PKO Bank Polski

Adres siedziby:
Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna
ul. Puławska 15
00-975 Warszawa

Infolinia PKO BP:
801 302 302

(616 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

PKO Bank Polski jest największym i jednym z najstarszych banków w Polsce. W ostatnich latach, w warunkach rosnącej konkurencji i kryzysu fi…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

616 Opinie

użytkownik
Ocena:
PKO BP w Bogatyni to dopiero bank!!! Pani kierowniczka jest tak nie miła, że gdy podeszłam do jej stanowiska to mnie zwyczajnie pogoniła stwierdzając, że cyt. \"nie widzi pani, ze to stanowisko kierownicze....proszę stanąć w kolejce...\", Wielka kierowniczka, tylko skąd ja mam wiedzieć, że ona nie obsługuje, choć siedzi jak inne kobietki. W tym banku wiecznie mnóstwo ludzi i niekończące sie kolejki, ale pani kierownicza pracą się nie hańbi i żadnej podwładnej nie pomoże ha!!!! komuno wróć skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy syf jaki może być w bankowości. Obsługa to totalne dno, wydaje się że przychodzą do pracy nie po to aby obsługiwać klientów tylko robią łaskę że w ogóle są za okienkiem. Każdy kierownik to zazwyczaj burak lub wielka gwiazda który/a pomylił/a zawody. W dodatku to banda oszustów żerująca na każdym mozliwym kroku na kliencie pobierając niezliczoną ilość opłat gdzie tylko sie da. Opisałbym to innymi słowami ale nie będę się zniżał do poziomu tego obskurnego banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam pytanie. Miałem kredyt obrotowy . Parę dni przed terminem przedłużenia umowy zaniosłem papiery. 27 września, a więc w dniu podpisania nowej umowy o godz 13 zadzwonili z banku z pewnymi pytaniami bo ktoś komuś oddal do rozpatrzenia bo nie miał czasu. O godz 15 zadzwoniono ponownie i powiedziano że muszę do godz 16, a więc do zamknięcia banku wpłacić około 50 tys zł ponieważ kredyt został zmniejszony. Jeżeli tego nie zrobię to w następnym tygodniu będę windykowany z całości. Jak mam się do tego ustosunkować i czy nie jest to pewne zaniedbanie pracowników banku? skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: W czerwcu przelalem pieniadze z mojego konta na konto brata i do dzis pieniadze nie wplynely.Na moje reklamacje bank nie odpowiada,poprostu zero reakcji.Konsultanci telefoniczni od 3 miesiecy powtarzaja ze pieniadze sa ksiegowane a bank nie ma limitu czasowego na odpowiedz na moje reklamacje i skargi.Dla jasnosci moje konto i brata sa w tym samym oddziale. Wyjasniam ze bledy to skutek braku czcionki polskiej. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Oddział Szczyrk beznadziejna obsłga z kierownikiem włącznie. Zapomnieli że to bank jest dla ludzi a nie ludzie dla banku. A pieniądze które wpłacam do banku powinny być zawsze dostępne..... Gdybym miał na codzien korzystać z obsługi tego oddiału zmieniłbym bank. Wieloletni klient. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Z superkonta przeszedłem na "konto za zero" ponieważ opłaty były masakryczne. 6,90 prowadzenie (od przyszłego miesiąca ma być 8,00 + za każdy przelew 0,70 gr + dostęp do internetu 2,00 zł). Jak się okazało straciłem na tym na początek 70 zł (pozostawienie nr rach 50,00 i ust. pełnomocnictwa dla córki 20,00). Nie wiem czemu w tym samym dniu została pobrana jakaś prowizja w wysokości prawie 8 zł. Jak patrzę na tabele opłat i prowizji to zastanawiam się kto wogóle zakłada konta w PKO. Najdroższy bank w Polsce. Jak tylko spłace kredyt to zamykam u nich konto skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zmieniłam nazwisko i chciałam uregulować sprawę w banku. Taka prosta rzecz jak zmiana danych na karcie bankomatowej i kredytowej okazała sie dla pracownika oddziału w Białymstoku nie do przeskoczenia. Stałam w kolejce ponad 40 min będąc w 7 miesiącu ciąźy. Po kolejnych 30min załatwiania zmiany w systemie udało się na karcie bankomatowej, zmianę na kredytowej musiałam załatwić w innym okienku... kolejna kolejka.... i jeszcze krzyki Pani, groźby że odeśle mnie z powrotem, że Pan z poprzedniego okienka nie załatwił sprawy do końca. W konsekwencji miałam dość i zamknęłam swoje konta w tym banku. To się nazywa obsługa klienta.... żenada, dno i wodorosty omijajcie z daleka ten bank skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
0,70GR ZA PRZEELW TO JUŻ GRUBA PRZESADA!!! OPŁATY MA TEN BANK MASAKRYCZNIE DUŻE W WIELU MIEJSCACH I NIGY WIĘCEJ NIE ZAŁOŻĘ TUTJA KONTA! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: 0.001%... i to nie żart :). Dostęp internetowy: Internet bardzo sprawny. Obsługa klienta w placówce: Obsługa w placówce bardzo nieszybka. Nie zapomnij zabrać termosu i kanapek - 2 godziny wyjęte z życia. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Jest. Standard, ale warunki kredytu to już inna historia. Wysokość opłat i prowizji: Opłaty wysokie i za wszystko - karta, obsługa konta, przelewy itp. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Jeśli zwykły ROR to trzeba mieć milion (nie żartuję :D), aby odsetki przewyższyły koszty prowadzenia konta. Dostęp internetowy: Bardzo porządny i przystępny. Wysokość opłat i prowizji: Opłaty są super... wysokie. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: Kredyt miałem przyznany średnio bezproblemowo... problemy miałem później!. Możliwość negocjacji oferty: Jeśli chodzi o negocjacje to... nie znają takiego słowa i nie mają go w słowniku. Jak się uprą to musisz pójść na to co ci "proponują". Różnorodność zabezpieczenia: Nie ma różnorodności zabezpieczenia - w moim perzypadku nic nie trafiało, a rozmawiałem z wieloma osobami, doradcami starszymi i młodszymi, kierownikiem... Dostępność w różnych walutach: Dostępność różnych walut jest... ale nikt nie mówił, że i tak będą ściągać z konta złotówkowego czyli sami sobie 3 razy przeliczą i wyjdą na tym znakomicie :). Akceptowanie różnych źródeł dochodu: Chyba standardowo, nie byo z tym problemów. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank największy, ale także z największymi i przeróżnymi opłatami, najdłużej się też tam wszystko załatwia (dopisanie żony do zwykłego mojego konta = prawie 2 godziny...), nieprzyjazny klientowi, zbiurokratyzowany i zformalizowany (wymagał nawet tłumaczeń przysięgłych wydruków z konta...), wymagający niezliczonych ilości dokumentów i odrzucający te dokumenty gdy brakuje krzyżyka lub kreski, nieszanujący swoich klientów. Moja przygoda z bankiem to konta od ponad 10 lat, kilka lokat wcześniej, kredyt hipoteczny, konto ROR i walutowe... Bank wypowiedział mi kredyt ponieważ nie miał zabezpieczenia hipotecznego (deweloper zbankrutował i walczymy o dokończenie budowy), żadne prośby o przedłużenie terminu przedłożenia zabezpieczenia nie pomogły (kilka pism, wyjaśnień, spotkań, telefonów). Kredyt był przy tym spłacany od 6 lat (wzięty tylko na 50% wartości mieszkania i 25 lat) bez ani jednego opóźnienia czy braku spłaty raty. Wreszcie okazujemy hipotekę, którą chcemy zabezpieczyć kredyt - i tu mamy więcej papierów do przedłożenia niż przy zaciąganiu kredytu (!!!) + idiotyczne wymagania w stylu, że zaświadczenie o zarobkach musi być na 1 kartce dwustronnie(!) (odrzucone), a nie na dwóch osobnych... Jesli ktoś ma nerwy, dużo czasu do stracenia i pieniędzy, na których mu nie zależy do proszę bardzo - PKO BP to bank dla was :) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank beznadziejnie traktuje klientów, nie dotrzymuje zasad, które sam wcześniej narzucił. Rutynowa wizyta w oddziale to dla przeciętnego klienta najczęściej trauma, a zawsze - marnowanie czasu w sztucznie wywoływanej kolejce. Wpłata pieniędzy na własne konto zamieniona została w proceduralną farsę, w której klient musi każdorazowo udowodnić, że miał prawo przynieść swoje pieniądze do banku. Dno i dziesięć metrów mułu. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam. Chcieliśmy założyć wspólnie z żoną konto oszczędnościowe PLUS. Po ponad godzinnym oczekiwaniu w kolejce pani w okienku oświadczyła, że musimy założyć także u nich konto osobiste (mimo że w regulaminie tego konta pisze wyraźnie że nie trzeba). Pani stwierdziła tylko, że ona tam nie wie, ona robi tak jak ją uczyli i że nie założy nam konta oszczędnościowego, jeżeli nie założymy PŁATNEGO konta osobistego skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
stanislawoi udalo sie przynajmniej dostac do okienka i to kilka razy (cud) dzis chcialem zalozyc tam konto 2 okienka czynne(bylem 3 w kolejce) stalem godzine pietnascie minut grzecznie spytalem ile mam jeszcze czekac pani burknela zebym nie krzyczal (pewnie klima siadla jej na uszy )wiedz wyszlem ilez to mozna czekac nie szanuja klienta ani przyszlego ani obecnego. pozdrowienia dla dam obsugujacych klientow w strzyżowie skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Fatalne traktowanie klientów, ponad miesiąc na informację o decyzji kredytowej. Do dziś nie wiem czy przyznano czy nie przyznano kredytu. Pani przyjmująca wniosek nie odbiera telefonu, nie oddzwania. Kilkakrotnie przychodziłem do oddziału po informację lecz kolejny raz nie pójdę bo czuję się jak żebrak. Banki aktualnie zachowują się jak hieny. Mając 300% zabezpieczenia i 3 krotnie większa zdolność niż rata. Mój przykład. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tata wyslal mi przelew na 13000EUR 31/12/2012.Na moj rachunek (w euro, wiec nie ma mowy o przewalutowaniu) trafila kwota 12082EUR. 18/05/2013 zlozylem reklamacje i 1,5 miesiaca pozniej nadal czekam. Ostatnio, po 5 tygdniach od otrzymania reklamacji i regularnyh zapewnieniach ze sprawa "jest zalatwiana" bank napisal ze ja odrzuca bo powinienem byl wyslac ja na inny adres mailowy:-)TEN BANK TO JAKIS ZART I TO KIEPSKI....SOCJALIZM POZNOGIERKOWSKI MA SIE TAM SWIETNIE!!!TRZYMAJCIE SIE Z DALEKA A!!!Adam Skwierawski skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Moja opinia dotyczy usłudze wpłatomat w PKO BP wprowadzonej w moim mieście niedawno, bardzo jestem z tego zadowolona, ponieważ zawsze kiedy mam jakieś pieniążki mogę je o każdej porze wpłacić na konto, a później robię wszelkie przelewy, które jednak wolę płacić internetowo, niż w placówkach bankowych, czy tez na poczcie, gdzie są kolosalne kolejki. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Moja opinia dotyczy opcji konto internetowe w PKO BP, dzięki niemu zawsze mogę na czas zrobić przelew za niewielką opłatą, bo jest to tylko 50 groszy i nie muszę stać w długich kolejkach w placówkach bankowych czy też na poczcie. Bardzo pomaga mi to w regulowaniu swoich zobowiązań. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Moja opinia dotyczy Karty Visa PKO BP ? jest ona bardzo funkcjonalna, a w moim przypadku jeszcze pomaga mi w robieniu wszelkich zakupów spożywczych, mam 50 zł na dotyk, w związku z tym, że mieszkam w małej miejscowości, dzięki tej opcji dotykowej zawsze swobodnie kupuję spożywcze artykuły potrzebne na co dzień, nie musząc wyjeżdżać do miasta. Naprawdę pomaga mi ona w codziennym życiu bardzo. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
PKO BP Koszmar Witam. Zdarzyło mi się raz przekroczyć termin płatności raty, a tak naprawdę kwestia odsetek od raty 16 zł z kawałkiem... I właśnie poinformowano mnie, że zostałem wpisany do BIK !!! Jakiś koszmar. "Duży może więcej"... oj tak, może... Nie polecam, jeśli nie chcecie kłopotów z byle powodu. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie mogę polecić tego Banku. Mam konto oszczędnościowe PLUS i rachunki oszczędnościowe w USD, CHF i EUR. Bank ma zamiar naliczać od 1 sierpnia 2013 r. opłatę za "prowadzenie rachunku"... Mam im płacić za użyczenie swoich oszczędności. Jeszcze w okienku jestem często bezczelnie nagabywany, aby założyć u nich takie to a takie konto cyt. "bo to polski Bank". Wolę przelać wszystko do niemieckiego DB, są mniej pazerni w naliczaniu opłat i dają lepsze odsetki (dla jasności - nie pracuję w DB). Rachunki w PKO zamykam - i to już chyba mój ostatni kontakt z tym Bankiem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
największe złodzieje, a kłamać uczył pracowników sam Belzebub UWAGA NA ODDZIAŁ 29 W KRAKOWIE UWAGA DOBRZE CZYTAJCIE CO PODPISUJECIE , skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Planowalismy wziac kredyt na firmę w pko bp. Na własny koszt trzeba było zrobic operat szacunkowy, załozyc firme, konto firmowe w tym banku, zaczac płacic zusy i po analizie FACHOWCÓW ocena negatywna. Pko naciągnelo nas na ogromne koszty. Po co ten zus i konto przed przyznaniem kredytu, czyz nie mozna tego było zrobic po decyzji ekspertów?A eksperci o operacie szacunkowym maja mgliste pojęcie i kwestionuja rzeczoznace. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
naliczenie 30 zł za OPŁATA-ZAWIAD.O NIETERMIN. SPŁACIE to jest chyba przeginka przechodze do bgż skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Totalne bagno, brak kompetencji i bezczelność przechodzą najgorsze koszmary! Wcale się nie dziwię że tak Polaków traktują na zachodzie, skoro sami nie potrafimy się szanować. Oddział w Krakowie przy ulicy Wielopole i jego pracownicy to banda bezczelnych kłamców i oszustów. Z daleka od takich tępaków!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam, stracilismy z zona mase nerwow i pieniedzy jak na ironie, na zalatwianie kredytu mieszkaniowego w tym banku. Banda niekompetentnych pracownikow i zlodziei, NIE NIE i jeszcze raz NIE! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa fatalna ( oddział w Opocznie), 4 okienka kasowe a 2 czynne-średni czas stania w kolejce to godzina , pani za kasą patrzy się na klientów jak by co najmniej jej kogoś zabili. na sali obsługi jeśli nie chcesz kedytu to spadaj kliencie. Jestem na NIE dla tego banku dlaego odchodzę. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Poleca wszystkim oddział w Starogardzie gdańskim bardzo miła obsługa dzis jak byłam podszedl dyrektor i zapytał w czym moze pomoc i czy jestem zadowolona. Z obslugi. Kiedy zglosilam mu problem pomogl go bardzo szybko rozwiązać skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »