Idea Bank

Adres siedziby:
Idea Bank SA
ul. Przyokopowa 33
01-208 Warszawa

Infolinia Idea Banku:
22 101 10 10
801 999 111

(1108 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Idea Bank został stworzony, by wspomagać osoby przedsiębiorcze w realizacji ich marzeń o własnym biznesie. Chcemy służyć pomocą przy …

zobacz więcej »

Dodaj opinię

1108 Opinie

użytkownik
Ocena:
Potwierdzam, ja też z takim bankiem nigdy się nie spotkałam, oszuści i kłamcy. Ludzie którzy tam pracują maja zakodowane tylko to w jaki sposób naciągnąć innych. Przedstawiają zupełnie inne warunki niż są w umowie kredytu, nie mówią o opłatach wynikających z kredytu i świadczenia dodatkowych obowiązkowo powiązanych z kredytem usług. Umowa z bankiem to jak cyrograf podpisany z diabłem. WSZYSTKIM STANOWCZO ODRADZAM !!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ten bank to jakaś farsa, omijać szerokim łukiem. Doradcy kłamią na potęgę aby tylko coś wcisnąć, potem się okazuje że w umowie są zupełnie inne warunki. Kredyty strasznie drogie do tego mnóstwo formalności o których nikt nie ma pojęcia. Jak już się wszystko spełni to na pieniądze trzeba czekać kilka tygodni. Każdy normalny kontrahent rezygnuje ze współpracy po takim czasie. Zero kontaktu, nie odpisują na maile oraz nie odbierają telefonów. NIE POLECAM!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Od ponad miesiąca czekam na założenie konta w tym banku. Nie pomogły liczne ponaglenia telefoniczne i obietnice szybkiego załatwienia sprawy przez konsultantów. Udałem się osobiście i wszystko miało być załatwione ale ale oczywiście znowu nie jest. Teraz nie mogę założyć konta walutowego bo jestem w jakimś starym systemie a tylko w nowym się da. Co za paranoja ... ale oczywiście na stronie głównej informujecie że konto zakłada się od ręki hahahah to ciekawe ... narazie najgorszy bank z jakim miałem styczność. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
UWAGA! Jestes mlodym przedsiebiorca? Uwazaj na kredyt! Przed zawarciem umowy zapytaj o UBEZPIECZENIE KREDYTU! wiele osob biarac kredyt nie wie , ze w kosztach jest bardzo wysokie ubezpieczenie kredytu! Przypadek: Przy racie 1650 zl / mies. ubezpieczenie to 600 zl/ miesiecznie!!!! Uwazaj i czytaj, nie wierz w to co mowi mily Pan/Pani ktory zawiera z toba kredyt. Podpiszesz mozesz byc w tarapatach !!!! Wszystko robione jest za litera prawa wiec mozesz miec jedynie pretensje,ze nie skonsultowales umowy przed podpisaniem z prawnikiem..tylko uwierzyles milej obsludze!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ludzie tam pracujacy to kpita. Produkty to lichwa. Pozytywy wystawiaja pracownicy, bo maja za kazdy produkt naliczana prowizje. UWAGA!!! Chcesz kredyt z ubezpieczeniem na 70% ? Chcesz zrobić przelew ktory na drugi dzień nie istnieje? Chcesz mieć problem? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Z całym przekonaniem odradzam ten bank. 19 IX w oddziale na ul. Sukienniczej w Krakowie założyłem konto. Pani obsługująca mnie, poinformowała o możliwości otrzymania karty w oddziale, po czym kiedy zapytałem o szczegóły stwierdziła, że wniosek o kartę już wysłała i dostanę ją pocztą. Klient złowiony sprawa załatwiona - oczywiście tylko dla pani nie dla klienta. Sprawdzając w systemie postęp sprawy 29 IX dowiedziałem się, że nie ma żadnego wniosku o kartę. 30 IX byłem w oddziale, gdzie potwierdzono, że żaden wniosek o kartę nie został złożony, oraz że karta zostanie mi wydrukowana. Otrzymałem kartę, niestety przy próbie aktywowania karty okazało się, że nie jestem tego w stanie zrobić przez stronę banku. Ponownie odwiedziłem bank, gdzie obsługujące próbowały coś zrobić z kartą, dzwoniły w tej sprawie niestety pomimo jeszcze jednych kolejnych odwiedzin oddziału karta przez kilka tygodni była nieaktywna, a ja nie miałem możliwości wykonania jakiejkolwiek operacji za pomocą karty. W międzyczasie pojawił się problem z przelewem który został odrzucony, z przyczyn które cytując z informacji "odrzucono płatność z powodu: Bank beneficjenta nie może przyjąć dyspozycji. Identyfikator KNR Jedno Prosimy o sprawdzenie danych." - nikt w oddziale banku, ani także rozmówcy pani, która obsługiwała nie potrafili wyjaśnić o co chodzi - skoro pracownicy nie rozumieją bankowego żargonu po co wysyłane są takie komunikaty klientom? Zmarnowałem mnóstwo czasu na kilka wizyt w oddziale, które de facto niczego nie rozwiazały, obsługujące bezradnie rozkładały ręce, ewentualnie komentowały, że mogłem sobie przyjść dzień wcześniej i załatwić sprawę. Poza słownymi deklaracjami i jednym telefonem, że niczego się nie dowiedziały nie otrzymałem żadnego innego wspacia ze strony pracowników banku poza straszeniem mnie dyrektorem oddziału oraz pracownikiem ochrony. Kompletne lekceważenie klienta. "Poziom" prezentowanych "usług" jest moim zdaniem porażająco niski, jeśli w ogóle można o jakimkolwiek poziomie tu mówić, tempo usuwania problemu żenujace, informacja ze strony banku żadna. Przez prawie 25 lat dorosłego życia miałem konta w ok. 10 różnych bankach, i nie spotakłem się z tak marnym poziomem obsługi. Żenująco w tym kontekście brzmią opowieści na pierwszym spotkaniu z propozycją prezentacji moblinego wpłatomatu. Z czym ludzi kiedy bank nie potrafi uruchomić przez kilka tygodni podstawowej usługi jaką jest karta debetowa? Odpowiedź na reklamację poza jednym "przepraszam" nic nie wyjaśniła. Po kilku tygodniach pożegnałem się z bankiem. Zgodnie z umową i regulaminem rozwiązanie umowy następuje po 6 miesiącach bez wpływu na konto - ponieważ nie ma opłat za jego prowadzenia spokojnie czekam do tego momentu. Szczególnie pozdrawiam panią, która "zakładała" mi konto i wprowadziła w błąd, naraziła na straty finansowe, straty czasu, których nikt mi nie zwóci. Moim zdaniem dziadostwo najniższego lotu. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
katastrofa naciągactwo!!! to co obiecują a co jest to dwa różne światy. Niezliczone promocje na których zapłacisz więcej jak bez nich. Uważać na kredyty Trzymać się z daleka jak chcecie spać spokojnie. zdecydowanie nie polecam a nawet zdecydowanie odradzam!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank na reklamie moze i fajny i to na tym sie konczy ! oddzial kielce ul. paderewskiego , tragiczny kontakt ! startowalismy dwa razy . pierwszym razem na dezycje czekalismy prawie dwa miesiace , teraz drugim razem miesiac , oczywiscie obie negatywne .Kontakt z przedstawicielem wzasadzie nie mozliwy , nie mozna sie dodzwonic , nie oddwanial , poprostu tragedia!!!!! nie polecam tej placówki , omijacie zdaleka ja . trzeba czekac ponad miesiac czy dwa zeby uslyszec ze nie !!!! parodia ! ponielismy koszta i kto nam za ten czas zwróci ???? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorsze podejście do klienta z jakim się spotkałam. Warunki w umowie kredytowej, których spełnienie w podanych terminach jest niezależne od klienta. A potem \"karanie\" wysokimi kwotami systematycznie w postaci płatnych wezwań do spełnienia tych warunków nękających niewinnych ludzi.\r\n\"Doradca\" z Krakowa Agnieszka B. po podpisaniu umowy i skasowaniu za to z pośrednikiem (doradcą bez vatu) kolosalnej sumy potem nie interesuje się klientem jak sobie klient radzi z tymi ich formalnościami i nawet nie odbiera telefonów. Dzwoniąc na infolinię, może i odzywa się człowiek ale tylko symboliczne, ponieważ nic nie wie i nie ma danych do oddziałów, tłumacząc że to inna firma tj. tax care, z którą tylko współpracują.\r\nODRADZAM\r\n\r\n skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jak przez telefon mówicie ze kredyt na firmę to informujcie ze za poręczeniem majątkowym!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ten bank to jakiś porażkon. Pomijam fakt, że pracownik banku, pracownik infolinii sobie a umowa sobie. Nic się nie klei. Ale spróbujcie wcześniej spłacić kredyt albo zrezygnować z linii kredytowej... tu się dopiero zaczynają jazdy. Wymówiłam umowę linii kredytowej 16 listopada, ostatni pakiet płynnościowy (elegancka nazwa haraczu) miał zostać pobrany 21 listopada i po zabawie. Zaraz po tym miało zostać zamknięte konto. Bank sobie co chwilę pobiera z konta jakąś opłatę, z historii nic nie wynika (zresztą konia z rzędem temu, kto ogarnia tę historię, bo nic się w niej nie klei). MASAKRA TOTALNA. Złożyłam reklamację i cisza a wcześniej potrafili dzwonić 3 razy w tygodniu z nową ofertą, z podziękowaniem za terminową spłatę, z kolejną ankietą, z kolejną kartą, i znów z kolejną urywającą d**ę ofertą, i tak w kółko. Absolutnie nie polecam tego banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Getin noble bank i idea bank to dwa banki Czarneckiego gość umie zarabiać tylko na toksycznych umowach i przekrętach omijajcie szerokim łukiem te banki. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Kiedy wybierałem bank, w którym otworzę konto firmowe, miałem okropne problemy, ponieważ patrzyłem na opinię w internecie. Pozytywne opinie o bankach wystawia się bardzo rzadko - skoro wszystko jest dobrze, to po co pisać? Natomiast negatywów przy każdym banku jest multum. W końcu zdecydowałem się na Idea Bank (choć rozważałem jeszcze Deutsch Bank) i nie żałuję. Bezpośrednio z konta wystawiam faktury, przelewy do US i ZUS, to tylko wpisuje kwoty, bo są do tego oddzielne okna, praktycznie zerowe opłaty za prowadzenia konta, jeszcze ostatnio 50 zł dostałem w jakiejś promocji "Premiowanie za bankowanie". Ogólnie bardzo polecam małym przedsiębiorcom, świetny bank. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Oszuści , złodzieje,kretacze.Nie dajcie się nabrać na te ich cudowne produkty i usługi.Na początku są do rany przyłóż,jak chodzi o zwrot środków to juz gorzej ,przetrzymują po terminie ,nikt nic nie wie i nie można się doczekać kiedy oddadzą pieniądze pomimo wielu monitów.A dodatkowe produkty są jednym wielkim oszustwem ,można stracić gruba kasę. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Przy każdej wizycie do banku i przy każdym kontakcie (spłacam kredyt firmowy) - ogromne rozczarowanie. Wpłaciłam ratę, po jakimś czasie - monit za 30 zł że brak wpłaty! Przy wpłatach mylą konta, zawsze jakieś nieporozumienie, obsługa się stara połapać w bałaganie. Przy podpisywaniu umowy "wcisnęli" usługę faktoringu, z której nie korzystam, nie korzystałam i nie będę korzystać, która kosztuje ok. 200 zł. Zrezygnować z usługi nie można, bo jest podpis na umowie. Tak więc, rata kredytu ok. 500 zł + 200 zł (koszt nieuwagi i sprytu "doradcy"). Odradzam ten bank. Ze wszystkich banków, w których mam konta - jest najgorszy i w ogóle nie rozumiem jak taki bank jeszcze istnieje! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Od czasu przeniesienia mojego konta do nowego systemu (IdeaCloud) korzystanie z konta przez internet to jakiś koszmar. Bardzo często pojawia się "nieoczekiwany błąd" i wylogowuje mnie w najbardziej nieoczekiwanym momencie. Do tego zamiast przelewów które ustawiłam do realizacji pokazują się na stronie identycznie wyglądające przelewy, które zrobiłam w poprzednim miesiącu - zupełnie nie rozumiem, po co tak wprowadzać w błąd klientów. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank w Polsce, wyjątkowo tępa obsługa, na zmianę wspólnika w spółce z o.o. czas oczekiwania 2 miesiące. Infolinia - skandal godzina oczekiwania, minuta połączenia to jakiś kosmos. Teraz już 40 minutę czekam by ktoś telefon odebrał, na 3 telefonach, tu muzyczka (debilna jak ten bank), a tu nikt nie nie odbiera . odebrali telefon i położyli słuchawkę obok, by im nikt nie przeszkadzał. A spóźnij się 1 dzień z ratą, to 10 osób dziennie będzie do ciebie dzwonić, a jak ci karta zginie, to się dodzwonisz po 2 dniach ... może. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Idea Bank zachowuje się cynicznie nie pozwalając klientom wyłączyć autoodnawiania lokat poprzez własne konto internetowe. Żeby lokata nie odnawiała się automatycznie (na niższy procent) trzeba dzwonić na infolinię i wyczekiwać często kilkadziesiąt minut na połączenie. Prostactwo skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Przedstawiciel IdeaBanku z którym zawierałem umowę strukturyzowaną przez telefon, jest bardzo dobry, ale w naciąganiu klientów - jak zresztą wielu przedstawicieli w innych bankach - ale najgorsza jest NIEUCZCIWOŚĆ ( pomijanie bardzo ważnych szczegółów bądź ich zaniżanie). Potwierdzenie zawarcia umowy wysłane miałem po tygodniu a o terminie unieważnienia umowy żadnej informacji. ( chcesz to szukaj w regulaminie banku, a kontakt telefoniczny z przedstawicielem .... ja nie mogłem uzyskać. Rozwiązanie umowy tylko na piśmie i termin nadesłania masz 14 dni. LOKATY STRUKTURYZOWANE TO RULETKA A NIE INWESTYCJA, JA PO JEDNYM ROKU STRACIŁEM 6,5% LOKATY skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam idea banku złapac klienta i sciągnąc jak najwięcej kasy.Zero kontaktu z klientem złożenie reklamacji tragedia tylko e-mail brak jakiej kolwiek rozmowy i wyjasnienia sprawy .Każdy inny bank ale nie ten!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
To jest parabank a nie bank kto dał im zezwolenie \r\nDostałem kredyt na kwote 50000 z ubezpieczeniem 500 pln miesięcznie na 120 miesięcy. Po obliczenia samego ubezpieczenia spłacam 56000 i odsetek 50000 w sumie 106000 rewelacja a bym zapomniał i jeszcze dają do podpisu veksel inblanco oprócz tego co trzy miesiące na koncie mają być pieniądze wysokości 6000 jeżeli nie będzie to 200 pln kary. Prowizja za wcześniejszą spłatę o % pod warunkiem że nie wejdzie nowy regulamin opłat i prowizji z tego co wiem kolega musiał zapłacić 5 % od kapitału za wcześniejszą spłatę. Zastanówcie się nie warto skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Odział banku na Chałubińskiego 8 to totalna porażka .Banda niedouczonych małolatów którzy tylko naciągaja ludzi na jakieś nic nie warte produktu a później umywają ręce .Kierownictwo bezradne mówiąc\"to tylko ludzie\"- żenada. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam. Zdecydowanie odradzam ten złodziejski bank.Za każdy monit koszą ogromną kasę,za wysłanie smsa 30zł.Okradli mnie na 3000zł.Kredyt wzięty na 10000 z zabezpieczeniem po spłacie 3000.Monit że nie obrotu 200zł i że 2% prowizji będzie więcej.A na koniec okazało się że nie było obrotu to nie ma 3000zł.Sprawa wkrótce w sądzie.Złodziejski bank. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ten bank to jakaś tragedia, założyłem go, bo słyszałem pozytywną opinię od znajomego, założyłem konto przelewem 1gr z innego banku, przelew wysłałem rano, po południu już był. Dałem to konto pracodawcy do wypłat, przelał pieniądze dnia 08.11.2016 (WTOREK) , (pieniądze kolegom przychodzą do dnia roboczego w innych bankach) do dzisiaj żadnych pieniędzy nie ma. Dzwoniłem do banku i konsultanka powiedziała mi że nie mogą nic zrobić, bo przelewu nie ma u mnie na koncie zaksięgowanego... To jest okradanie ludzi w biały dzień, to że nie mam dostępu do środków przez prawie tydzień (nie dostaję za to żadnego procentu, że bank pewnie nimi obraca), wg sesji elixir, pieniądze powinny być w ŚRODĘ najpóźniej po południu. (Mam jeszcze nadzieję, że te pieniądze nie "zginęły", bo słychać było ostatnio dużo o dziurach w zabezpieczeniach idea banku) Pierwsze co zrobię po dostaniu pieniędzy to wypłacam i zamykam konto. Nie polecam banku NIKOMU. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Omijajcie ten Bank z daleko , kto się zwiąże może liczyć się z sądzeniem , bank porażka.... Kradną , oszukują i mają śmietnik jakich mało , ja osobiście nigdy nie ulokuje tam złotówki. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie dajcie się skusić reklamie, to najgorsza wręcz lichwiarska instytucja finansowa, nigdy nie zaciągajcie kredytu bo po jakimś czasie zaczną Wam naliczać comiesięczne opłaty w wysokości 200 - 400 zł. Tak jest w moim przypadku, mimo, że nigdy nie spóźniłam się ze spłatą raty kredytu nawet o 1 dzień. Zmiana adresu zamieszkania jest sprawą zbyt trudną do wprowadzenia w systemie dla pracowników tej instytucji bo "Bank" to tylko nic nie znaczące słowo w nazwie. Zamierzam wystąpić na drogę sądową bo jak będę chciała podarować komuś moje ciężko zarobione pieniądze, to podaruję ale z pewnością nie pozwolę się dłużej okradać. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Niewielka liczba oddziałów, do konsultantów jeszcze nie udało mi się dodzwonić a już kilka razy spędziłem po kilkanaście minut z telefonem przy uchu. Ponieważ niektórych operacji nie da się wykonać przez internet klient zostaje sam ze swoim problemem. Odradzam zdecydowanie skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
UWAGA NA IDEA BANK Doradcy nie informują dokładnie o wszystkim klienta,nie są wykwalifikowani kredyty są na pozór bardzo drogie i na dodatek ciężko je spłacić,ściągają strasznie duże premie za wcześniejszą spłatę,a kiedy spłaciłam kredyt przysłali dokument potwierdzający,a po 6 miesiącach przysłali że dwie faktury na bardzo dużą kwotę nie zostały zapłacone i wezwli do natychmiastowej spłaty strasząc do wpisem do Krajowego Rejestru dłużników,nie informowali wcześniej o żadnej zaległości.Na dodatek gdy chciałam wyjaśnić sprawę to się z nimi w ogóle nie dogadał. OSTRZEGAM! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
A ja polecam - po przygodach z innymi bankami jest super. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Założyłam lokatę HAPPY na 3 miesiące oprocentowaną w wysokości 4 %. Po upływie terminu zostały naliczone odsetki ( minus podatek od odsetek). Do tej pory wszystko się zgadzało. Przy likwidacji lokaty okazało się, że oprocentowanie spadło do 3,25 % . Konsultant twierdzi, że na 3,25% została zawarta i 270 zł wyparowało. Nie polecam tego banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Skandalicznie słaby kontakt z klientem,wieczna rotacja pracowników. Niekomptencja zatrważająca.Stać ich na info w stylu "zapisy w umowie są tylko orientacyjnie ,a będzie jak my chcemy".Poziom pracowników na poziomie kiepskiego warzywniaka. Nie przesadzam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Uważajcie na ten bank! Potrafią zerwać umowę z dnia na dzień (kredyt odnawialny na 50 tyś i szybko rozpocząć windykację, bo spadły obroty w firmie. Czytajcie dokładnie umowy. Przedstawiciel mówi co innego, w rzeczywistości jest co innego. ZERO troski o klienta. Unikajcie jeżeli chcecie uniknąć kłopotów. W panelu klienta nieustannie pojawiają się nieprawidłowości, które wprowadzają w błąd. A jak ognia unikajcie faktoringu - wielka porażka, która nie zdaje egzaminu a wychodzi bardzo drogo. IdeaBank przyczyniło się do utraty płynności mojej firmy. Żałuję że kiedykolwiek o nich pomyślałem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Kredyt na start dla firm z poręczeniem Jeremie. Wybrałem, bo pomyślałem sobie, że dobrze będzie odsetki wrzucać w koszty. Trzeba jednak dostarczyć faktury zakupowe na kwotę co najmniej wysokości kredytu bo odbierają dofinansowanie I dorzucają 2% ekstra oprocentowania w skali roku. Taki wyszedł mi dil, że lepiej juz było wziąć zwykły konsumpcyjny. To dofinansowanie niech sobie wsadzą. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Pod koniec trwania lokaty zadzwonił "doradca" i zaprosił do oddziału,gdzie przygotowano dla mnie ofertę indywidualną.Nie wierzę w takie opowieści,ale ponieważ lokata była na trochę większą kwotę,pojechałam wychodząc z założenia ,że dobre nawet +0,1%.Miły pan zaproponowł lokatę niższą o 0,5 %od internetowej.Na moje zdziwienie pan zaproponował negocjację lokaty (nazwał to negocjatorem albo jakos tam podobnie),wysłał jakies zapytania gdzieś tam i po 5 min.z usmiechem oznajmił,że góra zgodziła się na świetną lokatę-oprocentowanie oczywiście nadal niższe od ogólniedotepnej przez internet.Podziekowałam. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Obiecali coś przez telefon jak chodzi o warunki konta. Słowa nie dotrzymali. Reklamację rozpatrywali 2 miesiące (zgłaszałem parę razy), nikt nigdy nie oddzwonił, wszyscy przekazywali dalej do osoby która zajmuje się sprawą. Konto zamknąłem. Bank najzwyczajniej w świecie naciąga ludzi na swoje usługi. Totalnie nie rozumiem, jak tego typu instytucja może funkcjonować w Państwie, gdzie bankowość jest w jakiś sposób regulowana. Odradzam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Parodia!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pokazują salda na kontach z kosmosu. Koniec miesiąca masz na koncie duże pieniądze, a po 5 zostajesz bez kasy, Rozliczenia transakcji po 2-ch tygodniach. Uwaga!!!!!!!!!!! salda kont nie zgadzają się!!!!!!!!!!!!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zdecydowanie nie polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Przestrzegam przed tym bankiem, przez telefon wciskają bajki a gdy przychodzi do podpisania umowy warunki są kilkukrotnie gorsze! Co lepsze, miałem otrzymać kredyt przy wsparciu z UE a dostałem inwestycyjny z wekslem do podpisania. Reklamacji oczywiście nie uznają. Pani Ewelina B. to mistrzyni kłamstw, uważajcie na nią i dokładnie czytajcie umowy. Jeśli ktoś jest zainteresowany pozwem zbiorowym to proszę o info. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Omijajcie z dala ten bank a tym bardziej oddział Częstochowski. Pani Ewelina B wciska kolorowe bajeczki przez telefon służbowy (bez nagrywania rozmowy), po przyjeździe do biura zapewnia ze wszystko jest tak jak w rozmowie tel po czym nie daje umowy do przeczytania, twierdząc że przeczytam ją sobie na spokojnie w domu w panelu klienta. Niestety umowa okazuje się totalnym bagnem z całkowicie innymi warunkami. Reklamacji oczywiście bank nie uznaje. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Gorszego banku nie ma. Od około 3 miesięcy raz w tygodniu wysyłam prośbę o kontakt, bo bałagan mają między oddziałem a centralą. Żadnej reakcji. Jestem w trakcie pisania skargi do KNF. To co wyprawiają to szczyt niekompetencji. O D R A D Z A M IDEA BANK. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam, pozytywne opinie piszą pewnie pracownicy banku. Wziąłem kredyt hipoteczny, raty spłacam w terminie, natomiast bank od 10 m-cy przysyła mi dwa monity (każdy po 200zł) za brak dokumentacji fotograficznej. Dokumentację oczywiście przesłałem, po trzech miesiącach miałem mieć zwrócone środki i tak już prawie rok. reklamacje, pocieszenia dyrektora oddziału i nic... Nie polecam!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Banda zlodziei wprowadzajacych w blad , jesli bierzesz jakis produkt to tylko z prawnikami , na kazdym kroku probuja zlapac Cie na zobowiazanie i w taki sposob abys zaplacil 3 krotnie wiecej oraz spelnil szereg warunkow. Po czym obsluga pozniejsza jest na zenujacym poziomie. Osobiscie kieruje sprawe do sadu a z bankiem laczy mnie tylko umowa kredytowa ale to tez do czasu. Odradzam wszystkim , szukajcie wszystkiego tylko nie idea bank chyba ze chceciebyc tak potraktowani. Pozdrawiam, skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
OMIJAJCIE TEN BANK. JEST GORSZY OD PARABANKÓW, NIE MOŻNA ZAMKNĄC RACHUNKU, POMIMO PISEMNEJ REZYGNACJI. CIAGLE NALICZAJA OPŁATY KOLOSALNE ZA PROWADZENIE, OPŁACANIE ZALEGŁOŚCI Z NADPŁATA I PRZED CZASEM NICZYM NIE SKUTKUJE. NIE WIEM GDZIE TO ZGŁOSIĆ. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ludzie omijajcie ten "bank" z daleka. Z taką niekompetencją i olewaniem klienta nie spotkałem się nigdy. A opłaty i warunki umów jakie stosują to czysta lichwa ! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Strzeżcie się Idea Banku, skupują rzekome wierzytelności z lat 1999 a później dzwonią piszą listy, że należy im się kasa, wpisują do Bankowego Rejestru, a na koniec jeżeli nic nie zdziałają to sprzedają rzekomą wierzytelność firmie get back, a oni stosują stalking i dzwonią od rana do wieczora wmawiając, że jest coś do spłaty sprzed 17 lat! Strzeżcie się...... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostałem kredyt na firmę dzięki pomocy i wiedzy pracowników banku...na kwotę 80 tys...Po roku przypadkowy klient w rozmowie przyznał, że ta firma jest warta może 1/4 tej kwoty (od dawna pracuje w tej branży)...Poczułem się, jak bym dostał w twarz (to moja pierwsza f-ma) od nich tym bardziej, że oczekiwałem prawdy i przede wszystkim rzetelności. Moja f-ma padła bo była mała, a ZUS wielki, czynsz wielki i raty kredytu wielkie... Przez ponad rok usiłowałem na różne sposoby (kontakty osobiste, telefony,maile,wizyty w oddziale) nawiązać jakiś kontakt w sprawie przekształcenia tej umowy, ale bez skutku. Każdy mądry w tej firmie podpowiadał mi co mam zrobić i jak i za każdym razem inaczej, ale wszystko i tak obijało się o mur. Wreszcie pismo DOTARŁO a efekt jest taki, że wielkie raty zamieniły się w jeszcze większe. Nie wiem czy mam płakać czy śmiać się, bo z tego wynika jedno: bank. który szczyci się chęcią pomocy swoim klientom ma ich dokładnie w nosie,że nie ma tam nikogo, kto myśli odważnie i przynajmniej. próbuje pomóc w ekstremalnych sytuacjach. Ja dzięki pracownikom banku czuję się oszukany. Ps. jestem stary i bezrobotny. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Właśnie podjęłam decyzję, że zamykam rachunek w IDEA. Jestem NĘKANA codziennymi telefonami z tego banku o ich produktach typu karta kredytowa, finansowanie faktur, kredyty, lokaty i inne. STO razy mówiłam, że nie interesuje mnie to. STO razy prosiłam, aby nie dzwonili do mnie. Prosiłam, aby wykreślili mój numer z ich listy reklam i ofert. Jak grochem o ścianą. Uprzedziłam ich, że jak nie przestaną mnie nękać to zamknę rachunek. I właśnie dziś podjęłam decyzję o zakończeniu współpracy z tym bankiem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Fatalna obsługa! Założyłem lokatę. Żadnego potwierdzenia jej otwarcia, mimo wysyłanych maili. Na stronę nie można się zalogować. Kontakt telefoniczny - lekceważą klienta, odpytują o dziesiątki rzeczy, tylko po to, żeby po 5 minutach odpytywania powiedzieć, że nic nie powiedzą. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Warunki kredytu są zupełnie inaczej interpretowane przed podpisaniem i po podpisaniu umowy. Generalnie jedno wielkie oszustwo na duże pieniądze. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Chciałem wziąć leasing na dwa samochody, gdyż od pół roku mam dobrze prosperującą firmę. Byłem w łódzkiej siedzibie Idea Bank, gdzie złożyłem wszelkie niezbędne dokumenty do leasingu, a także dodatkowo listy intencyjne, faktury. Kiedy formalności były załatwione rzekomy analityk Idea Bank zażądał za pośrednictwem przedstawiciela Idea Banku w Łodzi numer NIP mojego ojca, który nic wspólnego z prowadzoną przeze mnie działalnością gospodarczą nie ma. Ojciec jest natomiast osobą publiczną. W związku z powyższymi nie widząc związku odmówiłem z podaniem NIP-u mojego ojca, co stało się bezpodstawnym powodem do odrzucenia wniosku leasingowego. Po prostu widzi mi się analityka, któremu odmówiono skontrolowania osoby publicznie znanej. Bez żadnych problemów dostałem leasing w innym banku, gdzie do klienta podchodzą poważnie. Nikomu nie polecam IDEA BANK. To naprawdę dziwny twór, kierujący niezrozumiałymi zasadami. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem klientem tego banku i stanowczo odradzam kredyt dają na start ale ich warunki są chorendalne załuszmy dają 15 tyś kredytu rata wychodzi ok 272 zł + 55 zł pakiet płynnościowy i co najważniejsze trzeba wykazać bankowi 10,5 tyś w fakturach na zakup czegoś do firmy ma się na to 3 mies. jak się nie zdąży bank każe co miesiąc płacić 200 zł kary do póki się to nie spłaci , można też złożyć wniosek z odroczeniem max na kwartał ale KOSZT ROZPATRZENIA WNIOSKU KOSZTUJE 250 ZŁ . Co do tego wniosku na śląsku w jednym z banków kobieta odpowiedzialna za rozmowę z klientem odnośnie wniosku mówi że tylko wzrośnie rata kredytu , po kilku dniach telefon od faceta z banku że rata kredytu wzrośnie i można złożyć wniosek , a na miejscu się dowiaduje że rozpatrzenie wniosku też kosztuje haha każdy co innego. A i kolejna sprawa trzeba mieć obrotów na koncie czyli wpłat i wypłat za min. 800 zł bo inaczej zabiorą ok 35 zł że nie ma wymaganych obrotów , a i do tego zabierają ok 9 zł za to że się nie wydało 400 zł (zapłaciło kartą) No i do kredytu na start OBOWIĄZKOWO musicie wziąść ubezpieczenie oczywiście tylko jedna firma jest proponowana Ska**a koszt 80 zł mies. i musicie wypełnić ankiete czy ostatnio chorowaliście , czy były operacje itd. a po ok 2 tyg . jesteście nękani telefonami że OBOWIĄZKOWO musicie iść na badania lekarskie do lekarza którego oni wam wskarzą . Ja zabieram kredyt firmowy do innego banku gdzie nie ma opłat za Pakiety płynnościowe , obowiązkowego ubezpieczenia , chorych wykazów z faktur , chorych opłat za oborty na koncie i płacenia za karte . Stanowczo odradzam . No i zero kontaktu na pisane emaile , konsultantów na stronie 0 haha no i ZMUSZANIE , DRĘCZENIE PSYCHICZNE pod kątem mobilnego wpłatomatu co chce wpłacić pieniądze bo jestem na mieście czy wykazać faktury to słyszę " proszę dać wcześniej znać to zamówimy na konkretną godzinę pod bank i pokażemy jak działa ten mobilny wpłatomat " skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
jeden z gorszych banków, z którymi miałem do czynienia opłate za karte pobierają mimo że jest nieaktywna od 2013 roku, a była zastrzeżona oszuści skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »