Getin Noble Bank

Adres siedziby:
Getin Noble Bank Spółka Akcyjna
ul. Przyokopowa 33
01-208 Warszawa

Infolinia Getin Noble Banku:
Z telefonów stacjonarnych i komórkowych:
197 97

Z zagranicy:
+48 (32) 604 30 01

(573 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Getin Bank jest marką bankowości detalicznej, należącą do Getin Noble Bank S.A. Swoją ofertę kieruje do Klientów indywidualnych, segmentu małych i średnich firm, samorząd…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

573 Opinie

użytkownik
Ocena:
w zupełności zgadzam się z negatywnymi wypowiedziami na temat tego banku to banda największych naciągaczy w tym kraju to taki ambergold 2 za bilet wartości 110 złp (233.50korony szwedzkie ) doliczono sobie 175,00 koron szwedzkich to prawie 75% wartości biletu rozbój w biały dzień oczywiście na reakcję władz niema co liczyć chyba że zajmie się tym prasa i napisze gdzie ludzie są okradani. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wogole nic sie nie zgadza z tym co mowia w oddziale... zostalem oszukany dziwnymi ubezpieczeniami, ktorych kwota jest zatrwazajaca.drugi raz nie wzialbym kredytu i nikomu nie polecam. to sa gnoje i naciagacze! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wziąłem leasing na samochód i naprawdę jestem zadowolony. Polecam Pana Macieja K. z Poznania - fachowy i rzetelny. Wcześniej przesłał wszystkie dokumenty, żebym mógł się z nimi zapoznać (umowa, OWUL oraz TOiP). Z własnej inicjatywy dostarczył zgodę na wyjazdy zagraniczne i nie wciskał niczego ponad to co przewiduje umowa. Polecam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Jak większość kont ROR.. Obsługa klienta w placówce: Kolejki. Wysokość opłat i prowizji: Często zmieniające się opłaty powodujące, że klient jest zmuszany do płacenia dodatkowo za rożne czynności czy przelewy. By nie dać się oszukać trzeba na bieżąco śledzić zmieniające się wyjątkowo często tabele opłat i prowizji. . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
jako jedyni mają ofertę dla nowo powstałych firm , wszystkie formalności załatwiłem jednego dnia w placówce w ostródzie , polecam! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
placówka w ostródzie, fachowa obsługa i rzetelna informacja bez jakiejkolwiek ściemy ! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: bez rewelacji. Dostęp internetowy: bardzo skromne mozliwości. Obsługa klienta w placówce: tragedia: długi czas oczekiwania, dostęp jedynie za zgodą pracownika, złowieszcze spojrzenia personelu, kasjerka zajmująca się "WSZYSTKIM". Oferta kredytu/ debetu w koncie: spóźnienie spłaty o 1 dzień skutkuje bardzo agresywnym działaniem windykacyjnym. Elastyczność oferty: brak. Wysokość opłat i prowizji: bez rewelacji. Oferta kart płatniczych: nie znam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: ostrzegam przed ofertą Getinbanku na ubezpieczenia-lokaty bazujące na funduszach Openlife. Pracownik banku nie mówi wszystkiego, oferta jest bardzo niekorzystna. Radzę dokładnie przeczytac warunki. Dostęp internetowy: dostep internetowy jest niskiej jakości w porównaniu z innymi bankami. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Odradzam. Na infolinii nie potrafią mi powiedzieć ile mam do spłaty!!!! paranoja!!!! strasznie drogi bank.... Dostęp internetowy: porażka. Wysokość opłat i prowizji: opłaty drogie. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: Bardzo szybko. Możliwość negocjacji oferty: brak. Minimum formalności: wystarczy oświadczenie , ale za to wysokie opłaty... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
totalne olewanie klientów dyspozycje przelewów są realizowane po 10 dniach a talko dlatego że się kilkakrotnie o to upominasz mają nas totalnie w dupie mój adres foczka 1949@wp.pl 23.10.2012 Panie Boże broń mnie od takiego banku skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Getin Bank nie pojecam, już nigdy w tym banku nie wezmę zadnego kredytu lub leasingu.Nie radzę nikomu, chcesz mieć kłopotu to wez kredyt lub leasing. Mam bardzo złą opinię o tym banku.. Dostęp internetowy: Można pisać a i tak nie odpowiadają, lub bardzo często "gubią" . Wysokość opłat i prowizji: Trzeba za wszystko płacić, nie polecam tego banku, nie wiem czy płaci się za samo wejście do banku, nie polecam.. Możliwość negocjacji oferty: Nie ma możliwości niegocjacji . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Chyba najwyższy spread na rynku, oprocentowanie BARDZO wysokie. Dostęp internetowy: Brak dostępu internetowego do salda hipotecznego. Wysokość opłat i prowizji: Bardzo wysokie opłaty i prowizje nawet przy najprostszych czynnościach bankowych; jakiekolwiek negocjacje, renegocjacje czegokolwiek przestają mieć sens w chwili, gdy Pani "uprzejmie" informuje, że i owszem można coś zmienić w umowie, ale... i tu zazwyczaj następuje wyliczanie opłat i prowizji, które jak człowiek usiądzie i przeliczy okazuje się że są w wyższej kwocie niż wartość sprawy, którą chcemy "zrenegocjować"... oszustwo!!. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: standard. Możliwość negocjacji oferty: brak. Różnorodność zabezpieczenia: nie wiem, mi niczego innego niż hipoteka nawet nie zaproponowano. Dostępność w różnych walutach: standard. Akceptowanie różnych źródeł dochodu: Nie biorą pod uwagę różnych źródeł dochodu. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
infolinia to zenada! wszystko "juz sprawdzam" nie mowia co robia i czlowiek wisi na telefonie jak pajac a rzetelnej odp i tak nie uzyska tylko jakas wymijajaca odp... od nie dawna mam kredyt w tym banku i odkad zaczela sie splata same problemy.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
porażka żeby zamknąc konto musze iśc do innego oddziału bo ten w którym jestem nie obsługuje kont, podwyzka kredytu 5 w ciagu 2 lat, harmonogram na 12 mc płatny 200 zł. i przysyłaja za 3 miesiace, infolinia do d... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bardzo trudno w Getin Noble Bank o rzetelną rozmowę.Wprawdzie mnie również przyznano w całości kredyt,ale drobnych zapisków w umowie tyle,że trudno się połapać.O kontakt telefoniczny ciężko, juz prędzej dogada się z przedstawicielem na miejscu,ale nie wszyscy są dobrze przygotowani do tej pracy.Rzeczywiście mówią tylko wyuczone kwestie. Naj bardziej złości mnie ,że kurs franka u nich jest zawsze najdroższy.Nie rozumiem, że inne banki moga kupować franki taniej, a nasz bank zawsze kupuje drogo i wiadomo ,musi potem drogo sprzedać i my na tym tracimy.Krakuska skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: ciężko się zalogować system wyrzuca .czasami próbowalam po kilka razy się zalogować i nic w rezultacie musiałam rachunki placić w innych miejscach z prowizja.nie polecam. Obsługa klienta w placówce: wieczne kolejki a klient to intruz. Wysokość opłat i prowizji: jeśli pobiera się pieniądze to niech wszystko działa jak należy konto internetowe z którego nie można prawie korzystać ,bo po chwili się wylogowuje. jedyne co to sms informujące o gotowce. . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: wg mnie bank dobrze dobiera oprocentowanie, przeważnie plasują się w czołówce, nawet po zejściu z dziennej kapitalizacji pamiętali aby zmienić ofertę aby była nadal korzystna dla klienta. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zanim wejdziecie w kontakt z Getin Bank poczytajcie o nim na rożnych blogach.Jest już chyba więcej klientów oskubanych z ich własnych oszczędności niż tych co mają zyski.Ale jeśli je mają to i tak nie do końca bo w trakcie trwania umowy Getin zmienia warunki i tych też podskubie.Wejdżcie na www.wrobieni w Getin i szukajcie uczciwego banku skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Zanim cokolwiek Panstwo podejmiecie Getin Bank poczytajcie WROBIENI W GETIN.Pomoze Wam to zachowac oszczednosci-lepsza skarpeta . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
omijajcie to badziewie jak najdalej.Nierzetelność brak informacji o skutkach wycofania wcześniej środków z funduszy i nagminne wprowadzanie w błąd klientów.Sumując zostałem oszukany i to perfidnie tracąc sporo pieniążkow!!! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Stale ulega podwyzszeniu. Dostęp internetowy: kiepski. Wysokość opłat i prowizji: dość wysoka. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: moze być. Możliwość negocjacji oferty: żadnej dyskusji. Minimum formalności: nalezy uważać na ten bank gdyż z kazdym opóźnieniem spłaty raty nawet 3 dniowym wiąże się molestowanie telefoniczne z bardzo niską kulturą obsługi takiej windykacji oraz pogróżki. Ta polityka banku jest wysoce niemoralna. Kto miał z nimi do czynienia to wie że bardzo nękają przy niewielkich opóźnieniach. Nie wiem jak przy tych powyzej 20 dni. W życiu już nawet nie popatrzę na ten bank.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Obsługa na infolinii beznadziejna, w oddziale niestety nie lepiej - wciskanie dodatkowych produktów na siłę. Przykład - celowe okłamanie mojej żony że jak założy konto to obniżą nam oprocentowanie kredytu, a w rzeczywistości nawet po złożeniu reklamacji trzeba na to czekać. Dostęp internetowy: jak nie masz karty płatniczej to nie istnieje. Wysokość opłat i prowizji: w normie. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: w normie. Możliwość negocjacji oferty: brak. Minimum formalności: w normie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Minimum formalności: Getinbank nie szanuje czasu swoich klientów! Stworzyli procedury które uniemożliwiają załatwienie prostej sprawy tj zgłoszenia chęci wypłaty pieniędzy z lokaty drogą telefoniczną. Pracownicy getinbanku od konsultantów począwszy po pracowników placówki w Rybniku przy ul Sobieskiego 23 wykazują totalny brak wykształcenia w zakresie obsługi klienta. Przepływ informacji w getin banku jest na poziomie zera. W dobie gdy bez wychodzenia z domu można załatwić niemal wszystko getin bank plasuje się daleko za przysłowiowymi "murzynami'. Odradzam korzystanie z ofert tego banku każdemu kto ceni sobie swój własny czas.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: ODRADZAM KOMUKOLWIEK!!!! Nawet największemu wrogowi bym tego banku nie polecił. Wszystko fajnie, pięknie dopóki nie podpiszesz umowy. Niby bardzo niskie oprocentowanie, brak kosztów, ale później jak masz decyzje to się okazuje, że musisz wziąć pożyczkę, jeśli chcesz dostać kredyt. Pożyczka to oczywiści koszty banku oprawione w ładne ubezpieczenie mieszkania, życia itd. Niestety dałem się nabrać. Jeśli załatwisz kredyt przez doradcę, to zapomnij, że cokolwiek później załatwisz w placówce.. Dostęp internetowy: brak. Wysokość opłat i prowizji: Horendalne!!!!. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: Przynajmniej to jako tako robią. Możliwość negocjacji oferty: BRAK!!!! Przy wkładzie 1/3 wartości mieszkania nie mieliśmy nic do powiedzenia!!!! Bierzecie albo nie!!!!. Różnorodność zabezpieczenia: Dobrze, że jeszcze organów po śmierci nie karzą przekazywać do ich dyspozycji (chociaż z drugiej strony to może gdzieś, w jakimś regulaminie jest coś o tym).. Akceptowanie różnych źródeł dochodu: No tu trochę delikatniej podchodzą, może dlatego łatwiej dostać u nich niż u innych.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Jedno z najwyższych oprocentowań na rynku. Dostęp internetowy: Lokata założona bez konieczności zakładania konta. Obsługa lokaty bardzo prosta. Elastyczność oferty: Po upływie terminu lokaty, bez problemu przelałem na swój ROR /w innym banku/. Możliwość negocjacji oferty: Nie negocjowałem. Dostępność w różnych walutach: Ja próbuje oszczędzać tylko w PLN. Minimum formalności: Lokata otwarta w 3 min. Zwrot środków w 1 dzień. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: O zakończeniu terminu półrocznej lokaty 0 informacji z banku. Obsługa na stanowisku podczas zakładania nowej lokaty bardzo miła i kompetentna. Ogromnie dużo formalności na odnowienie formy lokaty zarezerwujcie sobie dwie i pół godziny. Wczoraj założone konto około 15, dzisiaj o 14.30 nie ma jeszcze pieniędzy, w systemie przelewu w tym samym banku, co jest skandalem!. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Po prostu *moderacja* ! Ponadto, bank zmienia je w sposób drastyczny, regularnie co trzy miesiące, powiększając ratę nawet o kilkadziesiąt zł.. Dostęp internetowy: nie mam zdania. Wysokość opłat i prowizji: prowizja jest liczona przez cały okres kredytowania, rośnie, wraz z ratą !. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: szybko, aby kolejny "jeleń" nie uciekł.... Możliwość negocjacji oferty: nie ma zbyt dużo opcji, bank zasłania się regulaminem. Minimum formalności: też szybko, pradopodobnie, aby klient się nie rozmyslił. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: bardzo wysokie oprocentowanie kredytu hipotecznego. Wysokość opłat i prowizji: bardzo wysokie prowizje - poza tym obsługa jest bardzo arogancka. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: nie polecam - właśnie przenoszę kredyt hipoteczny do innego banku. Możliwość negocjacji oferty: nie polecam nikomu podpisywania jakiejkolwiek umowy z tym bankiem. W banku twierdzili, że owszem obniżą mi marżę pierwszego kredytu hipotecznego jeśli zaciągnę u nich kolejny. Po czym dostałem pisemną odmowę. Etyka zawodowa w tym banku jest w klozecie.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Rośnie szybko!. Dostęp internetowy: Ograniczony. Wysokość opłat i prowizji: Po czasie bardzo wysoka!. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: Bardzo szybko aby się klient nie rozmyślił!. Różnorodność zabezpieczenia: Wszystko aby nas załatwić!. Dostępność w różnych walutach: jak wszędzie!. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Omijać szerokim Łukiem!!!!! bo zawłaszczają pieniądze klientów w ramach swoich produktów typu Pareto, Kwartalny profit i wiele innych z Open Laifem. Na reklamacje nie mają w zwyczaju odpowiadać w terminie a zachowanie obsługi daje dużo do życzenia. Doradcy oszukują klientów wyłudzając od nich pieniadze skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM!!!! http://opiekuninwestora.blox.pl/2012/01/Jak-robic-Klienta-w-bambuko-Wyzsza-szkola-jazdy-w.html Nad drzwiami powinien wisieć napis - MASZ PIENIĄDZE TO JE WPŁAĆ- MYCI NIGDY ICH NIE ODDAMY Nie ma to jak cwana manipulacja i ograbienie ok 40% środków klienta. A o resztę też trudno się doprosić muszą jeszcze poobracać z zyskiem dla siebie na premie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Wysoka ale i tak później zapłacisz za to i zapłaczesz!. Dostęp internetowy: Nie próbuj nic załatwiać przez telefon i internet!. Obsługa klienta w placówce: Ukrywają prawdę nie udzielają informacji! . Oferta kredytu/ debetu w koncie: Jak dostaniesz kredyt to przepadłeś !. Elastyczność oferty: Tylko w reklamie !. Wysokość opłat i prowizji: Zaraz po promocji rosną do nieba bez końca! Mają też własną firmę windykacyjną, więc wpadłeś i już się nie wywiniesz!. Oferta kart płatniczych: Nie wezmę za nic w świecie!. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: średnie. Dostęp internetowy: bardzo dobry. Obsługa klienta w placówce: przeciętna. Oferta kredytu/ debetu w koncie: ok. Elastyczność oferty: śreednia. Wysokość opłat i prowizji: ostatnio podnieśli wiele opłat i prowizji na tle konkurencji wypadają bardzo słabo. Oferta kart płatniczych: słabo. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Minimum formalności: Bank nie spełnia oczekiwań przeciętnego pożyczkobiorcy, po całkowitym spłaceniu kredytu dają nieodpowiednie druki do wypełnienia, co skutkuje tym, że ubezpieczenie nie zostaje wypłacane, a już zostanie wypłacone, po kilku miesiącach oczekiwania, to jest to tylko namiastka tego, co powinno być zwrócone. Na reklamacje nie odpowiadają w ogóle. Spłaciłam kredyt w pod koniec marca 2012 r., jakiś czas później napisałam pierwszą reklamację, bez odpowiedzi. Osoby za to odpowiedzialne nie odpowiadają nawet na maile, które są wysyłane przez pracowników placówki. Na prośbę spotkania się z kimś nadzorującym w odpowiedzi otrzymuje się informację, że nikogo takiego nie ma, że tylko pracownik Banku ma prawo się kontaktować z opiekunem oddziału i tylko drogą elektroniczną poprzez wysyłanie e-mail. Niestety opiekun oddziału nie odpowiada na e-maile, kontaktować się z nim nie można w żaden sposób, nawet pracownik banku nie ma do takiego opiekuna numeru telefonu. Pracownica na pytanie dlaczego nie dała odpowiedniego druku odpowiada, że przecież zawsze taki druk a nie inny wystarczał, więc po co było dawać ten odpowiedni. Ludzie są nieodpowiednio przygotowani do pracy z klientem. Placówka franczyzowa, która jest bezsilna prawie za każdym razem odsyła do Warszawy na Domaniewską, twierdząc, że " my nic nie możemy?. Na Domaniewskiej oczywiście też każdy ma związane ręce, nie ma z kim rozmawiać, nie ma do kogo pisać reklamacji, nie ma od czego się odwoływać, bo nie ma żadnych wcześniejszych wyjaśnień. Przeciąganie procedury w nieskończoność to dewiza GETIN NOBLE BANK. Pozostaje odwołać się do sądu z wnioskiem o odszkodowanie za stracony czas, za nieodpowiednią obsługę, za zwrot mniejszej kwoty pieniędzy, za tracenie czasu na dojazdy i telefony do placówki w celu uzyskania odpowiedzi, która i tak zawsze brzmi ?my nic nie możemy, nikt nam nic nie odpowiedział, jak dostaniemy odpowiedź to się z panią skontaktujemy?. Niestety nikt się ze mną nie kontaktuje, bo po co. Gdybym nie przychodziła do placówki nagminnie, to nikt nie zajął by się tą sprawą. Nie jest moją winą, że po spłaceniu kredytu, poproszeniu w placówce o wszystkie odpowiednie druki kończące procedurę wypłaty nadpłaty kredytu i jego ubezpieczenia nie otrzymałam odpowiednich druków. To Bank wie jakie druki są potrzebne do zakończenia całej procedury i jeśli proszę o wszystko, to powinnam dostać wszystko. Wczoraj w Banku usłyszałam jeszcze, cofnąć się do samego początku pani sprawy nie możemy, bo pracownik który wtedy panią obsługiwał już nie pracuje. Nonsens. . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Żeby dodzwonić się na infolinię trzeba mieć cierpliwość i czas, poza tym, informacje mało rzetelne, od 2 tygodni czekam na pismo pozwalające na wypis z hipoteki... jak chcecie kasę, to dajecie minimum czasu i wiecie gdzie wysłać zawiadomienie. Smutne, klient raczej się tu nie liczy. Jedyne, co jest najważniejsze to interes banku. Pozdrawiam.... i ciągle czekam na pismo :( \r\nciąg dalszy historii:\r\nChciałam nadmienić, że po dzisiejszym telefonie, ciągle czekam na pismo. Kredyt spłacony a bank ma klientów w d...Pani na infolinii powiedziała, że nic w mojej sprawie nie wie, że oddzwonią. Jeśli będzie tak szybka jak pan z 27 czerwca, to prędzej zima przyjdzie niż coś się wydarzy. Chyba cały bank jest na urlopie, oprócz tych \"ćwoków\" z infolinii............:/ skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
TRAGEDIA!!! NIGDY WIĘCEJ!! zupełna olewka klienta , zero kontaktu,zero odpowiedzi na maile! TOTALNE DNO!! skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »