mBank

Adres siedziny:
ul. Senatorska 18
00-950 Warszawa
skr. poczt. 728

Adres korespondencyjny:
mBank
Bankowość Detaliczna BRE Banku SA
Wydział Obsługi Klientów
Skrytka Pocztowa 2108
90-959 Łódź 2

Infolinia mBanku:
801 300 800
+48 (42) 6 300 800 (również z zagranicy)
783 300 800
6913 62265

(755 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Uruchomiony w 2000 roku mBank jest dziś największym bankiem wirtualnym oraz trzecim największym bankiem detalicznym w Polsce. Od lat marka mBanku pozostaje synonimem bankowości elektronicznej. …

zobacz więcej »

Dodaj opinię

755 Opinie

użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: kiepsko. Dostęp internetowy: Awaryjny. Obsługa klienta w placówce: Skandaliczna! Oszukany dwa razy. Załatwiam jedną sprawę przez dwa tygodnie. Oczywiście wina banku i przeprosiny na piśmie. Zamknąłem konto i już nigdy więcej!. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Wsytrzegajcie się debetów w mBanku jak ognia! Miałem z tym niesamowite problemy.. Wysokość opłat i prowizji: Wina banku a upomnienie 15zł. Skandal!. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Niskie oprocentowanie, ale raz, że ciężko o realnie wyższe gdzie indziej, a dwa, że nie ma tylu ukrytych kosztów, które często są dużo ważniejsze od oprocentowania - bo są czasem w innych bankach o rzędy wielkości wyższe od procentów od pieniędzy na koncie (no chyba, że duża firma i dużo na koncie ma).. Dostęp internetowy: Bardzo dobry, intuicyjny, bezpieczny. Obsługa klienta w placówce: Bardzo dobra obsługa. Kwestia przyzwyczajenia do tego, że większość rzeczy załatwia się przez internet/telefon (w zasadzie jeśli nie straci się haseł dostępowych to można wszystko poza podpisaniem wstępnej umowy - raz na początku bycia klientem - załatwiać zdalnie - nawet np. kolejny kredyt). Dla mnie to lepsze rozwiązanie niż bieganie do banku z każdą sprawą.. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Myślę, że mają dobrą ofertę w porównaniu z innymi.. Elastyczność oferty: Dosyć elastyczna oferta, często tworzą indywidualne oferty.. Wysokość opłat i prowizji: Stosunkowo niskie opłaty. Jedynie opłata za przelewy niefajna. Oferta kart płatniczych: W porządku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Brak oprocentowania to spory minus. Ale przynajmniej nie ma ukrytych opłat, które w innych bankach potrafią zjeść oprocentowanie z dużą nawiązką.. Dostęp internetowy: Dostęp przez internet jest świetny i bezpieczny.. Obsługa klienta w placówce: Świetna obsługa klienta. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Idealna obsługa kredytu/debetu. Elastyczność oferty: Dosyć elastyczna oferta, potrafią przygotować indywidualną ofertę dla stałych klientów.. Wysokość opłat i prowizji: Stosunkowo niskie prowizje i opłaty. Oferta kart płatniczych: W porządku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: 3% na emaxie bez dolnego limitu!. Dostęp internetowy: Tego chyba komentowac nie trzeba, po prostu bank TYLKO interentowy i telefoniczny z przemila i bezproblemowa obsluga... . Obsługa klienta w placówce: bylem raz i to tylko przelotem przy okazji. Oferta kredytu/ debetu w koncie: takie problemy nie istnieja. Elastyczność oferty: co sie chce to sie dostanie, duzo ciekawych promocji ulatwiajacych czlowiekowi zycie. Wysokość opłat i prowizji: prawde mowiac nie wiem z czego zyja bo odemnie nie pobieraja zadnych oplat, i jakies szczatkowe prowizje. I to mi sie podoba:D. Oferta kart płatniczych: od zawsze dzialaly bezblednie, przychodzily bezblednie i za darmo. Kiedys izzy karta przed 18stka, od lat 18tu normalna karta platnicza z chipem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Jedna z najniższych na rynku. Dostęp internetowy: Nie licząc przerw technicznych praktycznie non-stop. Elastyczność oferty: Tylko na tyle na ile pozwala system. Możliwość negocjacji oferty: Zdecydowanie nie. Konsultanci niestety nie wiedzą o czym mówią.. Minimum formalności: Ciągle zmieniają warunki prowadzenia kont. Dobre dla miłośników encyklopedii. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
PIENIADZE W 10 MINUT NA KONCIE, BEZ PROBLEMÓW, ZAŚWIADCZEŃ, FORMALNOŚCI. WYSTARCZY LAPTOP Z INTERNETEM. REWELACJA !!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
formalności załatwiałem w M1 Marki. obsługa tragiczna, brak kompetencji - brak słów! 4 tygodnie załatwiałem kredyt, bo pracownicy zapominali przesyłać dokumentów do analizy - porażka!!! nie polecam NIKOMU tego punktu. poza tym raty najtańsze na rynku :) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: Ubiegałam się w tym banku o kredyt hipoteczny na niespełna 1/3 wart.nieruchomości. Mając ekonto i emax`a od wielu lat i będąc dotychczas zadowoloną z usług banku, po zasięgnięciu wszelkich informacji w Centrum Finansowym zapewniono mnie o bezproblemowej obsłudze kredytu. Jak się w praktyce okazało procedura trwała niespełna 5 miesięcy, termin u developera przekroczony a czytając "projekt umowy" okazało się, że (jak to udzielono mi informacji) - analityk finansowy banku zdecydował za mnie, że ostatnie 10 tys.zł kredytu o który wnioskowałam mam wpłacić sama na konto developera, a później otrzymam zwrot na ekonto. W późniejszym czasie okazało się jednak że dotychczasowe problemy to mało, gdyż kredyt udzielony na zakup "jakby części" mieszkania został wpisany również na hipotekę garażu, który opłaciłam z własnych środków. Dlaczego? A no dlatego, że nikt z banku nie poinformował mnie i nie zakwestionował umowy zawartej z developerem łącznie na obie nieruchomości, a nie osobno. I tak w kółko z nimi było, a to system nie działał, a to w miejsce danych męża pojawiały się moje, i nie można było wydrukować umowy przez tydzień czy nawet dłużej, a terminy, którymi związana byłam z developerem biegły i niestety z powodu banku zostały przekroczone. W woli podsumowania przyznam, że nigdy nie przypuszczałam, że pokrywając z własnych środków ponad 2/3 wartości nier. i składając wniosek o kredyt w grudniu, gdzie ostateczny termin płatności upływał 30 marca następnego roku, nie będę w stanie wywiązać się z zawartej umowy a kredyt uruchomią w połowie kwietnia. SZCZERZE ODRADZAM.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: kompletna niewiedza i brak dostępu do kont klienta, żeby cokolwiek wyjaśnić, trzeba pisać do Bre Banku i czekać na odpowiedź miesiąc. Oferta kredytu/ debetu w koncie: tylko nie kredyt samochodowy, bo to co przerabiałam z tym kredytem, to był horror. Elastyczność oferty: żadna. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jeżeli chodzi o konta to rzeczywiście są to jedne z najlepszych. Mam natomiast duże wątpliwości nt. kontaktów z bankiem. Potrafi zablokować konto i nawet nieodpowie na reklamację dlaczego, poczem odblokowuje go i też niewiadomo dlaczego. Na rezygnację z prowadzenia konta, jeżeli się nieposiada nr umowy nienależy liczyć o podpisie już nie wspominam. I wiele podobnych problemów. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: kiedyś mBank to była czołówka. Nie musiał być najlepszy, ale ważne że nie trzeba było się wstydzić. teraz to porażka.. Dostęp internetowy: nie mogę narzekać.. Elastyczność oferty: elastyczność?? w mBanku nie znają tego słowa. Możliwość negocjacji oferty: dla zwykłego "Kowalskiego" - brak. Minimum formalności: fakt, samoobsługa. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: do zaakceptowania. Dostęp internetowy: nie korzystałem. Elastyczność oferty: totalny brak elastyczności!! po roku byłem zmuszony do powrotu do citi. Wysokość opłat i prowizji: niezłe. Jasność oferty: w pewnym sensie oferta jasna - "łakniemy Twojej kasy, a nie Twojego komfortu" :). Minimum formalności: to fakt, załatwiona na telefon i jedną przesyłkę. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: Nie dość, ze na decyzję przyznania kredytu w wysokości 8 tys. czekałem 3 dni, to okazało się, że dla mBanku jestem osobą niegodną zaufania przy ponad 3 tys. dochodu netto/m-c i umowie o pracę od ponad 10 lat. Żenada i nigdy więcej nie chcę mieć do czynienia z takim bankiem. . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
pół roku temu wziąłem kredyt w wys 35 000 wtedy najtańszy na rynku i do dziś /sprawdzałem/ jest jednym z najtańszych, poza tym miła i szybka obsługa. Polecam wszystkim. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Beznadzieja .Jestem z nimi 7 lat , wpływy ok. 10000 miesięcznie i nie chcieli dać kredytu. Porażka . Przeniosłem konto do PKO i od razu kredyt w ciągu 1 dnia ,Platynowy klient . Nie polecam już Mbanku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ja jestem zadowolony z warunków korzystania z kredytu gotówkowego. Szybka decyzja i niezłe doradztwo. Polecam. Jak na razie 2 razy skorzystałem z ich usług i 2 razy nie żałowałem skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wszystko w jak najlepszym porządeczku, nie wiem skąd te skomlenia skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
jestem zadowolona.mam konto i kredyt hipoteczny w walucie euro niska marza...w okresie w jakimJa wzielam kredyt, mBank mial jedna z najlepszych ofert na rynku W porownaniu z Raifaisen Bank czy Nordea,w ktorym trzeba zarabiac netto od 3 i 5 tys miesiecznie.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Oprocentowanie RORu w dzisiejszych czasach nie ma prawie znaczenia, większość banków oferuje RORy z minimalnym oprocentowaniem.. Dostęp internetowy: Rewelacyjny system transakcyjny! Najbardziej przejrzysty i intuicyjny interfejs jaki widziałem (a widziałem ich kilka). Działa szybko i sprawnie, można bez problemu zmieniać limity kart, zakładać lokaty, itd. Większość operacji bezpłatna, a te które są płatne wyszczególniono w przejrzystej tabeli opłat, brak haczyków. Wszystko jasno opisane na stronie internetowej. Moim zdaniem wzór przejrzystości.. Wysokość opłat i prowizji: Bardzo dobra oferta. Większość operacji bezpłatna, a te które są płatne wyszczególniono w przejrzystej tabeli opłat, brak haczyków.. Oferta kart płatniczych: Bardzo dobra oferta. 0zł za karty debetowe. Jestem bardzo zadowolony. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Szybko i konkretnie. Dobra oferta kredytowa dla stałych klientów mBanku. Polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
z kredytów nie korzystam, za to korzystam z wszystkich bezpłatnych opcji, które mBank mi udostępnił w produktach jakie od nich posiadam. Oprocentowanie zbyt słabe, bardziej opłaca się skorzystać z promocji, więc jeśli ktoś spełnia warunki powinien korzystać i mieć nadzieję na ich systematyczne przedłużanie i wprowadzanie nowych atrakcyjnych produktów, które w innych bankach są standardem (m.in. oprocentowania dziennego na koncie oszczędnościowym). Ale ogólnie jest OK, a mBank się nie uwstecznia. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
DNO I 12 METRÓW MUŁU. OMIJAĆ TEN BADZIEWNY NIBY BANK Z DALEKA. OCENA POWINNA BYĆ -10 PKT. ZA TRAKTOWANIE KLIENTA. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zdecydowanie fajny, konkurencyjny produkt, wiele walut, szybko, dobra obsługa skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Średnie, ale nie najgiorsze. Najlepiej sprawdzają się elastyczne lokaty jednodniowe.. Dostęp internetowy: Szybko działający serwis transakcyjny ale o surowej stylistyce. Tutaj niestety czas się zatrzymał, ale wszystko co trzeba jest i w porównaniu do innych banków badziej przejżyste. Dokładny opis produktów na stronach internetowych.. Elastyczność oferty: Pełna gama produktów, hipermarket funduszy, ubezpieczenia komunikacyjne, karty do wyboru... jest z czegoi wybierać.. Wysokość opłat i prowizji: Jasno określone opłaty i często lepsze warunki niż u konkurencji.. Oferta kart płatniczych: Najbardziej odpowiadała mi wirtualna Visa do transakcji w internecie za niewielkie pieniądze. Złota rybka też nie jest złą kartą. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Może nie najwyższe ale zawsze powyżej średniej. Dostęp internetowy: Tu należą się BRAWA! Jestem klientem od 6 lat i obsługa przez internet zawsze była najlepsza w porównaniu z konkurencją. . Obsługa klienta w placówce: Jakiej placówce? mBank to bank internetowy, ani razu nie odwiedziłem placówki i to jest jego największą zaletą. . Oferta kredytu/ debetu w koncie: Nie interesowałem się tym nigdy.. Elastyczność oferty: Powoli zaczynają wprowadzać produkty dla stałych klientów. Po obniżeniu oprocentowania lokat, starym klientom zaproponowali przedłużenie lokat ze starym (większym) oprocentowaniem.. Wysokość opłat i prowizji: Brak opłat. Ogólnie jedyną opłatą jaką płacę to opłata za kartę kredytową (z której czasem zostaję zwolniony) oraz za ubezpieczenie karty kredytowej. Marudom i narzekającym proponuję przed podpisaniem jakichkolwiek papierów DOKŁADNIE zapoznać się z umową.. Oferta kart płatniczych: Może nie idealna, ale korzystam tylko z ich kart z racji braku problemów i przyzwyczajenia do kart z rybkami.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obszerna ocena związana z kredytem hipotecznym i traktowaniem stałych klientów. Jestem klientem tego banku od wielu już lat. Trzymam u nich sporo pieniędzy na różnych lokatach, mam też akcje na koncie maklerskim. Mam również ubezpieczenia... Do tej pory nie korzystałem jedynie z kredytów i byłem zadowolony. Jednak w momencie, gdy zwróciłem się o kredyt hipoteczny, okazało się, że dużo łatwiej dostać kredyt w bankach, w których do tej pory nigdy nawet nie byłem! To, że mają dostęp do mojej wieloletniej historii finansowej (bardzo dobrej), że zarówno wynagrodzenie moje, jak i mojej żony wpływa bardzo systematycznie na konto w tym banku, NIC DLA NICH NIE ZNACZY! To, że chciałem wziąć kredyt tylko na część wartości nieruchomości, która jest warta dużo więcej NIC NIE ZNACZY! Procedury mają tak sztywne, że prędzej dogadałby się z komputerem, gdyby to on podejmował decyzje. Nie można nawet dogadać się w sprawie odstąpienia od kosztującej kilkaset zł wyceny nieruchomości przy kredycie złotówkowym (podczas, gdy w kredycie walutowym nie jest ona wcale potrzebna), choć każdy normalny człowiek potrafi ocenić bez chwili wahania, że nieruchomość taka jest warta dużo więcej, niż kredyt, o który chciałem wystąpić. Wystarczyłoby więc oszacowanie, jakie bank stosuje przy kredycie w euro. Połowa doradców jest niekompetentna (ja - laik poprawiałem ich wielokrotnie). Kilka razy zostałem wprowadzony w błąd. Namówiono mnie np. do wzięcia karty kredytowej, która miała mi ułatwić wzięcie kredytu (do tej pory korzystałem jedynie z karty płatniczej). Wkrótce okazało się, że owszem, bank chce, żeby wystąpić o kartę kredytową, ale dopiero po podpisaniu umowy o kredyt hipoteczny. Pomimo, że nie aktywowałem tej karty (co bank z łatwością może sprawdzić w każdej chwili, bo to przecież właśnie w tym samym banku chciałem wziąć kredyt), nie było możliwości podpisania umowy i dopiero po tym aktywowania karty. Byłem zmuszony zamknąć tę kartę tylko po to, żeby ewentualnie wystąpić o kredyt (z kartą moja zdolność kredytowa spadała niemal o połowę!), po czym przynajmniej wskazane (o ile nie wymagane) byłoby wzięcie tej karty ponownie! (Uzupełniająco dodam, że po długiej batalii z bankiem uznano moją reklamację i udało mi się odstąpić od umowy o kartę kredytową, zamiast ją wypowiadać.) Reasumując - choć jestem stałym klientem, zaproponowano mi dużo gorsze warunki, niż w bankach, z którymi nawet nie miałem jeszcze do czynienia. Nie było możliwości najmniejszych odstępstw od sztywnych procedur, nawet w najbardziej uzasadnionych przypadkach. Niekompetencja pracowników jest porażająca. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM!!! Wniosek złożyłem 30 kwietnia 2010. Dostarczyłem komplet dokumentów, nawet operat szacunkowy nieruchomości. Zapewniano mnie, że mimo dużej ilości wniosków mój zostanie rozpatrzony maksymalnie po 3-4 tyg. Bank przeciągnął każdą kolejną analizę, wymagał donoszenia dodatkowych bzdurnych kwitów, np zdjęcia elewacji budynku, stanu zaawansowania prac, potem znów analiza prawna, innym razem znów jakaś inna analiza, na każdą trzeba było długo czekać. 02.08.2010 mBank odrzucił mój wniosek z uwagi na brak zdolności kredytowej! Po 3 miesiącach dowiaduję się że nie dostanę kredytu!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Elastyczność oferty: nie jestem juz zainteresowany żadną oferta tego banku. Wysokość opłat i prowizji: nikt mi nie wyjasnil po kilku telefonach za co i dlaczego az tyle mam odsetek. Jasność oferty: kojarzy mi sie z akwizytorem próbującym wcisnac bubel w celu zarobienia złotówek pod postacią opłat i odsetek. jestem stanowczo na NIE. wszystkim zainteresowanym stanowczo odradzam. . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wszystko w porządku skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: porażka....zablokowane konto, nie mogę się zalogować....na infolinii każą mi czekać na telefon zwrotny(aby utsalic telepin-w ciągu dnia oddzwonią...czyli może nastąpić weryfikacja nawet w tramwaju-to jest ich polityka prywatności!!!!!-nie można się umówic na jakąś godz....) zanim zostałam poinformowana, że muszę miec telepin-znowu weryfikacja, weryfikacja powtórzy się również jak będą do mnie dzwonic....nie można odrazu odblokowac, albo nie mogą odrazu tego całego pinu podac...masakra!!!. Obsługa klienta w placówce: jeśli masz konto w placówce....to Ci nic praktycznie nie pomogą...odsyłają do m-lini(pożal się) lub na str. internetową. Elastyczność oferty: porażka, zmieniają oprocentowanie na gorsze.... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Lipa. Dostęp internetowy: Dostęp internetowy ok, ale już mlinia to lipa. Obsługa klienta w placówce: Lipa, duża rotacja niekompetentnych pracowników sprawia, że nikt, nigdy nic nie wie. . Oferta kredytu/ debetu w koncie: Dali bez proszenia ale po jakimś czasie wprowadzili opłatę od niewykorzystanej kwoty. A więc zawsze płacisz jakieś odsetki. A najlepsze jest to że przy 22tys.zł w koncie zawsze płacę ok 80zł miesięcznie bez względu na to czy korzystam z debetu czy nie. NIEZŁE CWANIACZKI W mbanku TO WYMYŚLIŁY!!!. Elastyczność oferty: Elastyczność? to pracownicy tego banku nie znają znaczenia tego słowa. Wysokość opłat i prowizji: Całkiem nieźle doją. Oferta kart płatniczych: Nie korzystam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Czekam już 10 tygodni na rozpatrzenie wniosku i nie mam żadnej informacji. Nie polecam! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Konto w mBanku mam juz od prawie 10lat, a traktuja mnie jak nowego klienta. Chodzi mi tutaj o procedury przyznawania drobnych kredytów gotówkowych... mimo sporych obrotow na moim koncie, nie mam szans na kredyt z powodów proceduralnych... czas zastanowic sie nad innym bankiem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Łatwo, szybko i przyjemnie, brat wykupil i blo najtaniej na rynku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam OFE w ING przez mBank, na bierzaco widze wplaty ZUSu, stan konta na dzisiaj. Wszystko oczywiscie za darmo. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Łatwo sprawnie, szybko. Lokata jednodniowa. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie biorę kredytów ale mi podoba się za niepłacenie za konto. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: beznadziejny bank. Jak złapią już kogoś to zdzierają z niego wszysko. Dostęp internetowy: beznadziejny. Obsługa klienta w placówce: beznadziejny. Oferta kredytu/ debetu w koncie: beznadziejny. Elastyczność oferty: beznadziejny. Oferta kart płatniczych: beznadziejny. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wszystkie formalności w sprawie kredytu hipotecznego załatwiłam w miesiąc przez Expandera, czekała nas później wizyta w banku gdzie wszytko było już przygotowane jak przyszliśmy. Późniejsze rzeczy załatwialiśmy już u tego pana co załatwiał kredyt hipoteczny. Rzeczywiście są różne opłaty, ale każdy przed podpisaniem czyta umowę i decyduje się na wszystko sam. Przed ściągnięciem ubezpieczenia po trzech latach dostaliśmy e-maila przypominającego:) Jedyne co mi się nie podoba, to że nazywają się bankiem internetowym, a i tak żeby załatwić jakąś aktualizację, to trzeba pójść i wypisać sporo papierków. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
KATASTROFA!!!!! WNIOSEK 23.04.2010 DO TEJ PORY NIC!!!!!!!!!PODOBNO MAM PRZYZNANY KREDYT ALE UMOWY NIE MA DO TEJ PORY1CIĄGLE COŚ WYMYŚLAJĄ!NIE MAM JUŻ SIŁ ICIERPLIWOŚCI IDĘ DO INNEGO BANKU! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
bardzo słabo dbają o klienta 6 tygodni czekałam na analizę finansową wniosku i się nie doczekalam,( według regulaminu do 3 tygodni) nie warto zawracać sobie głowy takim bankiem co klienta ma gdześ skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
ostatecznie kredyt udzielony....tyle ze czekalem na decyzje 2 miesiace.....mimo ze oferte maja dosc dobra to bank zdecydowanie odpycha klientow swoimi formalnosciami... zalezy CI na czasie, chcesz uniknac dziwnych decyzji analitykow???--- omin ten bank szerokim łukiem..... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Porażka na całego!!! Niby tani - ale tylko z reklamy!!! Pełno dodatkowych ubezpieczeń obowiązkowych oczywiście! Na życie, od utraty pracy, i jeszcze zeby było mało ubezpieczają "pewną spłatę" Łącznie jakieś 400 - 500 zł więcej. Zanim doatniesz kredyt mimo braku prowizji należy zapłacić sporą sumkę ok 15 000!!! Dla kredytu wartego 500 000. W reklamie na 110%. Niestety tylko w reklamie! Wkład własny wymuszają poprzez zaniżenie wartości nieruchomości. I to o zgrozo od developera! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie potrafią sobie poradzić z procedurami. Mam konto od ponad 10 lat, a jestem traktowany jak anonimowy alkoholik. Ogólnie tragedia. Ilość papierów przekracza sens współpracy. A podobno jest to bank internetowy. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: na ekoncie brak. Dostęp internetowy: całkiem niezły, ale na m linii nikt nie jest kompetentny do podjęcia decyzji. Na kontakt z interesantem mają "tylko" 5 dni regulaminowych. wpłatomaty to jakaś porażka przy dużych sumach wkładasz po 50 banknotów i patrzysz czy ci nikt w plecy noża nie wbija.. Obsługa klienta w placówce: potrafią tylko przyjąć reklamację i ładnie pożegnać. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Standardowo ROR 0%, a konta oszczędnościowe naprawdę symbolicznie. Dostęp internetowy: Wszystko można załatwić przez internet. Obsługa klienta w placówce: Brak placówek ;). Oferta kredytu/ debetu w koncie: Podobnie do konkurencji, jako stałemu klientowi zaproponowali mi obniżenie oprocentowania...rocznie 50,00 zł żenada. Elastyczność oferty: BRAK. Wysokość opłat i prowizji: Jak się korzysta rozważnie to wszystko jest za darmo. Oferta kart płatniczych: Słaba oferta w porównaniu z innymi bankami. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Przed kilku laty dobra, obecnie wśród gorszych. Dostęp internetowy: Podgląd - dobry; możliwości podejmowania decyzji - średnio. Wysokość opłat i prowizji: Obecnie - zdecydowanie odstaje od dobrych banków. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: Zdecydowanie najgorszy bank z wszystkich funkcjonujących w Polsce! Każdy dokument to oczekiwanie do 3 tygodni i zupełny brak możliwości uzgodnień indywidualnych. Możliwość negocjacji oferty: Całkowity brak. Różnorodność zabezpieczenia: Są, ale każdy ze zbyt wysokimi składkami. Dostępność w różnych walutach: jest - niezła. Akceptowanie różnych źródeł dochodu: trudno powiedzieć. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zdecydowanie nie polecam!!! Bank zdecydowanie nie pro kliencki. Wszystko co tylko można zostanie zinterpretowane i wykorzystane na niekorzyść klienta. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: !. Dostęp internetowy: + za możliwość wcześniejszej spłaty przez internet. Wysokość opłat i prowizji: niestety wysokie. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: czasem lepiej czasem gorzej. Możliwość negocjacji oferty: brak. Minimum formalności: tak, dla stałych klientów. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: brak. Dostęp internetowy: prawie idealny. Obsługa klienta w placówce: Miła obsługa, ale często się zdarza że pracownik zapomina o jakimś dokumencie w efekcie czego konieczna jest kolejna wizyta.. Oferta kredytu/ debetu w koncie: bardzo drogie kredyty gotówkowe oferowane w ramach oferty dla ciebie . Elastyczność oferty: Jeśli szukasz elastycznego banku to mBank na pewno nie jest dla ciebie. Sztywne reguły, brak możliwości negocjacji. Wysokość opłat i prowizji: samo prowadzenie konta ok, co do reszty można mieć zastrzeżenia. Oferta kart płatniczych: ok. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Niższe niż w wielu bankach. Dostęp internetowy: Prawie idealny. Obsługa klienta w placówce: Brak zdania, bank internetowy, ocena mLinii. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Zbyt wysokie kredyty oferowane ludziom bez stałych wpływów. Wysokość opłat i prowizji: Brak opłat za konto, karte, smsy, przelewy. Oferta kart płatniczych: brak mozliwosci wyboru loga. skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »
  • Kredyt gotówkowy w VeloBank »