mBank

Adres siedziny:
ul. Senatorska 18
00-950 Warszawa
skr. poczt. 728

Adres korespondencyjny:
mBank
Bankowość Detaliczna BRE Banku SA
Wydział Obsługi Klientów
Skrytka Pocztowa 2108
90-959 Łódź 2

Infolinia mBanku:
801 300 800
+48 (42) 6 300 800 (również z zagranicy)
783 300 800
6913 62265

(755 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Uruchomiony w 2000 roku mBank jest dziś największym bankiem wirtualnym oraz trzecim największym bankiem detalicznym w Polsce. Od lat marka mBanku pozostaje synonimem bankowości elektronicznej. …

zobacz więcej »

Dodaj opinię

755 Opinie

użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Jedno z najgorszych kont firmowych, jakie do tej pory miałam okazję poznać i przetestować niestety na swojej firmie. Kuszą limitem w koncie 10tys. dla nowych firm, po czym naliczają odsetki od wykorzystanego i od, uwaga, NIEWYKORZYSTANEGO limitu! Konto otwiera się od ręki, ale wypowiedzenie rachunku 30-dniowe, istne średniowiecze, byle tylko klient musiał jeszcze dopłacić naliczone odsetki od oczywiście niewykorzystanej kwoty limitu. Śmiech na sali, z daleka od takich "super" ofert.. Dostęp internetowy: standard, nic szczególnego, interfejs nieciekawy.. Obsługa klienta w placówce: W placówce ok, na infolinii - średnio.. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Żenada, jw. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: Beznadziejny. Dostalam papiery i numer identyfikacyjny wraz z haslem. Jednak nie moge nawet aktywowac konta, poniewaz wyskakuje mi ze numer lub haslo jest nieprawidlo-wy/-we. . Obsługa klienta w placówce: W internecie są 4 adresy siedzib tego banku ... Natomiast w rzeczywistości jest inaczej. Byłam w dwoch miejscach, gdzie powinny znadowac sie siedziby tegop banku . W jednym Pani oznajmila ze byl tam kiedys, ale zostal zlikwidowany. Natomiast w drugim dowiedzialam sie ze siedziby banku rowniez nie ma od ponad miesiaca. Ale to nie wszystko ... Kobieta tego budynku, w ktorym kiedys znajdowal sie bank powiedziala ze dzwonila juz 3x do glownej siedziby banku, aby zmienili te adresy i zero zaangażowania i przejecia sie czym kolwiek z ich strony. . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
maja gdzieś klientów. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank jaki z jakim miałem styczność radzę omijać ten bank z daleka. Zablokowali mi konto bez żadnej przyczyny i nikt nie potrafi wyjaśnić dlaczego. Przysyłają kuriera trzy razy tylko dlatego aby spisać dane z dowodu a konto jak było zablokowane tak nadal jest zablokowane , infolinia totalna porażka tylko naciągają pieniądze można tylko posłuchać muzyki stracić 10 zł za jedno połączenia a doradca powie ze nie jest wstanie nic zrobić i przekaże sprawę dalej i że ktoś kompetentny do mnie zadzwoni a ty człowieku czekaj i czekaj a i tak nikt nie zadzwoni . Szkoda czasu i pieniędzy na ten niby bank. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Oferta kart płatniczych: Z oferty mBanku korzystałam przez 2,5 roku. Niestety na dzień dzisiejszy nie polecę go z prostej przyczyny... Wygoda nie zawsze równa się z bezpieczeństwem. Zablokowałam karty, które po prostu zgubiłam a po pół roku moje konto zostało obciążone transakcją zrealizowanej z jednej z kart, które podobno nie istnieją... Jednak nie to było najgorsze, a fakt, że nie 28 dniach nikt z reklamacji się ze mną nie skontaktował, w koło powtarzają by czekać mimo, że miało to nastąpić w przeciągu 14 dni. Konto zlikwidowałam, środki przelałam i nie wrócę do oferty tego banku. . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: Zdecydowanie odradzam współpracę z tym "parabankiem"! Pół roku temu wysłałem rezygnację z konta na oryginalnym bankowym druku. Równocześnie dokonałem wpłaty kwoty wyższej niż wymagana do zamknięcia rachunku z nadzieją, że w chwili gdy odeślą nadpłatę będę miał potwierdzenie, że konto jest zamknięte. Byłem w błędzie!! Wizyta i rozmowa z p. dyrektorem "moderacja" w poznańskim oddziale na ul. Święty Marcin przeniosła mnie w świat niekompetencji pana dyrektora, Z rozbrajającą szczerością poinformował mnie, że on nic nie może. Szok: dyrektor oddziału! Niestety konta nadal nie udało się zamknąć. Będę próbował dalej, może się uda i bank wbrew mojej woli nie będzie na siłę prowadził konta i za te usługi kasował. Zdecydowanie odradzam i przestrzegam przed tym "parabankiem". . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
UWAGA ! to nie jest jeden z najgorszych tylko najgorszy !!! za darmowe konto naliczyli już 2000zł i nikt nie potrafi powiedzieć dlaczego. Nie odpowiadają na e-mail i listy. BRAK WYJAŚNIEŃ ! Na umowie brak informacji o kosztach. sprawa w windykacji, wpisany do BIK i wszystko niesłusznie! ZŁODZIEJE, OSZUŚCI ! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jeden z najgorszych banków jakie znam... jeżeli można ich nazwać bankiem... dobrze co potrafią to naciągać klienta na co rusz nowe "ubezpieczenia" nic nie warte, karty, konta, a gdy klient potrzebuje coś załatwić jest to na ostatnim miejscu, tysiące kombinacji, wniosków, podejść, dzwoniący wiedzą tylko na temat badziewia co chcą wciąsnąć... Zmieńcie podejście do klientów to może się coś zmieni... Klient to wasz pieniądz do diabła. Zejdźmy na ziemię do banków naziemnych bo to nie bank ale para www bank... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Odradzam każdemu ten bank !!! W ostatnim okresie zmieniło się podejście w nim do klienta, lekceważą go. W banku tym miałem kredyt odnawialny (debet), zagapiłem się i się automatycznie odnowił, ku mojemu zdziwieniu zobaczyłem że prowizja wzrosła z 1% do 1,8%,. W związku że minęło kilka godzin, porosłem o anulację debetu, odpowiedziano mi że jak chcę to debet mi anulują, ale prowizja i tak nie zostanie cofnięta. Co miesiąc pobierają oprócz tego 2 zł prowizji za kartę. W alior sync , uruchomienie kredytu w koncie to 0,5%, nie pobierają też pieniędzy za korzystanie z karty, praktycznie wszystko jest za darmo. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość opłat i prowizji: Witam, W ciągu ostatnich kilku miesięcy kilkukrotnie zostałam ofiarą "pomyłkowo naliczonych opłat": 1) w chwili rozpoczęcia umowy leasingowej, obciążono mnie kosztami związanymi z realizacją usługi, ale niezgodnie z moją umową. Ja podpisywałam umowę podczas trwania promocji, w związku z czym nie miałam mieć naliczonych kilku opłat, które jednak zostały ode mnie pobrane. Mało tego, pobrane zostały pomyłkowo podwójnie, tzn. zamiast jedno obciążenie w wysokości 35 zł, na moim koncie pojawiły się 2 takie obciążenia. W związku z powyższym w sumie, niesłusznie naliczono mi opłaty w wysokości blisko 50 zł. Kwoty zostały mi zwrócone dopiero po kilku telefonach na mLinię (za które oczywiście trzeba zapłacić). 2) pod koniec miesiąca obciążona mnie kosztami za ujemne saldo rachunku, które było wynikiem niesłusznie pobranych przez Bank opłat. Wyjaśniając: w mBanku na rachunku trzymam pieniędzy dokładnie tyle ile potrzebne mi jest do wykonania spłącenia rat leasingu - ponieważ niesłusznie ściągnieto ode mnie blisko 50 zł, na rachunku było ok "-50zł" i od tej ujemnej kwoty policzono mi odsetki w wysokości kilku groszy. Aby to wyjaśnić, musiałam zadzwonić na mLinię (za połączenie oczywiście płacę ja) i musiałam poświęcić swój czas (za który mBank mi nie zapłaci), żeby wyjaśnić im, że znowu niesłusznie obciążyli mnie kosztami. 3) nie mijają 3 miesiące i znowu na moim rachunku pojawia się magiczna kwota "-0,02", choć powinno być "0,00" - niby niewielka kwota, ale jeśli pomyłkowo naliczają ją dużej ilości klientów i Ci Klienci się nie zorientują, że coś jest nie tak, to ciekawe czy ktoś w mBanku zgłosi do Klienta taki błąd? 2 grosze, to taka kwota, że szkoda kolejnych pieniędzy na połączenia telefoniczne i czasu na wyjaśnianie, ale szlak człowieka trafia że nie wiadomo za co płaci pieniędzmi na które musi zapracować. Gdyby nie umowa leasingowa, która uniemożliwia mi wypowiedzenie konta, w dniu jutrzejszym otrzymaliby moje wypowiedzenie.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: atrakcyjne. Dostęp internetowy: bez problemu. Obsługa klienta w placówce: teraz już w placówkach MultiBanku - fachowa obsługa. Oferta kredytu/ debetu w koncie: dla Klientów aktywnych super limity gwarantowane. Wysokość opłat i prowizji: do zaakceptowania. Oferta kart płatniczych: ok. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: Chciałam zamknąć konto pojechałam na drugi koniec miasta do punktu i Pani uprzejmnie mi powiedziala ze tylko przez infolinię jest to mozliwe. Sprawa ciągnie sie od 19 listopada a niekompetencja konsultantów jest wręcz rażąca.Nigdy nie polecę tego banku.W celu zamknięcia konta musiałam wykonać aż 3 rozmowy telefoniczne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: nie ma oprocentowania. Dostęp internetowy: bardzo dobry, wielofunkcyjny, właściwie wszystko możesz załatwić logując się do bankowości internetowej. Obsługa klienta w placówce: nie ma placówek, tylko jakieś dziwne punkty, zwane sklepami mBank. Oferta kredytu/ debetu w koncie: nie korzystałam. Elastyczność oferty: ok. Wysokość opłat i prowizji: Jak dotychczas bank należy do tych, które nie zdzierają skóry z klienta, o ile wybierzesz eKonto i korzystasz z podstawowych funkcji. Oferta kart płatniczych: można wybrać visę lub mastercarda z opcją płatnosci zbliżeniowych.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam zamykają mi konto które miałem 10 lat już 4 miesiąc tragedia. Bo nie można jednocześnie zamknąć karty kredytowej i konta. (jak trzeba było założyć to razem i obowiązkowo jak zamknąć to już nie można. Tak to jest z wirtualnymi bankami gdzie nikogo nie możesz z nikim porozmawiać i otrzymujesz nieprawdziwe informację od dorabiających niedouczonych studentów, którzy nie muszą się starać. Jak zakładać konto to tylko takie gdzie możesz odwiedzić oddział i uzyskać potwierdzenie papierowe z podpisem a nie tak jak w mbanku nr sprawy, gdzie osoba która zawaliła temat często już nie pracuje :) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: najlepszy chyba system transakcyjny. Obsługa klienta w placówce: nigdy nie byłem. Oferta kredytu/ debetu w koncie: ciekawe jest to, że po złożeniu wniosku o rezygnację z kredytu ktoś do mnie zadzwonił i zaproponował zmniejszenie limitu i rezygnację z połowy opłaty za limit . Elastyczność oferty: raczej nie są elastyczni - standardowa oferta dla wszystkich. Wysokość opłat i prowizji: ok. Oferta kart płatniczych: ok. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: niby polecam ale tylko przez internet a nie telefon bo czas czas i czas. Wysokość oprocentowania: całkowite zero. Dodatkowy pakiet ubezpieczeniowy: chyba brak. Minimum formalności: niby ok ale nieprzeczytaj jednego słowa i ... Obsługa klienta w placówce: brak informacji. Wysokość opłat i prowizji: jak wyzej niedoczytaj i na własnej skórze sie dowiesz. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Byłem klientem tego dziadostwa przez 12 lat.Było całkiem OK aż do momentu gdy poprosiłem pracownika m linii o zamknięcie karty do płatności internetowych.Nieudacznik pozamykał mi wszystkie karty zostawiając mnie na weekend bez możliwości dostępu do gotówki.Co prawda przysłali nową kartę debetową kurierem ale niesmak pozostał.Na reklamacje nie odpisali więc złożyłem wniosek o rozwiązanie umowy.I tu pojawił się nowy zonk.Z automatu zamknęli mi kartę debetową.I po raz kolejny na weekend zostałem bez gotówki chociaż na koncie były środki i to nie małe.Tak więc ja nie miałem dostępu do swojej gotówki a bank moimi środkami obracał.Żenada.Veni,vidi i nigdy więcej konta w tym banku.Co do obsługi m linii nie będę się rozpisywał.Reasumując NIE POLECAM nawet wrogowi. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Korzystam z usług mBanku już kilka lat i na nic nie mogę narzekać. Jedynie na mało wesoły kolorystycznie panel internetowy ale to nie znaczy, że bank jest o tyłek potłuc. Jak ktoś pisze, że drogie prowizje od kredytu czy coś coś to niech nie bierze proste. ZRESZTĄ PODPISUJĄ UMOWĘ MOGLIŚCIE SIĘ ZAPOZNAĆ Z WARUNKAMI ale oczywiście Polak mądry, nie czyta i podpisuje. Wszyscy moi znajomi podziałają moją opinię. Wkopać się można z przewalutowaniem ale tylko jak się nie czyta umów. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
No popatrzcie. Właśnie się dowiedziałem że rejestrując spółkę z o.o. jest ona tak egzotyczna na polskim rynku ze nie ma dla niej oferty konta bankowego w mbanku... Tragedia. Niestety, musi być punkt, choć za to należy się zero. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bak jest tragiczny , nie jestem jeszcze klientem, na wstepie jestem tak zdenerwowana , ze cale szczescie , ze nie zalozylam konta!! dotyczy oferty z Grupera z premia 200 zl. Prubujac zlozylam wniosek z linku promocyjnego Gruper , okazalo sie , ze brakuje im jakichs danych , i jak poinformowal mnie pracownik banku musza wyslac do mnie kurjera , ktory musi mnie zidentyfikowac z dowodu. Okazuje sie, ze tren ze pracownik sklada w moim imieniu kolejny wniosek , ale juz z innege limka , ktory jest niepromocyjny , wiec premia w wys. 200 zl juz mi sie nie nalezy!!! dowiaduje sie o tym zupelnie przypadkowo, poniewaz odkrywam, ze byly zlozone 2 wnioski , a ja rzekomo z jednego zlozylam rezygnacje! UWAZAJCIE , bank za darmo nic nie daje pod przykrywka promocji i Grupera chce zdobyc naiwnych klietow! pORazka! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
bardzo mi sie nie podoba obsluga, likwiduje konto skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
To Bank niedouczonych ludzi nikt nic nie wie każdy gada co innego na e meile odpowiadają przeklejając tą samą informację konsultanci spadli z księżyca gadają od rzeczy bez pojęcia o zasadach funkcjonowania firmy Omijajcie to badziewie szerokim łukiem lepiej zpłacić 2 proc odsetek więcej niż mieć zszargane nerwy płacąc dodatkowo za rozmowy do tych idiotów skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Jestem klientem od wielu lat i zazwyczaj byłem zadowolony z usług mbanku i wszystkim polecałem. Niestety byłem ślepy, a raczej nie miałem żadnych problemów do rozwiązania. W momencie gdy pojawił się problem jest on rozwiązany autorytarnie z korzyścią dla banku. Kwota sporu niby niewielka ale sposób załatwienia tragiczny (!!!!!) Złożenie reklamacji i zwrot formułki, że rozpatrzą do 30 dni, co w ich nomenklaturze oznacza w ostatnim dniu terminu. Jeśli odpowiedź nie jest satysfakcjonująca (a nie była, bo osoba rozpatrująca reklamację była raczej ślepa i numer wznowienia polisy pomyliła z numerem polisy!) składasz ponowną reklamację odnosząc się do ich argumentów i tłumaczysz szczegóły nieporozumienia. Mija kolejne 30 dni i odpowiedź niegatywna, nie odnosząca się do Twoich argumentów. Próbujesz sie skontaktować i za każdym razem trafiasz do "eksperta" ale nie w Twojej sprawie. Tym sposobem przez kilka miesięcy bujałem się z "ekspertami" mbanku i efekt jest taki, że mogę co najwyżej skorzystać z Rzecznika Praw Konsumentów, bo nie ma możliwości z systemem, który obowiązuje w mbanku, wymienić kilku sensownych zdań. Na przestrzeni lat mbank coraz bardziej zmierza w kierunku starych, "dobrych" komunistycznych placówek bankowych. Niestety nie polecam tego banku NIKOMU, nawet wrogowi;) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem w tym baku prawie od początku , jest wygodny ale cała reszta do niczego. Najgorszy jest kontakt tzn prawie go nie ma: na czacie musisz mieć dzień wolny - bo tyle czekasz na połączenie. Obsługa do niczego - pracownicy nie znają się, nie czytają poczty e-mail, opowiadają brednie. W przedmiotowych i jasnych tematach wyjaśnianie trwa minimum tydzień. OCENA 1 jest zdecydowanie za wysoka gdyż bank w zakresie kontaktu i wiedzy przedstawia DNO. Dla zainteresowanych posiadam zebrany materiał dowodowy. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
nie wiem dlaczego narzekacie, jaki bank by nie był zawsze wam będzie żle, to po co brac kredyt jak pożniej na niego nadajecie żenada totalna, chcecie żyć ponad stan??bieżcie kredyt to wam sie opłaca:> skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Wysokość oprocentowania jest śmieszna. Obsługa klienta w placówce: Odpowiedz Pracownika banku na pytanie Dlaczego wpłatomat jest ciągle nieczynny: "Widocznie ma Pani pecha" (punkt w Krakowie przy ul.Bora-Komorowskiego). Oferta kredytu/ debetu w koncie: Musiałabym całe życie spłacać odsetki chcąc brać kredyt w mBanku!. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Byłam klientką banku około roku.Konto założyłam ze względu na dostępność bankomatów i wpłatomatów w Krakowie-niestety wykaz czynnych urządzeń rozmija się z rzeczywistością. Trafienie na czynny wpłatomat/bankomat w Krakowie to prawie jak szóstka w totka-ciągłe awarie to standard w tym banku. Normą jest tzw.zjadanie gotówki i kart-reklamacje są rozpatrywane bardzo opieszale-dwukrotnie zostałam bez pieniędzy i karty na okres ponad 2tygodni! "Bezczelni" to dość eufemistyczne określenie pracowników tego banku. Pracownica punktu przy ul. Bora-Komorowskiego zapytana o przyczynę ciągłych awarii odpowiedziała, żę "widocznie mam pecha" i wróciła rozbawiona do prowadzonej rozmowy telefonicznej. Pomimo ogromu pokładów cierpliwości z mBankiem rozstałam się z radością i niewątpliwie bezpowrotnie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Na takich warunkach jakie proponuje mBank nigdy nie wezmę kredytu w żadnym banku.Odkładam pieniądze, po odłożeniu odpowiedniej kwoty dam ją pod zastaw i zobaczę jakie warunki zaproponuja mi banki. Żadnego ryzyka dla banku , bo pieniądze na lokacie będą mieli w posiadaniu. Oczekuje kredytu 1% prowizji i do 5% oprocentowanie . Inaczej nie biorę na lichwiarskich warunkach żadnych kredytów. A lokata sobie będzie, przynajmniej coś będzie w zanadrzu.Nigdy nie miałam problemów ze spłacaniem kredytów. Ale w tym roku warunki dla rozsądnych , znających swoją solidność są nie do przyjęcia. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
UWAGA podpiszesz umowę wpłacisz pieniądze ale się rozmyślisz chcesz zerwać umowę i wycofać się........ MOŻESZ ZOSTAĆ bez środków bo pieniądze zostaną ZABLOKOWANE . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
niech wam nie przyjdzie do głowy zakładanie konta w tym banku możecie mieć duże kłopoty z dostępem do swoich pieniędzy... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
wszystkim odradzam. Bank nie szanuje swoich klientów. zero zaufania robią z człowieka jakieś ścierwo!!!!! potrzeujesz kredyt 1200zł na rok i dość maja ogromne odsetki trzeba spłacać jak w Providencie to w dodatku przysyłają odmowę. Przecież takie pieniądze to są śmieszne jeśli chodzi o kredyt, zwłaszcza jak się jest ich klientem od kilku lat! podrostu zawiodłam się niesamowicie odradzam wszystkim!!!!!!!!!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
TRAGEDIA !!! OD 4 mięsiecy nie mogę odblokować przelewów , za każdym razem na infolinii dostaję inną informację , a w placówkach nie mogę niczego załatwić ! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: Zgłaszając problem ze "znikającymi pieniążkami" na moim koncie, konsultant tłumacząc się mówił"ma Pani wirusa w komputerze".Tłumacząc mu że nie posiadam debetu na koncie więc chcę wyjaśnienia skąd u mnie debet niemałej wysokości, uzyskałam odpowiedź że pewnie ktoś bez mojej wiedzy dysponuje moim kontem.Dziwne, na dzien dzisiejszy znów jestem na minusie.Pewnie tym razem krasnoludki za....li mi kartę i bez mojej wiedzy wypłacili sobie kase.żałosne.Jak się uspokoję znów zadzwonię na m-linię z kolejną reklamacją.Ciekawa jestem jakie wytłumaczenie bedą mieli tym razem i kto zwróci mi za rachunek tel. który dzwoniąc do nich nabił mi tylko 20 zł. OSZUKANA. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Karty kredytowej nie mogę się doprosić, a zamawiałam 3 razy, nie dość że jej nie otrzymałam, to do tego pobierają mi opłatę za nią. Wysokość opłat i prowizji: skandal. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Kartę kredytową spłaciłam 11-05-2012 tego samego dnia ją wypowiedziałam, 11-06-2012 karta została "wstępnie" zamknięta czyli w tym samym dniu wygenerował się pierwszy wyciąg z zadłużeniem 0zł, 11-07 drugi wyciąg, 11-08 trzeci wyciąg czyli karta powinna być zamknięta z dniem 11-08. Niestety karta nadal wisiała w systemie, bo coś im się zepsuło. Złożyłam reklamacje, którą łaskawie rozpatrzyli mi po 30 dniach i około 06-09-2012 karta zniknęła mi z serwisu transakcyjnego. W dniu 26-09-2012 złożyłam wniosek kredytowy w innym banku i co się dowiaduję? Ma Pani kartę kredytową aktywną w mBanku. No żesz...!!!!! Mamy obecnie 01-10-2012 a mBank nadal nie wysłał informacji do BIK o zamknięciu karty kredytowej!!! Nie mam zdolnosci na produkt kredytowy w innym banku a gdy juz łaskawcy wyślą informacje do BIK bedę musiała złożyć kolejny wniosek w banku co wiąże sie z ponownym pobraniem BIK i niższą oceną scoringową. Każdy bank ma 30 dni na wysłanie informacji o zamknieciu produktu kredytowego ale z niejasnych powodów mBank uzurpuje sobie prawo do wysyłania takiej informacji w ciagu pół roku. tzn.nie wiem czy w ciągu pół roku to zrobią, został miesiąc i będzie pół roku,więc wtedy będę mogła powiedzieć czy wysłali informacje do BIK czy nie. Do kogo mogę zgłosić działania na szkodę klienta przez mBank? do UOKiK? Nigdy nikomu nie polecę kredytu w mBanku, nawet konta nie polecam. 6 lat pracowałam w mBanku a jak dzwonię na mLinię i juz łaskawie ktoś odbierze po 20 min oczekiwania to mówią takie bzdury, że aż żal słuchać. Ja rozumiem, że zmieniaja się pracownicy na mLinii co 2 tygodnie ale lepiej zainwestować w wykwalifikowany personel niż odpowiadać za niedouczonych... Każdy doradca mLinii wie najlepiej "poprzedni się mylił". Nic nie można załatwić w mBanku. Obniżyć limitu w debecie w koncie firmowym nie da się, bo muszą sprawdzić czy masz zdolność kredytową na nizszą kwotę. Mam to na piśmie. Na wyższą kwotę limitu mam zdolność, ale na niższą mogę nie mieć i analityk musi to sprawdzić. No kur...czę!!!! Sms'y z potwierdzeniem płatności kartą przychodizły mi od razu po zaakceptowaniu transakcji od kilku tygodni przychodzą mi po 2-3 dniach. Po 2-3 dniach to ja mogę sobie sprawdzić w internecie i ja muszę za to płacić, bo mam abonament a skoro go opłacam to chcę dostawać informacje na bieżąco. Nic w tym banku nie działa poprawnie. Nic! Pytam na mLinii kto jest dyrektorem mBanku- nie wiedzą, pytam kto jest dyrektorem Bre Banku ? nie wiedzą. Ciekawe czy wiedzą w jakim banku pracują. Tyle problemów ile ja miałam ze zlikwidowaniem produktów kredytowych w mBanku to nikt nie miał, jak mi mBank zszargał nerwy to tylko ja wiem. W tej chwili SK Bank (Bank Rzemiosła i Rolnictwa) dawno wyprzedził mBank. Dacie wiarę? Bank rolniczy? mBank zatrzymał się gdzieś w epoce kamienia łupanego. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: Nie polecam tego banku;wszystko jest dobrze, dopóki klient czegoś nie chce;moja reklamacja została uznana po 60 dniach, po czym po raz 3 składam reklamację do reklamacji;ze strony działu reklamacji totalne lekceważenie klienta-kilkanaście monitów o kontakt telefoniczny i żaden nie przyniósł rezultatu, co wywołuje nawet zażenowanie pracowników mLinii.SPRAWĘ ZAMIERZAM SKIEROWAĆ DO ARBITRA ORAZ NAGŁOŚNIĆ MEDIALNIE NIE POLECAM. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
UWAGA !!! OMIJAJCIE TEN BANK SZEROKIM ŁUKIEM !!! NIEKOMPETENCJA NA KAŻDYM KROKU I OSZUSTWO. Umowy często zawierane są na telefon. Potem jest problem z odtworzeniem rozmów. Konsultanci na infolinii niedouczeni. Nie ma z kim rozmawiać. Reklamacje telefoniczne wpadają jak w próżnię, nikt nad tym nie panuje, nikt nic nie wie...masakra...naprawdę zastanówcie się 100 razy zanim zdecydujecie się na ten bank. Bez waszej zgody potrafią pobrać pieniądze na debet i zanim się obejrzysz już straszą cię komornikiem. Mam zamiar zgłosić ten fakt do komisji nadzoru finansowego. Naprawdę lepiej omijać ten bank z daleka. Wiem to z doświadczenia swojego i znajomych. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem zadowolona mam kredyt hipoteczny i wszystko jest od ręki skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »
  • Kredyt gotówkowy w VeloBank »