Idea Bank

Adres siedziby:
Idea Bank SA
ul. Przyokopowa 33
01-208 Warszawa

Infolinia Idea Banku:
22 101 10 10
801 999 111

(1108 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Idea Bank został stworzony, by wspomagać osoby przedsiębiorcze w realizacji ich marzeń o własnym biznesie. Chcemy służyć pomocą przy …

zobacz więcej »

Dodaj opinię

1108 Opinie

użytkownik
Ocena:
Właśnie skończyła mi się u nich lokata happy. Zysk całkiem ładny, jak za trzy miesiące. Wszystko w porządku, pieniądze już na koncie. Szkoda, że nie mogę jej założyć drugi raz ;) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie wiem jak nazwac te placowke bo to nie Bank. Od 3 miesiecy nigdy in się nie zgadza splata rat kredytu zawsze brakuje im nawet 1zl po czym naliczaja odsetki. Cudzyslowiem nie wiem gdzie sa moje pieniadze ktore przelewam. Daty splat nigdy in się nie zgadzaja z harmonogramem ktory sami wystawiaja. Katastrofa totalna. Prosze zastanowic się dwa razy przed podpisaniem, gdyz mowia jedno przed podpisaniem ale drugie wychodzi bedac raz juz w srodku. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Przychodzę założyć konto w Idea Bank. Niby 0 warunków, tylko dokument tożsamości i ok. Dla opisu sytuacji - jestem obcokrajowcem, ale mam stały pobyt, jestem rezydentem podatkowym i wszystkie papiery mam w porządku. No i na wstępie - niespodzianka - nie mogą mi założyć bankowości elektronicznej bez sprawdzenia przez służby bezpieczeństwa banku z powodu narodowości (ciekawe, swoją drogą, jak oni to sprawdzają). No ale niech z nimi - mogą sobie sprawdzać, nie mam nic przeciwko. Ale po sprawdzeniu (milion pytań jak na przesłuchaniu), okazuje się, że coś tam nie działa u nich w systemie transakcyjnym - zwał jak zwał - jednym słowem konta mi nie założyli. Parę dni straconych. Powiedzieli, że jak coś się zmieni, to się skontaktują - minął tydzień, zero odzewu. Ogólnie nie polecam, podejście totalnego olewania potencjalnych klientów. Dodam, że mam konta w 2 innych bankach i nigdy nie było podobnych problemów. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Beznadziejny bank, bo zablokowaniu sobie konta trzeba czekać do godz 8 rano bo bank nie ma infolinii w godzinach wieczornych. Tragedia kazdy monit platny 200 zł wysyłany poczta bo przeciez mailem nie można. Na infolinii nic nie mozna zalatwic bo jest sie odsyłanym non stop do kogoś kto się ponoć \"tym\" zajmuje. SKANDAL A NIE BANK skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Odradzam zakładanie lokat w tym banku. Nie zmienicie ustawień typu odnawialność bez kontaktowania się z pracownikami. Każdy z ich pracowników mówi coś innego (sprzeczne informacje). Ostatecznie i tak trzeba iść do oddziału bo nikt nic nie może. System transakcyjny do którego dostajecie dostęp po założeniu lokaty jest tylko do oglądania - nic w nim nie można zrobić. Nigdy więcej pieniędzy w takim dziwolągu. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Niestety muszę dołączyć do negatywnych opinii. Pracownicy tego banku są mili gdy robimy to co oni proponują .Jeśli zrywamy z nimi umowę i nie mają prowizji zaczynają się schody.Oto moja historia . Posiadam w tym banku swoje oszczędności na lokatach strukturyzowanych ,jedna lokata nie miała szansy zamknąć się z zyskiem.Natrętny Pracownik banku wydzwaniał do mnie i dałam się wciągnąć w podpisanie umowy OBLIGACJE KORPORACYJNE PLUS.Po dokładnej analizie odstąpiłam od umowy .I tu zaczyna się cyrk i przestroga dla innych.Przed podpisaniem umowy i zerwaniu lokaty strukturyzowanej ,pracownik powiedział że będzie to bez kosztów .Niestety to było kłamstwo -niedoinformowanie .Gdy zerwałam umowę z obligacjami, pracownik ten poinformował mnie że zrobi wszystko żebym żałowała tej decyzji i w tedy oczywiście powiedział że muszę zapłacić kare za zerwanie lokaty strukturyzowanej.Życzę szczęścia tym co zostają w tym banku . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam tu konto od ponad roku. Bez opłat i z niezłą kartą. Do 1 awarii było SUPER! Potem "zrobiła się blokada" na koncie na prawie 2000 - ale tylko z punktu widzenia obsługi online. Nie mogłem zrobić przelewu "z powodu braku środków na koncie", ale mogłem wyciągnąć pieniądze kartą z bankomatu. I potem już NIGDY NIE WIEDZIAŁEM ILE REALNIE MAM PIENIĘDZY NA KONCIE! Naprawili po 2 interwencjach (jedna w odziale, druga milowo), zrzutach ekranowych itd. po prawie 2 MIESIĄCACH. Świetny bank. Świetne konto. - TYLKO CZASEM NIE DZIAŁA! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tragedia.. Zagubiłem kartę i chciałem ją zastrzec. Nie da rady, telefonów nikt nie odbiera. Po dwóch godzinach słuchania kociej muzyki ... poddałem się... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Lokaty restrukturyzowane to WIELKIE OSZUSTWO po roku za dwie duże lokaty w RIO otrzymałem 0 zł, a na zwrot lokaty czekałem miesiąc. NIE POLECAM I OSTRZEGAM skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wprowadzanie klientów w błąd, ukryte koszta. Tragedia. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam tu kredyt Fair i konto. Spłacam terminowo i jak do tej pory nic mi nie doliczyli. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
idea - na plus darmowosc, na minus - aplikacja i brak wszelkich dodatkow. Średniak. Ostro depce mu po piętach Nest Bank i Orange Finanse - według mnie o niebo lepsze skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Porażka nie bank. Mega bałagan a jedną sprawę ( oczywiście reklamację) prowadzi chyba ROBOT - KOMPUTER , bo prowdzi ją jakiś nie odpowiadający a emaile osobnik. Jeden wielki skalndal ( bo rodem z lat 80 tych - tylko mają komputery - ale chyba się na nich nie znają) SZUKASZ KŁOPOTÓW - ZAŁÓŻ SOBIE SUPER KONTO odradzam NIE POLECAM skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Stanowczo odradzam, posiadam rachunek firmowy oraz kredyt "na start". Zdecydowałem się na kredyt na preferencyjnych warunkach, które już po niedługim czasie się zmieniły, zaczęło się od tego, że nie otrzymałem premii w promocji "premiowanie za bankowanie", po wzięciu kredytu (kilka miesięcy później) zmieniła się nazwa rachunku, co podobno teraz jest powodem braku wypłaty premii. Okazało się, że do symulacji kredytu muszę złożyć dowody poniesionych kosztów działalności... czynsz za lokal, internet, telefon, środki trwałe itp... doradczyni (lichwiarka z Łodzi) w skowronkach opowiadała jakie to wszystko będzie łatwe i jak wystartuję, generalnie potrzebowałem niedużej kwoty 20 tys zł, wszystko łatwe i przyjemne... jednak po podpisaniu umowy okazało się, że zaczynają się schody, na początek nie mogłem się z nikim skontaktować z banku, kontakt mailowy oraz działanie portalu to delikatnie mówiąc nawet nie wiem jak się wyrazić, ale na reklamację są w stanie odpowiedzieć PO KILKU DNIACH, równoważnikiem zdania, że coś tam... ale kwestie techniczne zostawiam, jednak to najgorszy (nawet gorszy od kolorowego mbanku, system internetowy... dynamiczne aplety są ciężkie i nie działają, dużo by pisać o architekturze rozwiązania...) wracając do sprawy zakwestionowano mi część kosztów, poniesionych zgodnie z planowaną inwestycją, co najzabawniejsze także koszt symetrycznego łącza internetowego, w projekcie który miał działać przez internet....! nie rozliczono faktur zagranicznych, a byłem zapewniany, że będzie ok (przed podpisaniem) a nie chciałem bez sensu wydawać pieniędzy żeby pokryć dodatkowe koszty... więc wiecie co zrobili? naliczyli mi karny monit 200zł, za nie wywiązanie się z umowy (a kredyt był na zdefiniowany przeze mnie projekt) i naliczają go od kilku miesięcy ... czyli z ustalonej miesięcznej kwoty na około 285zł wychodzi mi prawie 500zł miesięcznie... no i generalnie mam za sobą z polską bankowością w wykonaniu pana czarneckiego, powodzenia życzę polskim przedsiębiorcom łudzącym się, że cokolwiek tutaj zrobią... niektórzy w wątku piszą, że jest ok, no wiecie jak używacie konta jako portfela internetowego w tablecie być może... jednak do jakichkolwiek ruchów inwestycyjnych stanowczo odradzam! Dziękuję i pozdrawiam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Posiadam konto prywatne jak najbardziej polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam u nich konto Firma to Ja już ponad rok. Nie narzekam, nie ma opłat za prowadzenie ani przelewy. Do tego wszystkie bankomaty mam za darmo, niczego więcej nie oczekuję. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Utrzymywałem internetowe lokaty w tym banku przez kilka lat. W sumie byłem zadowolony, nigdy nie miałem problemu z odzyskaniem kapitału i odsetek. A te ostatnie były całkiem przyzwoite. Jednak rok temu zabrałem wszystkie środki z jednego tylko powodu. Otóż każda zakładana lokata przez internet ma status lokaty odnawialnej. Dopiero po jej założeniu należy wyświetlić jej stronę, na której znajduje się możliwość zmiany opcji na nieodnawialną. Tak więc przez 2-3 dni traci się kontakt zwrotny ze swoimi pieniędzmi, które automatycznie po zakończeniu lokaty nie powrócą na moje konto, które mam w innym banku. Gdyby w ciągu tych 2-3 dni coś mi się stało (a mam już swoje lata), moi bliscy nawet mogliby nie wiedzieć, że mam tam ulokowaną gotówkę. Nie mówiąc już o problemach z jej odzyskaniem. Nie będę rozpisywać się o szczegółach, ale mam taką sytuację rodzinną, że od samego początku zakładania lokaty może wchodzić w grę jedynie opcja nieodnawialna. Przypuszczam, że wiele osób nie zdaje sobie sprawy z takiego niebezpieczeństwa o którym napisałem. Dla banku to jest wygodne, bo w razie czego przez długi czas może dysponować gotówką, zanim krewni załatwią wszystkie formalności związane z postępowaniem spadkowym. Dlatego w tej chwili trzymam pieniądze na lokacie internetowej, wprawdzie nieco gorzej oprocentowanej, ale w banku, który przy jej zakładaniu uwzględnia opcję nieodnawialną. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam u nich kilka lokat na wyższe kwoty. Są bardzo natrętni, ciągle do mnie dzwonią i namawiają na produkty strukturyzowane, za każdym razem informuję, że nie życzę sobie ani tego typu produktów ani też ich telefonów. Nic to jednak nie daje, mimo, że nigdy nie wyraziłem u nich zgody na marketing telefoniczny. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
ZDECYDOWANIE NIE POLECAM.NIE UMIEJĄ INFORMATYCY ZWRÓCIĆ PIENIĘDZY NA KONTO. KOLEJNE TELEFONY DO \"PROFESJONALNYCH\" KONSULTntow to porażka\r\nPORAŻKA PORAŻKA I JESZCZE RAZ PORAZKA.\r\nZNAJDŹ INNY BANK CHYBA ŻE MASZ CZAS NA DZWONIENIE I WYJAŚNIANIE REKLAMACJI\r\nOCZYWIŚCIE ŻADNEGO PRZEPRASZAM NIE MA skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
NIE POLECAM ODRADZAM! abys nie zalowal i nie plakal. Na kazdym kroku haczyk. Tabela oplat i prowizji zmienia sie co jakis czas,mozesz byc nieswiadomy dodatkowych oplat!. Nieaktywna karta, ale i tak placisz, konto dzis za darmo? Jutro moze to ulec zmianie! Kliencie uwazaj na co sie godzisz! Nowy pracowniku chron swoje dobre imie, badz madrzejszy i nie wchodz w to bagno! Tu wcale nie jest pieknie... Oddzialy zamykaja bez uprzedzenia ...a Ty se radz...Obowiazkow sto, wciaz podpisujesz nowe zobowiazania. Pracownikow traktuja jak pionki, jestes nic nie warty, a polecen na dzien do wylonania masz tyle ze do domu za chwile przeniesiesz... Szkoda czasu i zdrowia Twojego!Nic nie warte! Stac Cie na cos lepszego! Ocena dla pracodawcy i banku ktory powinien byc przychylny dla klienta...-10koszmar skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Porażka. Pierwsze wrażenie megapozytyw. I tu koniec. W oddziale nie maja pojęcia o tabeli opłat i prowizji rezygnuje z konta. Przy drugiej wizycie otwieram konto, wpłacam kilkanaście tys., po ponad 3 tyg nie mam wciąż karty - praktycznie brak możliwości korzystania ze zdeponowanych środków. Przy próbie jakiejkolwiek rozmowy z infolinią brak weryfikacji. Poczekam do końca lokaty i żegnak bank. Hmmm... coś nie poszło? drugi raz dodaje.... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Od kilku dni mam duży problem z zerwaniem lokaty, która odnowiła się na 0,01%. Można nawet do nich dzwonić, zapewniają że wszystko jest ok a pieniędzy jak nie było tak nie ma. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zleciłem express elixir 9.04.17, dzisiaj tj.10.04.17 cały czas wydzwaniamy do infolinii. Mówią, że to awaria lub włączają muzyczkę i rozłączają rozmowę. Przelew ma status oczekujący na realizację. Mija więc drugi dzień i nic. Zostaliśmy pozbawieni pieniędzy, dlatego w najbliższym czasie podziękujemy temu bankowi za totalne olewanie klientów i złodziejstwo (bo jak nazwać brak dostępu do swoich pieniędzy i spowodowanych przez to problemów?). skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam. Założyłam lokaty przez internet .Dwie odzyskałam. Jedną pracownik namówił mnie na lokatę strukturyzowaną. Pani była niesamowicie miła obiecywała złote góry. Po założeniu już taka miła nie była po paru miesiącach się straciła. Po roku była już inna a że klientem już byłam więc pani miła już nie była, wręcz opryskliwa i złośliwa.Obecnie nie ma żadnej. Na infolinii ludzie niekompetentni, nic się nie znają, tłumaczą bardzo mętnie.Przy zakładaniu lokaty obiecano mi że w razie pilnej potrzeby mogę pieniądze odebrać nie tracąc kapitału tylko odsetki, a teraz jest zupełnie co inne. Chcąc odebrać pieniądze stracę też z kapitału. Pracownicy niekompetentni fałszywi. Uważajcie nie zakładajcie tam lokat Nie polecam, są mili do chwili wyciagania goyówki potem uprzejmość znika. NIE POLECAM!!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zdecydowanie odradzam. Bank nalicza opłaty nie wiadomo za co. Złożyliśmy dyspozycje pozamykania wszystkich rachunków, kredytów itp. Dostaliśmy na piśmie dokładne informacje ile to wszystko będzie kosztować. Pobrali już 1500 zł więcej i jeszcze nie wszystko jest pozamykane. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ostatnio są duże problemy z zalogowaniem się do bankowości internetowej. Ta w telefonie jak dla mnie odpada, bo na mój system nie ma aplikacji ;/ Gdy dzwonię na infolinię Pani mnie zapewnia, że wszystko jest ok, a mimo to nadal nie mogę się zalogować. Chyba zmienię bank na bardziej ogarnięty... zależy mi zeby też był darmowy. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Księgowość działa, konto działa, lokaty najlepsze na rynku od 3 lat. Jak narazie jest git. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Konto firmowe to totalna porażka. Ukryte koszty, kredyty to lichwa, brak kontaktu, bezpodstawne naliczanie kar. Nie polecam. Konto przeniosłem do konkurencji. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Przelewy walutowe. U mine było tak że nagle nie wiadomo dlaczego zamiast przelewu w formie SEPA wmawiają mi że to ja sam ustawiłem SWIFT który jest 6 razy droższy. Najciekawsze jest to że nie mam możliwości wybrać w jakiej formie bedę ten przelew realizował. Jednym słowem "DO BANI" skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
UWAGA!!! oszukują na oprocentowaniu lokat. Lokata black friday założona na 2,6 % a naliczyli odsetki wg 2,5%. W dodatku w I reklamacji Pani z banku perfidnie twierdzi, ze oprocentowanie tej lokaty to 2,5% - na szczęście mam maila z oferta na 2,6% - sprawa w toku. Po drugie - tragiczna obsługa i dostęp do założonej juz lokaty. Do dnia jej zamknięcia nie można nic zrobić prócz zerwania np. zrobic dyspozycję przelania na konto na zewnątrz po jej zamknieciu lub po prostu przedłużyc. W praktyce oznacza to,że w dniu jej zamknięcia zamykają i otwieraja nową lokatę na marnym oprocentowanie 0,xxx% i dopiero wtedy mozna przelać kasę - czyli na konto zewnętrzne kasa dociera dopiero nastepnego dnia. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Od prawie 3 lat jestem Klientem Idea Bank. Ostatni miesiąc to jest jakaś masakra. Nie mogę zalogować się do systemu księgowego, bo nie działa fuknkcja przypomnienia hasła. Wyskakuje błąd strony i nic nie można zrobić. Od 4 dni moja firma nie może działać. Zgłaszam problem i nic, zero informacji kiedy zostanie to usunięta, a jak im napisałem na fanpage pytanie to dostałem kłamliwą odpowiedź, że "specjaliście weryfikują moje zgłoszenie", a na infolinii powiedziano mi, że dział techniczny kończy pracę w piątek o 17 i później jest dostępny dopiero od poniedziałku. ... bardzo boję się o moje środki. Idea Bank ma olbrzymie problemy techniczne i do tego nie radzą sobie ze zgłaszanymi problemami ... już o obsłudze kliente nie wspominając. NIE POLECAM! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Założyłam w tym banku konto firmowe. Oferta ciekawa, prowadzenie jest darmowe, przelewy również. Póki co daję 4 gwiazdki, ale zobaczę jak będzie to wszystko wyglądało w praktyce. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam normalne konto bankowe żadnych kredytów, więc nie mam o co się czepiać, a to co mi się podoba to jeżdżące wpłatomaty i możliwość korzystania z idea hubów za darmo. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy Bank na rynku same błędy i brak kontaktu. Zrobiłem przelew ExpresElixir 05.03.2017 i do dnia dzisiejszego tj. 21.03.2017 ma status w trakcie realizacji! Dwa razy zgłaszałem reklamacje a złodzieje sobie przetrzymują pieniądze i nie odpowiadają na maile. W tych czasach brak kontaktu z Bankiem to strach trzymać pieniądze!!!! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Proszę wszystkich klientów idea banku o sprawdzenie poprawnego naliczania odsetek do kont KONTO ZYSKOWNE I KONTO ZYSKOWNE BIZNES niby oprocentowanie 2,80% ale jak dokładnie policzyć to mi wychodzi 2,58% ????? Próba czatu z konsultantem na którego ma się czekać 1 min trwa nieskończenie długo, reklama za reklamą itd skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Witam totalni naciągacze kuszą niskim oprocentowaniem a gdy dochodzi do finalizacji to nagle dodatkowe koszty o których wcześniej nie było mowy skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Kpina z klientów. Cwaniactwo. System online wadliwy. Przykre, że jeszcze są takie banki. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Opinie nie poparte faktami i opisem sprawy to hejt w najczystszej postaci. Jak już piszesz negatywa - opisz sprawę, aby było wiadomo, kto dał ciała - Ty, czy bank. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank, który robi wszystko by zarobić na niewiedzy klienta. Oplaty pobierane przez bank nie widnieją w historii rachunku, pracownicy nie wiedzą, jakie opłaty są pobierane z rachunku.. masakra. Główna idea zarobku to poczekać aż klient będzie winny kilka stów z opłat i oddać sprawę do Get Back do windykacji... skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Mam w Idea Banku konto firmowe. Aktualnie kończę też spłacać kredyt i póki co bez wpadek ze strony banku. Faktycznie, czasem trochę długo się czeka na odpowiedź. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Też polecam omijać nie patrzeć nawet w ich strone właśnie składam pozew do sądu skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
zdecydowanie nie polecam jak najdalej od tego banku skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bardzo słaby bank. Przy podpisywaniu umowy nie zostałem poinformowany, że muszę co miesiąc przelewać 20tyś zł inaczej podniosą oprocentowanie. Musze robić zakupy co miesiąc kartą na kwotę np 400zł I ok, ale data transakcji w sklepie okazuje się być inna od daty ich jakis chorych księgowań. Inna nawet od 1 do 5 dni roboczych. Nigdy nie wiadomo ile tych dni. I tak robisz zakupy 28, a zaksięgują sobie 02 następnego miesiąca. Nie wyrobisz limitu to naliczą Ci 30zł za prowadzenie konta. NIE POLECAM. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM , INSTYTUCJA NIE MAJĄCA NIC WSPÓLNEGO Z BANKIEM ,TOTALNA PORAŻKA ,JAK MASZ PROBLEM TO NIKT CI NIE POMOŻE TYLKO JESZCZE CI KŁODY POD NOGI RZUCAJĄ.CZYTAĆ DOKŁADNIE WSZELKIE REGULAMINY ,GORZEJ NIŻ PARABANKI .OMIJAĆ.............BO ZDROWIE MOŻNA STRACIĆ .NIE POLECAM skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Póki co nie narzekam. Mam tu konto osobiste i firmowe. Oba bez opłat. Wiem, że mają sporo udogodnień jak mobilny wpłatomat czy idea hub, ale jeszcze nie miałam okazji skorzystać, wiec póki co daję 4 gwiazdki. skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »