Idea Bank

Adres siedziby:
Idea Bank SA
ul. Przyokopowa 33
01-208 Warszawa

Infolinia Idea Banku:
22 101 10 10
801 999 111

(1108 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Idea Bank został stworzony, by wspomagać osoby przedsiębiorcze w realizacji ich marzeń o własnym biznesie. Chcemy służyć pomocą przy …

zobacz więcej »

Dodaj opinię

1108 Opinie

użytkownik
Ocena:
Jestem klientem tego banku i stanowczo odradzam kredyt dają na start ale ich warunki są chorendalne załuszmy dają 15 tyś kredytu rata wychodzi ok 272 zł + 55 zł pakiet płynnościowy i co najważniejsze trzeba wykazać bankowi 10,5 tyś w fakturach na zakup czegoś do firmy ma się na to 3 mies. jak się nie zdąży bank każe co miesiąc płacić 200 zł kary do póki się to nie spłaci , można też złożyć wniosek z odroczeniem max na kwartał ale KOSZT ROZPATRZENIA WNIOSKU KOSZTUJE 250 ZŁ . Co do tego wniosku na śląsku w jednym z banków kobieta odpowiedzialna za rozmowę z klientem odnośnie wniosku mówi że tylko wzrośnie rata kredytu , po kilku dniach telefon od faceta z banku że rata kredytu wzrośnie i można złożyć wniosek , a na miejscu się dowiaduje że rozpatrzenie wniosku też kosztuje haha każdy co innego. A i kolejna sprawa trzeba mieć obrotów na koncie czyli wpłat i wypłat za min. 800 zł bo inaczej zabiorą ok 35 zł że nie ma wymaganych obrotów , a i do tego zabierają ok 9 zł za to że się nie wydało 400 zł (zapłaciło kartą) No i do kredytu na start OBOWIĄZKOWO musicie wziąść ubezpieczenie oczywiście tylko jedna firma jest proponowana Ska**a koszt 80 zł mies. i musicie wypełnić ankiete czy ostatnio chorowaliście , czy były operacje itd. a po ok 2 tyg . jesteście nękani telefonami że OBOWIĄZKOWO musicie iść na badania lekarskie do lekarza którego oni wam wskarzą . Ja zabieram kredyt firmowy do innego banku gdzie nie ma opłat za Pakiety płynnościowe , obowiązkowego ubezpieczenia , chorych wykazów z faktur , chorych opłat za oborty na koncie i płacenia za karte . Stanowczo odradzam . No i zero kontaktu na pisane emaile , konsultantów na stronie 0 haha no i ZMUSZANIE , DRĘCZENIE PSYCHICZNE pod kątem mobilnego wpłatomatu co chce wpłacić pieniądze bo jestem na mieście czy wykazać faktury to słyszę " proszę dać wcześniej znać to zamówimy na konkretną godzinę pod bank i pokażemy jak działa ten mobilny wpłatomat " skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
jeden z gorszych banków, z którymi miałem do czynienia opłate za karte pobierają mimo że jest nieaktywna od 2013 roku, a była zastrzeżona oszuści skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Kompletna katastrofa . Nie polecam . Mam nadzieje ze znajomosc z bankiem zamkne jak najszybciej. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Od marca 2016 roku do dnia dzisiejszego (koniec sierpnia 2016) firma nie potrafi załatwić aneksu do umowy i wysyła do tej pory faktury na nieistniejącą firmę. dlatego o ile potrzebujecie małego leasingu, prostego w obsłudze to może i działać (chociaż mają droższą ofertę od innych) - ale jak tylko pojawiają się jakieś poważniejsze tematy to sobie z nimi nie radzą. przerost biurokracji jest niczym ZUS, decyzyjność żadna, odpowiedzi na pisma reklamacyjne zawierają się w dwóch zdaniach. w mojej opinii nie są poważnym partnerem do jakiejkolwiek współpracy skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Serdecznie odradzam ten bank. Mąż ma tam kredyt. Po tygodniu opóźnienia przekazali sprawę naszą windykacji. W następnym miesiącu na następny dzień po nieopłaconej racie zaczął się horror... Telefony, sms-y, e-maile, podnoszenie głosu na męża przez pracowników firmy windykacyjnej, straszenie wizytą terenową koszt 300 zł, krd... Zgłosiliśmy sprawę uporczywego nękania bankowi, próbowaliśmy się umówić z bankiem na 10 dni opóźnienia w zapłacie, odpowiedź odmowna: bank nie umawia się na takie "odległe" terminy, proszę uzgadniać z firmą windykacyjną. Dewiza banku: za wszelką cenę, natychmiast odzyskać pieniądze, obojętnie jakimi metodami. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
BAnk owszem, ma ciekawe propozycje lokat, jednodniową, dla nowych klientow... ale na tym koniec. Problemy z edycją zleceń stałych, częste niedostępności systemu, mało kompeteni doradcy, duża rotacja: mam już 3 opiekuna od 4 lat prowadzenia tam rachunku firmowego, niski poziom jakości obsługi udzielania wsparcia kredytowego, ogólnie jestem zażenowany, gdy chciałem bliżej z tym bankiem współpracować. Jeśli chcecie z nim współrpacować, to tylko to co daje, a nie kiedy chce coś zaoferować. Obśługa online kredytu? Żart. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
to jest skandal , że taki bank działa na polskim rynku , parabank , dezinformacja , naciąganie na koszty, utrudniany kontakt , brak profesjonalizmu , polityka agresji , wysokie monity za byle co , zerowy kontakt , ciągle zmieniający się pracownicy , zmieniane warunki , wciskanie ubezpieczeń i opłat abonamentowych , kłamią w żywe oczy , nie bierz kredytu , załatwią cię bez skrupułów , im nie zależy na współpracy , tylko na krótkoterminowym szybkim zysku , bada naciągaczy , ludzie na prowizjach , działają bez skrupułów . zastanów się , to nie tylko maja opinia skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam, witam. \r\nIdea Bank jest faktycznie złym rozwiązaniem - na początku wydaje się, że posiada całkiem atrakcyjną ofertę, ale w gruncie rzeczy ostatecznie klienci kończą z okrutnym zadłużeniem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Porażka i hańba przedsiębiorcy tak powinni się tytułować. Odradzam brać kredyt. Drogi to mało powiedziane. Takie banki nie powinny istnieć. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ludzie unikajcie tego pseudo banku.Kwintesencja słowa banksterka. Kredyt, do podpisania umowy radzę wziąć sztab prawiników, a wtedy zadnego kredytu od nich nie weźmiecie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Uwaga na karty kredytowe w tym z.... banku!!!! Nie wiem, czy jest jeszzce jakis bank, który pobiera prowizję o wydania karty kredytowej? Przynajmniej ja się z tym wczesniej nie spotkałem (a miałęm już karty kredytowe z trzech banków) a u nich 4.9% od przyznanego limitu. Za co się pytam???? Dodatkowo zmieniają rodzaj konta, gdy wydają kartę, na konto Kredyt. I konto bezpłatne staje się jednym z najdroższych na rynku (miesięczna opłąta za prowadzenie 28 PLN + prowizje od wypłat z bakomatów). Ich ciagle wieszający się system transakcyjny to jakiś dramat. Konsultanci totalnie niekompetentni. Raz mówią, że mogę odstąpic od umowy kredytowej w przeciągu 2 tygodni a innym raem nie. Konto wypowiadaęłm dwa razy (w du... mają mój czas) bo jakaś niedorobiona paniusia w ich oddziale w Gdyni nie wiedziałą, ze muszę jeszcze złozyć jakieś oświadczenie o tym, że nie jestem rezydentem w USA. A próbował ktoś dodzwonić się na infolinię??? Przezcież ta weryfikacja na infolinii to jakaś koszmar!!!! Po co tyle tych pytań? Chyba tylko chodzi o to, żeby zniechęcić dzwoniącego. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
taki bank sami krętacze naliczają nie wiadomo za co dodatkowe opłaty do dzwonić sie do nich masakra a co ciekawe odesłali mi drugą umowe a były podpisane w dwóch egzemplarzach znaczy że nie mają żadnego egzemplarza u siebie może ktoś coś doradzić skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Idea Bank kocha swoich klientów do momentu podpisania dokumentów,natomiast później są same problemy. Na odpowiedź na pytania odpowiadają po kilku miesiacach. Nie polecam ,szkoda nerw i pieniędzy. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Oszuści przyznają kredyt dla nowej firmy , po czym nie wypłacają drugiej transzy bez wyjaśnienia przyczyny , mimo że warunki do wypłaty zostały spełnione . Tzw doradcy są nie kompetentni , ignorują nie odbierają tel , przetrzymują dokumenty mimo monitów . Odradzam , jak najdalej od tej firmy .Przekazuje sprawę do sądu . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Do momentu aż coś nie przestanie działać, może być nawet do przeżycia, bo niskie koszty itd Z dnia na dzień, trzy tygodnie temu przestały mi działać autoryzacje sms i tak już zostało, mimo wielu prób kontaktu nie można liczyć na cokolwiek, zostaje tylko zmiana banku. Jedyny kontakt jaki udało się uzyskać, to przez FB, ale tam tylko "ładny uśmiech do złej gry", czyli jest odpowiedz ale zero konkretnej pomocy. Reasumując przez blisko miesiąc będę bez działającego konta osobistego, firmowego...i tylko jak najszybciej uciekać do konkurencji. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
od stycznia 2016 do dzisiaj 32 reklamacje - żadna nie rozpatrzona w terminie,brak odpowiedzi na nie, 2 skargi na pracowników, ugoda pozasądowa wysłana przez mojego prawnika-szkoda słów. Składam wniosek do rzecznika finansowego. UWAŻAJCIE NA TEN BANK, TO ZŁODZIEJE I OSZUŚCI! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tragedia od momentu wprowadzenia nowego systemu internetowej obsługi kont. Przez 8 miesięcy nie umieją usunąć błędów w systemie, a reklamacje zbywają stwierdzeniem "trzeba wyczyścić historię i ciasteczka przeglądarki internetowej". Po prostu kpina z klienta. Pomijając już nawet fakt, że w/w system oprócz licznych błędów jest zupełnie nielogiczny w obsłudze a powinien być prosty i idiotoodporny. Żaden inny system bankowy nie jest aż tak zły. Jeśli ktoś chce oszczędzić sobie nerwów to omijać ten bank z daleka. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tragedia czy porażka. Spłacałam u nich linię kredytową, konto na firmę i subkonto, raty płacone przed terminem min. 7 dni. Monity ponaglające, infolinia chyba zatrudnia sprzątaczki bo żadnej odpowiedzi, doprosić się o harmonogram nie mogłam powiedzieli na infolinii że powinnam sama się upominąc - kpina, żenada. Ale uwolniłam się od złodzieji - napisałam że żadam zaprzestania przetwarzania danych osobowych i zwrot nadpłaty. Trzy miesiące nie mogę się doprosić o pieniądze, piszą pisma proszę o kontakt z info lub tel 221101010 a Pani odpowiada konto zamknięte nie mamy co zwrócić . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najlepszy BANK jaki moze byc dla przedsiebiorcy!!!! a mobilny wpatomat PETARDA:))) bardzo ulatwia prace. Bardzo polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Takich zlodziei jak Idea Bank jeszcze nie spotkalem.Znam czlowieka ktory podpisal kredyt z tym zlodziejskim bankiem,i nie dostal tego kredytu,chodzi o kredyt na start dla dzialalnosci gospodarczych,a ponadto okradli jego z 200,00 PLN za weryfikacje dzialalnosci gospodarczych.Jak mozna podpisywac umowe przyznanego kredytu przez Idea Bank z kredytobiorca,a nastepnie te umowe olewac.Idea Bank,to jakas przykrywka do robienia kantow finansowych,CBA powinno przyjrzec sie tym praktykom lichwiarskim tego banku i ich przedstawicielom.Nadmieniam,ze kazda umowa w swietle prawa ,jest umowa wiazaca !!!. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Oszuści - założyłem lokatę na 6 miesięcy, (lokata power dla nowych środków i oczywiście były to nowe środki) i otrzymałem na końcu oprocentowanie 0,2% a miało być 3%, nawet nie otrzymałem wyjaśnień takiego działania skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dla małego przedsiębiorcy, zwłaszcza startującego, bardzo ok. Oczywiście lepsze warunki są możliwe w innych bankach, ale formalności pogrzebią startupowca. IdeaBank to rozumie (brzmi jak slogan :P) i ułatwia wiele spraw. Opłaty są zerowe lub wysokie - w zależności od tego czy spełniamy warunki czy nie. Subiektywnie interfejs strony transakcyjnej jest obrzydliwy, ale bardzo funkcjonalny. Dodatkowo, Idea premiuje dobre zarządzanie swoją firmą i zamiast na dochód patrzy na przychód, co przy sprawnym zarządzaniu firmą jest istotne :) Na infolinii od razu odbiera człowiek (!). Jeśli komuś bardziej zależy na swoim czasie i poważnym traktowaniu niż na niskich kosztach usług bankowych to polecam. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Idea Bank niestety oszukuje.Zakładasz lokatę na nowe środki.Nigdzie nie jest określone co to są nowe środki.Lokata wisi jako 3% do dnia zakończenia lokaty.Następnie w dniu zakończenia lokaty dowiadujesz się że byłą to lokata na 0,1%..Co można powiedzieć o takim Banku.Jaki Pan Czrnecki taki kram.na gieldzie to dopiero robi wałki skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam! Nie polecam tego banku nikomu. Potrafią całkowicie zniechęcić klienta do korzystania z ich usług. W kwietniu 2016r. złożyłam wniosek o założenie Lokaty HAPPY PLUS. Do 5 dni miałam dokonać przelewu. Z przyczyn ode mnie niezależnych (choroba) nie dokonałam przelewu, wniosek wygasł po 5 dniach. W czerwcu 2016r. złożyłam ponownie wniosek o założenie lokaty i wniosek został odrzucony. Po skontaktowaniu się z bankiem dowiedziałam się, że nie mogę skorzystać z interesującego mnie produktu tj. nie mogę założyć Lokaty HAPPY PLUS bo to produkt dla nowych klientów. Tłumaczę Panu na infolinii, iż nigdy nie byłam ich klientem. Niestety usłyszałam, że samo złożenie wniosku powoduje, że nie jestem dla banku już nowym klientem. Pan proponował mi inne, mniej korzystne lokaty, weryfikował wszystkie moje dane umieszczone we wniosku tj. data urodzenia, zamieszkania, nr dowodu, pesel itp. i na koniec stwierdził , że są nie zgodne z danymi we wniosku. Po prostu sugerował, że nie wiem jak się nazywam, gdzie mieszkam itd. KONIEC , nigdy więcej nie skorzystam z usług tego banku. Pozdrawiam i ostrzegam innych. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Z takim bankiem nigdy się nie spotkałam, oszuści i kłamcy. Ludzie którzy tam pracują nie maja pojęcia o swojej pracy i produktach które sprzedają. Przedstawiciel banku Pan Marcin B. przedstawia zupełnie inne warunki niż są w umowie kredytu, która zostaje przesłana do klienta dopiero po 6 tygodniach. Stanowczo odradzam !!! skomentuj opinię (7) »
użytkownik
Ocena:
Jestem posiadaczem kredytu w tym banku. w innych mi się nie udało, a tutaj przy naprawdę małej (w porównaniu z innymi bankami) ilości formalności zdobyłem w końcu kasę na rozwój firmy. Jak na instytucję finansową całkiem korzystne warunki,,, skomentuj opinię (3) »
użytkownik
Ocena:
Koszmar jakiś!!! Internetowa strona banku nie otwiera się od dwóch tygodni,ale jak chcą sprzedać produkt,to dzwonią. Kiedy to się wreszcie wyjaśni??? skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Witam, Idea bank nie jest przyjazny dla osób którzy maja kartę rezydenta, wiec nie polecam tego banku dla obcokrajowców,będziecie mieć problemy tak jak ja, ciężko założyć lokaty w tym banku skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nigdy nie róbcie z nimi nic. Miałem kartę debetową ale jak miałem zablokowane konto , to przez ponad rok nie potrafili nic zrobić albo nie chcieli, bo kaska im leciała, a ja chciałem im spłacił od razu całość ! Wizyty w banku, 100 telefonów , podanie e-mail itd. itd. MASAKRA !!! ŚCIEMA !!! Później wysłali tzw sprawdzacza za 300 zł. Mam konto w PKO i ING ale nawiększą głupotą było skusić się na ich reklamy !!!! \r\nNigdy więcej !!! skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Państwa Bank od 2 tygodni nie umie uruchomić usługi dostępu do naszego konta firmowego w Państwa Banku, dla drugiego wspólnika firmy. Główny Użytkownik Konta od 2 tygodni interweniował kilkakrotnie osobiście w Banku Idea, kilkakrotnie przeprowadził procedurę rejestracji drugiego użytkownika potwierdzając ją telefonicznie z obsługą. Za każdym razem uzyskiwał odpowiedź : w ciągu 24 godzin usługa będzie uruchomiona. Słuchając wyjaśnień Pracowników Państwa Banku mam pewność że : - 50% jest na okresie próbnym lub stażu ( chadzanie z kawą młodych Panienek to bardzo ekscytujący obrazek , jeśli jestem w godzinach przedpołudniowych w Oddziale i polecam zaspańcom) - 25% jest na częściowym etacie Banku, bo pracują na kilku innych etatach dla konkurencji ( szczerość Pana Specjalisty od Faktoringu powaliła mnie totalnie ) - 24% jest zakłopotana bo nie wie gdzie jest toaleta, gdyż razem ze mną przyszli do Banku i rozpoczynają "przypadkowo" 1 dzień pracy - 1 % zostawiam ma muzę, bo melanż już macie. 0,5% gwiazdki zostawiam licząc że nie zgubicie moich pieniędzy do czasu zmiany banku z inna muzą. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Idea Bank powstał dla realizacji jednego celu: zebrania jak największej ilości Klientów. W tym punkcie działa na 5+. W zakresie dodatkowych usług w zakresie obracania powierzonymi funduszami też 5+. Ale cała część działalności polegająca na obiecywanych wsparciach po okresach kadencyjnych w zakresie faktoringów, debetów i innych została tak zbiurokratyzowana że nie udzielają żadnych odpowiedzi, lub propozycje są na poziomie zastaw dom za 1 mln a damy Tobie 20 000 zł, i jeszce babcie z dziadkiem niech się podpiszą z emeryturą. Znany, wszystkim, Właściciel i pomysłodawca tego "galimatiasu" powinien zostać zgłoszony do OSKARA Czerwonej Maliny za ekranizację powieści Gogola " Martwe Dusze". Po "szklanych domach" to kolejny sukces Naszego Rodaka, szkoda że wciąż ludzie dają się oszukiwać. Czy nie planuje Pan Właściciel otworzyć LINI lotniczej w najbliższym Czasie ? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tragedia najgorszy bank w jakim mialem kredyt odradzam wszystkim i przestrzegam. Gwiazdki powinny być na minus. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank z jakim miałam do czynienia. Po zamknięciu firmy dalej spłacałam raty kredytu, po 2 latach przypomnieli sobie, że przecież na koncie firmowym mam generować obroty (konto zamknięte, bo działalność zamknięta - logiczne? Dla nich nie). Co kwartał zatem doliczali mi 200 zł za wysłanie pisma o braku wymaganych obrotów... Pół roku dosyłałam różne dokumenty żeby rozwiązać sprawę i dalej nic. Aby spłacić przedwcześnie kredyt kosztuje mnie to 4% kary i jeszcze robią problemy żeby spłacić całość... Nigdy więcej nic wspólnego z tym bankiem... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Gorszego banku nie widziałam!!!Nie dałabym ani pół gwiazdki temu bankowi ale nie ma takiej możliwości, żeby wyrazić swoją opinię. Założyłam konto firmowe w Idea banku na początku maja wraz z kredytem dla firm. Do dnia dzisiejszego a mamy już 6 czerwca nie mogę korzystać z tego konta ani aktywować swojej karty do konta przez internet , ponieważ jak wchodzę na moje konto -system informuje mnie ,że nie posiadam ani konta ani karty debetowej !!! Nie widzę na nim wpłaconych w kasie banku pieniędzy. Chociaż kartę dostałam już miesiąc temu a ratę kredytu sobie ściągają!!! Warunkiem nie naliczenia opłaty dodatkowej w kredycie na kwotę 1 500 zł jest robienie na tym koncie obrotów wraz z zapłatami kontrahentom za faktury. Niestety bank otwarł mi konto na starej platformie idea/ jak twierdzą/ a moje dane zostały zaciągnięte już przez nowy system Idea cloud. Ale tylko dane czyli nazwa firmy i nic poza tym. Wpłaciłam pieniądze w kasie banku ale okazuje się ,że już ich nie mogę wypłacić. Pani w oddziale pisze reklamacje do centrali i PROSI ICH o jednorazowy ,darmowy przelew na inne moje konto!!!! Od miesiąca interweniuję parę naście razy na infolinii, bez skutecznie !!! Pani "osobisty opiekun"nie odbiera telefonów. Dzisiaj po raz kolejny usłyszałam na infolinii, że dzisiaj usterka zostanie usunięta -niestety ,tylko obiecanki - DALEJ KONTO INTERNETOWE NIE DZIAŁA!!!! A pewnie karę za nie robienie obrotu na koncie będą chcieli naliczyć. Brak mi już słów i nerwów, bo na telefonach na infolinii straciłam już 5 godzin !! Pomóżcie mi , do kogo mam zadzwonić ,żeby rozwiązać ten problem?? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Uwaga na karty kredytowe w tym banku!!!! Wiem, że trzeba sprawdzać regulamin przed podpisaniem umowy, ale myślałem, że karta kredytowa to produkt tak wystandaryzowany na rynku, że nikt nie będzie próbował mnie oszukać. Okazało się, że naliczyli sobie prowizję \"za udzielenie kredytu\" w wysokości 4,99% co daje 1000 PLN przy limicie kredytowym 20 tys. PLN. Czy jeszcze jakis inny bank pobiera taką prowizję od karty kredytowej? Ja miałem karty w trzech bankach do tej pory i żaden nie pobierał. Ale to jeszcze nie wszystko. Przy podpisaniu umowy o kartę kredytową zmieniają rodzaj konta na Kredyt i konto bezpłatne staje się bardzo drogim kontem. Praktyki tego banku można skomentować tylko słowem zaczynającym się na z...\r\nDodatkow ich system transakcyjny to jakieś dzidowstwo. Wieczne problemy z logowaniem. Zawiesza się przy przeglądaniu historii transakcji. Najgorszy bank, w którym miałem konto!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Początki współpracy, konto na firmę, ale póki co wszystko dobrze. Z dużym kredytem zaufania daję 4. Jak za rok będzie równie dobrze, to dam więcej. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam tam konto firmowe i było ok do czasu gdy nie wpadli na genialny pomysł jak skomplikować życie Klientom i wprowadzili nowy interfejs dla bankowości elektronicznej. Wykonywanie przelewów to prawdziwy pożeracz czasu. Nie ma koszyka przelewów więc każdy trzeba wykonać osobno. Żeby wydrukować potwierdzenie trzeba najpierw pobrać dokument, potem poczekać na wiadomość z linkiem, otworzyć pdf drugi raz i dopiero można drukować. Chciałbym poznać tego genialnego informatyka, który stworzył to cacko i zatrudnić go u siebie do robienia przelewów. Ciekawe ile by geniusz wytrzymał zanim zacząłby psioczyć na własny program. Na marginesie grafika i wyszukiwarka tez działają do bani. Ten interfejs jest tak irytujący, że postanowiłem zmienić bank. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Love-hate relationship. Love - gdyż czasem są fajne lokaty. Do niedawna można było online zmienić lokatę na nieodnawialną, teraz niestety trzeba zrywać, gdy lokata automatycznie się odnowi na nowych warunkach. Hate - bazar z lokatami. Zamiast jednej spójnej konkurencyjnej oferty, lokaty trzeba łapać w locie, gdy się pojawią. W poniedziałek rano zauważyłem fajną lokatę na 3%, przelałem środki na konto, gdyż uznałem, że tak będzie wygodnie, a po południu lokaty już nie było. Środki poszły więc na jakiś czas do konkurencji. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jak u nich mam kredyt hipoteczny. Przy podpisywaniu umowy zmuszono mnie do "dobrowolnego" ubezpieczenia /polisolokata w TU Europa (gdybym nie przystąpiła nie dostałąbym kredytu). Zgroza. 4 656zł pierwszej wpłąty wliczone w kredyt. Przez 15 lat muszę wpłącać 136zł, z czego 36zł jest odciągane na obsługę dla TU Europa. na dzień dzisiejszy przy moich wpłatach 10 484,00zł, wartość tego badziewia wynosi 4 366,07zł. Omijać ten bank z daleka. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Przez lata byłem związany firmowym kontem z jednym z najpopularniejszych banków w Polsce, z lenistwa czy przyzwyczajenia, nie wiem, wiem natomiast, że dużo straciłem współpracując z tym bankiem. Rok temu przeniosłem się do IdeaBank i wreszcie jestem usatysfakcjonowany - darmowe przelewy, zero opłat za prowadzenie konta, i jeszcze bardzo przyjazny system IdeaCloud. polecam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Kredyt w Idea banku - największe chamstwo z jakim miałem do czynienia, liczę na to że ruszy pozew zbiorowy Posiadanie konta firmowego i karty kosztuje mnie jakies 35zł/miesiąc Leasing podsumuję tak - klienci nie zapłacą tobie w terminie za robotę , nie masz za co zapłacić , po miesiącu idea leasing konfiskuje przedmiot, a Ty dostajesz natychmiastową egzekucję na całą kwotę leasingu. Pisze i tak czytam to co piszę, łapie się za głowę że piszę o banku a brzmi jakbym pisał o mafii. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Bardzo żałuję, że rozpoczęłam z nimi współpracę. Bałagan tam maja taki, że szkoda gadać. Nikt nic nie wie. Nie można sie dowiedzieć czegokolwiek w "recepcji" tylko trzeba się umawiać z doradcą. Oszukują bazując na nie wiedzy klienta. Moja ocena dla tego bałaganu to - 4 gwiazdki. ( minus cztery) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
cały ten bank powinien nazywać się antyidea - po prostu ręce na ziemi leżą - poziom obsługi - dno, kompetencja lub inaczej robienie dobrej miny w kompilacji z brakiem wiedzy - dno, jeżeli pracownik nie jest bystry - to chociaż nauczcie go ładnie kłamać, że system, pech, sędzia zrządzenie losu.. Nie radzę nikomu udzielać pełnomocnictw do konta - bo jak jesteście np. 2 lata za granica i skończy wam się lokata to ta kasa leży na koncie technicznym przez ten czas oprocentowana na 0 (ZERO) - a wasz pełnomocnik nic nie może zrobić bo pełnomocnictwa zmieniają się chyba kadorazowo do każdej operacji- TAKIEGO BRAKO PROFESJONALIZMU I NASTAWIENIA NA KLIENT TO NIE WIDZIAŁEM W ŻADNYM BANKU , NIGDZIE !!!!!!!!!! TYM KIERUJE CHYBA JAKIŚ BYŁY .......... (wpisać dowolne słowo) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Omijać z daleka,chciałem założyć lokatę na 3 miesiące na 4%,po zalogowaniu i formalnościach,przelałem kasę.Okazało się że zamknąłem sobie sam lokatę,jakim cudem,to już sam bank wie.Nic nie robiłem,tłumaczenia banku to jasna kpina.Przez telefon przy próbie wyjaśnienia oferowano mi nowa lokatę na 2.4 %-żenada.Nigdy więcej takich wynalazków.Tyle w tym temacie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jeszcze takiego bałaganu w żadnym banku nie spotkałem, jest mi aż przykro. Chciałem zamknąć rachunek i od 2 miesięcy bank mnie zwodzi. Pierwsza próba- zgodnie ze wskazówkami , w oddziale banku. Pan poinformował mnie że mają zamieszanie personalne i nie wie jakie kompetencje posiada na dzisiejszy dzień i nie wie czy może to zrobić , ale zapewnił mnie że na pewno oddzwoni jutro (nawet zrobił kopię dowodu osobistego) i powiedział że nawet do mnie do domu podjedzie jeżeli się wszystko uspokoi. Oczywiście do dzisiaj nie oddzwonił. do tego oddziału tłukłem się 2 godziny w korkach z dwoma dzieciakami :(. Nic kolejny telefon i kolejna próba-list polecony który dotarł do celu bo mam potwierdzenie, niestety Bank twierdzi że nie otrzymał listu- I kolejny miesiąc opłat. DLA MNIE NACIĄGACZE BEZ KLASY!!!!!!! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Tragedia. System nie działa. Od paru m-cy interweniuje, e-maile, listy, telefony. Nikt nie jest w stanie pomóc. Może się jakiś dyrektor tym zainteresuje. Czy po prostu chodzi o naliczanie kary klientowi z tego powodu i udać, że jest wszystko ok jak twierdzą z ich strony. Bank zdzierca, nie polecam. Może sie pomylili na paru klientach i są oni zadowoleni. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam u nich kredyt, który jak chciałem wcześniej spłacić, to usłyszałem, że muszę zapłacić 5% odstępnego, ale nie mam tego w umowie, jak się doczytał doradca, to nawet nie przeprosił. Potem usłyszałem, że już nigdy nie będę ich klientem jak to zrobię - ręce mi opadły. Nie zwracają ubezpieczenia kredytu jeśli wcześniej spłacę chociaż to ja jestem ubezpieczony, a nie oni. Kopię umowy z archiwum chciałem, bo zalałem i była nieczytelna jedna strona, u jednego doradcy koszt 40 zł u innego za darmo, totalna samowola. Na stronie nie działają pytania do doradcy. Pobierają opłaty za nie aktywną kartę, której z automatu nie wysyłają ( chociaż doradca twierdzi że tak jest ). Proponują konto za 0 zł jeśli będę wydawał min 300 zł tą kartą, całą wypłatę wydaję tą kartą i ani razu nie było u nich 0 zł. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Pół gwiazdki tylko dlatego, że coś takiego w ogóle istnieje, a nie powinno, no chyba że ku przestrodze. Kredyty tylko dla naprawdę bogatych. Warunki kosmiczne i nie chodzi mi tu o podstawowe parametry kredytu, ale te okołokredytowe. Kredyt na działalność i 30% ubezpieczenia od utraty zysku bez możliwości rezygnacji z tegoż o czym zostałem poinformowany w dniu podpisywania umowy ! Prowizja za przyznanie to jedno, ale za wcześniejszą spłatę 5% !!! Monit listowny, bo kwartalnie nie zapewniłem wystarczających obrotów na rachunku 200 PLN !!! Dobrze radzę się zastanowić przed wzięciem tam kredytu. Oddziałów na lekarstwo. Strona może być. Przyznany do obsługi konsultant po rezygnacji z pracy nie został zastąpiony innym, więc komunikacja siadła. Generalnie dobry marketing i marnie wyglądająca rzeczywistość. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Wysłałem pismo z formularza kontaktowego, czy dostali wypowiedzenie umowy z mojej strony - brak odzewu. Kiedyś chciałem porozmawiać na czacie - czas oczekiwania 1min, W praktyce 30min bez odzewu (tylko dziwne filmiki w oczekiwaniu na rozmowę z konsultantem). Albo stroją sobie żarty z ludzi albo nie potrafią obsługiwać posiadanych narzędzi. To jest kpina a nie bank. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam dużo warunków trzeba spełniać przy zaciągniętym kredycie - a każdy monit 200zł. Bardzo sympatyczne opłaty za wcześniejszą spłatę kredytu. Biorę pożyczkę w innym banku i spłacam ten syf Powodzenia skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
stosują podwójne karanie za niepełny obrót na koncie rośnie marża o 2 p.p i 200 zł. za monit za niedokonywanie transakcji na 400 zł. 35 zł kary(opłaty za kartę) Przez telefon rozmowa z samymi niekompetentnymi osobami Najgorszy bank o wielu rzeczach trzeba samemu przeczytać w umowie bo ten co proponuje kredyt sam albo nie wie albo nie powie mimo, że płacę na czas raty to i tak jestem karany (obrót na koncie) jak dla mnie to nie bank tylko lichwa w gangsterskim wydaniu skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jeden z najgorszych banków. Nigdy więcej konta kredytu w tym złodziejskim banku. Sprawę złozyłem do UOKIKu, Rzecznika Praw Konsumentów i czekam, co nie przeszkadza bankowi okradac mnie najdroższym monitem na rynku za 200 zł co miesiąc Złodziejskie praktyki bank opanował do perfekcji. Ma 30 dni na reklamację w 29 piszą że twoja skarganie bedzie rozpatrzona bo musisz dosłać coś tam dosyłasz i mija kolejne 30 dni, w tym czasie kolejny monit za 200 zł !!!! i tak w kólko przez 5 miesięcy Uciekajcie z tego banku jak najdalej !!!! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Odradzam wszystkim pożyczki w Idea Bank!!! brak kontaktów, brak kompetencji, o zwykły harmonogram pożyczki nie mogę się doprosić, muszę płacić tę sumę co wyślą smsem, a nie daj boże spóźnisz się o jeden dzień spłaty, to odraz odnajdą cie i narzuca odsetki, świnie skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
niekompetentny zespół ludzi w oddziałach, powinni nazywać się "doradcy oszuści" lub "doradcy naciągacze", sam bank ma słabe pojęcie o bankowości i obsłudze klientów, nie przysyłają kart gdy minie ich termin, oprocentowanie kredytów zmienia się pomimo umowy, co innego mówią w centrali przez telefon, co innego w oddziale, a kompletny rozjazd jest przez internet, naprawdę szczerze NIE POLECAM ! to nie hejt, omijajcie ich z daleka skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Podejmę się współpracy z osobami, które zostały oszukane, jak ja przez pośrednika Idea Bank i chcę stworzyć listę pokrzywdzonych przez ten bank poprzez napisanie pozwu zbiorowego do Europejskiego Trybunału Praw Człowieka. Bardzo proszę o współpracę, ponieważ nie uda nam się wygrać z tym Bankiem w Polsce. Dlatego chcę współpracy z Państwem, którzy zostali oszukani przez ten Bank. Nie bójmy się przeciwstawić złodziejskiej instytucji. Czekam na szybkie odpowiedzi na meila. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ten "bank" to jest komedia, jeśli traktujecie swój biznes i pieniądze poważnie to nie korzystajcie z usług tej instytucji. Odradzam kredyt, odradzam faktoring, odradzam leasing. Generalnie szkoda czasu. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam! Niekompetentna, celowo wprowadzająca w błąd obsługa, kiepski system transakcyjny (cloud). Jak dla mnie bank oszustów i naciagaczy. skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »