PKO Bank Polski

Adres siedziby:
Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna
ul. Puławska 15
00-975 Warszawa

Infolinia PKO BP:
801 302 302

(616 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

PKO Bank Polski jest największym i jednym z najstarszych banków w Polsce. W ostatnich latach, w warunkach rosnącej konkurencji i kryzysu fi…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

616 Opinie

użytkownik
Ocena:
Całkowicie popieram, brak kompetencji, szczególnie na kartach kredytowych, przekreślają umowy kart kredytowych jakby byłoby to zwykłe pismo , w systemie jest co innego a na ipko co innego. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie radzę zawierać jakichkolwiek umów z tym bankiem. Kupiłem w pko tfi akcje rynku japońskiego rok temu. Na dzień dzisiejszy z 60 000 tys. zł jestem stratny 12 000 oczywiści w pewnym momencie strata moja wynosiła 14 tys. i nie mogę nawę wyjść na tzw swoje. Doradca ciągle mi powtarza że wyjdę na swoje od 10 miesięcy. Oni są uczeni żeby jak najlepiej było dla banku a nie dla klienta. Porównuje to z pożyczkami tzw frankowymi gdzie też zrobiono ludzi w konia. Odradzam bank i doradców olsztyńskich. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
W oddziale banku PKO każdą sprawę załatwia się w godzinę. Jeśli ktoś chce uzyskać jakąkolwiek informację w oddziale albo na infolinii najlepiej skorzystać z urlopu w pracy żeby uniknąć nerwów. Jak miło czekać na swoją kolej 30 min w momencie kiedy nie ma ludzi d\r\n\r\nCzytaj więcej na http://www.ebroker.pl/banki-opinie/pko-bank-polski/6 skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Fatalny bank! W lutym skladalismy wniosek o kredyt MDM na zakup nieruchomosci, 2 miesiace zero odzewu, gdy w koncu dokumenty trafily do analityka, przelezaly tam 3 tygodnie! Mimo dobrej historii kredytowej, zdolnosci i spelnieniu wszystkich warunkow, bank doczepial sie do szczegolow, jak np przeznaczenie pomieszczenia gospodarczego, ktore jest czescia nieruchomosci, ale nie bierzemy go w kredycie tylko kupujemy za wlasna gotowke... Kilkakrotnie zmieniano daty wyplaty pieniedzy, przez co musielismy pisac kolejne aneksy do umowy i jezdzic z nimi po sto kilometrow do podpisu dla sprzedajacego, kolejne dokumenty w tym czasie ulegaly przeterminowaniu i tez trzeba je bylo dowozic. Umowa najprawdopodobniej bedzie podpisana w maju...chyba nie musze jeszcze dodawac, ze sprzedajacy juz dawno stracil cierpliwosc i chcial sie wycofac, bo ile mozna czekac na swoje pieniadze?! Tragedia! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Koszmar - żeby załatwić najprostszą sprawę trzeba chyba brać urlop. Dzisiaj potrzebowałem pobrać pieniądze w kasie. Byłem trzeci w kolejce - czekałem ponad 30 minut. W oddziale jest chyba 9 lub 10 stanowisk z czego 2 nieczynne. A praca wre... Faktycznie obsługą klienta zajmuje się 1 (słownie: jedna) pani - w czasie mojego oczekiwania w kolejce (około 30 min) obsłużyła 2 osoby (wypłaty gotówki). Druga, pod pretekstem zawierania jakiejś umowy czy też podpisywania jakiegoś dokumentu, ucina sobie pogawędkę ze znajomą klientką. Trzecia pani,fakt wykazała trochę zainteresowania - spytała czy ktoś ma do załatwienia jakąś sprawę bezgotówkową i dowiedziawszy się,że cały ogonek stoi po gotówkę, zajęła się swoimi sprawami. Pozostałe panie siedziały z nosami w monitorach zerkając co jakiś czas na rosnącą kolejkę i rosnące zdenerwowanie u oczekujących. Gratulacje dla obsługi za zaangażowanie w obsługę klienta. Rozumiem, że w finansach pośpiech nie jest wskazany - ale w tym przypadku to chyba delikatna przesada. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tak chorego banku jak PKO nie widziałem nigdzie zablokowali mi konto i nie chcą mi odblokować zrzucają całą winę na centrum sprawa jest z 2012r. komornik mi zablokował konto gdzie nie miał prawa bo sprawa została umorzona przesłał mi dokument umorzenia ja oddałem dokument do swojego banku a oni dalej mi blokują dlaczego pytam się czy jest coś o czym nie wiem ,, nie wszystko jest w porządku-odpowiada kierowniczka banku '' , pytanie to dlaczego mam blokadę na koncie ,, zaraz odblokują''- odp. kierowniczki idę do domu dzwoni kierowniczka i mówi że mają oni czas , znowu idę do banku i ciągle słyszę tą samą historię pytam dlaczego czy jest ktoś kto mi odpowie krew mnie zalewa bo blokują mi moją kasę , chory bank ostatni raz założyłem konto w tym banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokie opłaty za prowadzenie kont i wychodzące przelewy, fatalna obsługa w oddziałach, zbyt mało oddziałów obsługujących bankowość firmową, a na dodatek notorycznie psujące się wpłatomaty. Po zamknięciu konta okazuje się, że przez kolejne 30 dni i tak pobierana jest opłata za jego prowadzenie. Zdecydowanie nie polecam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem zawiedziona bankiem PKO BP tyle lat jestem klientem banku a obsługa fatalna każda z Pań w banku podaje inne informacje, żadnej pomocy doradczej jak w urzędzie za PRL-u straszne rezygnuję z usług i radzę zmienić podejście do klienta skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Niestety czas w tym banku zatrzymał się 20 lat temu, do obsługi klienta stałem w kolejce ok. 45 MIN. Dzisiaj stoję już 20 min w kolejce do kasy a jeszcze 2 osoby :) Bank dla emerytów i rencistów którzy mają czas na stanie w kolejkach. - skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
0,70 za każdy przelew, 6,90 za prowadzenie rachunku, 7,99 za przelew z konta oszczędnościowego na zwykłe 0,02 gr odsetek, 5 zł za kartę. Na szczęście będę się żegnać z tym bankiem. po ukończeniu 30 r. ż konto dla młodych przekształciło mi się w super konto, dzwonie zatem na infolinie i pytam o co chodzi pani do mnie "przecież to logiczne w umowie małym drukiem jest napisane, że się przekształci" owszem logiczne , ale po 12 latach zwyczajnie o tym zapomniałam. osoba z mojej rodziny poszła zamknąć konto to pani w okienku stwierdziła, ze może to zrobić dopiero za miesiąć, kolejna osoba w ogóle nie może zamkną bo niby jakieś odsetki z kapelusza narosły. nie polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Składając wniosek o MDM spotkaliśmy się z odmową udzielenia kredytu przez PKO, ale to nie jest problem. Problemem natomiast okazało się, że w PKO nikt nie pomyślał o WYCOFANIU wniosku z MDM, przez co bank BGK aktualnie robi nam problem, a nie bankowi, który nie poprowadził sprawy do końca tak jak powinien i umywa ręce. Stanowczo nie polecam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Czy to nie śmieszne,że praktycznie każdy bank ma ocenę 2/5? Czy wam się nie poprzewracało w d.? Najlepiej jakby każdy bank miał wszystko za 0 zł. i funkcjonował tylko na podstawie waszego zadowolenia. Prawdopodobnie i tak banki zyskałyby tylko pół gwiazdki więcej. Kogoś nie stać na opłatę śmieszną jak dla mnie 6.90 zł. to po co mu rachunek? Dzwonicie do serwisu telefonicznego i myślicie,że powiecie "nazywam się Edek Pierdecki" i pracownik nie widząc waszej gęby i dokumentu tożsamości wyśpiewa ile macie na rachunku, żenada. A Nordeowcy to kupa śmiechu, zmienił się bank to i zmieniły się warunki prowadzenia rachunku, trzeba było starać się o kredyt w złotówkach i nie teraz wylewacie żale w każdym sklepie płaczecie do ekspedientki/fryjerki/kosmetyczki ,że źle i ciężko. Co do kolejek... hmmm gdyby niektóre osoby wiedział na czym polega bankowość elektroniczna i nie pytałyby się głupio co to jest przeglądarka internetowa to kolejki w oddziałach i serwisie telefonicznym byłyby wiele mniejsze. Ale jak ktoś komuś tłumaczy,że to nie Bank zapamiętał hasło i trzeba to zmienić samemu w domu to szkoda komentować..... A byłam świadkiem takiej rozmowy w oddziale. Innym razem przychodzi Pani i kłóci się, że komornik zajął rachunek i wypytuje na jakiej podstawie. Nie wytrzymałam i wstałam mówiąc,że na podstawie "srakiej" a dokładniej z tytułu nie uregulowania zaciągniętych zobowiązań. Miałam rachunek w PKO BP a potem z niego zrezygnowałam na rzecz małego lokalnego banku i baaardzo żałowałam w porównaniu do PKO BP ten mały bank nie dawał rady i znowu wróciłam do PKO. Rada dla was..... TPIO jest do wglądu każdego na stronie banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tragedia. Nikt nic nie wie w oddziałach. Próbując zamknąć konto odsyłano mnie z oddziału do oddziału. Zero kontaktu z kimś kompetentnym ;/ skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Potwornie długie kolejki. Niemiła i niekompetentna obsługa. Przerzucanie klienta od "doradcy" do "doradcy" ("bo ktoś inny pana/panią załatwiał w tym temacie"). Zamiast rzeczowego doradztwa pod kątem faktycznych potrzeb klienta - sprzedaż klientom produktów banku za wszelką cenę, także tych zupełnie niepotrzebnych. Droga oferta - na rynku są zdecydowanie tańsze. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Masakra! W Krakowie założyłam kartę debetową na maks 500 złotych. Utrzymuję się z bardzo skromnych dochodów a jako, że parę miesięcy później miałam brać ślub na konto zostało przelanych trochę funduszy na przysłowiowe waciki - debet zaczął się magicznie powiększać. Zadzwoniłam na infolinię, usłyszałam, że być może środki zostały nierozliczone. Za miesiąc sytuacja się powtórzyła aż doszło do 1000 zł. Poszłam do banku a baba mi mówi, że ostatnio miałam większe wpływy to debet jest \"powiększony\" (!) PARANOJA! Mówię babie, że chciałam na 500 zł maks. Nie powiem, debet się przydał, ale teraz nie ma środków na wyrównanie tego \"g\".\r\n skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
wszystkim odradzam PKO BP kolejki jeszcze raz kolejki tam tylko się licza klienci co cos chcs w sensie jakiś produkt najlepiej kredyt , a przcietny Kowalski czeka czeka , i wszyscy maja to gdzies prosiłam kierownika a panienka z uśmiechem na ustach mi odpowiedziaka ze jest już w domu SKANDAL zamykam konto i zmykam z tego banku a to się wszystko działo w 2 oddziale Toruń może ktoś to przeczyta i wyciągnie wnioski skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
TRAGEDIA!!! TRzymac sie z daleka od tego banka. Potwierdzam ze zalatwienie czegokolwiek to godziny stania w kolejce. Jak w prlu. Masakra. NIE POLECAM skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
wysokie opłaty na prowadzenie konta, a oprocentowanie lokat śmieszne ! zero szacunku do stałego klienta ! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Brak słów chcieliśmy wziąć pożyczkę ale bank odmówił ponieważ mam czyste konto w BIK . Jednym słowem trzeba mieć kupę pożyczek rat itd żeby być wiarygodnym dla banku. Totalny bezsens. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
W oddziale banku PKO każdą sprawę załatwia się w godzinę. Jeśli ktoś chce uzyskać jakąkolwiek informację w oddziale albo na infolinii najlepiej skorzystać z urlopu w pracy żeby uniknąć nerwów. Jak miło czekać na swoją kolej 30 min w momencie kiedy nie ma ludzi skomentuj opinię (1) »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »