mBank

Adres siedziny:
ul. Senatorska 18
00-950 Warszawa
skr. poczt. 728

Adres korespondencyjny:
mBank
Bankowość Detaliczna BRE Banku SA
Wydział Obsługi Klientów
Skrytka Pocztowa 2108
90-959 Łódź 2

Infolinia mBanku:
801 300 800
+48 (42) 6 300 800 (również z zagranicy)
783 300 800
6913 62265

(755 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Uruchomiony w 2000 roku mBank jest dziś największym bankiem wirtualnym oraz trzecim największym bankiem detalicznym w Polsce. Od lat marka mBanku pozostaje synonimem bankowości elektronicznej. …

zobacz więcej »

Dodaj opinię

755 Opinie

użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: natychmiastowy dostęp internetowy, to taki szczegół, który przeważył szalę kłębiących się w mózgu za i przeciw zamknięciem e-konta. na razie "za" zwycięża.. Wysokość oprocentowania: beznadziejna, dlatego nie przyklaskuję ofertom lokat i oszczędzaniu na koncie emaxplus. NIE WARTO!. Dodatkowy pakiet ubezpieczeniowy: nie korzystam. Minimum formalności: minimum i to też jest plus. Obsługa klienta w placówce: trzeba iść do Aspiro, a tam nic nie załatwią, tylko proponują dzwonienie na m-linię, czego unikam jak ognia. Denerwuje mnie weryfikacja klienta. Wklepuje właściwe cyfry, a i tak automat drze się, że nieprawidłowo. Korzystam z maila i muszę przyznać, że zawsze dostaję kompetentną odpowiedź. . Wysokość opłat i prowizji: rzeczywiście mBank zapadł w zimowy sen, tyle, że jak się obudzi może być za późno Większość klientów zostaje u nich ze względu na dobre e-konto. Denerwujące są opłaty za nieużywanie karty. 2,-zł/miesiąc to się trochę uzbiera.Na dobre wyjdzie mBankowi jak tę opłatę zniesie. Swoją drogą ciekawe, co będzie po połączeniu mBanku z Multibankiem? Co klientom zafundują? Strzyżenie, golenie, czy bez zmian. Aktualna sytuacja pozwala klientom mieć konto za zero złotych. I tak trzymać! Ale nie zmuszać do wydawania 100zł, żeby zaoszczędzić te 2 złocisze. Klient jest przekorny i nie wyda więcej niż musi, jak nie będzie restrykcji na bank wyda.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość opłat i prowizji: POLECENIE ZAPŁATY (PZ) - UWAGA! Nie dajcie się nabrać, przestrzegam. Bank pobiera opłatę 1 zł m-cznie za sam fakt uruchomienia tej usługi. Nie ma znaczenia czy jest obciążenie z tytułu PZ czy też nie ma. Co więcej, odwołać PZ nie można przez internet, tylko mLinię i za każde usunięcie PZ pobierają 0,50 zł prowizji! W każdym innym Banku prowizję płaci się za realizację PZ a nie za sam fakt "mania" PZ. Odradzam.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
ODRADZAM, a szczególnie przedsiębiorcom!!! Na koncie mBiznes miałam zajęcie egzekucyjne z ZUS. ZUS ściągnął zajęcie i wysłał odpowiednie pismo do banku - niestety bank przez dwa miesiące udawał, że pisma nie otrzymał, mimo iż ZUS otrzymał zwrotne potwierdzenie odbioru. Musiałam interweniować kilkukrotnie by odblokowali mi środki z konta, a oni nawet nie przeprosili. Przez dwa miesiące miałam blokowane środki przez co nie mogłam spłacić karty kredytowej i były mi naliczane dodatkowe odsetki!!! Ponadto mBank jest jedynym bankiem w Polsce, który pobiera opłatę w kwocie 30 zł za przelewy z tytułów egzekucyjnych i robi to mimo interwencji UOKiK. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Załozyłem konto(wniosek, później kurier itd.), ponieważ obiecane było 9% na mSaver, spełniłem wszystkie dodatkowe warunki jednak oprocentowanie nie zostało podwyższone. Po złożeniu reklamacji otrzymałem informację, że byłem już klientem mBanku, ja ponownie złozyłem reklamacjhę, że jakbym był to nie musiałbym zakładać kont. EFEKT - olali sprawę.NIE POLECAM. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Założyłem konto razem z gruperem, ponieważ obiecane było 200pln, pop spełnieniu dot warunków. Jednym z nich było zakupy kartą MasterCard Debit, niestety podczas wypełniania wniosku dostępna była tylko karta Visa, którą (chcąc niechcąc) zamówiłem. Później zadzwoniłem na infolinię z informacją, że chciałbym spełnic warunki promocji m.in. zakupów kartą MC i proszę o zmianę, co zrobiono. Otrzymałem kartę MasterCard, zrobiłem zakupy, a obiecanych 200pln nie ma. Na moją reklamację otrzymałem odp, że zakładając konto zamówiłem złą kartę. Moją informację o tym, że nie było innej możliwości ? zignorowali. NIE POLECAM - moderacja*!. Dostęp internetowy: Załozyłem konto(wniosek, później kurier itd.), ponieważ obiecane było 9% na mSaver, spełniłem wszystkie dodatkowe warunki jednak oprocentowanie nie zostało podwyższone. Po złożeniu reklamacji otrzymałem informację, że byłem już klientem mBanku, ja ponownie złozyłem reklamację, że jakbym był to nie musiałbym zakładać kont. EFEKT - olali sprawę.NIE POLECAM.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: żadnych problemów od 10 lat. Obsługa klienta w placówce: szybko i sprawnie. Oferta kredytu/ debetu w koncie: jak dotąd wszystko super. Elastyczność oferty: dostosowali do mojej sytuacji. Wysokość opłat i prowizji: jak dotąd nie znalazłem lepiej. Oferta kart płatniczych: nie mam powodów narzekać.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Odradzam mBank jestem w trakcie zamykania konta po tym jak mBank okradł mnie znowu z pieniędzy.ten bank się skończył.Ukryte opłaty.Brak informacji o opłatach i co tydzień zmienianie taryfy opłat i regulaminów.To normalka w mBanku.Dziś mBank skupia się na wyłudzaniu pieniędzy od klientów i zmianach taryf i regulaminów.Notorycznie znikają niewielkie sumy z konta a po reklamacji trzeba się naczekać i denerwować czy pieniądze zwrócą.Dziś przeszli samych siebie kiedy okazało się że zniknęła większa suma pieniędzy z konta. Odradzam mBank bo możecie zostać na lodzie bez środków z powodu braku oddziału.A karta mBanku nie działa. Na rynku są nowoczesne konta. mBank jest archaiczny.Zatrzymał się w czasie 10 lat temu.Dziś mBank to porażka. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam konto w mBanku od poczatku istnienia banku. Nigdy, zadnych problemow, wszystko zgodnie z umowa. Jest dostep do b. wielu produktow, moze nie wszystkie najlepsze na rynku, ale niektore b. dobre. Jak do tej pory kontakt z pracownikami Infolinii bezproblemowy. Polecam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Nie polecam. Bank oszukuje klientów zasłaniając się regulaminami. Była promocyjna lokata na 7 proc o nazwie msaver dla stałych klientów dla tych co założą konto msaver i spełnią określone warunki. Ja spełniłem warunki ale, okazało się, żeby dostać promocyjne oprocentowanie to ja muszę zadzwonić na mlinie i oświadczyć, że chce takie oprocentowanie. To jakaś kpina. Na stronie było wyraźnie napisane załóż msaver na 7 proc.. Dla mnie ten bank przestał być wiarygodny. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
KOnsultanici pracujący w mbanku są: NIEKOMPETENTNI NIEFACHOWI NIE MAJĄ ZIELONEGO POJĘCIA O WYKONYWANEJ PRACY!!! zwykłe anulowanie wniosku w mbanku poprzez mlinię trwa wieki!! TO JEST ABSURD, ŻE KLIENT JEST OBSŁUGIWANY TAK NIEPROFESJONALNIE!!! NIE POLECAM TEGO BANKU !!! BARDZO WIELKI MINUS DLA TEJ INSTYTUCJI skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Jedno z najgorszych kont firmowych, jakie do tej pory miałam okazję poznać i przetestować niestety na swojej firmie. Kuszą limitem w koncie 10tys. dla nowych firm, po czym naliczają odsetki od wykorzystanego i od, uwaga, NIEWYKORZYSTANEGO limitu! Konto otwiera się od ręki, ale wypowiedzenie rachunku 30-dniowe, istne średniowiecze, byle tylko klient musiał jeszcze dopłacić naliczone odsetki od oczywiście niewykorzystanej kwoty limitu. Śmiech na sali, z daleka od takich "super" ofert.. Dostęp internetowy: standard, nic szczególnego, interfejs nieciekawy.. Obsługa klienta w placówce: W placówce ok, na infolinii - średnio.. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Żenada, jw. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: Beznadziejny. Dostalam papiery i numer identyfikacyjny wraz z haslem. Jednak nie moge nawet aktywowac konta, poniewaz wyskakuje mi ze numer lub haslo jest nieprawidlo-wy/-we. . Obsługa klienta w placówce: W internecie są 4 adresy siedzib tego banku ... Natomiast w rzeczywistości jest inaczej. Byłam w dwoch miejscach, gdzie powinny znadowac sie siedziby tegop banku . W jednym Pani oznajmila ze byl tam kiedys, ale zostal zlikwidowany. Natomiast w drugim dowiedzialam sie ze siedziby banku rowniez nie ma od ponad miesiaca. Ale to nie wszystko ... Kobieta tego budynku, w ktorym kiedys znajdowal sie bank powiedziala ze dzwonila juz 3x do glownej siedziby banku, aby zmienili te adresy i zero zaangażowania i przejecia sie czym kolwiek z ich strony. . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
maja gdzieś klientów. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank jaki z jakim miałem styczność radzę omijać ten bank z daleka. Zablokowali mi konto bez żadnej przyczyny i nikt nie potrafi wyjaśnić dlaczego. Przysyłają kuriera trzy razy tylko dlatego aby spisać dane z dowodu a konto jak było zablokowane tak nadal jest zablokowane , infolinia totalna porażka tylko naciągają pieniądze można tylko posłuchać muzyki stracić 10 zł za jedno połączenia a doradca powie ze nie jest wstanie nic zrobić i przekaże sprawę dalej i że ktoś kompetentny do mnie zadzwoni a ty człowieku czekaj i czekaj a i tak nikt nie zadzwoni . Szkoda czasu i pieniędzy na ten niby bank. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Oferta kart płatniczych: Z oferty mBanku korzystałam przez 2,5 roku. Niestety na dzień dzisiejszy nie polecę go z prostej przyczyny... Wygoda nie zawsze równa się z bezpieczeństwem. Zablokowałam karty, które po prostu zgubiłam a po pół roku moje konto zostało obciążone transakcją zrealizowanej z jednej z kart, które podobno nie istnieją... Jednak nie to było najgorsze, a fakt, że nie 28 dniach nikt z reklamacji się ze mną nie skontaktował, w koło powtarzają by czekać mimo, że miało to nastąpić w przeciągu 14 dni. Konto zlikwidowałam, środki przelałam i nie wrócę do oferty tego banku. . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: Zdecydowanie odradzam współpracę z tym "parabankiem"! Pół roku temu wysłałem rezygnację z konta na oryginalnym bankowym druku. Równocześnie dokonałem wpłaty kwoty wyższej niż wymagana do zamknięcia rachunku z nadzieją, że w chwili gdy odeślą nadpłatę będę miał potwierdzenie, że konto jest zamknięte. Byłem w błędzie!! Wizyta i rozmowa z p. dyrektorem "moderacja" w poznańskim oddziale na ul. Święty Marcin przeniosła mnie w świat niekompetencji pana dyrektora, Z rozbrajającą szczerością poinformował mnie, że on nic nie może. Szok: dyrektor oddziału! Niestety konta nadal nie udało się zamknąć. Będę próbował dalej, może się uda i bank wbrew mojej woli nie będzie na siłę prowadził konta i za te usługi kasował. Zdecydowanie odradzam i przestrzegam przed tym "parabankiem". . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
UWAGA ! to nie jest jeden z najgorszych tylko najgorszy !!! za darmowe konto naliczyli już 2000zł i nikt nie potrafi powiedzieć dlaczego. Nie odpowiadają na e-mail i listy. BRAK WYJAŚNIEŃ ! Na umowie brak informacji o kosztach. sprawa w windykacji, wpisany do BIK i wszystko niesłusznie! ZŁODZIEJE, OSZUŚCI ! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jeden z najgorszych banków jakie znam... jeżeli można ich nazwać bankiem... dobrze co potrafią to naciągać klienta na co rusz nowe "ubezpieczenia" nic nie warte, karty, konta, a gdy klient potrzebuje coś załatwić jest to na ostatnim miejscu, tysiące kombinacji, wniosków, podejść, dzwoniący wiedzą tylko na temat badziewia co chcą wciąsnąć... Zmieńcie podejście do klientów to może się coś zmieni... Klient to wasz pieniądz do diabła. Zejdźmy na ziemię do banków naziemnych bo to nie bank ale para www bank... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Odradzam każdemu ten bank !!! W ostatnim okresie zmieniło się podejście w nim do klienta, lekceważą go. W banku tym miałem kredyt odnawialny (debet), zagapiłem się i się automatycznie odnowił, ku mojemu zdziwieniu zobaczyłem że prowizja wzrosła z 1% do 1,8%,. W związku że minęło kilka godzin, porosłem o anulację debetu, odpowiedziano mi że jak chcę to debet mi anulują, ale prowizja i tak nie zostanie cofnięta. Co miesiąc pobierają oprócz tego 2 zł prowizji za kartę. W alior sync , uruchomienie kredytu w koncie to 0,5%, nie pobierają też pieniędzy za korzystanie z karty, praktycznie wszystko jest za darmo. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość opłat i prowizji: Witam, W ciągu ostatnich kilku miesięcy kilkukrotnie zostałam ofiarą "pomyłkowo naliczonych opłat": 1) w chwili rozpoczęcia umowy leasingowej, obciążono mnie kosztami związanymi z realizacją usługi, ale niezgodnie z moją umową. Ja podpisywałam umowę podczas trwania promocji, w związku z czym nie miałam mieć naliczonych kilku opłat, które jednak zostały ode mnie pobrane. Mało tego, pobrane zostały pomyłkowo podwójnie, tzn. zamiast jedno obciążenie w wysokości 35 zł, na moim koncie pojawiły się 2 takie obciążenia. W związku z powyższym w sumie, niesłusznie naliczono mi opłaty w wysokości blisko 50 zł. Kwoty zostały mi zwrócone dopiero po kilku telefonach na mLinię (za które oczywiście trzeba zapłacić). 2) pod koniec miesiąca obciążona mnie kosztami za ujemne saldo rachunku, które było wynikiem niesłusznie pobranych przez Bank opłat. Wyjaśniając: w mBanku na rachunku trzymam pieniędzy dokładnie tyle ile potrzebne mi jest do wykonania spłącenia rat leasingu - ponieważ niesłusznie ściągnieto ode mnie blisko 50 zł, na rachunku było ok "-50zł" i od tej ujemnej kwoty policzono mi odsetki w wysokości kilku groszy. Aby to wyjaśnić, musiałam zadzwonić na mLinię (za połączenie oczywiście płacę ja) i musiałam poświęcić swój czas (za który mBank mi nie zapłaci), żeby wyjaśnić im, że znowu niesłusznie obciążyli mnie kosztami. 3) nie mijają 3 miesiące i znowu na moim rachunku pojawia się magiczna kwota "-0,02", choć powinno być "0,00" - niby niewielka kwota, ale jeśli pomyłkowo naliczają ją dużej ilości klientów i Ci Klienci się nie zorientują, że coś jest nie tak, to ciekawe czy ktoś w mBanku zgłosi do Klienta taki błąd? 2 grosze, to taka kwota, że szkoda kolejnych pieniędzy na połączenia telefoniczne i czasu na wyjaśnianie, ale szlak człowieka trafia że nie wiadomo za co płaci pieniędzmi na które musi zapracować. Gdyby nie umowa leasingowa, która uniemożliwia mi wypowiedzenie konta, w dniu jutrzejszym otrzymaliby moje wypowiedzenie.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: atrakcyjne. Dostęp internetowy: bez problemu. Obsługa klienta w placówce: teraz już w placówkach MultiBanku - fachowa obsługa. Oferta kredytu/ debetu w koncie: dla Klientów aktywnych super limity gwarantowane. Wysokość opłat i prowizji: do zaakceptowania. Oferta kart płatniczych: ok. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: Chciałam zamknąć konto pojechałam na drugi koniec miasta do punktu i Pani uprzejmnie mi powiedziala ze tylko przez infolinię jest to mozliwe. Sprawa ciągnie sie od 19 listopada a niekompetencja konsultantów jest wręcz rażąca.Nigdy nie polecę tego banku.W celu zamknięcia konta musiałam wykonać aż 3 rozmowy telefoniczne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: nie ma oprocentowania. Dostęp internetowy: bardzo dobry, wielofunkcyjny, właściwie wszystko możesz załatwić logując się do bankowości internetowej. Obsługa klienta w placówce: nie ma placówek, tylko jakieś dziwne punkty, zwane sklepami mBank. Oferta kredytu/ debetu w koncie: nie korzystałam. Elastyczność oferty: ok. Wysokość opłat i prowizji: Jak dotychczas bank należy do tych, które nie zdzierają skóry z klienta, o ile wybierzesz eKonto i korzystasz z podstawowych funkcji. Oferta kart płatniczych: można wybrać visę lub mastercarda z opcją płatnosci zbliżeniowych.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam zamykają mi konto które miałem 10 lat już 4 miesiąc tragedia. Bo nie można jednocześnie zamknąć karty kredytowej i konta. (jak trzeba było założyć to razem i obowiązkowo jak zamknąć to już nie można. Tak to jest z wirtualnymi bankami gdzie nikogo nie możesz z nikim porozmawiać i otrzymujesz nieprawdziwe informację od dorabiających niedouczonych studentów, którzy nie muszą się starać. Jak zakładać konto to tylko takie gdzie możesz odwiedzić oddział i uzyskać potwierdzenie papierowe z podpisem a nie tak jak w mbanku nr sprawy, gdzie osoba która zawaliła temat często już nie pracuje :) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: najlepszy chyba system transakcyjny. Obsługa klienta w placówce: nigdy nie byłem. Oferta kredytu/ debetu w koncie: ciekawe jest to, że po złożeniu wniosku o rezygnację z kredytu ktoś do mnie zadzwonił i zaproponował zmniejszenie limitu i rezygnację z połowy opłaty za limit . Elastyczność oferty: raczej nie są elastyczni - standardowa oferta dla wszystkich. Wysokość opłat i prowizji: ok. Oferta kart płatniczych: ok. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: niby polecam ale tylko przez internet a nie telefon bo czas czas i czas. Wysokość oprocentowania: całkowite zero. Dodatkowy pakiet ubezpieczeniowy: chyba brak. Minimum formalności: niby ok ale nieprzeczytaj jednego słowa i ... Obsługa klienta w placówce: brak informacji. Wysokość opłat i prowizji: jak wyzej niedoczytaj i na własnej skórze sie dowiesz. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Byłem klientem tego dziadostwa przez 12 lat.Było całkiem OK aż do momentu gdy poprosiłem pracownika m linii o zamknięcie karty do płatności internetowych.Nieudacznik pozamykał mi wszystkie karty zostawiając mnie na weekend bez możliwości dostępu do gotówki.Co prawda przysłali nową kartę debetową kurierem ale niesmak pozostał.Na reklamacje nie odpisali więc złożyłem wniosek o rozwiązanie umowy.I tu pojawił się nowy zonk.Z automatu zamknęli mi kartę debetową.I po raz kolejny na weekend zostałem bez gotówki chociaż na koncie były środki i to nie małe.Tak więc ja nie miałem dostępu do swojej gotówki a bank moimi środkami obracał.Żenada.Veni,vidi i nigdy więcej konta w tym banku.Co do obsługi m linii nie będę się rozpisywał.Reasumując NIE POLECAM nawet wrogowi. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Korzystam z usług mBanku już kilka lat i na nic nie mogę narzekać. Jedynie na mało wesoły kolorystycznie panel internetowy ale to nie znaczy, że bank jest o tyłek potłuc. Jak ktoś pisze, że drogie prowizje od kredytu czy coś coś to niech nie bierze proste. ZRESZTĄ PODPISUJĄ UMOWĘ MOGLIŚCIE SIĘ ZAPOZNAĆ Z WARUNKAMI ale oczywiście Polak mądry, nie czyta i podpisuje. Wszyscy moi znajomi podziałają moją opinię. Wkopać się można z przewalutowaniem ale tylko jak się nie czyta umów. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
No popatrzcie. Właśnie się dowiedziałem że rejestrując spółkę z o.o. jest ona tak egzotyczna na polskim rynku ze nie ma dla niej oferty konta bankowego w mbanku... Tragedia. Niestety, musi być punkt, choć za to należy się zero. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bak jest tragiczny , nie jestem jeszcze klientem, na wstepie jestem tak zdenerwowana , ze cale szczescie , ze nie zalozylam konta!! dotyczy oferty z Grupera z premia 200 zl. Prubujac zlozylam wniosek z linku promocyjnego Gruper , okazalo sie , ze brakuje im jakichs danych , i jak poinformowal mnie pracownik banku musza wyslac do mnie kurjera , ktory musi mnie zidentyfikowac z dowodu. Okazuje sie, ze tren ze pracownik sklada w moim imieniu kolejny wniosek , ale juz z innege limka , ktory jest niepromocyjny , wiec premia w wys. 200 zl juz mi sie nie nalezy!!! dowiaduje sie o tym zupelnie przypadkowo, poniewaz odkrywam, ze byly zlozone 2 wnioski , a ja rzekomo z jednego zlozylam rezygnacje! UWAZAJCIE , bank za darmo nic nie daje pod przykrywka promocji i Grupera chce zdobyc naiwnych klietow! pORazka! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
bardzo mi sie nie podoba obsluga, likwiduje konto skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
To Bank niedouczonych ludzi nikt nic nie wie każdy gada co innego na e meile odpowiadają przeklejając tą samą informację konsultanci spadli z księżyca gadają od rzeczy bez pojęcia o zasadach funkcjonowania firmy Omijajcie to badziewie szerokim łukiem lepiej zpłacić 2 proc odsetek więcej niż mieć zszargane nerwy płacąc dodatkowo za rozmowy do tych idiotów skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Jestem klientem od wielu lat i zazwyczaj byłem zadowolony z usług mbanku i wszystkim polecałem. Niestety byłem ślepy, a raczej nie miałem żadnych problemów do rozwiązania. W momencie gdy pojawił się problem jest on rozwiązany autorytarnie z korzyścią dla banku. Kwota sporu niby niewielka ale sposób załatwienia tragiczny (!!!!!) Złożenie reklamacji i zwrot formułki, że rozpatrzą do 30 dni, co w ich nomenklaturze oznacza w ostatnim dniu terminu. Jeśli odpowiedź nie jest satysfakcjonująca (a nie była, bo osoba rozpatrująca reklamację była raczej ślepa i numer wznowienia polisy pomyliła z numerem polisy!) składasz ponowną reklamację odnosząc się do ich argumentów i tłumaczysz szczegóły nieporozumienia. Mija kolejne 30 dni i odpowiedź niegatywna, nie odnosząca się do Twoich argumentów. Próbujesz sie skontaktować i za każdym razem trafiasz do "eksperta" ale nie w Twojej sprawie. Tym sposobem przez kilka miesięcy bujałem się z "ekspertami" mbanku i efekt jest taki, że mogę co najwyżej skorzystać z Rzecznika Praw Konsumentów, bo nie ma możliwości z systemem, który obowiązuje w mbanku, wymienić kilku sensownych zdań. Na przestrzeni lat mbank coraz bardziej zmierza w kierunku starych, "dobrych" komunistycznych placówek bankowych. Niestety nie polecam tego banku NIKOMU, nawet wrogowi;) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem w tym baku prawie od początku , jest wygodny ale cała reszta do niczego. Najgorszy jest kontakt tzn prawie go nie ma: na czacie musisz mieć dzień wolny - bo tyle czekasz na połączenie. Obsługa do niczego - pracownicy nie znają się, nie czytają poczty e-mail, opowiadają brednie. W przedmiotowych i jasnych tematach wyjaśnianie trwa minimum tydzień. OCENA 1 jest zdecydowanie za wysoka gdyż bank w zakresie kontaktu i wiedzy przedstawia DNO. Dla zainteresowanych posiadam zebrany materiał dowodowy. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
nie wiem dlaczego narzekacie, jaki bank by nie był zawsze wam będzie żle, to po co brac kredyt jak pożniej na niego nadajecie żenada totalna, chcecie żyć ponad stan??bieżcie kredyt to wam sie opłaca:> skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Wysokość oprocentowania jest śmieszna. Obsługa klienta w placówce: Odpowiedz Pracownika banku na pytanie Dlaczego wpłatomat jest ciągle nieczynny: "Widocznie ma Pani pecha" (punkt w Krakowie przy ul.Bora-Komorowskiego). Oferta kredytu/ debetu w koncie: Musiałabym całe życie spłacać odsetki chcąc brać kredyt w mBanku!. skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »
  • Kredyt gotówkowy w VeloBank »