Idea Bank

Adres siedziby:
Idea Bank SA
ul. Przyokopowa 33
01-208 Warszawa

Infolinia Idea Banku:
22 101 10 10
801 999 111

(1108 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Idea Bank został stworzony, by wspomagać osoby przedsiębiorcze w realizacji ich marzeń o własnym biznesie. Chcemy służyć pomocą przy …

zobacz więcej »

Dodaj opinię

1108 Opinie

użytkownik
Ocena:
Idea Bank powstał dla realizacji jednego celu: zebrania jak największej ilości Klientów. W tym punkcie działa na 5+. W zakresie dodatkowych usług w zakresie obracania powierzonymi funduszami też 5+. Ale cała część działalności polegająca na obiecywanych wsparciach po okresach kadencyjnych w zakresie faktoringów, debetów i innych została tak zbiurokratyzowana że nie udzielają żadnych odpowiedzi, lub propozycje są na poziomie zastaw dom za 1 mln a damy Tobie 20 000 zł, i jeszce babcie z dziadkiem niech się podpiszą z emeryturą. Znany, wszystkim, Właściciel i pomysłodawca tego "galimatiasu" powinien zostać zgłoszony do OSKARA Czerwonej Maliny za ekranizację powieści Gogola " Martwe Dusze". Po "szklanych domach" to kolejny sukces Naszego Rodaka, szkoda że wciąż ludzie dają się oszukiwać. Czy nie planuje Pan Właściciel otworzyć LINI lotniczej w najbliższym Czasie ? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tragedia najgorszy bank w jakim mialem kredyt odradzam wszystkim i przestrzegam. Gwiazdki powinny być na minus. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank z jakim miałam do czynienia. Po zamknięciu firmy dalej spłacałam raty kredytu, po 2 latach przypomnieli sobie, że przecież na koncie firmowym mam generować obroty (konto zamknięte, bo działalność zamknięta - logiczne? Dla nich nie). Co kwartał zatem doliczali mi 200 zł za wysłanie pisma o braku wymaganych obrotów... Pół roku dosyłałam różne dokumenty żeby rozwiązać sprawę i dalej nic. Aby spłacić przedwcześnie kredyt kosztuje mnie to 4% kary i jeszcze robią problemy żeby spłacić całość... Nigdy więcej nic wspólnego z tym bankiem... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Gorszego banku nie widziałam!!!Nie dałabym ani pół gwiazdki temu bankowi ale nie ma takiej możliwości, żeby wyrazić swoją opinię. Założyłam konto firmowe w Idea banku na początku maja wraz z kredytem dla firm. Do dnia dzisiejszego a mamy już 6 czerwca nie mogę korzystać z tego konta ani aktywować swojej karty do konta przez internet , ponieważ jak wchodzę na moje konto -system informuje mnie ,że nie posiadam ani konta ani karty debetowej !!! Nie widzę na nim wpłaconych w kasie banku pieniędzy. Chociaż kartę dostałam już miesiąc temu a ratę kredytu sobie ściągają!!! Warunkiem nie naliczenia opłaty dodatkowej w kredycie na kwotę 1 500 zł jest robienie na tym koncie obrotów wraz z zapłatami kontrahentom za faktury. Niestety bank otwarł mi konto na starej platformie idea/ jak twierdzą/ a moje dane zostały zaciągnięte już przez nowy system Idea cloud. Ale tylko dane czyli nazwa firmy i nic poza tym. Wpłaciłam pieniądze w kasie banku ale okazuje się ,że już ich nie mogę wypłacić. Pani w oddziale pisze reklamacje do centrali i PROSI ICH o jednorazowy ,darmowy przelew na inne moje konto!!!! Od miesiąca interweniuję parę naście razy na infolinii, bez skutecznie !!! Pani "osobisty opiekun"nie odbiera telefonów. Dzisiaj po raz kolejny usłyszałam na infolinii, że dzisiaj usterka zostanie usunięta -niestety ,tylko obiecanki - DALEJ KONTO INTERNETOWE NIE DZIAŁA!!!! A pewnie karę za nie robienie obrotu na koncie będą chcieli naliczyć. Brak mi już słów i nerwów, bo na telefonach na infolinii straciłam już 5 godzin !! Pomóżcie mi , do kogo mam zadzwonić ,żeby rozwiązać ten problem?? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Uwaga na karty kredytowe w tym banku!!!! Wiem, że trzeba sprawdzać regulamin przed podpisaniem umowy, ale myślałem, że karta kredytowa to produkt tak wystandaryzowany na rynku, że nikt nie będzie próbował mnie oszukać. Okazało się, że naliczyli sobie prowizję \"za udzielenie kredytu\" w wysokości 4,99% co daje 1000 PLN przy limicie kredytowym 20 tys. PLN. Czy jeszcze jakis inny bank pobiera taką prowizję od karty kredytowej? Ja miałem karty w trzech bankach do tej pory i żaden nie pobierał. Ale to jeszcze nie wszystko. Przy podpisaniu umowy o kartę kredytową zmieniają rodzaj konta na Kredyt i konto bezpłatne staje się bardzo drogim kontem. Praktyki tego banku można skomentować tylko słowem zaczynającym się na z...\r\nDodatkow ich system transakcyjny to jakieś dzidowstwo. Wieczne problemy z logowaniem. Zawiesza się przy przeglądaniu historii transakcji. Najgorszy bank, w którym miałem konto!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Początki współpracy, konto na firmę, ale póki co wszystko dobrze. Z dużym kredytem zaufania daję 4. Jak za rok będzie równie dobrze, to dam więcej. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam tam konto firmowe i było ok do czasu gdy nie wpadli na genialny pomysł jak skomplikować życie Klientom i wprowadzili nowy interfejs dla bankowości elektronicznej. Wykonywanie przelewów to prawdziwy pożeracz czasu. Nie ma koszyka przelewów więc każdy trzeba wykonać osobno. Żeby wydrukować potwierdzenie trzeba najpierw pobrać dokument, potem poczekać na wiadomość z linkiem, otworzyć pdf drugi raz i dopiero można drukować. Chciałbym poznać tego genialnego informatyka, który stworzył to cacko i zatrudnić go u siebie do robienia przelewów. Ciekawe ile by geniusz wytrzymał zanim zacząłby psioczyć na własny program. Na marginesie grafika i wyszukiwarka tez działają do bani. Ten interfejs jest tak irytujący, że postanowiłem zmienić bank. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Love-hate relationship. Love - gdyż czasem są fajne lokaty. Do niedawna można było online zmienić lokatę na nieodnawialną, teraz niestety trzeba zrywać, gdy lokata automatycznie się odnowi na nowych warunkach. Hate - bazar z lokatami. Zamiast jednej spójnej konkurencyjnej oferty, lokaty trzeba łapać w locie, gdy się pojawią. W poniedziałek rano zauważyłem fajną lokatę na 3%, przelałem środki na konto, gdyż uznałem, że tak będzie wygodnie, a po południu lokaty już nie było. Środki poszły więc na jakiś czas do konkurencji. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jak u nich mam kredyt hipoteczny. Przy podpisywaniu umowy zmuszono mnie do "dobrowolnego" ubezpieczenia /polisolokata w TU Europa (gdybym nie przystąpiła nie dostałąbym kredytu). Zgroza. 4 656zł pierwszej wpłąty wliczone w kredyt. Przez 15 lat muszę wpłącać 136zł, z czego 36zł jest odciągane na obsługę dla TU Europa. na dzień dzisiejszy przy moich wpłatach 10 484,00zł, wartość tego badziewia wynosi 4 366,07zł. Omijać ten bank z daleka. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Przez lata byłem związany firmowym kontem z jednym z najpopularniejszych banków w Polsce, z lenistwa czy przyzwyczajenia, nie wiem, wiem natomiast, że dużo straciłem współpracując z tym bankiem. Rok temu przeniosłem się do IdeaBank i wreszcie jestem usatysfakcjonowany - darmowe przelewy, zero opłat za prowadzenie konta, i jeszcze bardzo przyjazny system IdeaCloud. polecam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Kredyt w Idea banku - największe chamstwo z jakim miałem do czynienia, liczę na to że ruszy pozew zbiorowy Posiadanie konta firmowego i karty kosztuje mnie jakies 35zł/miesiąc Leasing podsumuję tak - klienci nie zapłacą tobie w terminie za robotę , nie masz za co zapłacić , po miesiącu idea leasing konfiskuje przedmiot, a Ty dostajesz natychmiastową egzekucję na całą kwotę leasingu. Pisze i tak czytam to co piszę, łapie się za głowę że piszę o banku a brzmi jakbym pisał o mafii. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Bardzo żałuję, że rozpoczęłam z nimi współpracę. Bałagan tam maja taki, że szkoda gadać. Nikt nic nie wie. Nie można sie dowiedzieć czegokolwiek w "recepcji" tylko trzeba się umawiać z doradcą. Oszukują bazując na nie wiedzy klienta. Moja ocena dla tego bałaganu to - 4 gwiazdki. ( minus cztery) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
cały ten bank powinien nazywać się antyidea - po prostu ręce na ziemi leżą - poziom obsługi - dno, kompetencja lub inaczej robienie dobrej miny w kompilacji z brakiem wiedzy - dno, jeżeli pracownik nie jest bystry - to chociaż nauczcie go ładnie kłamać, że system, pech, sędzia zrządzenie losu.. Nie radzę nikomu udzielać pełnomocnictw do konta - bo jak jesteście np. 2 lata za granica i skończy wam się lokata to ta kasa leży na koncie technicznym przez ten czas oprocentowana na 0 (ZERO) - a wasz pełnomocnik nic nie może zrobić bo pełnomocnictwa zmieniają się chyba kadorazowo do każdej operacji- TAKIEGO BRAKO PROFESJONALIZMU I NASTAWIENIA NA KLIENT TO NIE WIDZIAŁEM W ŻADNYM BANKU , NIGDZIE !!!!!!!!!! TYM KIERUJE CHYBA JAKIŚ BYŁY .......... (wpisać dowolne słowo) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Omijać z daleka,chciałem założyć lokatę na 3 miesiące na 4%,po zalogowaniu i formalnościach,przelałem kasę.Okazało się że zamknąłem sobie sam lokatę,jakim cudem,to już sam bank wie.Nic nie robiłem,tłumaczenia banku to jasna kpina.Przez telefon przy próbie wyjaśnienia oferowano mi nowa lokatę na 2.4 %-żenada.Nigdy więcej takich wynalazków.Tyle w tym temacie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jeszcze takiego bałaganu w żadnym banku nie spotkałem, jest mi aż przykro. Chciałem zamknąć rachunek i od 2 miesięcy bank mnie zwodzi. Pierwsza próba- zgodnie ze wskazówkami , w oddziale banku. Pan poinformował mnie że mają zamieszanie personalne i nie wie jakie kompetencje posiada na dzisiejszy dzień i nie wie czy może to zrobić , ale zapewnił mnie że na pewno oddzwoni jutro (nawet zrobił kopię dowodu osobistego) i powiedział że nawet do mnie do domu podjedzie jeżeli się wszystko uspokoi. Oczywiście do dzisiaj nie oddzwonił. do tego oddziału tłukłem się 2 godziny w korkach z dwoma dzieciakami :(. Nic kolejny telefon i kolejna próba-list polecony który dotarł do celu bo mam potwierdzenie, niestety Bank twierdzi że nie otrzymał listu- I kolejny miesiąc opłat. DLA MNIE NACIĄGACZE BEZ KLASY!!!!!!! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Tragedia. System nie działa. Od paru m-cy interweniuje, e-maile, listy, telefony. Nikt nie jest w stanie pomóc. Może się jakiś dyrektor tym zainteresuje. Czy po prostu chodzi o naliczanie kary klientowi z tego powodu i udać, że jest wszystko ok jak twierdzą z ich strony. Bank zdzierca, nie polecam. Może sie pomylili na paru klientach i są oni zadowoleni. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam u nich kredyt, który jak chciałem wcześniej spłacić, to usłyszałem, że muszę zapłacić 5% odstępnego, ale nie mam tego w umowie, jak się doczytał doradca, to nawet nie przeprosił. Potem usłyszałem, że już nigdy nie będę ich klientem jak to zrobię - ręce mi opadły. Nie zwracają ubezpieczenia kredytu jeśli wcześniej spłacę chociaż to ja jestem ubezpieczony, a nie oni. Kopię umowy z archiwum chciałem, bo zalałem i była nieczytelna jedna strona, u jednego doradcy koszt 40 zł u innego za darmo, totalna samowola. Na stronie nie działają pytania do doradcy. Pobierają opłaty za nie aktywną kartę, której z automatu nie wysyłają ( chociaż doradca twierdzi że tak jest ). Proponują konto za 0 zł jeśli będę wydawał min 300 zł tą kartą, całą wypłatę wydaję tą kartą i ani razu nie było u nich 0 zł. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Pół gwiazdki tylko dlatego, że coś takiego w ogóle istnieje, a nie powinno, no chyba że ku przestrodze. Kredyty tylko dla naprawdę bogatych. Warunki kosmiczne i nie chodzi mi tu o podstawowe parametry kredytu, ale te okołokredytowe. Kredyt na działalność i 30% ubezpieczenia od utraty zysku bez możliwości rezygnacji z tegoż o czym zostałem poinformowany w dniu podpisywania umowy ! Prowizja za przyznanie to jedno, ale za wcześniejszą spłatę 5% !!! Monit listowny, bo kwartalnie nie zapewniłem wystarczających obrotów na rachunku 200 PLN !!! Dobrze radzę się zastanowić przed wzięciem tam kredytu. Oddziałów na lekarstwo. Strona może być. Przyznany do obsługi konsultant po rezygnacji z pracy nie został zastąpiony innym, więc komunikacja siadła. Generalnie dobry marketing i marnie wyglądająca rzeczywistość. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Wysłałem pismo z formularza kontaktowego, czy dostali wypowiedzenie umowy z mojej strony - brak odzewu. Kiedyś chciałem porozmawiać na czacie - czas oczekiwania 1min, W praktyce 30min bez odzewu (tylko dziwne filmiki w oczekiwaniu na rozmowę z konsultantem). Albo stroją sobie żarty z ludzi albo nie potrafią obsługiwać posiadanych narzędzi. To jest kpina a nie bank. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam dużo warunków trzeba spełniać przy zaciągniętym kredycie - a każdy monit 200zł. Bardzo sympatyczne opłaty za wcześniejszą spłatę kredytu. Biorę pożyczkę w innym banku i spłacam ten syf Powodzenia skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
stosują podwójne karanie za niepełny obrót na koncie rośnie marża o 2 p.p i 200 zł. za monit za niedokonywanie transakcji na 400 zł. 35 zł kary(opłaty za kartę) Przez telefon rozmowa z samymi niekompetentnymi osobami Najgorszy bank o wielu rzeczach trzeba samemu przeczytać w umowie bo ten co proponuje kredyt sam albo nie wie albo nie powie mimo, że płacę na czas raty to i tak jestem karany (obrót na koncie) jak dla mnie to nie bank tylko lichwa w gangsterskim wydaniu skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jeden z najgorszych banków. Nigdy więcej konta kredytu w tym złodziejskim banku. Sprawę złozyłem do UOKIKu, Rzecznika Praw Konsumentów i czekam, co nie przeszkadza bankowi okradac mnie najdroższym monitem na rynku za 200 zł co miesiąc Złodziejskie praktyki bank opanował do perfekcji. Ma 30 dni na reklamację w 29 piszą że twoja skarganie bedzie rozpatrzona bo musisz dosłać coś tam dosyłasz i mija kolejne 30 dni, w tym czasie kolejny monit za 200 zł !!!! i tak w kólko przez 5 miesięcy Uciekajcie z tego banku jak najdalej !!!! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Odradzam wszystkim pożyczki w Idea Bank!!! brak kontaktów, brak kompetencji, o zwykły harmonogram pożyczki nie mogę się doprosić, muszę płacić tę sumę co wyślą smsem, a nie daj boże spóźnisz się o jeden dzień spłaty, to odraz odnajdą cie i narzuca odsetki, świnie skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
niekompetentny zespół ludzi w oddziałach, powinni nazywać się "doradcy oszuści" lub "doradcy naciągacze", sam bank ma słabe pojęcie o bankowości i obsłudze klientów, nie przysyłają kart gdy minie ich termin, oprocentowanie kredytów zmienia się pomimo umowy, co innego mówią w centrali przez telefon, co innego w oddziale, a kompletny rozjazd jest przez internet, naprawdę szczerze NIE POLECAM ! to nie hejt, omijajcie ich z daleka skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Podejmę się współpracy z osobami, które zostały oszukane, jak ja przez pośrednika Idea Bank i chcę stworzyć listę pokrzywdzonych przez ten bank poprzez napisanie pozwu zbiorowego do Europejskiego Trybunału Praw Człowieka. Bardzo proszę o współpracę, ponieważ nie uda nam się wygrać z tym Bankiem w Polsce. Dlatego chcę współpracy z Państwem, którzy zostali oszukani przez ten Bank. Nie bójmy się przeciwstawić złodziejskiej instytucji. Czekam na szybkie odpowiedzi na meila. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ten "bank" to jest komedia, jeśli traktujecie swój biznes i pieniądze poważnie to nie korzystajcie z usług tej instytucji. Odradzam kredyt, odradzam faktoring, odradzam leasing. Generalnie szkoda czasu. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam! Niekompetentna, celowo wprowadzająca w błąd obsługa, kiepski system transakcyjny (cloud). Jak dla mnie bank oszustów i naciagaczy. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Osobiście, mam wyrobiony pogląd na temat tego dziadostwa... NACIĄGACZE, WYŁUDZACZE I ŚCIEMNIACZE ! Wydzwaniali do mnie przez miesiąc zachwalając ofertę kredytu na bazie obrotów. Dałem się skusić - wysłałem wszystkie dane, obroty na kontach, bilans za rok ubiegły. Od tego czasu 0 (ZERO ) Kontaktu ! Pan konsultant nie odpowiada na e-maile i telefony. Dla mnie jest to wyłudzenie - stracili zainteresowanie moją osobą jak tylko wyłudzili podstępem poufne dane dot. kont firmy i obrotów. Po co im to ? Bóg raczy wiedzieć.. Do tego, wczoraj, zadzwonili jak gdyby nigdy nic, "paląc głupa" i oferując swoje usługi. Spuściłem dziadostwo na drzewo używajac słów uznanych powszechnie jako obraźliwe Jak to mówią - Co dajesz - to dostajesz ! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
najgorszy bank z jakim w życiu się spotkałam. doradcy niekompetentni, chamscy, niekomunikatywni!odradzam placówkę przy ul. szlak w krakowie! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dramat!!! To nieprawdopodobne co się tam dzieje! wzielam tam kredyt firmowy, na który namowila mnie wolna agentka banku idea. ostrzegam! Nie brac tam kredytow! co miesiąc!!!! splata raty a druga tyle niby to ubezpieczenie, faktoringi i inne wymysły!!! Czyli biezesz 100.000 tys, rata jest np. 2000 zl z odsetkami a drugie tyle kosztuje albo ubezpieczenie albo faktoring! I to sa stracone pieniądze! Bank bierze je sobie do kieszeni! Obliczylam ze za akres kredytowania buduje im domek za 600 tys złotych! tylko z tych pieniędzy co im trzeba placic dodatkowo! Nie mowie tu o ratach i odsetkach. To osobno. Porazka, lichwa i tyle. Rece daleko od nich. a przy podpisywaniu umowy, nazywalo się ze z faktoringu korzystać nie trzeba, ale rate za niego placic trzeba, ale to później wejdzie we wszystkie koszty! No to ok, splace wcześniej kredyt.... mysle... guzik! Wlasnie się dowiedziałam (bo poszlam w końcu do placówki jak z konta zniknelo paręnaście tysięcy, ponoc na koncie pomocniczym, a już 2 miesiące nie mogę się doprosić o zwrot pieniędzy..!!!), ze te pieniądze na faktoring, wynoszące dokładnie raz jeszcze tyle samo zo rata z odsetkami sa dla nich i je w żaden sposób nie odzyskam. Place haracz za to ze udzielili mi kredyt. Lichwa i tyle. Koncze wspolprace z nimi, zrywam umowę i zamierzam naglosnic wszystko w prasie,zeby ostrzec innych. A slyszalam najlepsza rzecz: maja produkt teraz, gdzie pobierają za udzielenie kredytu 40% !!!!! lichwa? a jakze!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ja jestem pozytywnie zaskoczony jakością obsługi i wpłatomatem skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
wziolem kredyt w wysokosci 13 tys zl mam po dwoch latach mimo wpluwu splacic 24 tys tak wyglada ten bank skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Miało być konto Firma to ja z premią 900+. Minęły dwa miesiące od założenia konta a ja dalej czekam na przeniesienie na platformę Idea Cloud aby móc korzystać z premii. W między czasie z 900+ zrobiło się 600+ a pewnie zanim się doczekam przeniesienia wszystkie premie ulegną zakończeniu - podobno mają problem z "migracją kont" - ale co mnie to obchodzi. Kontakt - był bardzo dobry w momencie zakładania konta - po założeniu - dramat skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Od pół roku jestem zadowoloną klientką idea banku. Mam konto osobiste i jest prowadzone bez zarzutu. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam kilkanaście lokat na różne, raczej dłuższe okresy. Gdy założyłem ostatnią, na 3 lata, okazało się, że nie da się już wyłączyć jej odnawialności. Nie uśmiecha mi się, pamiętać o terminie zapadalności za 3 lata. Zresztą z przyczyn czysto spadkowych, zostawianie lokaty bez dyspozycji na taki okres jest nierozsądne. Napisałem maila do Banku przez ich stronę - żadnego odzewu. dodzwoniłem się na infolinię. Pani była miła, ale potwierdziła, że lokatę można edytować tylko przez telefon lub w oddziale. okazało się, że przez telefon się nie da, bo musiałbym przesłać skan dowodu mailem. Jak mailem, skoro na poprzedni nikt nie odpowiedział. Kiedy dowiedziałbym się, że skany trafiły w odpowiednie miejsce. Zdecydowałem się na wizytę w oddziale. Poszedłem do punktu we Włocławku (to pokój w biurowcu w centrum) o godz 15,30. Drzwi zamknięte. Informacja na drzwiach: czynne od 9.00 do 17.00. Żadnej informacji czy będzie dziś czynne, czy może już zlikwidowane. Pomyślałem sobie, że skoro nikt tu nie oferuje bankowych produktów, to po co bank zbiera te lokaty? Chyba warto w takiej sytuacji zrezygnować z lokaty. Na szczęście możliwe jest zerwanie i podanie numeru konta do zwrotu środków. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Fatalny bank. Mam u nich kredyt i konto firmowe. Zamierzam spłacić ten kredyt niezależnie od kosztów i nie mieć z nimi do czynienia. Zresztą bez przerwy i tak tylko doliczają opłaty a to za dodatkową informację. Ostatnio zostałam potraktowano lekceważąco przez ich pracownika. Na moje argumenty iż potwierdzenie przesłałam mailem w pdf otrzymywałam jedną odpowiedź "proszę przesłać pocztą" itd... Po przesłaniu dokumentów pocztą -tych samych tylko wydrukowanych i tak dostałam informacje o dodatkowej opłacie zresztą kolejnej. Chyba chodzi im o to aby naciągać swoich klientów. Kredyt spłacam regularnie i w terminie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank z jakim miałem do czynienia, i to jest bank dla firm - hmm porażka. Z lokatami wszystko ok nie narzekałem, ale jeśli chodzi o konto to nic nie działa jak należy. Jeśli coś jest nie tak aby otrzymać jakiekolwiek sensowne informacje to jest katorga- nikt nic nie wie. Można sobie dzwonić w nieskończoność i totalna olewka żeby tylko zbyć klienta. Jedyne co potrafią to nagabywać i namawiać na lokaty strukturyzowane -no ale z tego mają prowizje.Z zamknięciem konta też problemy. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Typowi naciągacze, wziąłem kredyt na start dla firmy i gdzie wracunkiem bylo prowadzenie konta , na którym ma byc jakis tam obrót. w umowie zapisane ze jesli obrotu nie bedzie to bank ma prawo podwyzszyc oprocentowanie o 2 pkt %. Natomist mi przysyłaja monity ( kazdy 200 ) zł za to ze nie ma obrotu na rachunku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jesteśmy klientem banku od grudnia. Wzieliśmy kredyt inwestycyjny na firmy. Docelowo tymi środkami jest finansowanie portalu internetowego. Niestety analitycy tego banku zrobiuą wszystko,żeby pogorszyć już nie najlepszą opinię banku. Uważają bowiem,że projekt to tylko budowa portalu,a już działania marketingowe wokół projektu to abstrakcja.Drodzy Państwo przebudzenie dla was będzie najlepszym rozwiązaniem. Już teraz wszyscy wiedzą,dlaczego bank idea ma tak kiepską opinię, zaledwie ciutkę więcej niż jedną gwiazdkę. Panie Czarnecki niech Pan nie idzie tą drogą!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Szybka decyzja kredytowa i naprawdę duża pomoc doradcy w Krakowie. Jestem zadowolona. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Cały ten bank to niepoważna instytucja w pierw dzwonią i mamią ofertą kredytu dla firm a gdy jest decyzja to przed podpisaniem umowy unieważniają decyzję bez podania przyczyny i tak mieliśmy 2 razy a w innym banku bez problemu dostaliśmy to co chcieliśmy omijajcie ich z daleka bo szkoda zachodu dla nich oni nie szanują klientów. Oni żyją z lokat i nie pomagają firmom skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Sytuacja - Wrocław - Powstańców Śląskich Jako młody przedsiębiorca szukałam odpowiedniego banku, który odpowiednio "zaopiekuje się" moimi sprawami finansowymi. Niestety jak szybko założyłam konto, początek grudnia, tak szybko je zamknęłam, koniec stycznia. Nie obyło się bez problemów. Otwarcie konta trwało stosunkowo długo, jeszcze Pan z Tax Care, ubrany jakby dopiero co uciekł z remizy, próbował mnie namówić na ich usługi księgowe - mimo iż 3 razy zaznaczyłam, że mam już księgową. W końcu udało się założyć konto, ale jak się okazało podałam złego maila (choć dokładnie dzień później, dostałam e-mail z podziękowaniem za założenie konta), więc nie mogłam korzystać z bankowości elektronicznej, karta nie doszła do mnie - przez dwa miesiące. Jak mi powiedział później, Pan M. - to na pewno wina poczty! Ciekawe, jakoś nigdy nie miałam problemu z korespondencją. W końcu zdecydowałam się na zamknięcie konta. Jak wpadłam z biegu, okazało się, że mają awarię internetu i nie działa cały oddział - mieli do mnie zadzwonić, nic z tego. Więc znów ich odwiedziłam, Odczekałam 45min aż Pan M. (który zakładał mi konto) przyszedł i z miłą chęcią zamknął konto - jak się okazało, tym razem mieli znów awarię i nie mógł wydrukować mi potwierdzenia dyspozycji zamknięcia konta. Okey.. miał mi wysłać w przeciągu kilku dni e-mail z tym druczkiem a ja kulturalnie podpiszę i odeślę do oddziału. No niestety.. Pan M. ani nie odpisywał na e-mail ani nie odbierał moich telefonów - więc wczoraj wybrałam się po raz kolejny do banku.. Bardzo miła Pani M. zamknęła konto - choć i to trwało dość długo, gdyż musiała wypisywać wszystko ręcznie, no ale udało się. Pan M. najwyraźniej się bał, bo nawet nie miał odwagi wyjść ze swojej szklanej norki, aby przyjść i się jakoś "usprawiedliwić" .. Bardzo szkoda, że pracuje tam taka osoba, która w ogóle nie dba o wizerunek miejsca, w którym pracuje. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam !!!! Witam,wziąłem kredyt obrotowy na firme. Trzeba naprawde sie pilnowac z zapewnieniem obrotow na rachunku poniewaz nie spelnienie tego wymogu moze kosztowac.Nie zapewnienie obrotu w kwartale wysokosci 15tys.zl.,kosztowalo mnie podwyzszenie oprocentowania o 2 punkty procentowe oraz pisemko z informacja ze podwyzszaja oprocentowanie w wys.200 zl.Nadmienie ze kredyt splacam od ponad 2 lat i nigdy nie mialem zaleglosci,spoznien itp.Przed terminowa splata kredytu 4 procent. Tak zlodziejskiej firmy dawno nie widzialem.Problem zeby czegokolwiek sie dowiedziec trzeba czekac,ifolinia mowi co innego w banku mowia co innego.Porazka!!Splacam wszystko przed czasem,zamykam konto i uciekam od nich jak najdalej.Nie polecam!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Do infolinii nie można się w ogóle dodzwonić. Nie można załatwić najprostszej sprawy, gdyż system automatycznej obsługi jest wyłączony. Bardzo niska jakość obsługi klienta. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
witam, ale nie polecam placówki w rzeszowie. dwoje opiekunów, następnie doradców i kolejno - ekspertów/ a to wszystko w ciągu kilku tygodni/ błyskotliwa kariera, tylko ciekawe co knf na to?? były to te same osoby. brak podstawowej wiedzy o produktach i w/g mnie świadome wprowadzanie w błąd, co bardzo zubożyło moje życie, nie polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ten bank to porażka i wyzyskiwanie klienta , bałagan w dokumentach przez prawie rok przysyłaja mi wezwania do przedłożenia dokumentów , doliczaja po 200 zł za pismo dokumenty zostały złożone w czasie i przesłane mam potwierdzenia żądają orginał dokumentu potwierdzającego uprawnienia do ubezpieczania przez osobę, która ubezpieczyła mi dom , mam kopie przesyłam znów jest źle a w umowie nie ma takiego zapisu porażka przenoszę kredyt do innego banku . kredyt jeszcze tańszy niż w idea i spokojna głowa . Przestrzegam przed tym bankiem uczciwych ludzi maja wiecie gdzie ........ dodzwonić się na infolinie to prawdziwy cud a na pismo wysłane 4 miesiące temu z prośbą o wyjaśnienie sytuacji nie otrzymaliśmy odpowiedzi do dzisiaj skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Założyłem konto firmowe i skorzystałem z kredytu na Start zakładając działalność gospodarczą. Kredyt został wypłacony o czasie, wszystko zgadzało się z umową, mogę polecić. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
System cloud działa okropnie,nie mozna samemu odnawiać lokat,a dodzwonie się na infolinię zajmuje dużo czasu.Dopoki nie zmienią tego nie będę już korzystać z usług tego banku jak wiele innych osób.Polecam BOŚ bank lokata internetowa,po zakończeniu pieniążki wpływają na konto. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dwa lata mam w tym banku konto firmowe, korzystałem także z kredytu obrotowego i wszystko było i nadal jest w porządku. Nie przewiduję zmian. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
dla mnie bez rewelacji, różnie to bywalo z obsluga i bankomatow malo. Przeszlam do raiffeisena i polecam gdybyscie chcieli, bo fajne warunki i wszystko bardzo sprawnie, dobre oferty, ogolnie na duzy plus skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mnie się współpraca z tym klientem dobrze układa. Ostatnio inwestowałam pieniądze w lokaty, mam tez u nich konto. Moim zdaniem opinia pozytywna zasłużona. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Niekompetentni konsultanci kłamią w żywe oczy. Wszystko bardzo ładnie jak się wpłaca kasę. Przy wypłacie radzę dobrze sprawdzać konto bo prowizje są za wszystko i to znacznie większe jak w innych bankach. Absolutnie nie polecam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Proszę uważać na lokatę Power na okres 6 m. Oprocentowanie 3% jest tylko dla nowych środków. Jeżeli zakłada się lokatę bezpośrednio po zalogowaniu to w opisie tej lokaty nie ma tej uwagi. Przy innych lokatach typu np cloud są takie istotne uwagi mające wpływ na decyzję klienta. Bankowi widocznie zależało na takim postawieniu sprawy bo przy nie spełnieniu warunku oprocentowanie wynosi 0.5% Uwaga taka znajduje się ukryta na stronie głównej w zakładce oprocentowanie lokat skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bardzo dobra oferta. Bank jest moim podstawowym bankiem jeżeli chodzi o konto firmowe, jak i prywatne. Tu też korzystam z oferty lokat, na których inwestuję swoje oszczędności. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jakieś kpiny z Cloud- założyłem konto na początku grudnia, - oczywiście zwykłe bo nie dało się od razu cloud - i dotychczas mam zwykłe - bez możliwości !!!!! SUPER OKAZJI zwrotu za zapłatę np ZUS Obiecują gruszki na wierzbie nie dotrzymują obietnic, a na infolinii nikt nic nie wie. Najgorszy bank i obsługa nie licząc zdzierców z Alior banku, którzy potrafią bez powiadomienia zmienić warunki i żądać opłat. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Korzystam już z drugiej lokaty w tym banku. Jest ok, ciekawa oferta, warunki dobre, obsługa również. Tylko trzeba pamiętać o zamknięciu lokaty w terminie, bo inaczej może się odnowić na innych warunkach. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Witam!! moim zdaniem Ideabank to jeden wielki skandal!!! Kto z Państwa próbował dodzwonić się na ich infolinię i czekał nawet ponad 20 min??? Mi się to zdarzyło i to nie pierwszy raz!!! Ostatnio będąc na mieście dzwoniłem do nich o zmianę limitu wypłaty z bankomatu oczywiście pewien Pan przyjął ode mnie to zlecenie i stwierdził , że potrwa to około 20min. Minęło 140 min i nadal nic!! Postanowiłem zadzwonić ponownie, wyszło na to ,iż łaskawy Pan najwidoczniej nie miał czasu na zmienienie informacji transakcyjnych ponieważ Pani poinformowała mnie , że żadne takie zgłoszenie o zmianę limitu w ogóle nie zostało wysłane Pani była w stanie mnie tylko przeprosić w imieniu tego Pana. Oczywiście czekając kolejne 20 min udało się! I Limit został zmieniony. Następna sprawa to obietnice tego ''SUPER'' banku ogłaszają się jako najlepszy bank w Polsce dla Przedsiębiorców oczywiście dla mnie to wielkie kłamstwo ponieważ aby otrzymać produkt Ideabanku trzeba coś w zamian zrobić. Przykład : Mój znajomy chciał wziąć kredyt , Pracownik Ideabanku poinformował go , że musi założyć u nich konto aby dostać kredyt. Ale po co?? A po to ponieważ są pracownicy którzy zajmują się tylko sprzedażą kont firmowych na '' świetnych warunkach'' , za które oczywiście otrzymują pieniądze. Ale nie każdy chce nowe konto ponieważ ma ich kilka a opłaty zawsze są !! Może nie są duże ale jakby zliczyć 2-3 lata to już będzie widać ile płacimy za nic. Są pracownicy , którzy obiecują kredyt osobie , która nie spełnia wymaganych kryteriów przez bank. Dlaczego tak się dzieje? Ponieważ jest skandaliczne sztuczne tworzenie wyników oni dostają za to pieniądze a my? może kredyt a może nic a tego drugiego jest więcej niż pierwszego. Jeżeli chodzi o pracowników Ideabanku , którzy obsługują nas na codzień są to osoby bez wykształcenia , bez doświadczenia pracuje tam wiele osób nie wiadomo w ogóle po co. Jest wiele oszukiwanych osób właśnie przez takich pracowników typu założy Pan/i konto i kredyt będzie na pewno spotkało się z tym wielu moich znajomych. Problemów z tym bankiem jest baaaaardzo dużo, opinie na forach nie wskazują nic dobrego jest wielu ludzi zawiedzionych ich działaniem zaliczam się do tej grupy i odradzam każdemu!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Do Wrocławia na Powstańców Śl. nie można się dodzwonić.Podane telefony centrali i czas oczekiwania o każdej porze ponad 5 min.Naciąganie klientów na koszty.Pytam o lokaty.Personel niezorientowany.Proszę przyjechać.Tłumaczę że mieszkam daleko.Po co są w takim razie telefony? Proszę coś z tym zrobić. Kiedyś tak nie było. skomentuj opinię (6) »
użytkownik
Ocena:
Nowy rok, nowe decyzje. Postanowiłem przenieść się z innego banku i jak narazie jestem bardzo pozytywnie zaskoczony. Mam nadzieję, że tak pozostanie, bo warunki konta są naprawdę dobre. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tragedia. System cloud działa co najwyżej połowicznie (przelewy z datą przyszłą do US nie działają; ponowienie przelewu - trzeba wpisać jeszcze raz dane, choć są wypełnione; czasem nie działa generowanie potwierdzeń przelewów; w konsoli js roi się od błędów). Bardzo utrudniony kontakt online - wysyłanie wiadomości nie działa; oczekiwanie na połączenie z konsultantem - pisze "poniżej minuty", a czeka się pół godziny; na wiadomości - o ile uda się takową wysłać - często nie odpowiadają (kilka moich leży od października). Premia wynikająca z promocji Premiowanie za bankowanie - wpłynęła tylko raz, potem już nie. Nie polecam nikomu, kto ceni swój czas i zdrowie psychiczne. skomentuj opinię (1) »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »