PKO Bank Polski

Adres siedziby:
Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna
ul. Puławska 15
00-975 Warszawa

Infolinia PKO BP:
801 302 302

(616 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

PKO Bank Polski jest największym i jednym z najstarszych banków w Polsce. W ostatnich latach, w warunkach rosnącej konkurencji i kryzysu fi…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

616 Opinie

użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank z możliwych. Na infolinii dostałam 3 różne odpowiedzi na to samo pytanie od 3 różnych pracowników. Musiałam iść specjalnie do oddziału, czekać ponad 2 godziny i kolejną godzinę, aż Pani znajdzie w regulaminie. Oczywiście po konsultacji ze wszystkimi pracownikami placówki. Nie rozumiem, ale gratuluję. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank z jakim kiedykolwiek miałam do czynienia. Szczerze odradzam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Masakra.Na nowa karte czekalam 3 tygodnie!Pani na infolinii polecila mi abym w tym czasie korzystala z blika.Korzystalam.Za kazda wyplate pobierano mi z konta co w sumie dalo ponad 50 zl!Gdzie transakcje nie byly wcale kolosalne.Zauwazylam ze od dluzszego czasu znikaly mi z konta male kwoty ok.1-2 zl w sumie za jakies oplaty.Ale podliczajac to uzbierala sie niezla kwota.A konto mialo byc darmowe jak rowniez wyplata w obcych bankomatach.Chcac otworzyc debet do konta dostalam decyzje odmowna.Konto mialam ponad 3 lata z wplywami.A aby wyplacic w banku musialam czekac w kolejkach ok godziny.Zrezygnowalam.Mam konto w nowym banku.Blik nic nie kosztuje i nie musze placic za smsy do zautoryzowania przelewu.Debet dostalam od reki.Gratulacje.Dopiero po tym jak poszlam do banku zamknac konto Pani laskawie powiedziala ze moge dostac debet i placic 17 zl za to aby konto bylo "darmowe".Kpina. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Trudno się nie zgodzić z niekompetencją. Tylko proszę spojrzeć na ludzi, którzy was obsługują. Znacie ich - najpewniej nie bo zostali zatrudnieni 2-3 m-ce temu. SĄ ZIELONI !!!!!!! I to nie ich wina, że nie wiedzą, że zmianę nazwiska trzeba zrobić w kilku systemach. Nikt im tego nie powiedział, bo ci doświadczeni, albo się zwolnili - nie chcąc pracować w domu wariatów, albo są tak zarobieni, że pilnują tylko własnego nosa, bo na nic więcej nie mają czasu. TO NIE WINA DORADCÓW, ŻE CZEGOŚ NIE WIEDZĄ TYLKO ICH PRZEŁOŻONYCH I WŁADZ BANKU, DLA KTÓRYCH WAŻNIEJSZE OD KLIENTÓW SĄ ODPRAWY, KOLORY NA TABLICACH I WIECZNE PLANOWANIE SPRZEDAŻY. Na rzeczywistą sprzedaż, szkolenie się - kompletnie nie mają czasu. Przez ostatnie 2-3lata pracy w tym banku marzyła mi się taka normalna rozmowa z klientem - nawet tym likwidującym lokatę. NIE UDAŁO SIĘ. DLATEGO PO PRAWIE 20 LATACH ZWOLNIŁAM SIĘ, bo cały czas wierzę, ze w tych wszystkich tabelkach, statystykach, kolorach na tablicach jest człowiek - pracownik, a przede wszystkim czlowiek - klient. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
ostatni w bankomacie pko bp sprawdzałem stan mojego konta i zrobiłem wydruk, kosztowało mie to 1,99 zł.(szok). Szukam nowego banku. PKO BP jest bankiem beznadziejnym!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie ma to jak Polski bank! Bezpieczne pieniadze i całkiem ciekawe oferty. Jestem w tym banku od 15 lat i nic nie skłania mnie ku zmianie skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Od 13 lat wraz z żoną mieliśmy wspólne konto w tym banku. Obydwie wypłaty plus od roku moja emertura czyli 3 źródła dochodu. A że po przejsciu na emeryture zmienił mi się pracodawca i byłem na 2 umowie o prace z promesą zatrudnienia to przy dochodach ok 6 tyś odmówiono nam 150 tyś kredytu hipotecznego potrzebnego do zmiany na więksxy dom co stanowiło ok 20 %wartości nieruchomosci. Tak więc rozwazam propozycje 3 innych bankow ktore nie miały z tym problemu a w pko konto likwidujemy a wspolprace zakończymy bez uronienia łzy. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Wszystko na tip top! Najmilsza obługa! I dosyć dobre oferty :) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Szukam osób, które były klientami Nordei, miały limit hipoteczny i teraz, w związku z przejęciem, są klientami PKO BP. Moim bliskim podniesiono miesięczną ratę z 800 na 3500 zł, wbrew wcześniejszym ustaleniom, niezgodnie z harmonogramem spłat. Szukam osób, które są w podobnej sytuacji, wątpię, aby PKO BP postąpił tak tylko raz. Możliwe, że konieczne będzie wniesienie pozwu, ze zbiorowym będzie łatwiej wygrać. Bardzo proszę o kontakt osoby w podobnie trudnej sytuacji na ten adres mailowy: poszkodowanipkobp@gmail.com skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam! Omijać szerokim łukiem z zapasem skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem w tym banku od wielu lat a to znaczy, ze nie bylo powodu zeby odejsc :) Zadowolony klient nie szuka innego banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Gorzej już chyba być nie może. Bank został w latach PRL. Pracownicy może i mają wiedzę ale bank jest źle prowadzony. Przelewy to chyba tylko raz dziennie robią, o prowizjach za nic nie wspomnę. Dostałem się do tego banku przez zakup Nordea gdzie miałem kredyt i żałuję że to właśnie oni to kupili. Jak bank ma coś zyskać to przesyłają pismo informujące i już mają załatwione. Jak klient chce złożyć reklamację to już nie ma jak. Mam jeszcze konta w innych bankach i jako klient czuje ze dbają o mnie choć i tak wiem że n mnie zarabiają. PKO dno. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Jestem zszokowana zachowaniem się banki pko bp sa wobec klienta mam kredyt w tym banku z terminem 28 każdego miesiąca . wpłaciłam pieniądze na ratę 2-go maja bo przecież po 28 kwietnia była wolna sobota, niedziela, 1-y maja i po tych zdarzeniach bank PKO SA wysłał informację do BIK że mam opóźnienie dwa dni. Dzisiaj t.j. 3 maja o godzinie 00.33 BIK przysyła informację sms że:" BANK PKO BP poinformował BIK, że 30-04-2017 liczba dni opóźnienia w spłacie wynosiła 2 dni. " muszę stwierdzić że to chore co wyprawia ten bank . Szanowni Państwo i klienci omijajcie dużym łukiem ten bank, jest wiele bardziej przyjaznych dla klienta, przecież to oni z naszych pieniędzy żyją skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Bank PKO na osiedlu Dywizjonu 303 w Krakowie, to totalna porażka. Kompletny brak organizacji. Otwarte jedno okienko dla wszystkich klientów. 2 osoby obsługujące nagle zniknęły i nie ma kto obsługiwać klientów. Na pytania o to czy ktoś podejdzie nikt nie jest w stanie udzielić odpowiedzi. Czekam 2 godziny w obsłudze kasowo- transakcyjnej, a przede mną było tylko 9 osób. Od pół godziny nowi klienci nie są wzywani i nikt nie powie dlaczego. Katastrofa. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dziś wyłączyli stare ipko - trzeba korzystać z nowego badziewnego. Mają w gdzieś opinie klientów. Zmiany powinny być ewolucyjne a nie rewolucyjne. System zrobiony wg widzimisię informatyków. totalnie nieprzejrzysty - mnóstwo zbędnych wodotrysków. To co w strym systemie załatwiałem jednym kliknięciem na jednym ekranie wymagania co najmniej pięciu kliknięć na kilku ekranach. System bankowy ma służyć klientom do szybkiej realizacji poleceń a nie do nauki. Coś się bankowemu molochowi we łbie do reszty poprzewracało. skomentuj opinię (1) »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »
  • Kredyt gotówkowy w VeloBank »