PKO Bank Polski

Adres siedziby:
Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna
ul. Puławska 15
00-975 Warszawa

Infolinia PKO BP:
801 302 302

(616 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

PKO Bank Polski jest największym i jednym z najstarszych banków w Polsce. W ostatnich latach, w warunkach rosnącej konkurencji i kryzysu fi…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

616 Opinie

użytkownik
Ocena:
Pieniądze z agencji pracy zostały mi przesłane na konto 18 września dziś jest 22 a pieniędzy dalej nie ma..... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank, duzo kosztow czesto ukrytych. Nie polecam skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Stalam sie mimowolnie klientem banku PKO po przejeciu przez tenze bank NORDEI. Jestem zdruzgotana oplatami i kompetencja pracownikow. Szkoda slow. NIE POLECAM! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
pko nie realizuje prawidłowo złożonych zleceń płatniczych, pomimo wystarczających środków na r-ku. Przyczyny i termin realizacji nieznany - nikt nie wie !!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W dniu 04.08.2015 o godz. 15:45 chciałam za pomocą pesel lub nr klienta dokonać transakcji wpłaty gotówki, ale mi się nie udało. Moje postępowanie wynikło z sytuacji, gdzie w innym oddziale osoba chciała dokonać takiej transakcji i sczytano moje dane. Bardzo się zaniepokoiłam, ale Pani Dysponent na stanowisku nr 6 oraz Pani Naczelnik w III O w Gdańsku przywróciły mi nadzieję, że moje dane osobowe nie trafią w niepowołane ręcę. Dziękuję i przepraszam, ale musiałam tą informację sprawdzić.Jestem stałym klientem od 20lat i nadal nim będę bo ufam tej instytucji finansowej. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam przyszłych klientów PKO BP. Z całego serca odradzam jakiekolwiek konto w ww. banku. Mimo posiadania konta przez 15 lat bank nie potrafi prawidłowo zabezpieczyć środków na kontach ponieważ przy wprowadzaniu nowej strony logowania hakerzy wyprowadzili nam z 2 kont prawie 20 tyś zł. a bank uznał iż to my udostępniliśmy dane złodziejowi. Nawet nie użyto hasła jednorazowego i użyto argumentu o nieprawidłowym logowaniu. Czy ja przez 15 lat nie nauczyłem się obsługi? Korzystałem cały czas z tego samego adresu strony więc zastanawiające jest takie rozumowanie. Najlepiej odmówić reklamacji choć co miesiąc haracz był zgarniany. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ostrzegam przed tym bankiem a w szczególności posługiwanie się kartami debetowymi tego banku w internecie. W razie kradzieży pieniędzy przez internet Bank rozpatruje reklamację 90 dni ale ode mnie żąda uzupełnienia debetu który zrobił złodziej. Czyli traktuje mnie jak potencjalnego złodzieja i nie ponosi żadnej winy za kiepskie zabezpieczenia transakcji internetowych. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
użycie w reklamie piosenki "Bank Bank kieszenie pełne słońca" napisanej dla dawnego Dominet Banku to wstyd dla PKO BP, ciężko im wymyślić już coś oryginalnego. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
tempo obslugiwania klientow tragiczne. taki duzy bank a 2 kasy dzialaja skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Bardzo żałuję,że mam tam konto. jestem klientem, dobrym klientem od 8 lat, a jak przyjdzie co do czego, to traktują jak g***no...I te "miłe " panie w okienkach...beznadziejna bankowość. Rozważam zmianę banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
PKO BP w porównaniu z Nordea, wypada fatalnie, w szczególności w jakości obsługi i opłatach za prowadzenie rachunku. To co było standardem w Nordea w PKO BP jest wzorcem nie do osiągnięcia skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Bank, o którego powinno się trzymać z daleka. Wciąż nowe opłaty, nieuczciwy. Zdecydowanie odradzam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
PKO Bank do D..y Nie dosc ze nie moge sie polaczyc z kontem to jeszcze go zablokowali, dodzwonic sie nie mozna czas oczekiwania jak u mnie przekracza 20 min . Nie wyrabiam czekania i sie rozlaczam. Trzeba bedzie przyjechac do kraju zeby odblokowac. Mam kase z ktorej nie moge korzystac dzieki uprzejmosci PKO BP.\r\nTo 0,5 punktu oceny to i tak za duzo powinno byc minimum -10 skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
TRAGEDIA nie Bank ! Obsługa klienta koszmar ! chciałam w dużej czesci spłacić kredyt w CHF, najpierw doradca klienta zaproponował mi fajny kurs po 3,77 podczas gdy wszedzie było 3,9, wprowadził zlecenie a potem ze wszystkiego wycofal sie i oznajmil ze moze po 3,9090 !!! , szybko kasował zlecenie w systemie zeby sie nie zrealizowało. Jakby tego mało było to okazalo sie ze nie moge wplacać waluty, ale wystawił plik papierów i poszlo do podpisu. W ciągu max. tygodnia miałam mieć tel.zeby przyjechac podpiasc dodatkową umowe - minęło 2 tyg. i nic. Telefony albo nie odbierają albo nieaktualne albo zajete. Infolinia tam nic nie wiedza i nie maja uprawnien zeby sprawdzic status sprawy ... a kurs wczoraj np. spadł wiec realnie trace kolejny raz na CHF nie z wlasnej winy ... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Chcialam zalozyc konto w PKO BP oddzial Rawicz.Najgorsza obsluga,pani potraktowala mnie jak piate kolo u wozu,nawet nie raczyla na mnie spojrzec podczas rozmowy,caly czas patrzyla w ekran komputera.Na pytania jakie jej zadawalam nie potrafila udzielic mi zadnej odpowiedzi,kompletny brak kompetencji i zainteresowania klientem.Odeslala mnie ostatecznie do konkurencji,bo chyba nie miala dla mnie czasu...Dodam,ze mieszkam za granica i tam cos takiego jest nie do pomyslenia. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Jak Bank PKO BP udogadnia mi spłatę kredytu we frankach, nie udogadnia !\r\nKredyt we frankach w PKO BP przy ulicy Królewskiej w Krakowie. Złożyłem 20 stycznia poprzez iPKONET wniosek o wydłużenie okresu spłaty kredytu oraz o wakacje kredytowe i nic wniosek nie rozpatrzony do tej pory (30 marca). Udałem się w lutym do oddziału przy ulicy Królewskiej 51 w Krakowie, z zapasem wypełniłem wniosek o wakacje kredytowe data poboru 30 marca, i dziś mamy 30 marca i nic, konsultant telefonu nie odbiera, nie odpisuje na maila. Wydłużenie okresu kredytowania , czekam trzeci miesiąc i czekam dalej na rozpatrzenie wniosku. Mój bank nie realizuje tego co deklaruje, przeciąga ile się da, jeszcze ujemny libor - śmiech w lutym wprowadzili ujemny libor z grudnia -0.11% zamiast -0.75%. Pozdrawiam Frankowiczów. Bardzo lubię jak bank ignoruje moje wnioski, a deklaruje że udogadnia. Trzeba mieć świetne poczucie humoru żeby tak traktowć klientów. Pozdrawiam doradców z banu PKO BP na ulicy Królewskiej w Krakowie. Tomasz S. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam bardzo długo konto w banku i bardzo mi się nie podoba to,że zakładając sobie jeszcze dodatkowe konto oszczędnościowe i przelewać sobie pieniądze w razie potrzeby z konta oszczędnościowego na zwykłe bank za taki przelew kradnie bo inaczej tego się nazwać nie da 7,99 poza tym bardzo niemiła obsługa w płoną infolinii tak samo. Wystawiam ocenę negatywna. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Pko BP w Grodzisku Mazowieckim. Wypłacałem Funty Brytyjskie z konta walutowego, wydano mi nieaktualne banktoty 20 funtowe, nie chcą się przyznać do błędu i wyminić, będę zmuszony iść do prokuratury i nagłośnić sprawę w mediach. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Pani obsługująca Klientów w placówce PKO BP w Piaskach (woj.lubelskie) chyba siedzi tam za kare.....Jest niemiła,wszystko załatwia od niechcenia,nie wytłumaczy spraw których się nie rozumie tylko z miną cierpiętnicy stwierdza że tak ma być bądź nie byc... Kolejki w banku są straszne,,,Pani obsługuje wolno urządza sobie pogaduszki prywatne a Klienci czekają ponad pół godziny na obsługę..... Jeśli Pani nie daje rady z obsługą Klienta proszę tej biedaczce kogoś dodac aby czekanie na obsługę nie trwało 45 min....Komuś może sie spieszyć.... Moja dzisiejsza wizyta w tej placówce była moją ostatnią wizytą... Pomiomo tego że mogę dokonywać tam wpłat bezprowizyjnych skotrzystam jednak z innych banków gdzie o Klienta i jakość jego obsługi się DBA,nawet płacąc prowizję,niemałą zresztą ....Chciałąbym jeszcze dodać że moze Pani wychowana była w okresie komuny gdzie pani w banku była boginią jednak proszę jej powiedzieć że te czasy juz minęły i teraz to Klient jest najważniejszy...Proszę również wysłać Panią na szkolenie z obsługi Klienta-myslę ze konieczne w jej przypadku bo jak tak dalej pójdzie to stracicie nie tylko jednego Klienta...... Pani życzę wiecej uprzejmości i na boga kobieto - uśmiechnij się czasami ...to nic nie kosztuje a moze zaczniesz być odbierana bardziej pozytywanie...Oczywiscie składam oficjalną skarge na Panią do siedziby głównej PKO BP...Mam nadzieje ze to nauczy Pania uprzejmości i traktowania Klienta z szacunkiem.... skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Mam konto dla dzieci i to zdecydowanie najlepszy produkt na rynku. Oprocentowanie 4,5% rocznie do 2,5 tys. Rachunek może założyć osobno tata i mama, więc w sumie na dziecko można mieć 5 tys. Nie dość, ze to jedyne konto dla dzieci do 13 lat to jeszcze to oprocentowanie - bomba!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Potrzebowałam kredytu na zakup mieszkania.Poszłam do PKO BP SA w Siedlcach i niestety- miałam zdolności kredytowe i 50% wkładu własnego to na propozycję kredytu czekałam 7 tygodni (dlatego,że miałam u nich oszczędnościową książeczkę mieszkaniową z której przysługiwały mi różne rabaty - nie wiedzieli co mi przysługuje)+dodatkowy 1 miesiąc na zmiany kolejnych umów. To ja musiałam wiedzieć na jakie upusty mogłam liczyć i w 3 proponowanych umów znajdowałam różne błędy, na które się nie zgadzałam. Rozmawiałam z samą Panią KIEROWNIK która obiecała już prawidłową umowę i miała dzwonić. do chwili obecnej brak kontaktu. czytajcie umowy i nie dajcie się zrobić w balona obiecują różne rzeczy ale im trudno się z tego wywiązać. Brak słów. \r\n\r\n skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa nieprofesjonalna - gadają bzdury - Chce załątwić cokolwiek to zawsze "nie da się" nie można wypłacić gotówki - bo tu nie ma kasy - nie można wyrobić karty uwierzytelniającej, - bo awaria systemu i osoby które tam obsługują nie potrafią poinformować dobrze o niczym - Stracony czas w kolejkach i brak załatwienia sprawy do dziś . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam kredyt w tym banku i dlatego założyli mi konto, więc zrezygnowac z niego nie mogę choć to co robią to rozbój w biały dzień. Karty debetowej nie chciałem bo i tak zmusili mnie do Karty Kredytowej, więc nie wyrobiłbym z wykorzystaniem tych kart aby za nie nie płacić. Teraz po zmianie regulaminu mam płacić 6,90 zł za to że nie mam karty debetowej do konta. Oszuści i złodzieje w tym banku. Chwalą się, że najbardziej polski bank a dążą do tego aby obskubać polskiego obywatela ze wszystkich możliwych stron. skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »