Getin Noble Bank

Adres siedziby:
Getin Noble Bank Spółka Akcyjna
ul. Przyokopowa 33
01-208 Warszawa

Infolinia Getin Noble Banku:
Z telefonów stacjonarnych i komórkowych:
197 97

Z zagranicy:
+48 (32) 604 30 01

(573 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Getin Bank jest marką bankowości detalicznej, należącą do Getin Noble Bank S.A. Swoją ofertę kieruje do Klientów indywidualnych, segmentu małych i średnich firm, samorząd…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

573 Opinie

użytkownik
Ocena:
Witam... nie będe sie rozpisywał, bo krótkie info jest zawsze najlepsze. Pani z infolini zaproponowała mi DARMOWE kont firmowe - średni koszt tego konta to 55zł m-cznie - postanowiłem je zamknąć - i tu też \"miła niespodzianka\" - zamknięcie kosztuje - UWAGA - 500zł w pierwszych 12m-cach i 350zł przed upływem 24m-cy... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank jaki tylko może być! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Nigdy więcej Noble Banku. Naciągają przy polisach, udają opiekunów klienta a tak naprawdę niedotrzymują słowa, terminów, rozmijają się z prawdą. Zwłąszcza łódzki oddział. Koszmar ! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
jak ten bank mnie oszukał a konkretnie Pani z warszawy odział 2 obok metra politechnika . nie polecam nikomu bo będzie żałować!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: UWAGA!. Dostęp internetowy: Najlepiej działa windykacja tego banku. Wysokość opłat i prowizji: drogo!. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: w miarę szybko, ale pod warunkami, które warto znać. Możliwość negocjacji oferty: żadna. Różnorodność zabezpieczenia: bogate, dla banku. Dostępność w różnych walutach: raczej nie. Akceptowanie różnych źródeł dochodu: wszystkie, po prostu samowolka. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: mam konto w tym banku i po wpływie wynagrodzenia zamierzam je zamknac. szcerze odradzam przelewy internetowe miały byc za darmo a pobieraja 1,49. obsługa w placówka jest bardzo nie przyjemna i nic nie umieja załatwic w niczym pomóc i nic wyjasniec. na infolinie tez nie sposób sie dodzwonic a jesli juz sie dodzwonimy to jeden konsultant przełącza do nastepnego i tak w kólko. Zatrudniaja chyba pierwszych lepszych z ulicy płaca im grosze a prowizje maja tylko od sprzedazy wiec nawijaja ludziom makaron na uszy. szczerze odradzam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nierzetelni, niski standard obsługi, klamliwi, porażka za własne pieniądze. Unikaj jak ognia!. Obsługa klienta w placówce: w oddziale w Zielonej Gorze, pani w trakcie rozmowy dlubala sobie paznokcie, a po chwili zaczzela steplowac jakies papierki. Getin cos tam wprowadza nowe standardy obsługi. Od roku próbuję bezskutecznie zrezygnować z ich usług, ale to z powodu tego wysokiego standardu obsługi jest to trudne. Próbowałem w trzech placówkach I nic! Puste słowa I zapewnienia, ze sprawa (wydawałoby się prosta)jest załatwiona. Niekompetencja pracowników kosztowała mnie już ok 220 PLN za złożenie podpisu na wniosku o założenie rachunku rozliczeniowo oszczędnościowego. Crap. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
ludzie masakra jakas a obsługa telefoniczna bezczelna skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
mam kredyt samochodowy w tym banku i po pół roku przy otwarciu konta w ich banku obnizyli mi oprocentowanie o 2%, póki co nie narzekamy na ten bank... skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Jak każdy ROR nie ma, ole osobiste na poziomie 4,25 to przyzwoicie. Dostęp internetowy: Coraz lepiej. Nowa odsłona zbliżona do WINDOWS 8 jest bardzo fajna. . Obsługa klienta w placówce: Jeszcze dużo muszą pracować nad jakością obsługi.. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Nigdzie dać nie chcieli, a u nich 30 min i mam.. Elastyczność oferty: Nie bardzo, ale nikt jeszcze dla wszystkich niczego nie wymyślił. Wysokość opłat i prowizji: Jak każdy - i ja chciałbym mieć wszystko za free, ale starają się być konkurencyjni. Trzeba się dopytywać, co za ile. Jak czegoś mi nie potrzebne, a jest płatne - nie biorę.. Oferta kart płatniczych: Mastercard display jest SUPER!. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Bardzo konkurencyjne. Dostęp internetowy: Bardzo dobry. . Elastyczność oferty: Ok. Możliwość negocjacji oferty: 70 tyś to chyba za wysoka granica... Dostępność w różnych walutach: Nie ma problemu. Minimum formalności: Praktycznie żadnych, prócz podpisu na dokumentach. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Polecam, na naszym rynku to JEDEN z nie wielu POLSKICH banków. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jeśli chcecie mieć kłopoty z Bankiem, to z czystym sumieniem polecam Getin i im podobne. U mnie prawie nie skończyło się przejęciem przez Bank mieszkania na który wzęłem kredyt. Przed podpisaniem umowy wszystkie moje niejasności wytłumaczyli, ale tylko słownie, a teraz przypominając im o tym stwierdzili \\\\\\\"podpisałeś to płać, albo...\\\\\\\" Na szczęście przeniosłem kredyt do innego Banku i teraz jestem zadowolony. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
oszukują klientów i tyle w temacie skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Opinie na temat tego banku dziela sie na 2 grupy. Te z negatywnym wydzwiekiem pisane przez klientow oraz te oceniane najwyzej wpisywane przez pracownikow banku. Dodam tylko ze znam sprawe od wewnatrz i trollowanie forow jest jednym z obowiazkow pracownikow getinu. Mam nadzieje ze nie macie zludzen co do pozycji klienta w przypadku podpisania jakiejkolwiek umowy z tymi oszustami... skomentuj opinię (3) »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Zwykłe konto rozliczeniowe a czasy w których takie konto było jakoś [sensownie] oprocentowane już raczej minęły.. Dostęp internetowy: Do niczego. Niby konto internetowe a: - często jest problem z zalogowaniem się - nie ma dedykowanej aplikacji na urządzenia mobilne (przynajmniej na platformę android).... a właściwie jest taka aplikacja ale nie chce działać a wszelkie zapytania kierowane do banku w tej sprawie są IGNOROWANE. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: GETIN BANK DO BANII !!!!!!!!!! NAJGORSZY BANK NA RYNKU - BRAK KOMUNIKACJI Z INFOLINIĄ - NON STOP PRZEŁĄCZAJĄC I KAŻĄC CZEKAĆ PO KILKANAŚCIE MINUT - KPINA UNIKAĆ JAK OGNIA TYCH NACIĄGACZY !!!!!!!!!. Elastyczność oferty: tragedia. Możliwość negocjacji oferty: zero ZA CO TYLKO MOŻNA WPROWADZAJĄ OPŁATY (NP. ZA UPOWAŻNIENIE DO LOKATY NA 6,5 tys KASUJĄ 20 PLN). skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: Obsługa udaje że wszystko wie a tak naprawdę to nie są kompetentni nie wiedza prawie nic i tylko naciągają ludzi na produkty sama tego doświadczyłam do tego w oddziałach obsługa zajmuje się sobą a nie klientem bardzo długo się czeka i zero prywatności nie polecam tego banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Kredyt bez zaświadczeń? hehehe jasne;) Wymagania mają takie jak w normalnych bankach. Mimo iż skończyła mi się umowa i zostałem zatrudniony 2 dni później w tym samym banku to kredytu mi nie przyznali ,bo musi być ciągłość;) Poszedłem do innego banku i jakoś nie było problemów hehehe Reklama kłamie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
wszystko 3ba załatwiać za pomocą infolinii gdzie często dodzwonić się graniczy z cudem!! gdybym miała jeszcze raz \"brać\" kredyt hipoteczny na bank z pewnością nie zdecydowałabym się na GB. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
w zupełności zgadzam się z negatywnymi wypowiedziami na temat tego banku to banda największych naciągaczy w tym kraju to taki ambergold 2 za bilet wartości 110 złp (233.50korony szwedzkie ) doliczono sobie 175,00 koron szwedzkich to prawie 75% wartości biletu rozbój w biały dzień oczywiście na reakcję władz niema co liczyć chyba że zajmie się tym prasa i napisze gdzie ludzie są okradani. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wogole nic sie nie zgadza z tym co mowia w oddziale... zostalem oszukany dziwnymi ubezpieczeniami, ktorych kwota jest zatrwazajaca.drugi raz nie wzialbym kredytu i nikomu nie polecam. to sa gnoje i naciagacze! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wziąłem leasing na samochód i naprawdę jestem zadowolony. Polecam Pana Macieja K. z Poznania - fachowy i rzetelny. Wcześniej przesłał wszystkie dokumenty, żebym mógł się z nimi zapoznać (umowa, OWUL oraz TOiP). Z własnej inicjatywy dostarczył zgodę na wyjazdy zagraniczne i nie wciskał niczego ponad to co przewiduje umowa. Polecam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Jak większość kont ROR.. Obsługa klienta w placówce: Kolejki. Wysokość opłat i prowizji: Często zmieniające się opłaty powodujące, że klient jest zmuszany do płacenia dodatkowo za rożne czynności czy przelewy. By nie dać się oszukać trzeba na bieżąco śledzić zmieniające się wyjątkowo często tabele opłat i prowizji. . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
jako jedyni mają ofertę dla nowo powstałych firm , wszystkie formalności załatwiłem jednego dnia w placówce w ostródzie , polecam! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
placówka w ostródzie, fachowa obsługa i rzetelna informacja bez jakiejkolwiek ściemy ! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: bez rewelacji. Dostęp internetowy: bardzo skromne mozliwości. Obsługa klienta w placówce: tragedia: długi czas oczekiwania, dostęp jedynie za zgodą pracownika, złowieszcze spojrzenia personelu, kasjerka zajmująca się "WSZYSTKIM". Oferta kredytu/ debetu w koncie: spóźnienie spłaty o 1 dzień skutkuje bardzo agresywnym działaniem windykacyjnym. Elastyczność oferty: brak. Wysokość opłat i prowizji: bez rewelacji. Oferta kart płatniczych: nie znam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: ostrzegam przed ofertą Getinbanku na ubezpieczenia-lokaty bazujące na funduszach Openlife. Pracownik banku nie mówi wszystkiego, oferta jest bardzo niekorzystna. Radzę dokładnie przeczytac warunki. Dostęp internetowy: dostep internetowy jest niskiej jakości w porównaniu z innymi bankami. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Odradzam. Na infolinii nie potrafią mi powiedzieć ile mam do spłaty!!!! paranoja!!!! strasznie drogi bank.... Dostęp internetowy: porażka. Wysokość opłat i prowizji: opłaty drogie. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: Bardzo szybko. Możliwość negocjacji oferty: brak. Minimum formalności: wystarczy oświadczenie , ale za to wysokie opłaty... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
totalne olewanie klientów dyspozycje przelewów są realizowane po 10 dniach a talko dlatego że się kilkakrotnie o to upominasz mają nas totalnie w dupie mój adres foczka 1949@wp.pl 23.10.2012 Panie Boże broń mnie od takiego banku skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Getin Bank nie pojecam, już nigdy w tym banku nie wezmę zadnego kredytu lub leasingu.Nie radzę nikomu, chcesz mieć kłopotu to wez kredyt lub leasing. Mam bardzo złą opinię o tym banku.. Dostęp internetowy: Można pisać a i tak nie odpowiadają, lub bardzo często "gubią" . Wysokość opłat i prowizji: Trzeba za wszystko płacić, nie polecam tego banku, nie wiem czy płaci się za samo wejście do banku, nie polecam.. Możliwość negocjacji oferty: Nie ma możliwości niegocjacji . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Chyba najwyższy spread na rynku, oprocentowanie BARDZO wysokie. Dostęp internetowy: Brak dostępu internetowego do salda hipotecznego. Wysokość opłat i prowizji: Bardzo wysokie opłaty i prowizje nawet przy najprostszych czynnościach bankowych; jakiekolwiek negocjacje, renegocjacje czegokolwiek przestają mieć sens w chwili, gdy Pani "uprzejmie" informuje, że i owszem można coś zmienić w umowie, ale... i tu zazwyczaj następuje wyliczanie opłat i prowizji, które jak człowiek usiądzie i przeliczy okazuje się że są w wyższej kwocie niż wartość sprawy, którą chcemy "zrenegocjować"... oszustwo!!. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: standard. Możliwość negocjacji oferty: brak. Różnorodność zabezpieczenia: nie wiem, mi niczego innego niż hipoteka nawet nie zaproponowano. Dostępność w różnych walutach: standard. Akceptowanie różnych źródeł dochodu: Nie biorą pod uwagę różnych źródeł dochodu. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
infolinia to zenada! wszystko "juz sprawdzam" nie mowia co robia i czlowiek wisi na telefonie jak pajac a rzetelnej odp i tak nie uzyska tylko jakas wymijajaca odp... od nie dawna mam kredyt w tym banku i odkad zaczela sie splata same problemy.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
porażka żeby zamknąc konto musze iśc do innego oddziału bo ten w którym jestem nie obsługuje kont, podwyzka kredytu 5 w ciagu 2 lat, harmonogram na 12 mc płatny 200 zł. i przysyłaja za 3 miesiace, infolinia do d... skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »
  • Kredyt gotówkowy w VeloBank »