Idea Bank

Adres siedziby:
Idea Bank SA
ul. Przyokopowa 33
01-208 Warszawa

Infolinia Idea Banku:
22 101 10 10
801 999 111

(1108 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Idea Bank został stworzony, by wspomagać osoby przedsiębiorcze w realizacji ich marzeń o własnym biznesie. Chcemy służyć pomocą przy …

zobacz więcej »

Dodaj opinię

1108 Opinie

użytkownik
Ocena:
Totalna porażka. Konto firmowe rejestracja przez kuriera 12 dni! Powiadomienia mailowe wprowadzające w błąd. zmiana limitów na karcie 2 dni!!! Wyłata w oddziale prowizja, wypłacić musiałem bo klient czekał na gotówkę. Mimo darmowej karty bowiem tam wszystko trwa irracjonalnie długo. Reklamacja odrzucona z automatu bo klient jest zawsze winny. Odradzam pełna amatorka skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ja tam im nie mam nic do zarzucenia. Może dlatego, że nie brałem kredytu. ;) Za konto firmowe nie dopłacam, wpłatomat zawsze przyjeżdża, wywiązują się. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam. serdecznie. Do tej pory współpracowałem za wieloma bankami na zasadzie kredyt płatność miesięczna, spłata. W idea bank to koszmar i stres. Chcesz się stresować i weź kredyt w idea bank. Nigdy nie będziesz wiedzieć jaka jest wysokość spłaty miesięcznej , są naliczane ukryte koszta co rusz inne, zmienne zaskakujące. W efekcie nie dojdziesz do sprawy Pewno jest umowa , al;e każdą można tak poukładać by okraść. To czyni idea bank. Na infolini nie uzyskasz informacji , osoba nie ma dostępu do danych, informuje ,że ktoś się skontaktuje w rezultacie cisza , Uzyskujesz mylne informacje . Na sms przychodzi jedna ,a na maila druga sprzeczna, infolinia mówi proszę na to nie reagować , w rezultacie zostają naliczone opaty w skali miesiąca większe niż rata kredytu. To nie jest bank to pata bank , Chcesz mieć stress weź kredyt w idea bank a dostaniesz taką łamigłówkę w której nie jesteś w stanie rozwiazać , ani uzyskać rzetelnego wyjaśnienia. Pozdrawiam. skomentuj opinię (3) »
użytkownik
Ocena:
Konto biznesowe dla spółki - definitywnie odradzam współpracę. Straciłem właśnie 2 godziny, zeby zlecić wykonanie przelewu zagranicznego... Nie można dodzwonić się na infolinię, system niepoprawnie podaje saldo rachunku (na infolinii widzą inną kwotę niż ja w interfejsie_ - 'problemy z synchronizacją'. Po dwóch dniach przepychanki musiałem zlecić przelew ekspresowo płacąc 50 zł prowizji za przelew o wartości 800 zł. System bardziej przypomina projekt studencki niż bank, strata czasu! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Połączenie z konsultantem w trybie czat - porażka!!! zaczyna się wyświetlać minuta super pozytywnie, czekam i się cieszę że będzie szybko, jednak system generuje kolejne minuty, 5, 10, 20, 15, 18, 25 i tak przez ponad godzinę... wiszę na czacie 2 godziny i dalej widzę 20 - 25 min... Porażka i tyle - ODRADZAM!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam tego Banku Z pełną odpowiedzialnością !!! opłata za monit wynosi 200 PLN Mnie krają za brak obrotów na Firmowym rachunku bankowym. Wziąłem u nich kredyt na 50 000PLN pod zastaw mojej nieruchomości wartej ponad 500 000. Po nagłej śmierci mojej małżonki zmuszony byłem zawiesić swoją działalność gospodarczą . Zatem nie zarabiam i nie obracam pieniędzmi. Nie pomogły żadne prośby o czasowe odroczenie. Nie ma tam z kim rozmawiać poza infolinią. Za brak wykazywania obrotów mam podwyższoną ratę o ponad 100PLN oraz monity po 200 PLN co kwartał daje to w skali roku 2000 PLN dodatkowej opłaty. Kredyt na niedogodnych warunkach zaciągnięty na 10 lat jestem w początku 2 roku spłat. Raty spłacam regularnie Nie polecam IDEA BANKU NIKOMU !!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
(+) dobre lokaty (-) totalnie wadliwy system transakcyjny (idea cloud) a) Mozna sobie np. utworzyc haslo: '123*', system to akceptuje, potem podczas logowania nie akceptuje: '*' (skutek: zablokowane konto, osobista wizyta w banku) b) Zmiana hasla telefonicznego, trzeba wpisac 10 znakow, wpisalem dla testu: '0123456789', wynik: zle wypelnione pole (i szarik szukaj o co chodzi) c) Strona IdeaCloud otwarta na smartfonie to porazka, kazde klikniecie to reakcja po okolo 7 sekundach (nawet klepsydra nie jest wyswietlana) (-) Problem z przelewem: moj przelew na spora kwote zawisl w ich systemie autoryzacyjnym. Moj ROR pokazuje saldo: zl, dostepne srodki: 0zl (i tu zaczynaja sie problemy) a) godzinna wizyta w banku (wystapil probem w aplikacji .. co mnie nie dziwi - patrz wyzej) b) kila telefonow (tak, tak wyslemy maila co sie dzieje z pana sprawa ...) c) maile Wynik: Zero przeprosin, zero maili, zero telefonow, zero chocby zdawkowych informacji co sie dzieje z moja sprawa. Ponoc przyjaciol poznaje sie w biedzie. (-) Lokaty: tu tez jest maly haczyk (pewnie zapisany gdzies w regulaminie) - po wygasnieciu lokaty, dobrej lokaty (np. 2.2 %), system automatycznie przerzuca srodki na najnizsza lokate (0.1% cos w tym stylu). Czesto nie ma mozliwosci, przy tworzeniu lokaty, zaznaczyc, ze sie chce zwrot srodkow na ROR po wygasnieciu lokaty ... to mozna zrobic tylko w placowce banku ;) Taka niewielka rzecz, ale trzeba o niej pamietac, szczegolnie jesli ktos zapomni na ile miesiecy byla lokata. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
To jakaś porażka ten Bank !!!! IDEA BANK oczywiście. Nie polecam nikomu. Fatalna obsługa, problemy z logowaniem na konto, nie odpowiadają na wnioski, pisma. Olewka totalna klientów. Jeśli masz jakiś problem to nie licz na jego rozwiązanie. Ale jeśli chcesz kredyt, lub inną ich ofertę to potrafią dzwonić po dwa razy dziennie i zachęcać do zaciągania kredytu lub podpisania innej oferty. Żeby nie księgowość w Tax Care która jest OK. i wymaga konta w tym banku to zrezygnował bym nawet i dziś z ich usług. Chociaż trudno nazwać takie naciąganie bez pomocy i współpracy z drugiej strony USŁUGAMI które mają na celu wyssać z klienta ostatni grosz. To najgorszy, fatalny i nie uczciwy bank który według mnie nie współpracuje z klientem jeśli jest problem z winy i po stronie banku. OSTRZEGAM przed idea bankiem !!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Fatalnie. Przydzielony doradca nie odbiera telefonów, nie odpisuje na maile. Zmiana doradcy, to samo. Wniosek o niewielki limit na koncie rozpatrują pół roku. Częste awarie platformy internetowej. Nie warto. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam tego Banku.doradcy to oszuści- nie kierują się etyką i uczciwoscia.zależy im na podpisaniu jak największej ilości umów aby prowizja była jak największa-to hamstwo przesadzilo że zrezygnowalam z pracy U tych oszustów---- Były pracownik skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Przestrzegam wszystkich przed wzięciem kredytu w Idea Bank, a jeżeli ktoś chce wziąć niech dokładnie przeczyta warunki umowy. Mimo terminowych spłat marża żeczywista banku z 3,25% wzrosła do 10% przez różnego rodzaju haczyki monity itp. rzeczy. Reklamują się jako przyjaźni dla przedsiębiorców a jest wręcz na odwrót.Banda naciągaczy Nie polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Same miernoty nie potrafiące zrealizować przelewu eliksir express, mial być rzekomo w 15 mintu, po 3 godzinach nadal oczekuje na realizacje, na infolii postogłowie os 3 godzin zajmują sie sprawą i jedyna co potrafią odpowiedziec to prosze czekac, wyasniamy sprawe, KPINA, nie polecam, konto obciążyli - pieniądze nie sa juz dostępne a przelewu niezrealiowali. to sa oszusci skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Niestety nie polecam. Przy kredytach mnóstwo ukrytych opłat, które wychodzą dopiero po podpisaniu umowy, jakieś dziwne ubezpieczenia, pakiety płynnościowe, inne cudeńka. Na reklamacje nie reagują, za każdym razem ktoś inny załatwia sprawę. Porażka. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wszystko pięknie tylko na reklamie niestety bez pokrycia w rzeczywistości. Od 3 lat starałem się jako początkujący przedsiębiorca o kredyt/limit aby zapewnić firmie płynność i rozwinąć skrzydła. W tym banku są same zaprzeczenia. W końcu po 3 latach centrala przyznala mi konto z limitem kredytowym jedyne co mialem zrobic to pojechac do oddzialu podpisac umowe na g.11 dnia nastepnego. Szczęśliwy z tego powodu odwołalem kilka zleceń ktore mialem do wykonania tegoz wlasnie dnia. Bedac w oddziale aby juz podpisac stosowne dokumenty okazalo się ze tam nikt nic na ten temat nie wie... moje zazenowanie tym stanem rzeczy siegnelo zenitu. Zostalem po raz chyba 20 potraktowany jak nic przez to cos co reklamuje sie jako bank przyjazny dla mikro przedsiebiorcow. NIE POLECAM. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bardzo, bardzo nie polecam.OSTRZEGAM. Wziąłem kredy w tym banku a raczej "Parabanku" na uproszczonych zasadach czyli jak nie zapłacę raty w terminie to nie otrzymam depozytu w wysokości 9000 który mi wypłacą na koniec umowy. To dla mnie było logiczne tyle że nie powiedzieli mi już że ten sam depozyt nie pozwala mi spłacić do dwóch lat kredytu. Do tego dochodzi co miesiąc Factoring za 300 Pln którego w ogóle nie używam a nie mogę wypowiedzieć podczas spłacania kredytu. Mam pieniądze, chce spłacić a nie mogę bo mnie blokują zabezpieczenia które niby chroniły umowę przed moją niewypłacalnością. Niby pomagają Polskim firmą, a raczej je dobijają. To nie jest bank. W żadnym normalnym banku tak się nie robi. Sorry. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Moja rada - 3majcie się jak najdalej od tego Banku... pracowałam jako asystent oddziału przez 1.5 roku w tej firmie i widziałam jak to wszystko działa... plany plany i plany..doradcy w IB gonią tylko.aby zdobyć kolejną umowę.kolejny produkt.kredyt... aby móc wykazać się wynikiem przed górą.inaczej program naprawczy A jeśli to nie pomoże taki doradca dostaje out... doradcy w IB nie kierują się uczciwoscia Ani etyką... cieszę się,że odeszlam z tej firmy. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Konto firmowe często ma różne problemy , często coś nie działa jak powinno . A to nie da się zalogować , a to wyciągów nie da się odczytać . Ręce opadają . Szczerze nie polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Agresywny i klamliwy marketing. Ja juz na pewno beda sie trzymala z daleka od tego banku i jego pseudodoradcow, innym radze to samo. Lokowalam pieniadze w wielu bankach bez problemu - nikt mnie wczesniej nie oklamywal. Radze nagrywac rozmowy z doradcami, tak na wszelki wypadek. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank który miał umożliwić płynność firmie a stało się wręcz odwrotnie. Do sądu idę z nimi. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ludzie? nie polecam tego BANKU monit kosztuje 200zł .A co do podpisania umowy to ok ale póżniej to już koszmr. wszystko chcą wiedzieć nawet to jakie stringi nośisz, skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Potwierdzam, ja też z takim bankiem nigdy się nie spotkałam, oszuści i kłamcy. Ludzie którzy tam pracują maja zakodowane tylko to w jaki sposób naciągnąć innych. Przedstawiają zupełnie inne warunki niż są w umowie kredytu, nie mówią o opłatach wynikających z kredytu i świadczenia dodatkowych obowiązkowo powiązanych z kredytem usług. Umowa z bankiem to jak cyrograf podpisany z diabłem. WSZYSTKIM STANOWCZO ODRADZAM !!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ten bank to jakaś farsa, omijać szerokim łukiem. Doradcy kłamią na potęgę aby tylko coś wcisnąć, potem się okazuje że w umowie są zupełnie inne warunki. Kredyty strasznie drogie do tego mnóstwo formalności o których nikt nie ma pojęcia. Jak już się wszystko spełni to na pieniądze trzeba czekać kilka tygodni. Każdy normalny kontrahent rezygnuje ze współpracy po takim czasie. Zero kontaktu, nie odpisują na maile oraz nie odbierają telefonów. NIE POLECAM!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Od ponad miesiąca czekam na założenie konta w tym banku. Nie pomogły liczne ponaglenia telefoniczne i obietnice szybkiego załatwienia sprawy przez konsultantów. Udałem się osobiście i wszystko miało być załatwione ale ale oczywiście znowu nie jest. Teraz nie mogę założyć konta walutowego bo jestem w jakimś starym systemie a tylko w nowym się da. Co za paranoja ... ale oczywiście na stronie głównej informujecie że konto zakłada się od ręki hahahah to ciekawe ... narazie najgorszy bank z jakim miałem styczność. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
UWAGA! Jestes mlodym przedsiebiorca? Uwazaj na kredyt! Przed zawarciem umowy zapytaj o UBEZPIECZENIE KREDYTU! wiele osob biarac kredyt nie wie , ze w kosztach jest bardzo wysokie ubezpieczenie kredytu! Przypadek: Przy racie 1650 zl / mies. ubezpieczenie to 600 zl/ miesiecznie!!!! Uwazaj i czytaj, nie wierz w to co mowi mily Pan/Pani ktory zawiera z toba kredyt. Podpiszesz mozesz byc w tarapatach !!!! Wszystko robione jest za litera prawa wiec mozesz miec jedynie pretensje,ze nie skonsultowales umowy przed podpisaniem z prawnikiem..tylko uwierzyles milej obsludze!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ludzie tam pracujacy to kpita. Produkty to lichwa. Pozytywy wystawiaja pracownicy, bo maja za kazdy produkt naliczana prowizje. UWAGA!!! Chcesz kredyt z ubezpieczeniem na 70% ? Chcesz zrobić przelew ktory na drugi dzień nie istnieje? Chcesz mieć problem? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Z całym przekonaniem odradzam ten bank. 19 IX w oddziale na ul. Sukienniczej w Krakowie założyłem konto. Pani obsługująca mnie, poinformowała o możliwości otrzymania karty w oddziale, po czym kiedy zapytałem o szczegóły stwierdziła, że wniosek o kartę już wysłała i dostanę ją pocztą. Klient złowiony sprawa załatwiona - oczywiście tylko dla pani nie dla klienta. Sprawdzając w systemie postęp sprawy 29 IX dowiedziałem się, że nie ma żadnego wniosku o kartę. 30 IX byłem w oddziale, gdzie potwierdzono, że żaden wniosek o kartę nie został złożony, oraz że karta zostanie mi wydrukowana. Otrzymałem kartę, niestety przy próbie aktywowania karty okazało się, że nie jestem tego w stanie zrobić przez stronę banku. Ponownie odwiedziłem bank, gdzie obsługujące próbowały coś zrobić z kartą, dzwoniły w tej sprawie niestety pomimo jeszcze jednych kolejnych odwiedzin oddziału karta przez kilka tygodni była nieaktywna, a ja nie miałem możliwości wykonania jakiejkolwiek operacji za pomocą karty. W międzyczasie pojawił się problem z przelewem który został odrzucony, z przyczyn które cytując z informacji "odrzucono płatność z powodu: Bank beneficjenta nie może przyjąć dyspozycji. Identyfikator KNR Jedno Prosimy o sprawdzenie danych." - nikt w oddziale banku, ani także rozmówcy pani, która obsługiwała nie potrafili wyjaśnić o co chodzi - skoro pracownicy nie rozumieją bankowego żargonu po co wysyłane są takie komunikaty klientom? Zmarnowałem mnóstwo czasu na kilka wizyt w oddziale, które de facto niczego nie rozwiazały, obsługujące bezradnie rozkładały ręce, ewentualnie komentowały, że mogłem sobie przyjść dzień wcześniej i załatwić sprawę. Poza słownymi deklaracjami i jednym telefonem, że niczego się nie dowiedziały nie otrzymałem żadnego innego wspacia ze strony pracowników banku poza straszeniem mnie dyrektorem oddziału oraz pracownikiem ochrony. Kompletne lekceważenie klienta. "Poziom" prezentowanych "usług" jest moim zdaniem porażająco niski, jeśli w ogóle można o jakimkolwiek poziomie tu mówić, tempo usuwania problemu żenujace, informacja ze strony banku żadna. Przez prawie 25 lat dorosłego życia miałem konta w ok. 10 różnych bankach, i nie spotakłem się z tak marnym poziomem obsługi. Żenująco w tym kontekście brzmią opowieści na pierwszym spotkaniu z propozycją prezentacji moblinego wpłatomatu. Z czym ludzi kiedy bank nie potrafi uruchomić przez kilka tygodni podstawowej usługi jaką jest karta debetowa? Odpowiedź na reklamację poza jednym "przepraszam" nic nie wyjaśniła. Po kilku tygodniach pożegnałem się z bankiem. Zgodnie z umową i regulaminem rozwiązanie umowy następuje po 6 miesiącach bez wpływu na konto - ponieważ nie ma opłat za jego prowadzenia spokojnie czekam do tego momentu. Szczególnie pozdrawiam panią, która "zakładała" mi konto i wprowadziła w błąd, naraziła na straty finansowe, straty czasu, których nikt mi nie zwóci. Moim zdaniem dziadostwo najniższego lotu. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
katastrofa naciągactwo!!! to co obiecują a co jest to dwa różne światy. Niezliczone promocje na których zapłacisz więcej jak bez nich. Uważać na kredyty Trzymać się z daleka jak chcecie spać spokojnie. zdecydowanie nie polecam a nawet zdecydowanie odradzam!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank na reklamie moze i fajny i to na tym sie konczy ! oddzial kielce ul. paderewskiego , tragiczny kontakt ! startowalismy dwa razy . pierwszym razem na dezycje czekalismy prawie dwa miesiace , teraz drugim razem miesiac , oczywiscie obie negatywne .Kontakt z przedstawicielem wzasadzie nie mozliwy , nie mozna sie dodzwonic , nie oddwanial , poprostu tragedia!!!!! nie polecam tej placówki , omijacie zdaleka ja . trzeba czekac ponad miesiac czy dwa zeby uslyszec ze nie !!!! parodia ! ponielismy koszta i kto nam za ten czas zwróci ???? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorsze podejście do klienta z jakim się spotkałam. Warunki w umowie kredytowej, których spełnienie w podanych terminach jest niezależne od klienta. A potem \"karanie\" wysokimi kwotami systematycznie w postaci płatnych wezwań do spełnienia tych warunków nękających niewinnych ludzi.\r\n\"Doradca\" z Krakowa Agnieszka B. po podpisaniu umowy i skasowaniu za to z pośrednikiem (doradcą bez vatu) kolosalnej sumy potem nie interesuje się klientem jak sobie klient radzi z tymi ich formalnościami i nawet nie odbiera telefonów. Dzwoniąc na infolinię, może i odzywa się człowiek ale tylko symboliczne, ponieważ nic nie wie i nie ma danych do oddziałów, tłumacząc że to inna firma tj. tax care, z którą tylko współpracują.\r\nODRADZAM\r\n\r\n skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jak przez telefon mówicie ze kredyt na firmę to informujcie ze za poręczeniem majątkowym!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ten bank to jakiś porażkon. Pomijam fakt, że pracownik banku, pracownik infolinii sobie a umowa sobie. Nic się nie klei. Ale spróbujcie wcześniej spłacić kredyt albo zrezygnować z linii kredytowej... tu się dopiero zaczynają jazdy. Wymówiłam umowę linii kredytowej 16 listopada, ostatni pakiet płynnościowy (elegancka nazwa haraczu) miał zostać pobrany 21 listopada i po zabawie. Zaraz po tym miało zostać zamknięte konto. Bank sobie co chwilę pobiera z konta jakąś opłatę, z historii nic nie wynika (zresztą konia z rzędem temu, kto ogarnia tę historię, bo nic się w niej nie klei). MASAKRA TOTALNA. Złożyłam reklamację i cisza a wcześniej potrafili dzwonić 3 razy w tygodniu z nową ofertą, z podziękowaniem za terminową spłatę, z kolejną ankietą, z kolejną kartą, i znów z kolejną urywającą d**ę ofertą, i tak w kółko. Absolutnie nie polecam tego banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Getin noble bank i idea bank to dwa banki Czarneckiego gość umie zarabiać tylko na toksycznych umowach i przekrętach omijajcie szerokim łukiem te banki. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Kiedy wybierałem bank, w którym otworzę konto firmowe, miałem okropne problemy, ponieważ patrzyłem na opinię w internecie. Pozytywne opinie o bankach wystawia się bardzo rzadko - skoro wszystko jest dobrze, to po co pisać? Natomiast negatywów przy każdym banku jest multum. W końcu zdecydowałem się na Idea Bank (choć rozważałem jeszcze Deutsch Bank) i nie żałuję. Bezpośrednio z konta wystawiam faktury, przelewy do US i ZUS, to tylko wpisuje kwoty, bo są do tego oddzielne okna, praktycznie zerowe opłaty za prowadzenia konta, jeszcze ostatnio 50 zł dostałem w jakiejś promocji "Premiowanie za bankowanie". Ogólnie bardzo polecam małym przedsiębiorcom, świetny bank. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Oszuści , złodzieje,kretacze.Nie dajcie się nabrać na te ich cudowne produkty i usługi.Na początku są do rany przyłóż,jak chodzi o zwrot środków to juz gorzej ,przetrzymują po terminie ,nikt nic nie wie i nie można się doczekać kiedy oddadzą pieniądze pomimo wielu monitów.A dodatkowe produkty są jednym wielkim oszustwem ,można stracić gruba kasę. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Przy każdej wizycie do banku i przy każdym kontakcie (spłacam kredyt firmowy) - ogromne rozczarowanie. Wpłaciłam ratę, po jakimś czasie - monit za 30 zł że brak wpłaty! Przy wpłatach mylą konta, zawsze jakieś nieporozumienie, obsługa się stara połapać w bałaganie. Przy podpisywaniu umowy "wcisnęli" usługę faktoringu, z której nie korzystam, nie korzystałam i nie będę korzystać, która kosztuje ok. 200 zł. Zrezygnować z usługi nie można, bo jest podpis na umowie. Tak więc, rata kredytu ok. 500 zł + 200 zł (koszt nieuwagi i sprytu "doradcy"). Odradzam ten bank. Ze wszystkich banków, w których mam konta - jest najgorszy i w ogóle nie rozumiem jak taki bank jeszcze istnieje! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Od czasu przeniesienia mojego konta do nowego systemu (IdeaCloud) korzystanie z konta przez internet to jakiś koszmar. Bardzo często pojawia się "nieoczekiwany błąd" i wylogowuje mnie w najbardziej nieoczekiwanym momencie. Do tego zamiast przelewów które ustawiłam do realizacji pokazują się na stronie identycznie wyglądające przelewy, które zrobiłam w poprzednim miesiącu - zupełnie nie rozumiem, po co tak wprowadzać w błąd klientów. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank w Polsce, wyjątkowo tępa obsługa, na zmianę wspólnika w spółce z o.o. czas oczekiwania 2 miesiące. Infolinia - skandal godzina oczekiwania, minuta połączenia to jakiś kosmos. Teraz już 40 minutę czekam by ktoś telefon odebrał, na 3 telefonach, tu muzyczka (debilna jak ten bank), a tu nikt nie nie odbiera . odebrali telefon i położyli słuchawkę obok, by im nikt nie przeszkadzał. A spóźnij się 1 dzień z ratą, to 10 osób dziennie będzie do ciebie dzwonić, a jak ci karta zginie, to się dodzwonisz po 2 dniach ... może. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Idea Bank zachowuje się cynicznie nie pozwalając klientom wyłączyć autoodnawiania lokat poprzez własne konto internetowe. Żeby lokata nie odnawiała się automatycznie (na niższy procent) trzeba dzwonić na infolinię i wyczekiwać często kilkadziesiąt minut na połączenie. Prostactwo skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Przedstawiciel IdeaBanku z którym zawierałem umowę strukturyzowaną przez telefon, jest bardzo dobry, ale w naciąganiu klientów - jak zresztą wielu przedstawicieli w innych bankach - ale najgorsza jest NIEUCZCIWOŚĆ ( pomijanie bardzo ważnych szczegółów bądź ich zaniżanie). Potwierdzenie zawarcia umowy wysłane miałem po tygodniu a o terminie unieważnienia umowy żadnej informacji. ( chcesz to szukaj w regulaminie banku, a kontakt telefoniczny z przedstawicielem .... ja nie mogłem uzyskać. Rozwiązanie umowy tylko na piśmie i termin nadesłania masz 14 dni. LOKATY STRUKTURYZOWANE TO RULETKA A NIE INWESTYCJA, JA PO JEDNYM ROKU STRACIŁEM 6,5% LOKATY skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam idea banku złapac klienta i sciągnąc jak najwięcej kasy.Zero kontaktu z klientem złożenie reklamacji tragedia tylko e-mail brak jakiej kolwiek rozmowy i wyjasnienia sprawy .Każdy inny bank ale nie ten!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
To jest parabank a nie bank kto dał im zezwolenie \r\nDostałem kredyt na kwote 50000 z ubezpieczeniem 500 pln miesięcznie na 120 miesięcy. Po obliczenia samego ubezpieczenia spłacam 56000 i odsetek 50000 w sumie 106000 rewelacja a bym zapomniał i jeszcze dają do podpisu veksel inblanco oprócz tego co trzy miesiące na koncie mają być pieniądze wysokości 6000 jeżeli nie będzie to 200 pln kary. Prowizja za wcześniejszą spłatę o % pod warunkiem że nie wejdzie nowy regulamin opłat i prowizji z tego co wiem kolega musiał zapłacić 5 % od kapitału za wcześniejszą spłatę. Zastanówcie się nie warto skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Odział banku na Chałubińskiego 8 to totalna porażka .Banda niedouczonych małolatów którzy tylko naciągaja ludzi na jakieś nic nie warte produktu a później umywają ręce .Kierownictwo bezradne mówiąc\"to tylko ludzie\"- żenada. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam. Zdecydowanie odradzam ten złodziejski bank.Za każdy monit koszą ogromną kasę,za wysłanie smsa 30zł.Okradli mnie na 3000zł.Kredyt wzięty na 10000 z zabezpieczeniem po spłacie 3000.Monit że nie obrotu 200zł i że 2% prowizji będzie więcej.A na koniec okazało się że nie było obrotu to nie ma 3000zł.Sprawa wkrótce w sądzie.Złodziejski bank. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ten bank to jakaś tragedia, założyłem go, bo słyszałem pozytywną opinię od znajomego, założyłem konto przelewem 1gr z innego banku, przelew wysłałem rano, po południu już był. Dałem to konto pracodawcy do wypłat, przelał pieniądze dnia 08.11.2016 (WTOREK) , (pieniądze kolegom przychodzą do dnia roboczego w innych bankach) do dzisiaj żadnych pieniędzy nie ma. Dzwoniłem do banku i konsultanka powiedziała mi że nie mogą nic zrobić, bo przelewu nie ma u mnie na koncie zaksięgowanego... To jest okradanie ludzi w biały dzień, to że nie mam dostępu do środków przez prawie tydzień (nie dostaję za to żadnego procentu, że bank pewnie nimi obraca), wg sesji elixir, pieniądze powinny być w ŚRODĘ najpóźniej po południu. (Mam jeszcze nadzieję, że te pieniądze nie "zginęły", bo słychać było ostatnio dużo o dziurach w zabezpieczeniach idea banku) Pierwsze co zrobię po dostaniu pieniędzy to wypłacam i zamykam konto. Nie polecam banku NIKOMU. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Omijajcie ten Bank z daleko , kto się zwiąże może liczyć się z sądzeniem , bank porażka.... Kradną , oszukują i mają śmietnik jakich mało , ja osobiście nigdy nie ulokuje tam złotówki. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie dajcie się skusić reklamie, to najgorsza wręcz lichwiarska instytucja finansowa, nigdy nie zaciągajcie kredytu bo po jakimś czasie zaczną Wam naliczać comiesięczne opłaty w wysokości 200 - 400 zł. Tak jest w moim przypadku, mimo, że nigdy nie spóźniłam się ze spłatą raty kredytu nawet o 1 dzień. Zmiana adresu zamieszkania jest sprawą zbyt trudną do wprowadzenia w systemie dla pracowników tej instytucji bo "Bank" to tylko nic nie znaczące słowo w nazwie. Zamierzam wystąpić na drogę sądową bo jak będę chciała podarować komuś moje ciężko zarobione pieniądze, to podaruję ale z pewnością nie pozwolę się dłużej okradać. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Niewielka liczba oddziałów, do konsultantów jeszcze nie udało mi się dodzwonić a już kilka razy spędziłem po kilkanaście minut z telefonem przy uchu. Ponieważ niektórych operacji nie da się wykonać przez internet klient zostaje sam ze swoim problemem. Odradzam zdecydowanie skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
UWAGA NA IDEA BANK Doradcy nie informują dokładnie o wszystkim klienta,nie są wykwalifikowani kredyty są na pozór bardzo drogie i na dodatek ciężko je spłacić,ściągają strasznie duże premie za wcześniejszą spłatę,a kiedy spłaciłam kredyt przysłali dokument potwierdzający,a po 6 miesiącach przysłali że dwie faktury na bardzo dużą kwotę nie zostały zapłacone i wezwli do natychmiastowej spłaty strasząc do wpisem do Krajowego Rejestru dłużników,nie informowali wcześniej o żadnej zaległości.Na dodatek gdy chciałam wyjaśnić sprawę to się z nimi w ogóle nie dogadał. OSTRZEGAM! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
A ja polecam - po przygodach z innymi bankami jest super. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Założyłam lokatę HAPPY na 3 miesiące oprocentowaną w wysokości 4 %. Po upływie terminu zostały naliczone odsetki ( minus podatek od odsetek). Do tej pory wszystko się zgadzało. Przy likwidacji lokaty okazało się, że oprocentowanie spadło do 3,25 % . Konsultant twierdzi, że na 3,25% została zawarta i 270 zł wyparowało. Nie polecam tego banku. skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »