PKO Bank Polski

Adres siedziby:
Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna
ul. Puławska 15
00-975 Warszawa

Infolinia PKO BP:
801 302 302

(616 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

PKO Bank Polski jest największym i jednym z najstarszych banków w Polsce. W ostatnich latach, w warunkach rosnącej konkurencji i kryzysu fi…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

616 Opinie

użytkownik
Ocena:
Masakra! Za każdym razem, gdy chcę wyjaśnić ważną sprawę odsyłany jestem do innego działu. I w jednej sprawie w końcu po godzinie (wkurzony) w sekretariacie prezesa słyszę "nie muszę się panu przedstawiać i nie jestem w stanie panu pomóc" W stanie nietrzeźwym? Pytam. "No wie pan" i koniec rozmowy. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam kilka słów na temat oddziału Bytom ul.Dworcowa W banku 5 kas o 11 godzinie tylko 2 kasy otwarte i jeszcze przyjmują z numerkami ludzi 15 osób żenada !!! . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wstyd i hańba chore koszty za przelew zagraniczny skasował mnie 145zł gdzie w placówce zapłaciłem 15zl. Powiem krótko żenada za koszty prowadzenia rachunków wycofuje się ze współpracy z tym bankiem skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank (oddział Szydlowiec)który trzeba omijać szerokim krokiem! Stały klient( posiadacz rachunku)traktowany na gorszych warunkach niż ludzie wchodzący z ulicy. Ludzie pratujący tam są naprawdę uprzejmi i chętnie chcą pomagać ( wiadomo prowizja) tylko szkoda że ten bank ma tak niedouczonych analityków(nie potrafiąc podać powodu kolejnego odrzucenia). Wydreptalismy do tego banku ścieżkę tak jak i w pracy po zaświadczenia, chodziliśmy tam dobry rok , już nas wszyscy pracownicy znali. Za każdym razem słyszeliśmy'' będzie dobrze już teraz musi być zgoda''nawet mająć konto Aurum otrzymaliśmy negat. Ludzie nietraccie swojego czasu i nirubcie nadzieji ani idiotów z siebie prosząc o kolejne zaświadczenie z pracy bo w tym banku klient staly jest nagminnie odrzucony. Za to mogę polecić bank spoldzielczy. Poszliśmy z marszu tak naprawdę odrazu jak pko nas znowu odrzucilo- i po 2 tyg w BSpół. Otrzymaliśmy zgodę i podpisaliśmy umowę. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Żenada kompletny brak profesjonalizmu i za angażowania .Państwowy moloch który swoich wieloletnich klientów ma gdzieś. Brak fachowego doradztwa i kreatywnego podejścia do klienta. Co naj wyżej wyuczone formułki i nic więcej. Liczy się wygodna posadka dla urzędasa a klient jaki by nie był i tak się zjawi. Mam taki nie smak do tego banku że głowa boli. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Niestety, ale ode mnie również negatywna opinia. Miałem konto w tym banku, potrzebowałem wziąć kredyt i mimo zapewnień pracownika oddziału o tym, że "na bank" dostane wyszło jak wyszło. Na moje pytanie dlaczego jest odmowa pracownik powiedział, że przez umowe na czas określony ( dostarczyłem też promesę o dalszym zatrudnieniu, której nie brali pod uwagę - a sami o to poprosili ). W millenium bank dostałem bez najmniejszych problemów. Ostatnio rozglądałem się za "konsolidacją" , zależało mi na tym, żeby okres kredytowania był 120 mies ( żeby rata była jak najniższa ) , ponownie złożyłem wniosek do PKO BP ( mając już umowe na stałe i spore wynagrodzenie ) pracownikowi aż zaświeciły się oczy ( w końcu rzadko z ulicy wchodzi klient który chce 110 tys zł i ma wysoki i stabilny dochód ). pracownik szybko wypełnił wniosek i dzień później zadzwonił z informacją negatywną. Na moje pytanie o powód - że niby za duże ryzyko bo duży kredyt.. Poszedłem do millenium i co? W 3 minuty w oddziale załatwiłem wszystko, co prawda wziąłem kredyt na 96 rat nie 120 ale bez żadnych problemów i z przysłowiowym "pocałowaniem ręki". PKO BP mówię stanowcze nie - jest to bank dobry do naciągania emerytów na drogie konta i kredyty. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ten bank to żenada . Wziąć u nich kredyt to koszmar . A drogo jak nigdzie indziej. Duzo lepsze warunki ma konkurencja. Chcialam kredyt 40.000 a oddalabym 60.000 . Gdzie w w B. Spółdzielczym oddaje tylko 11.000zl . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Odradzam Wszystkim. IPKO - nie idzie się zalogować, bankomat nie wypłaca pieniędzy, a pieniądze schodzą z konta ( 2 tyg. odblokowywanie własnych środków ), robisz przelew a tu błąd i masz jechać do banku. Karty zdrapki nagle blokada i jedź do banku. A przy każdej wizycie w banku ankieta i proszę podpisać. Patrzą ile masz na koncie i dzwonią mówiąc co masz zrobić z pieniędzmi. A jak coś się stanie to nigdy nie ich wina i masz jechać do Banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dramat, tak banalna rzecz jak zmiana nr dowodu przez iPKO trwa na razie ponad dwa tygodnie ! myślałam, że oszczędzę czas, wykorzystam funkcjonalność iPKO, żeby nie iść osobiście do oddziału i nic... więcej czasu straciłam na wyjaśnianie dlaczego nie aktualizują danych, odpowiedzi nie mam, zmienionych danych nie, straciłam ze dwie godziny i kolejne tyle odstoję w oddziale. Oprocentowanie fatalne, obsługa też, czas na pożegnanie z tym reliktem z ubiegłej epoki skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Szkoda mówić.Państwowy bank a przełożeni średniego szczebla dalej stosują mobbing w stosunku do zwykłych pracowników. Dyrektorzy oddziałów udają ,że tego nie widzą lub udają ,że tego nie widzą. Liczy się tylko wynik sprzedażowy.Zwykły pracownik w tym banku to wyrobnik a klient to idiota na którym można zrobić sprzedaż i wcisnąć mu kit , ze to jest dla niego najlepsze. Dopóki nie zmieni się podejście kadry zarządzającej dotąd będzie zawsze wyzyskiwany kto? KLIENT. Nie polecam tego banku. Pracownik. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Po wielu latach likwiduję konto w PKO BP, raz zostałam oszukania przez tzw. doradcę klienta, która to poprosiła mnie o adres e-mail, jak to dwukrotnie podkreśliła wyłącznie w takim celu, żebym otrzymywała super ważne informacje od banku, było to oczywiste kłamstwo bo wkrótce chciano mnie przymusić do "wpuszczenia" spraw finansowych do internetu, ponieważ nie wyraziłam zgody, tzw. doradca klienta w sposób złośliwy spowodowała, że zestawienie comiesięczne w wersji papierowej jest wysyłane na adres domowy pomimo, że nie jest to opcja obligatoryjna dla klientów banku - tylko jak się okazało dla mnie. Przez lata nie było o tym mowy, nie wspominając już o przymusie, prosiłam o wydruk zestawienia w oddziale i nie było sprawy. Czyli dwa - potraktowanie klienta w sposób oszukańczy, brak profesjonalizmu i przyjaznej postawy. Ten bank ostatnio staje na głowie, żeby zlikwidować obrót gotówki, ale metody jakie stosuje są paskudne. Znam wiele osób które narzekają na ten bank i sporo takich które zrezygnowały z usług PKO BP, dołączę do nich i nie ukrywam, że z radością prędzej czy później poczytam o tym, że z powodu braku klientów zamykają kolejny oddział .... skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »