PKO Bank Polski

Adres siedziby:
Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna
ul. Puławska 15
00-975 Warszawa

Infolinia PKO BP:
801 302 302

(616 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

PKO Bank Polski jest największym i jednym z najstarszych banków w Polsce. W ostatnich latach, w warunkach rosnącej konkurencji i kryzysu fi…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

616 Opinie

użytkownik
Ocena:
Składając wniosek o MDM spotkaliśmy się z odmową udzielenia kredytu przez PKO, ale to nie jest problem. Problemem natomiast okazało się, że w PKO nikt nie pomyślał o WYCOFANIU wniosku z MDM, przez co bank BGK aktualnie robi nam problem, a nie bankowi, który nie poprowadził sprawy do końca tak jak powinien i umywa ręce. Stanowczo nie polecam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Czy to nie śmieszne,że praktycznie każdy bank ma ocenę 2/5? Czy wam się nie poprzewracało w d.? Najlepiej jakby każdy bank miał wszystko za 0 zł. i funkcjonował tylko na podstawie waszego zadowolenia. Prawdopodobnie i tak banki zyskałyby tylko pół gwiazdki więcej. Kogoś nie stać na opłatę śmieszną jak dla mnie 6.90 zł. to po co mu rachunek? Dzwonicie do serwisu telefonicznego i myślicie,że powiecie "nazywam się Edek Pierdecki" i pracownik nie widząc waszej gęby i dokumentu tożsamości wyśpiewa ile macie na rachunku, żenada. A Nordeowcy to kupa śmiechu, zmienił się bank to i zmieniły się warunki prowadzenia rachunku, trzeba było starać się o kredyt w złotówkach i nie teraz wylewacie żale w każdym sklepie płaczecie do ekspedientki/fryjerki/kosmetyczki ,że źle i ciężko. Co do kolejek... hmmm gdyby niektóre osoby wiedział na czym polega bankowość elektroniczna i nie pytałyby się głupio co to jest przeglądarka internetowa to kolejki w oddziałach i serwisie telefonicznym byłyby wiele mniejsze. Ale jak ktoś komuś tłumaczy,że to nie Bank zapamiętał hasło i trzeba to zmienić samemu w domu to szkoda komentować..... A byłam świadkiem takiej rozmowy w oddziale. Innym razem przychodzi Pani i kłóci się, że komornik zajął rachunek i wypytuje na jakiej podstawie. Nie wytrzymałam i wstałam mówiąc,że na podstawie "srakiej" a dokładniej z tytułu nie uregulowania zaciągniętych zobowiązań. Miałam rachunek w PKO BP a potem z niego zrezygnowałam na rzecz małego lokalnego banku i baaardzo żałowałam w porównaniu do PKO BP ten mały bank nie dawał rady i znowu wróciłam do PKO. Rada dla was..... TPIO jest do wglądu każdego na stronie banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tragedia. Nikt nic nie wie w oddziałach. Próbując zamknąć konto odsyłano mnie z oddziału do oddziału. Zero kontaktu z kimś kompetentnym ;/ skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Potwornie długie kolejki. Niemiła i niekompetentna obsługa. Przerzucanie klienta od "doradcy" do "doradcy" ("bo ktoś inny pana/panią załatwiał w tym temacie"). Zamiast rzeczowego doradztwa pod kątem faktycznych potrzeb klienta - sprzedaż klientom produktów banku za wszelką cenę, także tych zupełnie niepotrzebnych. Droga oferta - na rynku są zdecydowanie tańsze. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Masakra! W Krakowie założyłam kartę debetową na maks 500 złotych. Utrzymuję się z bardzo skromnych dochodów a jako, że parę miesięcy później miałam brać ślub na konto zostało przelanych trochę funduszy na przysłowiowe waciki - debet zaczął się magicznie powiększać. Zadzwoniłam na infolinię, usłyszałam, że być może środki zostały nierozliczone. Za miesiąc sytuacja się powtórzyła aż doszło do 1000 zł. Poszłam do banku a baba mi mówi, że ostatnio miałam większe wpływy to debet jest \"powiększony\" (!) PARANOJA! Mówię babie, że chciałam na 500 zł maks. Nie powiem, debet się przydał, ale teraz nie ma środków na wyrównanie tego \"g\".\r\n skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
wszystkim odradzam PKO BP kolejki jeszcze raz kolejki tam tylko się licza klienci co cos chcs w sensie jakiś produkt najlepiej kredyt , a przcietny Kowalski czeka czeka , i wszyscy maja to gdzies prosiłam kierownika a panienka z uśmiechem na ustach mi odpowiedziaka ze jest już w domu SKANDAL zamykam konto i zmykam z tego banku a to się wszystko działo w 2 oddziale Toruń może ktoś to przeczyta i wyciągnie wnioski skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
TRAGEDIA!!! TRzymac sie z daleka od tego banka. Potwierdzam ze zalatwienie czegokolwiek to godziny stania w kolejce. Jak w prlu. Masakra. NIE POLECAM skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
wysokie opłaty na prowadzenie konta, a oprocentowanie lokat śmieszne ! zero szacunku do stałego klienta ! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Brak słów chcieliśmy wziąć pożyczkę ale bank odmówił ponieważ mam czyste konto w BIK . Jednym słowem trzeba mieć kupę pożyczek rat itd żeby być wiarygodnym dla banku. Totalny bezsens. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
W oddziale banku PKO każdą sprawę załatwia się w godzinę. Jeśli ktoś chce uzyskać jakąkolwiek informację w oddziale albo na infolinii najlepiej skorzystać z urlopu w pracy żeby uniknąć nerwów. Jak miło czekać na swoją kolej 30 min w momencie kiedy nie ma ludzi skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Banda złodziei i oszustów! Mam konto firmowe i osobiste. Miałam zajęcie komornicze które sama spłaciłam z konta osobistego pko 25.09.2015roku! dnia 19.10.2015 komornik wysłał do banku pismo iż dług został wyegzekwowany czyli spłacony przeze mnie. Powinny od tego dnia być sciągnięte blokady i były bo mogłam znów korzystać z debetu firmowego. Zawsze wpłacam 1000zł na konto osobiste a bank sam zabiera na debet firmowy i nie ponoszę kosztów. Byłam pewna,że jest tak i tym razem. 14 grudnia wpłaciłam pieniądze do kasy a 15 bank zabrał z mojego konta z oddziału w Połczynie do Sosnowca 1404,50 w tytule wpisał zajęcie egzekucyjne! Dwa miesiące po zdjęciu blokady bank zabrał egzekucje twierdząc ,że przekroczyłam koszty wolne od zajęć (chyba jak dwa konta razem zliczyli). Cały dzień musiałam wyjaśniać sprawę i zamknąć firmę, która poniosła straty na 500zł!!!! Oczywiście dowiedziałam się o przekroczeniu kwoty wolnej jak się powołałam na prawo bankowe art.54! Tak nikt o tym nie mówił! Dziś mamy 18.12.2015 ani komornik ani bank nie ma tej sumy ale będą oddzwaniać do mnie i wyjaśniać zaistniałą sytuacje!!!! Gdybym nie sprawdziła konta to bym nawet nie wiedziała że egzekucja została zapłacona drugi raz. Ktoś sobie chciał mikołaja zrobić!!!! Dziś mi naliczono opłatę za nie wpłacenie debetu! Żenada po prostu banda złodziei i oszustów. Do okienka kasowego czeka się 15 minut a 5 kobiet siedzi i kredyty proponuje przez tel... a Ty idioto czekaj aż raczą cię obsłużyć! Przestrzegam państwa przed tym bankiem ,sprawdzajcie wszystkie transakcje ! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Totalna beznadzieja. Niekompetentni pracownicy. Brak jakiegokolwiek kontaktu z rzecznikiem klienta bądz kimkolwiek innym. Skargi rozpatrywane w nieskonczoność. Obciążanie kont bez jakiejkolwiek podstawy na zasadzie widzimisię . Beznadziejna księgowość. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Po prostu rece opadaja!!! Niekompetentne osoby w infolinii, wiedzy o transakcjach brak! Placilam karta w sklepie, transakcja zostala odrzucona, bank od tygodnia blokuje mi te srodki na koncie! Probujac dowiedziec sie o co chodzi, w odpowiedzi dostaje informacje, ze to wina firmy obslugujacej terminal. Nie dostali informacji, ze transakcja zostala odrzucona, ale informacje o tym, ze kolejna transakcja zostala zaakceptowana dostali i sciagneli pieniadze z konta nastepnego dnia! Rozmawiałam z firma obslugujaca terminale - informacje o transakcjach wysylaja do banku od razu - bo nie maja zadnego interesu w tym zeby blokowac srodki na koncie klientow... Bank blokuje srodki na koncie bezzasadnie!!!!!! Zdecydowanie nie polecam tego BANKU!!! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank, z jakim miałam do czynienia. Brak jakiegokolwiek kontaktu z klientem, brak kluczowych informacji ( i kompetencji) przy udzielaniu kredytu studenckiego, wysokie koszty związane z prowadzeniem konta i użytkowaniem kart - słowem porażka. Na polskim rynku zdecydowanie są lepsze banki. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Pani w oddziale po tym jak mąż poprosił o wydruk i potwierdzenie wynagrodzeń do kredytu hipotecznego powiedziała ze nie potwierdzają takiego czegoś i ze może wydrukować ale każda strona kosztuje 30 zł. Sami hipoteki nie chcą dać bo niby zdolności nie ma. Mają historie od 8 lat wpływa wynagrodzenie wszystko zawsze na czas a jednej pieczątki nie chcą przystąpić. Żenada. Jak tylko otrzymam hipotekę w od razu wynoszą się z tego beznadziejnego banku.!!!!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy banka na świecie ! Śmierdzący prlem. Wielkie kolejki, 2h oczekiwania do okienka za każdym razem w każdym oddziele. Obsługa klienta na poziomie dna - panie są zdenerwowane, że coś od nich chcesz ! Nic nie można załatwić przez infolinię. Nawet za zamknięcie konta jest opłata. Wiele ukrytych opłat, najgorsze warunki kredytowe. Nawet po zamknięciu konta miała z nimi problem - ktoś przelał pieniądze na zamknięte konto. PKO procedura oddawania trwała miesiącami. Jeśli macie czas, uwielbiacie ogromne kolejki, chcecie na nowa poczuć się jak w mięsnym w prlu lub zobaczyć jak to było jeśli nie jesteście 30+ to wybierzcie pko. Wszystko dla nich jest problemem. Klient i jego kasa to problem. Przeszłam do millenium i jest cudownie. Niebo a ziemia. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank na polskim rynku. Przestrzegam wszystkich, którzy jeszcze nie przekonali się o niekompetencji i kompletnym braku profesjonalizmu w tej instytucji. Panie pracujące w oddziałach i na infolinii nieznające kompletnie procedur i wiecznie nic niewiedzące. Reklamacja złożona pod koniec lipca i na dzień dzisiejszy nikt nie potrafi wyjaśnić, jakim sposobem środki na rachunku raz się pojawiają a raz znikają. Najlepsze jest to, że przewidywany termin zakończenie reklamacji to GRUDZIEŃ 2015 haha potrzebujecie pięć miesięcy na rozpatrzenie reklamacji. BRAWO skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
ODRADZAM. Mam konto w PKO BP od 15 lat. Jak tylko będę mogła, konto zamykam. Oprócz kosztów, niedziałających aplikacji, braku informacji, najbardziej chyba zniechęca brak kompetencji (brak wiedzy, nieznajomość i niezrozumienie regulaminów własnego banku) u pracowników, w zasadzie trzeba ich sprawdzać na każdym kroku. Poza tym Bank ma zawile napisane, nieprecyzyjne regulaminy, których sam nie przestrzega. W rozpatrzeniu mojej sprawy zadziałało postraszenie UOKiK. SZKODA CZASU , NERWÓW i PIENIĘDZY. Nie można oceniać na 0, a 0,5 jest oceną zawyżoną skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank na polskim rynku. Przestrzegam wszystkich, którzy jeszcze nie przekonali się o niekompetencji i kompletnym braku profesjonalizmu w tej instytucji. Uwaga na ukryte koszty i zmiany zasada w trakcie gry. Pracownicy infolinii nie mają żadnej wiedzy, pracownicy oddziałów wejdą Ci do tyłka, ale tylko podczas sprzedaży - później można zapomnieć o miłej obsłudze. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
BANK KATASTROFA !!!! TYLE LAT KONTO W PKO BP DUŻE OBROTY NA KONCIE A ZDOLNOŚĆ KREDYTOWA ZEROWA. w INNYCH BANKACH 480000 BEZ PROBLEMU A U NICH ZERO. ZMARNOWANE LATA. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Pieniądze z agencji pracy zostały mi przesłane na konto 18 września dziś jest 22 a pieniędzy dalej nie ma..... skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »