Idea Bank

Adres siedziby:
Idea Bank SA
ul. Przyokopowa 33
01-208 Warszawa

Infolinia Idea Banku:
22 101 10 10
801 999 111

(1108 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Idea Bank został stworzony, by wspomagać osoby przedsiębiorcze w realizacji ich marzeń o własnym biznesie. Chcemy służyć pomocą przy …

zobacz więcej »

Dodaj opinię

1108 Opinie

użytkownik
Ocena:
Mam tu kredyt Fair i konto. Spłacam terminowo i jak do tej pory nic mi nie doliczyli. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
idea - na plus darmowosc, na minus - aplikacja i brak wszelkich dodatkow. Średniak. Ostro depce mu po piętach Nest Bank i Orange Finanse - według mnie o niebo lepsze skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Porażka nie bank. Mega bałagan a jedną sprawę ( oczywiście reklamację) prowadzi chyba ROBOT - KOMPUTER , bo prowdzi ją jakiś nie odpowiadający a emaile osobnik. Jeden wielki skalndal ( bo rodem z lat 80 tych - tylko mają komputery - ale chyba się na nich nie znają) SZUKASZ KŁOPOTÓW - ZAŁÓŻ SOBIE SUPER KONTO odradzam NIE POLECAM skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Stanowczo odradzam, posiadam rachunek firmowy oraz kredyt "na start". Zdecydowałem się na kredyt na preferencyjnych warunkach, które już po niedługim czasie się zmieniły, zaczęło się od tego, że nie otrzymałem premii w promocji "premiowanie za bankowanie", po wzięciu kredytu (kilka miesięcy później) zmieniła się nazwa rachunku, co podobno teraz jest powodem braku wypłaty premii. Okazało się, że do symulacji kredytu muszę złożyć dowody poniesionych kosztów działalności... czynsz za lokal, internet, telefon, środki trwałe itp... doradczyni (lichwiarka z Łodzi) w skowronkach opowiadała jakie to wszystko będzie łatwe i jak wystartuję, generalnie potrzebowałem niedużej kwoty 20 tys zł, wszystko łatwe i przyjemne... jednak po podpisaniu umowy okazało się, że zaczynają się schody, na początek nie mogłem się z nikim skontaktować z banku, kontakt mailowy oraz działanie portalu to delikatnie mówiąc nawet nie wiem jak się wyrazić, ale na reklamację są w stanie odpowiedzieć PO KILKU DNIACH, równoważnikiem zdania, że coś tam... ale kwestie techniczne zostawiam, jednak to najgorszy (nawet gorszy od kolorowego mbanku, system internetowy... dynamiczne aplety są ciężkie i nie działają, dużo by pisać o architekturze rozwiązania...) wracając do sprawy zakwestionowano mi część kosztów, poniesionych zgodnie z planowaną inwestycją, co najzabawniejsze także koszt symetrycznego łącza internetowego, w projekcie który miał działać przez internet....! nie rozliczono faktur zagranicznych, a byłem zapewniany, że będzie ok (przed podpisaniem) a nie chciałem bez sensu wydawać pieniędzy żeby pokryć dodatkowe koszty... więc wiecie co zrobili? naliczyli mi karny monit 200zł, za nie wywiązanie się z umowy (a kredyt był na zdefiniowany przeze mnie projekt) i naliczają go od kilku miesięcy ... czyli z ustalonej miesięcznej kwoty na około 285zł wychodzi mi prawie 500zł miesięcznie... no i generalnie mam za sobą z polską bankowością w wykonaniu pana czarneckiego, powodzenia życzę polskim przedsiębiorcom łudzącym się, że cokolwiek tutaj zrobią... niektórzy w wątku piszą, że jest ok, no wiecie jak używacie konta jako portfela internetowego w tablecie być może... jednak do jakichkolwiek ruchów inwestycyjnych stanowczo odradzam! Dziękuję i pozdrawiam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Posiadam konto prywatne jak najbardziej polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam u nich konto Firma to Ja już ponad rok. Nie narzekam, nie ma opłat za prowadzenie ani przelewy. Do tego wszystkie bankomaty mam za darmo, niczego więcej nie oczekuję. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Utrzymywałem internetowe lokaty w tym banku przez kilka lat. W sumie byłem zadowolony, nigdy nie miałem problemu z odzyskaniem kapitału i odsetek. A te ostatnie były całkiem przyzwoite. Jednak rok temu zabrałem wszystkie środki z jednego tylko powodu. Otóż każda zakładana lokata przez internet ma status lokaty odnawialnej. Dopiero po jej założeniu należy wyświetlić jej stronę, na której znajduje się możliwość zmiany opcji na nieodnawialną. Tak więc przez 2-3 dni traci się kontakt zwrotny ze swoimi pieniędzmi, które automatycznie po zakończeniu lokaty nie powrócą na moje konto, które mam w innym banku. Gdyby w ciągu tych 2-3 dni coś mi się stało (a mam już swoje lata), moi bliscy nawet mogliby nie wiedzieć, że mam tam ulokowaną gotówkę. Nie mówiąc już o problemach z jej odzyskaniem. Nie będę rozpisywać się o szczegółach, ale mam taką sytuację rodzinną, że od samego początku zakładania lokaty może wchodzić w grę jedynie opcja nieodnawialna. Przypuszczam, że wiele osób nie zdaje sobie sprawy z takiego niebezpieczeństwa o którym napisałem. Dla banku to jest wygodne, bo w razie czego przez długi czas może dysponować gotówką, zanim krewni załatwią wszystkie formalności związane z postępowaniem spadkowym. Dlatego w tej chwili trzymam pieniądze na lokacie internetowej, wprawdzie nieco gorzej oprocentowanej, ale w banku, który przy jej zakładaniu uwzględnia opcję nieodnawialną. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam u nich kilka lokat na wyższe kwoty. Są bardzo natrętni, ciągle do mnie dzwonią i namawiają na produkty strukturyzowane, za każdym razem informuję, że nie życzę sobie ani tego typu produktów ani też ich telefonów. Nic to jednak nie daje, mimo, że nigdy nie wyraziłem u nich zgody na marketing telefoniczny. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
ZDECYDOWANIE NIE POLECAM.NIE UMIEJĄ INFORMATYCY ZWRÓCIĆ PIENIĘDZY NA KONTO. KOLEJNE TELEFONY DO \"PROFESJONALNYCH\" KONSULTntow to porażka\r\nPORAŻKA PORAŻKA I JESZCZE RAZ PORAZKA.\r\nZNAJDŹ INNY BANK CHYBA ŻE MASZ CZAS NA DZWONIENIE I WYJAŚNIANIE REKLAMACJI\r\nOCZYWIŚCIE ŻADNEGO PRZEPRASZAM NIE MA skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
NIE POLECAM ODRADZAM! abys nie zalowal i nie plakal. Na kazdym kroku haczyk. Tabela oplat i prowizji zmienia sie co jakis czas,mozesz byc nieswiadomy dodatkowych oplat!. Nieaktywna karta, ale i tak placisz, konto dzis za darmo? Jutro moze to ulec zmianie! Kliencie uwazaj na co sie godzisz! Nowy pracowniku chron swoje dobre imie, badz madrzejszy i nie wchodz w to bagno! Tu wcale nie jest pieknie... Oddzialy zamykaja bez uprzedzenia ...a Ty se radz...Obowiazkow sto, wciaz podpisujesz nowe zobowiazania. Pracownikow traktuja jak pionki, jestes nic nie warty, a polecen na dzien do wylonania masz tyle ze do domu za chwile przeniesiesz... Szkoda czasu i zdrowia Twojego!Nic nie warte! Stac Cie na cos lepszego! Ocena dla pracodawcy i banku ktory powinien byc przychylny dla klienta...-10koszmar skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Porażka. Pierwsze wrażenie megapozytyw. I tu koniec. W oddziale nie maja pojęcia o tabeli opłat i prowizji rezygnuje z konta. Przy drugiej wizycie otwieram konto, wpłacam kilkanaście tys., po ponad 3 tyg nie mam wciąż karty - praktycznie brak możliwości korzystania ze zdeponowanych środków. Przy próbie jakiejkolwiek rozmowy z infolinią brak weryfikacji. Poczekam do końca lokaty i żegnak bank. Hmmm... coś nie poszło? drugi raz dodaje.... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Od kilku dni mam duży problem z zerwaniem lokaty, która odnowiła się na 0,01%. Można nawet do nich dzwonić, zapewniają że wszystko jest ok a pieniędzy jak nie było tak nie ma. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zleciłem express elixir 9.04.17, dzisiaj tj.10.04.17 cały czas wydzwaniamy do infolinii. Mówią, że to awaria lub włączają muzyczkę i rozłączają rozmowę. Przelew ma status oczekujący na realizację. Mija więc drugi dzień i nic. Zostaliśmy pozbawieni pieniędzy, dlatego w najbliższym czasie podziękujemy temu bankowi za totalne olewanie klientów i złodziejstwo (bo jak nazwać brak dostępu do swoich pieniędzy i spowodowanych przez to problemów?). skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam. Założyłam lokaty przez internet .Dwie odzyskałam. Jedną pracownik namówił mnie na lokatę strukturyzowaną. Pani była niesamowicie miła obiecywała złote góry. Po założeniu już taka miła nie była po paru miesiącach się straciła. Po roku była już inna a że klientem już byłam więc pani miła już nie była, wręcz opryskliwa i złośliwa.Obecnie nie ma żadnej. Na infolinii ludzie niekompetentni, nic się nie znają, tłumaczą bardzo mętnie.Przy zakładaniu lokaty obiecano mi że w razie pilnej potrzeby mogę pieniądze odebrać nie tracąc kapitału tylko odsetki, a teraz jest zupełnie co inne. Chcąc odebrać pieniądze stracę też z kapitału. Pracownicy niekompetentni fałszywi. Uważajcie nie zakładajcie tam lokat Nie polecam, są mili do chwili wyciagania goyówki potem uprzejmość znika. NIE POLECAM!!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zdecydowanie odradzam. Bank nalicza opłaty nie wiadomo za co. Złożyliśmy dyspozycje pozamykania wszystkich rachunków, kredytów itp. Dostaliśmy na piśmie dokładne informacje ile to wszystko będzie kosztować. Pobrali już 1500 zł więcej i jeszcze nie wszystko jest pozamykane. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ostatnio są duże problemy z zalogowaniem się do bankowości internetowej. Ta w telefonie jak dla mnie odpada, bo na mój system nie ma aplikacji ;/ Gdy dzwonię na infolinię Pani mnie zapewnia, że wszystko jest ok, a mimo to nadal nie mogę się zalogować. Chyba zmienię bank na bardziej ogarnięty... zależy mi zeby też był darmowy. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Księgowość działa, konto działa, lokaty najlepsze na rynku od 3 lat. Jak narazie jest git. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Konto firmowe to totalna porażka. Ukryte koszty, kredyty to lichwa, brak kontaktu, bezpodstawne naliczanie kar. Nie polecam. Konto przeniosłem do konkurencji. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Przelewy walutowe. U mine było tak że nagle nie wiadomo dlaczego zamiast przelewu w formie SEPA wmawiają mi że to ja sam ustawiłem SWIFT który jest 6 razy droższy. Najciekawsze jest to że nie mam możliwości wybrać w jakiej formie bedę ten przelew realizował. Jednym słowem "DO BANI" skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
UWAGA!!! oszukują na oprocentowaniu lokat. Lokata black friday założona na 2,6 % a naliczyli odsetki wg 2,5%. W dodatku w I reklamacji Pani z banku perfidnie twierdzi, ze oprocentowanie tej lokaty to 2,5% - na szczęście mam maila z oferta na 2,6% - sprawa w toku. Po drugie - tragiczna obsługa i dostęp do założonej juz lokaty. Do dnia jej zamknięcia nie można nic zrobić prócz zerwania np. zrobic dyspozycję przelania na konto na zewnątrz po jej zamknieciu lub po prostu przedłużyc. W praktyce oznacza to,że w dniu jej zamknięcia zamykają i otwieraja nową lokatę na marnym oprocentowanie 0,xxx% i dopiero wtedy mozna przelać kasę - czyli na konto zewnętrzne kasa dociera dopiero nastepnego dnia. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Od prawie 3 lat jestem Klientem Idea Bank. Ostatni miesiąc to jest jakaś masakra. Nie mogę zalogować się do systemu księgowego, bo nie działa fuknkcja przypomnienia hasła. Wyskakuje błąd strony i nic nie można zrobić. Od 4 dni moja firma nie może działać. Zgłaszam problem i nic, zero informacji kiedy zostanie to usunięta, a jak im napisałem na fanpage pytanie to dostałem kłamliwą odpowiedź, że "specjaliście weryfikują moje zgłoszenie", a na infolinii powiedziano mi, że dział techniczny kończy pracę w piątek o 17 i później jest dostępny dopiero od poniedziałku. ... bardzo boję się o moje środki. Idea Bank ma olbrzymie problemy techniczne i do tego nie radzą sobie ze zgłaszanymi problemami ... już o obsłudze kliente nie wspominając. NIE POLECAM! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Założyłam w tym banku konto firmowe. Oferta ciekawa, prowadzenie jest darmowe, przelewy również. Póki co daję 4 gwiazdki, ale zobaczę jak będzie to wszystko wyglądało w praktyce. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam normalne konto bankowe żadnych kredytów, więc nie mam o co się czepiać, a to co mi się podoba to jeżdżące wpłatomaty i możliwość korzystania z idea hubów za darmo. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy Bank na rynku same błędy i brak kontaktu. Zrobiłem przelew ExpresElixir 05.03.2017 i do dnia dzisiejszego tj. 21.03.2017 ma status w trakcie realizacji! Dwa razy zgłaszałem reklamacje a złodzieje sobie przetrzymują pieniądze i nie odpowiadają na maile. W tych czasach brak kontaktu z Bankiem to strach trzymać pieniądze!!!! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Proszę wszystkich klientów idea banku o sprawdzenie poprawnego naliczania odsetek do kont KONTO ZYSKOWNE I KONTO ZYSKOWNE BIZNES niby oprocentowanie 2,80% ale jak dokładnie policzyć to mi wychodzi 2,58% ????? Próba czatu z konsultantem na którego ma się czekać 1 min trwa nieskończenie długo, reklama za reklamą itd skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Witam totalni naciągacze kuszą niskim oprocentowaniem a gdy dochodzi do finalizacji to nagle dodatkowe koszty o których wcześniej nie było mowy skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Kpina z klientów. Cwaniactwo. System online wadliwy. Przykre, że jeszcze są takie banki. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Opinie nie poparte faktami i opisem sprawy to hejt w najczystszej postaci. Jak już piszesz negatywa - opisz sprawę, aby było wiadomo, kto dał ciała - Ty, czy bank. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank, który robi wszystko by zarobić na niewiedzy klienta. Oplaty pobierane przez bank nie widnieją w historii rachunku, pracownicy nie wiedzą, jakie opłaty są pobierane z rachunku.. masakra. Główna idea zarobku to poczekać aż klient będzie winny kilka stów z opłat i oddać sprawę do Get Back do windykacji... skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Mam w Idea Banku konto firmowe. Aktualnie kończę też spłacać kredyt i póki co bez wpadek ze strony banku. Faktycznie, czasem trochę długo się czeka na odpowiedź. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Też polecam omijać nie patrzeć nawet w ich strone właśnie składam pozew do sądu skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
zdecydowanie nie polecam jak najdalej od tego banku skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bardzo słaby bank. Przy podpisywaniu umowy nie zostałem poinformowany, że muszę co miesiąc przelewać 20tyś zł inaczej podniosą oprocentowanie. Musze robić zakupy co miesiąc kartą na kwotę np 400zł I ok, ale data transakcji w sklepie okazuje się być inna od daty ich jakis chorych księgowań. Inna nawet od 1 do 5 dni roboczych. Nigdy nie wiadomo ile tych dni. I tak robisz zakupy 28, a zaksięgują sobie 02 następnego miesiąca. Nie wyrobisz limitu to naliczą Ci 30zł za prowadzenie konta. NIE POLECAM. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM , INSTYTUCJA NIE MAJĄCA NIC WSPÓLNEGO Z BANKIEM ,TOTALNA PORAŻKA ,JAK MASZ PROBLEM TO NIKT CI NIE POMOŻE TYLKO JESZCZE CI KŁODY POD NOGI RZUCAJĄ.CZYTAĆ DOKŁADNIE WSZELKIE REGULAMINY ,GORZEJ NIŻ PARABANKI .OMIJAĆ.............BO ZDROWIE MOŻNA STRACIĆ .NIE POLECAM skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Póki co nie narzekam. Mam tu konto osobiste i firmowe. Oba bez opłat. Wiem, że mają sporo udogodnień jak mobilny wpłatomat czy idea hub, ale jeszcze nie miałam okazji skorzystać, wiec póki co daję 4 gwiazdki. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem byłym, kliewntem idea banku , jakiś czas temu zamknąłem konto firmowe , ciągle znikały jakieś pieniądze , ciągle coś nakładali. Nie trzymają się niczego , a konsultantów radzę nie słuchać. Reklamacji wysłanych chyba dziesiątki , jak pojawiały się odpowiedzi to były jałowe. Na niektóre nawet nie odpowiadają. Niedawno spłaciłem kredyt z zamknięciem też są problemy. Z mojej strony sprawa 99% skończy się w sądzie. Odradzam wszystkich zanim się zwiążecie. Za kredyt już obecnie przepłaciłem prawie o 1,5 razy, Bazują na tym że musisz iśc do sądu co trwa , a drobniejsi nie będa mieli za co z nimi walczyć. W moim przypadku się przejechali , niemniej radzę omijać zdaleka to coś nie powinno nazywać się bankiem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W Idea Bank moja spółka od dwóch lat ma rachunki + linię kredytową. Od początku z całą tą instytucją są wyłącznie problemy:\r\n- na infolinii nikt nigdy nic nie wie, ew. każda osoba, z którą się rozmawia podaje informacje sprzeczne z tymi, jakie podają inni\r\n- nigdy nie wiadomo, na jakiej zasadzie pobierane są opłaty, za co, regularnie trzeba składać reklamacje, żądać zwrotu niesłusznie naliczonych opłat\r\n- bank np. pobiera opłaty za pakiet płynnościowy, które z sobie tylko wiadomych przyczyn w 8 miesiącu obowiązywania kredytu PRZESTAJE przekazywać do Idea Money. Efekt? Idea Money zaczyna mnie windykować, bo mam zaległości, mimo, że w mojej umowie z Idea Bank wyraźnie stoi, że opłaty za pakiet płynnościowy, które docelowo docierać mają do Idea Money, pobierane będą automatycznie z mojego rachunku. Opłaty pobrane zostały, bank do Idea Money ich od paru miesięcy nie przekazuje, a Idea Money liczy mi odsetki i mówi, że brak zapłaty to mój problem, a nie ich czy banku (sic!); w banku oczywiście nic na ten temat nie wiedzą, będą wyjaśniać w terminie 30 dni (a w tym czasie pewnie znajdę się w BIK albo dostanę wezwanie do zapłaty).\r\n- w banku pracuje milion ludzi (konsultantów), którzy na zmianę potrafią codziennie do mnie dzwonić, każdy w tej samej sprawie - rekord to 11 telefonów od tyluż różnych osób w przeciągu 2 tygodni - i żadna kolejna osoba NIE WIE o tym, co było ustalane z jej poprzednikiem, bo w CRM nie ma takich informacji (to jakiś żart)\r\n- zastrzeganie, że sobie nie życzę telefonów w jakiejś sprawie nie ma żadnego znaczenia, bo już dzień po takim zastrzeżeniu (\"tak proszę pana, zapisuję tę informację i już nikt do Pana w tej sprawie nie będzie dzwonił\") mam kolejny telefon w tejże właśnie sprawie, od nowej osoby, która nie ma w systemie żadnego zakazu kontaktu;\r\n- jednego dnia pracownik banku mówi mi, że przedłużenie limitu na podstawie wysokości obrotów na rachunku, bez potrzeby dostarczenia dokumentów finansowych spółki, bo jestem stałym klientem; mijają 3 miesiące, pracownik inny dzwoni, że muszę dostarczyć dokumenty finansowe za rok poprzedni, bo inaczej mi wypowiedzą umowę kredytu z końcem obecnego; problemu by nie było, gdyby nie to, że po rozmowie z pierwszym pracownikiem, wiedząc, że wynik finansowy spółki nie będzie brany pod uwagę, rozpocząłem inwestycje i wydałem paręset tysięcy złotych na tę inwestycję, wychodząc w bilansie spółki na niewielką stratę na koniec roku. Teraz przez tę stratę dowiaduję się, że bank umowy mi nie przedłuży najpewniej.\r\n\r\nW banku tym pracują niekompetentni ludzie, nieponoszący za nic odpowiedzialności. Nikt nic nie wie, nikt nie może odpowiedzieć wiążąco, a jak już zaczyna się wyciągać argument, że skoro rozmowa jest rejestrowana to proszę o odsłuchanie co dokładnie powiedział mi poprzednik we wcześniejszej rozmowie, to zupełnym przypadkiem dowiaduję się, że akurat tamta rozmowa nagrana nie była. Ręce opadają. \r\n\r\nZ taką instytucją nie można pracować, bo jest kompletnie niepewna, chwiejna, nie wiadomo, jakie są w niej zasady - a jak zasady są zmienne i zależą najwyraźniej za każdym razem od dobrego humoru konsultanta a nie od jakiegoś oficjalnego regulaminu, to z taką instytucją nie warto pracować, bo po prostu jest niebezpieczna.\r\n\r\nSłowem - skrajnie nieprofesjonalna firma, działa jak amator, a ja zamiast skupiać się na prowadzeniu swojej firmy to CODZIENNIE marnuję godzinę na wyjaśnianie problemów powstałych z ewidentnej winy banku.\r\n\r\nLimit kończy mi się w kwietniu i przechodzę do pierwszej lepszej konkurencji, gdzie problemów po prostu nie ma. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jeśli możliwe to omijać. Po włamaniu na komputer zablokowałem konto. Odblokowanie tylko w oddziale, trzeba jechać. Przy czym odblokowując bez mojej zgody przerzucono mnie do Idea Cloud. To koszmarek. Lokat nie da rady założyc nieodnawialnych, jesli chce się tego to trzeba dzwonić - i płacić za to oczywiście. Lokat nie da rady uszerogwac chronologicznie, czyli jest totalny burdel jak się ich ma co nieco, a miałem grubo ponad 20 to trzeba sobie wszystko w notesie, kalendarzu papierowo zapisać, bo się odnowi na niski procent.\r\nNa stronie ciągle błędy, wylogowuje bez sensu. Do tego kwiatki typu nie spełniłeś warunków lokaty Cloud i oprocentowanie obniżono, zamiast 2,4 jest 0,5. Najlepsze, że środki gwarantujące spełnienie - 10% lokaty stale na koncie były z automatu zablokowane. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam,czy ktoś z kredytobiorców idea bank posiada również umowę na pakiet płynnościowy z idea money(idea faktor)? Do umowy kredytowej nie otrzymałem dokumentu żadnego,na infolinii nikt nie może pomóc,a na koncie idea faktor też nie ma informacji,lub nie potrafię szukać. Jest tylko na pierwszej stronie kredytu informacja o umowie na pakiet płynnościowy i to wszystko. Chcę przenieść kredyt do innego banku,a nie mogę ze względu na to,iż pakiet płynnościowy,który zjada pokaźną sumę jest widoczny,jako inna umowa,tak jakby kredytowa,na którą powinienem mieć potwierdzenie w formie papierowej,a nie posiadam w dokumentach kredytowych. Jakiś obłęd. W placówce nikt nie potrafi tego wytłumaczyć,a na infolinii zbywają klienta. Koszmar, którego nie można się pozbyć. Czy ktoś wie,jak się od tego "odkleić"? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tragedia!!! System web i aplikacja fatalna robiona chyba przez studentów. Obługa straszna, jak dzwonisz na infolinie chca wszytkich danych z dowodu. Pieniadze znikaja z konta skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Totalna porażka. Konto firmowe rejestracja przez kuriera 12 dni! Powiadomienia mailowe wprowadzające w błąd. zmiana limitów na karcie 2 dni!!! Wyłata w oddziale prowizja, wypłacić musiałem bo klient czekał na gotówkę. Mimo darmowej karty bowiem tam wszystko trwa irracjonalnie długo. Reklamacja odrzucona z automatu bo klient jest zawsze winny. Odradzam pełna amatorka skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ja tam im nie mam nic do zarzucenia. Może dlatego, że nie brałem kredytu. ;) Za konto firmowe nie dopłacam, wpłatomat zawsze przyjeżdża, wywiązują się. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam. serdecznie. Do tej pory współpracowałem za wieloma bankami na zasadzie kredyt płatność miesięczna, spłata. W idea bank to koszmar i stres. Chcesz się stresować i weź kredyt w idea bank. Nigdy nie będziesz wiedzieć jaka jest wysokość spłaty miesięcznej , są naliczane ukryte koszta co rusz inne, zmienne zaskakujące. W efekcie nie dojdziesz do sprawy Pewno jest umowa , al;e każdą można tak poukładać by okraść. To czyni idea bank. Na infolini nie uzyskasz informacji , osoba nie ma dostępu do danych, informuje ,że ktoś się skontaktuje w rezultacie cisza , Uzyskujesz mylne informacje . Na sms przychodzi jedna ,a na maila druga sprzeczna, infolinia mówi proszę na to nie reagować , w rezultacie zostają naliczone opaty w skali miesiąca większe niż rata kredytu. To nie jest bank to pata bank , Chcesz mieć stress weź kredyt w idea bank a dostaniesz taką łamigłówkę w której nie jesteś w stanie rozwiazać , ani uzyskać rzetelnego wyjaśnienia. Pozdrawiam. skomentuj opinię (3) »
użytkownik
Ocena:
Konto biznesowe dla spółki - definitywnie odradzam współpracę. Straciłem właśnie 2 godziny, zeby zlecić wykonanie przelewu zagranicznego... Nie można dodzwonić się na infolinię, system niepoprawnie podaje saldo rachunku (na infolinii widzą inną kwotę niż ja w interfejsie_ - 'problemy z synchronizacją'. Po dwóch dniach przepychanki musiałem zlecić przelew ekspresowo płacąc 50 zł prowizji za przelew o wartości 800 zł. System bardziej przypomina projekt studencki niż bank, strata czasu! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Połączenie z konsultantem w trybie czat - porażka!!! zaczyna się wyświetlać minuta super pozytywnie, czekam i się cieszę że będzie szybko, jednak system generuje kolejne minuty, 5, 10, 20, 15, 18, 25 i tak przez ponad godzinę... wiszę na czacie 2 godziny i dalej widzę 20 - 25 min... Porażka i tyle - ODRADZAM!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam tego Banku Z pełną odpowiedzialnością !!! opłata za monit wynosi 200 PLN Mnie krają za brak obrotów na Firmowym rachunku bankowym. Wziąłem u nich kredyt na 50 000PLN pod zastaw mojej nieruchomości wartej ponad 500 000. Po nagłej śmierci mojej małżonki zmuszony byłem zawiesić swoją działalność gospodarczą . Zatem nie zarabiam i nie obracam pieniędzmi. Nie pomogły żadne prośby o czasowe odroczenie. Nie ma tam z kim rozmawiać poza infolinią. Za brak wykazywania obrotów mam podwyższoną ratę o ponad 100PLN oraz monity po 200 PLN co kwartał daje to w skali roku 2000 PLN dodatkowej opłaty. Kredyt na niedogodnych warunkach zaciągnięty na 10 lat jestem w początku 2 roku spłat. Raty spłacam regularnie Nie polecam IDEA BANKU NIKOMU !!! skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »