Nest Bank

(274 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

Dodaj opinię

274 Opinie

użytkownik
Ocena:
Większość opinii wygląda mi chyba na jakiś czarny marketing. Proszę osoby posiadające konta o własne opinie. Założyłem konto metodą przelewu i wszystko przeszło szybki i sprawnie. Bankowość internetowa uważam, że jest jedna z lepszych: prosta, przejrzysta bez zbędnych reklam i funkcji. Konto darmowe 0zł za prowadzenie i posiadanie karty. Mają też ofertę darmowego konta firmowego więc skąd te komentarze. skomentuj opinię (3) »
użytkownik
Ocena:
Wszystkie 'schody' związane z założeniem konta to pikuś ja od 3m-cy próbuję zlikwidować konto;( To dopiero jazda bez trzymanki. Cały czas pod górę tak jakby problemem było zamknięcie rachunku. Zero kontaktu banku z klientem! O wszystkich nieprawidłowościach we wnioskach dowiaduję się a właściwie wymuszam takie wiadomości od pracowników banku. Oczywiście informację mogę uzyskać o odczekaniu maksymalnego terminu na rozpatrzenie przewidzianego w ustawie. Tragedia. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Konto prywatne o dziwo założyłem w miarę sprawnie,ale bez wizyty w banku się nie obyło,ale firmowe(dokładnie konto stowarzyszenia)....Nic nie wiedzieli czym to się je,pytaia w stylu"ale kto jest właścicielem" i wreszcie odkrycie,że przecież nie mogą mi otworzyć konta,bo mam jakieś papiery wydane przez prezydenta miasta,a nie przez staroste tyle tylko,że pani nie wiedziała że istnieją miasta na prawach powiatu w których uprawnienia starosty posiadają prezydenci miast! Po dwóch dniach walk skapitulowałem,bo uruchomienie tego konta pociągało za sobą bliżej nieokreśloną liczbę kolejnych wizyt w banku. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Bardzo czeste awarie, brak dostepu do srodkow, brak komunikatow, godzinne oczekiwanie na polaczenie z konsultantem, ktory nic nie wie - norma. Zmieniam bank skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ludzie, ludzie to bank rodzinny dla dziadka i dla wnuczka - jak dziadek zmieni numer telefonu do haseł to jest szansa że dopiero wnuczek będzie mógł wysłać przelew. Rano 9:30 godzina otwarcia - zamknięte. Czekam. Godzina 9:50 wyszli z zaplecza - ból istnienia w oczach - otworzyli. Zmieniam numer telefonu do haseł sms : formularz łączenie, z infolinią 100 pytań i oczekiwanie. Na 10 mam do pracy uff udało się spóźnię się ale zmieniłem. Czy aby na pewno ? Dwie godziny później daremnie oczekuje sms-a do autoryzacji przelewu. Dzwonie na infolinię - porażka. Dzwonię do oddziału a Pani znużonym głosem odpowiada że zmiana numeru telefonu trwa w tym "długowiecznym i wielopokoleniowym banku" 4 dni. Ja p.....e przez 4 dni a ponieważ jest już czwartek to przez tydzień nie mogę wykonać żadnego przelewu. I to jest prędkość godna słowa "średniowiecze" Choć przypuszczam że nawet w średniowieczu załatwiliby to szybciej przez "umyślnego", że o "Wiedźminie" nie wspomnę. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Baaaaaardzo kiepska w porównaniu z innymi bankowość elektroniczna. Nieintuicyjny system, wyciągi z konta nie są dostępne z poziomu bankowości elektronicznej. Nieintuicyjny system bankowości elektronicznej. Jesli nie byłeś klientem - super podejście, ale klient już ma prze..... Zero zainteresowania, żadnych bonusów, jesteś traktowany jak w urzędzie skarbowym (znam urzędyy skarbowe z lepszym podejściem do klienta). Placówek mało, a franczyzowe bez doświadczenia i kompetencji. Nie polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nest Bank pojawi się na polskim rynku pod koniec października 2016 roku. Zastąpi on dwie marki należące do FM Banku: Bank SMART oraz BIZ Bank. Bank zamierza otworzyć 350 swoich placówek. W języku polskim słowo ?nest? rozumiane jest jako ?gniazdo?. Bank twierdzi że na wartościach, które gniazdo symbolizuje, takich jak bezpieczeństwo, opiekuńczość, zaradność, bank zamierza budować swój wizerunek... Jakoś mu to słabo idzie skoro wiekszość opinii na temat tej instytucji jest negatywna. Ja sam tez nie mam pozytywnych doświadczeń z tym bankiem wiec nie mogę o nim nic dobrego powiedzieć. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Pszeszedłem po kolei wszystkie etapy aż do Nest Banku. Poczatkowy FUNDUSZ MIKRO przekształcał sie po kolei w FM BANK, BIZ BANK aż w koncu stał sie NEST BANKIEM. Na poczatku wycofali mi limit kredytowy w rachunku. Oczywiście zrobili to tak że miałem mało czasu na to aby zgromadzic środki i spłacić to to. Ale spłaciłem i OK. Mam u nich kredyt na dłuższy okres spłaty wiec nie mam jak na razie złożyć wypowiedzenia bo kwota jest nie mała. Za to oni wypowiedzieli mi w międzyczasie kartę kredytową. W sumie mam to głęboko wiadomo gdzie bo dzięki temu odpada mi jedna z kart do pilnowania spłat. niedawno zobaczyłem na koncie opłatę za zaświadczenie którego nie zamawiałem choć Bank twierdzi ze zamawiałem podczas rozmowy z infolinią. Widziałem podobna opinie że inna osobę też tak naciągnęli więc może to taka standardowa procedura naciągania klientów. Strona klienta po zalogowaniu się na swoje konto jakby była robiona przez ucznia liceum informatycznego. Poza tym aktualizacja środków na koncie to tez jakaś żenada. Nie wiem czy pozytywne opinie o tym tzw. Banku nie zamieszczają pracownicy którzy robią to na polecenie swoich szefów bo naprawdę nie mogę w tym banku doszukać się jakichś pozytywów, ale nie mogę się takich doszukać... Reasumując mam tego już dosyć i jak spłacę kredyt rozstanę się z tym tworem bez żalu z mojej strony. Szkoda ze stanie sie to za dłuższy czas bo kredyt duży i raty nie małe. Ale może dzięki temu docenię to że w końcu nie jestem ich klientem. Do rozważenia przez Ebroker... Radziłbym umożliwić dodawanie do opinii "plusów ujemnych" na jakie niektóre banki zasługują. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
slaba obsługa , brak oferty dla przedsiębiorców skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dodzwonić się do nich to cud wkur***** mnie ten bank juz skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dzwonili do mnie już 30 razy jak nie wiecej z każdego oddziału w Polsce bo nie mają jednego systemu i przestać nie mogą, bardzo nachalni i upierdliwi. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
banda oszustow robiac mi przelew 12tysiecy na moje konto zabrali mi 1900zl na prowizje.jakies kpiny odradzam tych [Moderacja] skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Dramat!!! Obsługa internetowa PORAŻKA! 100 haseł i loginów!!! Masakra jeżeli chodzi o obsługę na infolinii - weryfikują jak się im podoba. Ocena mniej niż zero! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Moj tata wzial kredyt. Pracownik obliczyl mu rate 250 zl a tymczasem okazuje sie ze faktyczna rata wynosi 500 zl. Za pozyczone 20 tys musi oddac 60 tys. A pracownik zapewnial ze bedzie to 30 tys. Ciagle wyjasnianie sprawy i nikt nic nie wie jak to sie stalo. Nie polecam skomentuj opinię (4) »
użytkownik
Ocena:
W zeszłym tygodniu pracownik nest banku wyjawił informację o moich inwestycjach osobą trzecim. Teraz wszyscy z otoczenia mnie dręczą różnego rodzaju pytaniami. Stanowczo nie polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Totalna porażka. Od 4 miesięcy (kiedy założyłem konto) nie otrzymałem karty do bankomatu. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
TO NIE JEST NORMALNA INSTUTUCJA, NIE POLECAM. ZEBY DOSTAC KREDYT .WYMAGANIA TAKIE JAK BYM CHCIAL CALE WOJEWODZTWO KUPIC. PORAZKA!!!! skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Jakas kpina!!! Dzwoni przedstawiciel banku i informuje ze moge dostac 100 000 na dowolny cel. Po rozmowie z konsultantem , ustalilem ze wystarczy mi mniej. ,dla nich sa to grosze !!!! (rozmowa przedstawiciela banku z analitikiem) Do firmy przyjezdza jakis gosc (inspekcja) chce takie i takie dokumenty,ktore mu przedstawiam. Za jakis czas dzwoni konsultant ze potrzebuje takie i takie dokumenty. wysylam ne emeil. Odpowiedz ze za pare minut umowa bedzie gotowa do podpisania.Tak mija dzien,popoludniu ustalamy ze jutro o 10, bedzie informacja. Nic z tego telefon byl o 12, ze potrzeba jeszcze jakies dokumenty, wysylam natychmiast, konsultant twierdzi ze lada moment,bedzie gotowa umowa. po dwoch godzinach, okazuje sie ze potrzeba jeszce jakies dokumenty!!!! NIE WYTRZYMALEM!!!! To jakas parodia banku. Nie polecam , odradzam,masakra,katastrofa!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam pytanie.... Jak NEST BANK można nazywać polskim bankiem jak 100% akcji jest w Wielkiej Brytanii w AnaCap ??? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
NIE POLECAM. CO CHWILE ZMIENIAJĄ LOGINY I HASŁA DO KONTA INTERNETOWEGO. W TYM ROKU TŁUMACZĄC SIĘ SPADKIEM MOJEGO OBROTU W POPRZEDNIM ROKU WYPOWIEDZIELI MI UMOWĘ LIMITU OBROTOWEGO W WYSOKOŚCI 35000 NA DWA TYGODNIE PRZED ZAPADALNOŚĆIĄ PŁATNOŚCI BEZ MOŻLIWOŚCI NEGOCJACJI... ODRADZAM CZEGOKOLWIEK Z TEGO PSEUDO BANKU skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Przestrzegam przed tym tworem! To nie bank a oszuści. 2,5 miesiąca temu zdjęto zajęcie z konta do dnia dzisiejszego zabierają środki na konto techniczne. Mam potwierdzenie o zdjęciu blokady na koncie a oni twierdzą że nie maja żadnego pisma. Trzymaja sporą moja kwotę i nie mogę jej odzyskać. Nie oddzwaniają do klienta w razie reklamacji tylko każą wydzwaniać na infolinię a osoby na infolinii tylko mówią że nic nie mogą zrobić. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Posiadam konto osobiste oraz oszczędnościowe w Nest Banku od pół roku i jestem bardzo zadowolony, czasem mam problemy z bankowością internetową które wynikają z mojej nie wiedzy , wykonuję telefon do biura obsługi i miłe panie zawsze wytłumaczą co i jak , do tej pory byłem w ing , mbank oraz alior bank i z Nest bank jestem najbardziej zadowolony. Polecam skomentuj opinię (4) »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy z jakim się spotkałem i zastanawiam się w jaki sposób szczycą się tak wysoką opinią. Płatność w internecie- poniżej 0 (zera), obsługa bankomat itd - tylko karta, bez blika i innych udogodnień - 1, aplikacja mobilna - wystarczy poczytać opinie klientów, informatycy na poziomie przedszkolnym, wciąż się wiesza, rachunki trzeba klepać ręcznie, szkoda gadać - 0 (zero) w sklepie jest trochę powyżej 2, ale myślę, że sami sobie podnieśli, bo większej krytyki jeszcze nie widziałem w aplikacjach Google. Bank nie rozwija się od czasu przejęcia Smart Banku, a nawet upada. Tragedia i żenada skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Od przedstawiciela banku otrzymalem telefon z informacja o przyznaniu kredytu , odpowiedzialem ze nie zawieralem zadnych umow z bankiem , ze jest to pomylka , wybrala Pani zly numer telefonu .W dniu nastepnym otrzymalem sms z informacja o przyznaniu kredytu w kwocie ..., umowa o nr ??. , ze splata miesieczna na konto nr ??.. . Udalem się do banku z prośba o wyjasnienie czy zawarlem umowe czy nie . Obsluga banku majac do dyspozycji numer umowy i nrumer konta splaty nie zajela merytorycznego stanowiska Kazano zlozyc mi wniosek o informacje w trybie realizacji 30 dni .Wyszedlem z banku nie majac informacji czy sprawa dotyczy mojej osoby czy to zwyczajna pomylka . Zlozylem doniesienie w Komendzie Policji . Czekam. Dane chronione przez Nest Bank zostaly przekazane osobie do tego nieupowaznionej .ROD chyba nie dzial w tym banku ? Ocene jednej gwiazdki musze wystawic z uwagi na program , moja ocena to ponizej 0,5 gwiazdki . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
no coz nie pierwszy raz sie zawiodlem na banku, ale moze nie bede tu pisac o sprawach bylych a obecnie a mianowicie czeste przerwy w dzialaniu i zapaprane terminy, pobieranie karnie 1 grosza o ktory trzeba sie upominac piszac reklamacje żenada, 30 cerwca 2018 do 1 lipca miala byc przerwa w poprawnym dzialaniu banku, niestety juz blisko godzine przed zaczelo sie jaja ale do planowanej godziny 22 jakos to padactwo działało pozniej juz nie, 1 lipca byla kicha TRUDNO uprzedazli, 2 lipca byla KICHA nie uprzedazli proba zrobienia w godzinacg nocych nic nie dala kod operaji przychodzil, potwierdzenie transakcji i nic czyli do godziny 4 w nocy zrobilem a wlasciwie probowałem 3,4 ktotnie i cztery litery tak jak ten bank nie polecam, ich placowki wygladaja jak tani lombard, obsluga jak sie trafafi raz lepiej raz bardzo nie przyjemnie, a i w sweterkach, bynajmnej w mojej pobliskiej placowce urzywaja laptopa PinkPada z prze prawie 2 dekad, totalne szalenstwo i balagan, jedyny plus to niby te konto za free ale czy aby napewno? NIE POLECAM zreszta przez ich ktrotki czas na rynku zmienili nazwe ze SMART na net ale i tak jest to SMrodeknie Bank skomentuj opinię (1) »
Dodaj opinię
  • Pożyczka ekspresowa w PEKAO S.A »
  • Kredyt gotówkowy w VeloBank »