Idea Bank

Adres siedziby:
Idea Bank SA
ul. Przyokopowa 33
01-208 Warszawa

Infolinia Idea Banku:
22 101 10 10
801 999 111

(1108 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Idea Bank został stworzony, by wspomagać osoby przedsiębiorcze w realizacji ich marzeń o własnym biznesie. Chcemy służyć pomocą przy …

zobacz więcej »

Dodaj opinię

1108 Opinie

użytkownik
Ocena:
Skandalicznie słaby kontakt z klientem,wieczna rotacja pracowników. Niekomptencja zatrważająca.Stać ich na info w stylu "zapisy w umowie są tylko orientacyjnie ,a będzie jak my chcemy".Poziom pracowników na poziomie kiepskiego warzywniaka. Nie przesadzam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Uważajcie na ten bank! Potrafią zerwać umowę z dnia na dzień (kredyt odnawialny na 50 tyś i szybko rozpocząć windykację, bo spadły obroty w firmie. Czytajcie dokładnie umowy. Przedstawiciel mówi co innego, w rzeczywistości jest co innego. ZERO troski o klienta. Unikajcie jeżeli chcecie uniknąć kłopotów. W panelu klienta nieustannie pojawiają się nieprawidłowości, które wprowadzają w błąd. A jak ognia unikajcie faktoringu - wielka porażka, która nie zdaje egzaminu a wychodzi bardzo drogo. IdeaBank przyczyniło się do utraty płynności mojej firmy. Żałuję że kiedykolwiek o nich pomyślałem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Kredyt na start dla firm z poręczeniem Jeremie. Wybrałem, bo pomyślałem sobie, że dobrze będzie odsetki wrzucać w koszty. Trzeba jednak dostarczyć faktury zakupowe na kwotę co najmniej wysokości kredytu bo odbierają dofinansowanie I dorzucają 2% ekstra oprocentowania w skali roku. Taki wyszedł mi dil, że lepiej juz było wziąć zwykły konsumpcyjny. To dofinansowanie niech sobie wsadzą. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Pod koniec trwania lokaty zadzwonił "doradca" i zaprosił do oddziału,gdzie przygotowano dla mnie ofertę indywidualną.Nie wierzę w takie opowieści,ale ponieważ lokata była na trochę większą kwotę,pojechałam wychodząc z założenia ,że dobre nawet +0,1%.Miły pan zaproponowł lokatę niższą o 0,5 %od internetowej.Na moje zdziwienie pan zaproponował negocjację lokaty (nazwał to negocjatorem albo jakos tam podobnie),wysłał jakies zapytania gdzieś tam i po 5 min.z usmiechem oznajmił,że góra zgodziła się na świetną lokatę-oprocentowanie oczywiście nadal niższe od ogólniedotepnej przez internet.Podziekowałam. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Obiecali coś przez telefon jak chodzi o warunki konta. Słowa nie dotrzymali. Reklamację rozpatrywali 2 miesiące (zgłaszałem parę razy), nikt nigdy nie oddzwonił, wszyscy przekazywali dalej do osoby która zajmuje się sprawą. Konto zamknąłem. Bank najzwyczajniej w świecie naciąga ludzi na swoje usługi. Totalnie nie rozumiem, jak tego typu instytucja może funkcjonować w Państwie, gdzie bankowość jest w jakiś sposób regulowana. Odradzam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Parodia!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pokazują salda na kontach z kosmosu. Koniec miesiąca masz na koncie duże pieniądze, a po 5 zostajesz bez kasy, Rozliczenia transakcji po 2-ch tygodniach. Uwaga!!!!!!!!!!! salda kont nie zgadzają się!!!!!!!!!!!!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zdecydowanie nie polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Przestrzegam przed tym bankiem, przez telefon wciskają bajki a gdy przychodzi do podpisania umowy warunki są kilkukrotnie gorsze! Co lepsze, miałem otrzymać kredyt przy wsparciu z UE a dostałem inwestycyjny z wekslem do podpisania. Reklamacji oczywiście nie uznają. Pani Ewelina B. to mistrzyni kłamstw, uważajcie na nią i dokładnie czytajcie umowy. Jeśli ktoś jest zainteresowany pozwem zbiorowym to proszę o info. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Omijajcie z dala ten bank a tym bardziej oddział Częstochowski. Pani Ewelina B wciska kolorowe bajeczki przez telefon służbowy (bez nagrywania rozmowy), po przyjeździe do biura zapewnia ze wszystko jest tak jak w rozmowie tel po czym nie daje umowy do przeczytania, twierdząc że przeczytam ją sobie na spokojnie w domu w panelu klienta. Niestety umowa okazuje się totalnym bagnem z całkowicie innymi warunkami. Reklamacji oczywiście bank nie uznaje. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Gorszego banku nie ma. Od około 3 miesięcy raz w tygodniu wysyłam prośbę o kontakt, bo bałagan mają między oddziałem a centralą. Żadnej reakcji. Jestem w trakcie pisania skargi do KNF. To co wyprawiają to szczyt niekompetencji. O D R A D Z A M IDEA BANK. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam, pozytywne opinie piszą pewnie pracownicy banku. Wziąłem kredyt hipoteczny, raty spłacam w terminie, natomiast bank od 10 m-cy przysyła mi dwa monity (każdy po 200zł) za brak dokumentacji fotograficznej. Dokumentację oczywiście przesłałem, po trzech miesiącach miałem mieć zwrócone środki i tak już prawie rok. reklamacje, pocieszenia dyrektora oddziału i nic... Nie polecam!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Banda zlodziei wprowadzajacych w blad , jesli bierzesz jakis produkt to tylko z prawnikami , na kazdym kroku probuja zlapac Cie na zobowiazanie i w taki sposob abys zaplacil 3 krotnie wiecej oraz spelnil szereg warunkow. Po czym obsluga pozniejsza jest na zenujacym poziomie. Osobiscie kieruje sprawe do sadu a z bankiem laczy mnie tylko umowa kredytowa ale to tez do czasu. Odradzam wszystkim , szukajcie wszystkiego tylko nie idea bank chyba ze chceciebyc tak potraktowani. Pozdrawiam, skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
OMIJAJCIE TEN BANK. JEST GORSZY OD PARABANKÓW, NIE MOŻNA ZAMKNĄC RACHUNKU, POMIMO PISEMNEJ REZYGNACJI. CIAGLE NALICZAJA OPŁATY KOLOSALNE ZA PROWADZENIE, OPŁACANIE ZALEGŁOŚCI Z NADPŁATA I PRZED CZASEM NICZYM NIE SKUTKUJE. NIE WIEM GDZIE TO ZGŁOSIĆ. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ludzie omijajcie ten "bank" z daleka. Z taką niekompetencją i olewaniem klienta nie spotkałem się nigdy. A opłaty i warunki umów jakie stosują to czysta lichwa ! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Strzeżcie się Idea Banku, skupują rzekome wierzytelności z lat 1999 a później dzwonią piszą listy, że należy im się kasa, wpisują do Bankowego Rejestru, a na koniec jeżeli nic nie zdziałają to sprzedają rzekomą wierzytelność firmie get back, a oni stosują stalking i dzwonią od rana do wieczora wmawiając, że jest coś do spłaty sprzed 17 lat! Strzeżcie się...... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostałem kredyt na firmę dzięki pomocy i wiedzy pracowników banku...na kwotę 80 tys...Po roku przypadkowy klient w rozmowie przyznał, że ta firma jest warta może 1/4 tej kwoty (od dawna pracuje w tej branży)...Poczułem się, jak bym dostał w twarz (to moja pierwsza f-ma) od nich tym bardziej, że oczekiwałem prawdy i przede wszystkim rzetelności. Moja f-ma padła bo była mała, a ZUS wielki, czynsz wielki i raty kredytu wielkie... Przez ponad rok usiłowałem na różne sposoby (kontakty osobiste, telefony,maile,wizyty w oddziale) nawiązać jakiś kontakt w sprawie przekształcenia tej umowy, ale bez skutku. Każdy mądry w tej firmie podpowiadał mi co mam zrobić i jak i za każdym razem inaczej, ale wszystko i tak obijało się o mur. Wreszcie pismo DOTARŁO a efekt jest taki, że wielkie raty zamieniły się w jeszcze większe. Nie wiem czy mam płakać czy śmiać się, bo z tego wynika jedno: bank. który szczyci się chęcią pomocy swoim klientom ma ich dokładnie w nosie,że nie ma tam nikogo, kto myśli odważnie i przynajmniej. próbuje pomóc w ekstremalnych sytuacjach. Ja dzięki pracownikom banku czuję się oszukany. Ps. jestem stary i bezrobotny. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Właśnie podjęłam decyzję, że zamykam rachunek w IDEA. Jestem NĘKANA codziennymi telefonami z tego banku o ich produktach typu karta kredytowa, finansowanie faktur, kredyty, lokaty i inne. STO razy mówiłam, że nie interesuje mnie to. STO razy prosiłam, aby nie dzwonili do mnie. Prosiłam, aby wykreślili mój numer z ich listy reklam i ofert. Jak grochem o ścianą. Uprzedziłam ich, że jak nie przestaną mnie nękać to zamknę rachunek. I właśnie dziś podjęłam decyzję o zakończeniu współpracy z tym bankiem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Fatalna obsługa! Założyłem lokatę. Żadnego potwierdzenia jej otwarcia, mimo wysyłanych maili. Na stronę nie można się zalogować. Kontakt telefoniczny - lekceważą klienta, odpytują o dziesiątki rzeczy, tylko po to, żeby po 5 minutach odpytywania powiedzieć, że nic nie powiedzą. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Warunki kredytu są zupełnie inaczej interpretowane przed podpisaniem i po podpisaniu umowy. Generalnie jedno wielkie oszustwo na duże pieniądze. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Chciałem wziąć leasing na dwa samochody, gdyż od pół roku mam dobrze prosperującą firmę. Byłem w łódzkiej siedzibie Idea Bank, gdzie złożyłem wszelkie niezbędne dokumenty do leasingu, a także dodatkowo listy intencyjne, faktury. Kiedy formalności były załatwione rzekomy analityk Idea Bank zażądał za pośrednictwem przedstawiciela Idea Banku w Łodzi numer NIP mojego ojca, który nic wspólnego z prowadzoną przeze mnie działalnością gospodarczą nie ma. Ojciec jest natomiast osobą publiczną. W związku z powyższymi nie widząc związku odmówiłem z podaniem NIP-u mojego ojca, co stało się bezpodstawnym powodem do odrzucenia wniosku leasingowego. Po prostu widzi mi się analityka, któremu odmówiono skontrolowania osoby publicznie znanej. Bez żadnych problemów dostałem leasing w innym banku, gdzie do klienta podchodzą poważnie. Nikomu nie polecam IDEA BANK. To naprawdę dziwny twór, kierujący niezrozumiałymi zasadami. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem klientem tego banku i stanowczo odradzam kredyt dają na start ale ich warunki są chorendalne załuszmy dają 15 tyś kredytu rata wychodzi ok 272 zł + 55 zł pakiet płynnościowy i co najważniejsze trzeba wykazać bankowi 10,5 tyś w fakturach na zakup czegoś do firmy ma się na to 3 mies. jak się nie zdąży bank każe co miesiąc płacić 200 zł kary do póki się to nie spłaci , można też złożyć wniosek z odroczeniem max na kwartał ale KOSZT ROZPATRZENIA WNIOSKU KOSZTUJE 250 ZŁ . Co do tego wniosku na śląsku w jednym z banków kobieta odpowiedzialna za rozmowę z klientem odnośnie wniosku mówi że tylko wzrośnie rata kredytu , po kilku dniach telefon od faceta z banku że rata kredytu wzrośnie i można złożyć wniosek , a na miejscu się dowiaduje że rozpatrzenie wniosku też kosztuje haha każdy co innego. A i kolejna sprawa trzeba mieć obrotów na koncie czyli wpłat i wypłat za min. 800 zł bo inaczej zabiorą ok 35 zł że nie ma wymaganych obrotów , a i do tego zabierają ok 9 zł za to że się nie wydało 400 zł (zapłaciło kartą) No i do kredytu na start OBOWIĄZKOWO musicie wziąść ubezpieczenie oczywiście tylko jedna firma jest proponowana Ska**a koszt 80 zł mies. i musicie wypełnić ankiete czy ostatnio chorowaliście , czy były operacje itd. a po ok 2 tyg . jesteście nękani telefonami że OBOWIĄZKOWO musicie iść na badania lekarskie do lekarza którego oni wam wskarzą . Ja zabieram kredyt firmowy do innego banku gdzie nie ma opłat za Pakiety płynnościowe , obowiązkowego ubezpieczenia , chorych wykazów z faktur , chorych opłat za oborty na koncie i płacenia za karte . Stanowczo odradzam . No i zero kontaktu na pisane emaile , konsultantów na stronie 0 haha no i ZMUSZANIE , DRĘCZENIE PSYCHICZNE pod kątem mobilnego wpłatomatu co chce wpłacić pieniądze bo jestem na mieście czy wykazać faktury to słyszę " proszę dać wcześniej znać to zamówimy na konkretną godzinę pod bank i pokażemy jak działa ten mobilny wpłatomat " skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
jeden z gorszych banków, z którymi miałem do czynienia opłate za karte pobierają mimo że jest nieaktywna od 2013 roku, a była zastrzeżona oszuści skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Kompletna katastrofa . Nie polecam . Mam nadzieje ze znajomosc z bankiem zamkne jak najszybciej. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Od marca 2016 roku do dnia dzisiejszego (koniec sierpnia 2016) firma nie potrafi załatwić aneksu do umowy i wysyła do tej pory faktury na nieistniejącą firmę. dlatego o ile potrzebujecie małego leasingu, prostego w obsłudze to może i działać (chociaż mają droższą ofertę od innych) - ale jak tylko pojawiają się jakieś poważniejsze tematy to sobie z nimi nie radzą. przerost biurokracji jest niczym ZUS, decyzyjność żadna, odpowiedzi na pisma reklamacyjne zawierają się w dwóch zdaniach. w mojej opinii nie są poważnym partnerem do jakiejkolwiek współpracy skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Serdecznie odradzam ten bank. Mąż ma tam kredyt. Po tygodniu opóźnienia przekazali sprawę naszą windykacji. W następnym miesiącu na następny dzień po nieopłaconej racie zaczął się horror... Telefony, sms-y, e-maile, podnoszenie głosu na męża przez pracowników firmy windykacyjnej, straszenie wizytą terenową koszt 300 zł, krd... Zgłosiliśmy sprawę uporczywego nękania bankowi, próbowaliśmy się umówić z bankiem na 10 dni opóźnienia w zapłacie, odpowiedź odmowna: bank nie umawia się na takie "odległe" terminy, proszę uzgadniać z firmą windykacyjną. Dewiza banku: za wszelką cenę, natychmiast odzyskać pieniądze, obojętnie jakimi metodami. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
BAnk owszem, ma ciekawe propozycje lokat, jednodniową, dla nowych klientow... ale na tym koniec. Problemy z edycją zleceń stałych, częste niedostępności systemu, mało kompeteni doradcy, duża rotacja: mam już 3 opiekuna od 4 lat prowadzenia tam rachunku firmowego, niski poziom jakości obsługi udzielania wsparcia kredytowego, ogólnie jestem zażenowany, gdy chciałem bliżej z tym bankiem współpracować. Jeśli chcecie z nim współrpacować, to tylko to co daje, a nie kiedy chce coś zaoferować. Obśługa online kredytu? Żart. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
to jest skandal , że taki bank działa na polskim rynku , parabank , dezinformacja , naciąganie na koszty, utrudniany kontakt , brak profesjonalizmu , polityka agresji , wysokie monity za byle co , zerowy kontakt , ciągle zmieniający się pracownicy , zmieniane warunki , wciskanie ubezpieczeń i opłat abonamentowych , kłamią w żywe oczy , nie bierz kredytu , załatwią cię bez skrupułów , im nie zależy na współpracy , tylko na krótkoterminowym szybkim zysku , bada naciągaczy , ludzie na prowizjach , działają bez skrupułów . zastanów się , to nie tylko maja opinia skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam, witam. \r\nIdea Bank jest faktycznie złym rozwiązaniem - na początku wydaje się, że posiada całkiem atrakcyjną ofertę, ale w gruncie rzeczy ostatecznie klienci kończą z okrutnym zadłużeniem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Porażka i hańba przedsiębiorcy tak powinni się tytułować. Odradzam brać kredyt. Drogi to mało powiedziane. Takie banki nie powinny istnieć. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ludzie unikajcie tego pseudo banku.Kwintesencja słowa banksterka. Kredyt, do podpisania umowy radzę wziąć sztab prawiników, a wtedy zadnego kredytu od nich nie weźmiecie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Uwaga na karty kredytowe w tym z.... banku!!!! Nie wiem, czy jest jeszzce jakis bank, który pobiera prowizję o wydania karty kredytowej? Przynajmniej ja się z tym wczesniej nie spotkałem (a miałęm już karty kredytowe z trzech banków) a u nich 4.9% od przyznanego limitu. Za co się pytam???? Dodatkowo zmieniają rodzaj konta, gdy wydają kartę, na konto Kredyt. I konto bezpłatne staje się jednym z najdroższych na rynku (miesięczna opłąta za prowadzenie 28 PLN + prowizje od wypłat z bakomatów). Ich ciagle wieszający się system transakcyjny to jakiś dramat. Konsultanci totalnie niekompetentni. Raz mówią, że mogę odstąpic od umowy kredytowej w przeciągu 2 tygodni a innym raem nie. Konto wypowiadaęłm dwa razy (w du... mają mój czas) bo jakaś niedorobiona paniusia w ich oddziale w Gdyni nie wiedziałą, ze muszę jeszcze złozyć jakieś oświadczenie o tym, że nie jestem rezydentem w USA. A próbował ktoś dodzwonić się na infolinię??? Przezcież ta weryfikacja na infolinii to jakaś koszmar!!!! Po co tyle tych pytań? Chyba tylko chodzi o to, żeby zniechęcić dzwoniącego. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
taki bank sami krętacze naliczają nie wiadomo za co dodatkowe opłaty do dzwonić sie do nich masakra a co ciekawe odesłali mi drugą umowe a były podpisane w dwóch egzemplarzach znaczy że nie mają żadnego egzemplarza u siebie może ktoś coś doradzić skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Idea Bank kocha swoich klientów do momentu podpisania dokumentów,natomiast później są same problemy. Na odpowiedź na pytania odpowiadają po kilku miesiacach. Nie polecam ,szkoda nerw i pieniędzy. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Oszuści przyznają kredyt dla nowej firmy , po czym nie wypłacają drugiej transzy bez wyjaśnienia przyczyny , mimo że warunki do wypłaty zostały spełnione . Tzw doradcy są nie kompetentni , ignorują nie odbierają tel , przetrzymują dokumenty mimo monitów . Odradzam , jak najdalej od tej firmy .Przekazuje sprawę do sądu . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Do momentu aż coś nie przestanie działać, może być nawet do przeżycia, bo niskie koszty itd Z dnia na dzień, trzy tygodnie temu przestały mi działać autoryzacje sms i tak już zostało, mimo wielu prób kontaktu nie można liczyć na cokolwiek, zostaje tylko zmiana banku. Jedyny kontakt jaki udało się uzyskać, to przez FB, ale tam tylko "ładny uśmiech do złej gry", czyli jest odpowiedz ale zero konkretnej pomocy. Reasumując przez blisko miesiąc będę bez działającego konta osobistego, firmowego...i tylko jak najszybciej uciekać do konkurencji. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
od stycznia 2016 do dzisiaj 32 reklamacje - żadna nie rozpatrzona w terminie,brak odpowiedzi na nie, 2 skargi na pracowników, ugoda pozasądowa wysłana przez mojego prawnika-szkoda słów. Składam wniosek do rzecznika finansowego. UWAŻAJCIE NA TEN BANK, TO ZŁODZIEJE I OSZUŚCI! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tragedia od momentu wprowadzenia nowego systemu internetowej obsługi kont. Przez 8 miesięcy nie umieją usunąć błędów w systemie, a reklamacje zbywają stwierdzeniem "trzeba wyczyścić historię i ciasteczka przeglądarki internetowej". Po prostu kpina z klienta. Pomijając już nawet fakt, że w/w system oprócz licznych błędów jest zupełnie nielogiczny w obsłudze a powinien być prosty i idiotoodporny. Żaden inny system bankowy nie jest aż tak zły. Jeśli ktoś chce oszczędzić sobie nerwów to omijać ten bank z daleka. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tragedia czy porażka. Spłacałam u nich linię kredytową, konto na firmę i subkonto, raty płacone przed terminem min. 7 dni. Monity ponaglające, infolinia chyba zatrudnia sprzątaczki bo żadnej odpowiedzi, doprosić się o harmonogram nie mogłam powiedzieli na infolinii że powinnam sama się upominąc - kpina, żenada. Ale uwolniłam się od złodzieji - napisałam że żadam zaprzestania przetwarzania danych osobowych i zwrot nadpłaty. Trzy miesiące nie mogę się doprosić o pieniądze, piszą pisma proszę o kontakt z info lub tel 221101010 a Pani odpowiada konto zamknięte nie mamy co zwrócić . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najlepszy BANK jaki moze byc dla przedsiebiorcy!!!! a mobilny wpatomat PETARDA:))) bardzo ulatwia prace. Bardzo polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Takich zlodziei jak Idea Bank jeszcze nie spotkalem.Znam czlowieka ktory podpisal kredyt z tym zlodziejskim bankiem,i nie dostal tego kredytu,chodzi o kredyt na start dla dzialalnosci gospodarczych,a ponadto okradli jego z 200,00 PLN za weryfikacje dzialalnosci gospodarczych.Jak mozna podpisywac umowe przyznanego kredytu przez Idea Bank z kredytobiorca,a nastepnie te umowe olewac.Idea Bank,to jakas przykrywka do robienia kantow finansowych,CBA powinno przyjrzec sie tym praktykom lichwiarskim tego banku i ich przedstawicielom.Nadmieniam,ze kazda umowa w swietle prawa ,jest umowa wiazaca !!!. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Oszuści - założyłem lokatę na 6 miesięcy, (lokata power dla nowych środków i oczywiście były to nowe środki) i otrzymałem na końcu oprocentowanie 0,2% a miało być 3%, nawet nie otrzymałem wyjaśnień takiego działania skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dla małego przedsiębiorcy, zwłaszcza startującego, bardzo ok. Oczywiście lepsze warunki są możliwe w innych bankach, ale formalności pogrzebią startupowca. IdeaBank to rozumie (brzmi jak slogan :P) i ułatwia wiele spraw. Opłaty są zerowe lub wysokie - w zależności od tego czy spełniamy warunki czy nie. Subiektywnie interfejs strony transakcyjnej jest obrzydliwy, ale bardzo funkcjonalny. Dodatkowo, Idea premiuje dobre zarządzanie swoją firmą i zamiast na dochód patrzy na przychód, co przy sprawnym zarządzaniu firmą jest istotne :) Na infolinii od razu odbiera człowiek (!). Jeśli komuś bardziej zależy na swoim czasie i poważnym traktowaniu niż na niskich kosztach usług bankowych to polecam. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Idea Bank niestety oszukuje.Zakładasz lokatę na nowe środki.Nigdzie nie jest określone co to są nowe środki.Lokata wisi jako 3% do dnia zakończenia lokaty.Następnie w dniu zakończenia lokaty dowiadujesz się że byłą to lokata na 0,1%..Co można powiedzieć o takim Banku.Jaki Pan Czrnecki taki kram.na gieldzie to dopiero robi wałki skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam! Nie polecam tego banku nikomu. Potrafią całkowicie zniechęcić klienta do korzystania z ich usług. W kwietniu 2016r. złożyłam wniosek o założenie Lokaty HAPPY PLUS. Do 5 dni miałam dokonać przelewu. Z przyczyn ode mnie niezależnych (choroba) nie dokonałam przelewu, wniosek wygasł po 5 dniach. W czerwcu 2016r. złożyłam ponownie wniosek o założenie lokaty i wniosek został odrzucony. Po skontaktowaniu się z bankiem dowiedziałam się, że nie mogę skorzystać z interesującego mnie produktu tj. nie mogę założyć Lokaty HAPPY PLUS bo to produkt dla nowych klientów. Tłumaczę Panu na infolinii, iż nigdy nie byłam ich klientem. Niestety usłyszałam, że samo złożenie wniosku powoduje, że nie jestem dla banku już nowym klientem. Pan proponował mi inne, mniej korzystne lokaty, weryfikował wszystkie moje dane umieszczone we wniosku tj. data urodzenia, zamieszkania, nr dowodu, pesel itp. i na koniec stwierdził , że są nie zgodne z danymi we wniosku. Po prostu sugerował, że nie wiem jak się nazywam, gdzie mieszkam itd. KONIEC , nigdy więcej nie skorzystam z usług tego banku. Pozdrawiam i ostrzegam innych. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Z takim bankiem nigdy się nie spotkałam, oszuści i kłamcy. Ludzie którzy tam pracują nie maja pojęcia o swojej pracy i produktach które sprzedają. Przedstawiciel banku Pan Marcin B. przedstawia zupełnie inne warunki niż są w umowie kredytu, która zostaje przesłana do klienta dopiero po 6 tygodniach. Stanowczo odradzam !!! skomentuj opinię (7) »
użytkownik
Ocena:
Jestem posiadaczem kredytu w tym banku. w innych mi się nie udało, a tutaj przy naprawdę małej (w porównaniu z innymi bankami) ilości formalności zdobyłem w końcu kasę na rozwój firmy. Jak na instytucję finansową całkiem korzystne warunki,,, skomentuj opinię (3) »
użytkownik
Ocena:
Koszmar jakiś!!! Internetowa strona banku nie otwiera się od dwóch tygodni,ale jak chcą sprzedać produkt,to dzwonią. Kiedy to się wreszcie wyjaśni??? skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Witam, Idea bank nie jest przyjazny dla osób którzy maja kartę rezydenta, wiec nie polecam tego banku dla obcokrajowców,będziecie mieć problemy tak jak ja, ciężko założyć lokaty w tym banku skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nigdy nie róbcie z nimi nic. Miałem kartę debetową ale jak miałem zablokowane konto , to przez ponad rok nie potrafili nic zrobić albo nie chcieli, bo kaska im leciała, a ja chciałem im spłacił od razu całość ! Wizyty w banku, 100 telefonów , podanie e-mail itd. itd. MASAKRA !!! ŚCIEMA !!! Później wysłali tzw sprawdzacza za 300 zł. Mam konto w PKO i ING ale nawiększą głupotą było skusić się na ich reklamy !!!! \r\nNigdy więcej !!! skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Państwa Bank od 2 tygodni nie umie uruchomić usługi dostępu do naszego konta firmowego w Państwa Banku, dla drugiego wspólnika firmy. Główny Użytkownik Konta od 2 tygodni interweniował kilkakrotnie osobiście w Banku Idea, kilkakrotnie przeprowadził procedurę rejestracji drugiego użytkownika potwierdzając ją telefonicznie z obsługą. Za każdym razem uzyskiwał odpowiedź : w ciągu 24 godzin usługa będzie uruchomiona. Słuchając wyjaśnień Pracowników Państwa Banku mam pewność że : - 50% jest na okresie próbnym lub stażu ( chadzanie z kawą młodych Panienek to bardzo ekscytujący obrazek , jeśli jestem w godzinach przedpołudniowych w Oddziale i polecam zaspańcom) - 25% jest na częściowym etacie Banku, bo pracują na kilku innych etatach dla konkurencji ( szczerość Pana Specjalisty od Faktoringu powaliła mnie totalnie ) - 24% jest zakłopotana bo nie wie gdzie jest toaleta, gdyż razem ze mną przyszli do Banku i rozpoczynają "przypadkowo" 1 dzień pracy - 1 % zostawiam ma muzę, bo melanż już macie. 0,5% gwiazdki zostawiam licząc że nie zgubicie moich pieniędzy do czasu zmiany banku z inna muzą. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Idea Bank powstał dla realizacji jednego celu: zebrania jak największej ilości Klientów. W tym punkcie działa na 5+. W zakresie dodatkowych usług w zakresie obracania powierzonymi funduszami też 5+. Ale cała część działalności polegająca na obiecywanych wsparciach po okresach kadencyjnych w zakresie faktoringów, debetów i innych została tak zbiurokratyzowana że nie udzielają żadnych odpowiedzi, lub propozycje są na poziomie zastaw dom za 1 mln a damy Tobie 20 000 zł, i jeszce babcie z dziadkiem niech się podpiszą z emeryturą. Znany, wszystkim, Właściciel i pomysłodawca tego "galimatiasu" powinien zostać zgłoszony do OSKARA Czerwonej Maliny za ekranizację powieści Gogola " Martwe Dusze". Po "szklanych domach" to kolejny sukces Naszego Rodaka, szkoda że wciąż ludzie dają się oszukiwać. Czy nie planuje Pan Właściciel otworzyć LINI lotniczej w najbliższym Czasie ? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tragedia najgorszy bank w jakim mialem kredyt odradzam wszystkim i przestrzegam. Gwiazdki powinny być na minus. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank z jakim miałam do czynienia. Po zamknięciu firmy dalej spłacałam raty kredytu, po 2 latach przypomnieli sobie, że przecież na koncie firmowym mam generować obroty (konto zamknięte, bo działalność zamknięta - logiczne? Dla nich nie). Co kwartał zatem doliczali mi 200 zł za wysłanie pisma o braku wymaganych obrotów... Pół roku dosyłałam różne dokumenty żeby rozwiązać sprawę i dalej nic. Aby spłacić przedwcześnie kredyt kosztuje mnie to 4% kary i jeszcze robią problemy żeby spłacić całość... Nigdy więcej nic wspólnego z tym bankiem... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Gorszego banku nie widziałam!!!Nie dałabym ani pół gwiazdki temu bankowi ale nie ma takiej możliwości, żeby wyrazić swoją opinię. Założyłam konto firmowe w Idea banku na początku maja wraz z kredytem dla firm. Do dnia dzisiejszego a mamy już 6 czerwca nie mogę korzystać z tego konta ani aktywować swojej karty do konta przez internet , ponieważ jak wchodzę na moje konto -system informuje mnie ,że nie posiadam ani konta ani karty debetowej !!! Nie widzę na nim wpłaconych w kasie banku pieniędzy. Chociaż kartę dostałam już miesiąc temu a ratę kredytu sobie ściągają!!! Warunkiem nie naliczenia opłaty dodatkowej w kredycie na kwotę 1 500 zł jest robienie na tym koncie obrotów wraz z zapłatami kontrahentom za faktury. Niestety bank otwarł mi konto na starej platformie idea/ jak twierdzą/ a moje dane zostały zaciągnięte już przez nowy system Idea cloud. Ale tylko dane czyli nazwa firmy i nic poza tym. Wpłaciłam pieniądze w kasie banku ale okazuje się ,że już ich nie mogę wypłacić. Pani w oddziale pisze reklamacje do centrali i PROSI ICH o jednorazowy ,darmowy przelew na inne moje konto!!!! Od miesiąca interweniuję parę naście razy na infolinii, bez skutecznie !!! Pani "osobisty opiekun"nie odbiera telefonów. Dzisiaj po raz kolejny usłyszałam na infolinii, że dzisiaj usterka zostanie usunięta -niestety ,tylko obiecanki - DALEJ KONTO INTERNETOWE NIE DZIAŁA!!!! A pewnie karę za nie robienie obrotu na koncie będą chcieli naliczyć. Brak mi już słów i nerwów, bo na telefonach na infolinii straciłam już 5 godzin !! Pomóżcie mi , do kogo mam zadzwonić ,żeby rozwiązać ten problem?? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Uwaga na karty kredytowe w tym banku!!!! Wiem, że trzeba sprawdzać regulamin przed podpisaniem umowy, ale myślałem, że karta kredytowa to produkt tak wystandaryzowany na rynku, że nikt nie będzie próbował mnie oszukać. Okazało się, że naliczyli sobie prowizję \"za udzielenie kredytu\" w wysokości 4,99% co daje 1000 PLN przy limicie kredytowym 20 tys. PLN. Czy jeszcze jakis inny bank pobiera taką prowizję od karty kredytowej? Ja miałem karty w trzech bankach do tej pory i żaden nie pobierał. Ale to jeszcze nie wszystko. Przy podpisaniu umowy o kartę kredytową zmieniają rodzaj konta na Kredyt i konto bezpłatne staje się bardzo drogim kontem. Praktyki tego banku można skomentować tylko słowem zaczynającym się na z...\r\nDodatkow ich system transakcyjny to jakieś dzidowstwo. Wieczne problemy z logowaniem. Zawiesza się przy przeglądaniu historii transakcji. Najgorszy bank, w którym miałem konto!! skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »