PKO Bank Polski

Adres siedziby:
Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna
ul. Puławska 15
00-975 Warszawa

Infolinia PKO BP:
801 302 302

(616 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

PKO Bank Polski jest największym i jednym z najstarszych banków w Polsce. W ostatnich latach, w warunkach rosnącej konkurencji i kryzysu fi…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

616 Opinie

użytkownik
Ocena:
Po wielu latach likwiduję konto w PKO BP, raz zostałam oszukania przez tzw. doradcę klienta, która to poprosiła mnie o adres e-mail, jak to dwukrotnie podkreśliła wyłącznie w takim celu, żebym otrzymywała super ważne informacje od banku, było to oczywiste kłamstwo bo wkrótce chciano mnie przymusić do "wpuszczenia" spraw finansowych do internetu, ponieważ nie wyraziłam zgody, tzw. doradca klienta w sposób złośliwy spowodowała, że zestawienie comiesięczne w wersji papierowej jest wysyłane na adres domowy pomimo, że nie jest to opcja obligatoryjna dla klientów banku - tylko jak się okazało dla mnie. Przez lata nie było o tym mowy, nie wspominając już o przymusie, prosiłam o wydruk zestawienia w oddziale i nie było sprawy. Czyli dwa - potraktowanie klienta w sposób oszukańczy, brak profesjonalizmu i przyjaznej postawy. Ten bank ostatnio staje na głowie, żeby zlikwidować obrót gotówki, ale metody jakie stosuje są paskudne. Znam wiele osób które narzekają na ten bank i sporo takich które zrezygnowały z usług PKO BP, dołączę do nich i nie ukrywam, że z radością prędzej czy później poczytam o tym, że z powodu braku klientów zamykają kolejny oddział .... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Przy zamykaniu konta PKO Konta Pierwszego, pani w oddziale oznajmiła, że dziwnym jest że bank nie pobierał żadnych opłat za korzystanie, dziwne skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Zgubiłam kartę. Zadzwoniłam na infolinię Pani zastrzegł mi i kartę i dowód osobisty. I nie mam możliwości odblokowania go. Na infolinii przełączania mnie od jednej osoby do drugiej. Po mimo 40 minut czekania na infolinii zero rezultatu skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Własnie idę zlikwidować konto!!!!Tragedia!!!!!!!! Po 8 miesiącach nie mogę odebrać pieniędzy po zmarłym ojcu!!! Doniosłem im wszystkie dokumenty o jakie wczesniej prosili, wyrok sądu etc. Może dostarczyć sedziego i notariusza? Uciekajcie od nich daleko!!!! Nie ma takiej skali zeby ich ocenic!!! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Najbardziej skostniały bank w Polsce a może i na świecie. Pracuję w bankowości 15 lat i skuszona dobrą ofertą kredytu założyłam tam konto - pomyłka. Doradca na 5+ ale nie da rady przejść procedur i faktu, że nikt nie odbiera telefonów. Bardzo nie polecam. Reklamacje są rozpatrywane szybko ale nie dają odpowiedzi na zadane pytanie. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Porażka! Dosłownie - 2 gr na koncie i blokują debet i nekaja telefonami! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam tego banku, obsługa klienta wręcz skandaliczna, zero szacunku, a do tego celowe działanie na moją niekorzyść i utrudnienia tylko dlatego, że chciałam wziąć kredyt w innym banku. Przez błąd pracownika (a może i celowe działanie) straciłam kilkadziesiąt złotych na dokumenty, które jak się okazało nie były do niczego potrzebne i wylądowały w koszu. Panią "kierownik" jak to powiedziala nie obchodzi co inny bank chce i to mój problem (gdzie potrzebowałam tylko i wyłącznie ich pieczątki na potwierdzenie, że to od nich dokument, który zresztą przed chwilą sami mi drukowali). skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Po niespełna dwóch latach pracy oczywiście na czas określony pracownik dowiaduje się na dwa dni przed świętami, że organizacja go tu nie widzi. Pracodawca nie jest w stanie przekazać tej informacji ani przygotować pracownika na taką ewentualność, przez cały tydzień wstecz zwodzi pracownika. Nie chcę oceniać - sami oceńcie wg własnego sumienia. I dlaczego mam dać minimum jedna gwiazdkę żeby móc tu opiniować? Ale skoro trzeba proszę pkobp 1 gwiazdka (choć nie powinno być żadnej ) hmm za dobre pieczywo w piekarni naprzeciwko banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam zdałem czek na początku listopada bank Danske z siedzibą w Warszawie zapłacił za niego 6 grudnia do dnia dzisiejszego NIEMA PIENIĘDZY mają na to 6 tygodni tak mi pani odpowiedziała.Oczywiście opłatę pobrali na początku skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Szanowni POLACY ostrzegam przed tym Bankiem Ja mimo ze splacilem/am kredyt to te kan.... wpisly mnie doBIG jakbym byl/a dluznikiem za jeden dzien spoznienia naliczyli mi jakas piep.... windykacje monity ktorych nigdy nie dostalem/am cale zycie bylem/am ich bardzo dobrym klientem/ką moja noga tam nigdy nie stanie jak i w innych Bankach mam ich gleboko ...........? nie bede na ta bande zapierniczac i ich bogacic a za windykacje zlotowki odemnie nie dostana bo kredyt uczciwie splacilem/am OSTRZEGAM WSZYSTKICH POLAKOW NIE DAJCIE SIE NABRAC NA ICH DURNE REKLAMY I MINI RATKI itp OSTRZEGAM!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Oceniam ich na 1 w skali 10. Obsługa klienta praktycznie nie istnieje. Połączenie z konsultantem graniczy z cudem, a ostatecznie jak już się połączysz to i tak nic nie można załatwić. Konsultanci nie douczeni, strona internetowa nie dość, że nieczytelna, to jeszcze nie wszystko działa jak należy (mimo, że jest taka opcja, to nie można zmienić danych teleadresowych i numeru dowodu). Dobrzy są jedynie w przyjmowaniu reklamacji, z których nic nie wynika, po prosu klientów mają w gdzieś. Szczerze odradzam. Po 20 latach rezygnuję. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy syf jaki istneje tylko titaj przelewy idą po 3 dni skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »