Bank S.A. Swoją ofertę kieruje do Klientów indywidualnych, segmentu małych i średnich firm, samorząd…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

573 Opinie

użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Wysokie lokaty to ściema jeżeli są to tylko dls nowych klientów starych mają gdzieś UWAGA !! bo oszukują silnie nakłaniająć na polisolokaty(ubezpieczenia na ż. i do ż) wciskając je jako lokaty obiecując i gwarantując wysokie oprocentowanie nie mówiąc o kosztach i opłatach likwidacyjnych są one na 5, 10, 15 lat ludzie tracą od 30 do 99% swoich oszczędeności !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! . Elastyczność oferty: żadna lo.. Możliwość negocjacji oferty: żadna. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: inne w reklamach zupełnie inne realnie. Dostęp internetowy: -. Wysokość opłat i prowizji: Uwaga na ten bank ! wziołem kredyt na samochód,i naliczają mi jakieś prowizje opłaty o których podczas rozmowy miało niby nie być !!! a były w umowie tak napisane że człowiek sam już nie wie o co im chodzi !!!!!!!!!! . Możliwość negocjacji oferty: brak konkretnych negociacji. Dodatkowy pakiet ubezpieczeniowy: lepiej nie komentować. Minimum formalności: rzecz mało istotna. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
NAJGORSZY BANK JAKI ZNAM, NIGDY WIECEJ NIE CHCE MIEĆ NIC WSPÓNNEGO Z TYM BANKIEM skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Od kilku miesięcy najlepszy kredyt samochodowy według rankingów. Niskie procentowanie i zerowa prowizja. Bardzo dobra oferta Getin Banku.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jeśli masz tam pieniądze to sprawdz czy nadal one są , pracownicy oszukują starsze osoby i zamiast lokat podstępem podpisują z nimiumowy na palislokaty np. Lucro przez co sa uwiązani na 15 lat i nie moga odzyskac pieniedzy a jak chca sie wycofać z umowy to traca wszystko. Jest to paparte kilkoma wyrokami na niekożyść banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Rozsądna. Dostęp internetowy: Brak wsparcia dla systemów płatności online typu payu, paypal, dotpay. Trzeba przyklepywać kody i uzupełniać wszystkie dane samemu. Chwalą się że można emailem zapłacić a kulawych płatnościach online milczą przy podpisywaniu umowy.. Obsługa klienta w placówce: Brak wyszkolenia, w trakcie jak sobie nie radzą pojawiają się `opłat` które maja zniechęcić do dalszego rozwiązywania sprawy (Placówka Jelenia Góra - zastrzeżenie dowodu osobistego - Pan obsługujący trzymał mi 30 minut - brak pomocy). Straszne kolejki - mało placówek mało darmowych bankomatów.. Wysokość opłat i prowizji: Tu akurat wszystko ok. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Moim zdaniem instytucje z grupy Getin (a jest ich kilkadziesiąt) prowadzą jakąś chorą politykę drobnego cwaniactwa i naciągactwa. Na dłuższą metę może się to okazać dla nich zgubne. Wprowadzanie w błąd na masową wręcz skalę. Kłamliwe rozmowy z para doradcami i pseudo opiekunami klienta itp to nic innego jak handlowa manipulacja i NIE WOLNO dawać temu wiary. . Potem liczą się TYLKO umowy które są bardzo podchwytliwe. Prawnicy tych instytucji dwoją się i troją by były absolutnie nie zrozumiałe Najlepiej omijać szerokim łukiem produkty finansowe sprzedawane przez Getin, Idea, Lions, Open Life , Open Finance i inne z tej grupy. Na pewno będą powstawać nowe spółki powiązane skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam pozytywne doświadczenia z Getin Noble, oferta zrozumiała. Obsługa na poziomie, wyczerpujące odpowiedzi na moje pytania. Jak najbardziej polecam. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Narbardziej złodziejski bank jaki znam ,niemiła obsługa nie polecam .Zastanówcie się dobrze zanim podpiszecie z nimi jakom kolwiek umowę .Jeszcze raz przestrzegam przed nimi a posty pozytwne to oni sami piszom skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ludzie jeżeli macie możliwość korzystajcie z innych banków. To co Getin wyprawia przy kredytach hipotecznych jest masakryczna. Ubezpieczają dosłownie wszystko , długo się czeka . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: płane za prowaszenie i to nie mało 10zł płatne przelewy i wypłaty pomijając już liczne oszustwa zresztą ten bank stał się zbyt obciachowy. Wysokość opłat i prowizji: nowłaśnie nigdzie w żadnym banku się nie spotkałem aż z takim wyciąganiem kasy od klienta. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank z jakim w życiu miałam do czynienia, oszukują, kradną pieniądze, a obsługa chamska i traktująca klienta jak zło konieczne! Nigdy więcej nie chcę mieć do czynienia z tym bankiem! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Zero rewelacji. Dostęp internetowy: Fatalny! Sobota godzina 14:30 chce zrobić przelew na poniedziałek. Jaki dostaję komunikat ???? Oczywiście BŁĄD z datą przyszłą przelewu!! Nie da się i już. Kasa na koncie leży a ja nie mogę nic zrobić !!!!. Obsługa klienta w placówce: Mruki i mało doświadczeni ludzie. Jednym słowem dzieciaki z rocznym stażem pracy !!! A ludzi z doświadczeniem chyba zaraz zwalniają ! Paranoja. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Zero rewelacji. Elastyczność oferty: Skorzystałem z fajnej promocji zwrotu pieniędzy przy płatnościach kartą za paliwo. Super fajna sprawa tylko ... tylko co się okazało ??? Wpłaciłem kasę dostałem kartę jadę na stację chce płacić a tu co ?? Transakcja odrzucona !!!! Chyba podam ten bank do sądu !!!! . Wysokość opłat i prowizji: Nawet nie zwracam na to uwagi. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Nie polecam wysokie opłaty oszukują gdzie się da lepiej unikać a przed radzę wejść i zapoznać się z "artykułami": wrobieni w getin , wrobieni w pareto II , itp . Dostęp internetowy: również kiepsko. Elastyczność oferty: bez komentaża. Możliwość negocjacji oferty: nie żartujcie !. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Brak profesjonalizmu pracowników ,mizerny kontakt z klientem.Mała albo żadna znajomość procedur do udzielania kredytów. Klient traktowany jest jak zło konieczne. Dokumenty które są dostarczone przez wnioskodawce ,są przeglądane po 5 razy. Ciężko się zorientować o co chodzi.Gdy już się wzieli za załatwienie sprawy to nie potrafią poinformować klienta czy sprawa załatwiona jest pozytywnie cz odmownie.Tak właśnie postąpili ze mną.Gdybym sam nie zadzwonił po informacje to pewnie by się nie odezwali.Azapewniali że poinformują o wynikach.A było to w Gdańsku ul. Grunwaldzka 54-PORAŻKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank, który lekceważy klienta. W placówkach \"dzikie tłumy\", za to traktowanie ich to zgroza! Bank zlikwidował mi całą historię transakcji (od 2008 r.!!!). W placówce banku spędziłam 6 godzin!!! Bez rezultatu. Dla wymęczonych kolejką i krzykami sfrustrowanych klientów pracownicy mają stałą odpowiedź: piszcie reklamacje, odpowiemy do 30 dni... Koszmar, nie bank. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
To LICHWIARZE!!!, za opóżnienie o 10 dni w spłacie raty w kwocie 95zł naliczyli 85zł odsetek to parodia!!-badziewie nie Bank odradzam!!!!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Najgorszy bank z jakim miałem do czynienia !!! Nie będę się wdawal w szczegóły bo już wystarczająco dużo zosatalo napisane o tym parabanku. Niech mi nikt nie mówi że mam wspierać polskich przedsiębiorców nigdy więcej.. Dostęp internetowy: Nie ma żadnego dostępu.. Możliwość negocjacji oferty: Brak możliwości negocjacji i arogancja pracowników.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Getin Noble Bank to najgorszy bank. Obsługa fatalna. Dzwonię na infolinie żeby ustalić kwotę dopłaty, na drugi dzień to płacę i wysylam potwierdzenie meilem, a po tygodniu przychodzi monit oczywiście jak zawsze listem zwykłym i tam naliczają sobie dodatkowe koszty, przewyższające dużo ustalone przez telefon kwoty. Oczywiście za monit jedyne 50 zł. Nie jest to po raz pierwszy. Chory bank. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Omijajcie z daleka. Ukryte koszty, opłaty za wszystko co najmniej 2 razy większe niż w innych bankach, spam smsowy, chamstwo, zero profesjonalizmu, pierwszy i ostatni raz z tym bankiem. Nigdy więcej!!!. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam... nie będe sie rozpisywał, bo krótkie info jest zawsze najlepsze. Pani z infolini zaproponowała mi DARMOWE kont firmowe - średni koszt tego konta to 55zł m-cznie - postanowiłem je zamknąć - i tu też \"miła niespodzianka\" - zamknięcie kosztuje - UWAGA - 500zł w pierwszych 12m-cach i 350zł przed upływem 24m-cy... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank jaki tylko może być! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Nigdy więcej Noble Banku. Naciągają przy polisach, udają opiekunów klienta a tak naprawdę niedotrzymują słowa, terminów, rozmijają się z prawdą. Zwłąszcza łódzki oddział. Koszmar ! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
jak ten bank mnie oszukał a konkretnie Pani z warszawy odział 2 obok metra politechnika . nie polecam nikomu bo będzie żałować!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: UWAGA!. Dostęp internetowy: Najlepiej działa windykacja tego banku. Wysokość opłat i prowizji: drogo!. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: w miarę szybko, ale pod warunkami, które warto znać. Możliwość negocjacji oferty: żadna. Różnorodność zabezpieczenia: bogate, dla banku. Dostępność w różnych walutach: raczej nie. Akceptowanie różnych źródeł dochodu: wszystkie, po prostu samowolka. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: mam konto w tym banku i po wpływie wynagrodzenia zamierzam je zamknac. szcerze odradzam przelewy internetowe miały byc za darmo a pobieraja 1,49. obsługa w placówka jest bardzo nie przyjemna i nic nie umieja załatwic w niczym pomóc i nic wyjasniec. na infolinie tez nie sposób sie dodzwonic a jesli juz sie dodzwonimy to jeden konsultant przełącza do nastepnego i tak w kólko. Zatrudniaja chyba pierwszych lepszych z ulicy płaca im grosze a prowizje maja tylko od sprzedazy wiec nawijaja ludziom makaron na uszy. szczerze odradzam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nierzetelni, niski standard obsługi, klamliwi, porażka za własne pieniądze. Unikaj jak ognia!. Obsługa klienta w placówce: w oddziale w Zielonej Gorze, pani w trakcie rozmowy dlubala sobie paznokcie, a po chwili zaczzela steplowac jakies papierki. Getin cos tam wprowadza nowe standardy obsługi. Od roku próbuję bezskutecznie zrezygnować z ich usług, ale to z powodu tego wysokiego standardu obsługi jest to trudne. Próbowałem w trzech placówkach I nic! Puste słowa I zapewnienia, ze sprawa (wydawałoby się prosta)jest załatwiona. Niekompetencja pracowników kosztowała mnie już ok 220 PLN za złożenie podpisu na wniosku o założenie rachunku rozliczeniowo oszczędnościowego. Crap. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
ludzie masakra jakas a obsługa telefoniczna bezczelna skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
mam kredyt samochodowy w tym banku i po pół roku przy otwarciu konta w ich banku obnizyli mi oprocentowanie o 2%, póki co nie narzekamy na ten bank... skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Jak każdy ROR nie ma, ole osobiste na poziomie 4,25 to przyzwoicie. Dostęp internetowy: Coraz lepiej. Nowa odsłona zbliżona do WINDOWS 8 jest bardzo fajna. . Obsługa klienta w placówce: Jeszcze dużo muszą pracować nad jakością obsługi.. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Nigdzie dać nie chcieli, a u nich 30 min i mam.. Elastyczność oferty: Nie bardzo, ale nikt jeszcze dla wszystkich niczego nie wymyślił. Wysokość opłat i prowizji: Jak każdy - i ja chciałbym mieć wszystko za free, ale starają się być konkurencyjni. Trzeba się dopytywać, co za ile. Jak czegoś mi nie potrzebne, a jest płatne - nie biorę.. Oferta kart płatniczych: Mastercard display jest SUPER!. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Bardzo konkurencyjne. Dostęp internetowy: Bardzo dobry. . Elastyczność oferty: Ok. Możliwość negocjacji oferty: 70 tyś to chyba za wysoka granica... Dostępność w różnych walutach: Nie ma problemu. Minimum formalności: Praktycznie żadnych, prócz podpisu na dokumentach. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Polecam, na naszym rynku to JEDEN z nie wielu POLSKICH banków. skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »
  • Kredyt gotówkowy w VeloBank »