Meritum Bank

Adres siedziby:
Meritum Bank ICB S.A.
ul. Chłopska 53
80 - 350 Gdańsk

Infolinia Meritum Banku:
801 980 888
+48 (58) 77 88 888 (również z zagranicy)
+48 (58) 88 80 888 (również z zagranicy)

(197 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Meritum Bank kieruje swoją ofertę do średniozamożnych klientów indywidualnych, mikro- i małych firm oraz o…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

197 Opinie

użytkownik
Ocena:
JAK NAJBARDZIEJ NIE POLECAM.Skusiłem się na kartę kredytową.W pierwszym miesiącu kwota spłaty była zgodna z deklaracją.Następny miesiąc,nie otrzymałem wyciągu kwoty spłat, (ponaglenie zapłaty z kwotą podwyższoną przysłano SMS).Natychmiast wpłaciłem CAŁKOWITĄ kwotę,(podaną telefonicznie przez pracownika banku) potrzebną do anulowania karty.Niestety okazało się,że w banku informacji udzielają osoby mało kompetentne.Kwota wpłacona okazała się kwotą niepełną.Okazuje się,że chcąc anulować kartę w posiadaniu której byłem niespełna dwa miesiące muszę dodatkowo wpłacić podaną przez bank sumę.Praktyki prowadzone przez w/w bank mało wspólnego mają z przyjaznym podejście w stosunku do klienta.Proponuję szerokim łukiem omijać w/w bank. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
bardzo przyzwoity bank polecam, wiarygodny tak jak ogłaszają zgadza się w rzeczywistości skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Negatywna bo spłaciłam wcześniej kredyt a pieniądze zostały przesłane na inne konto ale żaden pracownik i infolinii nie poinformował mnie,że muszę zgłosić reklamację moje odczucia są takie że klientów którzy upominają sie o swoje traktuje się \'BYLE JAK\' a te osoby które pracują na infolinii są niekompetentne i mówiąc potocznie mają to w nosie odbębnią swoje godziny i koniec nie dbają o dobre imię swojego pracodawcy.A co do oceny to te gwiazdki nie oddają skali ocen bo moja ocena jest\"0\" skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dajcie sobie spokój z tym mini banczkiem. Syf i jeszcze raz syf. Klienta na infolini mają za śmiecia. Pozytywny wizerunek budowany tylko w kontakcvie bezpośrednim w oddziałach. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Minimum formalności: śmieszny bank. Nie chcieli dać kredytu z powodu numeru tel. pracodawcy. Otóż mieli problemy z potwierdzeniem zgodności numeru. Mimo posiadanych prze ze mnie dokumentych rmua i zaświadczenia odmówili mi kredyt, podobno jestem osobą wiarygodną i mam zdolność kredytową. Chcieli aby pracodawca pożyczył mi swoich fa telefonicznych .Żenada!!! Właśnie jestem po wizycie w innym banku. Pieniądze mam już na koncie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W Meritum jestem już od dłuższego czasu, skusiła mnie oferta i serwis on-line. Czasem można ponarzekać na jakość obsługi, ale poza tym jest w porządku. Wystawiam mocne 4! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem bardzo zadowolony z konta i lokat w tym banku.Przelewy do innych banków przez internet 0zł,prowadzenie konta 0zł,jedyna opłata to 2 zł za kartę,ale wystarczy dokonać kartą transakcji za 200zł/m-c i opłata nie jest pobierana. Polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Minimum formalności: Bank krzak ,maja cie daleko w d...pie. Potrzebowalem pismo o splacie kredytu,- masakra nie mozna sie doprosic. Nigdy wiecej . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: DAJ SOBIE SPOKÓJ NA WSTĘPIE NAJLEPIEJ OMIJAJ TEN BANK SZEROKO. Wysokość opłat i prowizji: BARDZO WYSOKIE JEST DUŻO BANKÓW TAŃSZYCH ODRADZAM. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: PRZYZNAJĄ KREDYTY A W MOMENCIE JAKICHKOLWIEK KŁOPOTÓW JEST 20 TELEFONÓW DZIENNIE BRAK MOŻLIWOŚCI DOGADANIA SIĘ ORAZ JAKIEŚ WYGÓROWANE ŻĄDANIA. Możliwość negocjacji oferty: BARDZO CHAMSKA OBSŁUGA WOBEC KLIENTA ZAGRYWKI NIE FER UWAGA BANK NIE DLA LUDZI NORMALNIE ZARABIAJĄCYCH . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Totalna porażka!!!! Obsługa na infolinii tragiczna. Konsultanci wykluczają się nawzajem. Bankowość elektroniczna nie dopracowana. Popracujcie nad sobą bo narazie jesteście banczkiem a do banku daleko! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: Tragedia -brak odpowiedzi na e-maile. Elastyczność oferty: Nie można założyć lokaty podając inne konto w dyspozycji a z innego dokonywać wpłaty.. Możliwość negocjacji oferty: nie dotyczy. Dostępność w różnych walutach: nie dotyczy. Minimum formalności: Po złożeniu dyspozycji na lokatę brak potwierdzenia o założeniu lokaty i brak informacji na zapytanie telefoniczne dlaczego nie wysłano potwierdzenia założenia lokaty.Wymuszanie podawania szczegółowych / pełnych/ danych osobistych nawet przy banalnych zapytaniach telefonicznych.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: to mnie właśnie skusiło. Dostęp internetowy: ani razu nie udało mi sie zalogowac, a bank twierdził, ze to moja wina, bo nie stwierdzili, żeby nie działało. Elastyczność oferty: -. Możliwość negocjacji oferty: -. Dostępność w różnych walutach: -. Minimum formalności: założyłam lokaty bez problemu przez internet, za to pół dnia straciłam na jeżdżenie po mieście, żeby je zamknąć, co nastąpiło tydzień temu, a do tej pory przetrzymują moje pieniądze (oczywiście bez odsetek), po prostu nie przelali ich z powrotem na moje konto. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Samo konto osobiste nie jest oprocentowane, ale bank ma w ofercie bardzo wysoko oprocentowane lokaty. Dostęp internetowy: Wygodny i prosty w użyciu interfejs WWW, przez który można wykonać właściwie wszystkie kluczowe operacje. Darmowe przelewy, możliwość zakładania lokat.. Obsługa klienta w placówce: W sumie byłem tam tylko raz, żeby podpisać umowę konta osobistego - resztę wykonuję przez internet. Placówek póki co jest mało, ale są zlokalizowane w dogodnych miejscach. Bez kolejek, miło i sympatycznie.. Wysokość opłat i prowizji: Jeśli korzysta się z konta przez internet, to prawie wszystko jest za darmo. Jedyną ważną opłatą jest 2 PLN za kartę, ale można się z niej łatwo zwolnić.. Oferta kart płatniczych: Do wyboru jest karta debetowa lub kredytowa Visa. Korzystam obecnie tylko z debetowej. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: jedno z najwyższych na rynku mam u nich konto osobiste, lokatę powitalna i 2 lokaty z gwarancją i wszystko jest ok. Dostęp internetowy: czasem działa mułowato system internetowy ale to może wina mojego internetu, poza tym ok. Elastyczność oferty: starają sie byc w pierwszej trójce ofert depozytowych. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Lokata powitalna - dzięki kapitalizacji dziennej bardzo wysokie oprocentowanie lokaty, odpowiednik 8,5%. Dostęp internetowy: Konto jak i lokatę założyłem przez internet - . Elastyczność oferty: Zobaczymy co zaoferują w przyszłym roku. Możliwość negocjacji oferty: Niestety ta lokata jest tylko do 10 000zł. Jak się skończy może być bieda :). skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: n/a. Dostęp internetowy: Tragedia! Czekałem prawie miesiąc na aktywację rachunku, w końcu dzisiaj, tj. 1.12.2011, po siedmiu telefonach na infolinię udało się. I co? Chcę się zalogować do systemu i dostaję komunikat o błędnym haśle/loginie. Jakiś dramat.... Obsługa klienta w placówce: Powyżej opisana sytuacja (ponad 3-tygodniowe oczekiwanie na aktywację rachunku) wynikła rzekomo z opieszałości pracowników placówki, w której podpisywałem umowę - podobno po 2 tygodniach od podpisania, papiery nie zostały wysłane do centrali banku. Umowę podpisywałem w Krakowie na Rusznikarskiej.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: - najgorszy bank w Polsce - dopoki nie ściagna odsetek dopoki mozesz splacac kredyt z poslizgiem jak masz problemy finansowe w momencie splacenia odsetek natychmiast oddają sprawe do komornika - blagam wszystkich klientow nie dajcie sie nabrac na ich sztuczki - ponadto banda nieuuprzejmych ludzi ktorzy tam pracuja - pod kazdym wzgledem niekompetentni - ja nie spotkalam sie z taka nieuprzejmością ze strony pracowników - szkoda że dyr,banku o tym nie wie, - w momencie zawarcia umowy są hepi. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Wszystko oki :-) jedyny minus i totalny absurd to brak swobodnego przelewania między kontami oszczędnościowymi a zwykłym. Jeden przelew w miesiącu gratis kolejny 10zl to jakiś absurd żeby płacić za przelew wewnętrzny miedzy własnymi kontami!!!! Polbank zdecydowanie lepiej to rozwiązał bo wew. przelewy są gratis a dopiero zewnętrzny z konta oszczędnościowego jest płatny 10zl (w Meritum nie ma możliwości puszczenia z konta oszczęd. przelewu na zewnątrz). skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka ekspresowa w PEKAO S.A »
  • Kredyt gotówkowy w VeloBank »