Idea Bank

Adres siedziby:
Idea Bank SA
ul. Przyokopowa 33
01-208 Warszawa

Infolinia Idea Banku:
22 101 10 10
801 999 111

(1108 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Idea Bank został stworzony, by wspomagać osoby przedsiębiorcze w realizacji ich marzeń o własnym biznesie. Chcemy służyć pomocą przy …

zobacz więcej »

Dodaj opinię

1108 Opinie

użytkownik
Ocena:
Pisałem dwa dni temu a teraz dokładam mały epilog. Jest środa, czyli już 10 dni od mojej wizyty w oddziale. Efekt? Żaden. Oczywiście nikt się nie skontaktował, jak w ostatni poniedziałek obiecali, więc w środę kolejny raz zadzwoniłem. Rozmowa była mało przyjemna. Konsultant nie oddzwonił, bo od kilku dni jest na innym oddziale. Fajnie, tylko to nie mój problem. Istnieje coś takiego jak przekazywanie/delegowanie spraw. W tzw. międzyczasie, dostałem SMS-em kody dostępu do obsługi konta przez Internet i telefon. Super. Tylko jest mały problemik, bo ciągle nie mam konta, więc kody zdadzą się psu na budę. Dalej jest jeszcze ciekawiej, pani z oddziału stwierdziła że cała sytuacja to wina działu technicznego, który nie jest stanie wygenerować numeru konta. Od tygodnia. Dyrektor oddziału ma interweniować w tej sprawie. Dla mnie chore, bo czy dyrektor oddziału jest od zajmowania się takimi pierdołami? Kolejna rzecz, zarówno ta pani, jak i poprzednia z poniedziałku dystansują się od działań swojego banku jako całości. To nie nasza wina, to wina inszych. Dla mnie to wina banku, bez rozróżnienia osób, czy to z infolinii czy działu technicznego i pracownik występujący przed klientem, powinien wziąć na klatę zaistniałą sytuację. Przekazałem pani że wobec powyższego, odstępuję od założenia konta i idę do konkurencji, w tym wypadku Citi Handlowy. Zapłacę te 15 zeta miesięcznie i czasem podjadę do wpłatomatu, ale jestem przekonany że konto będę miał nie wychodząc z domu, w 3-4 dni. Przeczuwam że pomimo mojej deklaracji i tak mi to konto założą a ja nie będę mógł udowodnić iż zrezygnowałem, tak więc będzie mnie czekała wizyta w oddziale albo ścieżka zdrowia na infolinii, aby odwołać zlecenie, którego zapewne nie będą chcieli zrealizować. Tak więc reasumując. Mają totalne burdello bum, bum i nie są godni zaufania, 3mać się od nich z daleka. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Unikajcie tego banku jak ognia !!!! Ze wszystkim pod górkę. Żałuję ze wziąłem u nich kredyt. Dokumenty rozliczające go doniosłem do banku w wyznaczonym terminie. Po czym dostałem monit 200 zł za niedostarczenie dokumentów. Jakiekolwiek tłumaczenia nic nie dają. Pracownik który odbierał ode mnie dokumenty juz nie pracuje. Od 15 miesięcy dostaję monity po 200 zł za brak dokumentów, choć zgudbił je w oddziale pracownik IdeaBanku. Dostarczyłem jeszcze raz. Ale to nic nie dało, nadal dostaje wezwanie za 200 zł prośbą o dostarczenie dokumentów. Na moja reklamację ze przecież raz wy zgubiliście drugim razem dostarczyłem ponownie bank nie reaguje. OK sprawdzimy i nadal nic. Co miesiąc 200 zł za monit. Sprawa idzie do sądu cywilnego. Omijajcie IDeaBank szerokim łukiem !!!Dla mnie to naciągacze, bank niegodny zaufania. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam bardzo podobnie jak ~koniarz. Nie są w stanie zakończyć rejestracji konta rozpoczętego w Internecie w placówce stacjonarnej. Nie są w stanie wygenerować umowy, w związku z blokadą dostępu do konta. Dlaczego? Nikt nie wie, podobno błąd pracownika infolinii. Byłem w oddziale w poniedziałek, zadeklarowali że do piątku będzie wszystko załatwione. Nie było. Jest wtorek następnego tygodnia i nic. Mało tego, totalnie zlewają klienta, dzwoniłem w poniedziałek żeby się dowiedzieć jak sprawy stoją, mieli oddzwonić, nie zrobili tego. Ciekawe co dalej? Dlaczego się uparłem na nich? Bo mam firmowe konto i jest w miarę OK, to postanowiłem założyć także prywatne. Jestem o tyle zdziwiony, że przy zakładaniu firmowego, w miarę wszystko było OK. Po drugie, mają fajną usługę, mobilne wpłatomaty, a niestety czasem mam gotówkę i nie muszę z nią nigdzie biegać. Potwierdzam że organizacyjnie to g*****y bank, np w umowie rachunku zastrzegają sobie że wyciągi będą dostępne do 10-go każdego miesiąca, podczas gdy w City Handlowy (drugie konto firmowe) są zawsze drugiego dnia po zakończeniu miesiąca. Po trzecie, nigdy bym się ich nie trzymał, ale kilku moich kontrachentów ma u nich konta i jest to wygodne przy rozliczeniach. Szybkość działania konta, też pozostawia wiele do życzenia. Mają fioła na punkcie bezpieczeństwa, co niestety ale w niektórych przypadkach jest chore. Na infolinii, żeby zidentyfikować klienta, najpierw trzeba podać różne dane, z numerem majtek włącznie, a potem i tak proszą o podanie wybranych przez nich cyfr z 8-śmio cyfrowego kodu. Masakra. W Citi Handlowy jest 4-cyfrowy PIN i święto lasu. Transfery wewnętrzne w obrębie własnych kont, bywa że nie odbywają się w czasie rzeczywistym, tylko trwają czasem kilka minut, a w nocy to już czasem masakra. W Citi Handlowy natychmiast wewnętrzne przelewy są księgowane. I na koniec rzecz która najbardziej mnie wkurza, bo jest dla mnie strasznie upierdliwa. Wewnętrzne przelewy, pomiędzy własnymi rachunkami, MUSZĄ być akceptowane podobnie jak zewnętrzne, poprzez otrzymany w SMS kod. To już jest maniactwo. A kod oczywiście nie jest tylko cyfrowy, tylko cyfrowo-literowy, można się przyzwyczaić ale też łatwo przy przepisywaniu z telefonu się pomylić. Niestety, co tanie albo za darmo, to do d...... Zdecydowanie NIE POLECAM! PS. Zgadnijcie gdzie założę w końcu konto prywatne? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Idea? Chyba do naciągania klientów. Ja szybko zrezygnowałem z "usług" tego "banku". Mam nadal kilka kont firmowych i osobistych w różnych bankach. W tej "firmie" współpraca była najgorsza. Po prostu porażka. A zamykanie kont (osobiste i firmowe) trwał półtorej godziny!!!! i ... chyba po dwóch latach przyszedł list... że nieskutecznie zamknąłem konto! Kazali mi zapłacić. Nawet nie było mowy o złożeniu reklamacji. Najpierw zapłać potem będziemy rozmawiać. A tak nieprzyjemni w rozmowie jakbym był przestępcą!!! Drugi amber gold. Złożę na nich skargę. NIE POLECAM!!! skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Dno totalne , jeszcze gorszy od Getin Banku , ukryte koszta , dodatkowe opłaty , rzetelnie spłacam i mimo to gdzieś brakuje złotówki i zaraz firma zewnętrzna (jakaś ich odnoga) windykuje z opłatą 200 zł masakra. Do tego wciskane złodziejskie polisy oszczędnościowe które generują 90 % strat , wpłaciłem 25000 na konto polisy a zgromadzonych środków mam 3000 i przy wcześniejszym zamknięciu polisy z tytułu opłat likwidacyjnych wypłacą jakieś 500 zł. Pozew w drodze . Uważajcie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank o zatrważająco żenującym poziomie obsługi klienta. UCIEKAĆ! Wszystko wygląda profesjonalnie do momentu założenia konta. A dalej: promocja regionalna na która łowią klienta mimo sterty podpisanych przez ciebie papierów NIE ZOSTAŁA dla Ciebie uruchomiona. Ziomek, do którego powracasz nie wie jak do tego doszło. Deklaruje, ze wszystko wyjaśni na twoja korzyść, ale nie daje rady. Przelew generowany przez bank jest niewysyłany, ponieważ - NIE ZGADZAJĄ się dane NADAWCY tj. twoje, z Twojego konta, na którym własnie siedzisz i przelew generujesz. Kazdy z powyższych problemow zgłaszasz czym prędzej jako reklamacje, na którą .... nikt ci nigdy logicznie nie odpowie, a jeśli odpowie to nie jest to żadne posuniecie w sprawie czy brońcie! jej rozwiązanie. Klasyczne sztampowe pierdolamento. W oddziale robią wielkie oczy, zapewniają, ze to oni pomogą, no bo jak się zwraca do IDEOWCOW ktorzy "maja twarz" to można liczyć na pomoc. Po czym.... tygodnie milczenia i to sam. STANOWCZO odradzam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bardzo mi się spodobały mobilne wpłatomaty skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Od kilku dni nie mogę zalogowac sie na swoje konto i zrobić przelewy, masakra! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
KOMPROMITACJA!!!!!!!! MIELIŚMY W TYM BANKU LOKATĘ STRUKTUROWANĄ RIO ZAŁOŻONĄ W TAMTYM ROKU. PRACOWNIK POINFORMOWAŁ NAS ŻE ZYSK Z LOKATY MOŻE BYĆ MNIEJSZY NIŻ ZAPLANOWANY ALE JAKIŚ BĘDZIE. TERMIN LOKATY UPŁYNĄŁ 12.05. GDY POSZLIŚMY DO BANKU PO INFORMACJĘ POINFORMOWANO NAS ŻE NIC NIE ZAROBILIŚMY. DO 14 DNI MIELI PRZELAĆ PIENIĄDZE NA KONTO. DALEJ ICH NIE MA!!!!!!!! TO JEST KRADZIEŻ W BIAŁY DZIEŃ!!!!!!!!! PRACOWNIK KTÓRY OBIECAŁ UDZIELIĆ ODPOWIEDZI DALEJ MILCZY . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Skorzystałam z lokaty happy, wszystko ok, tylko szkoda, że drugi raz nie można założyć. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam, na początku słodzą i pożyczkami człowieka by zarzucili do zniewolenia. W praktyce współpraca z nimi przy pożyczkach wygląda tak że nie informują o wszystkim, następnie naliczają opłaty za coś i jeszcze za coś innego, a bo obrotu nie ma a bo monit wysłaliśmy. Panel klienta nie przejrzysty, saldo rachunkowe w rozliczeniu ich księgowym to jakaś czarna dziura bez dna oczywiście z korzyścią dla nich. Raty w panelu nie pokrywające się z rzeczywistymi. Jest to para-bank który poprzez szerzenie nie pełnej informacji zarabia na opłatach powstałych z tego tytułu. Omijać szerokim łukiem, bo tu najbardziej atrakcyjna oferta jest pułapką na klienta. Więc jeżeli szanujesz swoje zdrowie i nie chcesz mieć przykrych niespodzianek z BIG weź pożyczkę gdziekolwiek indziej. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W trakcie weekendu próbowałam się zalogować, moje hasło było odrzucane. W efekcie moje konto zostało zablokowane. Brak informacji w jaki sposób można odblokować konto. Dzwonię na infolinie - brak jakiejkolwiek informacji, łącznie z podstawową - że jest to infolinia banku - tylko muzyka. Beznadzieja. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Trzeci dzień nie można się zalogować, popracujcie nad tym, bo cierpliwość waszych klientów tego nie wytrzyma, a to dzięki NIM możecie się chwalić tak dobrymi wynikami?! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie sposób się zalogować, jest informacja "W związku z aktualizacją systemu Banku może być wymagana zmiana hasła do bankowości internetowej. Prosimy o postępowanie zgodnie z instrukcją wyświetlaną w trakcie procesu logowania. Za utrudnienia przepraszamy." ale od kilku godzin nie można się zalogować, a potrzebuję pilnie zrobić kilka przelewów. Takie rzeczy robi się w weekendy lub w nocy, a nie w czasie gdy robi się przelewy. Strona jest także nie przejrzysta - miara się przebrała i zamykam rachunek. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Korzystałem z kilku produktów IdeaBanku - jednym słowem porażka. Całkowity brak kontroli nad funkcjonowaniem relacji Bank - Klient. Poważnie rozważam likwidację konta. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Mam tu konto od prawie dwóch lat. Jest ok, nic mnie nie kosztuje, wiec nie narzekam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Widzę, że nie jestem osamotniony w opinii.... Założyłem konto dla przedsiębiorstwa przez internet. Bo ten bank przecież taaaaki mobilny. Tożsamość zakładającego i umowa miały być przesłane do mnie kurierem. Oczywiście kuriera nie ma. Nie dziwi mnie to. Myślę, dobra, załatwię sprawę osobiście, Jadę zatem do oddziału umówiony wcześniej z pracownikiem. Na 14. Co się okazuje????!!!! Pracownik ma problem ze swoim pracowniczym profilem, czy tam pocztą i nie może wprowadzić żadnych danych. Pracownik prosi, abym poczekał albo przełożył wizytę. (PEWNIE NIE AM TAM INNYCH PRACOWNIKÓW, A MOŻE WSZYSCY MAJĄ PROBLEM Z POCZTĄ!!) Nic to, poczekam :) Pójdę sobie na obiad. WRACAM po telefonie pracownika banku O GODZINIE 17!!!!! Wszystko już idzie gładko. Podpisujemy dokumenty, wypełniamy druki. Na sam koniec pracownik banku ma problem. System widzi błąd. Czemu? Bo konto było zakładane przez internet i Pani już nie ma dostępu do żadnych działań na tym rachunku. Jest już 18. 4 GODZINY!!!!!!! Dobra, załatwię inną sprawę. Na dole, w kasie, proszę inną już panią o wygenerowanie nowego hasła do bankowości internetowej i telefonicznej. DZIĘKUJĘ, WYCHODZĘ. W domu widzę sms z nowym hasłem, ale tylko do bankowości telefonicznej! Po telefonie na infolinię kolejna już pani mówi mi, że będzie mogła kontynuować rozmowę ze mną, gdy podam jej jeszcze jedno hasło, które właśnie dostałem na telefon. Oczywiście telefonu, na który przyszedł sms nie mam przy sobie. PARANOJA!!! Pomijam inne aspekty funkcjonowania banku. Prowadzę mailową wymianę z pracownikiem banku, telefoniczną. Nagle pracownik nie odbiera. Co się dzieje? PRACOWNIK ZOSTAŁ ZWOLNIONY, ale ile zachodu kosztowała mnie informacja o tym właśnie fakcie... W żadnym innym banku nie byłem tak traktowany. Oczywiście oddziały najbliższe w Warszawie, ja do Warszawy mam jakieś 40 kilometrów. Jeździj i czekaj. Pa :* skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Z taką niekompetencja jeszcze się nie spotkałam. Przy zakładaniu konta zostałam poinformowana o wszystkim źle. Czekałam na kartę do bankomatu na która złożyłam wniosek po czym okazało się ze do tego konta NIE MA KARTY. Przelewy miały być 2 bez prowizji, zapomnieli dodać ze w ?. Kontakt z dealerem do przewalutowanie, nawet otrzymałam nr telefonu, ale zapomnieli ze trzeba podpisać kolejną umowę. Nie mogę odzyskać prowizji, która pobrali za przelew którego defacto nie zrealizowali bo coś tam..... NIE POLECAM Szkoda ze nie ma gwiazdek ujemnych skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Daję max za Wpłatomat we Wrocku! Długo czekaliśmy, ale jest mega. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wzięłam kredyt w wys. 25 000 trzy lata rzetelnie spłacałam po 600 zł.(spłaciłam 21000) a gdy postanowiłam spłacić cały kredyt to dowiedziałam się, że wpłacić muszę 21000 TO JEST LICHWA, ZŁODZIAJSTWO BANDYCTWO ŁĄCZNIE ZAROBILI NA MNIE 42000 ZŁ. NAJGORSZY BANK W POLSCE ODRADZAM I NIE POLECAM .CHCIAŁAM DAĆ ZERO ALE NIE UDAŁO SIĘ. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Właśnie skończyła mi się u nich lokata happy. Zysk całkiem ładny, jak za trzy miesiące. Wszystko w porządku, pieniądze już na koncie. Szkoda, że nie mogę jej założyć drugi raz ;) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie wiem jak nazwac te placowke bo to nie Bank. Od 3 miesiecy nigdy in się nie zgadza splata rat kredytu zawsze brakuje im nawet 1zl po czym naliczaja odsetki. Cudzyslowiem nie wiem gdzie sa moje pieniadze ktore przelewam. Daty splat nigdy in się nie zgadzaja z harmonogramem ktory sami wystawiaja. Katastrofa totalna. Prosze zastanowic się dwa razy przed podpisaniem, gdyz mowia jedno przed podpisaniem ale drugie wychodzi bedac raz juz w srodku. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Przychodzę założyć konto w Idea Bank. Niby 0 warunków, tylko dokument tożsamości i ok. Dla opisu sytuacji - jestem obcokrajowcem, ale mam stały pobyt, jestem rezydentem podatkowym i wszystkie papiery mam w porządku. No i na wstępie - niespodzianka - nie mogą mi założyć bankowości elektronicznej bez sprawdzenia przez służby bezpieczeństwa banku z powodu narodowości (ciekawe, swoją drogą, jak oni to sprawdzają). No ale niech z nimi - mogą sobie sprawdzać, nie mam nic przeciwko. Ale po sprawdzeniu (milion pytań jak na przesłuchaniu), okazuje się, że coś tam nie działa u nich w systemie transakcyjnym - zwał jak zwał - jednym słowem konta mi nie założyli. Parę dni straconych. Powiedzieli, że jak coś się zmieni, to się skontaktują - minął tydzień, zero odzewu. Ogólnie nie polecam, podejście totalnego olewania potencjalnych klientów. Dodam, że mam konta w 2 innych bankach i nigdy nie było podobnych problemów. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Beznadziejny bank, bo zablokowaniu sobie konta trzeba czekać do godz 8 rano bo bank nie ma infolinii w godzinach wieczornych. Tragedia kazdy monit platny 200 zł wysyłany poczta bo przeciez mailem nie można. Na infolinii nic nie mozna zalatwic bo jest sie odsyłanym non stop do kogoś kto się ponoć \"tym\" zajmuje. SKANDAL A NIE BANK skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Odradzam zakładanie lokat w tym banku. Nie zmienicie ustawień typu odnawialność bez kontaktowania się z pracownikami. Każdy z ich pracowników mówi coś innego (sprzeczne informacje). Ostatecznie i tak trzeba iść do oddziału bo nikt nic nie może. System transakcyjny do którego dostajecie dostęp po założeniu lokaty jest tylko do oglądania - nic w nim nie można zrobić. Nigdy więcej pieniędzy w takim dziwolągu. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Niestety muszę dołączyć do negatywnych opinii. Pracownicy tego banku są mili gdy robimy to co oni proponują .Jeśli zrywamy z nimi umowę i nie mają prowizji zaczynają się schody.Oto moja historia . Posiadam w tym banku swoje oszczędności na lokatach strukturyzowanych ,jedna lokata nie miała szansy zamknąć się z zyskiem.Natrętny Pracownik banku wydzwaniał do mnie i dałam się wciągnąć w podpisanie umowy OBLIGACJE KORPORACYJNE PLUS.Po dokładnej analizie odstąpiłam od umowy .I tu zaczyna się cyrk i przestroga dla innych.Przed podpisaniem umowy i zerwaniu lokaty strukturyzowanej ,pracownik powiedział że będzie to bez kosztów .Niestety to było kłamstwo -niedoinformowanie .Gdy zerwałam umowę z obligacjami, pracownik ten poinformował mnie że zrobi wszystko żebym żałowała tej decyzji i w tedy oczywiście powiedział że muszę zapłacić kare za zerwanie lokaty strukturyzowanej.Życzę szczęścia tym co zostają w tym banku . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam tu konto od ponad roku. Bez opłat i z niezłą kartą. Do 1 awarii było SUPER! Potem "zrobiła się blokada" na koncie na prawie 2000 - ale tylko z punktu widzenia obsługi online. Nie mogłem zrobić przelewu "z powodu braku środków na koncie", ale mogłem wyciągnąć pieniądze kartą z bankomatu. I potem już NIGDY NIE WIEDZIAŁEM ILE REALNIE MAM PIENIĘDZY NA KONCIE! Naprawili po 2 interwencjach (jedna w odziale, druga milowo), zrzutach ekranowych itd. po prawie 2 MIESIĄCACH. Świetny bank. Świetne konto. - TYLKO CZASEM NIE DZIAŁA! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tragedia.. Zagubiłem kartę i chciałem ją zastrzec. Nie da rady, telefonów nikt nie odbiera. Po dwóch godzinach słuchania kociej muzyki ... poddałem się... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Lokaty restrukturyzowane to WIELKIE OSZUSTWO po roku za dwie duże lokaty w RIO otrzymałem 0 zł, a na zwrot lokaty czekałem miesiąc. NIE POLECAM I OSTRZEGAM skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wprowadzanie klientów w błąd, ukryte koszta. Tragedia. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam tu kredyt Fair i konto. Spłacam terminowo i jak do tej pory nic mi nie doliczyli. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
idea - na plus darmowosc, na minus - aplikacja i brak wszelkich dodatkow. Średniak. Ostro depce mu po piętach Nest Bank i Orange Finanse - według mnie o niebo lepsze skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Porażka nie bank. Mega bałagan a jedną sprawę ( oczywiście reklamację) prowadzi chyba ROBOT - KOMPUTER , bo prowdzi ją jakiś nie odpowiadający a emaile osobnik. Jeden wielki skalndal ( bo rodem z lat 80 tych - tylko mają komputery - ale chyba się na nich nie znają) SZUKASZ KŁOPOTÓW - ZAŁÓŻ SOBIE SUPER KONTO odradzam NIE POLECAM skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Stanowczo odradzam, posiadam rachunek firmowy oraz kredyt "na start". Zdecydowałem się na kredyt na preferencyjnych warunkach, które już po niedługim czasie się zmieniły, zaczęło się od tego, że nie otrzymałem premii w promocji "premiowanie za bankowanie", po wzięciu kredytu (kilka miesięcy później) zmieniła się nazwa rachunku, co podobno teraz jest powodem braku wypłaty premii. Okazało się, że do symulacji kredytu muszę złożyć dowody poniesionych kosztów działalności... czynsz za lokal, internet, telefon, środki trwałe itp... doradczyni (lichwiarka z Łodzi) w skowronkach opowiadała jakie to wszystko będzie łatwe i jak wystartuję, generalnie potrzebowałem niedużej kwoty 20 tys zł, wszystko łatwe i przyjemne... jednak po podpisaniu umowy okazało się, że zaczynają się schody, na początek nie mogłem się z nikim skontaktować z banku, kontakt mailowy oraz działanie portalu to delikatnie mówiąc nawet nie wiem jak się wyrazić, ale na reklamację są w stanie odpowiedzieć PO KILKU DNIACH, równoważnikiem zdania, że coś tam... ale kwestie techniczne zostawiam, jednak to najgorszy (nawet gorszy od kolorowego mbanku, system internetowy... dynamiczne aplety są ciężkie i nie działają, dużo by pisać o architekturze rozwiązania...) wracając do sprawy zakwestionowano mi część kosztów, poniesionych zgodnie z planowaną inwestycją, co najzabawniejsze także koszt symetrycznego łącza internetowego, w projekcie który miał działać przez internet....! nie rozliczono faktur zagranicznych, a byłem zapewniany, że będzie ok (przed podpisaniem) a nie chciałem bez sensu wydawać pieniędzy żeby pokryć dodatkowe koszty... więc wiecie co zrobili? naliczyli mi karny monit 200zł, za nie wywiązanie się z umowy (a kredyt był na zdefiniowany przeze mnie projekt) i naliczają go od kilku miesięcy ... czyli z ustalonej miesięcznej kwoty na około 285zł wychodzi mi prawie 500zł miesięcznie... no i generalnie mam za sobą z polską bankowością w wykonaniu pana czarneckiego, powodzenia życzę polskim przedsiębiorcom łudzącym się, że cokolwiek tutaj zrobią... niektórzy w wątku piszą, że jest ok, no wiecie jak używacie konta jako portfela internetowego w tablecie być może... jednak do jakichkolwiek ruchów inwestycyjnych stanowczo odradzam! Dziękuję i pozdrawiam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Posiadam konto prywatne jak najbardziej polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam u nich konto Firma to Ja już ponad rok. Nie narzekam, nie ma opłat za prowadzenie ani przelewy. Do tego wszystkie bankomaty mam za darmo, niczego więcej nie oczekuję. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Utrzymywałem internetowe lokaty w tym banku przez kilka lat. W sumie byłem zadowolony, nigdy nie miałem problemu z odzyskaniem kapitału i odsetek. A te ostatnie były całkiem przyzwoite. Jednak rok temu zabrałem wszystkie środki z jednego tylko powodu. Otóż każda zakładana lokata przez internet ma status lokaty odnawialnej. Dopiero po jej założeniu należy wyświetlić jej stronę, na której znajduje się możliwość zmiany opcji na nieodnawialną. Tak więc przez 2-3 dni traci się kontakt zwrotny ze swoimi pieniędzmi, które automatycznie po zakończeniu lokaty nie powrócą na moje konto, które mam w innym banku. Gdyby w ciągu tych 2-3 dni coś mi się stało (a mam już swoje lata), moi bliscy nawet mogliby nie wiedzieć, że mam tam ulokowaną gotówkę. Nie mówiąc już o problemach z jej odzyskaniem. Nie będę rozpisywać się o szczegółach, ale mam taką sytuację rodzinną, że od samego początku zakładania lokaty może wchodzić w grę jedynie opcja nieodnawialna. Przypuszczam, że wiele osób nie zdaje sobie sprawy z takiego niebezpieczeństwa o którym napisałem. Dla banku to jest wygodne, bo w razie czego przez długi czas może dysponować gotówką, zanim krewni załatwią wszystkie formalności związane z postępowaniem spadkowym. Dlatego w tej chwili trzymam pieniądze na lokacie internetowej, wprawdzie nieco gorzej oprocentowanej, ale w banku, który przy jej zakładaniu uwzględnia opcję nieodnawialną. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam u nich kilka lokat na wyższe kwoty. Są bardzo natrętni, ciągle do mnie dzwonią i namawiają na produkty strukturyzowane, za każdym razem informuję, że nie życzę sobie ani tego typu produktów ani też ich telefonów. Nic to jednak nie daje, mimo, że nigdy nie wyraziłem u nich zgody na marketing telefoniczny. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
ZDECYDOWANIE NIE POLECAM.NIE UMIEJĄ INFORMATYCY ZWRÓCIĆ PIENIĘDZY NA KONTO. KOLEJNE TELEFONY DO \"PROFESJONALNYCH\" KONSULTntow to porażka\r\nPORAŻKA PORAŻKA I JESZCZE RAZ PORAZKA.\r\nZNAJDŹ INNY BANK CHYBA ŻE MASZ CZAS NA DZWONIENIE I WYJAŚNIANIE REKLAMACJI\r\nOCZYWIŚCIE ŻADNEGO PRZEPRASZAM NIE MA skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
NIE POLECAM ODRADZAM! abys nie zalowal i nie plakal. Na kazdym kroku haczyk. Tabela oplat i prowizji zmienia sie co jakis czas,mozesz byc nieswiadomy dodatkowych oplat!. Nieaktywna karta, ale i tak placisz, konto dzis za darmo? Jutro moze to ulec zmianie! Kliencie uwazaj na co sie godzisz! Nowy pracowniku chron swoje dobre imie, badz madrzejszy i nie wchodz w to bagno! Tu wcale nie jest pieknie... Oddzialy zamykaja bez uprzedzenia ...a Ty se radz...Obowiazkow sto, wciaz podpisujesz nowe zobowiazania. Pracownikow traktuja jak pionki, jestes nic nie warty, a polecen na dzien do wylonania masz tyle ze do domu za chwile przeniesiesz... Szkoda czasu i zdrowia Twojego!Nic nie warte! Stac Cie na cos lepszego! Ocena dla pracodawcy i banku ktory powinien byc przychylny dla klienta...-10koszmar skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Porażka. Pierwsze wrażenie megapozytyw. I tu koniec. W oddziale nie maja pojęcia o tabeli opłat i prowizji rezygnuje z konta. Przy drugiej wizycie otwieram konto, wpłacam kilkanaście tys., po ponad 3 tyg nie mam wciąż karty - praktycznie brak możliwości korzystania ze zdeponowanych środków. Przy próbie jakiejkolwiek rozmowy z infolinią brak weryfikacji. Poczekam do końca lokaty i żegnak bank. Hmmm... coś nie poszło? drugi raz dodaje.... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Od kilku dni mam duży problem z zerwaniem lokaty, która odnowiła się na 0,01%. Można nawet do nich dzwonić, zapewniają że wszystko jest ok a pieniędzy jak nie było tak nie ma. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zleciłem express elixir 9.04.17, dzisiaj tj.10.04.17 cały czas wydzwaniamy do infolinii. Mówią, że to awaria lub włączają muzyczkę i rozłączają rozmowę. Przelew ma status oczekujący na realizację. Mija więc drugi dzień i nic. Zostaliśmy pozbawieni pieniędzy, dlatego w najbliższym czasie podziękujemy temu bankowi za totalne olewanie klientów i złodziejstwo (bo jak nazwać brak dostępu do swoich pieniędzy i spowodowanych przez to problemów?). skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »