PKO Bank Polski

Adres siedziby:
Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna
ul. Puławska 15
00-975 Warszawa

Infolinia PKO BP:
801 302 302

(616 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

PKO Bank Polski jest największym i jednym z najstarszych banków w Polsce. W ostatnich latach, w warunkach rosnącej konkurencji i kryzysu fi…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

616 Opinie

użytkownik
Ocena:
nie mam problemów z bankiem pkobp niskie opłaty bez problemów są przelewy...\r\njedyne minusy w tym to są długie kolejki i krótki czas pracy \r\npolecam kazdemu ten bank skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem zadowolony ....super Bank ...POLECAM !!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
JA JESTEM ZADOWOLONY ...MAM JUŻ DOŚĆ DŁUGO I NIE MA PROBLEMÓW ... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank kusi ofertą kredytu hipotecznego przy składaniu wniosku i przedstawieniu wymaganych dla oceny zdolności kredytowej informuje Klienta iż jest zdolność kredytowa na 10 lat raty malejące całkowity koszt kredytu 46 800 Klient na podstawie tych informacji podejmuje decyzje i składa wniosek o kredyt 30.11.2016. Pózniej 20.12.2016 Bank informuje o pozytywnym rozpatrzeniu wniosku .... na 12 lat raty stale całkowity koszt kredytu ... bagatela 61 902 o 15.000 tj 31% wiecej !!! Klient juz nie ma czasu na szukanie kolejnych ofert i jest postawiony pod sciana bo musi się wywiązać z podpisanego aktu notarialnego to się nazywa instytucja zaufania publicznego .... Bank tłumaczy się ze to niestety wina analityków i ze robił wszystko co mógł ale tak juz musi zostać. Co wiecej Klient sprawdzając swojego konto w BIK dowiaduje sie ze 6.12.2016 'ktoś' sprawdzał jego dane i juz wówczas zakładał kredyt na 12 lat (nie na 10 jak wnioskował klient) Ale oczywiście po co klienta 6.12 poinformować ze nie dostanie na 10 lat jak można go przetrzymać 16 dni i zaoferować kredyt na 12 lat jak już nie będzie miał czasu na zmianę banku .... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank z jakim miałam do czynienia szanują klienta jeśli wpłaca pieniądze jak likwiduje lokatę lub chce odzyskać swoje pieniądze traktują jak śmiecia zero szacunku do człowieka wymyślają masę papierków nie polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam mam konto w tym banku ok 18-20 lat. Nie polecam!!!! Zwykli naciągacze. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Świetny bank mam konto od kilku lat i przekształcenie rachunku można zrobić za darmo żeby nie płacić za prowadzenie konta i przelewy oraz za kartę skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bardzo niebezpieczny bank uważajcie ! Zgubiłam kartę zablokowałam ją na drugi dzień. Otrzymałam nową. Po niespełna miesiacu ktoś płacił zablokowaną kartą mało tego na karcie miałam tylko 30 zł a zlodziej mógł wydać dużo więcej. Zero zabezpieczenia. Musiałam składać reklamację ale co z tego skoro ktoś dalej może korzystać z zablokowanej karty. Kiedy chciałam zgłosić fakt na policję uslyszalam, że nie przyjmują takich zgłoszeń i że mam zablokować kartę. Tak też zrobiłam tylko ten zaklamany bank pozwala okradać ludzi mimo blokady. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam, Ten bank to porażka cały czas są z nim problemy. 1. NIEKOMPETENTNI PRACOWNICY - to jest według mnie porażający problem tego ogromnego i wydawałby sie mogło kompetentnego banku. - Niekompetencja na każdym kroku od ponad 7 miesięcy nie potrafia poprawnie zmienić moich danych w systemie. Chodzi jedynie o nazwisko. - Do tego zaniedbywanie bardzo ważnych spraw dotyczących klienta. To jest tragedia jak tak można postępować z ludźmi/ wieloletnimi klientami. Pracownicy nie potrafią powiedzieć jakich dokumentów oczekują. Odrzucają wnioski ale nie wiedza dlaczego je odrzucają...... :):) Zyje juz na tym swiecie tyle lat i miałam kontakt z róznymi insystucjami ale niekompetencja tego banku powala wszystkich na kolana. Warto nagłosnic niekompetecje tej instytucji i pokazac co sie dzieje. Zgłaszam sprawe o telewizji oraz gazety. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam zwykłe konto już od wielu lat i nie narzekam na nic. Bez problemu wszystko załatwiam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
złodzieje podnieśli marżę od kredytu hipotecznego z 3% na 4% bo za mało nakradli rata wzrosła o 20% przez 5 lat spłaty ani jednego dnia opóźnienia nic nie zmieniane od 5 lat idziemy do sądu daję oceną 0,5 bo zero nie można skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank zatrzymal sie w sredniowieczu! Gigantyczne kolejki i malo kompetentna obsluga ktora sztucznie przeciaga rozmowe z klientem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tragedia:( Nigdy nie spotkałam się z takim brakiem kompetencji. Obsługa w tym banku to zupełny dramat. I nie dotyczy się to jednej osoby. Prowadząc jedną sprawę za każdym razem jesteś zmuszany to rozmowy z innym pracownikiem. Każdy kolejny pracownik przedstawia inną wersję, nie obowiązują żadne procedury. W wyniku ich niekompetencji od tygodnia mam zablokowane niesłusznie MOJE pieniądze. A PANIE siedzące w sosnowieckim oddziale są ponad obowiązującym prawem. Zmieniam bank tak szybko, jak to możliwe i wszystkich będę przestrzegać przed ich marnymi usługami! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ja jestem nawet zadowolona, nie miałam żadnych problemów. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Chcąc cokolwiek załatwić w tym banku, trzeba spędzić przynajmniej godzinę w kolejce. Bank dobry, ale tylko dla emerytów, którym nie przeszkadza czekanie godzinami w kolejce. Nie polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Totalna żenada! Za obsługę konta płacę więcej niż naliczone odsetki!!! To jest niewiarygodne, bardziej się opłaca trzymać pieniądze w szufladzie/skarpecie niż w PKO BP!!! Ponadto w oddziale nr 40 w Poznaniu (osiedle Wichrowe Wzgórze 120, 61-699 Poznań), młody pracownik wprowadził w błąd moich znajomych co do terminu trwania lokaty, znajomi przerwali lokatę kilka dni przed terminem i stracili naliczone odsetki, pracownik ten podjął tym razem nieudaną próbę wprowadzenia w ten sam błąd po raz drugi! PKO BP i KNF nic w tej sprawie nie chcą zrobić, wskazując jedynie instytucję, w której żeby dochodzić swoich praw, trzeba najpierw ... wyłożyć kasę! Czyli mam rozumieć, że bankowi PKO BP S.A. nie zależy na eliminowaniu potencjalnych przestępców wśród swoich pracowników?! Odchodzę z tego żenującego Banku! Zgłaszałem też w tej placówce, że nader często trzeba u nich wyczekać w długich kolejkach do kasy i co zamierzają z tym zrobić? 2-krotnie się pytałem i ... zero odpowiedzi!!! Tak dba PKO BP S.A. o Was drodzy klienci!!! Szukam Banku, który przechodzi pozytywnie stres testy, banku w którym nie będę dokładał do interesu, trzymając w nim swoje oszczędności! A tak przy okazji pracownik wspomnianej wyżej placówki mnie też próbował namówić na niekorzystną (!) dla mnie formę oszczędzania, ukrywając negatywne strony proponowanego instrumentu finansowego! Ja się nie dałem nabrać! Kiedyś prosiłem o symboliczną rekompensatę za wysyłanie do mnie przez PKO BP S.A. reklam i informacji handlowych, mimo mojego pisemnego sprzeciwu w tej sprawie, nie dostałem od PKO BP S.A. z tego tytułu nic, ani marnej smyczki reklamowej czy nawet długopisu reklamowego, którego wykonanie w Chinach z tampodrukiem (przy większej ilości zamówieniowej), może kosztować nawet ok. 40 do 50 groszy!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Załosna obsługa 8 kasjerek udaje ze coś robi a tylko 2 obsługuja. Porusaja się jak muchy w smole, czuje się jak w ZUSie. Załosne rezygnuje z tego banku skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »