mBank

Adres siedziny:
ul. Senatorska 18
00-950 Warszawa
skr. poczt. 728

Adres korespondencyjny:
mBank
Bankowość Detaliczna BRE Banku SA
Wydział Obsługi Klientów
Skrytka Pocztowa 2108
90-959 Łódź 2

Infolinia mBanku:
801 300 800
+48 (42) 6 300 800 (również z zagranicy)
783 300 800
6913 62265

(755 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Uruchomiony w 2000 roku mBank jest dziś największym bankiem wirtualnym oraz trzecim największym bankiem detalicznym w Polsce. Od lat marka mBanku pozostaje synonimem bankowości elektronicznej. …

zobacz więcej »

Dodaj opinię

755 Opinie

użytkownik
Ocena:
wszystkim odradzam. Bank nie szanuje swoich klientów. zero zaufania robią z człowieka jakieś ścierwo!!!!! potrzeujesz kredyt 1200zł na rok i dość maja ogromne odsetki trzeba spłacać jak w Providencie to w dodatku przysyłają odmowę. Przecież takie pieniądze to są śmieszne jeśli chodzi o kredyt, zwłaszcza jak się jest ich klientem od kilku lat! podrostu zawiodłam się niesamowicie odradzam wszystkim!!!!!!!!!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
TRAGEDIA !!! OD 4 mięsiecy nie mogę odblokować przelewów , za każdym razem na infolinii dostaję inną informację , a w placówkach nie mogę niczego załatwić ! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: Zgłaszając problem ze "znikającymi pieniążkami" na moim koncie, konsultant tłumacząc się mówił"ma Pani wirusa w komputerze".Tłumacząc mu że nie posiadam debetu na koncie więc chcę wyjaśnienia skąd u mnie debet niemałej wysokości, uzyskałam odpowiedź że pewnie ktoś bez mojej wiedzy dysponuje moim kontem.Dziwne, na dzien dzisiejszy znów jestem na minusie.Pewnie tym razem krasnoludki za....li mi kartę i bez mojej wiedzy wypłacili sobie kase.żałosne.Jak się uspokoję znów zadzwonię na m-linię z kolejną reklamacją.Ciekawa jestem jakie wytłumaczenie bedą mieli tym razem i kto zwróci mi za rachunek tel. który dzwoniąc do nich nabił mi tylko 20 zł. OSZUKANA. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Karty kredytowej nie mogę się doprosić, a zamawiałam 3 razy, nie dość że jej nie otrzymałam, to do tego pobierają mi opłatę za nią. Wysokość opłat i prowizji: skandal. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Kartę kredytową spłaciłam 11-05-2012 tego samego dnia ją wypowiedziałam, 11-06-2012 karta została "wstępnie" zamknięta czyli w tym samym dniu wygenerował się pierwszy wyciąg z zadłużeniem 0zł, 11-07 drugi wyciąg, 11-08 trzeci wyciąg czyli karta powinna być zamknięta z dniem 11-08. Niestety karta nadal wisiała w systemie, bo coś im się zepsuło. Złożyłam reklamacje, którą łaskawie rozpatrzyli mi po 30 dniach i około 06-09-2012 karta zniknęła mi z serwisu transakcyjnego. W dniu 26-09-2012 złożyłam wniosek kredytowy w innym banku i co się dowiaduję? Ma Pani kartę kredytową aktywną w mBanku. No żesz...!!!!! Mamy obecnie 01-10-2012 a mBank nadal nie wysłał informacji do BIK o zamknięciu karty kredytowej!!! Nie mam zdolnosci na produkt kredytowy w innym banku a gdy juz łaskawcy wyślą informacje do BIK bedę musiała złożyć kolejny wniosek w banku co wiąże sie z ponownym pobraniem BIK i niższą oceną scoringową. Każdy bank ma 30 dni na wysłanie informacji o zamknieciu produktu kredytowego ale z niejasnych powodów mBank uzurpuje sobie prawo do wysyłania takiej informacji w ciagu pół roku. tzn.nie wiem czy w ciągu pół roku to zrobią, został miesiąc i będzie pół roku,więc wtedy będę mogła powiedzieć czy wysłali informacje do BIK czy nie. Do kogo mogę zgłosić działania na szkodę klienta przez mBank? do UOKiK? Nigdy nikomu nie polecę kredytu w mBanku, nawet konta nie polecam. 6 lat pracowałam w mBanku a jak dzwonię na mLinię i juz łaskawie ktoś odbierze po 20 min oczekiwania to mówią takie bzdury, że aż żal słuchać. Ja rozumiem, że zmieniaja się pracownicy na mLinii co 2 tygodnie ale lepiej zainwestować w wykwalifikowany personel niż odpowiadać za niedouczonych... Każdy doradca mLinii wie najlepiej "poprzedni się mylił". Nic nie można załatwić w mBanku. Obniżyć limitu w debecie w koncie firmowym nie da się, bo muszą sprawdzić czy masz zdolność kredytową na nizszą kwotę. Mam to na piśmie. Na wyższą kwotę limitu mam zdolność, ale na niższą mogę nie mieć i analityk musi to sprawdzić. No kur...czę!!!! Sms'y z potwierdzeniem płatności kartą przychodizły mi od razu po zaakceptowaniu transakcji od kilku tygodni przychodzą mi po 2-3 dniach. Po 2-3 dniach to ja mogę sobie sprawdzić w internecie i ja muszę za to płacić, bo mam abonament a skoro go opłacam to chcę dostawać informacje na bieżąco. Nic w tym banku nie działa poprawnie. Nic! Pytam na mLinii kto jest dyrektorem mBanku- nie wiedzą, pytam kto jest dyrektorem Bre Banku ? nie wiedzą. Ciekawe czy wiedzą w jakim banku pracują. Tyle problemów ile ja miałam ze zlikwidowaniem produktów kredytowych w mBanku to nikt nie miał, jak mi mBank zszargał nerwy to tylko ja wiem. W tej chwili SK Bank (Bank Rzemiosła i Rolnictwa) dawno wyprzedził mBank. Dacie wiarę? Bank rolniczy? mBank zatrzymał się gdzieś w epoce kamienia łupanego. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: Nie polecam tego banku;wszystko jest dobrze, dopóki klient czegoś nie chce;moja reklamacja została uznana po 60 dniach, po czym po raz 3 składam reklamację do reklamacji;ze strony działu reklamacji totalne lekceważenie klienta-kilkanaście monitów o kontakt telefoniczny i żaden nie przyniósł rezultatu, co wywołuje nawet zażenowanie pracowników mLinii.SPRAWĘ ZAMIERZAM SKIEROWAĆ DO ARBITRA ORAZ NAGŁOŚNIĆ MEDIALNIE NIE POLECAM. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
UWAGA !!! OMIJAJCIE TEN BANK SZEROKIM ŁUKIEM !!! NIEKOMPETENCJA NA KAŻDYM KROKU I OSZUSTWO. Umowy często zawierane są na telefon. Potem jest problem z odtworzeniem rozmów. Konsultanci na infolinii niedouczeni. Nie ma z kim rozmawiać. Reklamacje telefoniczne wpadają jak w próżnię, nikt nad tym nie panuje, nikt nic nie wie...masakra...naprawdę zastanówcie się 100 razy zanim zdecydujecie się na ten bank. Bez waszej zgody potrafią pobrać pieniądze na debet i zanim się obejrzysz już straszą cię komornikiem. Mam zamiar zgłosić ten fakt do komisji nadzoru finansowego. Naprawdę lepiej omijać ten bank z daleka. Wiem to z doświadczenia swojego i znajomych. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem zadowolona mam kredyt hipoteczny i wszystko jest od ręki skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
MASAKRA!!! Przeprowadzają na koncie autoryzacje z wypłat w bankomatach, które fizycznie nie miały miejsca, obracają środkami klienta, na infolini kłamią klienta, że wysłali pieniądze do EURONETU, że czekają na ich zwrot itp. Nawet nie chcą przyjąć reklamacji! Obsługa poniżej krytyki;/ to był mój ostatni dzień w tym pseudo banku - uważajcie na nich. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
jestem bardzo zadowolona. Mam konto osobiste od prawie 5ciu lat. Zero oplat za prowadzenie konta, do niedawna zero za karte. obecnie jest 2zł/msc chyba ze wyda sie kartą min 100zł/msc. Fajne oprocentowanie kont, z kontem walutowym nie mialam nigdy problemow. Konto oszczednosciowe-jeden przelew w miesiacu całkowicie za darmo. Jak mi kasę pożarło w bankomacie 300zł to nie bylo problemow z reklamacja, oddali mi w ciągu miesiąca. Jestem bardzo zadowolona z usług. Wprawdzie czasem ciezko sie dodzwonic na infolinie, ale ogolnie obsluga bardzo mila i profesjonalna. Polecam ten bank. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
TRAGEDIA ! od kilku miesięcy mam zablokowane usługi przelewów , niestety w mbanku nie mogę nic załatwić wszystko przez infolinie , gdzie każdy mówi co innego ! wcześniej miałem sytuacje z kartą na której aktywacje czekałem 3 miesiące . STANOWCZO ODRADZAM !!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam,moja zona założyłam tam konto walutowe i złotówkowe przed wyjazdem na kontrakt zagraniczny,i zaczeły się schody.Na kartę do konta walutowego czekała 3 tygodnie a słyszałem ze niektórzy nawet 2 miesiące, Niekompletny brak dokładnych informacji w fizycznych punktach obsługi, a od obsługi się słyszy ;mamy najtańszy kurs.-kłamstwo raczej najdroższy- nie polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem stałym klientem i nie polecam kredytu samochodowego. Oprocentowanie jako stały klient mam wyższe niż średnia bankowa. Masakra. Poważnie myślę nad zmianą konta. Nie nadążają za konkurencją !!! Wielka szkoda, gdyż byłem klientem tego banku przez wiele lat! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Stanowczo nie polecam mBanku! Każdy bank jest fenomenalny dopóki chcemy założyć w nim konto, z tym że mając problem w poprzedni banku uporałam się z nim za pomocą jednego telefonu, a posiadając konto w mBanku - nie mogłam tego zrobić w przeciągu 5 i pół godziny! Zostałam okradziona w Łodzi: karta bankomatowa, dowód osobisty, prawo jazdy. Chciałam złożyć jak najszybciej prośbę o zablokowanie karty oraz dowodu, by nikt nie mógł na niego wziąć np. kredytu. Ale to nie takie łatwe. Kiedy udało mi się dodzwonić, słyszałam na przemian (telefonowałam ponad 20 razy!), że: jak nie mam jakiegoś tam loginu czy hasła (nie pamiętam już dokładnie) to oni nic nie mogą zdziałać. Potem, że mam iść do punktu obsługi (w niedzielę). W punkcie obsługi (w centrum handlowym, gdzie musiałam pół miasta przejechać) usłyszałam, że tam pani też mi pomóc nie może, ale mają bezpłatne infolinie, na których też oczywiście nic nie można załatwić! W końcu po wielu kolejnych telefonach, jeden łaskawy pan zgodził się mi pomóc i zablokować moje konta i możliwość wzięcia kredytów. Na ile to prawdziwe? Już sama nie wiem - czas pokaże, ale dla świętego spokoju przelałam środki gdzie indziej i po uzyskaniu duplikatów, stanowczo zmieniam bank. NIE POLECAM MBANKU NIKOMU! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem klientem tego banku wiele lat. Od około roku intensywnie korzystam z różnych możliwości kredytowych (karta, kredyt odnawialny, kredyt konsumpcyjny). Mam też tam ubezpieczenie, korzystałem z funduszy inwestycyjnych. Pieniądze z kredytu dostałem w 5-10 min. od złożenia wniosku. Wystarcza historia konta. Minusem jest wysokie oprocentowanie, ale plusem brak innych kosztów. Nadal uważam, że to jedna z najlepszych ofert w Polsce, choć można by było już coś odświeżyć. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: byłem posiadaczem konta jako młoda osoba czyli niby sie nie płaci za utrzymanie. Dostęp internetowy: Strona się tnie, nie loguje mnie. Na początku myślałem, że źle wpisuje hasło, ale jestem święcie przekonany, że wszystko z mojej strony było wykonane poprawnie. Nie polecam. Obsługa klienta w placówce: Na poziomie zerowym. Punkt niby czynny od 10 do 20, ale pracownika nie było ostatnio od 17 do 17,50 gdzieś bez zostawienia wiadomości. Zgubiłem dokumenty i w punkcie nie chcieli mi ich zablokować. Dzwoniłem na m linie zupełnie inne informacje od pracownika punktu. Robią wszystko z wielką łaską. Nie polecam. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Ciężko mi się wypowiadać na ten temat. Elastyczność oferty: *moderacja* z ofertami. Dzwonią proponują jakieś oferty. Najpierw mówią że zajmą 5 minut człowiek jest w pracy i nie ma czasu. Oni na siłę wciskają oferty i rozmowa trwa do pół godziny. Po czym przystaje na ich ofertę. W rezultacie otrzymuje troszkę coś innego o około 150% ceny jaką proponowano mi przez telefon. By to anulować muszę do nich dzwonić narażać się na koszta bo w inny sposób też się nie da.. Wysokość opłat i prowizji: Korzystanie z bankomatu na sprawdzenie konta 1 zł. Opłata za pomocą karty 1 zł. Wypłata 1 zł. A najlepsze że mam aktywowaną ofertę darmowe korzystanie z bankomatu za które co miesiąc płacę. I tak pobierają kasę za każdym razem :). skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Praktycznie w każdym banku jest wyższe oprocentowanie. Marmury siedzib mbanku najwyraźniej zjadają wszystkie zyski. Dostęp internetowy: 10 lat temu - 5 gwiazdek, 5 lat temu - 3, ale teraz nawet te dwie to za dużo. Serwis toporny, nieczytelny i te wyświetlające się na stronie głównej reklamy.... Obsługa klienta w placówce: lepiej nie mówić!. Oferta kredytu/ debetu w koncie: zero. Elastyczność oferty: żadna. Wysokość opłat i prowizji: Kasują za wszystko co się da. Nawet za to czego się nie zamawiało. Na przykład mojej znajomej przysłali kartę kodów jednorazowych i skasowali za to 5 zł. Ale najlepsze jest to, że ona ich nie zamawiała. Sami stwierdzili, że chcą ją rąbnąć na piątaka.. Oferta kart płatniczych: Wszystkie oferowane karty są płatne i to słono płatne. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
3900 brutto - umowa na czas nieokreślony w międzynarodowej korporacji. bez kredytów itd... Karty nie dostanę. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mbank jest najgorszym ,,bankiem" jaki znam. Na początku wszystko pięknie, nie było opłat żadnych. Po niedługim czasie mbank łaskawie zaczął wprowadzać opłaty NIE INFORMUJĄC MNIE O TYM ! W placówkach tego ,,banku" pracownicy są totalnie niedoinformowani. Będąc tam nie można nic zrobić, bo nie mają oni dostępu totalnie do niczego, mogą tylko informować. Dzwoniłem jakieś 50 razy na linię mbanku i ani razu się nie dodzwoniłem. Zero kontaktu. Naciągacze i bandyci. Beznadzieja, zdecydowanie nie polecam, a wręcz odradzam! Zawiedziony klient mbanku... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: mbank jest najgorszym ,,bankiem" jaki znam. . Obsługa klienta w placówce: W placówkach tego ,,banku" pracownicy są totalnie niedoinformowani. Będąc tam nie można nic zrobić, bo nie mają oni dostępu totalnie do niczego, mogą tylko informować. Dzwoniłem jakieś 50 razy na linię mbanku i ani razu się nie dodzwoniłem. Zero kontaktu. Naciągacze i *moderacja*, zdecydowanie nie polecam, a wręcz odradzam! Zawiedziony klient mbanku.... Wysokość opłat i prowizji: Na początku wszystko pięknie, nie było opłat żadnych. Po niedługim czasie mbank łaskawie zaczął wprowadzać opłaty NIE INFORMUJĄC MNIE O TYM ! . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank PORAZKAAA,zamkniecie karty kredytowej trwa 3msc,a jesli jest wazna to zlozony wniosek o zamkniecie konta nie wazny,gdybym nie dzwonila to bym czekala i czekala,zadniej informacji od nich,nie polecam!!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: niskie oprocentowanie powoduje migrację kasy z konta nawet spółdzielcze oferują 1,5-2 % lepiej. Dostęp internetowy: na tle konkurencji nieźle nie ma spektakularnych awarii system transakcyjny jeden z najlepszych na rynku. Elastyczność oferty: elastyczność względna zależy co kogo interesuje . Możliwość negocjacji oferty: brak negocjacji negocjacja lokat od 100000zł . Minimum formalności: tu jest plus. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam Mam od kilku lat konto w mBANKU, z roku na rok obserwuję jak Dobry BANK, zaczyna być coraz gorszy w obsłudze jak zaczyna mnie nabijać w butelkę ... 1. mBANK i MultiBank... ich współpraca to fikcja... To dwa osobne banki które dbają o swoje sprawy osobno. Chciałem dokonać wpłaty w Euro na konto walutowe 1000euro. W Oddziale MultiBanku powiedziano mi ze mam mieć odliczona kwotę... a prowizja będzie wynosiła 15 euro... Ok Wziąłem 1020 euro... udałem sie do oddziału Multi Banku. Powiedziano mi ze mam mieć 1015, ... miałem 1020 zapytałem: - czy stanowi dla nich problem rozmienić 20 euro na 4x5? - Tak, bo nie mogą... Ma być dokładnie 1015euro! - przecież jesteście jednym bankiem? to paranoja? kłopot rozmienić 20 euro??? - Jak pan tak wybrał sobie wizrtualny bank to tak jest. No powiem SUPER WSPÓŁPRACA! odział Bielsko-Biała 11listopada! Multi Bank! 2. Chciałem uzyskać debet w koncie firmowym, obroty mam na ponad milion... rocznie. Zapytałem o 60.000 - tak ma pan zdolność na 100.000 w uproszczonej formie... telefonicznie. - super poproszę zatem o 60.000 - musi Pan udać się do naszego oddziału najbliższy 78km... :-// W końcu po wieluuu bólach udało mi się uzyskać 50.000 przez telefon. Masakra! 3. Postanowiłem po czasie zamknąć debet, na początku go zredukować... o 10.000 Okazało się to niemożliwe przez telefon... do 20.000 można do 50000 NIE! Mam wypełnić pismo, -> potem je wysłać pocztą... -> potem mają 14 dni -> i pobierają prowizje od takiego wniosku -> i może w końcu mi to obniżą... Cały czas liczona jest mi też prowizja za... DEBET! JAJA! i naciąganie klienta w piękny sposób. Poprzednio zredukowanie debetu z 20.000 do 15.000 zajęło mi 7 minut telefonicznie! w 2011r. mBANK sam na własne życzenie traci klienta takiego jak ja... swoje obroty mogę przenieść do innego banku. Sam mBANK na własne życzenie traci dobrego klienta! Jak atu logika tego Banku? Bo ja nie wiem... PS. Razem ze mną w mBanku ma 5 pracowników konto... nie potrwa to długo. Bardzo przepraszamy ze korzystamy z mBANKU, więcej nie będziemy! Miło widzieć jak nas traktuje mBANK :-/ skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W Banku bezskutecznie będziecie próbowali spłacić raty kredytu albo kartę kredytową . System pobiera automatycznie pieniądze dopiero następnego dnia i nigdy nie wiadomo za co pobierze pieniądze , raz pobiera za kredyt , raz za kartę więc nigdy nie wiecie ile zapłacicie i możliwe że bank wam uniemożliwi spłatę. Na koncie trzeba mieć tyle pieniędzy aby pokryły wszystkie raty kredytowe na raz bo w innym przypadku nie dojdzie do spłaty raty i naślą na was komornika. Ratę należy spłacać na tydzień przed terminem aby sprawdzić czy wszystko będzie ok. Szkoda nerwów na ten bank bo w tych ich stanowiskach nic nie załatwicie bo to jest wirtualny bank i każą dzwonić przez telefon. Rachunek za telefon mi przyjdzie wyższy niż roczna opłata za tradycyjne konto . Dziękuję za takie cuda. Gdy się spóźnicie z ratą wpisują was do BIK-u. Bank dla ludzi idealnych ...którzy nigdy się nie pomylą i nie zapomną o racie. Jedyny plus że łatwo dają te kredyty których spłacić nie można zbyt prosto . Gdy dadzą wam kredyt przenieście go natychmiast do innego banku. Nie bierzcie u nich żadnych kredytów bo to wg mnie jest pułapka. Bank w niczym wam nie pomoże , bardziej wam zaszkodzi niż możecie się spodziewać , pakujcie torby pod mostem dzięki niemu będziecie mieszkać bo puści was z torbami gdy weźmiecie większy kredyt. Ostrzegam !!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie bede sie rozpisywal, nie warto. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Oferta kredytu/ debetu w koncie: Pic na wodę fotomontaż..... Reklama tylko po to aby ściągnąć klientów, których i tak robi się w balona bo nie dają tego limitu........ skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ubiegałam się o kredyt hipoteczny, wszystko było ładnie w 10 dni będzie umowa, zdolność kredytowa i wszystkie parametry ok. po czym dostałam decyzje odmowną - dział budowlany nie przepuścił nieruchomości - uzasadnienie: "nie podano celu w jakim chce się nabyć nieruchomość" składając wniosek z wszystkimi dokumentami rozmawialiśmy z doradcą przez minimum godzinę przekazując wszystkie te informacje ale dział budowlany to jest chyba inna instytucja bo do nich to nie dotarło, a ja nie miałam żadnej możliwości fizycznej, żeby komuś z tego działu to przekazać w jakiejkolwiek formie - nie zadano pytania a odmówiono z braku odpowiedz - abstrakcja. Kupowałam dom mieszkalno- usługowy, gdzie jedno pomieszczenie jest sklepem, a pozostała część mieszkalna i obecny właściciel mieszkał tam od 10 lat, ja też taki miałam zamiar ale ktoś z działu analiz budowlanych wiedział lepiej stwierdzając, że tam nie ma mieszkania i koniec kropka żadnej możliwości dyskusji czy udowodnienia, że białe jest białe, a nie czarne. Na próbę odwołania czy wyjaśnienia nawet nie odpowiedzieli. Nie wiem po co w ogóle oferują taki produkt bankowy jeżeli w taki sposób tj. "z buta" traktują klienta. Jestem już posiadaczem tej nieruchomości i właśnie remontuję sobie w niej mieszkanie, którego tam podobno nie ma - kredytu udzielił mi Eurobank - w tym banku przed wydaniem decyzji miałam wiele pytań i korespondencji drogą mailową i wszystko można było wyjaśnić - ten bank dążył do udzielenia kredytu dociekając stanu faktycznego, a nie potraktował klienta jak oszusta i sio. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Przeciętnie ale tylko dla Klientów mBanku i tylko w promocji. W innym wypadku poniżej przeciętnej.. Dostęp internetowy: Nie narzekam. Poza tym że jak sie zamknie rachunek to nie ma mozliwości wglądu w historię rachunku.. Wysokość opłat i prowizji: OK. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: Rozpatrzenie wniosku - stosunkowo szybko. ale niestety juz przy wypłacie pojawiły sie pierwsze problemy - Bank popełnił kilka błędów w umowie które nie pozwalały uruchomic kredyt. dopiero po podpisaniu aneksu do umowy prostującego błędy kredyt został uruchomiony.. Możliwość negocjacji oferty: W momencie kiedy Bank dowiedział sie ze konkurencja ma lepsza oferte to poprawili swoja oferte cenową. Różnorodność zabezpieczenia: Przeciętnie - jak w innych Bankach.. Dostępność w różnych walutach: Tak jak w innych Bankach. Akceptowanie różnych źródeł dochodu: Trudno powiedzieć.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Jakieś tam grosze na konto wpadają, ale do zarabiania to nie należy ;-). Dostęp internetowy: Przestarzały system bankowości internetowej. Bardzo prosty, zbyt prosty graficznie. Zdecydowanie wolę wygląd bankowości Alior Banku, jest bardziej przyjemny i schludniejszy dla użytkownika.. Obsługa klienta w placówce: Udzielono mi złej informacji... Pracownik powiedział mi, że mogę wypłacać i wpłacać pieniądze w placówkach MultiBanku za darmo, w czasach kiedy nie było to możliwe całkowicie (teraz można za opłatą).. Oferta kredytu/ debetu w koncie: ---nie korzystałem---. Elastyczność oferty: Oferta z Internetem czy mBank mobile wyglądają ciekawie... Wysokość opłat i prowizji: Po wprowadzeniu opłaty za kartę przeniosłem się do innego banku. Bo dlaczego mam płacić za kartę kiedy nawet nie mam placówek z obsługą kasową ani wpłatomatu choćby w centrum miasta tylko na jego wygwizdowie? Deutsche Bank i BZ WBK nie potrzebują wydania kartą 100zł, a mają placówki z obsługą kasową i wszystkie bankomaty.. Oferta kart płatniczych: PayPass jest, ale nie do izzyKonta... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Raczej bez rewelacji, a wrecz powiem, totalne '0' ;). Dostęp internetowy: Jak dla mnie super. Tez juz sie przyzwyczaiłam do tego interfejsu. mBank wprowadza nowe udogodnienia. Jest postem i widac ze sie rozwija. Obsługa klienta w placówce: Malo co korzystalam. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Raczej ok. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Największa wada mBanku. Oprocentowania są bardzo niskie. Najwyżej oprocentowana lokata jest niższa niż przykładowo najniżej oprocentowana lokata w Aliorze. MBank sukcesywnie od dłuższego czasu obniżał oprocentowania lokat przez co w zasadzie większość środków przeniosłem do innego banku. Jako zwykły szary człowiek widzę, że mBank nie ponosi kosztów związanych z placówkami bankowymi (mKiosków do tego nikt nie zaliczy) a mimo to szuka kolejnych oszczędności w swoich lojalnych klientach proponując śmieszne (w porównaniu do rynkowych) oprocentowania oszczędności.. Dostęp internetowy: Jeśli chodzi o przejrzystość, intuicyjność to bardzo mi się podoba. Minusem są stosunkowo częste przerwy w dostępie, chociaż z drugiej strony jeśli ma to służyć bezpieczniejszemu systemowi to w porządku. Trochę mi się natomiast nie podoba jak wprowadzają dodatkowe ulepszenia typu wyświetlanie wszystkich środków na koncie na pierwszym planie, lokaty lepiej jakby zostały w zakładce lokaty. Ale ogólnie dobrze oceniam system internetowy.. Obsługa klienta w placówce: Zależy na kogo się trafi ale ogólnie nie mam zastrzeżeń. Głównie kontakt przez mLinię, w zasadzie nie miałem problemów ani żadnych nieprzyjemnych sytuacji. Jeśli dodatkowo obsługą klienta można nazwać wpłatomaty to uważam, że zdecydowanie za często są niedostępne do użytku (przepełnione lub awarie).. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Nigdy nie korzystałem i mam nadzieję, że w przyszłości również nie będę musiał.. Elastyczność oferty: Nic szczególnego, raczej standard.. Wysokość opłat i prowizji: Pod tym względem wypada chyba najlepiej na tle innych banków. Minusem jest wprowadzenie opłaty za kartę, której wcześniej nie było.. Oferta kart płatniczych: MBank od początku reklamował się jako najtańszy i za podstawowe usługi nigdy nie pobierał opłat. W tym wypadku prowadzenie opłaty za kartę 2zł/mc uważam za minus. Oczywiście jest to stosunkowo niewielka opłata ale patrząc ogólnie mBank złamał własne zasady bycia całkowicie darmowym (w podstawowym znaczeniu).. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dla indywidualnych : Wymagane dokumenty poświadczające dochód oraz RMUA z Zus-u. Dla firm: Dokumenty finansowe Zaświadczenia z ZUS i US W żadnym przypadku nie ma szans na otrzymanie pożyczki na sam dowód wprowadzają klientów w błąd i poniekąd oszukują klientów. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nic nie można załatwić, tzw. doradcy to fikcja. Rezygnuje z tego banku i przechodzę do REALNEGO. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: Poprawnie, ale bez wielkich zalet. Obsługa klienta w placówce: jeśli nie ma problemów to jesteś ok, przy sprawach spornych, brakuje kompetencji i zdecydowanych działań. Oferta kredytu/ debetu w koncie: według mnie, wykorzystują swoją pozycje na maksa, składasz wniosek o zmianę warunków ( obniżenie limitu ) a oni automatycznie przedłużają umowę na starych zasadach, pobierają prowizje wg umowy z automatu i drugą za zmianę warunków. Elastyczność oferty: żadnej elastyczności, wszystkie zmiany na niekorzyść klienta. Wysokość opłat i prowizji: płacisz za to ze możesz, za to że chcesz, i za to mże już masz, co kilka tygodni zmiany regulaminów i opłat. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Oprocentowanie jest dużo niższe obecnie w Alior Banku. . Dostęp internetowy: Dostępny internetowy, idealny, 24h/7. . Elastyczność oferty: Elastyczność żadna. Jedyna opcja jaka pozwala wybierać kartę to : czy paypass ( visa lub MC ), a pozostałe to uzależnione od chęci posiadanego limitu. Jedyne co różni karty to w sumie niemal tylko wysokość możliwości limitu karty.. Wysokość opłat i prowizji: Brak opłat za wznawianie, 3,50zł miesiecznie za MC Classic. Brak opłaty za aneks - jednak jego wejście w życie trwa DŁUGO. Jasność oferty: Jest ok. . Minimum formalności: Przy wpływach na konto, przez pół roku minimum formalności - tylko podpisać umowę i cieszyć się kartą. Jednak zamkniecie karty TO WIELKI PROBLEM !. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Na polaczenie z konsultantem trzeba czekac 97 min. Trzy razy próbowałem az zrezygnowalem skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: brak jakiejkolwiek obsługi w placówkach. kontakt po przez mlinie jest po prostu żałosny. Każdy tylko przełącza do innego doradcy, który de facto i tak nie jest w stanie odpowiedzieć na zadane pytanie. ogółem strata czasu i pieniędzy!!!. Wysokość opłat i prowizji: brak informacji o zmianach opłat i prowizji po przez kontakt email bądź pocztowy. . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Jaka wysokość oprocentowania?. Dostęp internetowy: mam, korzystam (zwłaszcza z hipermarketu funduszy - to jest chyba najlepsze co tam obecnie jest!). Obsługa klienta w placówce: -. Oferta kredytu/ debetu w koncie: -. Elastyczność oferty: -. Wysokość opłat i prowizji: Jedne z niższych na rynku. Oferta kart płatniczych: standard. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Brak oprocentowania lub drastycznie niskie. Dostęp internetowy: System działa OK. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Nie korzystałem - nie oceniam. Wysokość opłat i prowizji: mBank powinien uzyskać tytuł "banku z gwiazdką". Pełno opłat i prowizji z poudziwnianymi warunkami zwolnienia z ich. Do tego częste zmiany regulaminu i TOiP.. Oferta kart płatniczych: Drogie karty kredytowe, dodatkowe warunki dla zniesienia opłaty za debetówkę, opłata za korzystanie z obcych bankomatów.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Żenująco niskie oprocentowanie albo jego brak. Dostęp internetowy: Nic czego inni nie mają... Obsługa klienta w placówce: brak placówek. Oferta kredytu/ debetu w koncie: wysokie oprocentowanie, wysokie marże, wysokie kary za minimalne spóźnienie ze spłatą.. Elastyczność oferty: oferty sztywne, brak elastyczności. Wysokość opłat i prowizji: Pobierają opłatę miesięczną za możliwość wpłaty gotówki na konto i wypłacanie z bankomatów.. Oferta kart płatniczych: nic czego inni nie mają... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: mbank zupełnie stracił pojęcie czasu w którym pracuje. nic z tego co pisze na początku nie realizuje, np ekonto o% oprocentowanie wkładów, za kartę się płaci 2 zł miesięcznie, ubezpieczenie od kradzieży około 2 zł i to nie cały wkład czyli miesięcznie strata wynosi około 5zł. Takie konta były już w bankach rumuńskich dobrze że jeszcze przelewy są darmowe. Mkonto najniższe oprocentowanie ze wszystkich banków. Jedyne co zostało z dawnego mbanku to wygoda, ale już inne banki oferują tę samą wygodę. skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »
  • Kredyt gotówkowy w VeloBank »