Idea Bank

Adres siedziby:
Idea Bank SA
ul. Przyokopowa 33
01-208 Warszawa

Infolinia Idea Banku:
22 101 10 10
801 999 111

(1108 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Idea Bank został stworzony, by wspomagać osoby przedsiębiorcze w realizacji ich marzeń o własnym biznesie. Chcemy służyć pomocą przy …

zobacz więcej »

Dodaj opinię

1108 Opinie

użytkownik
Ocena:
Okropny bank przysyłają wezwanie do zapłaty które dawno zostało przedawnione, podobno została zawarta umowa w roku 1999r. i jakaś rata mała nie została spłacona w roku 2011r. przysyłają wezwanie chyba dla milionera. Rata niska, a koszty i oprocentowanie to już koszmar. Nie polecam ! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Potwierdzam negatywną opinie o tym banku. Jestem zaskoczona w jak lekceważący sposób traktują klienta. Ja również założyłam lokatę,wpłaciłam pieniądze na konto z którego miały być przelane na wielokrotność lokaty antybelkowej. Póki co tylko bank zarabia na moich pieniądzach bo to przelanie na moje lokaty trwa już tydzień. Ludzie omijajcie ten bank z daleka!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
omijajcie tych oszustów z daleka półroku mnie zwodzili z kredytem i na końcu kazali mi przynieść 300000tys. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Boże katastrofa ten bank i nie liczcie na kredyt od nich a zwłaszcza początkujące firmy.Czy ktoś miał od nich propozycje z ubezpieczeniem? aby budować swoją wiarygodność itd itp.Bo chciała bym mieć jakąś symulację na kwotę np.15 tyś na 6 lat np, bo żeby o coś zapytać to muszę oczywiście przyjechać do doradcy a żal mi poświęcać czas i pieniądze na gadanie o niczym, raz już byłam i nic z tego nie wynikło a 200zł i cały dzień stracony skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jest mi bardzo przykro ale nie mogę pozwolić na oszukiwanie klientów hasła reklamowe mają doskonałe ale niestety nie idzie to w parze z rzeczywistością. Sam dałem się nabrać i pojechałem na spotkanie z doradcą i ? na Oświadczenie do 3mln nawet 800000 nie chcą dać nawet jak zastawię nieruchomość za 1,5 mln plus inwestycję na którą chciałem ten kredyt wziąć, szkoda może innym razem. Obecnie szkoda czasu na spotkania albo masz zdolność kredytową jasno wynikającą z dokumentów albo ? może innym razem jak będzie zdolność wynikała z papierów. Doradca tłumaczy się prawem bankowym ;) ? Reklama swoje życie swoje. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zdecydowanie odradzam korzystanie z ich usług. Ja swoje ?idealne? konto zakładam ponad miesiąc. Poniżej kalendarium (niektórych dat nie jestem pewien, a nie mam jak sprawdzić, więc mogą wystąpić kilkudniowe niedokładności): ? koniec sierpnia 2011 - w oddziale w Katowicach zakładam lokatę; chcę też założyć konto, ale pani mówi mi, że ona ma ograniczenia co do liczby otwieranych klientowi produktów ? tylko jeden dziennie (kiedy opowiem o tym za jakiś czas na infolinii, wywoła to spore zdumienie mojego rozmówcy ? na infolinii o takich ograniczeniach nie słyszeli); ? 1/09/2011 ? składam internetowy wniosek o otwarcie konta; otrzymuję informację, że w ciągu najbliższych dni skontaktuje się ze mną pracownik banku, aby ustalić termin dostarczenia do mnie umowy; Czekam. ? 16/10/2011 ? czytam dokładnie informacje na ich stronie internetowej. Można się dowiedzieć, że konto powinno być otwarte w ciągu 2 tygodni ? więc coś tu nie gra. Dzwonię na infolinię, pani informuje mnie, że wkrótce mój doradca skontaktuje się ze mną ? najpewniej jeszcze tego samego dnia. Czekam cierpliwie ? jeżeli wyśle mi wkrótce umowę, to bez problemu ją odbiorę (19 i 20 mam wolne). Więc czekam ? ? 20/09/2011 ? doradca nie zadzwonił ani 16-go, ani w dniach następnych. Mocno już zdenerwowany dzwonię znów na infolinię i opowiadam jak sprawy wyglądają (tutaj ma miejsce wspomniane wcześniej zdziwienie pracownika infolinii). Pracownik prosi o chwilę cierpliwości i po chwili ? JEST! Rozmawiam z doradcą! Zgodnie z informacją zawartą na stronie IdeaBank:? Nasz konsultant skontaktuje się z Państwem telefonicznie, aby ustalić dogodny termin dostarczenia dokumentów przez kuriera?. Mówię więc panu, w jakich godzinach jestem w domu. Okazuje się, że w tych godzinach kurier nie pracuje. Proponuję więc sobotę. Z odpowiedzi wnioskuję, że mam to ewentualnie sam ustalić z kurierem. Trudno ? jakoś przeżyję. ? 22/09/2011 ? kurierka nie zastał mnie w domu, więc przyjeżdża do mnie do pracy (gdzie nie mogę odbierać przesyłek osobistych; przyjechała bez wcześniejszego uzgadniania tego ze mną- po prostu dowiedziała się od mojej rodziny, gdzie pracuję; w tym miejscu proszę sobie wyobrazić tłumaczenie się z tego kierownikowi); ? 22/09/2011 wieczór ? dzwoni pracownik firmy kurierskiej; mocno już zdenerwowany mówię mu to, co wcześniej pracownikowi banku odnośnie godzin, kiedy można mnie zastać w domu; ostatecznie ustalamy termin dostawy na sobotę; proszę, żeby to było w miarę wcześnie; ? 22/09/2011 jeszcze bardziej wieczór ? mocno już zdenerwowany pisze do IdeaBank-u e-mail z żądaniem pisemnych lub mailowych wyjaśnień i rekompensaty za stracony czas i nerwy (naiwnie myślę, że mi chociaż kubek przyślą :)). Do dnia dzisiejszego bez odpowiedzi. ? 24/09/2011 (sobota) ? czekam na kuriera. CAŁY DZIEŃ. Bezskutecznie. Dalsza część powinna być o chybionych działaniach firmy kurierskiej, ale nie mieści się to w temacie (niech Wam wystarczy, że też stargali mi trochę nerwów). Odnośnie banku: Wygląda na to, że nikt tam nad niczym nie panuje. Każdy pracownik robi co chce. Infolinia nie wie, jakie informacje dostaje klient w oddziale (?jeden produkt dziennie?). Strona internetowa zawiera ewidentne kłamstwa (np. tu: http://ideabank.pl/pytania. Polecam punkt ?konta? i opis, ile czasu trwa wg nich uaktywnienie ROR-u ;przypominam, że na sam telefon z ich strony czekałem blisko 3 tygodnie; a tutaj ? opis jak i co ustalam z konsultantem: http://ideabank.pl/konto_idealne ; też niezgodne ze stanem faktycznym)). Ja osobiście straciłem do nich całkowicie zaufanie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
nie ma szans na dostanie kredytu z tego banku a to co reklamują to jest bzdura. A miało być tak pięknie. kredyt na otwarcie firmy itd.Ale zus i podatek muszę płacić od pierwszego miesiąca.Kredyt dopiero za rok.Więc nie umawiajcie się na spotkanie bo szkoda czasu i pieniędzy, gdyż przez telefon nic ci nie powiedzą że nie dostaniesz kredytu skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Złodzieje, mam firmę medyczną od maja tego roku i równocześnie założyłam konto w Idea Bank, wpływy regularne in wysokie od maja, a Ci złodzieje nie udzielili mi kredytu w wysokości 10 000 tys, szkoda czasu skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie reklamujcie się sami.!!!!!!! Prawda jest taka że pracują tam osoby niekompetentne~Może kiedyś??? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Konto firmowe - idelane, a lokata... Najlepsza na rynku! Aż 10%! Idea Bank jest niesamowity i idealny dla przedsiębiorcy! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
konto idealne-jak na razie jest prawie takie.Podobnie konto firmowe "Firma To Ja".Nie wszystko jest co prawda, jak w ich reklamach,ale na razie pozytywnie. Do pełni szczęścia brakuje mi wpłatomatów(ma je ING,nawet w małych miastach),przelewów ekspresowych(ma je mBank i Alior Bank)i ubezpieczenia Asistance dołączonego do konta oraz szybkości załatwiania formalności np.kredytowych. Ale to początki, więc mam nadzieję, że będzie coraz lepiej :) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ja niestety mam troszkę gorsze zdanie na temat Idea Banku.Próbowałam dostać u nich kredyt na kupno działalności.Wszystko wyglądało pięknie i realnie, ale tylko przez telefon i na plakatch reklamujących oferty banku.Jednak kiedy umówiono mnie na spotkanie, okazało się, że wszystko to co usłyszałam wczesniej jest poprostu nierealne!!! Osoby pracujące w oddziałach uznaję za niekompetente, ponieważ potrafią oceniać pozytywnie szansę na otrzymanie kredytu, po czym pózniej okazuje się, że było z góry wiadomo,iż to nie jest realne i nie ma żadnych możliwośći by otrzymać u nich kredyt.Na stronach internetowych, plakatach gdzie się ogłaszają, wszystko wygląda bardzo korzystnie dla ludzi, jednak zbyt wiele istotnych rzeczy zostaje tam utajonych.Cóż, mogę dopowiedzieć tylko,że jest mi przykro, bo nie ma banku, który umożliwiłby młodym osobom rozpoczęcie jakiejkolwiek działalności. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Idea Bank nie jest bardziej przyjaznym dla ludzi bankiem niż inne.Kryteria przyznawania kredytów są strasznie surowe czasem wręcz absurdalne!Sądzę,że nie jest to bank, w kórym może ubiegać się o pomoc każdy człowiek, który chce coś osiągnąć i założyć działalność.. Możliwość negocjacji oferty: W Idea Banku nie negocjuje się ofert.Jeżeli klient nie spełnia jednego z kryteriów określonych w paragrafach, nie ma szans na otrzymanie kredytu.Niepokojący jest fakt,że te warunki w rzeczywistości stają się nierealne.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Konto Idealne, jest naprawdę idealne. Zero ukrytych opłat, całkowicie ZERO opłat! Właśnie na taki bank czekałem! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
idea bank ma zajebiste konto szybko sprawnie fachowo! bez sciemy i kosztów ukrytych skomentuj opinię (3) »
użytkownik
Ocena:
DNO - LICHWIARZE skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Teraz jedne z lepiej oprocentowanych lokat na rynku!. Dostęp internetowy: Niby można założyć przez internet, a i tak podajesz im dane, na które oddzwaniają. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Autentycznie bezplatne konto internetowe, szybka obsluga, profesjonalne podejscie, bezstresowy i łatwy kontakt z bankiem. Odnioslem mile wrazenie zakladsając konto. Zobaczymy jak bedzie dalej. skomentuj opinię (3) »
Dodaj opinię
  • Pożyczka ekspresowa w PEKAO S.A »
  • Kredyt gotówkowy w VeloBank »