PKO Bank Polski

Adres siedziby:
Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna
ul. Puławska 15
00-975 Warszawa

Infolinia PKO BP:
801 302 302

(616 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

PKO Bank Polski jest największym i jednym z najstarszych banków w Polsce. W ostatnich latach, w warunkach rosnącej konkurencji i kryzysu fi…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

616 Opinie

użytkownik
Ocena:
PKO BP w porównaniu z Nordea, wypada fatalnie, w szczególności w jakości obsługi i opłatach za prowadzenie rachunku. To co było standardem w Nordea w PKO BP jest wzorcem nie do osiągnięcia skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Bank, o którego powinno się trzymać z daleka. Wciąż nowe opłaty, nieuczciwy. Zdecydowanie odradzam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
PKO Bank do D..y Nie dosc ze nie moge sie polaczyc z kontem to jeszcze go zablokowali, dodzwonic sie nie mozna czas oczekiwania jak u mnie przekracza 20 min . Nie wyrabiam czekania i sie rozlaczam. Trzeba bedzie przyjechac do kraju zeby odblokowac. Mam kase z ktorej nie moge korzystac dzieki uprzejmosci PKO BP.\r\nTo 0,5 punktu oceny to i tak za duzo powinno byc minimum -10 skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
TRAGEDIA nie Bank ! Obsługa klienta koszmar ! chciałam w dużej czesci spłacić kredyt w CHF, najpierw doradca klienta zaproponował mi fajny kurs po 3,77 podczas gdy wszedzie było 3,9, wprowadził zlecenie a potem ze wszystkiego wycofal sie i oznajmil ze moze po 3,9090 !!! , szybko kasował zlecenie w systemie zeby sie nie zrealizowało. Jakby tego mało było to okazalo sie ze nie moge wplacać waluty, ale wystawił plik papierów i poszlo do podpisu. W ciągu max. tygodnia miałam mieć tel.zeby przyjechac podpiasc dodatkową umowe - minęło 2 tyg. i nic. Telefony albo nie odbierają albo nieaktualne albo zajete. Infolinia tam nic nie wiedza i nie maja uprawnien zeby sprawdzic status sprawy ... a kurs wczoraj np. spadł wiec realnie trace kolejny raz na CHF nie z wlasnej winy ... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Chcialam zalozyc konto w PKO BP oddzial Rawicz.Najgorsza obsluga,pani potraktowala mnie jak piate kolo u wozu,nawet nie raczyla na mnie spojrzec podczas rozmowy,caly czas patrzyla w ekran komputera.Na pytania jakie jej zadawalam nie potrafila udzielic mi zadnej odpowiedzi,kompletny brak kompetencji i zainteresowania klientem.Odeslala mnie ostatecznie do konkurencji,bo chyba nie miala dla mnie czasu...Dodam,ze mieszkam za granica i tam cos takiego jest nie do pomyslenia. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Jak Bank PKO BP udogadnia mi spłatę kredytu we frankach, nie udogadnia !\r\nKredyt we frankach w PKO BP przy ulicy Królewskiej w Krakowie. Złożyłem 20 stycznia poprzez iPKONET wniosek o wydłużenie okresu spłaty kredytu oraz o wakacje kredytowe i nic wniosek nie rozpatrzony do tej pory (30 marca). Udałem się w lutym do oddziału przy ulicy Królewskiej 51 w Krakowie, z zapasem wypełniłem wniosek o wakacje kredytowe data poboru 30 marca, i dziś mamy 30 marca i nic, konsultant telefonu nie odbiera, nie odpisuje na maila. Wydłużenie okresu kredytowania , czekam trzeci miesiąc i czekam dalej na rozpatrzenie wniosku. Mój bank nie realizuje tego co deklaruje, przeciąga ile się da, jeszcze ujemny libor - śmiech w lutym wprowadzili ujemny libor z grudnia -0.11% zamiast -0.75%. Pozdrawiam Frankowiczów. Bardzo lubię jak bank ignoruje moje wnioski, a deklaruje że udogadnia. Trzeba mieć świetne poczucie humoru żeby tak traktowć klientów. Pozdrawiam doradców z banu PKO BP na ulicy Królewskiej w Krakowie. Tomasz S. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam bardzo długo konto w banku i bardzo mi się nie podoba to,że zakładając sobie jeszcze dodatkowe konto oszczędnościowe i przelewać sobie pieniądze w razie potrzeby z konta oszczędnościowego na zwykłe bank za taki przelew kradnie bo inaczej tego się nazwać nie da 7,99 poza tym bardzo niemiła obsługa w płoną infolinii tak samo. Wystawiam ocenę negatywna. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Pko BP w Grodzisku Mazowieckim. Wypłacałem Funty Brytyjskie z konta walutowego, wydano mi nieaktualne banktoty 20 funtowe, nie chcą się przyznać do błędu i wyminić, będę zmuszony iść do prokuratury i nagłośnić sprawę w mediach. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Pani obsługująca Klientów w placówce PKO BP w Piaskach (woj.lubelskie) chyba siedzi tam za kare.....Jest niemiła,wszystko załatwia od niechcenia,nie wytłumaczy spraw których się nie rozumie tylko z miną cierpiętnicy stwierdza że tak ma być bądź nie byc... Kolejki w banku są straszne,,,Pani obsługuje wolno urządza sobie pogaduszki prywatne a Klienci czekają ponad pół godziny na obsługę..... Jeśli Pani nie daje rady z obsługą Klienta proszę tej biedaczce kogoś dodac aby czekanie na obsługę nie trwało 45 min....Komuś może sie spieszyć.... Moja dzisiejsza wizyta w tej placówce była moją ostatnią wizytą... Pomiomo tego że mogę dokonywać tam wpłat bezprowizyjnych skotrzystam jednak z innych banków gdzie o Klienta i jakość jego obsługi się DBA,nawet płacąc prowizję,niemałą zresztą ....Chciałąbym jeszcze dodać że moze Pani wychowana była w okresie komuny gdzie pani w banku była boginią jednak proszę jej powiedzieć że te czasy juz minęły i teraz to Klient jest najważniejszy...Proszę również wysłać Panią na szkolenie z obsługi Klienta-myslę ze konieczne w jej przypadku bo jak tak dalej pójdzie to stracicie nie tylko jednego Klienta...... Pani życzę wiecej uprzejmości i na boga kobieto - uśmiechnij się czasami ...to nic nie kosztuje a moze zaczniesz być odbierana bardziej pozytywanie...Oczywiscie składam oficjalną skarge na Panią do siedziby głównej PKO BP...Mam nadzieje ze to nauczy Pania uprzejmości i traktowania Klienta z szacunkiem.... skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Mam konto dla dzieci i to zdecydowanie najlepszy produkt na rynku. Oprocentowanie 4,5% rocznie do 2,5 tys. Rachunek może założyć osobno tata i mama, więc w sumie na dziecko można mieć 5 tys. Nie dość, ze to jedyne konto dla dzieci do 13 lat to jeszcze to oprocentowanie - bomba!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Potrzebowałam kredytu na zakup mieszkania.Poszłam do PKO BP SA w Siedlcach i niestety- miałam zdolności kredytowe i 50% wkładu własnego to na propozycję kredytu czekałam 7 tygodni (dlatego,że miałam u nich oszczędnościową książeczkę mieszkaniową z której przysługiwały mi różne rabaty - nie wiedzieli co mi przysługuje)+dodatkowy 1 miesiąc na zmiany kolejnych umów. To ja musiałam wiedzieć na jakie upusty mogłam liczyć i w 3 proponowanych umów znajdowałam różne błędy, na które się nie zgadzałam. Rozmawiałam z samą Panią KIEROWNIK która obiecała już prawidłową umowę i miała dzwonić. do chwili obecnej brak kontaktu. czytajcie umowy i nie dajcie się zrobić w balona obiecują różne rzeczy ale im trudno się z tego wywiązać. Brak słów. \r\n\r\n skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa nieprofesjonalna - gadają bzdury - Chce załątwić cokolwiek to zawsze "nie da się" nie można wypłacić gotówki - bo tu nie ma kasy - nie można wyrobić karty uwierzytelniającej, - bo awaria systemu i osoby które tam obsługują nie potrafią poinformować dobrze o niczym - Stracony czas w kolejkach i brak załatwienia sprawy do dziś . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam kredyt w tym banku i dlatego założyli mi konto, więc zrezygnowac z niego nie mogę choć to co robią to rozbój w biały dzień. Karty debetowej nie chciałem bo i tak zmusili mnie do Karty Kredytowej, więc nie wyrobiłbym z wykorzystaniem tych kart aby za nie nie płacić. Teraz po zmianie regulaminu mam płacić 6,90 zł za to że nie mam karty debetowej do konta. Oszuści i złodzieje w tym banku. Chwalą się, że najbardziej polski bank a dążą do tego aby obskubać polskiego obywatela ze wszystkich możliwych stron. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Odradzam każdemu ten bank. Mam dość płacenia za to, że bank obraca moimi pieniędzmi (a nie są to małe kwoty) i zamierzam w najbliższym czasie zlikwidować konto, które miało być \"kontem za zero\". Oczywiście, jak się później okazało - wcale nim nie jest i opłaty są coraz wyższe. Na zachodzie byłoby to niedopuszczalne. Jedno wielkie oszustwo. Oprocentowania kredytów wcale nie są niskie, a lokat oszczędnościowych chyba najniższe w kraju. Przelicznik walut koszmarnie niski. Tylko rezygnacja i nigdy więcej żadnego kontaktu z tym bankiem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Odradzam każdemu ten bank. Konto za 0 :). Konto wmusili mi przy kredycie, nigdy nie płaciłem za konto, a tu 6,9 za konto + 3,90 za karte. Wiem, że da się to obejść używając konta, ale zdecydowanie wole swój wcześniejszy bank. Kredyt też ładnie wygląda jak się dowiadujecie (z Pana zdolnością to czysta formalność), a potem z 5% wkładu własnego robi się 30% zdolność spada o połowe itp. A to wszystko dlatego że macie już umowe z deweloperem, zadatek i parcie na własne M. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Odradzam. Posiadam konto dwa i pół roku. Korzystam z debetu. Debet zawsze spłacam w terminie z odsetkami ze wszystkim. Nagle bez zadnej informacji zabrano mi debet. zostalam bez pieniedzy musze zaplacic rate i nie mam z czego Zlodzieje. Nie chce miec juz z nimi nic w wspolnego. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy z banków!!! Przejęli mój dotychczasowy bank, Nordeę, niestety muszę jeszcze miesiąc być w tym banku a potem uciekam. Tragedia! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Odradzam Bank kompletnie nie przygotowany do współpracy z Biznesem ..Wyliczenie zdolności trzy tygodnie ..Olewanie kljenta ,na końcu odmowa bo strata w roku ubiegłym a ten że zysk razy kilka co ich to ..Chorzy ludzie wprowadzają w błąd innych płacących podatki i odsetki ..Nie mamy zadłużeń wszystko spłacone i kredytu dla uczciwych nie ma są ale na przekręty tak dla tych są .Czas zmienić Bank po siedmiu latach i opisać w mediach ...Przychodzę pukam zamknięte ale słyszę coś się kokosi .Pukam ponownie otwiera (doradca i pani z drzwi obok) tłumaczą oj ten Pan jest nowy i mają zalecenie się zamykać ....?????? to chore jest skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tragedia. Godziny oczekiwań na przyjęcie przez doradcę, który w dodatku niezbyt zna się na regulaminie banku. Nie polecam zakładania jakiegokolwiek konta w tej instytucji, a osobom które już mają, aby je normalnie zamknęły. Opłaty - wysokie, pracownicy - niekompetentni, klient - traktowany gorzej jak dojna krowa (pieniądze dać, ale coś dla klienta - nie). Jeden bank, a potrafi tyle nerwów zepsuć... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Klienci PKO z ponad 20 letnim stażem w tym banku to w wielu przypadkach już ludzie wiekowi głównie emeryci Wprowadzają konto za zero ale za powszechne kiedyś superkonto już i tak drogie podwyższają opłaty licząc że starsi tak łatwo nie zmieniają swoich przyzwyczajeń a jak już by chcieli zmienić superkonto na konto za zero to zdzierają z nich 50 zł opłaty- szczyt pazerności. Właściciele jednych z najdroższych kont w Polsce czyli superkont w PKO poproście swoje dzieci i wnuki aby wybrali wam tańszy bank i uwolnili z haraczu na ten najgorszy bank w kraju. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Przez ponad pol roku bez zadnych problemacji, jednak to, co dzieje sie na dzien dzisiejszy, przechodzi ludzkie pojecie. Ostatnio mialem spore wplywy na konto i zbiegiem okolicznosci telefony do Mnie od nich z zapytaniem na co chce przeznaczyc pieniadze, czy mam jakies marzenia, a wszystko pod pretekstem jak oceniam ich bankowosc !!!! Co to kogo interesuje w ogole, bo nie potrafie sobie tego wytlumaczyc !? Jutro zamykam konto, przenosze sie gdzie indziej. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
PKO BP to katastrofa. Odbija stan Państwa. Ludzi traktuje się tu nie jak klientów. Oragnizacja tego banku to tragedia. Miałem doświadczenie takie że mając stałe zlecenie przelewu za telefon . TP SA odcieła mi telefon bo PKO BP przelało zamiast 175 zł , 170 zł. Mimo że na koncie było dość pieniędzy. Tłumaczono mi że zmienił się format plików wymiany danych i nastąpiła pomyłka przy wprowadzaniu. Popełniłem błąd i otworzyłem dla syna konto młodzieżowe . Co tu się dzieje. Zmiany numeru telefonu na którym przychodzi autoryzacja przelewów nie można zrobić nigdzie. Byliśmy trzy razy w Oddziale i byli bezradni. Nie byli w stanie tego zmienić. Ludzie jak najdalej od nich !!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W czerwcu 2012 roku dostałem nowe karty debetowe przy przekształceniu starego konta w konto za zero. Stare karty zostały oddane do banku. W sierpniu 2014 roku zrezygnowałem z obecnych kart i oddałem je do banku. Bank naliczył mi opłatę za używani starych kart za 2013 i 2014 rok. Stare karty zostały zniszczone przez bank w czerwcu 2012 roku. Pytam się więc jak mogłem używać stare karty? Jak bank może naliczać opłaty za karty, które sam zniszczył dwa lata temu? Jak to jest możliwe? Nie polecił bym tego banku nawet najgorszemu wrogowi. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem zadowolony. Jasno przedstawiłem oczekiwania doradcy, czego oczekuję jako przedsiębiorca w relacjach z Bankiem i otrzymałem satysfakcjonujące mnie odpowiedzi. Nic mnie nie zaskakuje, bo dokładnie zapoznałem się z regulaminami i warunkami świadczonych usług. Nie mam zamiaru zmieniać banku. skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »