Getin Noble Bank

Adres siedziby:
Getin Noble Bank Spółka Akcyjna
ul. Przyokopowa 33
01-208 Warszawa

Infolinia Getin Noble Banku:
Z telefonów stacjonarnych i komórkowych:
197 97

Z zagranicy:
+48 (32) 604 30 01

(573 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Getin Bank jest marką bankowości detalicznej, należącą do Getin Noble Bank S.A. Swoją ofertę kieruje do Klientów indywidualnych, segmentu małych i średnich firm, samorząd…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

573 Opinie

użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: płane za prowaszenie i to nie mało 10zł płatne przelewy i wypłaty pomijając już liczne oszustwa zresztą ten bank stał się zbyt obciachowy. Wysokość opłat i prowizji: nowłaśnie nigdzie w żadnym banku się nie spotkałem aż z takim wyciąganiem kasy od klienta. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank z jakim w życiu miałam do czynienia, oszukują, kradną pieniądze, a obsługa chamska i traktująca klienta jak zło konieczne! Nigdy więcej nie chcę mieć do czynienia z tym bankiem! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Zero rewelacji. Dostęp internetowy: Fatalny! Sobota godzina 14:30 chce zrobić przelew na poniedziałek. Jaki dostaję komunikat ???? Oczywiście BŁĄD z datą przyszłą przelewu!! Nie da się i już. Kasa na koncie leży a ja nie mogę nic zrobić !!!!. Obsługa klienta w placówce: Mruki i mało doświadczeni ludzie. Jednym słowem dzieciaki z rocznym stażem pracy !!! A ludzi z doświadczeniem chyba zaraz zwalniają ! Paranoja. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Zero rewelacji. Elastyczność oferty: Skorzystałem z fajnej promocji zwrotu pieniędzy przy płatnościach kartą za paliwo. Super fajna sprawa tylko ... tylko co się okazało ??? Wpłaciłem kasę dostałem kartę jadę na stację chce płacić a tu co ?? Transakcja odrzucona !!!! Chyba podam ten bank do sądu !!!! . Wysokość opłat i prowizji: Nawet nie zwracam na to uwagi. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Nie polecam wysokie opłaty oszukują gdzie się da lepiej unikać a przed radzę wejść i zapoznać się z "artykułami": wrobieni w getin , wrobieni w pareto II , itp . Dostęp internetowy: również kiepsko. Elastyczność oferty: bez komentaża. Możliwość negocjacji oferty: nie żartujcie !. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Brak profesjonalizmu pracowników ,mizerny kontakt z klientem.Mała albo żadna znajomość procedur do udzielania kredytów. Klient traktowany jest jak zło konieczne. Dokumenty które są dostarczone przez wnioskodawce ,są przeglądane po 5 razy. Ciężko się zorientować o co chodzi.Gdy już się wzieli za załatwienie sprawy to nie potrafią poinformować klienta czy sprawa załatwiona jest pozytywnie cz odmownie.Tak właśnie postąpili ze mną.Gdybym sam nie zadzwonił po informacje to pewnie by się nie odezwali.Azapewniali że poinformują o wynikach.A było to w Gdańsku ul. Grunwaldzka 54-PORAŻKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank, który lekceważy klienta. W placówkach \"dzikie tłumy\", za to traktowanie ich to zgroza! Bank zlikwidował mi całą historię transakcji (od 2008 r.!!!). W placówce banku spędziłam 6 godzin!!! Bez rezultatu. Dla wymęczonych kolejką i krzykami sfrustrowanych klientów pracownicy mają stałą odpowiedź: piszcie reklamacje, odpowiemy do 30 dni... Koszmar, nie bank. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
To LICHWIARZE!!!, za opóżnienie o 10 dni w spłacie raty w kwocie 95zł naliczyli 85zł odsetek to parodia!!-badziewie nie Bank odradzam!!!!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Najgorszy bank z jakim miałem do czynienia !!! Nie będę się wdawal w szczegóły bo już wystarczająco dużo zosatalo napisane o tym parabanku. Niech mi nikt nie mówi że mam wspierać polskich przedsiębiorców nigdy więcej.. Dostęp internetowy: Nie ma żadnego dostępu.. Możliwość negocjacji oferty: Brak możliwości negocjacji i arogancja pracowników.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Getin Noble Bank to najgorszy bank. Obsługa fatalna. Dzwonię na infolinie żeby ustalić kwotę dopłaty, na drugi dzień to płacę i wysylam potwierdzenie meilem, a po tygodniu przychodzi monit oczywiście jak zawsze listem zwykłym i tam naliczają sobie dodatkowe koszty, przewyższające dużo ustalone przez telefon kwoty. Oczywiście za monit jedyne 50 zł. Nie jest to po raz pierwszy. Chory bank. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Omijajcie z daleka. Ukryte koszty, opłaty za wszystko co najmniej 2 razy większe niż w innych bankach, spam smsowy, chamstwo, zero profesjonalizmu, pierwszy i ostatni raz z tym bankiem. Nigdy więcej!!!. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam... nie będe sie rozpisywał, bo krótkie info jest zawsze najlepsze. Pani z infolini zaproponowała mi DARMOWE kont firmowe - średni koszt tego konta to 55zł m-cznie - postanowiłem je zamknąć - i tu też \"miła niespodzianka\" - zamknięcie kosztuje - UWAGA - 500zł w pierwszych 12m-cach i 350zł przed upływem 24m-cy... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank jaki tylko może być! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Nigdy więcej Noble Banku. Naciągają przy polisach, udają opiekunów klienta a tak naprawdę niedotrzymują słowa, terminów, rozmijają się z prawdą. Zwłąszcza łódzki oddział. Koszmar ! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
jak ten bank mnie oszukał a konkretnie Pani z warszawy odział 2 obok metra politechnika . nie polecam nikomu bo będzie żałować!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: UWAGA!. Dostęp internetowy: Najlepiej działa windykacja tego banku. Wysokość opłat i prowizji: drogo!. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: w miarę szybko, ale pod warunkami, które warto znać. Możliwość negocjacji oferty: żadna. Różnorodność zabezpieczenia: bogate, dla banku. Dostępność w różnych walutach: raczej nie. Akceptowanie różnych źródeł dochodu: wszystkie, po prostu samowolka. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: mam konto w tym banku i po wpływie wynagrodzenia zamierzam je zamknac. szcerze odradzam przelewy internetowe miały byc za darmo a pobieraja 1,49. obsługa w placówka jest bardzo nie przyjemna i nic nie umieja załatwic w niczym pomóc i nic wyjasniec. na infolinie tez nie sposób sie dodzwonic a jesli juz sie dodzwonimy to jeden konsultant przełącza do nastepnego i tak w kólko. Zatrudniaja chyba pierwszych lepszych z ulicy płaca im grosze a prowizje maja tylko od sprzedazy wiec nawijaja ludziom makaron na uszy. szczerze odradzam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nierzetelni, niski standard obsługi, klamliwi, porażka za własne pieniądze. Unikaj jak ognia!. Obsługa klienta w placówce: w oddziale w Zielonej Gorze, pani w trakcie rozmowy dlubala sobie paznokcie, a po chwili zaczzela steplowac jakies papierki. Getin cos tam wprowadza nowe standardy obsługi. Od roku próbuję bezskutecznie zrezygnować z ich usług, ale to z powodu tego wysokiego standardu obsługi jest to trudne. Próbowałem w trzech placówkach I nic! Puste słowa I zapewnienia, ze sprawa (wydawałoby się prosta)jest załatwiona. Niekompetencja pracowników kosztowała mnie już ok 220 PLN za złożenie podpisu na wniosku o założenie rachunku rozliczeniowo oszczędnościowego. Crap. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
ludzie masakra jakas a obsługa telefoniczna bezczelna skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
mam kredyt samochodowy w tym banku i po pół roku przy otwarciu konta w ich banku obnizyli mi oprocentowanie o 2%, póki co nie narzekamy na ten bank... skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Jak każdy ROR nie ma, ole osobiste na poziomie 4,25 to przyzwoicie. Dostęp internetowy: Coraz lepiej. Nowa odsłona zbliżona do WINDOWS 8 jest bardzo fajna. . Obsługa klienta w placówce: Jeszcze dużo muszą pracować nad jakością obsługi.. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Nigdzie dać nie chcieli, a u nich 30 min i mam.. Elastyczność oferty: Nie bardzo, ale nikt jeszcze dla wszystkich niczego nie wymyślił. Wysokość opłat i prowizji: Jak każdy - i ja chciałbym mieć wszystko za free, ale starają się być konkurencyjni. Trzeba się dopytywać, co za ile. Jak czegoś mi nie potrzebne, a jest płatne - nie biorę.. Oferta kart płatniczych: Mastercard display jest SUPER!. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Bardzo konkurencyjne. Dostęp internetowy: Bardzo dobry. . Elastyczność oferty: Ok. Możliwość negocjacji oferty: 70 tyś to chyba za wysoka granica... Dostępność w różnych walutach: Nie ma problemu. Minimum formalności: Praktycznie żadnych, prócz podpisu na dokumentach. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Polecam, na naszym rynku to JEDEN z nie wielu POLSKICH banków. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jeśli chcecie mieć kłopoty z Bankiem, to z czystym sumieniem polecam Getin i im podobne. U mnie prawie nie skończyło się przejęciem przez Bank mieszkania na który wzęłem kredyt. Przed podpisaniem umowy wszystkie moje niejasności wytłumaczyli, ale tylko słownie, a teraz przypominając im o tym stwierdzili \\\\\\\"podpisałeś to płać, albo...\\\\\\\" Na szczęście przeniosłem kredyt do innego Banku i teraz jestem zadowolony. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
oszukują klientów i tyle w temacie skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Opinie na temat tego banku dziela sie na 2 grupy. Te z negatywnym wydzwiekiem pisane przez klientow oraz te oceniane najwyzej wpisywane przez pracownikow banku. Dodam tylko ze znam sprawe od wewnatrz i trollowanie forow jest jednym z obowiazkow pracownikow getinu. Mam nadzieje ze nie macie zludzen co do pozycji klienta w przypadku podpisania jakiejkolwiek umowy z tymi oszustami... skomentuj opinię (3) »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Zwykłe konto rozliczeniowe a czasy w których takie konto było jakoś [sensownie] oprocentowane już raczej minęły.. Dostęp internetowy: Do niczego. Niby konto internetowe a: - często jest problem z zalogowaniem się - nie ma dedykowanej aplikacji na urządzenia mobilne (przynajmniej na platformę android).... a właściwie jest taka aplikacja ale nie chce działać a wszelkie zapytania kierowane do banku w tej sprawie są IGNOROWANE. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: GETIN BANK DO BANII !!!!!!!!!! NAJGORSZY BANK NA RYNKU - BRAK KOMUNIKACJI Z INFOLINIĄ - NON STOP PRZEŁĄCZAJĄC I KAŻĄC CZEKAĆ PO KILKANAŚCIE MINUT - KPINA UNIKAĆ JAK OGNIA TYCH NACIĄGACZY !!!!!!!!!. Elastyczność oferty: tragedia. Możliwość negocjacji oferty: zero ZA CO TYLKO MOŻNA WPROWADZAJĄ OPŁATY (NP. ZA UPOWAŻNIENIE DO LOKATY NA 6,5 tys KASUJĄ 20 PLN). skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: Obsługa udaje że wszystko wie a tak naprawdę to nie są kompetentni nie wiedza prawie nic i tylko naciągają ludzi na produkty sama tego doświadczyłam do tego w oddziałach obsługa zajmuje się sobą a nie klientem bardzo długo się czeka i zero prywatności nie polecam tego banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Kredyt bez zaświadczeń? hehehe jasne;) Wymagania mają takie jak w normalnych bankach. Mimo iż skończyła mi się umowa i zostałem zatrudniony 2 dni później w tym samym banku to kredytu mi nie przyznali ,bo musi być ciągłość;) Poszedłem do innego banku i jakoś nie było problemów hehehe Reklama kłamie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
wszystko 3ba załatwiać za pomocą infolinii gdzie często dodzwonić się graniczy z cudem!! gdybym miała jeszcze raz \"brać\" kredyt hipoteczny na bank z pewnością nie zdecydowałabym się na GB. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
w zupełności zgadzam się z negatywnymi wypowiedziami na temat tego banku to banda największych naciągaczy w tym kraju to taki ambergold 2 za bilet wartości 110 złp (233.50korony szwedzkie ) doliczono sobie 175,00 koron szwedzkich to prawie 75% wartości biletu rozbój w biały dzień oczywiście na reakcję władz niema co liczyć chyba że zajmie się tym prasa i napisze gdzie ludzie są okradani. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wogole nic sie nie zgadza z tym co mowia w oddziale... zostalem oszukany dziwnymi ubezpieczeniami, ktorych kwota jest zatrwazajaca.drugi raz nie wzialbym kredytu i nikomu nie polecam. to sa gnoje i naciagacze! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wziąłem leasing na samochód i naprawdę jestem zadowolony. Polecam Pana Macieja K. z Poznania - fachowy i rzetelny. Wcześniej przesłał wszystkie dokumenty, żebym mógł się z nimi zapoznać (umowa, OWUL oraz TOiP). Z własnej inicjatywy dostarczył zgodę na wyjazdy zagraniczne i nie wciskał niczego ponad to co przewiduje umowa. Polecam. skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »
  • Kredyt gotówkowy w VeloBank »