PKO Bank Polski

Adres siedziby:
Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna
ul. Puławska 15
00-975 Warszawa

Infolinia PKO BP:
801 302 302

(616 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

PKO Bank Polski jest największym i jednym z najstarszych banków w Polsce. W ostatnich latach, w warunkach rosnącej konkurencji i kryzysu fi…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

616 Opinie

użytkownik
Ocena:
złodzieje podnieśli marżę od kredytu hipotecznego z 3% na 4% bo za mało nakradli rata wzrosła o 20% przez 5 lat spłaty ani jednego dnia opóźnienia nic nie zmieniane od 5 lat idziemy do sądu daję oceną 0,5 bo zero nie można skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank zatrzymal sie w sredniowieczu! Gigantyczne kolejki i malo kompetentna obsluga ktora sztucznie przeciaga rozmowe z klientem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tragedia:( Nigdy nie spotkałam się z takim brakiem kompetencji. Obsługa w tym banku to zupełny dramat. I nie dotyczy się to jednej osoby. Prowadząc jedną sprawę za każdym razem jesteś zmuszany to rozmowy z innym pracownikiem. Każdy kolejny pracownik przedstawia inną wersję, nie obowiązują żadne procedury. W wyniku ich niekompetencji od tygodnia mam zablokowane niesłusznie MOJE pieniądze. A PANIE siedzące w sosnowieckim oddziale są ponad obowiązującym prawem. Zmieniam bank tak szybko, jak to możliwe i wszystkich będę przestrzegać przed ich marnymi usługami! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ja jestem nawet zadowolona, nie miałam żadnych problemów. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Chcąc cokolwiek załatwić w tym banku, trzeba spędzić przynajmniej godzinę w kolejce. Bank dobry, ale tylko dla emerytów, którym nie przeszkadza czekanie godzinami w kolejce. Nie polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Totalna żenada! Za obsługę konta płacę więcej niż naliczone odsetki!!! To jest niewiarygodne, bardziej się opłaca trzymać pieniądze w szufladzie/skarpecie niż w PKO BP!!! Ponadto w oddziale nr 40 w Poznaniu (osiedle Wichrowe Wzgórze 120, 61-699 Poznań), młody pracownik wprowadził w błąd moich znajomych co do terminu trwania lokaty, znajomi przerwali lokatę kilka dni przed terminem i stracili naliczone odsetki, pracownik ten podjął tym razem nieudaną próbę wprowadzenia w ten sam błąd po raz drugi! PKO BP i KNF nic w tej sprawie nie chcą zrobić, wskazując jedynie instytucję, w której żeby dochodzić swoich praw, trzeba najpierw ... wyłożyć kasę! Czyli mam rozumieć, że bankowi PKO BP S.A. nie zależy na eliminowaniu potencjalnych przestępców wśród swoich pracowników?! Odchodzę z tego żenującego Banku! Zgłaszałem też w tej placówce, że nader często trzeba u nich wyczekać w długich kolejkach do kasy i co zamierzają z tym zrobić? 2-krotnie się pytałem i ... zero odpowiedzi!!! Tak dba PKO BP S.A. o Was drodzy klienci!!! Szukam Banku, który przechodzi pozytywnie stres testy, banku w którym nie będę dokładał do interesu, trzymając w nim swoje oszczędności! A tak przy okazji pracownik wspomnianej wyżej placówki mnie też próbował namówić na niekorzystną (!) dla mnie formę oszczędzania, ukrywając negatywne strony proponowanego instrumentu finansowego! Ja się nie dałem nabrać! Kiedyś prosiłem o symboliczną rekompensatę za wysyłanie do mnie przez PKO BP S.A. reklam i informacji handlowych, mimo mojego pisemnego sprzeciwu w tej sprawie, nie dostałem od PKO BP S.A. z tego tytułu nic, ani marnej smyczki reklamowej czy nawet długopisu reklamowego, którego wykonanie w Chinach z tampodrukiem (przy większej ilości zamówieniowej), może kosztować nawet ok. 40 do 50 groszy!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Załosna obsługa 8 kasjerek udaje ze coś robi a tylko 2 obsługuja. Porusaja się jak muchy w smole, czuje się jak w ZUSie. Załosne rezygnuje z tego banku skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Oszczędności zgromadzone w PKO Banku Polskim nie są oprocentowane, natomiast przyznany limit jest oprocentowany dość wysoko.. Dostęp internetowy: Dostęp do konta, możliwy jest przez serwis mobilny jak również standardowy. . Obsługa klienta w placówce: Obsługa będąca nie tak dawno na dobrym poziomie, obecnie znajduje się na poziomie zerowym. Kolejki nieustannie.. Wysokość opłat i prowizji: Opłaty wysokie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
przeniosłem się do PKO BP. mam od 7 miesięcy, jak narazie bardzo ok skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nowa zmiana w banku, to niewyobrażalne utrudnienie dla klientów w Rybniku. Kolejki jak za PRLU. Jakiś idiota wymyślił jak utrudnić życie normalnym ludziom. Mam konto na Firmę od 1996 roku i chyba czas na zmianę. Proponuję, żeby to zrobili wszyscy klienci Banku z Rybnika. Zawiedziony skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam konto w tym banku nie jest idealny mógłby się polepszyć pod wieloma względami ale według mnie są gorsze banki od niego plusy są takie że oddziały jest ich dużo nawet w małych miejscowościach oraz jeżeli chodzi o bankomaty to jest ich sporo. Nie trzeba się przejmować że nie znajdziesz banku czy też bankomatów\r\n skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank porażka. Nic nie da się załatwić. Na infolinii i przez telefon w oddziale banku zero pomocy. Nie wiem po co im wogóle telefony. Odsyłają po 100 razy żeby donieść jeszcze jakieś dokumenty w celu załatwienia konkretnej sprawy. Zamknąć konto - tragedia. Dobrze że łaskawie pozwolili mi odejść od siebie. Nie chce mi się marnować czasu i opisywać całej przygody z tym (***) "bankiem"(o ile mozna to nazwać bankiem). Zdecydowanie nie polecam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mialam mieć zwrot wplaty w banku PKO Bank Polski. Odsylano mnie od oddziału do oddziału. Jakaś masakra. Personel w oddziałach nie przeszkolony nie radzą sobie z prostym zwrotem wpłaty. Po tej akcji jestem negatywnie nastawiona do tego banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ludzie ,którzy to przeczytają ,to informuję ,że nie jestem z konkrecyjnego banku ,lecz zwykłym klientem ,z stałym dochodem powyżej średniej krajowej ,stałą pracą na czas nieokreślony i czystym BiKiem.Co przeszedłem z PKO BP, w trakcie załatwiania kredytu na budowę domu (w końcu jego dostałem) oraz całą otoczką z tym związana ,aż do wypłaty transz ,to NAPRAWDĘ ale NAPRAWDĘ ręce opadają ,szczęka i wszystko człowiekowi opada.Przestrzegam,bardzo szczerze przed tym bankiem.Instytucja niczym Kołchoz lub jakiś wczesny GS na wsi lub Społem za komuny.Kompetencja zerowa , podejście do klienta żenada. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Oddział PKOBP wGdańsku na Morenie ul. Jaśkowa Dolina 132 to jakaś masakra. Chodzi mi o obsługe klienta. Mamy z mężem konto w tym banku i oddział na Jaskowej dolinie jest najbliżej naszego miejsca zamieszkania, dlatego tam staramy sie załatwiać sprawy. Rzadko kiedy udaje się tam coś załatwić, otwarci sa do 17:00 o 16:00 nie ma tam co jechać bo nic się nie załatwi, bo np. osoba z obsługi już wyszła. Obsługa na bardzo niskim poziomie, dodatkowo tak załatwia się tam sprawy, że trzeba czekać kilka dni aż pracownik banku oddzwoni, mimo że obiecuje że oddzwoni tego samego dnia. A jak sie do nich dzwoni to nikt nie odbiera. Na szczęście są też inne oddziały, w których mozna spokojnie załatwić bez problemu swoje sprawy. Szkoda tylko, że dalej:/ skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zero! Chciałam zrealizować czek amerykański. A są tylko dwa banki świadczące takie usługi w Polsce. Na dzień dobry usłyszałam, żebym sobie poszła do swojego banku, skoro mam konto w innym! A w ogóle to jak chcę się dowiedzieć, mam osobiście stawić się w oddziale. No to się stawiłam. Pokazałam czek na sporą sumę i usłyszałam, że nic nie zrobią, bo trzeba mieć u nich konto co najmniej 6 miesięcy. Jakby nie mogli tego powiedzieć przez telefon. Ten bank zatrzymał się w latach siedemdziesiątych XX wieku! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank pod słońcem. Zamykają przed czasem i kpią z klient?w. To żałosne żeby w obecnych czasach bank był czynny do 17- tej. Gdzie dyrekcja? Ludzie my pravujemy. Wszystkim odradzam??? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam ROR w tym banku od 5 lat i mam pozytywną opinię o tym banku konto za zero wypłaty z bankomatów bez prowizji. skomentuj opinię (1) »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »