Idea Bank

Adres siedziby:
Idea Bank SA
ul. Przyokopowa 33
01-208 Warszawa

Infolinia Idea Banku:
22 101 10 10
801 999 111

(1108 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Idea Bank został stworzony, by wspomagać osoby przedsiębiorcze w realizacji ich marzeń o własnym biznesie. Chcemy służyć pomocą przy …

zobacz więcej »

Dodaj opinię

1108 Opinie

użytkownik
Ocena:
Ja jestem pozytywnie zaskoczony jakością obsługi i wpłatomatem skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
wziolem kredyt w wysokosci 13 tys zl mam po dwoch latach mimo wpluwu splacic 24 tys tak wyglada ten bank skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Miało być konto Firma to ja z premią 900+. Minęły dwa miesiące od założenia konta a ja dalej czekam na przeniesienie na platformę Idea Cloud aby móc korzystać z premii. W między czasie z 900+ zrobiło się 600+ a pewnie zanim się doczekam przeniesienia wszystkie premie ulegną zakończeniu - podobno mają problem z "migracją kont" - ale co mnie to obchodzi. Kontakt - był bardzo dobry w momencie zakładania konta - po założeniu - dramat skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Od pół roku jestem zadowoloną klientką idea banku. Mam konto osobiste i jest prowadzone bez zarzutu. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam kilkanaście lokat na różne, raczej dłuższe okresy. Gdy założyłem ostatnią, na 3 lata, okazało się, że nie da się już wyłączyć jej odnawialności. Nie uśmiecha mi się, pamiętać o terminie zapadalności za 3 lata. Zresztą z przyczyn czysto spadkowych, zostawianie lokaty bez dyspozycji na taki okres jest nierozsądne. Napisałem maila do Banku przez ich stronę - żadnego odzewu. dodzwoniłem się na infolinię. Pani była miła, ale potwierdziła, że lokatę można edytować tylko przez telefon lub w oddziale. okazało się, że przez telefon się nie da, bo musiałbym przesłać skan dowodu mailem. Jak mailem, skoro na poprzedni nikt nie odpowiedział. Kiedy dowiedziałbym się, że skany trafiły w odpowiednie miejsce. Zdecydowałem się na wizytę w oddziale. Poszedłem do punktu we Włocławku (to pokój w biurowcu w centrum) o godz 15,30. Drzwi zamknięte. Informacja na drzwiach: czynne od 9.00 do 17.00. Żadnej informacji czy będzie dziś czynne, czy może już zlikwidowane. Pomyślałem sobie, że skoro nikt tu nie oferuje bankowych produktów, to po co bank zbiera te lokaty? Chyba warto w takiej sytuacji zrezygnować z lokaty. Na szczęście możliwe jest zerwanie i podanie numeru konta do zwrotu środków. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Fatalny bank. Mam u nich kredyt i konto firmowe. Zamierzam spłacić ten kredyt niezależnie od kosztów i nie mieć z nimi do czynienia. Zresztą bez przerwy i tak tylko doliczają opłaty a to za dodatkową informację. Ostatnio zostałam potraktowano lekceważąco przez ich pracownika. Na moje argumenty iż potwierdzenie przesłałam mailem w pdf otrzymywałam jedną odpowiedź "proszę przesłać pocztą" itd... Po przesłaniu dokumentów pocztą -tych samych tylko wydrukowanych i tak dostałam informacje o dodatkowej opłacie zresztą kolejnej. Chyba chodzi im o to aby naciągać swoich klientów. Kredyt spłacam regularnie i w terminie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank z jakim miałem do czynienia, i to jest bank dla firm - hmm porażka. Z lokatami wszystko ok nie narzekałem, ale jeśli chodzi o konto to nic nie działa jak należy. Jeśli coś jest nie tak aby otrzymać jakiekolwiek sensowne informacje to jest katorga- nikt nic nie wie. Można sobie dzwonić w nieskończoność i totalna olewka żeby tylko zbyć klienta. Jedyne co potrafią to nagabywać i namawiać na lokaty strukturyzowane -no ale z tego mają prowizje.Z zamknięciem konta też problemy. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Typowi naciągacze, wziąłem kredyt na start dla firmy i gdzie wracunkiem bylo prowadzenie konta , na którym ma byc jakis tam obrót. w umowie zapisane ze jesli obrotu nie bedzie to bank ma prawo podwyzszyc oprocentowanie o 2 pkt %. Natomist mi przysyłaja monity ( kazdy 200 ) zł za to ze nie ma obrotu na rachunku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jesteśmy klientem banku od grudnia. Wzieliśmy kredyt inwestycyjny na firmy. Docelowo tymi środkami jest finansowanie portalu internetowego. Niestety analitycy tego banku zrobiuą wszystko,żeby pogorszyć już nie najlepszą opinię banku. Uważają bowiem,że projekt to tylko budowa portalu,a już działania marketingowe wokół projektu to abstrakcja.Drodzy Państwo przebudzenie dla was będzie najlepszym rozwiązaniem. Już teraz wszyscy wiedzą,dlaczego bank idea ma tak kiepską opinię, zaledwie ciutkę więcej niż jedną gwiazdkę. Panie Czarnecki niech Pan nie idzie tą drogą!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Szybka decyzja kredytowa i naprawdę duża pomoc doradcy w Krakowie. Jestem zadowolona. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Cały ten bank to niepoważna instytucja w pierw dzwonią i mamią ofertą kredytu dla firm a gdy jest decyzja to przed podpisaniem umowy unieważniają decyzję bez podania przyczyny i tak mieliśmy 2 razy a w innym banku bez problemu dostaliśmy to co chcieliśmy omijajcie ich z daleka bo szkoda zachodu dla nich oni nie szanują klientów. Oni żyją z lokat i nie pomagają firmom skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Sytuacja - Wrocław - Powstańców Śląskich Jako młody przedsiębiorca szukałam odpowiedniego banku, który odpowiednio "zaopiekuje się" moimi sprawami finansowymi. Niestety jak szybko założyłam konto, początek grudnia, tak szybko je zamknęłam, koniec stycznia. Nie obyło się bez problemów. Otwarcie konta trwało stosunkowo długo, jeszcze Pan z Tax Care, ubrany jakby dopiero co uciekł z remizy, próbował mnie namówić na ich usługi księgowe - mimo iż 3 razy zaznaczyłam, że mam już księgową. W końcu udało się założyć konto, ale jak się okazało podałam złego maila (choć dokładnie dzień później, dostałam e-mail z podziękowaniem za założenie konta), więc nie mogłam korzystać z bankowości elektronicznej, karta nie doszła do mnie - przez dwa miesiące. Jak mi powiedział później, Pan M. - to na pewno wina poczty! Ciekawe, jakoś nigdy nie miałam problemu z korespondencją. W końcu zdecydowałam się na zamknięcie konta. Jak wpadłam z biegu, okazało się, że mają awarię internetu i nie działa cały oddział - mieli do mnie zadzwonić, nic z tego. Więc znów ich odwiedziłam, Odczekałam 45min aż Pan M. (który zakładał mi konto) przyszedł i z miłą chęcią zamknął konto - jak się okazało, tym razem mieli znów awarię i nie mógł wydrukować mi potwierdzenia dyspozycji zamknięcia konta. Okey.. miał mi wysłać w przeciągu kilku dni e-mail z tym druczkiem a ja kulturalnie podpiszę i odeślę do oddziału. No niestety.. Pan M. ani nie odpisywał na e-mail ani nie odbierał moich telefonów - więc wczoraj wybrałam się po raz kolejny do banku.. Bardzo miła Pani M. zamknęła konto - choć i to trwało dość długo, gdyż musiała wypisywać wszystko ręcznie, no ale udało się. Pan M. najwyraźniej się bał, bo nawet nie miał odwagi wyjść ze swojej szklanej norki, aby przyjść i się jakoś "usprawiedliwić" .. Bardzo szkoda, że pracuje tam taka osoba, która w ogóle nie dba o wizerunek miejsca, w którym pracuje. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam !!!! Witam,wziąłem kredyt obrotowy na firme. Trzeba naprawde sie pilnowac z zapewnieniem obrotow na rachunku poniewaz nie spelnienie tego wymogu moze kosztowac.Nie zapewnienie obrotu w kwartale wysokosci 15tys.zl.,kosztowalo mnie podwyzszenie oprocentowania o 2 punkty procentowe oraz pisemko z informacja ze podwyzszaja oprocentowanie w wys.200 zl.Nadmienie ze kredyt splacam od ponad 2 lat i nigdy nie mialem zaleglosci,spoznien itp.Przed terminowa splata kredytu 4 procent. Tak zlodziejskiej firmy dawno nie widzialem.Problem zeby czegokolwiek sie dowiedziec trzeba czekac,ifolinia mowi co innego w banku mowia co innego.Porazka!!Splacam wszystko przed czasem,zamykam konto i uciekam od nich jak najdalej.Nie polecam!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Do infolinii nie można się w ogóle dodzwonić. Nie można załatwić najprostszej sprawy, gdyż system automatycznej obsługi jest wyłączony. Bardzo niska jakość obsługi klienta. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
witam, ale nie polecam placówki w rzeszowie. dwoje opiekunów, następnie doradców i kolejno - ekspertów/ a to wszystko w ciągu kilku tygodni/ błyskotliwa kariera, tylko ciekawe co knf na to?? były to te same osoby. brak podstawowej wiedzy o produktach i w/g mnie świadome wprowadzanie w błąd, co bardzo zubożyło moje życie, nie polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ten bank to porażka i wyzyskiwanie klienta , bałagan w dokumentach przez prawie rok przysyłaja mi wezwania do przedłożenia dokumentów , doliczaja po 200 zł za pismo dokumenty zostały złożone w czasie i przesłane mam potwierdzenia żądają orginał dokumentu potwierdzającego uprawnienia do ubezpieczania przez osobę, która ubezpieczyła mi dom , mam kopie przesyłam znów jest źle a w umowie nie ma takiego zapisu porażka przenoszę kredyt do innego banku . kredyt jeszcze tańszy niż w idea i spokojna głowa . Przestrzegam przed tym bankiem uczciwych ludzi maja wiecie gdzie ........ dodzwonić się na infolinie to prawdziwy cud a na pismo wysłane 4 miesiące temu z prośbą o wyjaśnienie sytuacji nie otrzymaliśmy odpowiedzi do dzisiaj skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Założyłem konto firmowe i skorzystałem z kredytu na Start zakładając działalność gospodarczą. Kredyt został wypłacony o czasie, wszystko zgadzało się z umową, mogę polecić. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
System cloud działa okropnie,nie mozna samemu odnawiać lokat,a dodzwonie się na infolinię zajmuje dużo czasu.Dopoki nie zmienią tego nie będę już korzystać z usług tego banku jak wiele innych osób.Polecam BOŚ bank lokata internetowa,po zakończeniu pieniążki wpływają na konto. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dwa lata mam w tym banku konto firmowe, korzystałem także z kredytu obrotowego i wszystko było i nadal jest w porządku. Nie przewiduję zmian. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
dla mnie bez rewelacji, różnie to bywalo z obsluga i bankomatow malo. Przeszlam do raiffeisena i polecam gdybyscie chcieli, bo fajne warunki i wszystko bardzo sprawnie, dobre oferty, ogolnie na duzy plus skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mnie się współpraca z tym klientem dobrze układa. Ostatnio inwestowałam pieniądze w lokaty, mam tez u nich konto. Moim zdaniem opinia pozytywna zasłużona. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Niekompetentni konsultanci kłamią w żywe oczy. Wszystko bardzo ładnie jak się wpłaca kasę. Przy wypłacie radzę dobrze sprawdzać konto bo prowizje są za wszystko i to znacznie większe jak w innych bankach. Absolutnie nie polecam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Proszę uważać na lokatę Power na okres 6 m. Oprocentowanie 3% jest tylko dla nowych środków. Jeżeli zakłada się lokatę bezpośrednio po zalogowaniu to w opisie tej lokaty nie ma tej uwagi. Przy innych lokatach typu np cloud są takie istotne uwagi mające wpływ na decyzję klienta. Bankowi widocznie zależało na takim postawieniu sprawy bo przy nie spełnieniu warunku oprocentowanie wynosi 0.5% Uwaga taka znajduje się ukryta na stronie głównej w zakładce oprocentowanie lokat skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bardzo dobra oferta. Bank jest moim podstawowym bankiem jeżeli chodzi o konto firmowe, jak i prywatne. Tu też korzystam z oferty lokat, na których inwestuję swoje oszczędności. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jakieś kpiny z Cloud- założyłem konto na początku grudnia, - oczywiście zwykłe bo nie dało się od razu cloud - i dotychczas mam zwykłe - bez możliwości !!!!! SUPER OKAZJI zwrotu za zapłatę np ZUS Obiecują gruszki na wierzbie nie dotrzymują obietnic, a na infolinii nikt nic nie wie. Najgorszy bank i obsługa nie licząc zdzierców z Alior banku, którzy potrafią bez powiadomienia zmienić warunki i żądać opłat. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Korzystam już z drugiej lokaty w tym banku. Jest ok, ciekawa oferta, warunki dobre, obsługa również. Tylko trzeba pamiętać o zamknięciu lokaty w terminie, bo inaczej może się odnowić na innych warunkach. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Witam!! moim zdaniem Ideabank to jeden wielki skandal!!! Kto z Państwa próbował dodzwonić się na ich infolinię i czekał nawet ponad 20 min??? Mi się to zdarzyło i to nie pierwszy raz!!! Ostatnio będąc na mieście dzwoniłem do nich o zmianę limitu wypłaty z bankomatu oczywiście pewien Pan przyjął ode mnie to zlecenie i stwierdził , że potrwa to około 20min. Minęło 140 min i nadal nic!! Postanowiłem zadzwonić ponownie, wyszło na to ,iż łaskawy Pan najwidoczniej nie miał czasu na zmienienie informacji transakcyjnych ponieważ Pani poinformowała mnie , że żadne takie zgłoszenie o zmianę limitu w ogóle nie zostało wysłane Pani była w stanie mnie tylko przeprosić w imieniu tego Pana. Oczywiście czekając kolejne 20 min udało się! I Limit został zmieniony. Następna sprawa to obietnice tego ''SUPER'' banku ogłaszają się jako najlepszy bank w Polsce dla Przedsiębiorców oczywiście dla mnie to wielkie kłamstwo ponieważ aby otrzymać produkt Ideabanku trzeba coś w zamian zrobić. Przykład : Mój znajomy chciał wziąć kredyt , Pracownik Ideabanku poinformował go , że musi założyć u nich konto aby dostać kredyt. Ale po co?? A po to ponieważ są pracownicy którzy zajmują się tylko sprzedażą kont firmowych na '' świetnych warunkach'' , za które oczywiście otrzymują pieniądze. Ale nie każdy chce nowe konto ponieważ ma ich kilka a opłaty zawsze są !! Może nie są duże ale jakby zliczyć 2-3 lata to już będzie widać ile płacimy za nic. Są pracownicy , którzy obiecują kredyt osobie , która nie spełnia wymaganych kryteriów przez bank. Dlaczego tak się dzieje? Ponieważ jest skandaliczne sztuczne tworzenie wyników oni dostają za to pieniądze a my? może kredyt a może nic a tego drugiego jest więcej niż pierwszego. Jeżeli chodzi o pracowników Ideabanku , którzy obsługują nas na codzień są to osoby bez wykształcenia , bez doświadczenia pracuje tam wiele osób nie wiadomo w ogóle po co. Jest wiele oszukiwanych osób właśnie przez takich pracowników typu założy Pan/i konto i kredyt będzie na pewno spotkało się z tym wielu moich znajomych. Problemów z tym bankiem jest baaaaardzo dużo, opinie na forach nie wskazują nic dobrego jest wielu ludzi zawiedzionych ich działaniem zaliczam się do tej grupy i odradzam każdemu!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Do Wrocławia na Powstańców Śl. nie można się dodzwonić.Podane telefony centrali i czas oczekiwania o każdej porze ponad 5 min.Naciąganie klientów na koszty.Pytam o lokaty.Personel niezorientowany.Proszę przyjechać.Tłumaczę że mieszkam daleko.Po co są w takim razie telefony? Proszę coś z tym zrobić. Kiedyś tak nie było. skomentuj opinię (6) »
użytkownik
Ocena:
Nowy rok, nowe decyzje. Postanowiłem przenieść się z innego banku i jak narazie jestem bardzo pozytywnie zaskoczony. Mam nadzieję, że tak pozostanie, bo warunki konta są naprawdę dobre. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tragedia. System cloud działa co najwyżej połowicznie (przelewy z datą przyszłą do US nie działają; ponowienie przelewu - trzeba wpisać jeszcze raz dane, choć są wypełnione; czasem nie działa generowanie potwierdzeń przelewów; w konsoli js roi się od błędów). Bardzo utrudniony kontakt online - wysyłanie wiadomości nie działa; oczekiwanie na połączenie z konsultantem - pisze "poniżej minuty", a czeka się pół godziny; na wiadomości - o ile uda się takową wysłać - często nie odpowiadają (kilka moich leży od października). Premia wynikająca z promocji Premiowanie za bankowanie - wpłynęła tylko raz, potem już nie. Nie polecam nikomu, kto ceni swój czas i zdrowie psychiczne. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
idea bank to porazka, cały cas problemy ze stroną, brak płatnosci pay przez dwa miesiące przez co musiłem załozyc konto w innym banku, wolno działa i sie zawiesza, kredyty bardzo duze oprocentowanie, słaby kontakt - dzwonie nie raz pol godziny zeby sie dodzwonic, nieprzyjemni konsultanci skomentuj opinię (4) »
użytkownik
Ocena:
Przenioslam sie z innego banku, mam konto dla firm z promocja za bankowanie i majac porównanie ze swoim poprzednim bankiem, naprawde zadowolona jestem. Konto nie generuje zbednych kosztow za prowadzenie a daje mi wszystkie możliwości potrzebne przy prowadzeniu firmy. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Z Idea Bank jestem związany od prawie roku. Prócz pewnych niejasności w regulaminach lokat terminowych (które trudno zrozumieć za pierwszym razem) wszystko w jak najlepszym porządku. Minusem jest ostatnio wprowadzona zmiana uniemożliwiająca z poziomu bankowości elektronicznej wyłączania/włączania autoodnawiania lokat. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ja znam Idea Bank od strony lokat i konta firmowego, które prowadzą dla mnie od ponad roku. U mnie wszystko w porządku, mogę powiedzieć, że to udana współpraca. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Odradzam wszystkim pożyczki w Idea Bank. Co innego w rozmowie z doradcą (koszt kredytu ok. 8%), co innego podczas podpisania umowy (koszt kredytu ok 16%). Poza tym ciągłe podwyższanie opłat w trakcie trwania umowy. Pożyczkobiorca ma przyłożony pistolet do głowy, albo przyjmie nowe gorsze warunki albo musi natychmiast spłaci cały kredyt. BANDA OSZUSTÓW skomentuj opinię (5) »
użytkownik
Ocena:
Złożyłem wniosek o konto firmowe. Miał przyjść email umożliwiający aktywację - nie przyszedł żaden. Dzwonię po kilku dniach na infolinię żeby się dowiedzieć o co chodzi - konsultantka po weryfikacji tożsamości przełącza mnie do innej osoby, ta po weryfikacji każe czekać, wiszę na linii 10 min, następnie konsultant informuje mnie, że nie wolno mu udzielać żadnych informacji i żebym sobie do oddziału poszedł. Wydawałoby się, że infolinia jest do udzielania informacji ale jak widać się mylę. Serdecznie dziękuję za taką obsługę, to jest jakaś kpina a nie bank. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W Idea Banku od roku jestem z kontem osobistym, a od dwóch lat firmowym. Jestem zadowolony, nie ma jakiś gwiazdek ale jest jak ma być. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam za sobą 3 lata współpracy i spłacony kredyt. Jak do tej pory współpraca układa się dobrze. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Idea bank idea leasing. Najgorsza instytucja pod słońcem. Złodziejskie standardy. W życiu nie spotkałem się z takimi oszustami. Od roku czekam na zwrot bezprawnie naliczonego ubezpieczenia ponad 4000 PLN. Zdecydowanie odradzam jakikolwiek kontakt z tym złodziejem skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
W moim przypadku zgłosiłam chęć całkowitej spłaty kredytu, Pani wyliczyła mi kwotę do spłaty na dany dzień i co się okazało !! Po danym dniu spłaty nie dokonano i tu zaczęła się jazda !! ile ja się nadzwoniłam , nachodziłam do oddziału w końcu złożyłam reklamację - miałam wrażenie, że rozmawiam z osobami (nie wiem nawet jak ich nazwać ) ale to nie było normalne !!\r\nPo dwu miesięcznych perypetiach w końcu dokonano zamknięcia kredytu ale co z tego ile moich nerwów, straconego czasu - kto mi za to zapłaci - niestety nie BANK !!!!\r\nDzisiaj już wiem z daleka od tego banku !!! skomentuj opinię (3) »
użytkownik
Ocena:
Współpracę oceniam dobrze, nie miałam z Idea Bankiem problemów ani z kontem firmowym, ani przy kredycie, który spłacam. Mam nadzieję, że tak będzie dalej. Daję 4 gwiazdki i liczę, że tu wrócę, żeby dać piątą. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
MASAKRA! To jest Bank złodziei i oszustów! Kredyt 20 tys zł na 3 lata z oprocentowaniem 50 % + ubezpieczenia które są droższe od kredytu, a w ogóle nie działa ochrona jak zgłosi się szkodę! Doradca podpisując umowę kłamał ! Reklamacje są nieuwzględniane ! Ciągle opłaty i prowizje, doradcy nie potrafią nic wytłumaczyć! Omijajcie tego Idea Złodzieja szerokim!!!!! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Mam konto Firma to ja i przy okazji korzystam z promocji dla nowych klientów. Póki co wszystko ok. Daję 4 i kredyt zaufania. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W chwili zakładania lokaty na 3-mce doradca oddziału w Radomiu zaoferował promocyjne oprocentowanie 4% (skala roku).Podczas rozmowy z panią doradczynią kilkakrotnie upewnialem się czy na pewno będzie oprocentwoanie wys.4% .Zapewniono mnie ze to oczywiste. Zawarłem umowę w której nie wymieniono wysokości oprocentowania.Po 3 -cach przy odbiorze wpłaconej kwoty okazało się ze środki oprocentowano na 2,8% . Odpowiedzią na moje uwagi był tylko cyniczny uśmiech doradcy i zapewnienie że chyba się nie dogadaliśmy . Radzę zatem uważać na ten bank z uwagi na opisane nieczyste praktyki , odstraszający klientów system obsługi klientów , redagowanie umów .We mnie pozostało tylko odczucie obrzydzenia ..... skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Korzystam z usług Idea Banku od ponad dwóch lat, zawodowo i prywatnie. Mam także lokatę. Jestem zadowolona i polecam znajomym. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam, wszystkich których Idea Bank jeszcze nie pogrążył finansowo. Prowadzę firmę od 9 lat, w tym roku postanowiłem dołożyć kolejny profil, na który potrzebowałem kredyt 150 tys zł. Rata wynosi 1550 zł, a KOSZTY PAKIETU USŁUG DODATKOWYCH, które zostały mi na siłę wciśnięte, i miały po 30 dniach zostać anulowane to 1850zł brutto/msc. Pakietu nie można usunąć ponieważ jest zabezpieczeniem kredytu. Przez 10 lat jest to kwota 222 tys zł, za coś z czego nie będe korzystał, a całego kredytu z usługami to 400 tys zł.\r\nPrzykro mi ale muszę spłacić ten kredyt po pół roku walki i prób anulowania pakietu, nie chce być sponsorem dla instytucji pogrążającej mnie finansowo. BIERZESZ KREDYT W IDEA BANK ZASTANÓW SIĘ CZY CIĘ NA TO STAĆ.\r\n\r\nPOZDRAWIAM\r\n\r\n skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Nic nie dziala , nowy system cloud to jakis zart , nie mam wiecej cierpliwosci , na wyjasnienie reklamacji czekam ponad 3 miesiace a mam ich 14 !!! , prowadze firme od 20 lat i nigdy nic takiego mnie nie spotkalo , nie polecam , z daleka od takich pseudo profesjonalistow , w Poznaniu 2 oddzialy ale mozliwosc wplaty tylko w jednym , a kolejka zawszw na minimum 20 minut choc kasy sa 3 to nigdy nie dzialala wiecej niz jedna , bank czynny w sobote ale kasa juz nie !!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank jaki znam. Debet w koncie, konto 50 zł miesięcznie mimo spełnienia warunków do 30zł miesięcznie. Nie przedłużyliśmy debetu, spłaciliśmy w całości, kara za wcześniejsza spłatę 700 zł. Bank oszukuje na każdym kroku. Doradcy nie mówią nic o karach, itp. Typowy bank złodziej. Jeszcze straszą, mimo że kilkadziesiat tysięcy miesięcznie wpłat. Lepiej iść do Providenta byle nie do nich. Jak się zsumuje opłaty wychodzi podobnie. Personel w oddziałach to żart. Jakby z liceum brali bez doświadczenia. Czeka się godzinami mimo braku kolejek. Ludzie wypłacają lokaty i rezygnują z ich oferty. Wszędzie brak wiedzy i kompetencji. Reklamacje załatwiają tak, że nic nie odpisują nawet w ustawowym terminie. Wniosek? Idźcie do banku byle nie Polskiego jak ten należący do grupy Getin. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mój kontakt z tym bankiem przebiega jak na razie wzorowo. W prawdzie jestem ich klientem dopiero od kilku miesięcy, ale na każde pytanie sa mi w stanie odpowiedzieć. Raz zdarzyło mi się ze sklep dwa razy pobrał tą sama płatność i sprawa została po kilkukrotnym kontakcie rozwiązana. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem klientką tego banku od dwóch lat, odkąd prowadzę działalność. Założyłam u nich darmowe konto dla firm oraz brałam kredyt na start. Poza drobnymi niedociągnięciami wszystko jest w porządku. Jestem zadowolona z obsługi. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie zgadzam się z opiniami Państwa. Posiadam konto firmowe w Idea Bank od 3 lat i nigdy nie rozczarowano mnie ani ofertami, ani jakością obsługi. Nie jest sztuką nazwać kogoś oszustem, jeśli nie przeczytało się dokładnie warunków podpisanej przez siebie umowy. Tu nie doczytacie, tam nie dopytacie, a potem pretensje są do pracowników. Pisanie opinii w nerwach to zły pomysł, bo emocje nie są dobrym doradcą. Państwo potem ochłoną, sprawa się wyjaśni, a zła opinia zostanie nawet, jeżeli nie była słuszna. Najpierw wyjaśniajcie swoje sprawy, a dopiero potem piszcie opinie. Podsumowując - jestem zadowoloną klientką i polecam. Nigdy nie miałam problemów z tym bankiem i mam nadzieję, że tak pozostanie. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Do mnie w sprawie 1 kredytu dzwoniły 2-3 różne osoby z którymi się nie dogadałem bo nie potrafili przedstawić konkretnej oferty. Skontaktowałem się ze starym doradca Tak Care (wiem ze to to samo) i ogarnął sprawnie! Za to kredytu nie uruchamiają juz od 5 dni bo konflikt wewnętrzny kto ma prowizje sobie przywlaszczyc, jestem przedsiębiorcą i każdego dnia tylko na tym tracę!! Nie chodzi o miliony a o 70 tys. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Uwaga na ten bank. Obsługa klienta FATALNA !!!!! Mam kredyt firmowy. Przed jego wzięciem wszystko było cacy, doradcy dzwonili 3x dziennie, konto za 0 zlotych. Po wzięciu kredytu konto kosztuje 29,90 doradca przestał odbierać telefony, infolinia mówi co chwilę co innego, łączą do 10 osób po kolei, z każdą zaczynasz ten sam wątek. Gdybym miał brać kredyt jeszcze raz to na pewno nie w tym banku. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Jedna wielka pomyłka obsługa poniżej krytyki zostawiłem im telefon do kontaktu 6 razy i nikt nie odzwonił karty płatniczej nie mam od miesiąca jak to jest bank dla firm to powodzenia życzę nowy oddział Łódź manufaktura masakra skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ja mam w tym banku oba konta - i firmowe i osobiste. I z obu jestem zadowolona, bo nigdy nie zdarzyła się im żadna wpadka przez cały ten czas co współpracujemy. Polecam. Zadowolona Klientka. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem klientem Idea Banku od dłuższego czasu. Nie mam zastrzeżeń - ani do oferty, ani do obsługi. Nawet, jeśli trzeba coś wyjaśnić od czasu do czasu, to zawsze mogę liczyć na rzeczowość i kompetencję doradców. Jestem zadowolony i chętnie polecam dalej. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
IDEA BANK nie dla przedsiębiorców !!! Bardzo drogie Polisy!!! Nie o doradców tutach chodzi - oni są OK..to bank nie podchodzi partnersko do swoich Klientów czym chlubi się w reklamach. Ja mam problem z Polisą, która płacę już rok i miałem uzgodnione że po roku istnieje możliwość przedstawienia alternatywnej swojej Polisy, która jak się okazało jest o 1000% tańsza od tej w TU Europa (w grupie kapitałowej). IDEA robi wszystko aby nie uznać Polisy tłumacząc się odmiennymi parametrami takiej Polisy. Przypomnę ze kredyt mam ze wsparciem BGK i rata miesięczna z tytułu Polisy jest wyższa od raty kapitałowo -odsetkowej. W ten sposób Bank ściąga dodatkową kasę i wykorzystując przy tym pozycje monopolisty. Nigdzie nie ma jednakowych - słowo w słowo - POLIS.. Uważajcie przed wzięciem kredytu w IDEA - NIE dla Przedsiębiorców. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem klientem banku od niedawna. Gorąco polecam doradców biznesu z ul. Polnej w Wawie. Załatwiają wszystko bez względu na porę i dzień tygodnia. Bardzo pomocni. Klient Pana Bartka skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam w tym banku konto prywatne i slużbowe. Nie brałam żadnych kredytów jeszcze ale jak na razie z obsługi i działania banku jestem zadowolona. Jestem z nimi związana od ponad roku i nie zdarzyła mi się żadna przykra niespodzianka. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Powodzenia dla następnych naiwnych. Prosty rachunek otrzymałem 25000, po dwóch latach wpłaciłem im około 13 tys. a z kredytu zeszło 1000zl. jeszcze tylko 8 lat tego koszmaru. Dla mnie to normalna lichwa. Zdecydowanie nie polecam i proszę uważać na koszty i ubezpieczenia. skomentuj opinię (3) »
użytkownik
Ocena:
Uwierzcie mi, nie ma gorszego banku. Wziąłem kredyt unijny w Idea Banku. Od samego początku były problemy z doradcą. Po podpisaniu umowy, co chwile były jakieś braki, o czymś doradca zapomniał i tak kilka razy musiałem przyjeżdżać do banku. Po kilku miesiącach musiałem przedstawić faktury na kwotę 2/3 kredytu. Przywiozłem kopie faktur, następnie dzwoni do mnie doradca z informacją, że kopie faktur zostały zagubione. Za drugim razem ta sama sytuacja. Już za trzecim razem doradca proponuje że sam pofatyguje się do księgowej, weźmie oryginały faktur i po kilku dniach odda. Po kilku dniach poprosiłem o zwrot faktur, okazuje się, że faktury są w posiadaniu żony doradcy (żona nie jest pracownikiem banku - jakiś żart!?). Minęło 1,5 roku, faktur nie otrzymałem, mimo iż wysyłałem skargi do centrali. Odpowiedzi dostawałem lakoniczne, podobno doradca oddał faktury. W każdym razie biorę kredyt w innym banku, będę płacił mniejszą ratę i spłacam w całości kredyt w Idea Bank. Nie bierzcie kredytu w tym banku,. Omijajcie bardzo szerokim łukiem. Same problemy. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
najgorszy bank ,brak profesjonalnych pracowników. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nic złego mnie z ich strony nie spotkało. Konto praktycznie darmowe, obsługa też ok. Stawiam taką czwórkę z kredytem zaufania, zobaczymy jak będzie. skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »