mBank

Adres siedziny:
ul. Senatorska 18
00-950 Warszawa
skr. poczt. 728

Adres korespondencyjny:
mBank
Bankowość Detaliczna BRE Banku SA
Wydział Obsługi Klientów
Skrytka Pocztowa 2108
90-959 Łódź 2

Infolinia mBanku:
801 300 800
+48 (42) 6 300 800 (również z zagranicy)
783 300 800
6913 62265

(755 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Uruchomiony w 2000 roku mBank jest dziś największym bankiem wirtualnym oraz trzecim największym bankiem detalicznym w Polsce. Od lat marka mBanku pozostaje synonimem bankowości elektronicznej. …

zobacz więcej »

Dodaj opinię

755 Opinie

użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: mBank nie chce udzielać kredytów ani gotówkowych ani hipotecznych jeśli nie macie większych sum w zapasie, jednym słowem abstrakcja, rekalmy nie odzwierciedlają tego jak jest naprawdę w mShit -ie, najzabawniejsze jest to że jestem wieloletnim klientem mbanku, mam tu własne konta, wielo krotnie brałem pożyczki i spłacałem w terminie a nawet zamykałem karty większymi sumami, NIE POLECAM MBANKU. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: ZADNA . Dostęp internetowy: w miare ok. Obsługa klienta w placówce: BRAK PLACOWEK !!. Oferta kredytu/ debetu w koncie: ZENUJACA. Elastyczność oferty: SZKODA CZASU. Wysokość opłat i prowizji: KARTA 24 złotych rocznie ZA JEDYNY DOSTEP DO WLASNEGO KONTA !!!!. Oferta kart płatniczych: ODMOWA !!!! wpływy 8000,00 netto miesięcznie od 10 lat- ten sam yaklad pracz od 17 lat !!!! , ZERO KREDYTÓW I KART KREDYTOWYCH , okazało sie ze byl to BŁAD ANALITYKA FINANSOWEGO ........i miałem jeszcz raz składac wniosek ...........DO WIDZENIA !!!. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Coraz niższe oprocentowanie w porównaniu do innych banków, doszła opłata za kartę debetową (w przypadku, gdy się jej nie używa).... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: brak. Dostęp internetowy: przyjazny chociaż czasem mylący. Obsługa klienta w placówce: brak. Oferta kredytu/ debetu w koncie: nie orientuje sie. Elastyczność oferty: jest ok. Wysokość opłat i prowizji: małe opłaty przy załatwianiu takich codziennych spraw. Oferta kart płatniczych: raczej standard. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: Miałem zablokowane konto przez organ egzekucyjny 21.04.2011 na nienależną kwotę ok 8.600. Bank nie przelał dotąd (9.06.2011)ani złotówki. 20.05.2011 wystawiona została korekta na kwotę ok. 2.400. (prawdziwy dług z odsetkami i kosztami egzekucji to ok. 1300zł). A na koncie mam ok. 4.900. Bank blokuje wszystkie moje pieniądze i nie realizuje dyspozycji przelewu na konto organu egzekucyjnego. Pozbawiony zostałem dostępu do emerytury i nie mam środkó do życia. MS.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość opłat i prowizji: Wprowadzenie opłaty za kartę 2PLN jak się nie wykona min. zakupów za 100PLN, albo nie wykupi usługi wszystkich bankomatów za 5PLN to przegięcie. Nie chodzi o kasę tylko o zasady. Bank internetowy i takie zagrywki po krzykliwych reklamach że całkiem darmowy... . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
MBank już nie rządzi. Właśnie wprowadził opłaty za kartę debetową do eKonta - 24 PLN rocznie. Anulują opłaty jeżeli aktywuje się usługę "Wypłaty z wszystkich bankomatów" za 60 PLN rocznie. 60PLN - 24PLN = 34 PLN Jak mawia młodzież - żal.pl skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: Zero kompetencji ze strony konsultantów, dyrekcja kryje się za ich polecami 'Tchórze , oszuści i złodfzieje w białych rekawiczkach" nie ma z nmi żadnego kontaktu, nie mogę zamknąć rachunku osobistego od 15.03.2011 pomimo że uregulowałam wszystkie należności wysłam pocztą na ich druku dyspozycję zamknięcia rachunku, termin 30 dniowy dawno minął a oni wciąż naliczają opłaty i nic się od dnich nie można dowiedzieć - hańba!!!!!!, szkoda mi już zdowia czasu i pieniędzy na telefony do specjalnie wytresowanych konsultantów którzy boją się swoich szefów, nie polecam nikomu tego banku!!!!!. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Wielka sciema i jeszcze wieksze oszustwo. Dostęp internetowy: glupi nie zrozumialy i za bardzo zakrecony. Obsługa klienta w placówce: nie zetalne i bez nadziejna. Oferta kredytu/ debetu w koncie: OSZUSTWO klamcy i zdziercy . Elastyczność oferty: ladnie tylko w rozmowie ale tak naprawde to oszustwo na wielka skale. Wysokość opłat i prowizji: Z KOSMOSU wysoka i nie mowia oni ze jest taka tylko zamydlaja oczy. Oferta kart płatniczych: ZLODZIEJSKI SYSTEM oszustwo i wyludzenie nie polecam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: Brak możliwości wykonywania niektórych operacji w godzinach nocnych. Obsługa klienta w placówce: Praktycznie brak placówek. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Bank podnosi opłaty za kredyt odnawialny. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Konto za zero więc brak oprocentowania. Dostęp internetowy: Bardzo szybkie i bezpieczne. Obsługa klienta w placówce: Bardzo miła i szybka. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Dobra i Szybka. Elastyczność oferty: Bardzo dobra. Wysokość opłat i prowizji: Niskie opłaty. Oferta kart płatniczych: Bardzo dobra. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
kredyt w miarę tani, powiadomienia sms o terminie spłaty, spłaciłem wcześniej i musiałem trochę poczekać na zwrot odsetek dlatego brak jednej gwiazdki skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Myślę, że w miarę porównywalna z innymi bankami. Dostęp internetowy: W sumie jeszcze nigdy nie natknęłam się na problemy z dostępem.. Obsługa klienta w placówce: Bardzo miły kontakt z klientem. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Nie korzystam, więc nie wiem. Elastyczność oferty: Najbardziej mi się podoba mSzop. Oferta kart płatniczych: Trzeba dobrze przemyśleć cheć skorzystania z karty, mi była potrzebna, więc ok.\r\n\r\nPozdrawiam,\r\nKinia skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Może być, aczkolwiek logiczne, powinno być wyższe. Dostęp internetowy: Tutaj jestem bardzo zadowolony. Obsługa klienta w placówce: Brak placówki, ale faktycznie nie jest ona mi potrzebna. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Nie zależnie ile mam wpływów uzyskanie kredytu to koszmar, aby kredytową dostać to nawet przy dochodach 3500 zł / miesiąc przez okres conajmniej 3 miesięcy, nie chcieli dac 2000 karty kredytowej. Elastyczność oferty: Jest ok. Wysokość opłat i prowizji: Jest ok. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Jakie oprocentowanie?. Dostęp internetowy: zgłaszałem im zastrzerzenia ponad rok temu i do tej pory nie zareagowali... Obsługa klienta w placówce: mlinia - nie dziękuję.. Elastyczność oferty: Próba jakiejkolwiek dyskusji kończy się: "To nie ode mnie zależy". skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: 0?. Dostęp internetowy: Jak nie mają awarii to ok. Ale Awaria, która totalnie rozwala przelewy, a potem brak chęci uznania reklamacji niszczy wszystko.. Obsługa klienta w placówce: mlinia ma na wszystko 30 dni czasu. I nie śpieszą się do tego stopnia, że musiałem zgłosić reklamację, do reklamacji reklamacji przelewu.. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Tak nachalna, że nie skorzystam. Elastyczność oferty: Twarda jak beton. 0 jakiegokolwiek dialogu i negocjacji. Wysokość opłat i prowizji: Kiedyś to była okazcja. Teraz nic nadzwyczajnego. Dlatego przechodzę do konkurencji!. Oferta kart płatniczych: Już mieli przesyłać, ale w ich bałaganie zgubili wniosek. Więc podziękuję im.... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: żenada. Dostęp internetowy: Reklamacja - żenada. Obsługa klienta w placówce: Brak możliwości. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Nie, dziękuję.. Elastyczność oferty: Sztywna jak beton. Wysokość opłat i prowizji: da się przeżyć.. Oferta kart płatniczych: Niby prosta sprawa: mieli Wielką awarię, przelew ode mnie wyszedł, ale doszedł do adresata po 6 dniach. Zgłaszam reklamację: przekierowali na infolinię. Infolinia na maila. Okazało się, że błędny. Dzwonię ponownie, podają mi drugi adres, wysyłam i niby ok, tylko po 2 tygodniach jak dzwonie, to maila jeszcze nie zarejestrowali. Kolejne 5 dni i zarejestrowali. Od tego momentu niby mają 30 dni. Już po 5 dniach kolejnych dzwonię by się dowiedzieć dlaczego było opóźnienie. "sytuacja incydentalna". Sorry. Następnie przysłali maila, że przesłali sprawę do innej firmy. Co mnie obchodzi inna firma? Dzwonię do nich ponownie. Sprawa jest zakończona. JAK TO ZAKOŃCZONA? Przecież przekierowali to do innej firmy. Mogę co najwyżej wysłać kolejną reklamację, do reklamacji reklamacji. I kolejne 30 dni... INFO DLA BANKU: ODCHODZĘ OD WAS! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem zadowolony z kredytu. Może nie jest najtańszy, ale za to wygodny. Nie mam kar za wcześniejszą spłatę ani przewalutowanie. Dobra obsługa pracowników. Wcześniej korzystałem z Millenium i poza miłą obsługą, mnóstwo formalności do załatwienia i dodatkowe karty i konto z których można zrezygnować dopiero po czasie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: oprocentowanie jedno ze słabszych na rynku. Dostęp internetowy: dostęp internetowy ok , konto funkcjionalne . Obsługa klienta w placówce: brak. Wysokość opłat i prowizji: co troche zmianie ulegaja połate za przerózne usługi, bank który odstrasza klientó cięciem oprocentowania. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: dość niskie. Dostęp internetowy: super!. Obsługa klienta w placówce: w moim przypadku supr, byłam tylko raz. Elastyczność oferty: może być. Wysokość opłat i prowizji: jak dla mnie ok, to co mam mi wystarcza i za nic nie płace!. Oferta kart płatniczych: świetnie! korzystam z MC Debit z PayPass i jestem bardzo zadowolona! . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: Zaczynam doceniać bezproblemowy, zawsze szybki i sprawny dostęp przez internet do konta w mBanku. A myślałam, że wszędzie jest tak różowo. Mam właśnie porównanie z fatalną stroną Polbanku, która non stop wyrzuca błędy, a certyfikat cyfrowy działa sporadycznie. . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: oprocentowanie depozytów na poziomie inflacji....skandal.... Dostęp internetowy: dla mnie wzorowo...czytelny interface... Oferta kredytu/ debetu w koncie: dobrze...szybko. Elastyczność oferty: kolejny skandal......jaka elastyczność....chyba nudna nieciekawa oferta. Wysokość opłat i prowizji: sensownie... Oferta kart płatniczych: doskonała bogata oferta..polecam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Oferta kredytu/ debetu w koncie: totalny kibel.korzystam od 5 lat z rachunku osobistego i karty kredytowej,mam duże obroty.natomiast po założeniu konta firmowego odmówiono kredytu,gdyż brak wiarygodności kredytowej.Śmiech na sali.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam kredyt hipoteczny w mBANKU i muszę powiedzieć że jestem zadowolona z obsługi. Polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Polecam kredyt hipoteczny w tym banku. Mimo kredytu zaciągniętego w CHF mój kredyt jest na przyzwoitym poziomie. Formalności i cała procedura kredytowa tez nie jest taka bolesna jak mogło by się wydawać. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: Totalna porażka. Nic się nie da załatwić, od 4 miesięcy próbuje zamknąć konto, ciągle jestem odsyłana od jednego do drugiego pracownika, nikt nie jest w stanie mi powiedzieć czy dyspozycja zamknięcia konta została przyjęta. Beznadzieja. Niepolecam!. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Kochani, Przestrzegam Was przed tym bankiem. Nie maja do zaoferowania nic poza miernymi lokatami. Staralem sie o kredyt na zakup samochodu i mbank w ktorym mialem konto od ponad 3 lat zaoferowal mi NAJGORSZE warunki z mozliwych do uzyskania na rynku. W odpowiedzi uznalem, ze nie warto juz z niego korzystac skoro nie ceni klienta zatem rozpoczalem proces likwidacji. I wtedy z nowoczesnego (jak sie reklamuja) banku internetowego zrobil sie skostnialy na wzor pko bp. Wszystko papierowo, odwiedzanie telpunktow bo nie zamknieto mi konta, po mojej interwencji przypomnieli sobie ze zlozylem dyspozycje zamkniecia konta ale nie przelali mi srodkow na wskazany rachunek. Nie dostalem zadnej informacji ze konto zamkniete poza smsem. Od miesiaca wyjasniam gdzie przelali moje srodki i dalej nic..ale jestem wytrwaly i odzyskam co by nie bylo symboliczne ale moje ciezko zapracowane pieniadze. LUDZIE NIE POPELNIJCIE TAKIEGO BLEDU JAK JA I NIE ZAKLADAJCIE RACHUNKU W TYM BANKU. PRZESTRZEGAM. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: . Dostęp internetowy: Najgorszy wybór jeśli chodzi o konto firmowe, absolutnie nie polecam i nikomu, a szczególnie firmie, która obsługiwać chce dofinansowanie unijne z tego konta. Odradzam z całą stanowczością. Ponieważ do rozliczeń projektów unijnych potrzebne są często dokumenty i zaświadczenia z banku a ich brak może mieć poważne konsekwencje dla firmy to na mBank nie można, liczyć. Konsultanci nie mogą nic zrobić a po za tym nie są przeszkoleni i nie posiadają odpowiednich kompetencji. . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Oferta nie jet najlepsza pod względem oprocentowania, nie ma znaczenia czy jest się stałym, starym klientem, nie wynegocjuje się niższych odsetek. Plusem jest przyznawanie kredytu hipotecznego bez konieczności przedstawiania wyceny nieruchomości. Minusem "proponowane" 4 ubezpieczenia lub wyższe oprocentowanie. Jak wiadomo kredyty są dla ludzi których na nie stać, i tu podstawowa zaleta mplanu czyli mechanizm bilansujący, jeśli oczywiście potrafi się zarządzać włąsnymi (lub cudzymi :) pieniędzmi. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość opłat i prowizji: Odradzam konto walutowe w USD. Nie można wypłacić kwoty, która wpłynęła na konto w USD. Można tylko przelać na konto w PLN (oczywiście ze stratą). W przypadku dokonywania przelewu do innego banku w Polsce opłata za przelew jest wysoka (0,25% od kwoty plus 5 zł) a dodatkowo na konto w innym banku w moim przypadku wpłynęła jeszcze kwota pomniejszona o 26 USD. Razem za przelew potrącono mi ok. 150 zł.Odradzam wszystkim to konto bo to totalna nieuczciwość!!!!. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Niby brak zaświadczeń a jednak trzeba je wypełniać, więc coś jest nie tak. Zwykłe wprowadzanie klienta w błąd. Szkoda zmarnowanego czasu. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: dużo poniżej średniej krajowej. Dostęp internetowy: ok, ale bez super ficzerów.. Elastyczność oferty: sztywno; bardzo duża inercja w stosunku do trendów bankowych i chociażby zmian stóp %. Możliwość negocjacji oferty: nie znam takiej możliwości. 100K lokata chyba się nie łapie na negocjacje... Dostępność w różnych walutach: nein. Minimum formalności: tu jak zwykle - 5*. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: skandalicznie niska bo zerowa/. Dostęp internetowy: dostep przez internet nie jest specjalnie rewelacyjny ale da radę z tym życ.. Obsługa klienta w placówce: obsługa klienta -placowek brak - nie biorąc pod uwagę mkiosków, bo tam spraw ktore potrzebujesz odnosnie dzialającego konta nie załatwisz, jest utrapieniem!!! przy jakims problemie dostepowym np zablokowanie kanalu dostępu czekasz na oddzwonienie systemu - nawet do 3 dni!!!farsa przy koncie firmowym!!!. Oferta kredytu/ debetu w koncie: uzywam karty kredytowej - jak to karta kredytowa jest ok. Wysokość opłat i prowizji: nie sa specjalnie wysokie -jedynie to przelewy -kazdy nawet do maciezystego banku -platny 1 zł. Oferta kart płatniczych: jak w kazdym banku nie ma jakis innych specjalnych rewelacji. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: właściwie brak dostępu. "STRONA INTERNETOWA JEST NIEDOSTĘPNA" - rano, wieczór i w południe. Straciłam cierpliwość, mnóstwo czasu i pieniędzy (brak możliwości dokonania rozmaitych płatności w terminie). Jestem w trakcie wypowiedzenia umowy, ten bank to pomyłka :(. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam konto w tym banku jak byłem ich klientem wszystko było ok do momentu jak stan mego konta jest zerowy to jestem be. Więc swoje reklamy w telewizji o łatwości uzyskania kredytu niech włożą między bajki delikatnie mówiąc. Omijać szerokim łukiem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
w 2004 chciałam wziąsć kredyt hipoteczny, ale po pierwsze musiałąm założyc konto-założylam,ale kredytu nie otrzymałam , od kilku lat chcę to konto zlikwidowac , nie mogę , wciąż nie taki sam podpis................ konto dalej mam , ale z niego nie korzystam. podejrzewam , aby miec wiecej klientów, musi byc to konto,nie polecam mBanku!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Tak sobie nie zachwyca. Dostęp internetowy: Częste problemy z serwisem. Obsługa klienta w placówce: Nikt nic nie wiem, brak jakiekolwiek pomocy. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Tak sobie bez emocji. Elastyczność oferty: Elastyczność? jaka elastyczność ten bank jest sztywny na maksa.. Oferta kart płatniczych: nic ciekawego, konkurencja dawno ich wyprzedziła. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: niskie koszty prowadzenia ale kosztem oprocentowania. . Dostęp internetowy: bez zarzutu. Obsługa klienta w placówce: dlugi czas oczekiwania, niska kompetencja pracownikow,skomplikowane procedury. Oferta kredytu/ debetu w koncie: bez zarzutu. Elastyczność oferty: trudn mówić o elastyczności. Brak dostosowania oferty do indywidualnych potrzeb.. Wysokość opłat i prowizji: bardzo niskie koszty. Oferta kart płatniczych: przyzwoicie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Bywało lepiej, konkurencja ma lepsze oprocentowanie. Obsługa klienta w placówce: Bardzo beznadziejna obsługa. Długie oczekiwanie na zaświadczenie dotyczące spłaconego kredytu min. 15 dni. Do tego wysoka opłata 15 PLN. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Jak na Bank internetowy drogo. Elastyczność oferty: Brak elastyczności. Wysokość opłat i prowizji: Stale rosnące opłaty. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam ekonto już kilka lat,dla mnie raty pożyczki w tym banku od sumy 20000 zł jest większa o 100zł niż u brokera.Mbank rata 570,broker rata 460. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: kiepsko. Dostęp internetowy: Awaryjny. Obsługa klienta w placówce: Skandaliczna! Oszukany dwa razy. Załatwiam jedną sprawę przez dwa tygodnie. Oczywiście wina banku i przeprosiny na piśmie. Zamknąłem konto i już nigdy więcej!. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Wsytrzegajcie się debetów w mBanku jak ognia! Miałem z tym niesamowite problemy.. Wysokość opłat i prowizji: Wina banku a upomnienie 15zł. Skandal!. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Niskie oprocentowanie, ale raz, że ciężko o realnie wyższe gdzie indziej, a dwa, że nie ma tylu ukrytych kosztów, które często są dużo ważniejsze od oprocentowania - bo są czasem w innych bankach o rzędy wielkości wyższe od procentów od pieniędzy na koncie (no chyba, że duża firma i dużo na koncie ma).. Dostęp internetowy: Bardzo dobry, intuicyjny, bezpieczny. Obsługa klienta w placówce: Bardzo dobra obsługa. Kwestia przyzwyczajenia do tego, że większość rzeczy załatwia się przez internet/telefon (w zasadzie jeśli nie straci się haseł dostępowych to można wszystko poza podpisaniem wstępnej umowy - raz na początku bycia klientem - załatwiać zdalnie - nawet np. kolejny kredyt). Dla mnie to lepsze rozwiązanie niż bieganie do banku z każdą sprawą.. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Myślę, że mają dobrą ofertę w porównaniu z innymi.. Elastyczność oferty: Dosyć elastyczna oferta, często tworzą indywidualne oferty.. Wysokość opłat i prowizji: Stosunkowo niskie opłaty. Jedynie opłata za przelewy niefajna. Oferta kart płatniczych: W porządku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Brak oprocentowania to spory minus. Ale przynajmniej nie ma ukrytych opłat, które w innych bankach potrafią zjeść oprocentowanie z dużą nawiązką.. Dostęp internetowy: Dostęp przez internet jest świetny i bezpieczny.. Obsługa klienta w placówce: Świetna obsługa klienta. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Idealna obsługa kredytu/debetu. Elastyczność oferty: Dosyć elastyczna oferta, potrafią przygotować indywidualną ofertę dla stałych klientów.. Wysokość opłat i prowizji: Stosunkowo niskie prowizje i opłaty. Oferta kart płatniczych: W porządku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: 3% na emaxie bez dolnego limitu!. Dostęp internetowy: Tego chyba komentowac nie trzeba, po prostu bank TYLKO interentowy i telefoniczny z przemila i bezproblemowa obsluga... . Obsługa klienta w placówce: bylem raz i to tylko przelotem przy okazji. Oferta kredytu/ debetu w koncie: takie problemy nie istnieja. Elastyczność oferty: co sie chce to sie dostanie, duzo ciekawych promocji ulatwiajacych czlowiekowi zycie. Wysokość opłat i prowizji: prawde mowiac nie wiem z czego zyja bo odemnie nie pobieraja zadnych oplat, i jakies szczatkowe prowizje. I to mi sie podoba:D. Oferta kart płatniczych: od zawsze dzialaly bezblednie, przychodzily bezblednie i za darmo. Kiedys izzy karta przed 18stka, od lat 18tu normalna karta platnicza z chipem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Jedna z najniższych na rynku. Dostęp internetowy: Nie licząc przerw technicznych praktycznie non-stop. Elastyczność oferty: Tylko na tyle na ile pozwala system. Możliwość negocjacji oferty: Zdecydowanie nie. Konsultanci niestety nie wiedzą o czym mówią.. Minimum formalności: Ciągle zmieniają warunki prowadzenia kont. Dobre dla miłośników encyklopedii. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
PIENIADZE W 10 MINUT NA KONCIE, BEZ PROBLEMÓW, ZAŚWIADCZEŃ, FORMALNOŚCI. WYSTARCZY LAPTOP Z INTERNETEM. REWELACJA !!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
formalności załatwiałem w M1 Marki. obsługa tragiczna, brak kompetencji - brak słów! 4 tygodnie załatwiałem kredyt, bo pracownicy zapominali przesyłać dokumentów do analizy - porażka!!! nie polecam NIKOMU tego punktu. poza tym raty najtańsze na rynku :) skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »
  • Kredyt gotówkowy w VeloBank »