PKO Bank Polski

Adres siedziby:
Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna
ul. Puławska 15
00-975 Warszawa

Infolinia PKO BP:
801 302 302

(616 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

PKO Bank Polski jest największym i jednym z najstarszych banków w Polsce. W ostatnich latach, w warunkach rosnącej konkurencji i kryzysu fi…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

616 Opinie

użytkownik
Ocena:
Oceniam ich na 1 w skali 10. Obsługa klienta praktycznie nie istnieje. Połączenie z konsultantem graniczy z cudem, a ostatecznie jak już się połączysz to i tak nic nie można załatwić. Konsultanci nie douczeni, strona internetowa nie dość, że nieczytelna, to jeszcze nie wszystko działa jak należy (mimo, że jest taka opcja, to nie można zmienić danych teleadresowych i numeru dowodu). Dobrzy są jedynie w przyjmowaniu reklamacji, z których nic nie wynika, po prosu klientów mają w gdzieś. Szczerze odradzam. Po 20 latach rezygnuję. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy syf jaki istneje tylko titaj przelewy idą po 3 dni skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Korzystanie z przelewów zagranicznych to kompletne zdzierstwo. Zastanawiam się nad zmianą banku. Do końca klient nie wie ile potrącą za przelew. Odradzam ten bank. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam, odradzam , bardzo utrudniony kontakt z info linią , godzina czekania , błędy w ich bazie danych ,problem z autoryzowaniem płatności , jestem ich klientką od 8lat , ale chyba koniec , ŻENADA-może ktoś to przeczyta z Banku I WDROŻY poprawę obsługi klienta firmowego . BEZ ŻADNEJ GWIAZDKI . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Spłaciłam wcześniej pożyczkę gotówkową 15 miesięcy zamiast 60 miesięcy, pomimo wykładni ? 49 ust. ustawy o kredycie konsumenckim przez Rzecznika Finansowego i Prezesa UOKiK z dnia 16.05.2016r. bank PKO Bp nie chce zwrócić mi proporcjonalnie tj. odnosi się do okresu od dnia faktycznej spłaty kredytu do dnia ostatecznej spłaty określonej w umowie -wszelkich kosztów które poniosłam w związku z umową o pożyczkę tj.odsetki, opłaty prowizje.Łącznie całkowita kwota do zapłaty przez 60 miesięcy miała wynieść 52 442, 97 złotych ja w ciągu 15 miesięcy spłaciłam 50 334,77 złotych, to lichwiarze a nie bank.Składam wniosek do Rzecznika Finansowego a jeśli to nie pomoże do sądu. Nigdy więcej PKO Bp skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
PKO BP to najgorszy bank Polski. Serwis na poziomie jak za czasów PRL, 3D-secure nie działa poprawnie, dzięki czemu nie ma możliwości płacić przez internet, pomoc techniczna telefon nie odbiera! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dzisiaj dowiedziałem się że ww bank wypowiedział umowę na kartę kredytową, chociaż co miesiąc spłacałem wymaganą należność, pani na infolinii powiedziała, że nie wywiązywałem się ze swoich zobowiązań na rzecz banku. Dzisiaj jadę do nich i zamykam swoje konta, wyprowadzając przy tym oczywiście moje oszczędności. Najgorszy bank z jakim miałem do czynienia, unikajcie jak ognia. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Serdecznie odradzam korzystanie z tego banku. Przy pierwszym przelewie elektronicznym niewielkiej sumy (3 dzień korzystania z usług tego "banku") wyszedł komunikat "zlecenie wymagające potwierdzenia" - godzina 16:00. Dzwonie na infolinie czekam... czekam... w końcu miła pani wyjaśnia że dziś do 22:00 ktoś zadzwoni i sie upewni że ja to ja. OK. Do 22:00 żadnego kontaktu, dzwonie rano. Czekam... czekam... Miła kobitka mówi że ktoś za 5 minut do mnie zadzwoni. Czekam godzinę, 2, 3 godziny i nic. Dzwonie jeszcze raz i sytuacja się powtarza, jeszcze sprawdzam czy mają mój nr telefonu - wszystko się zgadza. Czekam znowu. Acha, o 14 przelew będzie anulowany. Własnie się ubieram i jade do pseudo banku rozwiązać konto, wycofać kase. Ne chce mieć z nimi żadnego kontaktu. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Ja mam bardzo dobry kontakt z moim ulubionym doradcą z placówki. Pko to polski bank, pieniądze są w naszych rękach i przez to czuję się bezpiecznie. Produkty są w porządku, przez wiele lat współpracy nie zdarzyło mi się nic złego. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Bank sobie trochę poszalał. Okazało się, że po gromadzonych przez kilka lat oszczędnościach rodziców nici bo zmienili bez jakiejkolwiek informacji typ konta. Teraz Pracownik Banku dzwoni z propozycją zamknięcia rachunku bo nie ma z czego pobierać opłat za prowadzenie konta to dzwonią! ! skandal.... szkoda bo to miały być oszczędności na wszelki wypadek. Nie skorzystam i będę odradzać każdemu. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Właśnie siedzę w kolejce w drugiej dzisiaj placówce w Jeleniej Górze, bo...? Bo w pierwszej...uwaga...nie mieli waluty euro ?. Tak drodzy państwo...w moim banku, nie mogą mi wypłacić moich pieniędzy, bo ich nie mają. Dodam, że jest godzina 9:45. Masakra. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tragiczna obsługa, nie traktują nas jak klientów tylko jak numerki w komputerze. Opłaty za różne tranzakcje przekraczają ludzkie pojecie. Kilkakrotnie blokowali mi saldo ,pieniędzy ruszyć nie można przez dłuższy czas , a kiedy PROSZE o odblokowanie proponują czekać.. Dużo by tu pisać. Na ogół NIE POLECAM skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Oddzial w świnoujście to jakas zardzerwiala maszyna ktora ledwo skrzypi i nie ma pojecia o nowoczesnej obsługa kokejka jak a prl skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »