Getin Noble Bank

Adres siedziby:
Getin Noble Bank Spółka Akcyjna
ul. Przyokopowa 33
01-208 Warszawa

Infolinia Getin Noble Banku:
Z telefonów stacjonarnych i komórkowych:
197 97

Z zagranicy:
+48 (32) 604 30 01

(573 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Getin Bank jest marką bankowości detalicznej, należącą do Getin Noble Bank S.A. Swoją ofertę kieruje do Klientów indywidualnych, segmentu małych i średnich firm, samorząd…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

573 Opinie

użytkownik
Ocena:
OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM!!!! http://opiekuninwestora.blox.pl/2012/01/Jak-robic-Klienta-w-bambuko-Wyzsza-szkola-jazdy-w.html Nad drzwiami powinien wisieć napis - MASZ PIENIĄDZE TO JE WPŁAĆ- MYCI NIGDY ICH NIE ODDAMY Nie ma to jak cwana manipulacja i ograbienie ok 40% środków klienta. A o resztę też trudno się doprosić muszą jeszcze poobracać z zyskiem dla siebie na premie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Wysoka ale i tak później zapłacisz za to i zapłaczesz!. Dostęp internetowy: Nie próbuj nic załatwiać przez telefon i internet!. Obsługa klienta w placówce: Ukrywają prawdę nie udzielają informacji! . Oferta kredytu/ debetu w koncie: Jak dostaniesz kredyt to przepadłeś !. Elastyczność oferty: Tylko w reklamie !. Wysokość opłat i prowizji: Zaraz po promocji rosną do nieba bez końca! Mają też własną firmę windykacyjną, więc wpadłeś i już się nie wywiniesz!. Oferta kart płatniczych: Nie wezmę za nic w świecie!. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: średnie. Dostęp internetowy: bardzo dobry. Obsługa klienta w placówce: przeciętna. Oferta kredytu/ debetu w koncie: ok. Elastyczność oferty: śreednia. Wysokość opłat i prowizji: ostatnio podnieśli wiele opłat i prowizji na tle konkurencji wypadają bardzo słabo. Oferta kart płatniczych: słabo. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Minimum formalności: Bank nie spełnia oczekiwań przeciętnego pożyczkobiorcy, po całkowitym spłaceniu kredytu dają nieodpowiednie druki do wypełnienia, co skutkuje tym, że ubezpieczenie nie zostaje wypłacane, a już zostanie wypłacone, po kilku miesiącach oczekiwania, to jest to tylko namiastka tego, co powinno być zwrócone. Na reklamacje nie odpowiadają w ogóle. Spłaciłam kredyt w pod koniec marca 2012 r., jakiś czas później napisałam pierwszą reklamację, bez odpowiedzi. Osoby za to odpowiedzialne nie odpowiadają nawet na maile, które są wysyłane przez pracowników placówki. Na prośbę spotkania się z kimś nadzorującym w odpowiedzi otrzymuje się informację, że nikogo takiego nie ma, że tylko pracownik Banku ma prawo się kontaktować z opiekunem oddziału i tylko drogą elektroniczną poprzez wysyłanie e-mail. Niestety opiekun oddziału nie odpowiada na e-maile, kontaktować się z nim nie można w żaden sposób, nawet pracownik banku nie ma do takiego opiekuna numeru telefonu. Pracownica na pytanie dlaczego nie dała odpowiedniego druku odpowiada, że przecież zawsze taki druk a nie inny wystarczał, więc po co było dawać ten odpowiedni. Ludzie są nieodpowiednio przygotowani do pracy z klientem. Placówka franczyzowa, która jest bezsilna prawie za każdym razem odsyła do Warszawy na Domaniewską, twierdząc, że " my nic nie możemy?. Na Domaniewskiej oczywiście też każdy ma związane ręce, nie ma z kim rozmawiać, nie ma do kogo pisać reklamacji, nie ma od czego się odwoływać, bo nie ma żadnych wcześniejszych wyjaśnień. Przeciąganie procedury w nieskończoność to dewiza GETIN NOBLE BANK. Pozostaje odwołać się do sądu z wnioskiem o odszkodowanie za stracony czas, za nieodpowiednią obsługę, za zwrot mniejszej kwoty pieniędzy, za tracenie czasu na dojazdy i telefony do placówki w celu uzyskania odpowiedzi, która i tak zawsze brzmi ?my nic nie możemy, nikt nam nic nie odpowiedział, jak dostaniemy odpowiedź to się z panią skontaktujemy?. Niestety nikt się ze mną nie kontaktuje, bo po co. Gdybym nie przychodziła do placówki nagminnie, to nikt nie zajął by się tą sprawą. Nie jest moją winą, że po spłaceniu kredytu, poproszeniu w placówce o wszystkie odpowiednie druki kończące procedurę wypłaty nadpłaty kredytu i jego ubezpieczenia nie otrzymałam odpowiednich druków. To Bank wie jakie druki są potrzebne do zakończenia całej procedury i jeśli proszę o wszystko, to powinnam dostać wszystko. Wczoraj w Banku usłyszałam jeszcze, cofnąć się do samego początku pani sprawy nie możemy, bo pracownik który wtedy panią obsługiwał już nie pracuje. Nonsens. . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Żeby dodzwonić się na infolinię trzeba mieć cierpliwość i czas, poza tym, informacje mało rzetelne, od 2 tygodni czekam na pismo pozwalające na wypis z hipoteki... jak chcecie kasę, to dajecie minimum czasu i wiecie gdzie wysłać zawiadomienie. Smutne, klient raczej się tu nie liczy. Jedyne, co jest najważniejsze to interes banku. Pozdrawiam.... i ciągle czekam na pismo :( \r\nciąg dalszy historii:\r\nChciałam nadmienić, że po dzisiejszym telefonie, ciągle czekam na pismo. Kredyt spłacony a bank ma klientów w d...Pani na infolinii powiedziała, że nic w mojej sprawie nie wie, że oddzwonią. Jeśli będzie tak szybka jak pan z 27 czerwca, to prędzej zima przyjdzie niż coś się wydarzy. Chyba cały bank jest na urlopie, oprócz tych \"ćwoków\" z infolinii............:/ skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
TRAGEDIA!!! NIGDY WIĘCEJ!! zupełna olewka klienta , zero kontaktu,zero odpowiedzi na maile! TOTALNE DNO!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Owszem, lokaty mają dobre oprocentowanie, ale... jeśli ktoś nie ma dostepu przez internet, to w placówce musi czekać bardzo długo! Czasem ponad 1,5 godz. W Lublinie przy ul Dulęby to jest gehenna, zawsze oczekiwanie jest długie a obsługa średnio przyjemna. Często tylko 2 osoby obsługujące a 2 "na zapleczu" I to rzutuje na wizerunek Banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Samochód który kosztował 56 tys złotych po trzech latach spłacania zostało mi jeszcze 114 tys zł do spłaty ( kredyt we frankach ) .. Dostęp internetowy: Nie korzystam , ale wygląda w porządku . Wysokość opłat i prowizji: pobierają nawet opłaty za to że klient chce się dowiedzieć ile pozostało do spłaty a ile zostało spłacone 100 zł za każdym razem , *moderacja* .. Możliwość negocjacji oferty: Tak jest możliwość np zrestrukturyzowania kredytu za oczywiście sporą opłatą , a rata spadnie o 100 - 150 zł , śmiech .. Dodatkowy pakiet ubezpieczeniowy: Nic nie daje , straciłem pracę i co z tego że było ubezpieczenie , na infolinii zero kultury i wyzwiska od dłużników , wszystko spoko przed podpisaniem umowy , a później jesteś zerem dla nich .. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: unikajcie tego banku !!! nie dowiecie się nigdzie nic, żeby dowiedzieć się cokolwiek na temat tego czy wszystko w porządku trzeba uruchomić telefoniczna infolinie, w której czeka się na telefonie po 1,5 godziny !!! cały czas wszystkie linie zajęte, a w oddziałach ani nigdzie indziej nikt nie udzieli żadnej informacji !!! proszę to sobie sprawdzić, szkoda nerwów, po udzieleniu kredytu zero kontaktu z osobą udzielającą. Pani *moderacja* była w stanie przed udzieleniem kredytu przyjechać do mnie zarówno o szóstej rano jak i dziewiątej wieczorem. Później ani razu nie odebrała telefonu i nie odpowiedziała na maila, a wszystko trzeba załatwiać właśnie ze swoim pożal się boże, opiekunem. TRAGEDIA !!!. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Możliwość negocjacji oferty: Spróbuj czegoś się dowiedzieć od obsługi, a co dopiero negocjować..... Minimum formalności: POD WARUNKIEM ŻE ZNASZ REGULAMIN BANKU inaczej czeka Cię kilka niespodzianek. Bo to co jest napisane w reklamie i na stronach sporo odstaje od rzeczywistości. ŚRODKI WRACAJĄ NA KONTO - pod warunkiem, że dasz dodatkową dyspozycję, inaczej leżą sobie w "nieskończoność", a Ty musisz zerwać lokatę. DOSTANIESZ MAILA O ZAKOŃCZENIU LOKATY - zapomnij, pod warunkiem ... nie udało mi się określić kiedy... . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Getin to *moderacja* - do tej pory nie chcą zwrócić mi 10 tyś. zł z lokaty, zero odpowiedzi, kolejni informatorzy na infolinii, zawsze jedna odpowiedź, zrobiliśmy co mogliśmy, proszę uzbroić się w cierpliwość. *moderacja*!!!. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość opłat i prowizji: każde pisemko-100zł,sms-50zł...To skandal panowie w GETINIE, Daleko wam do europy zachodniej, za to już blisko do wschodniej. Możliwość negocjacji oferty: Praktycznie nie ma możliwości negocjacji w kłopotach, tylko kasa się liczy albo windykacja dla Getina.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: bardzo wysokie, nie chcą wystawiać umów zwrotnych przeniesienia własności (zdejmować cesji) nawet gdy kredyt jest spłacony.. Dostęp internetowy: kontakt z bankiem prawie niemożliwy. Przez telefon również, za każdym razem słyszałem co innego . Wysokość opłat i prowizji: najwyższe, nie polecam. Możliwość negocjacji oferty: żadnych negocjacji, mają swoje warunki. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Jeśli chcesz być nabity w butelkę "niedrogiej marży" zwiąż się z tym bankiem. Marża najdroższa w kraju, "obowiązkowe" dodatkowe opłaty rzędu 25% przyznanej kwoty kredytu. Brak dobrej woli infolinii. Żenująco niski poziom obsługi po zaciągnięciu kredytu. Oto najważniejsze "dobrodziejstawa" jakie funduje nam ten pseudoPolski bank.. Dostęp internetowy: Żenada - internetowy tylko umówisz się z konsultantem.. Wysokość opłat i prowizji: Lichwiarskie oprocentowanie i jeszcze wyższe dodatkowe prowizje. . Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: Szybko przyznają, ale liczą sobie za to wyjątkowo dużo dodatkowych opłat. Możliwość negocjacji oferty: To ciemnogród zupełny, działają na zasadzie "widziały gały co brały". Zadnej negocjacji trzeba brać co dają albo wynocha.. Różnorodność zabezpieczenia: Najlepiej żeby każde 10000 kredytu miały drugie tyle zabezpieczeń - oczywiście dodatkowo płatnych na rzecz banku.. Dostępność w różnych walutach: Przecież to "Polski" bank - jakie waluty. Złotówka i to wszystko.. Akceptowanie różnych źródeł dochodu: Biorą wszystko, ale opłaty z tego tytułu naliczają po najwyższej możliwej wysokośći.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: bank nastawiony głównie na to aby wykiwać klienta, zero kompetencji ludzi na infolinii, brak przejrzystych reguł gry, chyba jeden z najgorszych systemów transakcyjnych z banków online, plusem są dobre lokaty ale cała reszta powoduje że lepiej nie powierzać tam nawet złotówki . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam u nich kredyt hipoteczny i marzę o tym, żeby wreszcie przestali do mnie dzwonic z tzw. "atrakcyjnymi ofertami" typu: podpisanie aneksu do umowy zezwalającego mi na spłacenie kredytu po średnim kursie NBP. Bo rzekomo przepisy się zmieniły i teraz klienci niby mogą spłacac kredyt bez spread'u. hehehehe Dodam, że spread był tylko obniżony, a za aneks trzeba było zapłacic 2,7% wartości kwoty pozostałej do spłaty i dopisywali to do kredytu. Efekt taki, że może i rata niższa o 20 pln, ale przez kolejne 20 lat płacisz odsetki od opłaty za aneks. Jak nie zgodziłam się na to, to teraz dzwonią i proponują obniżenie marży kredytowej i za to także biorą dodatkowe opłaty. To jest bank, który zarabia na aneksach podpisywanych przez naiwnych klientów. NIE POLECAM NIKOMU! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Każda osoba, ktora ma chory pomysł aby wziać kredyt w tym prymitywnym banku powinna się zastanowić czy warto - nie warto! Wierzcie mi, zaczniecie załowac już w pierwszym miesiącu "współpracy" a jeśli np zmieni wam się harmonogram prac budowlanych (i bynajmniej nie będziecie chcieli od nich więcej pieniędzy) to w innych bankach to będzie formalność do aneksowania, a w Getinie powód, by wam wcale transzy nie wypłacić i dalej na niej zarabiać - bo przecież tylko o to tym *moderacja* chodzi. Uciekajcie jeśli możecie.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ja ledwo zdążyłem dojść do domu, a w skrzynce już miałem list ze zmianą raty. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość opłat i prowizji: W czwartek czy piątek dostałem ofertę 50/50 z prowizją 3,5 %. Przyszedłem do salonu we wtorek podpisać umowę. Było już 6% ! Temu bankowi już dziękuję. Skorzystałem z innej oferty. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: bankowość internetowa to dramat. Przelew pomiędzy rachunkami własnymi (min 30 minut). Ciągłe problemy z aktualizacją sald. Nie wszystkie lokaty są widoczne. Wg banku lokaty zakładane w oddziale to lokaty "oddziałowe" i ich nie mogę widzieć poprzez bankowość internetową :-) dramat!!!!. Obsługa klienta w placówce: Gorsza od bankowości internetowej!!!!!. Wysokość opłat i prowizji: taktyka: łapanie klientów na produkt bezpłatny a za 3 miesiące zmiana TOiP. Wiem wszystkie Banki to robią ale nie z takim tupetem!!!!!!. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: Dostęp internetowy dobry, kontakt z obsługą beznadziejny odnoszę wrażenie że piszę ( rozmawiam) z kimś kto nie ma zielonego pojęcia o usługach świadczonych przez bank. Dwie tabele opłat i prowizji dla jednego konta - totalna porażka. Otwieramy stronę GETINBANK online - wszystkie przelewy przez internet ),00zł w tabeli opłat i prowizji to samo 0,00 zł przy drugim przelewie informacja - " Prowizje inne 4,99zł" . Po złożeniu reklamacji otrzymałem informację o drugiej tabeli opłat i prowizji. W umowie ramowej nic o tym nie ma - sprawa nadaje się do sądu ale czy warto o te 4,99 ????. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Najgorszy bank z jakim się spotkałam zwykłe *moderacja* ładnie mówią przed podpisaniem umowy gwarantują dobre warunki konsole kredytu na obniżenie oprocentowania ale to tylko słowa fakt jest zupełnie inny. Ostrzegam wszystkich przed podpisaniem umowy!. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: Tragedia, dramat!!! Obsługa w oddziałach poniżej jakiejkolwiek normy! Najgorzej w franczyzowych bo tam to dopiero nikt nic nie wie! a otwierają kolejne gdzie będzie tak samo!. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: dramat. Wysokość opłat i prowizji: koszmarnie wysoka, napisałem reklamacje właśnie w tej sprawie i czekam na odpowiedź. Możliwość negocjacji oferty: pomimo obniżki stóp nie chcą obniżyć swoich. Dostępność w różnych walutach: Tylko kilka placówek obsługuje inne waluty. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dodatkowy pakiet ubezpieczeniowy: Naciąganie i tylko naciąganie. Wysyłam 3x mailem ksero polisy i....nie mają jej, 3x tel wyjaśniam, bezskutecznie, ciągle przychodzą bezczelne smsy o zaleganiu. Nie do wyjaśnienia. Mam oc+ac a oni swoje że ubezpieczyli mnie w link4. Od 3 lat terminowo idzie rata a mnie traktują jak głupka. NIGDY WIĘCEJ z nimi interesu. Dobrze ze moge oddać kasę i........komu mogę to odradzam.Nie chce żeby wchodzili bez mydła ale chce byc traktowany jak klient. Ciesze się że lecą na łeb na szyje....hi,hi. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Jest to zdecydowanie najgorszy bank, z jakim miałem kiedykolwiek styczność. Zarówno jakość obsługi jak i rzetelność pozostawiają wiele do życzenia. Jeżeli na przykład nie sprawdzi się, czy polecenie przelewu na lokatę zostało właściwie zrealizowane, nawet wtedy, gdy pracownik dokonuje tej czynności przy kliencie i wystawia odpowiedni dokument, może się okazać, że przelew nie został dokonany a bank nie informuje o tym fakcie, ciesząc się, że pieniądze są w dalszym ciągu na rachunku nieoprocentowanym. Dopiero dowiesz się o tym chcąc zrealizować zyski z lokaty? a tu figa!.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Wysoka. Dostęp internetowy: wcale. Wysokość opłat i prowizji: Wysoka. Możliwość negocjacji oferty: nie. Minimum formalności: Bardzo złe traktowanie klienta,który płaci raty za samochód od pięciu lat,i rata jest zawsze przelewana dwa tygodnie prze czasem.I po pięciu latach przyjeżdżam do domu na święta, a tam czeka niespodzianka w postaci drugiej polisy zawartej przez bank.A ja z firmowego fax.u zawsze wysyłałem ubezpieczenie samochodu.ale kto trzyma potwierdzenia przez piec lat ,jeżeli niema żadnego sygnału z banku że nic nie dochodzi.( a fax nie byle jaki,bo co rok wymieniany na jeszcze nowszy). skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bezwzględnie odradzam. Początkowe warunki są bardzo atrakcyjne, a zachowanie ich wydaje się być proste. UWAGA!!! Tylko wydaje się!!! Informacje o kredycie przesyłają drogą elektroniczną/SMS. Jesli się spóźnią lub pomylą - płacisz TY, jeśli pracownik udzieli omyłkowo złej informacji (bardzo częste przypadki) - płacisz TY. Sumują wszelkie "Twoje" błędy w okresie promocyjnym (na które nie masz wpływu) i następuje potwornie przykre zaskoczenie jesli chodzi o wysokość raty. Jak lubisz hazard na najwyższym poziomie to jest oferta dla Ciebie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: Jeśli usuniesz smsa z hasłem dostępu to . Możliwość negocjacji oferty: Brak przy kwotach kilkadziesiąt tysięcy. Minimum formalności: Generalnie skorzystałam dwukrotnie z oferty banku i no more. Pomimo, że zaznaczyłam, że nie chcę lokaty odnawialnej goście przerzucają pieniądze na inne lokaty po czasie trwania i trzeba do nich dodzwonić żeby zwrócili środki. Pierwszy raz myślałam, że to przypadek, pomyłka, a po drugiej takiej samej akcji, wiem już , że nie. Nie polecam!!. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: wystarczy porównać. Dostęp internetowy: zero odpowiedzi na maile. Wysokość opłat i prowizji: komercja. Możliwość negocjacji oferty: zero dogadania a co dopiero negocjacji?. Dostępność w różnych walutach: nie wiem. Dodatkowy pakiet ubezpieczeniowy: chcą ubezpieczyc wszystko i wszystkich , najlepiej podwójnie !. Minimum formalności: w oddziale nie wiedzą co chce centrala, klient sam pośredniczy między nimi, CHORE !. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: może być. Dostęp internetowy: ................................ Wysokość opłat i prowizji: odnośnie opłat i prowizji tragedia masakra drugiego gorszego banku nie znam po prostu *moderacja* granda w biały dzień jak można za wszystko brać pieniądze, tak jak teraz miałem szkodę została naprawiona z ac mojego i mi przysyła bank że ja jeszcze muszę zapłać jakieś 75 zł za to że ja miałem szkodę a nie bank. jest to dla mnie śmieszne nigdy więcej nie wezmę w tym banku tzn Getin Bank żadnego kredyty i też postaram się aby inni których znam nie brali bo to co się tu wyprawia to jest śmiech na sali. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Wziąłem 250 tys kredytu w złotówkach po 4 latach uczciwego spłacania po 2000 zł miesięcznie mój kredyt wynosi 270 tyś Nie do spłaty. Zanim cokolwiek przeczytasz i podpiszesz w Getin banku przypomnij sobie mój komentarz może unikniesz mojego losu oszukanego Odradzam . Akceptowanie różnych źródeł dochodu: . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Za 25000zł kredytu do spłaty ponad 50000zł ubezpieczanie i prowizja za ponad 4000zł po prostu lichwa dla desperatów. Wysokość opłat i prowizji: wysokie opłaty i prowizje . Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: szybko ale drogo. Możliwość negocjacji oferty: brak. Minimum formalności: szybka umowa ze zmiennym oprocentowaniem czyli odsetki odsetki i jeszcze raz odsetki. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ludzie, uważajcie na Getin. To są złodzieje i oszuści a nie instytucja zaufania. 3-4 m-ce po podpisaniu umowy przychodzą zmiany regulaminu pogarszające warunki a na wycofanie z kredytu masz 2 tygodnie. Sama umowa zawiera dużo kruczków, ukrytych opłat i prowizji, które czynią ten bank najdroższym na rynku. Co z tego że na infolinii panie są bardzo miłe - fakty są takie, że to najgorsza oferta z dostępnych. Lichwa i tyle. Sam bank w reklamy ładuje duże pieniądze, również część pozytywnych komentarzy jest zwyczajnie opłacona i redagowana przez agencje PR. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Minimum formalności: Obsługa w tym banku powinna się jeszcze wiele nauczyć, po pierwsze szacunku dla klienta i jego czasu. tzn. odczekanie w długiej kolejce ok. godziny podczas gdy pracownicy są zajęci sobą. Po drugie wciskanie tzw. produktów bankowych, w których zarówno kapitał własny jak i odsetki sa gwarantowane. Zachęcam do wczytania się dokładnie w regulamin z którego wynika coś zupełnie innego.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
NIE.NIE.NIE nie dajcie się nabrać przez ten pseudo-bank.OSZUŚCI.obiecują marżę w reklamach 1.60 a udzielają na 2.5 do 3 !!! Błagam nie! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: marny. Dostęp internetowy: słabe zabezpieczenie. Obsługa klienta w placówce: tragiczna ,obsługa wprowadza w błąd klienta przy podpisywaniu umowy na fundusz inwestycyjny. Oferta kredytu/ debetu w koncie: nie wiem jaki jest i dlatego daje 3. Elastyczność oferty: z tym bankiem się nigdy nie dogadasz. Wysokość opłat i prowizji: opłaty za wypłaty z innych bankomatów niż euro net są strasznie wysokie np. przy wypłacie 1000 zł prowizja wynosi ponad 40 zł. Oferta kart płatniczych: nie wiem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: brak oprocentowania tragedia!!!. Dostęp internetowy: łatwy choć wolno chodzi i często robią naprawy przez co nie ma dostępu do konta. Obsługa klienta w placówce: nie korzystałem. Oferta kredytu/ debetu w koncie: żenująca obsługa klienta, doprosić się o kontakt graniczy z cudem!!! próbowałem i pisałem do nich 4 tygodnie!!!!! karzą dosyłać jakieś zaświadczenia i potem mówią ze chwilowo wydawanie kart jest wstrzymane!!! Olewają klienta koncertowo!!! nigdy takiej żenującej obsługi klienta nie widziałem a miałem już konta w wielu bankach. unikajcie Getinu!!!. Elastyczność oferty: możliwa. Wysokość opłat i prowizji: akceptowalna. Oferta kart płatniczych: doprosić się o kartę kredytową get to jak wygrać w lotto! olewają klienta i robią z niego durnia! Karzą dostarczać zaświadczenia z pracy i potem mówią że nie wydają kart bo wstrzymane.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: 1 godzina 25 minut..czas oczekiwania w kolejce na załatwienie sprawy,..Niedopuszczalne.Arogancka postawa Kierownika(czki) Placówki na zwróconą uwagę.Nie polecam ze wszystkich sił.. skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »