PKO Bank Polski

Adres siedziby:
Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna
ul. Puławska 15
00-975 Warszawa

Infolinia PKO BP:
801 302 302

(616 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

PKO Bank Polski jest największym i jednym z najstarszych banków w Polsce. W ostatnich latach, w warunkach rosnącej konkurencji i kryzysu fi…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

616 Opinie

użytkownik
Ocena:
Mam konto w tym banku nie jest idealny mógłby się polepszyć pod wieloma względami ale według mnie są gorsze banki od niego plusy są takie że oddziały jest ich dużo nawet w małych miejscowościach oraz jeżeli chodzi o bankomaty to jest ich sporo. Nie trzeba się przejmować że nie znajdziesz banku czy też bankomatów\r\n skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank porażka. Nic nie da się załatwić. Na infolinii i przez telefon w oddziale banku zero pomocy. Nie wiem po co im wogóle telefony. Odsyłają po 100 razy żeby donieść jeszcze jakieś dokumenty w celu załatwienia konkretnej sprawy. Zamknąć konto - tragedia. Dobrze że łaskawie pozwolili mi odejść od siebie. Nie chce mi się marnować czasu i opisywać całej przygody z tym (***) "bankiem"(o ile mozna to nazwać bankiem). Zdecydowanie nie polecam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mialam mieć zwrot wplaty w banku PKO Bank Polski. Odsylano mnie od oddziału do oddziału. Jakaś masakra. Personel w oddziałach nie przeszkolony nie radzą sobie z prostym zwrotem wpłaty. Po tej akcji jestem negatywnie nastawiona do tego banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ludzie ,którzy to przeczytają ,to informuję ,że nie jestem z konkrecyjnego banku ,lecz zwykłym klientem ,z stałym dochodem powyżej średniej krajowej ,stałą pracą na czas nieokreślony i czystym BiKiem.Co przeszedłem z PKO BP, w trakcie załatwiania kredytu na budowę domu (w końcu jego dostałem) oraz całą otoczką z tym związana ,aż do wypłaty transz ,to NAPRAWDĘ ale NAPRAWDĘ ręce opadają ,szczęka i wszystko człowiekowi opada.Przestrzegam,bardzo szczerze przed tym bankiem.Instytucja niczym Kołchoz lub jakiś wczesny GS na wsi lub Społem za komuny.Kompetencja zerowa , podejście do klienta żenada. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Oddział PKOBP wGdańsku na Morenie ul. Jaśkowa Dolina 132 to jakaś masakra. Chodzi mi o obsługe klienta. Mamy z mężem konto w tym banku i oddział na Jaskowej dolinie jest najbliżej naszego miejsca zamieszkania, dlatego tam staramy sie załatwiać sprawy. Rzadko kiedy udaje się tam coś załatwić, otwarci sa do 17:00 o 16:00 nie ma tam co jechać bo nic się nie załatwi, bo np. osoba z obsługi już wyszła. Obsługa na bardzo niskim poziomie, dodatkowo tak załatwia się tam sprawy, że trzeba czekać kilka dni aż pracownik banku oddzwoni, mimo że obiecuje że oddzwoni tego samego dnia. A jak sie do nich dzwoni to nikt nie odbiera. Na szczęście są też inne oddziały, w których mozna spokojnie załatwić bez problemu swoje sprawy. Szkoda tylko, że dalej:/ skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zero! Chciałam zrealizować czek amerykański. A są tylko dwa banki świadczące takie usługi w Polsce. Na dzień dobry usłyszałam, żebym sobie poszła do swojego banku, skoro mam konto w innym! A w ogóle to jak chcę się dowiedzieć, mam osobiście stawić się w oddziale. No to się stawiłam. Pokazałam czek na sporą sumę i usłyszałam, że nic nie zrobią, bo trzeba mieć u nich konto co najmniej 6 miesięcy. Jakby nie mogli tego powiedzieć przez telefon. Ten bank zatrzymał się w latach siedemdziesiątych XX wieku! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank pod słońcem. Zamykają przed czasem i kpią z klient?w. To żałosne żeby w obecnych czasach bank był czynny do 17- tej. Gdzie dyrekcja? Ludzie my pravujemy. Wszystkim odradzam??? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam ROR w tym banku od 5 lat i mam pozytywną opinię o tym banku konto za zero wypłaty z bankomatów bez prowizji. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank z jakim miałem przez dwadzieścia parę lat do czynienia. Jakość obsługi mizerna, grunt to wydoić klienta. Żerują na nieświadomości ludzi starszych lub tych co nie maja czasu. Ciągła zmiana regulaminów, tylko po to żeby wyciągnąć jak najwięcej kasy nieświadomych klientów. NIE POLECAM skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Uważajcie konto za 0 zł płatne po jego zamknieciu Obsługa nie informuje ze należy zamknac miesiąc pózniej Ogromne kolejki w placówce bez wzgledu na pore dnia Odradzam mimo ze tkwiła u nich 15 lat uciekłam Lepiej pózno niż w cale :) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Całkowicie popieram, brak kompetencji, szczególnie na kartach kredytowych, przekreślają umowy kart kredytowych jakby byłoby to zwykłe pismo , w systemie jest co innego a na ipko co innego. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie radzę zawierać jakichkolwiek umów z tym bankiem. Kupiłem w pko tfi akcje rynku japońskiego rok temu. Na dzień dzisiejszy z 60 000 tys. zł jestem stratny 12 000 oczywiści w pewnym momencie strata moja wynosiła 14 tys. i nie mogę nawę wyjść na tzw swoje. Doradca ciągle mi powtarza że wyjdę na swoje od 10 miesięcy. Oni są uczeni żeby jak najlepiej było dla banku a nie dla klienta. Porównuje to z pożyczkami tzw frankowymi gdzie też zrobiono ludzi w konia. Odradzam bank i doradców olsztyńskich. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
W oddziale banku PKO każdą sprawę załatwia się w godzinę. Jeśli ktoś chce uzyskać jakąkolwiek informację w oddziale albo na infolinii najlepiej skorzystać z urlopu w pracy żeby uniknąć nerwów. Jak miło czekać na swoją kolej 30 min w momencie kiedy nie ma ludzi d\r\n\r\nCzytaj więcej na http://www.ebroker.pl/banki-opinie/pko-bank-polski/6 skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Fatalny bank! W lutym skladalismy wniosek o kredyt MDM na zakup nieruchomosci, 2 miesiace zero odzewu, gdy w koncu dokumenty trafily do analityka, przelezaly tam 3 tygodnie! Mimo dobrej historii kredytowej, zdolnosci i spelnieniu wszystkich warunkow, bank doczepial sie do szczegolow, jak np przeznaczenie pomieszczenia gospodarczego, ktore jest czescia nieruchomosci, ale nie bierzemy go w kredycie tylko kupujemy za wlasna gotowke... Kilkakrotnie zmieniano daty wyplaty pieniedzy, przez co musielismy pisac kolejne aneksy do umowy i jezdzic z nimi po sto kilometrow do podpisu dla sprzedajacego, kolejne dokumenty w tym czasie ulegaly przeterminowaniu i tez trzeba je bylo dowozic. Umowa najprawdopodobniej bedzie podpisana w maju...chyba nie musze jeszcze dodawac, ze sprzedajacy juz dawno stracil cierpliwosc i chcial sie wycofac, bo ile mozna czekac na swoje pieniadze?! Tragedia! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Koszmar - żeby załatwić najprostszą sprawę trzeba chyba brać urlop. Dzisiaj potrzebowałem pobrać pieniądze w kasie. Byłem trzeci w kolejce - czekałem ponad 30 minut. W oddziale jest chyba 9 lub 10 stanowisk z czego 2 nieczynne. A praca wre... Faktycznie obsługą klienta zajmuje się 1 (słownie: jedna) pani - w czasie mojego oczekiwania w kolejce (około 30 min) obsłużyła 2 osoby (wypłaty gotówki). Druga, pod pretekstem zawierania jakiejś umowy czy też podpisywania jakiegoś dokumentu, ucina sobie pogawędkę ze znajomą klientką. Trzecia pani,fakt wykazała trochę zainteresowania - spytała czy ktoś ma do załatwienia jakąś sprawę bezgotówkową i dowiedziawszy się,że cały ogonek stoi po gotówkę, zajęła się swoimi sprawami. Pozostałe panie siedziały z nosami w monitorach zerkając co jakiś czas na rosnącą kolejkę i rosnące zdenerwowanie u oczekujących. Gratulacje dla obsługi za zaangażowanie w obsługę klienta. Rozumiem, że w finansach pośpiech nie jest wskazany - ale w tym przypadku to chyba delikatna przesada. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tak chorego banku jak PKO nie widziałem nigdzie zablokowali mi konto i nie chcą mi odblokować zrzucają całą winę na centrum sprawa jest z 2012r. komornik mi zablokował konto gdzie nie miał prawa bo sprawa została umorzona przesłał mi dokument umorzenia ja oddałem dokument do swojego banku a oni dalej mi blokują dlaczego pytam się czy jest coś o czym nie wiem ,, nie wszystko jest w porządku-odpowiada kierowniczka banku '' , pytanie to dlaczego mam blokadę na koncie ,, zaraz odblokują''- odp. kierowniczki idę do domu dzwoni kierowniczka i mówi że mają oni czas , znowu idę do banku i ciągle słyszę tą samą historię pytam dlaczego czy jest ktoś kto mi odpowie krew mnie zalewa bo blokują mi moją kasę , chory bank ostatni raz założyłem konto w tym banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokie opłaty za prowadzenie kont i wychodzące przelewy, fatalna obsługa w oddziałach, zbyt mało oddziałów obsługujących bankowość firmową, a na dodatek notorycznie psujące się wpłatomaty. Po zamknięciu konta okazuje się, że przez kolejne 30 dni i tak pobierana jest opłata za jego prowadzenie. Zdecydowanie nie polecam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem zawiedziona bankiem PKO BP tyle lat jestem klientem banku a obsługa fatalna każda z Pań w banku podaje inne informacje, żadnej pomocy doradczej jak w urzędzie za PRL-u straszne rezygnuję z usług i radzę zmienić podejście do klienta skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Niestety czas w tym banku zatrzymał się 20 lat temu, do obsługi klienta stałem w kolejce ok. 45 MIN. Dzisiaj stoję już 20 min w kolejce do kasy a jeszcze 2 osoby :) Bank dla emerytów i rencistów którzy mają czas na stanie w kolejkach. - skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »