PKO Bank Polski

Adres siedziby:
Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna
ul. Puławska 15
00-975 Warszawa

Infolinia PKO BP:
801 302 302

(616 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

PKO Bank Polski jest największym i jednym z najstarszych banków w Polsce. W ostatnich latach, w warunkach rosnącej konkurencji i kryzysu fi…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

616 Opinie

użytkownik
Ocena:
Banda złodziei i oszustów! Mam konto firmowe i osobiste. Miałam zajęcie komornicze które sama spłaciłam z konta osobistego pko 25.09.2015roku! dnia 19.10.2015 komornik wysłał do banku pismo iż dług został wyegzekwowany czyli spłacony przeze mnie. Powinny od tego dnia być sciągnięte blokady i były bo mogłam znów korzystać z debetu firmowego. Zawsze wpłacam 1000zł na konto osobiste a bank sam zabiera na debet firmowy i nie ponoszę kosztów. Byłam pewna,że jest tak i tym razem. 14 grudnia wpłaciłam pieniądze do kasy a 15 bank zabrał z mojego konta z oddziału w Połczynie do Sosnowca 1404,50 w tytule wpisał zajęcie egzekucyjne! Dwa miesiące po zdjęciu blokady bank zabrał egzekucje twierdząc ,że przekroczyłam koszty wolne od zajęć (chyba jak dwa konta razem zliczyli). Cały dzień musiałam wyjaśniać sprawę i zamknąć firmę, która poniosła straty na 500zł!!!! Oczywiście dowiedziałam się o przekroczeniu kwoty wolnej jak się powołałam na prawo bankowe art.54! Tak nikt o tym nie mówił! Dziś mamy 18.12.2015 ani komornik ani bank nie ma tej sumy ale będą oddzwaniać do mnie i wyjaśniać zaistniałą sytuacje!!!! Gdybym nie sprawdziła konta to bym nawet nie wiedziała że egzekucja została zapłacona drugi raz. Ktoś sobie chciał mikołaja zrobić!!!! Dziś mi naliczono opłatę za nie wpłacenie debetu! Żenada po prostu banda złodziei i oszustów. Do okienka kasowego czeka się 15 minut a 5 kobiet siedzi i kredyty proponuje przez tel... a Ty idioto czekaj aż raczą cię obsłużyć! Przestrzegam państwa przed tym bankiem ,sprawdzajcie wszystkie transakcje ! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Totalna beznadzieja. Niekompetentni pracownicy. Brak jakiegokolwiek kontaktu z rzecznikiem klienta bądz kimkolwiek innym. Skargi rozpatrywane w nieskonczoność. Obciążanie kont bez jakiejkolwiek podstawy na zasadzie widzimisię . Beznadziejna księgowość. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Po prostu rece opadaja!!! Niekompetentne osoby w infolinii, wiedzy o transakcjach brak! Placilam karta w sklepie, transakcja zostala odrzucona, bank od tygodnia blokuje mi te srodki na koncie! Probujac dowiedziec sie o co chodzi, w odpowiedzi dostaje informacje, ze to wina firmy obslugujacej terminal. Nie dostali informacji, ze transakcja zostala odrzucona, ale informacje o tym, ze kolejna transakcja zostala zaakceptowana dostali i sciagneli pieniadze z konta nastepnego dnia! Rozmawiałam z firma obslugujaca terminale - informacje o transakcjach wysylaja do banku od razu - bo nie maja zadnego interesu w tym zeby blokowac srodki na koncie klientow... Bank blokuje srodki na koncie bezzasadnie!!!!!! Zdecydowanie nie polecam tego BANKU!!! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank, z jakim miałam do czynienia. Brak jakiegokolwiek kontaktu z klientem, brak kluczowych informacji ( i kompetencji) przy udzielaniu kredytu studenckiego, wysokie koszty związane z prowadzeniem konta i użytkowaniem kart - słowem porażka. Na polskim rynku zdecydowanie są lepsze banki. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Pani w oddziale po tym jak mąż poprosił o wydruk i potwierdzenie wynagrodzeń do kredytu hipotecznego powiedziała ze nie potwierdzają takiego czegoś i ze może wydrukować ale każda strona kosztuje 30 zł. Sami hipoteki nie chcą dać bo niby zdolności nie ma. Mają historie od 8 lat wpływa wynagrodzenie wszystko zawsze na czas a jednej pieczątki nie chcą przystąpić. Żenada. Jak tylko otrzymam hipotekę w od razu wynoszą się z tego beznadziejnego banku.!!!!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy banka na świecie ! Śmierdzący prlem. Wielkie kolejki, 2h oczekiwania do okienka za każdym razem w każdym oddziele. Obsługa klienta na poziomie dna - panie są zdenerwowane, że coś od nich chcesz ! Nic nie można załatwić przez infolinię. Nawet za zamknięcie konta jest opłata. Wiele ukrytych opłat, najgorsze warunki kredytowe. Nawet po zamknięciu konta miała z nimi problem - ktoś przelał pieniądze na zamknięte konto. PKO procedura oddawania trwała miesiącami. Jeśli macie czas, uwielbiacie ogromne kolejki, chcecie na nowa poczuć się jak w mięsnym w prlu lub zobaczyć jak to było jeśli nie jesteście 30+ to wybierzcie pko. Wszystko dla nich jest problemem. Klient i jego kasa to problem. Przeszłam do millenium i jest cudownie. Niebo a ziemia. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank na polskim rynku. Przestrzegam wszystkich, którzy jeszcze nie przekonali się o niekompetencji i kompletnym braku profesjonalizmu w tej instytucji. Panie pracujące w oddziałach i na infolinii nieznające kompletnie procedur i wiecznie nic niewiedzące. Reklamacja złożona pod koniec lipca i na dzień dzisiejszy nikt nie potrafi wyjaśnić, jakim sposobem środki na rachunku raz się pojawiają a raz znikają. Najlepsze jest to, że przewidywany termin zakończenie reklamacji to GRUDZIEŃ 2015 haha potrzebujecie pięć miesięcy na rozpatrzenie reklamacji. BRAWO skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
ODRADZAM. Mam konto w PKO BP od 15 lat. Jak tylko będę mogła, konto zamykam. Oprócz kosztów, niedziałających aplikacji, braku informacji, najbardziej chyba zniechęca brak kompetencji (brak wiedzy, nieznajomość i niezrozumienie regulaminów własnego banku) u pracowników, w zasadzie trzeba ich sprawdzać na każdym kroku. Poza tym Bank ma zawile napisane, nieprecyzyjne regulaminy, których sam nie przestrzega. W rozpatrzeniu mojej sprawy zadziałało postraszenie UOKiK. SZKODA CZASU , NERWÓW i PIENIĘDZY. Nie można oceniać na 0, a 0,5 jest oceną zawyżoną skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank na polskim rynku. Przestrzegam wszystkich, którzy jeszcze nie przekonali się o niekompetencji i kompletnym braku profesjonalizmu w tej instytucji. Uwaga na ukryte koszty i zmiany zasada w trakcie gry. Pracownicy infolinii nie mają żadnej wiedzy, pracownicy oddziałów wejdą Ci do tyłka, ale tylko podczas sprzedaży - później można zapomnieć o miłej obsłudze. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
BANK KATASTROFA !!!! TYLE LAT KONTO W PKO BP DUŻE OBROTY NA KONCIE A ZDOLNOŚĆ KREDYTOWA ZEROWA. w INNYCH BANKACH 480000 BEZ PROBLEMU A U NICH ZERO. ZMARNOWANE LATA. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Pieniądze z agencji pracy zostały mi przesłane na konto 18 września dziś jest 22 a pieniędzy dalej nie ma..... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank, duzo kosztow czesto ukrytych. Nie polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Stalam sie mimowolnie klientem banku PKO po przejeciu przez tenze bank NORDEI. Jestem zdruzgotana oplatami i kompetencja pracownikow. Szkoda slow. NIE POLECAM! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
pko nie realizuje prawidłowo złożonych zleceń płatniczych, pomimo wystarczających środków na r-ku. Przyczyny i termin realizacji nieznany - nikt nie wie !!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W dniu 04.08.2015 o godz. 15:45 chciałam za pomocą pesel lub nr klienta dokonać transakcji wpłaty gotówki, ale mi się nie udało. Moje postępowanie wynikło z sytuacji, gdzie w innym oddziale osoba chciała dokonać takiej transakcji i sczytano moje dane. Bardzo się zaniepokoiłam, ale Pani Dysponent na stanowisku nr 6 oraz Pani Naczelnik w III O w Gdańsku przywróciły mi nadzieję, że moje dane osobowe nie trafią w niepowołane ręcę. Dziękuję i przepraszam, ale musiałam tą informację sprawdzić.Jestem stałym klientem od 20lat i nadal nim będę bo ufam tej instytucji finansowej. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam przyszłych klientów PKO BP. Z całego serca odradzam jakiekolwiek konto w ww. banku. Mimo posiadania konta przez 15 lat bank nie potrafi prawidłowo zabezpieczyć środków na kontach ponieważ przy wprowadzaniu nowej strony logowania hakerzy wyprowadzili nam z 2 kont prawie 20 tyś zł. a bank uznał iż to my udostępniliśmy dane złodziejowi. Nawet nie użyto hasła jednorazowego i użyto argumentu o nieprawidłowym logowaniu. Czy ja przez 15 lat nie nauczyłem się obsługi? Korzystałem cały czas z tego samego adresu strony więc zastanawiające jest takie rozumowanie. Najlepiej odmówić reklamacji choć co miesiąc haracz był zgarniany. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ostrzegam przed tym bankiem a w szczególności posługiwanie się kartami debetowymi tego banku w internecie. W razie kradzieży pieniędzy przez internet Bank rozpatruje reklamację 90 dni ale ode mnie żąda uzupełnienia debetu który zrobił złodziej. Czyli traktuje mnie jak potencjalnego złodzieja i nie ponosi żadnej winy za kiepskie zabezpieczenia transakcji internetowych. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
użycie w reklamie piosenki "Bank Bank kieszenie pełne słońca" napisanej dla dawnego Dominet Banku to wstyd dla PKO BP, ciężko im wymyślić już coś oryginalnego. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
tempo obslugiwania klientow tragiczne. taki duzy bank a 2 kasy dzialaja skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Bardzo żałuję,że mam tam konto. jestem klientem, dobrym klientem od 8 lat, a jak przyjdzie co do czego, to traktują jak g***no...I te "miłe " panie w okienkach...beznadziejna bankowość. Rozważam zmianę banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
PKO BP w porównaniu z Nordea, wypada fatalnie, w szczególności w jakości obsługi i opłatach za prowadzenie rachunku. To co było standardem w Nordea w PKO BP jest wzorcem nie do osiągnięcia skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Bank, o którego powinno się trzymać z daleka. Wciąż nowe opłaty, nieuczciwy. Zdecydowanie odradzam. skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »