Getin Noble Bank

Adres siedziby:
Getin Noble Bank Spółka Akcyjna
ul. Przyokopowa 33
01-208 Warszawa

Infolinia Getin Noble Banku:
Z telefonów stacjonarnych i komórkowych:
197 97

Z zagranicy:
+48 (32) 604 30 01

(573 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Getin Bank jest marką bankowości detalicznej, należącą do Getin Noble Bank S.A. Swoją ofertę kieruje do Klientów indywidualnych, segmentu małych i średnich firm, samorząd…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

573 Opinie

użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Bardzo konkurencyjne. Dostęp internetowy: Bardzo dobry. . Elastyczność oferty: Ok. Możliwość negocjacji oferty: 70 tyś to chyba za wysoka granica... Dostępność w różnych walutach: Nie ma problemu. Minimum formalności: Praktycznie żadnych, prócz podpisu na dokumentach. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Polecam, na naszym rynku to JEDEN z nie wielu POLSKICH banków. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jeśli chcecie mieć kłopoty z Bankiem, to z czystym sumieniem polecam Getin i im podobne. U mnie prawie nie skończyło się przejęciem przez Bank mieszkania na który wzęłem kredyt. Przed podpisaniem umowy wszystkie moje niejasności wytłumaczyli, ale tylko słownie, a teraz przypominając im o tym stwierdzili \\\\\\\"podpisałeś to płać, albo...\\\\\\\" Na szczęście przeniosłem kredyt do innego Banku i teraz jestem zadowolony. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
oszukują klientów i tyle w temacie skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Opinie na temat tego banku dziela sie na 2 grupy. Te z negatywnym wydzwiekiem pisane przez klientow oraz te oceniane najwyzej wpisywane przez pracownikow banku. Dodam tylko ze znam sprawe od wewnatrz i trollowanie forow jest jednym z obowiazkow pracownikow getinu. Mam nadzieje ze nie macie zludzen co do pozycji klienta w przypadku podpisania jakiejkolwiek umowy z tymi oszustami... skomentuj opinię (3) »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Zwykłe konto rozliczeniowe a czasy w których takie konto było jakoś [sensownie] oprocentowane już raczej minęły.. Dostęp internetowy: Do niczego. Niby konto internetowe a: - często jest problem z zalogowaniem się - nie ma dedykowanej aplikacji na urządzenia mobilne (przynajmniej na platformę android).... a właściwie jest taka aplikacja ale nie chce działać a wszelkie zapytania kierowane do banku w tej sprawie są IGNOROWANE. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: GETIN BANK DO BANII !!!!!!!!!! NAJGORSZY BANK NA RYNKU - BRAK KOMUNIKACJI Z INFOLINIĄ - NON STOP PRZEŁĄCZAJĄC I KAŻĄC CZEKAĆ PO KILKANAŚCIE MINUT - KPINA UNIKAĆ JAK OGNIA TYCH NACIĄGACZY !!!!!!!!!. Elastyczność oferty: tragedia. Możliwość negocjacji oferty: zero ZA CO TYLKO MOŻNA WPROWADZAJĄ OPŁATY (NP. ZA UPOWAŻNIENIE DO LOKATY NA 6,5 tys KASUJĄ 20 PLN). skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: Obsługa udaje że wszystko wie a tak naprawdę to nie są kompetentni nie wiedza prawie nic i tylko naciągają ludzi na produkty sama tego doświadczyłam do tego w oddziałach obsługa zajmuje się sobą a nie klientem bardzo długo się czeka i zero prywatności nie polecam tego banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Kredyt bez zaświadczeń? hehehe jasne;) Wymagania mają takie jak w normalnych bankach. Mimo iż skończyła mi się umowa i zostałem zatrudniony 2 dni później w tym samym banku to kredytu mi nie przyznali ,bo musi być ciągłość;) Poszedłem do innego banku i jakoś nie było problemów hehehe Reklama kłamie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
wszystko 3ba załatwiać za pomocą infolinii gdzie często dodzwonić się graniczy z cudem!! gdybym miała jeszcze raz \"brać\" kredyt hipoteczny na bank z pewnością nie zdecydowałabym się na GB. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
w zupełności zgadzam się z negatywnymi wypowiedziami na temat tego banku to banda największych naciągaczy w tym kraju to taki ambergold 2 za bilet wartości 110 złp (233.50korony szwedzkie ) doliczono sobie 175,00 koron szwedzkich to prawie 75% wartości biletu rozbój w biały dzień oczywiście na reakcję władz niema co liczyć chyba że zajmie się tym prasa i napisze gdzie ludzie są okradani. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wogole nic sie nie zgadza z tym co mowia w oddziale... zostalem oszukany dziwnymi ubezpieczeniami, ktorych kwota jest zatrwazajaca.drugi raz nie wzialbym kredytu i nikomu nie polecam. to sa gnoje i naciagacze! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wziąłem leasing na samochód i naprawdę jestem zadowolony. Polecam Pana Macieja K. z Poznania - fachowy i rzetelny. Wcześniej przesłał wszystkie dokumenty, żebym mógł się z nimi zapoznać (umowa, OWUL oraz TOiP). Z własnej inicjatywy dostarczył zgodę na wyjazdy zagraniczne i nie wciskał niczego ponad to co przewiduje umowa. Polecam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Jak większość kont ROR.. Obsługa klienta w placówce: Kolejki. Wysokość opłat i prowizji: Często zmieniające się opłaty powodujące, że klient jest zmuszany do płacenia dodatkowo za rożne czynności czy przelewy. By nie dać się oszukać trzeba na bieżąco śledzić zmieniające się wyjątkowo często tabele opłat i prowizji. . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
jako jedyni mają ofertę dla nowo powstałych firm , wszystkie formalności załatwiłem jednego dnia w placówce w ostródzie , polecam! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
placówka w ostródzie, fachowa obsługa i rzetelna informacja bez jakiejkolwiek ściemy ! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: bez rewelacji. Dostęp internetowy: bardzo skromne mozliwości. Obsługa klienta w placówce: tragedia: długi czas oczekiwania, dostęp jedynie za zgodą pracownika, złowieszcze spojrzenia personelu, kasjerka zajmująca się "WSZYSTKIM". Oferta kredytu/ debetu w koncie: spóźnienie spłaty o 1 dzień skutkuje bardzo agresywnym działaniem windykacyjnym. Elastyczność oferty: brak. Wysokość opłat i prowizji: bez rewelacji. Oferta kart płatniczych: nie znam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: ostrzegam przed ofertą Getinbanku na ubezpieczenia-lokaty bazujące na funduszach Openlife. Pracownik banku nie mówi wszystkiego, oferta jest bardzo niekorzystna. Radzę dokładnie przeczytac warunki. Dostęp internetowy: dostep internetowy jest niskiej jakości w porównaniu z innymi bankami. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Odradzam. Na infolinii nie potrafią mi powiedzieć ile mam do spłaty!!!! paranoja!!!! strasznie drogi bank.... Dostęp internetowy: porażka. Wysokość opłat i prowizji: opłaty drogie. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: Bardzo szybko. Możliwość negocjacji oferty: brak. Minimum formalności: wystarczy oświadczenie , ale za to wysokie opłaty... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
totalne olewanie klientów dyspozycje przelewów są realizowane po 10 dniach a talko dlatego że się kilkakrotnie o to upominasz mają nas totalnie w dupie mój adres foczka 1949@wp.pl 23.10.2012 Panie Boże broń mnie od takiego banku skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Getin Bank nie pojecam, już nigdy w tym banku nie wezmę zadnego kredytu lub leasingu.Nie radzę nikomu, chcesz mieć kłopotu to wez kredyt lub leasing. Mam bardzo złą opinię o tym banku.. Dostęp internetowy: Można pisać a i tak nie odpowiadają, lub bardzo często "gubią" . Wysokość opłat i prowizji: Trzeba za wszystko płacić, nie polecam tego banku, nie wiem czy płaci się za samo wejście do banku, nie polecam.. Możliwość negocjacji oferty: Nie ma możliwości niegocjacji . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Chyba najwyższy spread na rynku, oprocentowanie BARDZO wysokie. Dostęp internetowy: Brak dostępu internetowego do salda hipotecznego. Wysokość opłat i prowizji: Bardzo wysokie opłaty i prowizje nawet przy najprostszych czynnościach bankowych; jakiekolwiek negocjacje, renegocjacje czegokolwiek przestają mieć sens w chwili, gdy Pani "uprzejmie" informuje, że i owszem można coś zmienić w umowie, ale... i tu zazwyczaj następuje wyliczanie opłat i prowizji, które jak człowiek usiądzie i przeliczy okazuje się że są w wyższej kwocie niż wartość sprawy, którą chcemy "zrenegocjować"... oszustwo!!. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: standard. Możliwość negocjacji oferty: brak. Różnorodność zabezpieczenia: nie wiem, mi niczego innego niż hipoteka nawet nie zaproponowano. Dostępność w różnych walutach: standard. Akceptowanie różnych źródeł dochodu: Nie biorą pod uwagę różnych źródeł dochodu. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
infolinia to zenada! wszystko "juz sprawdzam" nie mowia co robia i czlowiek wisi na telefonie jak pajac a rzetelnej odp i tak nie uzyska tylko jakas wymijajaca odp... od nie dawna mam kredyt w tym banku i odkad zaczela sie splata same problemy.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
porażka żeby zamknąc konto musze iśc do innego oddziału bo ten w którym jestem nie obsługuje kont, podwyzka kredytu 5 w ciagu 2 lat, harmonogram na 12 mc płatny 200 zł. i przysyłaja za 3 miesiace, infolinia do d... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bardzo trudno w Getin Noble Bank o rzetelną rozmowę.Wprawdzie mnie również przyznano w całości kredyt,ale drobnych zapisków w umowie tyle,że trudno się połapać.O kontakt telefoniczny ciężko, juz prędzej dogada się z przedstawicielem na miejscu,ale nie wszyscy są dobrze przygotowani do tej pracy.Rzeczywiście mówią tylko wyuczone kwestie. Naj bardziej złości mnie ,że kurs franka u nich jest zawsze najdroższy.Nie rozumiem, że inne banki moga kupować franki taniej, a nasz bank zawsze kupuje drogo i wiadomo ,musi potem drogo sprzedać i my na tym tracimy.Krakuska skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: ciężko się zalogować system wyrzuca .czasami próbowalam po kilka razy się zalogować i nic w rezultacie musiałam rachunki placić w innych miejscach z prowizja.nie polecam. Obsługa klienta w placówce: wieczne kolejki a klient to intruz. Wysokość opłat i prowizji: jeśli pobiera się pieniądze to niech wszystko działa jak należy konto internetowe z którego nie można prawie korzystać ,bo po chwili się wylogowuje. jedyne co to sms informujące o gotowce. . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: wg mnie bank dobrze dobiera oprocentowanie, przeważnie plasują się w czołówce, nawet po zejściu z dziennej kapitalizacji pamiętali aby zmienić ofertę aby była nadal korzystna dla klienta. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zanim wejdziecie w kontakt z Getin Bank poczytajcie o nim na rożnych blogach.Jest już chyba więcej klientów oskubanych z ich własnych oszczędności niż tych co mają zyski.Ale jeśli je mają to i tak nie do końca bo w trakcie trwania umowy Getin zmienia warunki i tych też podskubie.Wejdżcie na www.wrobieni w Getin i szukajcie uczciwego banku skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Zanim cokolwiek Panstwo podejmiecie Getin Bank poczytajcie WROBIENI W GETIN.Pomoze Wam to zachowac oszczednosci-lepsza skarpeta . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
omijajcie to badziewie jak najdalej.Nierzetelność brak informacji o skutkach wycofania wcześniej środków z funduszy i nagminne wprowadzanie w błąd klientów.Sumując zostałem oszukany i to perfidnie tracąc sporo pieniążkow!!! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Stale ulega podwyzszeniu. Dostęp internetowy: kiepski. Wysokość opłat i prowizji: dość wysoka. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: moze być. Możliwość negocjacji oferty: żadnej dyskusji. Minimum formalności: nalezy uważać na ten bank gdyż z kazdym opóźnieniem spłaty raty nawet 3 dniowym wiąże się molestowanie telefoniczne z bardzo niską kulturą obsługi takiej windykacji oraz pogróżki. Ta polityka banku jest wysoce niemoralna. Kto miał z nimi do czynienia to wie że bardzo nękają przy niewielkich opóźnieniach. Nie wiem jak przy tych powyzej 20 dni. W życiu już nawet nie popatrzę na ten bank.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Obsługa na infolinii beznadziejna, w oddziale niestety nie lepiej - wciskanie dodatkowych produktów na siłę. Przykład - celowe okłamanie mojej żony że jak założy konto to obniżą nam oprocentowanie kredytu, a w rzeczywistości nawet po złożeniu reklamacji trzeba na to czekać. Dostęp internetowy: jak nie masz karty płatniczej to nie istnieje. Wysokość opłat i prowizji: w normie. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: w normie. Możliwość negocjacji oferty: brak. Minimum formalności: w normie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Minimum formalności: Getinbank nie szanuje czasu swoich klientów! Stworzyli procedury które uniemożliwiają załatwienie prostej sprawy tj zgłoszenia chęci wypłaty pieniędzy z lokaty drogą telefoniczną. Pracownicy getinbanku od konsultantów począwszy po pracowników placówki w Rybniku przy ul Sobieskiego 23 wykazują totalny brak wykształcenia w zakresie obsługi klienta. Przepływ informacji w getin banku jest na poziomie zera. W dobie gdy bez wychodzenia z domu można załatwić niemal wszystko getin bank plasuje się daleko za przysłowiowymi "murzynami'. Odradzam korzystanie z ofert tego banku każdemu kto ceni sobie swój własny czas.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: ODRADZAM KOMUKOLWIEK!!!! Nawet największemu wrogowi bym tego banku nie polecił. Wszystko fajnie, pięknie dopóki nie podpiszesz umowy. Niby bardzo niskie oprocentowanie, brak kosztów, ale później jak masz decyzje to się okazuje, że musisz wziąć pożyczkę, jeśli chcesz dostać kredyt. Pożyczka to oczywiści koszty banku oprawione w ładne ubezpieczenie mieszkania, życia itd. Niestety dałem się nabrać. Jeśli załatwisz kredyt przez doradcę, to zapomnij, że cokolwiek później załatwisz w placówce.. Dostęp internetowy: brak. Wysokość opłat i prowizji: Horendalne!!!!. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: Przynajmniej to jako tako robią. Możliwość negocjacji oferty: BRAK!!!! Przy wkładzie 1/3 wartości mieszkania nie mieliśmy nic do powiedzenia!!!! Bierzecie albo nie!!!!. Różnorodność zabezpieczenia: Dobrze, że jeszcze organów po śmierci nie karzą przekazywać do ich dyspozycji (chociaż z drugiej strony to może gdzieś, w jakimś regulaminie jest coś o tym).. Akceptowanie różnych źródeł dochodu: No tu trochę delikatniej podchodzą, może dlatego łatwiej dostać u nich niż u innych.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Jedno z najwyższych oprocentowań na rynku. Dostęp internetowy: Lokata założona bez konieczności zakładania konta. Obsługa lokaty bardzo prosta. Elastyczność oferty: Po upływie terminu lokaty, bez problemu przelałem na swój ROR /w innym banku/. Możliwość negocjacji oferty: Nie negocjowałem. Dostępność w różnych walutach: Ja próbuje oszczędzać tylko w PLN. Minimum formalności: Lokata otwarta w 3 min. Zwrot środków w 1 dzień. skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »