mBank

Adres siedziny:
ul. Senatorska 18
00-950 Warszawa
skr. poczt. 728

Adres korespondencyjny:
mBank
Bankowość Detaliczna BRE Banku SA
Wydział Obsługi Klientów
Skrytka Pocztowa 2108
90-959 Łódź 2

Infolinia mBanku:
801 300 800
+48 (42) 6 300 800 (również z zagranicy)
783 300 800
6913 62265

(755 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Uruchomiony w 2000 roku mBank jest dziś największym bankiem wirtualnym oraz trzecim największym bankiem detalicznym w Polsce. Od lat marka mBanku pozostaje synonimem bankowości elektronicznej. …

zobacz więcej »

Dodaj opinię

755 Opinie

użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: niskie oprocentowanie powoduje migrację kasy z konta nawet spółdzielcze oferują 1,5-2 % lepiej. Dostęp internetowy: na tle konkurencji nieźle nie ma spektakularnych awarii system transakcyjny jeden z najlepszych na rynku. Elastyczność oferty: elastyczność względna zależy co kogo interesuje . Możliwość negocjacji oferty: brak negocjacji negocjacja lokat od 100000zł . Minimum formalności: tu jest plus. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam Mam od kilku lat konto w mBANKU, z roku na rok obserwuję jak Dobry BANK, zaczyna być coraz gorszy w obsłudze jak zaczyna mnie nabijać w butelkę ... 1. mBANK i MultiBank... ich współpraca to fikcja... To dwa osobne banki które dbają o swoje sprawy osobno. Chciałem dokonać wpłaty w Euro na konto walutowe 1000euro. W Oddziale MultiBanku powiedziano mi ze mam mieć odliczona kwotę... a prowizja będzie wynosiła 15 euro... Ok Wziąłem 1020 euro... udałem sie do oddziału Multi Banku. Powiedziano mi ze mam mieć 1015, ... miałem 1020 zapytałem: - czy stanowi dla nich problem rozmienić 20 euro na 4x5? - Tak, bo nie mogą... Ma być dokładnie 1015euro! - przecież jesteście jednym bankiem? to paranoja? kłopot rozmienić 20 euro??? - Jak pan tak wybrał sobie wizrtualny bank to tak jest. No powiem SUPER WSPÓŁPRACA! odział Bielsko-Biała 11listopada! Multi Bank! 2. Chciałem uzyskać debet w koncie firmowym, obroty mam na ponad milion... rocznie. Zapytałem o 60.000 - tak ma pan zdolność na 100.000 w uproszczonej formie... telefonicznie. - super poproszę zatem o 60.000 - musi Pan udać się do naszego oddziału najbliższy 78km... :-// W końcu po wieluuu bólach udało mi się uzyskać 50.000 przez telefon. Masakra! 3. Postanowiłem po czasie zamknąć debet, na początku go zredukować... o 10.000 Okazało się to niemożliwe przez telefon... do 20.000 można do 50000 NIE! Mam wypełnić pismo, -> potem je wysłać pocztą... -> potem mają 14 dni -> i pobierają prowizje od takiego wniosku -> i może w końcu mi to obniżą... Cały czas liczona jest mi też prowizja za... DEBET! JAJA! i naciąganie klienta w piękny sposób. Poprzednio zredukowanie debetu z 20.000 do 15.000 zajęło mi 7 minut telefonicznie! w 2011r. mBANK sam na własne życzenie traci klienta takiego jak ja... swoje obroty mogę przenieść do innego banku. Sam mBANK na własne życzenie traci dobrego klienta! Jak atu logika tego Banku? Bo ja nie wiem... PS. Razem ze mną w mBanku ma 5 pracowników konto... nie potrwa to długo. Bardzo przepraszamy ze korzystamy z mBANKU, więcej nie będziemy! Miło widzieć jak nas traktuje mBANK :-/ skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W Banku bezskutecznie będziecie próbowali spłacić raty kredytu albo kartę kredytową . System pobiera automatycznie pieniądze dopiero następnego dnia i nigdy nie wiadomo za co pobierze pieniądze , raz pobiera za kredyt , raz za kartę więc nigdy nie wiecie ile zapłacicie i możliwe że bank wam uniemożliwi spłatę. Na koncie trzeba mieć tyle pieniędzy aby pokryły wszystkie raty kredytowe na raz bo w innym przypadku nie dojdzie do spłaty raty i naślą na was komornika. Ratę należy spłacać na tydzień przed terminem aby sprawdzić czy wszystko będzie ok. Szkoda nerwów na ten bank bo w tych ich stanowiskach nic nie załatwicie bo to jest wirtualny bank i każą dzwonić przez telefon. Rachunek za telefon mi przyjdzie wyższy niż roczna opłata za tradycyjne konto . Dziękuję za takie cuda. Gdy się spóźnicie z ratą wpisują was do BIK-u. Bank dla ludzi idealnych ...którzy nigdy się nie pomylą i nie zapomną o racie. Jedyny plus że łatwo dają te kredyty których spłacić nie można zbyt prosto . Gdy dadzą wam kredyt przenieście go natychmiast do innego banku. Nie bierzcie u nich żadnych kredytów bo to wg mnie jest pułapka. Bank w niczym wam nie pomoże , bardziej wam zaszkodzi niż możecie się spodziewać , pakujcie torby pod mostem dzięki niemu będziecie mieszkać bo puści was z torbami gdy weźmiecie większy kredyt. Ostrzegam !!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie bede sie rozpisywal, nie warto. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Oferta kredytu/ debetu w koncie: Pic na wodę fotomontaż..... Reklama tylko po to aby ściągnąć klientów, których i tak robi się w balona bo nie dają tego limitu........ skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ubiegałam się o kredyt hipoteczny, wszystko było ładnie w 10 dni będzie umowa, zdolność kredytowa i wszystkie parametry ok. po czym dostałam decyzje odmowną - dział budowlany nie przepuścił nieruchomości - uzasadnienie: "nie podano celu w jakim chce się nabyć nieruchomość" składając wniosek z wszystkimi dokumentami rozmawialiśmy z doradcą przez minimum godzinę przekazując wszystkie te informacje ale dział budowlany to jest chyba inna instytucja bo do nich to nie dotarło, a ja nie miałam żadnej możliwości fizycznej, żeby komuś z tego działu to przekazać w jakiejkolwiek formie - nie zadano pytania a odmówiono z braku odpowiedz - abstrakcja. Kupowałam dom mieszkalno- usługowy, gdzie jedno pomieszczenie jest sklepem, a pozostała część mieszkalna i obecny właściciel mieszkał tam od 10 lat, ja też taki miałam zamiar ale ktoś z działu analiz budowlanych wiedział lepiej stwierdzając, że tam nie ma mieszkania i koniec kropka żadnej możliwości dyskusji czy udowodnienia, że białe jest białe, a nie czarne. Na próbę odwołania czy wyjaśnienia nawet nie odpowiedzieli. Nie wiem po co w ogóle oferują taki produkt bankowy jeżeli w taki sposób tj. "z buta" traktują klienta. Jestem już posiadaczem tej nieruchomości i właśnie remontuję sobie w niej mieszkanie, którego tam podobno nie ma - kredytu udzielił mi Eurobank - w tym banku przed wydaniem decyzji miałam wiele pytań i korespondencji drogą mailową i wszystko można było wyjaśnić - ten bank dążył do udzielenia kredytu dociekając stanu faktycznego, a nie potraktował klienta jak oszusta i sio. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Przeciętnie ale tylko dla Klientów mBanku i tylko w promocji. W innym wypadku poniżej przeciętnej.. Dostęp internetowy: Nie narzekam. Poza tym że jak sie zamknie rachunek to nie ma mozliwości wglądu w historię rachunku.. Wysokość opłat i prowizji: OK. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: Rozpatrzenie wniosku - stosunkowo szybko. ale niestety juz przy wypłacie pojawiły sie pierwsze problemy - Bank popełnił kilka błędów w umowie które nie pozwalały uruchomic kredyt. dopiero po podpisaniu aneksu do umowy prostującego błędy kredyt został uruchomiony.. Możliwość negocjacji oferty: W momencie kiedy Bank dowiedział sie ze konkurencja ma lepsza oferte to poprawili swoja oferte cenową. Różnorodność zabezpieczenia: Przeciętnie - jak w innych Bankach.. Dostępność w różnych walutach: Tak jak w innych Bankach. Akceptowanie różnych źródeł dochodu: Trudno powiedzieć.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Jakieś tam grosze na konto wpadają, ale do zarabiania to nie należy ;-). Dostęp internetowy: Przestarzały system bankowości internetowej. Bardzo prosty, zbyt prosty graficznie. Zdecydowanie wolę wygląd bankowości Alior Banku, jest bardziej przyjemny i schludniejszy dla użytkownika.. Obsługa klienta w placówce: Udzielono mi złej informacji... Pracownik powiedział mi, że mogę wypłacać i wpłacać pieniądze w placówkach MultiBanku za darmo, w czasach kiedy nie było to możliwe całkowicie (teraz można za opłatą).. Oferta kredytu/ debetu w koncie: ---nie korzystałem---. Elastyczność oferty: Oferta z Internetem czy mBank mobile wyglądają ciekawie... Wysokość opłat i prowizji: Po wprowadzeniu opłaty za kartę przeniosłem się do innego banku. Bo dlaczego mam płacić za kartę kiedy nawet nie mam placówek z obsługą kasową ani wpłatomatu choćby w centrum miasta tylko na jego wygwizdowie? Deutsche Bank i BZ WBK nie potrzebują wydania kartą 100zł, a mają placówki z obsługą kasową i wszystkie bankomaty.. Oferta kart płatniczych: PayPass jest, ale nie do izzyKonta... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Raczej bez rewelacji, a wrecz powiem, totalne '0' ;). Dostęp internetowy: Jak dla mnie super. Tez juz sie przyzwyczaiłam do tego interfejsu. mBank wprowadza nowe udogodnienia. Jest postem i widac ze sie rozwija. Obsługa klienta w placówce: Malo co korzystalam. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Raczej ok. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Największa wada mBanku. Oprocentowania są bardzo niskie. Najwyżej oprocentowana lokata jest niższa niż przykładowo najniżej oprocentowana lokata w Aliorze. MBank sukcesywnie od dłuższego czasu obniżał oprocentowania lokat przez co w zasadzie większość środków przeniosłem do innego banku. Jako zwykły szary człowiek widzę, że mBank nie ponosi kosztów związanych z placówkami bankowymi (mKiosków do tego nikt nie zaliczy) a mimo to szuka kolejnych oszczędności w swoich lojalnych klientach proponując śmieszne (w porównaniu do rynkowych) oprocentowania oszczędności.. Dostęp internetowy: Jeśli chodzi o przejrzystość, intuicyjność to bardzo mi się podoba. Minusem są stosunkowo częste przerwy w dostępie, chociaż z drugiej strony jeśli ma to służyć bezpieczniejszemu systemowi to w porządku. Trochę mi się natomiast nie podoba jak wprowadzają dodatkowe ulepszenia typu wyświetlanie wszystkich środków na koncie na pierwszym planie, lokaty lepiej jakby zostały w zakładce lokaty. Ale ogólnie dobrze oceniam system internetowy.. Obsługa klienta w placówce: Zależy na kogo się trafi ale ogólnie nie mam zastrzeżeń. Głównie kontakt przez mLinię, w zasadzie nie miałem problemów ani żadnych nieprzyjemnych sytuacji. Jeśli dodatkowo obsługą klienta można nazwać wpłatomaty to uważam, że zdecydowanie za często są niedostępne do użytku (przepełnione lub awarie).. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Nigdy nie korzystałem i mam nadzieję, że w przyszłości również nie będę musiał.. Elastyczność oferty: Nic szczególnego, raczej standard.. Wysokość opłat i prowizji: Pod tym względem wypada chyba najlepiej na tle innych banków. Minusem jest wprowadzenie opłaty za kartę, której wcześniej nie było.. Oferta kart płatniczych: MBank od początku reklamował się jako najtańszy i za podstawowe usługi nigdy nie pobierał opłat. W tym wypadku prowadzenie opłaty za kartę 2zł/mc uważam za minus. Oczywiście jest to stosunkowo niewielka opłata ale patrząc ogólnie mBank złamał własne zasady bycia całkowicie darmowym (w podstawowym znaczeniu).. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dla indywidualnych : Wymagane dokumenty poświadczające dochód oraz RMUA z Zus-u. Dla firm: Dokumenty finansowe Zaświadczenia z ZUS i US W żadnym przypadku nie ma szans na otrzymanie pożyczki na sam dowód wprowadzają klientów w błąd i poniekąd oszukują klientów. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nic nie można załatwić, tzw. doradcy to fikcja. Rezygnuje z tego banku i przechodzę do REALNEGO. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: Poprawnie, ale bez wielkich zalet. Obsługa klienta w placówce: jeśli nie ma problemów to jesteś ok, przy sprawach spornych, brakuje kompetencji i zdecydowanych działań. Oferta kredytu/ debetu w koncie: według mnie, wykorzystują swoją pozycje na maksa, składasz wniosek o zmianę warunków ( obniżenie limitu ) a oni automatycznie przedłużają umowę na starych zasadach, pobierają prowizje wg umowy z automatu i drugą za zmianę warunków. Elastyczność oferty: żadnej elastyczności, wszystkie zmiany na niekorzyść klienta. Wysokość opłat i prowizji: płacisz za to ze możesz, za to że chcesz, i za to mże już masz, co kilka tygodni zmiany regulaminów i opłat. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Oprocentowanie jest dużo niższe obecnie w Alior Banku. . Dostęp internetowy: Dostępny internetowy, idealny, 24h/7. . Elastyczność oferty: Elastyczność żadna. Jedyna opcja jaka pozwala wybierać kartę to : czy paypass ( visa lub MC ), a pozostałe to uzależnione od chęci posiadanego limitu. Jedyne co różni karty to w sumie niemal tylko wysokość możliwości limitu karty.. Wysokość opłat i prowizji: Brak opłat za wznawianie, 3,50zł miesiecznie za MC Classic. Brak opłaty za aneks - jednak jego wejście w życie trwa DŁUGO. Jasność oferty: Jest ok. . Minimum formalności: Przy wpływach na konto, przez pół roku minimum formalności - tylko podpisać umowę i cieszyć się kartą. Jednak zamkniecie karty TO WIELKI PROBLEM !. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Na polaczenie z konsultantem trzeba czekac 97 min. Trzy razy próbowałem az zrezygnowalem skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: brak jakiejkolwiek obsługi w placówkach. kontakt po przez mlinie jest po prostu żałosny. Każdy tylko przełącza do innego doradcy, który de facto i tak nie jest w stanie odpowiedzieć na zadane pytanie. ogółem strata czasu i pieniędzy!!!. Wysokość opłat i prowizji: brak informacji o zmianach opłat i prowizji po przez kontakt email bądź pocztowy. . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Jaka wysokość oprocentowania?. Dostęp internetowy: mam, korzystam (zwłaszcza z hipermarketu funduszy - to jest chyba najlepsze co tam obecnie jest!). Obsługa klienta w placówce: -. Oferta kredytu/ debetu w koncie: -. Elastyczność oferty: -. Wysokość opłat i prowizji: Jedne z niższych na rynku. Oferta kart płatniczych: standard. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Brak oprocentowania lub drastycznie niskie. Dostęp internetowy: System działa OK. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Nie korzystałem - nie oceniam. Wysokość opłat i prowizji: mBank powinien uzyskać tytuł "banku z gwiazdką". Pełno opłat i prowizji z poudziwnianymi warunkami zwolnienia z ich. Do tego częste zmiany regulaminu i TOiP.. Oferta kart płatniczych: Drogie karty kredytowe, dodatkowe warunki dla zniesienia opłaty za debetówkę, opłata za korzystanie z obcych bankomatów.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Żenująco niskie oprocentowanie albo jego brak. Dostęp internetowy: Nic czego inni nie mają... Obsługa klienta w placówce: brak placówek. Oferta kredytu/ debetu w koncie: wysokie oprocentowanie, wysokie marże, wysokie kary za minimalne spóźnienie ze spłatą.. Elastyczność oferty: oferty sztywne, brak elastyczności. Wysokość opłat i prowizji: Pobierają opłatę miesięczną za możliwość wpłaty gotówki na konto i wypłacanie z bankomatów.. Oferta kart płatniczych: nic czego inni nie mają... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: mbank zupełnie stracił pojęcie czasu w którym pracuje. nic z tego co pisze na początku nie realizuje, np ekonto o% oprocentowanie wkładów, za kartę się płaci 2 zł miesięcznie, ubezpieczenie od kradzieży około 2 zł i to nie cały wkład czyli miesięcznie strata wynosi około 5zł. Takie konta były już w bankach rumuńskich dobrze że jeszcze przelewy są darmowe. Mkonto najniższe oprocentowanie ze wszystkich banków. Jedyne co zostało z dawnego mbanku to wygoda, ale już inne banki oferują tę samą wygodę. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Oprocentowanie zmienne...Szybko się zmienia w górę . Dostęp internetowy: W normie. Wysokość opłat i prowizji: Duża liczba opłat ukrytych i dodatkowych ustalanych na podstawie " sufitu i podłogi". Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: Teoretycznie 30 dni ... Możliwość negocjacji oferty: FIKCJA w mBanku NIE MA z kim negocjować . Różnorodność zabezpieczenia: Norma dla innych Banków. Minimum formalności: Na początku mało formalności później rozpoczyna się eskalacja formalności. Elastyczność celu kredytowania: W normie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Oferta kredytu/ debetu w koncie: żadnych pozytywnych słów na ten temat beznadziejny bank żenada po prostu odradzam wszystkim. Wysokość opłat i prowizji: ogromne prowizje i opłaty uciekajcie czym prędzej do innych banków . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
profesjonalnie i szybko działają , bez dwóch zdań skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: Z tym akurat nie ma żadnego problemu. Wysokość oprocentowania: Marnie w porównaniu z konkurencja, mBank chyba trochę przysnął i nie zauważa co sie dzieje na rynku. Minimum formalności: Jeśli masz już konto osobiste, wszystko załatwisz przez infolinię. Obsługa klienta w placówce: Nie ma placówek. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Nie zauważyłem żadnego :-). Dostęp internetowy: Faktycznie wygodne. Obsługa klienta w placówce: W wypadku jakichkolwiek problemów technicznych/ reklamacji zapomnijcie o jakiejkolwiek pomocy ze strony banku. Tak długo jak wszystko dział jest ok, ale jak jest problem (z winy banku) to koniec. Wpłatomat 'zjadł pieniądze' na spłatę kredytu - odpowiedź z infolinii 'rozpatrzymy w terminie do 30 dni, ale pan musi zapewnić środki na spłatę kredytu bo inaczej będą sankcje zgodne z umową'. I nic nie da się zrobić. Żenada - przekreśla bank. A to tylko ostatnia z przyjemności tego typu ze strony tego banku.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
miałem w mBanku i konta i lokaty bywało że spore. Kilka lat temu polecałem wszystkim... niestety w tym roku uciekłem z lokatami i kontem do innych banków. W mBanku nie widzą że czasy się zmieniają. Trudno im dowiedzieć się co oferuje konkurencja? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
coś z tymi przedstawicielami nie tak powinni dbac o klienta a tu jak niezadzwonisz co z twoim wnioskiem to mozesz czekac az az do u.... smierci tak było zemną skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Oprocentowanie nie jest najwyższe z ofert rynkowych, ale obowiązkowe ubezpieczenia znacznie pogarszają opinię jaką mogę wystawić. Dostęp internetowy: Zrobisz wszystko w ramach konta. Jak będziesz chciał zadać pytanie, żeby Ci coś wyjaśnili to jedyna droga kontaktu to mLinia - czekasz i płacisz, żeby po 15 minutach Pani Ci odpowiedziała, że Ona się tym nie zajmuje. Kontakt mailowy niemożliwy.. Wysokość opłat i prowizji: Znowu w tym miejscu obowiązkowe ubezpieczenia. Jeżeli bierzesz kredyt w walucie to spredy zniszczą oszczędność jaką Cię kusili mówiąc o oprocentowaniu.. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: Miało być w 2 tygodnie trwało 5, i nie było jasne z jakiego powodu. Na rynku zmieniały się przepisy i przeciągali sprawę, żeby umowa była korzystniejsza w ich stronę.. Możliwość negocjacji oferty: Brak. . Różnorodność zabezpieczenia: W kredycie hipotecznym wystarczyła im hipoteka i zarobki. Ale te zarobki były niemałe. Dostępność w różnych walutach: Mam we franku- to nie narzekam. Akceptowanie różnych źródeł dochodu: Myślę, że bez stałej pracy było by pod górę.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Fakt, mBank znacznie pogorszył oferowane usługi. Oprocentowanie lokat to kompletna kpina. I pozdrawiam panie z infolinii, od 3 tygodni z uporem maniaka dobijają sie do mnie. Tłumaczenie że nie potrzebuję kredytu, karty kredytowej i innych cudów wianków, nie dociera. Właśnie szukam zastępcy mBanku, mam zamiar zakończyć współpracę z tym ich żebractwem kredytowym. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Niestety negatyw. Spytałem o niewielki kredyt gotówkowy na dwa lata - 4000zł. Reklamują się, że dają oprocentowany na 18%. Nieprawda - zaproponowano mi oprocentowanie 32% (czyli rata miesięczna 220zł), przy czym jest to kwota minimalna, bo oprocentowanie ma być zmienne i rata może wzrosnąć "w razie inflacji". Po 10 latach w MBanku jestem raczej rozczarowany: trzymałem tam nieraz duże sumy pieniędzy, od kilku lat regularne wpłaty na konto, a teraz takie podejście. Radzę traktować ich z dystansem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wkurzyłem się na mbank, właśnie założyłem sobie konto w DB i po bodajże 7-miu latach z mbank, chyba wyrzucę go do śmieci. Wszystko przez głupią opłatę 2zł. Tak mnie zdenerwowali, że nawet jak u konkurencji będę musiał płacić to samo, to i tak pójdę tam. Namówiłem na mbank masę znajomych, większość mieszka na wsi, gdzie nawet o sklep trudno, a sklep z terminalem do płacenia kartą to jakieś science-fiction, teraz wyszedłem na oszusta, który namówił a przy tym nakłamał że wszystko bez opłat. Nawet mbank dał mi nagrodę za to namawianie, czego się teraz wstydzę. mbanku nażryj się tymi 2zł, pewny jestem że na zdrowie ci to nie wyjdzie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
UCIEKAĆ! Miałem dziś próbę ataku na moje konto w mbanku. Zadzwoniłem do operatora; pani początkowo próbowała zignorować moje pytania o wiarygodność konkursu "wygrałeś iPoda". Pod naciskiem sprawdziła, że taka akcja nie jest prowadzona a na koniec mi powiedziała, że TO MOJ PROBLEM I NIC WIECEJ NIE MOZE ZROBIC. Jesli bank nie interesuje sie atakami na konta klientow... UCIEKAC! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
szybka odpowiedz - 2 tygodnie, łatwe podpisanie umowy, sami dodatkowo zaniesli do sądu wniosek o wpis do hipoteki, polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam .mbank jest super bankiem skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Rozwiązałem umowę z bankiem w tym również na linię kredytową (nie mam nic już w tym banku wygaszono mi karty - mogę tylko wejść na konto) i na dwa tygodnie przed ostatecznym zamknięciem konta (bo to trwa 30 dni, bank mi potrącił z pieniędzy na koncie prawie 500 zł - (a mieli je przelać do nowego banku). Za odnowienie linii kredytowej na koncie którego już nie ma). Paranoja!! Teraz muszę się z nimi włóczyć po sądach. Ostrzegam wszystkich przed tym bankiem, prowizje od wszelkich kredytów i operacji są chyba najwyższe w Polsce, choć samo konto darmowe. Wysokość opłat i prowizji: Prowizje w tym banku są porażające. Uwaga zwłaszcza posiadacze kart kredytowych, jeśli spóźnicie się o dzień, to wyczyszczą Wam konto. Minimum formalności: Formalności są zabójcze. Nie można wypowiadać np. aneksów do umów bez wypowiadania samej umowy, choć w aneksach jest specjalny druk do tego. Specjalnie dla zamydlenia oczu. Specjaliści od zdzierania kasy. Ostrzegam wszystkich. Przechodzą do innego banku, bo ten to autentyczna tragedia. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: Dobry, jednak dosyć często prowadzą prace techniczne oraz często podczas logowania wyskakują dziwne błędy systemowe.. Obsługa klienta w placówce: Bardzo słaba, w wielu placówkach nie wiedzą, w tym również w centrach finansowych, jak obsłużyć klienta, patrzą ze zdziwieniem gdy klient otrzymuje ofertę z centrali, a placówka nie wie jak pokierować klienta czy też wprowadza w błąd. . Oferta kredytu/ debetu w koncie: Dobre możliwości na podstawie obrotu, duża prowizja i opłaty. Wysokość opłat i prowizji: Wysokie opłaty za przelewy 1zł, mało darmowych bankomatów, nawet przelew z firmowego na prywatne konto w mbanku kosztuje 1zł. Oferta kart płatniczych: Bez zastrzeżeń, jedyny minus brak kart zbliżeniowych. . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: bez zastrzeżeń. Dostęp internetowy: bez zastrzeżeń. Obsługa klienta w placówce: nie korzystam. Oferta kredytu/ debetu w koncie: spore odsetki. Elastyczność oferty: nie mam zdania. Wysokość opłat i prowizji: coraz gorzej. nawet za przelew jednego grosza z konta firmowego na prywatne bank pobrał opłatę 1pln.. Oferta kart płatniczych: nie korzystam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: Jak dla mnie najlepszy z tych które miałem okazję testować. Obsługa klienta w placówce: Nie korzystam. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Katastrofa - 8 lat, wpłaty rzędu 3k i ani debetu ani kredytu nawet na 1000 zł nie chcą dać. Wysokość opłat i prowizji: Ostatnio coraz więcej tego dodają. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: Wiele funkcji trzeba włączać przez mLinię co powiększa koszty obsługi. . Obsługa klienta w placówce: Nic nie wiedzą, nic nie mogą, pracownicy w m-punktach są wyłącznie żywą reklamą. Dobijające. Elastyczność oferty: Klient na nic nie ma wpływu. Wysokość opłat i prowizji: Ciągle rosną. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Byłem ich klientem niemal od samego początku.I tak:1.obsługa internetowa-chyba najlepsza w kraju, 2.bezpłatność usług-już dziś to przeszłość, 3.bank nie ceni sobie długoletnich klientów(ale to cech chyba większości firm w Polsce), 4.ze wzrostem liczy klientów i samego banku zniknęło gdzieś indywidualne podejście do przeciętnego(i długoletniego) klienta. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
nic specjalnego, dobry dostęp przez internet, 0zł za prowadzenie, niskie oprocentowanie i opłaty za karty, wypłaty z obcych bankomatow...ehh skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
co to znaczy \"przekroczony wiek kredytobiorcy\" skoro 62-latkowie mający stałe dochody i to często nie małe- są najbardziej wiarygodnymi kredytobiorcami? skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »
  • Kredyt gotówkowy w VeloBank »