Idea Bank

Adres siedziby:
Idea Bank SA
ul. Przyokopowa 33
01-208 Warszawa

Infolinia Idea Banku:
22 101 10 10
801 999 111

(1108 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Idea Bank został stworzony, by wspomagać osoby przedsiębiorcze w realizacji ich marzeń o własnym biznesie. Chcemy służyć pomocą przy …

zobacz więcej »

Dodaj opinię

1108 Opinie

użytkownik
Ocena:
Od prawie 3 lat jestem Klientem Idea Bank. Ostatni miesiąc to jest jakaś masakra. Nie mogę zalogować się do systemu księgowego, bo nie działa fuknkcja przypomnienia hasła. Wyskakuje błąd strony i nic nie można zrobić. Od 4 dni moja firma nie może działać. Zgłaszam problem i nic, zero informacji kiedy zostanie to usunięta, a jak im napisałem na fanpage pytanie to dostałem kłamliwą odpowiedź, że "specjaliście weryfikują moje zgłoszenie", a na infolinii powiedziano mi, że dział techniczny kończy pracę w piątek o 17 i później jest dostępny dopiero od poniedziałku. ... bardzo boję się o moje środki. Idea Bank ma olbrzymie problemy techniczne i do tego nie radzą sobie ze zgłaszanymi problemami ... już o obsłudze kliente nie wspominając. NIE POLECAM! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Założyłam w tym banku konto firmowe. Oferta ciekawa, prowadzenie jest darmowe, przelewy również. Póki co daję 4 gwiazdki, ale zobaczę jak będzie to wszystko wyglądało w praktyce. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam normalne konto bankowe żadnych kredytów, więc nie mam o co się czepiać, a to co mi się podoba to jeżdżące wpłatomaty i możliwość korzystania z idea hubów za darmo. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy Bank na rynku same błędy i brak kontaktu. Zrobiłem przelew ExpresElixir 05.03.2017 i do dnia dzisiejszego tj. 21.03.2017 ma status w trakcie realizacji! Dwa razy zgłaszałem reklamacje a złodzieje sobie przetrzymują pieniądze i nie odpowiadają na maile. W tych czasach brak kontaktu z Bankiem to strach trzymać pieniądze!!!! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Proszę wszystkich klientów idea banku o sprawdzenie poprawnego naliczania odsetek do kont KONTO ZYSKOWNE I KONTO ZYSKOWNE BIZNES niby oprocentowanie 2,80% ale jak dokładnie policzyć to mi wychodzi 2,58% ????? Próba czatu z konsultantem na którego ma się czekać 1 min trwa nieskończenie długo, reklama za reklamą itd skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Witam totalni naciągacze kuszą niskim oprocentowaniem a gdy dochodzi do finalizacji to nagle dodatkowe koszty o których wcześniej nie było mowy skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Kpina z klientów. Cwaniactwo. System online wadliwy. Przykre, że jeszcze są takie banki. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Opinie nie poparte faktami i opisem sprawy to hejt w najczystszej postaci. Jak już piszesz negatywa - opisz sprawę, aby było wiadomo, kto dał ciała - Ty, czy bank. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank, który robi wszystko by zarobić na niewiedzy klienta. Oplaty pobierane przez bank nie widnieją w historii rachunku, pracownicy nie wiedzą, jakie opłaty są pobierane z rachunku.. masakra. Główna idea zarobku to poczekać aż klient będzie winny kilka stów z opłat i oddać sprawę do Get Back do windykacji... skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Mam w Idea Banku konto firmowe. Aktualnie kończę też spłacać kredyt i póki co bez wpadek ze strony banku. Faktycznie, czasem trochę długo się czeka na odpowiedź. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Też polecam omijać nie patrzeć nawet w ich strone właśnie składam pozew do sądu skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
zdecydowanie nie polecam jak najdalej od tego banku skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bardzo słaby bank. Przy podpisywaniu umowy nie zostałem poinformowany, że muszę co miesiąc przelewać 20tyś zł inaczej podniosą oprocentowanie. Musze robić zakupy co miesiąc kartą na kwotę np 400zł I ok, ale data transakcji w sklepie okazuje się być inna od daty ich jakis chorych księgowań. Inna nawet od 1 do 5 dni roboczych. Nigdy nie wiadomo ile tych dni. I tak robisz zakupy 28, a zaksięgują sobie 02 następnego miesiąca. Nie wyrobisz limitu to naliczą Ci 30zł za prowadzenie konta. NIE POLECAM. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM , INSTYTUCJA NIE MAJĄCA NIC WSPÓLNEGO Z BANKIEM ,TOTALNA PORAŻKA ,JAK MASZ PROBLEM TO NIKT CI NIE POMOŻE TYLKO JESZCZE CI KŁODY POD NOGI RZUCAJĄ.CZYTAĆ DOKŁADNIE WSZELKIE REGULAMINY ,GORZEJ NIŻ PARABANKI .OMIJAĆ.............BO ZDROWIE MOŻNA STRACIĆ .NIE POLECAM skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Póki co nie narzekam. Mam tu konto osobiste i firmowe. Oba bez opłat. Wiem, że mają sporo udogodnień jak mobilny wpłatomat czy idea hub, ale jeszcze nie miałam okazji skorzystać, wiec póki co daję 4 gwiazdki. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem byłym, kliewntem idea banku , jakiś czas temu zamknąłem konto firmowe , ciągle znikały jakieś pieniądze , ciągle coś nakładali. Nie trzymają się niczego , a konsultantów radzę nie słuchać. Reklamacji wysłanych chyba dziesiątki , jak pojawiały się odpowiedzi to były jałowe. Na niektóre nawet nie odpowiadają. Niedawno spłaciłem kredyt z zamknięciem też są problemy. Z mojej strony sprawa 99% skończy się w sądzie. Odradzam wszystkich zanim się zwiążecie. Za kredyt już obecnie przepłaciłem prawie o 1,5 razy, Bazują na tym że musisz iśc do sądu co trwa , a drobniejsi nie będa mieli za co z nimi walczyć. W moim przypadku się przejechali , niemniej radzę omijać zdaleka to coś nie powinno nazywać się bankiem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W Idea Bank moja spółka od dwóch lat ma rachunki + linię kredytową. Od początku z całą tą instytucją są wyłącznie problemy:\r\n- na infolinii nikt nigdy nic nie wie, ew. każda osoba, z którą się rozmawia podaje informacje sprzeczne z tymi, jakie podają inni\r\n- nigdy nie wiadomo, na jakiej zasadzie pobierane są opłaty, za co, regularnie trzeba składać reklamacje, żądać zwrotu niesłusznie naliczonych opłat\r\n- bank np. pobiera opłaty za pakiet płynnościowy, które z sobie tylko wiadomych przyczyn w 8 miesiącu obowiązywania kredytu PRZESTAJE przekazywać do Idea Money. Efekt? Idea Money zaczyna mnie windykować, bo mam zaległości, mimo, że w mojej umowie z Idea Bank wyraźnie stoi, że opłaty za pakiet płynnościowy, które docelowo docierać mają do Idea Money, pobierane będą automatycznie z mojego rachunku. Opłaty pobrane zostały, bank do Idea Money ich od paru miesięcy nie przekazuje, a Idea Money liczy mi odsetki i mówi, że brak zapłaty to mój problem, a nie ich czy banku (sic!); w banku oczywiście nic na ten temat nie wiedzą, będą wyjaśniać w terminie 30 dni (a w tym czasie pewnie znajdę się w BIK albo dostanę wezwanie do zapłaty).\r\n- w banku pracuje milion ludzi (konsultantów), którzy na zmianę potrafią codziennie do mnie dzwonić, każdy w tej samej sprawie - rekord to 11 telefonów od tyluż różnych osób w przeciągu 2 tygodni - i żadna kolejna osoba NIE WIE o tym, co było ustalane z jej poprzednikiem, bo w CRM nie ma takich informacji (to jakiś żart)\r\n- zastrzeganie, że sobie nie życzę telefonów w jakiejś sprawie nie ma żadnego znaczenia, bo już dzień po takim zastrzeżeniu (\"tak proszę pana, zapisuję tę informację i już nikt do Pana w tej sprawie nie będzie dzwonił\") mam kolejny telefon w tejże właśnie sprawie, od nowej osoby, która nie ma w systemie żadnego zakazu kontaktu;\r\n- jednego dnia pracownik banku mówi mi, że przedłużenie limitu na podstawie wysokości obrotów na rachunku, bez potrzeby dostarczenia dokumentów finansowych spółki, bo jestem stałym klientem; mijają 3 miesiące, pracownik inny dzwoni, że muszę dostarczyć dokumenty finansowe za rok poprzedni, bo inaczej mi wypowiedzą umowę kredytu z końcem obecnego; problemu by nie było, gdyby nie to, że po rozmowie z pierwszym pracownikiem, wiedząc, że wynik finansowy spółki nie będzie brany pod uwagę, rozpocząłem inwestycje i wydałem paręset tysięcy złotych na tę inwestycję, wychodząc w bilansie spółki na niewielką stratę na koniec roku. Teraz przez tę stratę dowiaduję się, że bank umowy mi nie przedłuży najpewniej.\r\n\r\nW banku tym pracują niekompetentni ludzie, nieponoszący za nic odpowiedzialności. Nikt nic nie wie, nikt nie może odpowiedzieć wiążąco, a jak już zaczyna się wyciągać argument, że skoro rozmowa jest rejestrowana to proszę o odsłuchanie co dokładnie powiedział mi poprzednik we wcześniejszej rozmowie, to zupełnym przypadkiem dowiaduję się, że akurat tamta rozmowa nagrana nie była. Ręce opadają. \r\n\r\nZ taką instytucją nie można pracować, bo jest kompletnie niepewna, chwiejna, nie wiadomo, jakie są w niej zasady - a jak zasady są zmienne i zależą najwyraźniej za każdym razem od dobrego humoru konsultanta a nie od jakiegoś oficjalnego regulaminu, to z taką instytucją nie warto pracować, bo po prostu jest niebezpieczna.\r\n\r\nSłowem - skrajnie nieprofesjonalna firma, działa jak amator, a ja zamiast skupiać się na prowadzeniu swojej firmy to CODZIENNIE marnuję godzinę na wyjaśnianie problemów powstałych z ewidentnej winy banku.\r\n\r\nLimit kończy mi się w kwietniu i przechodzę do pierwszej lepszej konkurencji, gdzie problemów po prostu nie ma. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jeśli możliwe to omijać. Po włamaniu na komputer zablokowałem konto. Odblokowanie tylko w oddziale, trzeba jechać. Przy czym odblokowując bez mojej zgody przerzucono mnie do Idea Cloud. To koszmarek. Lokat nie da rady założyc nieodnawialnych, jesli chce się tego to trzeba dzwonić - i płacić za to oczywiście. Lokat nie da rady uszerogwac chronologicznie, czyli jest totalny burdel jak się ich ma co nieco, a miałem grubo ponad 20 to trzeba sobie wszystko w notesie, kalendarzu papierowo zapisać, bo się odnowi na niski procent.\r\nNa stronie ciągle błędy, wylogowuje bez sensu. Do tego kwiatki typu nie spełniłeś warunków lokaty Cloud i oprocentowanie obniżono, zamiast 2,4 jest 0,5. Najlepsze, że środki gwarantujące spełnienie - 10% lokaty stale na koncie były z automatu zablokowane. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam,czy ktoś z kredytobiorców idea bank posiada również umowę na pakiet płynnościowy z idea money(idea faktor)? Do umowy kredytowej nie otrzymałem dokumentu żadnego,na infolinii nikt nie może pomóc,a na koncie idea faktor też nie ma informacji,lub nie potrafię szukać. Jest tylko na pierwszej stronie kredytu informacja o umowie na pakiet płynnościowy i to wszystko. Chcę przenieść kredyt do innego banku,a nie mogę ze względu na to,iż pakiet płynnościowy,który zjada pokaźną sumę jest widoczny,jako inna umowa,tak jakby kredytowa,na którą powinienem mieć potwierdzenie w formie papierowej,a nie posiadam w dokumentach kredytowych. Jakiś obłęd. W placówce nikt nie potrafi tego wytłumaczyć,a na infolinii zbywają klienta. Koszmar, którego nie można się pozbyć. Czy ktoś wie,jak się od tego "odkleić"? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tragedia!!! System web i aplikacja fatalna robiona chyba przez studentów. Obługa straszna, jak dzwonisz na infolinie chca wszytkich danych z dowodu. Pieniadze znikaja z konta skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Totalna porażka. Konto firmowe rejestracja przez kuriera 12 dni! Powiadomienia mailowe wprowadzające w błąd. zmiana limitów na karcie 2 dni!!! Wyłata w oddziale prowizja, wypłacić musiałem bo klient czekał na gotówkę. Mimo darmowej karty bowiem tam wszystko trwa irracjonalnie długo. Reklamacja odrzucona z automatu bo klient jest zawsze winny. Odradzam pełna amatorka skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ja tam im nie mam nic do zarzucenia. Może dlatego, że nie brałem kredytu. ;) Za konto firmowe nie dopłacam, wpłatomat zawsze przyjeżdża, wywiązują się. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam. serdecznie. Do tej pory współpracowałem za wieloma bankami na zasadzie kredyt płatność miesięczna, spłata. W idea bank to koszmar i stres. Chcesz się stresować i weź kredyt w idea bank. Nigdy nie będziesz wiedzieć jaka jest wysokość spłaty miesięcznej , są naliczane ukryte koszta co rusz inne, zmienne zaskakujące. W efekcie nie dojdziesz do sprawy Pewno jest umowa , al;e każdą można tak poukładać by okraść. To czyni idea bank. Na infolini nie uzyskasz informacji , osoba nie ma dostępu do danych, informuje ,że ktoś się skontaktuje w rezultacie cisza , Uzyskujesz mylne informacje . Na sms przychodzi jedna ,a na maila druga sprzeczna, infolinia mówi proszę na to nie reagować , w rezultacie zostają naliczone opaty w skali miesiąca większe niż rata kredytu. To nie jest bank to pata bank , Chcesz mieć stress weź kredyt w idea bank a dostaniesz taką łamigłówkę w której nie jesteś w stanie rozwiazać , ani uzyskać rzetelnego wyjaśnienia. Pozdrawiam. skomentuj opinię (3) »
użytkownik
Ocena:
Konto biznesowe dla spółki - definitywnie odradzam współpracę. Straciłem właśnie 2 godziny, zeby zlecić wykonanie przelewu zagranicznego... Nie można dodzwonić się na infolinię, system niepoprawnie podaje saldo rachunku (na infolinii widzą inną kwotę niż ja w interfejsie_ - 'problemy z synchronizacją'. Po dwóch dniach przepychanki musiałem zlecić przelew ekspresowo płacąc 50 zł prowizji za przelew o wartości 800 zł. System bardziej przypomina projekt studencki niż bank, strata czasu! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Połączenie z konsultantem w trybie czat - porażka!!! zaczyna się wyświetlać minuta super pozytywnie, czekam i się cieszę że będzie szybko, jednak system generuje kolejne minuty, 5, 10, 20, 15, 18, 25 i tak przez ponad godzinę... wiszę na czacie 2 godziny i dalej widzę 20 - 25 min... Porażka i tyle - ODRADZAM!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam tego Banku Z pełną odpowiedzialnością !!! opłata za monit wynosi 200 PLN Mnie krają za brak obrotów na Firmowym rachunku bankowym. Wziąłem u nich kredyt na 50 000PLN pod zastaw mojej nieruchomości wartej ponad 500 000. Po nagłej śmierci mojej małżonki zmuszony byłem zawiesić swoją działalność gospodarczą . Zatem nie zarabiam i nie obracam pieniędzmi. Nie pomogły żadne prośby o czasowe odroczenie. Nie ma tam z kim rozmawiać poza infolinią. Za brak wykazywania obrotów mam podwyższoną ratę o ponad 100PLN oraz monity po 200 PLN co kwartał daje to w skali roku 2000 PLN dodatkowej opłaty. Kredyt na niedogodnych warunkach zaciągnięty na 10 lat jestem w początku 2 roku spłat. Raty spłacam regularnie Nie polecam IDEA BANKU NIKOMU !!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
(+) dobre lokaty (-) totalnie wadliwy system transakcyjny (idea cloud) a) Mozna sobie np. utworzyc haslo: '123*', system to akceptuje, potem podczas logowania nie akceptuje: '*' (skutek: zablokowane konto, osobista wizyta w banku) b) Zmiana hasla telefonicznego, trzeba wpisac 10 znakow, wpisalem dla testu: '0123456789', wynik: zle wypelnione pole (i szarik szukaj o co chodzi) c) Strona IdeaCloud otwarta na smartfonie to porazka, kazde klikniecie to reakcja po okolo 7 sekundach (nawet klepsydra nie jest wyswietlana) (-) Problem z przelewem: moj przelew na spora kwote zawisl w ich systemie autoryzacyjnym. Moj ROR pokazuje saldo: zl, dostepne srodki: 0zl (i tu zaczynaja sie problemy) a) godzinna wizyta w banku (wystapil probem w aplikacji .. co mnie nie dziwi - patrz wyzej) b) kila telefonow (tak, tak wyslemy maila co sie dzieje z pana sprawa ...) c) maile Wynik: Zero przeprosin, zero maili, zero telefonow, zero chocby zdawkowych informacji co sie dzieje z moja sprawa. Ponoc przyjaciol poznaje sie w biedzie. (-) Lokaty: tu tez jest maly haczyk (pewnie zapisany gdzies w regulaminie) - po wygasnieciu lokaty, dobrej lokaty (np. 2.2 %), system automatycznie przerzuca srodki na najnizsza lokate (0.1% cos w tym stylu). Czesto nie ma mozliwosci, przy tworzeniu lokaty, zaznaczyc, ze sie chce zwrot srodkow na ROR po wygasnieciu lokaty ... to mozna zrobic tylko w placowce banku ;) Taka niewielka rzecz, ale trzeba o niej pamietac, szczegolnie jesli ktos zapomni na ile miesiecy byla lokata. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
To jakaś porażka ten Bank !!!! IDEA BANK oczywiście. Nie polecam nikomu. Fatalna obsługa, problemy z logowaniem na konto, nie odpowiadają na wnioski, pisma. Olewka totalna klientów. Jeśli masz jakiś problem to nie licz na jego rozwiązanie. Ale jeśli chcesz kredyt, lub inną ich ofertę to potrafią dzwonić po dwa razy dziennie i zachęcać do zaciągania kredytu lub podpisania innej oferty. Żeby nie księgowość w Tax Care która jest OK. i wymaga konta w tym banku to zrezygnował bym nawet i dziś z ich usług. Chociaż trudno nazwać takie naciąganie bez pomocy i współpracy z drugiej strony USŁUGAMI które mają na celu wyssać z klienta ostatni grosz. To najgorszy, fatalny i nie uczciwy bank który według mnie nie współpracuje z klientem jeśli jest problem z winy i po stronie banku. OSTRZEGAM przed idea bankiem !!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Fatalnie. Przydzielony doradca nie odbiera telefonów, nie odpisuje na maile. Zmiana doradcy, to samo. Wniosek o niewielki limit na koncie rozpatrują pół roku. Częste awarie platformy internetowej. Nie warto. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam tego Banku.doradcy to oszuści- nie kierują się etyką i uczciwoscia.zależy im na podpisaniu jak największej ilości umów aby prowizja była jak największa-to hamstwo przesadzilo że zrezygnowalam z pracy U tych oszustów---- Były pracownik skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Przestrzegam wszystkich przed wzięciem kredytu w Idea Bank, a jeżeli ktoś chce wziąć niech dokładnie przeczyta warunki umowy. Mimo terminowych spłat marża żeczywista banku z 3,25% wzrosła do 10% przez różnego rodzaju haczyki monity itp. rzeczy. Reklamują się jako przyjaźni dla przedsiębiorców a jest wręcz na odwrót.Banda naciągaczy Nie polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Same miernoty nie potrafiące zrealizować przelewu eliksir express, mial być rzekomo w 15 mintu, po 3 godzinach nadal oczekuje na realizacje, na infolii postogłowie os 3 godzin zajmują sie sprawą i jedyna co potrafią odpowiedziec to prosze czekac, wyasniamy sprawe, KPINA, nie polecam, konto obciążyli - pieniądze nie sa juz dostępne a przelewu niezrealiowali. to sa oszusci skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Niestety nie polecam. Przy kredytach mnóstwo ukrytych opłat, które wychodzą dopiero po podpisaniu umowy, jakieś dziwne ubezpieczenia, pakiety płynnościowe, inne cudeńka. Na reklamacje nie reagują, za każdym razem ktoś inny załatwia sprawę. Porażka. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wszystko pięknie tylko na reklamie niestety bez pokrycia w rzeczywistości. Od 3 lat starałem się jako początkujący przedsiębiorca o kredyt/limit aby zapewnić firmie płynność i rozwinąć skrzydła. W tym banku są same zaprzeczenia. W końcu po 3 latach centrala przyznala mi konto z limitem kredytowym jedyne co mialem zrobic to pojechac do oddzialu podpisac umowe na g.11 dnia nastepnego. Szczęśliwy z tego powodu odwołalem kilka zleceń ktore mialem do wykonania tegoz wlasnie dnia. Bedac w oddziale aby juz podpisac stosowne dokumenty okazalo się ze tam nikt nic na ten temat nie wie... moje zazenowanie tym stanem rzeczy siegnelo zenitu. Zostalem po raz chyba 20 potraktowany jak nic przez to cos co reklamuje sie jako bank przyjazny dla mikro przedsiebiorcow. NIE POLECAM. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bardzo, bardzo nie polecam.OSTRZEGAM. Wziąłem kredy w tym banku a raczej "Parabanku" na uproszczonych zasadach czyli jak nie zapłacę raty w terminie to nie otrzymam depozytu w wysokości 9000 który mi wypłacą na koniec umowy. To dla mnie było logiczne tyle że nie powiedzieli mi już że ten sam depozyt nie pozwala mi spłacić do dwóch lat kredytu. Do tego dochodzi co miesiąc Factoring za 300 Pln którego w ogóle nie używam a nie mogę wypowiedzieć podczas spłacania kredytu. Mam pieniądze, chce spłacić a nie mogę bo mnie blokują zabezpieczenia które niby chroniły umowę przed moją niewypłacalnością. Niby pomagają Polskim firmą, a raczej je dobijają. To nie jest bank. W żadnym normalnym banku tak się nie robi. Sorry. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Moja rada - 3majcie się jak najdalej od tego Banku... pracowałam jako asystent oddziału przez 1.5 roku w tej firmie i widziałam jak to wszystko działa... plany plany i plany..doradcy w IB gonią tylko.aby zdobyć kolejną umowę.kolejny produkt.kredyt... aby móc wykazać się wynikiem przed górą.inaczej program naprawczy A jeśli to nie pomoże taki doradca dostaje out... doradcy w IB nie kierują się uczciwoscia Ani etyką... cieszę się,że odeszlam z tej firmy. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Konto firmowe często ma różne problemy , często coś nie działa jak powinno . A to nie da się zalogować , a to wyciągów nie da się odczytać . Ręce opadają . Szczerze nie polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Agresywny i klamliwy marketing. Ja juz na pewno beda sie trzymala z daleka od tego banku i jego pseudodoradcow, innym radze to samo. Lokowalam pieniadze w wielu bankach bez problemu - nikt mnie wczesniej nie oklamywal. Radze nagrywac rozmowy z doradcami, tak na wszelki wypadek. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank który miał umożliwić płynność firmie a stało się wręcz odwrotnie. Do sądu idę z nimi. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ludzie? nie polecam tego BANKU monit kosztuje 200zł .A co do podpisania umowy to ok ale póżniej to już koszmr. wszystko chcą wiedzieć nawet to jakie stringi nośisz, skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Potwierdzam, ja też z takim bankiem nigdy się nie spotkałam, oszuści i kłamcy. Ludzie którzy tam pracują maja zakodowane tylko to w jaki sposób naciągnąć innych. Przedstawiają zupełnie inne warunki niż są w umowie kredytu, nie mówią o opłatach wynikających z kredytu i świadczenia dodatkowych obowiązkowo powiązanych z kredytem usług. Umowa z bankiem to jak cyrograf podpisany z diabłem. WSZYSTKIM STANOWCZO ODRADZAM !!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ten bank to jakaś farsa, omijać szerokim łukiem. Doradcy kłamią na potęgę aby tylko coś wcisnąć, potem się okazuje że w umowie są zupełnie inne warunki. Kredyty strasznie drogie do tego mnóstwo formalności o których nikt nie ma pojęcia. Jak już się wszystko spełni to na pieniądze trzeba czekać kilka tygodni. Każdy normalny kontrahent rezygnuje ze współpracy po takim czasie. Zero kontaktu, nie odpisują na maile oraz nie odbierają telefonów. NIE POLECAM!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Od ponad miesiąca czekam na założenie konta w tym banku. Nie pomogły liczne ponaglenia telefoniczne i obietnice szybkiego załatwienia sprawy przez konsultantów. Udałem się osobiście i wszystko miało być załatwione ale ale oczywiście znowu nie jest. Teraz nie mogę założyć konta walutowego bo jestem w jakimś starym systemie a tylko w nowym się da. Co za paranoja ... ale oczywiście na stronie głównej informujecie że konto zakłada się od ręki hahahah to ciekawe ... narazie najgorszy bank z jakim miałem styczność. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
UWAGA! Jestes mlodym przedsiebiorca? Uwazaj na kredyt! Przed zawarciem umowy zapytaj o UBEZPIECZENIE KREDYTU! wiele osob biarac kredyt nie wie , ze w kosztach jest bardzo wysokie ubezpieczenie kredytu! Przypadek: Przy racie 1650 zl / mies. ubezpieczenie to 600 zl/ miesiecznie!!!! Uwazaj i czytaj, nie wierz w to co mowi mily Pan/Pani ktory zawiera z toba kredyt. Podpiszesz mozesz byc w tarapatach !!!! Wszystko robione jest za litera prawa wiec mozesz miec jedynie pretensje,ze nie skonsultowales umowy przed podpisaniem z prawnikiem..tylko uwierzyles milej obsludze!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ludzie tam pracujacy to kpita. Produkty to lichwa. Pozytywy wystawiaja pracownicy, bo maja za kazdy produkt naliczana prowizje. UWAGA!!! Chcesz kredyt z ubezpieczeniem na 70% ? Chcesz zrobić przelew ktory na drugi dzień nie istnieje? Chcesz mieć problem? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Z całym przekonaniem odradzam ten bank. 19 IX w oddziale na ul. Sukienniczej w Krakowie założyłem konto. Pani obsługująca mnie, poinformowała o możliwości otrzymania karty w oddziale, po czym kiedy zapytałem o szczegóły stwierdziła, że wniosek o kartę już wysłała i dostanę ją pocztą. Klient złowiony sprawa załatwiona - oczywiście tylko dla pani nie dla klienta. Sprawdzając w systemie postęp sprawy 29 IX dowiedziałem się, że nie ma żadnego wniosku o kartę. 30 IX byłem w oddziale, gdzie potwierdzono, że żaden wniosek o kartę nie został złożony, oraz że karta zostanie mi wydrukowana. Otrzymałem kartę, niestety przy próbie aktywowania karty okazało się, że nie jestem tego w stanie zrobić przez stronę banku. Ponownie odwiedziłem bank, gdzie obsługujące próbowały coś zrobić z kartą, dzwoniły w tej sprawie niestety pomimo jeszcze jednych kolejnych odwiedzin oddziału karta przez kilka tygodni była nieaktywna, a ja nie miałem możliwości wykonania jakiejkolwiek operacji za pomocą karty. W międzyczasie pojawił się problem z przelewem który został odrzucony, z przyczyn które cytując z informacji "odrzucono płatność z powodu: Bank beneficjenta nie może przyjąć dyspozycji. Identyfikator KNR Jedno Prosimy o sprawdzenie danych." - nikt w oddziale banku, ani także rozmówcy pani, która obsługiwała nie potrafili wyjaśnić o co chodzi - skoro pracownicy nie rozumieją bankowego żargonu po co wysyłane są takie komunikaty klientom? Zmarnowałem mnóstwo czasu na kilka wizyt w oddziale, które de facto niczego nie rozwiazały, obsługujące bezradnie rozkładały ręce, ewentualnie komentowały, że mogłem sobie przyjść dzień wcześniej i załatwić sprawę. Poza słownymi deklaracjami i jednym telefonem, że niczego się nie dowiedziały nie otrzymałem żadnego innego wspacia ze strony pracowników banku poza straszeniem mnie dyrektorem oddziału oraz pracownikiem ochrony. Kompletne lekceważenie klienta. "Poziom" prezentowanych "usług" jest moim zdaniem porażająco niski, jeśli w ogóle można o jakimkolwiek poziomie tu mówić, tempo usuwania problemu żenujace, informacja ze strony banku żadna. Przez prawie 25 lat dorosłego życia miałem konta w ok. 10 różnych bankach, i nie spotakłem się z tak marnym poziomem obsługi. Żenująco w tym kontekście brzmią opowieści na pierwszym spotkaniu z propozycją prezentacji moblinego wpłatomatu. Z czym ludzi kiedy bank nie potrafi uruchomić przez kilka tygodni podstawowej usługi jaką jest karta debetowa? Odpowiedź na reklamację poza jednym "przepraszam" nic nie wyjaśniła. Po kilku tygodniach pożegnałem się z bankiem. Zgodnie z umową i regulaminem rozwiązanie umowy następuje po 6 miesiącach bez wpływu na konto - ponieważ nie ma opłat za jego prowadzenia spokojnie czekam do tego momentu. Szczególnie pozdrawiam panią, która "zakładała" mi konto i wprowadziła w błąd, naraziła na straty finansowe, straty czasu, których nikt mi nie zwóci. Moim zdaniem dziadostwo najniższego lotu. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
katastrofa naciągactwo!!! to co obiecują a co jest to dwa różne światy. Niezliczone promocje na których zapłacisz więcej jak bez nich. Uważać na kredyty Trzymać się z daleka jak chcecie spać spokojnie. zdecydowanie nie polecam a nawet zdecydowanie odradzam!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank na reklamie moze i fajny i to na tym sie konczy ! oddzial kielce ul. paderewskiego , tragiczny kontakt ! startowalismy dwa razy . pierwszym razem na dezycje czekalismy prawie dwa miesiace , teraz drugim razem miesiac , oczywiscie obie negatywne .Kontakt z przedstawicielem wzasadzie nie mozliwy , nie mozna sie dodzwonic , nie oddwanial , poprostu tragedia!!!!! nie polecam tej placówki , omijacie zdaleka ja . trzeba czekac ponad miesiac czy dwa zeby uslyszec ze nie !!!! parodia ! ponielismy koszta i kto nam za ten czas zwróci ???? skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »