mBank

Adres siedziny:
ul. Senatorska 18
00-950 Warszawa
skr. poczt. 728

Adres korespondencyjny:
mBank
Bankowość Detaliczna BRE Banku SA
Wydział Obsługi Klientów
Skrytka Pocztowa 2108
90-959 Łódź 2

Infolinia mBanku:
801 300 800
+48 (42) 6 300 800 (również z zagranicy)
783 300 800
6913 62265

(755 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Uruchomiony w 2000 roku mBank jest dziś największym bankiem wirtualnym oraz trzecim największym bankiem detalicznym w Polsce. Od lat marka mBanku pozostaje synonimem bankowości elektronicznej. …

zobacz więcej »

Dodaj opinię

755 Opinie

użytkownik
Ocena:
Absolutnie odradzam mBank. Trzeba cały czas patrzeć im na ręce, bo stosują różne kruczki żeby niepostrzeżenie wyciągnąć od klienta pieniądze: 1. Zaproponowali mi darmowe konto bez opłat, które jak sądziłem mi się przyda. Okazało się że ma dziwne ograniczenia i się nie przydało, ale ponieważ było bezpłatne, to go nie likwidowałem. Zdziwiłem się gdy po paru miesiącach przestało być bezpłatne i zaczęli mnie obciążać 10 zł miesięcznie za prowadzenie rachunku (które do niczego nie było wykorzystywane). 2. Zaproponowali mi zwiększenie kredytu odnawialnego - znów całkowicie darmowo i bez opłat. Z tym że ja ze swojego kredytu odnawialnego nie korzystam, a bank pobiera prowizję od niewykorzystanego kredytu. Propozycja ewidentnie nie służyła moim celom, bo wiedzieli że z limitu nie korzystam. Zwiększenie służyło wyłącznie ściągania wyższych comiesięcznych opłat. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank wprowadził opłaty za prowadzenie konta walutowego 10zł/mies. i okres wypowiedzenia 31 dni i nie dasz rady uciec z zamknięciem konta przez dwa miesiące -musisz płacic!! Przy kilkunastu miljonach klientow to już niezłą sumkę urabia mBank To to jeszcze nie wielka strata dla klienta ale przy braniu kredytu i stosowaniu tego rodzju podjazdów przez Bank , stosowanie podstępnych chwytów aby wyłudzic pieniądze od klienta poprzez zmiany reulaminów, okresów wypowiedzeń, wprowadzanie klienta w błąd przez operatorów mLini itp. może doporowadzić kredytobiorcę do totalnego bankructwa. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: szału nie ma, ale to tak jak i wszędzie. Dostęp internetowy: Działa ok, nowa strona wymaga usprawnień, ale jest ok. Obsługa klienta w placówce: placówek nie ma. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Łatwo dostać kredyt gorzej go zamknąć... a dopóki nie zamkniesz, to opłaty lecą ;). Elastyczność oferty: Wciskanie kitu na maksa! nie warto!. Wysokość opłat i prowizji: Jak na bank internetowy - masakra! Do tego tabela opłat i prowizji zmienia się prawie ciągle, tak że trudno się ostatecznie połapać co za ile. Porażka!!!. Oferta kart płatniczych: 3. Zastrzegłem kartę, bo z niej nie korzystałem, a mBank bez zamówienia przysłał mi nową. Niby wygodne, ale znowu 4 zł/mies. leciało z konta.... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
nie polecam, szukam innego banku. po kilkumiesięcznej walce o swoje pieniądze za zwrot niewykorzystanego ubezpieczenia oddali mi w końcu kasę ( pani Monika nie potrafiła posługując się podstawami matematyki wyliczyć kwotę do zwrotu), żenada... chyba, że chciała oszukać... Poza tym wprowadzili opłaty-prowizje za granicą za wypłaty z bankomatów, pobrali mi 2 razy prowizje w "swoim" bankomacie (ale już nie mam ochoty się użerać z nimi skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Od wielu lat jest to mój główny bank. W 10-letniej historii miałem jeden raz problem z nimi - pomimo Oferty dla ciebie w systemie nie dali mi kredytu. Raz reklamowałem u nich, że zapomniałem zabrać pieniądze z bankomatu... uznali! Bardzo fajna jest Oferta dla ciebie. Na podstawie historii oferują rzeczy niedostępne w innych bankach (karta kredytowa z wysokim limitem, kredyt w 15 minut, itp.). Szerokość oferty jest bezkonkurencyjna. Np. ogromna ilość funduszy bez prowizji. Tanie ubezpieczenia komunikacyjne. Z minusów można wymienić drogie kredyty. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Uważajcie na mBank i ich wpłatomaty Chcąc zaoszczędzić czas i mieć od razu pieniądze do dyspozycji na koncie , wsiadłem w samochód i pojechałem prawie 100 km w obie strony do wpłatomatu. Tam postępując zgodnie z instrukcją wsunąłem 5o banknotów , łącznie 5000 zł . jak tylko wpłatomat przyjął całą kwotę zrobił bruuuutttt i pojawił się komunikat o błędzie operacji. Po kilku minutach nerwów , co dalej, kolejny komunikat o błedzie tym razem terminala. W miedzy czasie pani z punktu mBanku poinformowała mnie , że : po pierwsze nie wkłada się takiej ilości banknotów ( to po co informacja na wyświetlaczu o maksymalnej ilości 50 sztuk?), po drugie: obsługa wpłatomatu będzie w ciągu dwóch godzin , wszystko się wyjaśni, dadzą info do centrali i może się zdażyć , że jeszcze tego samego dnia pieniądze będą na koncie, trzeba tylko zadzwonić i zgłosić reklamacje. Podczas rozmowy telefonicznej już tak różowo nie było. Poinformowano mnie , że tego typu sprawy rozpatrywane są przeważnie w przeciągu tygodnia, a mogą się przedłużyć do 30 dni . Czekam, na drugi dzień telefon z uprzejmą prośbą o jak najszybsze uwzględnienie reklamacji, po dwóch dniach kolejny telefon , za każdym razem słyszę, że sprawa została przekazana do odpowiedniego pracownika i będę informowany mailem. Po tygodniu nie wytrzymałem i dzwonię znowu. Nic nie wiadomo, kontaktu z osobami zajmującymi się moją sprawą, żadnego, ani telefonicznie , ani mailowo. O kontakcie osobistym mogę sobie tylko pomarzyć.. Pieniędzy na koncie nie ma. Nie wiadomo kiedy będą i czy w ogóle będą. Pani na drugim końcu słuchawki informuje mnie , że przecież trzeba się skontaktować z obsługą wpłatomatu (???). Przez tydzień nie byli w stanie tego zrobić ? Kontrahenci , którym miałem przekazać pieniądze traktują mnie z coraz większą nieufnością i rezerwą. wstrzymaną mam dostawę sprzetu niezbędnego do pracy, nie mówiąc o nerwach. Jestem klientem mBanku od wielu lat, ale myślę , że już niedługo. Jeśli dacie się nabrać na kolorowe reklamy czy zmienioną szatę graficzną, której zupełnie nie używam , bo jest mało czytelna, to gratuluje wyboru. Ale żebyście później nie żałowali w bezsilnej złości, jak zostaną Wam zabrane Wasze pieniądze i w zgodzie z regulaminem przetrzymywane. Na szczęście są banki z oddziałami , a nie wirtualne, w których konto można obsługiwać przez internet. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nowy mbank to Kompletna porażka. Masa śmieciowych opcji typu: zdobyłes gwiazdkę podróżnika! Zbierz jeszcze 70 takich gwiazdek! Podziel się tym achivmentem z przyjaciółmi na fejsie!! no szkoda, że jeszcze nie moge połaczyć on line konta na fejsie, żeby ziomki wiedziały gdzie kupuje ser i szlugi. Co za żenada, serwis transakcyjny powinien być przejrzysty i prosty, dodanie paru kolorów nie zmienia jakości treści strony :/ pomimo, że oferta eKonta w zupełności mi odpowiada, na pewno pożegnam się z mbankiem, ponieważ serwis transakcyjny doprowadza mnie do szału :( skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: b.w. Dostęp internetowy: zły, brak odpowiedzi na pytania, wnioski. Obsługa klienta w placówce: Brak placówek. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Oszustwo , opłata za spłatę kredytu. Elastyczność oferty: brak ofert. Wysokość opłat i prowizji: wysoka np. za opóżnienie spłaty około 75 zł. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Stosują potrącenia bez zapisu w historii rachunku. Nie wiadomo za co . Opłaty za spłatę zadłużenia karty kredytowej. Obsługa telefoniczna naciąga na koszty połączeń. Opłata za przelewy. Dla mnie to oszuści i złodzieje, odradzam stanowczo. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bez telekodu nie istniejesz, nic nie można załatwić, infolinia nie pomaga, czas rozmów mocno odbiega od standardow innych bankow, mam 3 inne konta a to w mbanku zamykam, przykro skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Coraz wyzsze oplaty a wprowadzenie prowizji za korzystanie z bankomatow za granica przelalo czare goryczy. To byl jeden z glownych powodow dla ktorych zakladalem tu konto. Niepolecam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dziwię się że taki duży bank stosuje takie tanie chwyty by doić klientów, kiedyś to był w miarę dobry bank a teraz schodzi na psy. Stanowczo nie polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mój szef wykonał przelew, po godzinie miałam pieniądze na koncie. Niestety tak zdarzyło się tylko raz. Przeważnie pieniądze mam na koncie po 2 dniach.... nie nie dotyczy to weekendu skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Witam Zaczyna sie od konta a po kilku latach oferuja zlodziejskie formy oszczedzania jak polisolokata plus mSaver. mSaver kosztuje 6 zeta plus iles procent kwoty przelewanej na rachunek. Efektywniej oszczedza sie w skarpecie. Juz trzeci miesiac probuje uwolnic sie od tego. Najpierw 2 miesieczny okres rozpatrywania reklamacji teraz problemy ze stroną. Wycofanie sie bedzie kosztować mnie kolejne 50 zeta. Ostrzegam nowych klientow. Czytalam juz kiedys tego typu posty ale ignorowalam je i spotkalo mnie to samo. mBank nie szanuje klienta. Przestrzegam acha skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Likwiduję konto po 10 latach. To mówi samo za siebie. Są banki, które trzymają się umów, ale mBank do nich nie należy. Kolejne opłaty, kolejne obciążenia. Dobrze, że karty już nie mam... skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Nigdy więcej konta w mbanku naobiecywali darmoche a teraz za wszystko karzą sobie płacić. O zmianach nie informują Klientów, no bo po co. Na marmury w nowych lokalizacjach trzeba zarobić. Lepiej wybrać coś z jasnymi zasadami a mbank unikać jak się da. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: brak oprocentowania. Dostęp internetowy: tylko internetowy. Obsługa klienta w placówce: brak. Oferta kredytu/ debetu w koncie: nie korzystam. Wysokość opłat i prowizji: planowane 4zł/mies za kartę - powód mojego rozstania z bankiem. Oferta kart płatniczych: Brak możliwosci rezignacji z płatności zbliżeniowych. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Podnoszą opłaty lub wprowadzają nowe absurdalne. Za grosz szacunku dla długoletnich klientów. Żonglerka zapisami w regulaminach. Kończę z tym! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Próbowałem ustanowić pełnomocnitwo do konta w mBanku. Po dwóch tygodniach od złożenia wniosku nic się nie wydarzyło, więc zadzwoniłem na ich infolinię. Dowiedziałem się że dokumenty nie dotarły. Zaproponowali że dodadzą uwagę do wniosku, żeby sprawdzić tę sprawę. Po miesiącu wciąż nic się nie działo. Gdy zadzwoniłem zaproponowali mi że mogą dodać kolejną uwagę albo mogę zrezygnować z wniosku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
1. reklamacje usług trwają w nieskończoność :( 2. zmiany regulaminów zgodnie z prawem powinny odbywać się w taki sposób, aby klient miał szansę się z nimi zapoznać i ewentualnie (jeśli mu nie pasują) wypowiedzieć umowę, ale mBank ma to gdzieś i informuje o zmianach na... blogu (żałosne), więc wg panienek z BOK klient ma obowiązek czytać ich bloga codziennie (bo niemal codziennie zmieniają regulamin) - tylko akurat jest odwrotnie - to bank chcąc zmienić regulamin (umowę) ma zadbać o to, aby klient się ze zmianą zapoznał skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tak mocno reklamowany kredyt gwarantowany dla firm w mbanku to istna ściema !! Miałem ekonto, zadzwonili do mnie naciągając mnie na zalozenie konta mbiznes i obiecujac kredyt gwarantowany do 10000 od razu po otwarciu konta, otworzylem konto zlozylem wniosek o kredyt 3 razy i za kazdtm razem odmowa !! nigdy wiecej wspolpracy z tym pseudobankiem . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
daje 3 gwiazdki, bo z konta jestem zadowolona , z eMaxplus także i walutowego także. Z lokat mniej jestem zadowolona a z kredytów gotówkowych nie korzystam , bo jak dla stałego, solidnego klienta są za drogie , także w ofercie dla Ciebie . Zbuntowana, rozglądam się za kredytem w innych bankach . Wkurza mnie jednak ta "wiązana sprzedaż". Kredyt tak ale z kontem ,kartą ,.....Mam to w nosie. Zostaje póki co w mBanku ale bez zaciągania tutaj kredytów . Zaczęłam zbierać na lokatach i wygląda na to, że będę się obywać bez kredytów. Pierwszy krok zrobiony z powodzeniem . A szkoda , bo mam tyle planów i gdyby kredyty nie były aż tak drogie mogłabym korzystać bez przerwy. Ale wyznaję zasadę " Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło." skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Niezła, konkurencyjna w stosunku do innych i nie pobierają opłat za prowadzenie konta. Dostęp internetowy: Bardzo dobrze zorganizowany. Obsługa klienta w placówce: Brak samodzielnych placówek co jest niewątpliwym minusem. Bardzo zaangażowani i kulturalni pośrednicy w Aspiro.. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Całkiem przyzwoita, jednak mam zastrzeżenie - jeśli zablokowany zostanie z jakichś powodów wniosek kredytowy nawet centrala nie jest w stanie go usunąć. Powoduje to szereg komplikacji.. Elastyczność oferty: Dopasowana do potrzeb konsumenta, w granicach rozsądku. Wysokość opłat i prowizji: Przeciętna. Zero opłat za prowadzenie konta i zero wymaganego wpływu comiesięcznego.. Oferta kart płatniczych: Atrakcyjna. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W 2012 wziąłem kredyt 18 tys na 6 miesięcy oprocentowanie 13,60% rata miesięczna 3213 zł , dzisiejsza promocja oprocentowanie 12,63% 18tys na 6 miesięcy, rata 3373. Powiedzcie mi kto tu kogo dyma ? Ten bank traktuje stałych klientów jak zło konieczne. Od kilku lat schodzą na psy. Ja odpuszczam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
to jest prawda mi tez ukradli 25zł bo nie korzystałem z bankowści internetowej skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tragedia w trzech aktach lub jak kto woli w trzech kontach Ekonto, Emax i Emax Plus. W ilości zmian regulaminów to już sam bank się nie orientuje a to oczywiście jest wykorzystywane przeciwko klientowi. Do tego środki "znikające" z konta, przelew pobrany z konta nie dotarł do odbiorcy a bank nabrał wody w usta i olewa reklamacje. Omijać z daleeeeeeeka ! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam. Na przelewy czeka się 2 dni. W innych bankach potrafią ogarnąć temat w kilka godzin. M-Bank... nie umie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
ZA: b.dobry układ kont e-konto,e-max, e-max plus. prosty intuicyjny, niezawodny intrfejs, praktycznie darmowy do przyjmowania, przechowania i wydawania pieniędzy. PRZECIW: niskie o-% lokat, naiwne reklamy i chwyty do podebrania klienta na wydatki (msaver, lokaty, karty, ...),wymuszanie haseł sms (papierowe są ale w ograniczonym zakresie), niepokoi nowy mbank (przyniesie reklamową wszawice, opłaty i niepotrzebny cyrk). OGÓLNIE: b.dobry do podstawowych czynności, z innych produktów nie korzystałem, nie oceniam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
najgorszy z mozliwych naliczyli mojemu tacie ponad 2tys za konto ktorego nie uzywal bo nie podpisal zadnej umowy chocby nawet chcial to nie ma oddzialu ! zlodzieje! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
najgorszy bank jak iwidzialem niczego nie mozna sie dowiedziec kradna pieniadze z konta i zero kontaktu z nimi nikomu nie polecam !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: natychmiastowy dostęp internetowy, to taki szczegół, który przeważył szalę kłębiących się w mózgu za i przeciw zamknięciem e-konta. na razie "za" zwycięża.. Wysokość oprocentowania: beznadziejna, dlatego nie przyklaskuję ofertom lokat i oszczędzaniu na koncie emaxplus. NIE WARTO!. Dodatkowy pakiet ubezpieczeniowy: nie korzystam. Minimum formalności: minimum i to też jest plus. Obsługa klienta w placówce: trzeba iść do Aspiro, a tam nic nie załatwią, tylko proponują dzwonienie na m-linię, czego unikam jak ognia. Denerwuje mnie weryfikacja klienta. Wklepuje właściwe cyfry, a i tak automat drze się, że nieprawidłowo. Korzystam z maila i muszę przyznać, że zawsze dostaję kompetentną odpowiedź. . Wysokość opłat i prowizji: rzeczywiście mBank zapadł w zimowy sen, tyle, że jak się obudzi może być za późno Większość klientów zostaje u nich ze względu na dobre e-konto. Denerwujące są opłaty za nieużywanie karty. 2,-zł/miesiąc to się trochę uzbiera.Na dobre wyjdzie mBankowi jak tę opłatę zniesie. Swoją drogą ciekawe, co będzie po połączeniu mBanku z Multibankiem? Co klientom zafundują? Strzyżenie, golenie, czy bez zmian. Aktualna sytuacja pozwala klientom mieć konto za zero złotych. I tak trzymać! Ale nie zmuszać do wydawania 100zł, żeby zaoszczędzić te 2 złocisze. Klient jest przekorny i nie wyda więcej niż musi, jak nie będzie restrykcji na bank wyda.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość opłat i prowizji: POLECENIE ZAPŁATY (PZ) - UWAGA! Nie dajcie się nabrać, przestrzegam. Bank pobiera opłatę 1 zł m-cznie za sam fakt uruchomienia tej usługi. Nie ma znaczenia czy jest obciążenie z tytułu PZ czy też nie ma. Co więcej, odwołać PZ nie można przez internet, tylko mLinię i za każde usunięcie PZ pobierają 0,50 zł prowizji! W każdym innym Banku prowizję płaci się za realizację PZ a nie za sam fakt "mania" PZ. Odradzam.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
ODRADZAM, a szczególnie przedsiębiorcom!!! Na koncie mBiznes miałam zajęcie egzekucyjne z ZUS. ZUS ściągnął zajęcie i wysłał odpowiednie pismo do banku - niestety bank przez dwa miesiące udawał, że pisma nie otrzymał, mimo iż ZUS otrzymał zwrotne potwierdzenie odbioru. Musiałam interweniować kilkukrotnie by odblokowali mi środki z konta, a oni nawet nie przeprosili. Przez dwa miesiące miałam blokowane środki przez co nie mogłam spłacić karty kredytowej i były mi naliczane dodatkowe odsetki!!! Ponadto mBank jest jedynym bankiem w Polsce, który pobiera opłatę w kwocie 30 zł za przelewy z tytułów egzekucyjnych i robi to mimo interwencji UOKiK. skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »
  • Kredyt gotówkowy w VeloBank »