PKO Bank Polski

Adres siedziby:
Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna
ul. Puławska 15
00-975 Warszawa

Infolinia PKO BP:
801 302 302

(616 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

PKO Bank Polski jest największym i jednym z najstarszych banków w Polsce. W ostatnich latach, w warunkach rosnącej konkurencji i kryzysu fi…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

616 Opinie

użytkownik
Ocena:
Przez ponad pol roku bez zadnych problemacji, jednak to, co dzieje sie na dzien dzisiejszy, przechodzi ludzkie pojecie. Ostatnio mialem spore wplywy na konto i zbiegiem okolicznosci telefony do Mnie od nich z zapytaniem na co chce przeznaczyc pieniadze, czy mam jakies marzenia, a wszystko pod pretekstem jak oceniam ich bankowosc !!!! Co to kogo interesuje w ogole, bo nie potrafie sobie tego wytlumaczyc !? Jutro zamykam konto, przenosze sie gdzie indziej. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
PKO BP to katastrofa. Odbija stan Państwa. Ludzi traktuje się tu nie jak klientów. Oragnizacja tego banku to tragedia. Miałem doświadczenie takie że mając stałe zlecenie przelewu za telefon . TP SA odcieła mi telefon bo PKO BP przelało zamiast 175 zł , 170 zł. Mimo że na koncie było dość pieniędzy. Tłumaczono mi że zmienił się format plików wymiany danych i nastąpiła pomyłka przy wprowadzaniu. Popełniłem błąd i otworzyłem dla syna konto młodzieżowe . Co tu się dzieje. Zmiany numeru telefonu na którym przychodzi autoryzacja przelewów nie można zrobić nigdzie. Byliśmy trzy razy w Oddziale i byli bezradni. Nie byli w stanie tego zmienić. Ludzie jak najdalej od nich !!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W czerwcu 2012 roku dostałem nowe karty debetowe przy przekształceniu starego konta w konto za zero. Stare karty zostały oddane do banku. W sierpniu 2014 roku zrezygnowałem z obecnych kart i oddałem je do banku. Bank naliczył mi opłatę za używani starych kart za 2013 i 2014 rok. Stare karty zostały zniszczone przez bank w czerwcu 2012 roku. Pytam się więc jak mogłem używać stare karty? Jak bank może naliczać opłaty za karty, które sam zniszczył dwa lata temu? Jak to jest możliwe? Nie polecił bym tego banku nawet najgorszemu wrogowi. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem zadowolony. Jasno przedstawiłem oczekiwania doradcy, czego oczekuję jako przedsiębiorca w relacjach z Bankiem i otrzymałem satysfakcjonujące mnie odpowiedzi. Nic mnie nie zaskakuje, bo dokładnie zapoznałem się z regulaminami i warunkami świadczonych usług. Nie mam zamiaru zmieniać banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam, po raz kolejny zawiodła się na Banku, kiedyś zwróciłam kartę i przez 2 miesiące pobierano mi opłatę 5zł za nią, sprawa została wyjaśniona ale nie smak pozostał a dziś Bank przeszedł samego siebie! Zdecydowałam się jednak po ok 1.5 roku wziąć znowu kartę do bankomatu do Konta dla Młodych, opłata za nią nią miała być od 1zł do 5 zł w zależności od tego ile transakcji w miesiącu wykonam. Więc biegałam jak głupia do bankomatu robiłam przelewy ale mino iż zrobiłam ich 3 w danym okresie rozliczeniowym pobrano mi opłatę 5zł! Poszłam do Banku by to wyjaśnić ale Pani sama nie wiedziała czemu, dopiero po konsultacjach okazało się, żeby ta opcja była aktywna MUSZĘ mieć i aktywować aplikacje ipko w telefonie ! co uważam za TOTALNĄ GŁUPOTĘ ponieważ nie każdy ma smartfony ! Oczywiście w ulotce NIE MA O TYM ANI SŁOWA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Każdemu będę odradzać ten Bank. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zlikwidowałam konto w PKO BP SA , nie zamierzam otwierać w innym banku! Mam gotówkę, ależ to przyjemne! Polecam. PS PKO BP podkrada pieniądze z kont. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Beznadzieja. Odradzam. Za zakupy w sklepach internetowych blokują podwójnie pieniądze. Przy zakupach można się nieźle zdziwić. Często bywa tak, że z winy banku występuje debet na koncie, przy którym dodatkowo trzeba później opłacić odsetki. Pobierają opłaty za konto mimo, iż w umowie było, że jeśli wykona się operację bezgotówkową na kwotę powyżej 300zł w ciągu miesiąca to nie będzie tych opłat. Oprocentowanie wręcz śmieszne 0,01% skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
najgorszy bank pod słoncem/konkurencja dala mi kosmiczna kwote na slub a pko nawet tys zl nie chcieli dac/mam konto 7lat ale nigdy nie mialam takich problemow/likwiduje u nich konto i przenosze sie do konkurencji/z roku na rok coraz wieksze oplaty !!!!za karte kodow sie placi za wydruk za konto,za ipko,za debet,podatek za wplate pare tys .zł na swoje konto,kosmiczna kwota za uzytkowanie karty itd,złodzieje napewno nie bede juz na nich robic/oplaty coraz wieksze w ten sposob tylko traca klientow;poza tym obsluga beznadziejna jakby za kare siedzieli/ skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
chciałem załatwić pożyczkę hipoteczną pod zastaw nieruchomości po złożeniu dokumentów co chwile proszono o nowe i wiecznie mówiono mni że jest na dobrej drodze [wstępna weryfikacja pozytywna] potem pani obsługująca moją sprawę co chwile miała wolne a potem poszła na zwolnienie lekarskie i po półtora miesiąca wydzwaniając kturyś raz z kolei dowiedziałem się że nie przyznano --zdawkowo nie chciało mi się wieżyć opinią wyczytanych na forach internetu którzy w podobny sposób byli złatwjani . ja prubowałem w PKO Tyhcy ul Dmowskiego 27 [serdecznie odradzam -jak nie chcecie stracić półtora miesiąca lub więcej ina nowo wyciągać niektóre dokumenty na nowo ] skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Jestem zaskoczony, bo tyle się czyta o tym, ze pko to taki relikt, a mnie przywitała miła, ładna pani, nawet wstała na powitanie, podała rękę, poczułem się ważny - to pierwsze zaskoczenie. Drugie to merytoryczna obsługa. Najpierw wypytano mnie dokładnie, co potrzebuje, jakie mam dochody, do czego potrzebuje konta, a potem zaproponowano mi konto za zero. Są jakieś opłaty za konto i kartę, ale w moim wypadku nic nie będę płacił, bo to będzie mój główny rachunek, a karta trzeba wydać chyba 250 zł i z tym nie będzie żadnego problemu. miałem wrażenie, ze dobrano produkt pod moje potrzeby. Jeszcze jedno - przede mną w kolejce były 2 osoby i czekałem ok 15 minut. Tu można by coś zrobić, ale i tak, mimo ze pani była bardzo miła, w oddziale będę rzadko, bo wszystkie operacje będę robił przez internet, dlatego nie jest to duży problem, a do tego w tym oddziale jest wpłatomat. Generalnie bardzo pozytywne zaskoczenie skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Działanie serwisu internetowego i telefonicznego to jakaś porażka. Poprzez odrzucanie numeru klienta (konsultant potwierdził wszystkie dane) zablokowałem sobie dostęp, a żeby było jeszcze lepiej, system telefoniczny - potwierdź krzyżykiem, na 30 razy raz udało mi sie wbić numer klienta zaledwie raz, po czym poprosiło mnie o hasło telefoniczne którego nie posiadałem, wpisałem hasło pierwszego logowania tak jak w regulaminie - hasło błędne, kiedy wreszcie konsultantka przełączyła mnie na ustalanie hasła telefonicznego podczas próby nadania dostałem furii bo nadając hasło znów źle je wpisałem i znów system skierował mnie do kolejnego konsultanta. Pozostaje mi wizyta w oddziale, jeżeli nadal sie to będzie powtarzać, rozwiązuje umowę. Jedyny plus to próba pomocy ze strony konsultantów. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Oddział na ul. Beskidzkiej 30 Niestety, w tym banku są zawsze kolejki, na ogromna rzeszę klientów (jedyny bank w najbliższej okolicy) są czynne tylko dwa okienka kasowo-transakcyjne, na trzy możliwe. A godziny urzędowania zostały skrócone z 8 na 9 rano i z 19 na 18 godzinę. Nawet jeśli w kolejce są cztery osoby, nie ma mowy o krótszym czasie jak 40 min spędzone w kolejce i to jest minimum, normą jest ok jednej godziny. Po rozmowie z Panię Dyrektor i prośbą o uruchomienie trzeciego okienka, usłyszałam że nie jest to możliwe i nic się w tej kwestii nie zmieni. Usłyszałam że jeśli jestem zmotoryzowana to mogę podjechać sobie do innego oddziału. W ciągu godziny, spędzonej za każdym razem w tym banku, widzę ludzi którzy wchodzą i na widok kolejki, wznoszą oczy do nieba, z komentarzem "znowu ta kolejka" odwracają się na pięcie i wychodzą. Po każdej mojej wizycie w banku, zaczęłam dzwonić z zażaleniem na obsługę klienta w tym oddziale, będę to robić aż do skutku, aż się tam coś zmieni. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
PKO BP to najbardziej archaiczny i zacofany bank działający w Polsce, tak pod względem poziomu obsługi klienta oraz poziomu zarządzania placówkami tego banku przez kadrę kierowniczą, będąc w oddziale ma się wrażenie ,że czas w tej instytucji finansowej dosłownie pod każdym względem zatrzymał się 40 lat temu, (przykład oddziału w Sierpcu k/Płocka) nie polecam nikomu tego Banku!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: -. Dostęp internetowy: rewelacja. Obsługa klienta w placówce: Tragedia, 40 minut czekam w kolejce w małej miejscowości. Oferta kredytu/ debetu w koncie: brak. Elastyczność oferty: -. Wysokość opłat i prowizji: ponad 200zł samych opłat rocznie plus przelewy płatne przez internet po 70gr/jeden. Oferta kart płatniczych: -. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam. Zgadzam się z wszystkimi opiniami negatywnymi. Mam w tym banku kredyt hipoteczny, chciałem powiększyć działkę na której stoi mój dom ale okazało się że bez zgody tego banku nie mogę dokupić działki za swoje pieniądze, muszę mieć ich zgodę. Sprawę załatwiałem 4 m-ce i kosztowało mnie to razem 13.000tyś. Wydzieranie pieniędzy polegało na tym że konsultant stwierdził że nie mam zdolności kredytowej. Paranoja polega na tym że dzięki powiększeniu działki bank zyskują dwie strony bo hipoteka się zwiększa o działkę większą od poprzedniej X2. W najbliższym czasie uciekam z tego banku jak najdalej. NIE POLECAM!!!!!!!!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witajcie powiem tak ,konto w tym banku miałem odkąd zacząłem pracę czyli w 98 roku opłaty bardzo wysokie za prowadzenie konta następnie wpływy w wysokości prawie 6 tys miesięcznie a oni mi nie dali 3 tys kredytu totalna żenada ,zmieniłem na konto za zero złoty i szok konto tylko z nazwy za zero bo za zlecenia stałe naliczają opłaty np ,przeniosłem się do Eurobanku i szok totalny zero kosztów karty od reki kompletnie za nic się nie płaci polecam konto typu Prestiże super warunki nie będę pisał o nich ale każdy zainteresowany niech odwiedzi stronę tego banku i zobaczy przy danym koncie tabele opłat itp nie ma nic ,polecam ten bank .nie dajcie się nabijać na pko bo to lipa jest i jest lepsza konkurencja ,zajrzyjcie na stronę eurobanku ,to nie reklama ,ale tylko moja dobra rada skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam Syn miał w tym banku Konto Pierwsze. Kilka dni przed 18tymi urodzinami byliśmy razem z synem w placówce banku. Chcieliśmy zlecić przekształcenie tego konta na Konto dla Młodych. W tym dniu również zrezygnowaliśmy z karty debetowej. Pani w oddziale powiedziała, że syn ma się zgłosić jak już skończy 18 lat. Poszedł 2 dni po urodzinach. Okazało się, że bank za przekształcenie konta pobrał mu prowizję 50 zł. (mimo, że w tabeli opłat takie przekształcenie jest zwolnione z opłaty). Podobno w dniu urodzin przekształcili mu konto na tzw. Superkonto bo ponoć nie wiedzieli, że się uczy jeszcze. Będąc w banku kilka dni przed urodzinami Pani w okienku prosiła go o legitymację szkolną i doskonale wiedziała, że syn jest uczniem. A wiedząc , że za 3 dni kończy 18 lat mogła zaznaczyć tą informację w systemie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość opłat i prowizji: Syn miał w tym banku Konto Pierwsze. Kilka dni przed 18tymi urodzinami byliśmy razem z synem w placówce banku. Chcieliśmy zlecić przekształcenie tego konta na Konto dla Młodych. W tym dniu również zrezygnowaliśmy z karty debetowej. Pani w oddziale powiedziała, że syn ma się zgłosić jak już skończy 18 lat. Poszedł 2 dni po urodzinach. Okazało się, że bank za przekształcenie konta pobrał mu prowizję 50 zł. (mimo, że w tabeli opłat takie przekształcenie jest zwolnione z opłaty). Podobno w dniu urodzin przekształcili mu konto na tzw. Superkonto bo ponoć nie wiedzieli, że się uczy jeszcze. Będąc w banku kilka dni przed urodzinami Pani w okienku prosiła go o legitymację szkolną i doskonale wiedziała, że syn jest uczniem. A wiedząc , że za 3 dni kończy 18 lat mogła zaznaczyć tą informację w systemie.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
To najgorszy bank, z jakim współpracowałam. Szczycą się wprowadzaniem nowych technologii, a nie potrafią rozwiązać problemu olbrzymich kolejek w oddziałach banku. To , co przeżyłam dziś , chcąc wypłacić własne pieniądze, to jawna kpina z klientów. Cała gromada petentów, a w kasach dwie panie, w dodatku każda z nich co rusz gdzieś wychodzi. Załatwianie jednego klienta to dobre 10 minut. Kompletny brak poszanowania ludzkiego czasu. Zdecydowałam zamknąć konto i przenieść je tam, gdzie najmniejszy tłok jest rozładowywany szybko i na bieżąco, nie dopiero po interwencji u kierownika oddziału. Żenada. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie mam zastrzeżeń do tego banku, otworzyłam ROR przez internet, jeszcze tego samego dnia kurier przywiózł mi umowe i kartę i na drugi dzień mogłam korzystać z konta. Nie spodziewałam się tak szybkiego przebiegu sprawy. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
PKO BP w Bogatyni to dopiero bank!!! Pani kierowniczka jest tak nie miła, że gdy podeszłam do jej stanowiska to mnie zwyczajnie pogoniła stwierdzając, że cyt. \"nie widzi pani, ze to stanowisko kierownicze....proszę stanąć w kolejce...\", Wielka kierowniczka, tylko skąd ja mam wiedzieć, że ona nie obsługuje, choć siedzi jak inne kobietki. W tym banku wiecznie mnóstwo ludzi i niekończące sie kolejki, ale pani kierownicza pracą się nie hańbi i żadnej podwładnej nie pomoże ha!!!! komuno wróć skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy syf jaki może być w bankowości. Obsługa to totalne dno, wydaje się że przychodzą do pracy nie po to aby obsługiwać klientów tylko robią łaskę że w ogóle są za okienkiem. Każdy kierownik to zazwyczaj burak lub wielka gwiazda który/a pomylił/a zawody. W dodatku to banda oszustów żerująca na każdym mozliwym kroku na kliencie pobierając niezliczoną ilość opłat gdzie tylko sie da. Opisałbym to innymi słowami ale nie będę się zniżał do poziomu tego obskurnego banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam pytanie. Miałem kredyt obrotowy . Parę dni przed terminem przedłużenia umowy zaniosłem papiery. 27 września, a więc w dniu podpisania nowej umowy o godz 13 zadzwonili z banku z pewnymi pytaniami bo ktoś komuś oddal do rozpatrzenia bo nie miał czasu. O godz 15 zadzwoniono ponownie i powiedziano że muszę do godz 16, a więc do zamknięcia banku wpłacić około 50 tys zł ponieważ kredyt został zmniejszony. Jeżeli tego nie zrobię to w następnym tygodniu będę windykowany z całości. Jak mam się do tego ustosunkować i czy nie jest to pewne zaniedbanie pracowników banku? skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: W czerwcu przelalem pieniadze z mojego konta na konto brata i do dzis pieniadze nie wplynely.Na moje reklamacje bank nie odpowiada,poprostu zero reakcji.Konsultanci telefoniczni od 3 miesiecy powtarzaja ze pieniadze sa ksiegowane a bank nie ma limitu czasowego na odpowiedz na moje reklamacje i skargi.Dla jasnosci moje konto i brata sa w tym samym oddziale. Wyjasniam ze bledy to skutek braku czcionki polskiej. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Oddział Szczyrk beznadziejna obsłga z kierownikiem włącznie. Zapomnieli że to bank jest dla ludzi a nie ludzie dla banku. A pieniądze które wpłacam do banku powinny być zawsze dostępne..... Gdybym miał na codzien korzystać z obsługi tego oddiału zmieniłbym bank. Wieloletni klient. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Z superkonta przeszedłem na "konto za zero" ponieważ opłaty były masakryczne. 6,90 prowadzenie (od przyszłego miesiąca ma być 8,00 + za każdy przelew 0,70 gr + dostęp do internetu 2,00 zł). Jak się okazało straciłem na tym na początek 70 zł (pozostawienie nr rach 50,00 i ust. pełnomocnictwa dla córki 20,00). Nie wiem czemu w tym samym dniu została pobrana jakaś prowizja w wysokości prawie 8 zł. Jak patrzę na tabele opłat i prowizji to zastanawiam się kto wogóle zakłada konta w PKO. Najdroższy bank w Polsce. Jak tylko spłace kredyt to zamykam u nich konto skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »