PKO Bank Polski

Adres siedziby:
Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna
ul. Puławska 15
00-975 Warszawa

Infolinia PKO BP:
801 302 302

(616 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

PKO Bank Polski jest największym i jednym z najstarszych banków w Polsce. W ostatnich latach, w warunkach rosnącej konkurencji i kryzysu fi…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

616 Opinie

użytkownik
Ocena:
Jestem w tym banku od wielu lat a to znaczy, ze nie bylo powodu zeby odejsc :) Zadowolony klient nie szuka innego banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Gorzej już chyba być nie może. Bank został w latach PRL. Pracownicy może i mają wiedzę ale bank jest źle prowadzony. Przelewy to chyba tylko raz dziennie robią, o prowizjach za nic nie wspomnę. Dostałem się do tego banku przez zakup Nordea gdzie miałem kredyt i żałuję że to właśnie oni to kupili. Jak bank ma coś zyskać to przesyłają pismo informujące i już mają załatwione. Jak klient chce złożyć reklamację to już nie ma jak. Mam jeszcze konta w innych bankach i jako klient czuje ze dbają o mnie choć i tak wiem że n mnie zarabiają. PKO dno. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Jestem zszokowana zachowaniem się banki pko bp sa wobec klienta mam kredyt w tym banku z terminem 28 każdego miesiąca . wpłaciłam pieniądze na ratę 2-go maja bo przecież po 28 kwietnia była wolna sobota, niedziela, 1-y maja i po tych zdarzeniach bank PKO SA wysłał informację do BIK że mam opóźnienie dwa dni. Dzisiaj t.j. 3 maja o godzinie 00.33 BIK przysyła informację sms że:" BANK PKO BP poinformował BIK, że 30-04-2017 liczba dni opóźnienia w spłacie wynosiła 2 dni. " muszę stwierdzić że to chore co wyprawia ten bank . Szanowni Państwo i klienci omijajcie dużym łukiem ten bank, jest wiele bardziej przyjaznych dla klienta, przecież to oni z naszych pieniędzy żyją skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Bank PKO na osiedlu Dywizjonu 303 w Krakowie, to totalna porażka. Kompletny brak organizacji. Otwarte jedno okienko dla wszystkich klientów. 2 osoby obsługujące nagle zniknęły i nie ma kto obsługiwać klientów. Na pytania o to czy ktoś podejdzie nikt nie jest w stanie udzielić odpowiedzi. Czekam 2 godziny w obsłudze kasowo- transakcyjnej, a przede mną było tylko 9 osób. Od pół godziny nowi klienci nie są wzywani i nikt nie powie dlaczego. Katastrofa. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dziś wyłączyli stare ipko - trzeba korzystać z nowego badziewnego. Mają w gdzieś opinie klientów. Zmiany powinny być ewolucyjne a nie rewolucyjne. System zrobiony wg widzimisię informatyków. totalnie nieprzejrzysty - mnóstwo zbędnych wodotrysków. To co w strym systemie załatwiałem jednym kliknięciem na jednym ekranie wymagania co najmniej pięciu kliknięć na kilku ekranach. System bankowy ma służyć klientom do szybkiej realizacji poleceń a nie do nauki. Coś się bankowemu molochowi we łbie do reszty poprzewracało. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Jak najdalej. PRL BP a nie PKO BP. Po zamknięciu konta objętego dyspozycją na wypadek śmierci właściciela mają MIESIĄC na przelew pieniędzy do osoby wyznaczonej w tej dyspozycji. Nie mają archiwum w systemie tylko pan władek - niejadek z latarką szuka świstków w papierach - więc TYDZIEŃ SZUKALI TEJ DYSPOZYCJI. DRAMAT. Akt zgonu trzeba było pokazywać trzy razy. Każdy kolejny pracownik zajmujący się tą sprawą musiał prawie wszystko robić od nowa. Z takimi terminami to można wędliny suszyć regionalnie a nie oferować usługi związane z finansami klientów. Zero systemu kolejnościowego na wejściu do banku. Kłótnie w kolejkach. Bank dla moherów (przeważają właśnie tacy klienci, którym zresztą nie umniejszam - stwierdzam tylko fakty). Mija 24 dzień od pierwszej wizyty w banku - przelewu nadal nie ma. W SGB przy analogicznej sytuacji trwało to 3 DNI!!! skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Poraziła mnie niekompetencja pracowników (9/Warszawa), którzy twierdzili, że: książeczka mieszkaniowa bez premii gwarancyjnej jest nieoprocentowana, podawali różne informacje na temat terminu i sposobu likwidacji i nie potrafili znaleźć pozycji w tabeli oprocentowania. Pogratulować. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Opinia dotyczy obsługi w oddziale w Częstochowie przy al. Kościuszki. Niby bank pracuje od godz. 8.00 a pan "kierownik" Marek P. obsługujący kredyty mieszkaniowe przychodzi kiedy chce. Jest opryskliwy i nieprzyjemny, chyba już za długo na ciepłym, bankowym stołeczku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
bank za dużo z konta za żero, tzn niesłusznie pobiera prowizje skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
dot. oddziału w Krakowie przy ul. Kijowskiej. Fatalna organizacja. Tylko w 2 stanowiskach pracują doradcy na 5 stanowisk wszystkich. To można sfilmować jako materiał instruktażowy jak spowalniać obsługę klientów. Kolejka kilkunastu osób pokornie czekających godzinami (!!!). Ostatnio zamontowany system kolejkowy . Kierownik zmiany bardzo uprzejmie informuje, że nic się nie zmieni, jest idealnie. Trzeba mieć dużo zdrowia żeby tam załatwiać cokolwiek. Będę omijał pko bp szerokim łukiem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
nie mam problemów z bankiem pkobp niskie opłaty bez problemów są przelewy...\r\njedyne minusy w tym to są długie kolejki i krótki czas pracy \r\npolecam kazdemu ten bank skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem zadowolony ....super Bank ...POLECAM !!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
JA JESTEM ZADOWOLONY ...MAM JUŻ DOŚĆ DŁUGO I NIE MA PROBLEMÓW ... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank kusi ofertą kredytu hipotecznego przy składaniu wniosku i przedstawieniu wymaganych dla oceny zdolności kredytowej informuje Klienta iż jest zdolność kredytowa na 10 lat raty malejące całkowity koszt kredytu 46 800 Klient na podstawie tych informacji podejmuje decyzje i składa wniosek o kredyt 30.11.2016. Pózniej 20.12.2016 Bank informuje o pozytywnym rozpatrzeniu wniosku .... na 12 lat raty stale całkowity koszt kredytu ... bagatela 61 902 o 15.000 tj 31% wiecej !!! Klient juz nie ma czasu na szukanie kolejnych ofert i jest postawiony pod sciana bo musi się wywiązać z podpisanego aktu notarialnego to się nazywa instytucja zaufania publicznego .... Bank tłumaczy się ze to niestety wina analityków i ze robił wszystko co mógł ale tak juz musi zostać. Co wiecej Klient sprawdzając swojego konto w BIK dowiaduje sie ze 6.12.2016 'ktoś' sprawdzał jego dane i juz wówczas zakładał kredyt na 12 lat (nie na 10 jak wnioskował klient) Ale oczywiście po co klienta 6.12 poinformować ze nie dostanie na 10 lat jak można go przetrzymać 16 dni i zaoferować kredyt na 12 lat jak już nie będzie miał czasu na zmianę banku .... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank z jakim miałam do czynienia szanują klienta jeśli wpłaca pieniądze jak likwiduje lokatę lub chce odzyskać swoje pieniądze traktują jak śmiecia zero szacunku do człowieka wymyślają masę papierków nie polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam mam konto w tym banku ok 18-20 lat. Nie polecam!!!! Zwykli naciągacze. skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »