PKO Bank Polski

Adres siedziby:
Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna
ul. Puławska 15
00-975 Warszawa

Infolinia PKO BP:
801 302 302

(616 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

PKO Bank Polski jest największym i jednym z najstarszych banków w Polsce. W ostatnich latach, w warunkach rosnącej konkurencji i kryzysu fi…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

616 Opinie

użytkownik
Ocena:
Potrzebowałam kredytu na zakup mieszkania.Poszłam do PKO BP SA w Siedlcach i niestety- miałam zdolności kredytowe i 50% wkładu własnego to na propozycję kredytu czekałam 7 tygodni (dlatego,że miałam u nich oszczędnościową książeczkę mieszkaniową z której przysługiwały mi różne rabaty - nie wiedzieli co mi przysługuje)+dodatkowy 1 miesiąc na zmiany kolejnych umów. To ja musiałam wiedzieć na jakie upusty mogłam liczyć i w 3 proponowanych umów znajdowałam różne błędy, na które się nie zgadzałam. Rozmawiałam z samą Panią KIEROWNIK która obiecała już prawidłową umowę i miała dzwonić. do chwili obecnej brak kontaktu. czytajcie umowy i nie dajcie się zrobić w balona obiecują różne rzeczy ale im trudno się z tego wywiązać. Brak słów. \r\n\r\n skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa nieprofesjonalna - gadają bzdury - Chce załątwić cokolwiek to zawsze "nie da się" nie można wypłacić gotówki - bo tu nie ma kasy - nie można wyrobić karty uwierzytelniającej, - bo awaria systemu i osoby które tam obsługują nie potrafią poinformować dobrze o niczym - Stracony czas w kolejkach i brak załatwienia sprawy do dziś . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam kredyt w tym banku i dlatego założyli mi konto, więc zrezygnowac z niego nie mogę choć to co robią to rozbój w biały dzień. Karty debetowej nie chciałem bo i tak zmusili mnie do Karty Kredytowej, więc nie wyrobiłbym z wykorzystaniem tych kart aby za nie nie płacić. Teraz po zmianie regulaminu mam płacić 6,90 zł za to że nie mam karty debetowej do konta. Oszuści i złodzieje w tym banku. Chwalą się, że najbardziej polski bank a dążą do tego aby obskubać polskiego obywatela ze wszystkich możliwych stron. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Odradzam każdemu ten bank. Mam dość płacenia za to, że bank obraca moimi pieniędzmi (a nie są to małe kwoty) i zamierzam w najbliższym czasie zlikwidować konto, które miało być \"kontem za zero\". Oczywiście, jak się później okazało - wcale nim nie jest i opłaty są coraz wyższe. Na zachodzie byłoby to niedopuszczalne. Jedno wielkie oszustwo. Oprocentowania kredytów wcale nie są niskie, a lokat oszczędnościowych chyba najniższe w kraju. Przelicznik walut koszmarnie niski. Tylko rezygnacja i nigdy więcej żadnego kontaktu z tym bankiem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Odradzam każdemu ten bank. Konto za 0 :). Konto wmusili mi przy kredycie, nigdy nie płaciłem za konto, a tu 6,9 za konto + 3,90 za karte. Wiem, że da się to obejść używając konta, ale zdecydowanie wole swój wcześniejszy bank. Kredyt też ładnie wygląda jak się dowiadujecie (z Pana zdolnością to czysta formalność), a potem z 5% wkładu własnego robi się 30% zdolność spada o połowe itp. A to wszystko dlatego że macie już umowe z deweloperem, zadatek i parcie na własne M. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Odradzam. Posiadam konto dwa i pół roku. Korzystam z debetu. Debet zawsze spłacam w terminie z odsetkami ze wszystkim. Nagle bez zadnej informacji zabrano mi debet. zostalam bez pieniedzy musze zaplacic rate i nie mam z czego Zlodzieje. Nie chce miec juz z nimi nic w wspolnego. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy z banków!!! Przejęli mój dotychczasowy bank, Nordeę, niestety muszę jeszcze miesiąc być w tym banku a potem uciekam. Tragedia! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Odradzam Bank kompletnie nie przygotowany do współpracy z Biznesem ..Wyliczenie zdolności trzy tygodnie ..Olewanie kljenta ,na końcu odmowa bo strata w roku ubiegłym a ten że zysk razy kilka co ich to ..Chorzy ludzie wprowadzają w błąd innych płacących podatki i odsetki ..Nie mamy zadłużeń wszystko spłacone i kredytu dla uczciwych nie ma są ale na przekręty tak dla tych są .Czas zmienić Bank po siedmiu latach i opisać w mediach ...Przychodzę pukam zamknięte ale słyszę coś się kokosi .Pukam ponownie otwiera (doradca i pani z drzwi obok) tłumaczą oj ten Pan jest nowy i mają zalecenie się zamykać ....?????? to chore jest skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tragedia. Godziny oczekiwań na przyjęcie przez doradcę, który w dodatku niezbyt zna się na regulaminie banku. Nie polecam zakładania jakiegokolwiek konta w tej instytucji, a osobom które już mają, aby je normalnie zamknęły. Opłaty - wysokie, pracownicy - niekompetentni, klient - traktowany gorzej jak dojna krowa (pieniądze dać, ale coś dla klienta - nie). Jeden bank, a potrafi tyle nerwów zepsuć... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Klienci PKO z ponad 20 letnim stażem w tym banku to w wielu przypadkach już ludzie wiekowi głównie emeryci Wprowadzają konto za zero ale za powszechne kiedyś superkonto już i tak drogie podwyższają opłaty licząc że starsi tak łatwo nie zmieniają swoich przyzwyczajeń a jak już by chcieli zmienić superkonto na konto za zero to zdzierają z nich 50 zł opłaty- szczyt pazerności. Właściciele jednych z najdroższych kont w Polsce czyli superkont w PKO poproście swoje dzieci i wnuki aby wybrali wam tańszy bank i uwolnili z haraczu na ten najgorszy bank w kraju. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Przez ponad pol roku bez zadnych problemacji, jednak to, co dzieje sie na dzien dzisiejszy, przechodzi ludzkie pojecie. Ostatnio mialem spore wplywy na konto i zbiegiem okolicznosci telefony do Mnie od nich z zapytaniem na co chce przeznaczyc pieniadze, czy mam jakies marzenia, a wszystko pod pretekstem jak oceniam ich bankowosc !!!! Co to kogo interesuje w ogole, bo nie potrafie sobie tego wytlumaczyc !? Jutro zamykam konto, przenosze sie gdzie indziej. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
PKO BP to katastrofa. Odbija stan Państwa. Ludzi traktuje się tu nie jak klientów. Oragnizacja tego banku to tragedia. Miałem doświadczenie takie że mając stałe zlecenie przelewu za telefon . TP SA odcieła mi telefon bo PKO BP przelało zamiast 175 zł , 170 zł. Mimo że na koncie było dość pieniędzy. Tłumaczono mi że zmienił się format plików wymiany danych i nastąpiła pomyłka przy wprowadzaniu. Popełniłem błąd i otworzyłem dla syna konto młodzieżowe . Co tu się dzieje. Zmiany numeru telefonu na którym przychodzi autoryzacja przelewów nie można zrobić nigdzie. Byliśmy trzy razy w Oddziale i byli bezradni. Nie byli w stanie tego zmienić. Ludzie jak najdalej od nich !!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W czerwcu 2012 roku dostałem nowe karty debetowe przy przekształceniu starego konta w konto za zero. Stare karty zostały oddane do banku. W sierpniu 2014 roku zrezygnowałem z obecnych kart i oddałem je do banku. Bank naliczył mi opłatę za używani starych kart za 2013 i 2014 rok. Stare karty zostały zniszczone przez bank w czerwcu 2012 roku. Pytam się więc jak mogłem używać stare karty? Jak bank może naliczać opłaty za karty, które sam zniszczył dwa lata temu? Jak to jest możliwe? Nie polecił bym tego banku nawet najgorszemu wrogowi. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem zadowolony. Jasno przedstawiłem oczekiwania doradcy, czego oczekuję jako przedsiębiorca w relacjach z Bankiem i otrzymałem satysfakcjonujące mnie odpowiedzi. Nic mnie nie zaskakuje, bo dokładnie zapoznałem się z regulaminami i warunkami świadczonych usług. Nie mam zamiaru zmieniać banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam, po raz kolejny zawiodła się na Banku, kiedyś zwróciłam kartę i przez 2 miesiące pobierano mi opłatę 5zł za nią, sprawa została wyjaśniona ale nie smak pozostał a dziś Bank przeszedł samego siebie! Zdecydowałam się jednak po ok 1.5 roku wziąć znowu kartę do bankomatu do Konta dla Młodych, opłata za nią nią miała być od 1zł do 5 zł w zależności od tego ile transakcji w miesiącu wykonam. Więc biegałam jak głupia do bankomatu robiłam przelewy ale mino iż zrobiłam ich 3 w danym okresie rozliczeniowym pobrano mi opłatę 5zł! Poszłam do Banku by to wyjaśnić ale Pani sama nie wiedziała czemu, dopiero po konsultacjach okazało się, żeby ta opcja była aktywna MUSZĘ mieć i aktywować aplikacje ipko w telefonie ! co uważam za TOTALNĄ GŁUPOTĘ ponieważ nie każdy ma smartfony ! Oczywiście w ulotce NIE MA O TYM ANI SŁOWA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Każdemu będę odradzać ten Bank. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zlikwidowałam konto w PKO BP SA , nie zamierzam otwierać w innym banku! Mam gotówkę, ależ to przyjemne! Polecam. PS PKO BP podkrada pieniądze z kont. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Beznadzieja. Odradzam. Za zakupy w sklepach internetowych blokują podwójnie pieniądze. Przy zakupach można się nieźle zdziwić. Często bywa tak, że z winy banku występuje debet na koncie, przy którym dodatkowo trzeba później opłacić odsetki. Pobierają opłaty za konto mimo, iż w umowie było, że jeśli wykona się operację bezgotówkową na kwotę powyżej 300zł w ciągu miesiąca to nie będzie tych opłat. Oprocentowanie wręcz śmieszne 0,01% skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
najgorszy bank pod słoncem/konkurencja dala mi kosmiczna kwote na slub a pko nawet tys zl nie chcieli dac/mam konto 7lat ale nigdy nie mialam takich problemow/likwiduje u nich konto i przenosze sie do konkurencji/z roku na rok coraz wieksze oplaty !!!!za karte kodow sie placi za wydruk za konto,za ipko,za debet,podatek za wplate pare tys .zł na swoje konto,kosmiczna kwota za uzytkowanie karty itd,złodzieje napewno nie bede juz na nich robic/oplaty coraz wieksze w ten sposob tylko traca klientow;poza tym obsluga beznadziejna jakby za kare siedzieli/ skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
chciałem załatwić pożyczkę hipoteczną pod zastaw nieruchomości po złożeniu dokumentów co chwile proszono o nowe i wiecznie mówiono mni że jest na dobrej drodze [wstępna weryfikacja pozytywna] potem pani obsługująca moją sprawę co chwile miała wolne a potem poszła na zwolnienie lekarskie i po półtora miesiąca wydzwaniając kturyś raz z kolei dowiedziałem się że nie przyznano --zdawkowo nie chciało mi się wieżyć opinią wyczytanych na forach internetu którzy w podobny sposób byli złatwjani . ja prubowałem w PKO Tyhcy ul Dmowskiego 27 [serdecznie odradzam -jak nie chcecie stracić półtora miesiąca lub więcej ina nowo wyciągać niektóre dokumenty na nowo ] skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Jestem zaskoczony, bo tyle się czyta o tym, ze pko to taki relikt, a mnie przywitała miła, ładna pani, nawet wstała na powitanie, podała rękę, poczułem się ważny - to pierwsze zaskoczenie. Drugie to merytoryczna obsługa. Najpierw wypytano mnie dokładnie, co potrzebuje, jakie mam dochody, do czego potrzebuje konta, a potem zaproponowano mi konto za zero. Są jakieś opłaty za konto i kartę, ale w moim wypadku nic nie będę płacił, bo to będzie mój główny rachunek, a karta trzeba wydać chyba 250 zł i z tym nie będzie żadnego problemu. miałem wrażenie, ze dobrano produkt pod moje potrzeby. Jeszcze jedno - przede mną w kolejce były 2 osoby i czekałem ok 15 minut. Tu można by coś zrobić, ale i tak, mimo ze pani była bardzo miła, w oddziale będę rzadko, bo wszystkie operacje będę robił przez internet, dlatego nie jest to duży problem, a do tego w tym oddziale jest wpłatomat. Generalnie bardzo pozytywne zaskoczenie skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Działanie serwisu internetowego i telefonicznego to jakaś porażka. Poprzez odrzucanie numeru klienta (konsultant potwierdził wszystkie dane) zablokowałem sobie dostęp, a żeby było jeszcze lepiej, system telefoniczny - potwierdź krzyżykiem, na 30 razy raz udało mi sie wbić numer klienta zaledwie raz, po czym poprosiło mnie o hasło telefoniczne którego nie posiadałem, wpisałem hasło pierwszego logowania tak jak w regulaminie - hasło błędne, kiedy wreszcie konsultantka przełączyła mnie na ustalanie hasła telefonicznego podczas próby nadania dostałem furii bo nadając hasło znów źle je wpisałem i znów system skierował mnie do kolejnego konsultanta. Pozostaje mi wizyta w oddziale, jeżeli nadal sie to będzie powtarzać, rozwiązuje umowę. Jedyny plus to próba pomocy ze strony konsultantów. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Oddział na ul. Beskidzkiej 30 Niestety, w tym banku są zawsze kolejki, na ogromna rzeszę klientów (jedyny bank w najbliższej okolicy) są czynne tylko dwa okienka kasowo-transakcyjne, na trzy możliwe. A godziny urzędowania zostały skrócone z 8 na 9 rano i z 19 na 18 godzinę. Nawet jeśli w kolejce są cztery osoby, nie ma mowy o krótszym czasie jak 40 min spędzone w kolejce i to jest minimum, normą jest ok jednej godziny. Po rozmowie z Panię Dyrektor i prośbą o uruchomienie trzeciego okienka, usłyszałam że nie jest to możliwe i nic się w tej kwestii nie zmieni. Usłyszałam że jeśli jestem zmotoryzowana to mogę podjechać sobie do innego oddziału. W ciągu godziny, spędzonej za każdym razem w tym banku, widzę ludzi którzy wchodzą i na widok kolejki, wznoszą oczy do nieba, z komentarzem "znowu ta kolejka" odwracają się na pięcie i wychodzą. Po każdej mojej wizycie w banku, zaczęłam dzwonić z zażaleniem na obsługę klienta w tym oddziale, będę to robić aż do skutku, aż się tam coś zmieni. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
PKO BP to najbardziej archaiczny i zacofany bank działający w Polsce, tak pod względem poziomu obsługi klienta oraz poziomu zarządzania placówkami tego banku przez kadrę kierowniczą, będąc w oddziale ma się wrażenie ,że czas w tej instytucji finansowej dosłownie pod każdym względem zatrzymał się 40 lat temu, (przykład oddziału w Sierpcu k/Płocka) nie polecam nikomu tego Banku!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: -. Dostęp internetowy: rewelacja. Obsługa klienta w placówce: Tragedia, 40 minut czekam w kolejce w małej miejscowości. Oferta kredytu/ debetu w koncie: brak. Elastyczność oferty: -. Wysokość opłat i prowizji: ponad 200zł samych opłat rocznie plus przelewy płatne przez internet po 70gr/jeden. Oferta kart płatniczych: -. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam. Zgadzam się z wszystkimi opiniami negatywnymi. Mam w tym banku kredyt hipoteczny, chciałem powiększyć działkę na której stoi mój dom ale okazało się że bez zgody tego banku nie mogę dokupić działki za swoje pieniądze, muszę mieć ich zgodę. Sprawę załatwiałem 4 m-ce i kosztowało mnie to razem 13.000tyś. Wydzieranie pieniędzy polegało na tym że konsultant stwierdził że nie mam zdolności kredytowej. Paranoja polega na tym że dzięki powiększeniu działki bank zyskują dwie strony bo hipoteka się zwiększa o działkę większą od poprzedniej X2. W najbliższym czasie uciekam z tego banku jak najdalej. NIE POLECAM!!!!!!!!!!! skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »