Idea Bank

Adres siedziby:
Idea Bank SA
ul. Przyokopowa 33
01-208 Warszawa

Infolinia Idea Banku:
22 101 10 10
801 999 111

(1108 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Idea Bank został stworzony, by wspomagać osoby przedsiębiorcze w realizacji ich marzeń o własnym biznesie. Chcemy służyć pomocą przy …

zobacz więcej »

Dodaj opinię

1108 Opinie

użytkownik
Ocena:
Koszmar. Obsluga koszmarna, stawki absurdalne... horror skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Najdroższy bank, najgorsza obsługa, najdłużej logujący serwis transakcyjny i najczęściej niesprawny. Unikać!!! skomentuj opinię (5) »
użytkownik
Ocena:
BARDZO złe traktowanie klientów z odmiennym paszportem.Ja obewatel Ukrainy starałam się o kredytu. Potraktowano mnie jak 2 sort. Mój pracownik dostał kredyt a pracodawca NIE.Pani Prezesie my mieszkamy w Polsce i płacimy podatki do państwa Polskiego proszę traktowac nas jak równych klientów.BARDZO dziękuję państwu z placówki w Koszalinie.Teraz zamkniemy Wszystki konta NASZYCH pracowników w waszem banku ukraińskich wycofamy. skomentuj opinię (6) »
użytkownik
Ocena:
Witam, czy ktoś miał w tym banku lokatę i może się wypowiedzieć? skomentuj opinię (3) »
użytkownik
Ocena:
Miesiąc temu w Idea Bank został zatwierdzony mój wniosek o kartę kredytową. Zaraz po zatwierdzeniu złożyłam dyspozycję na infolinii o wysłanie karty na adres placówki bankowej z której odbiorę kartę, ze względu na problem z dostarczaniem poczty na mój adres firmowy. Wyraźnie prosiłam konsultanta z którym rozmawiałam o karcie i na infolinii żeby karta nie była wysyłana na mój adres firmowy.To było 15.04. O d tego czasu dwukrotnie sprawdzałam na infolinii czy karta została wysłana i upewniałam się co do dyspozycji. Z infolinii otrzymywałam informację, ż e karta nie została wysłana. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam karty. Dzisiaj na infolinii dosłałam informację, że karta została wysłana 17.04. na mój adres firmowy. 18.04 dostałąm sms od Konsultanta , że karta zostanie wysłana na adres placówki bankowej. Obecnie konsultant nie odbiera telefonu, nie odpisuje na maile i smsy. Brak mi słów na ogrom chaosu, brak profesjonalizmu i zwykłych kłamstw z którymi mam do czynienia w Idea Banku. Nikt nie wie gdzie jest moja karta, nikt nie bierze za nic odpowiedzialności. Reklamacja może być rozpatrzona aż 3 czerwca, czyli 2 miesiące nie będę mieć karty. To jest taka kpina z klienta i jego czasu , ale tak wygląda realizm kontaktu z Idea Bankiem i jego pracownikami. Pytanie czy chcecie tracić czas na Idea Bank. Bo ja już nie. skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka ekspresowa w PEKAO S.A »
  • Kredyt gotówkowy w VeloBank »