PKO Bank Polski

Adres siedziby:
Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna
ul. Puławska 15
00-975 Warszawa

Infolinia PKO BP:
801 302 302

(616 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

PKO Bank Polski jest największym i jednym z najstarszych banków w Polsce. W ostatnich latach, w warunkach rosnącej konkurencji i kryzysu fi…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

616 Opinie

użytkownik
Ocena:
Bank największy, ale także z największymi i przeróżnymi opłatami, najdłużej się też tam wszystko załatwia (dopisanie żony do zwykłego mojego konta = prawie 2 godziny...), nieprzyjazny klientowi, zbiurokratyzowany i zformalizowany (wymagał nawet tłumaczeń przysięgłych wydruków z konta...), wymagający niezliczonych ilości dokumentów i odrzucający te dokumenty gdy brakuje krzyżyka lub kreski, nieszanujący swoich klientów. Moja przygoda z bankiem to konta od ponad 10 lat, kilka lokat wcześniej, kredyt hipoteczny, konto ROR i walutowe... Bank wypowiedział mi kredyt ponieważ nie miał zabezpieczenia hipotecznego (deweloper zbankrutował i walczymy o dokończenie budowy), żadne prośby o przedłużenie terminu przedłożenia zabezpieczenia nie pomogły (kilka pism, wyjaśnień, spotkań, telefonów). Kredyt był przy tym spłacany od 6 lat (wzięty tylko na 50% wartości mieszkania i 25 lat) bez ani jednego opóźnienia czy braku spłaty raty. Wreszcie okazujemy hipotekę, którą chcemy zabezpieczyć kredyt - i tu mamy więcej papierów do przedłożenia niż przy zaciąganiu kredytu (!!!) + idiotyczne wymagania w stylu, że zaświadczenie o zarobkach musi być na 1 kartce dwustronnie(!) (odrzucone), a nie na dwóch osobnych... Jesli ktoś ma nerwy, dużo czasu do stracenia i pieniędzy, na których mu nie zależy do proszę bardzo - PKO BP to bank dla was :) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank beznadziejnie traktuje klientów, nie dotrzymuje zasad, które sam wcześniej narzucił. Rutynowa wizyta w oddziale to dla przeciętnego klienta najczęściej trauma, a zawsze - marnowanie czasu w sztucznie wywoływanej kolejce. Wpłata pieniędzy na własne konto zamieniona została w proceduralną farsę, w której klient musi każdorazowo udowodnić, że miał prawo przynieść swoje pieniądze do banku. Dno i dziesięć metrów mułu. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam. Chcieliśmy założyć wspólnie z żoną konto oszczędnościowe PLUS. Po ponad godzinnym oczekiwaniu w kolejce pani w okienku oświadczyła, że musimy założyć także u nich konto osobiste (mimo że w regulaminie tego konta pisze wyraźnie że nie trzeba). Pani stwierdziła tylko, że ona tam nie wie, ona robi tak jak ją uczyli i że nie założy nam konta oszczędnościowego, jeżeli nie założymy PŁATNEGO konta osobistego skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
stanislawoi udalo sie przynajmniej dostac do okienka i to kilka razy (cud) dzis chcialem zalozyc tam konto 2 okienka czynne(bylem 3 w kolejce) stalem godzine pietnascie minut grzecznie spytalem ile mam jeszcze czekac pani burknela zebym nie krzyczal (pewnie klima siadla jej na uszy )wiedz wyszlem ilez to mozna czekac nie szanuja klienta ani przyszlego ani obecnego. pozdrowienia dla dam obsugujacych klientow w strzyżowie skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Fatalne traktowanie klientów, ponad miesiąc na informację o decyzji kredytowej. Do dziś nie wiem czy przyznano czy nie przyznano kredytu. Pani przyjmująca wniosek nie odbiera telefonu, nie oddzwania. Kilkakrotnie przychodziłem do oddziału po informację lecz kolejny raz nie pójdę bo czuję się jak żebrak. Banki aktualnie zachowują się jak hieny. Mając 300% zabezpieczenia i 3 krotnie większa zdolność niż rata. Mój przykład. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tata wyslal mi przelew na 13000EUR 31/12/2012.Na moj rachunek (w euro, wiec nie ma mowy o przewalutowaniu) trafila kwota 12082EUR. 18/05/2013 zlozylem reklamacje i 1,5 miesiaca pozniej nadal czekam. Ostatnio, po 5 tygdniach od otrzymania reklamacji i regularnyh zapewnieniach ze sprawa "jest zalatwiana" bank napisal ze ja odrzuca bo powinienem byl wyslac ja na inny adres mailowy:-)TEN BANK TO JAKIS ZART I TO KIEPSKI....SOCJALIZM POZNOGIERKOWSKI MA SIE TAM SWIETNIE!!!TRZYMAJCIE SIE Z DALEKA A!!!Adam Skwierawski skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Moja opinia dotyczy usłudze wpłatomat w PKO BP wprowadzonej w moim mieście niedawno, bardzo jestem z tego zadowolona, ponieważ zawsze kiedy mam jakieś pieniążki mogę je o każdej porze wpłacić na konto, a później robię wszelkie przelewy, które jednak wolę płacić internetowo, niż w placówkach bankowych, czy tez na poczcie, gdzie są kolosalne kolejki. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Moja opinia dotyczy opcji konto internetowe w PKO BP, dzięki niemu zawsze mogę na czas zrobić przelew za niewielką opłatą, bo jest to tylko 50 groszy i nie muszę stać w długich kolejkach w placówkach bankowych czy też na poczcie. Bardzo pomaga mi to w regulowaniu swoich zobowiązań. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Moja opinia dotyczy Karty Visa PKO BP ? jest ona bardzo funkcjonalna, a w moim przypadku jeszcze pomaga mi w robieniu wszelkich zakupów spożywczych, mam 50 zł na dotyk, w związku z tym, że mieszkam w małej miejscowości, dzięki tej opcji dotykowej zawsze swobodnie kupuję spożywcze artykuły potrzebne na co dzień, nie musząc wyjeżdżać do miasta. Naprawdę pomaga mi ona w codziennym życiu bardzo. skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
PKO BP Koszmar Witam. Zdarzyło mi się raz przekroczyć termin płatności raty, a tak naprawdę kwestia odsetek od raty 16 zł z kawałkiem... I właśnie poinformowano mnie, że zostałem wpisany do BIK !!! Jakiś koszmar. "Duży może więcej"... oj tak, może... Nie polecam, jeśli nie chcecie kłopotów z byle powodu. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie mogę polecić tego Banku. Mam konto oszczędnościowe PLUS i rachunki oszczędnościowe w USD, CHF i EUR. Bank ma zamiar naliczać od 1 sierpnia 2013 r. opłatę za "prowadzenie rachunku"... Mam im płacić za użyczenie swoich oszczędności. Jeszcze w okienku jestem często bezczelnie nagabywany, aby założyć u nich takie to a takie konto cyt. "bo to polski Bank". Wolę przelać wszystko do niemieckiego DB, są mniej pazerni w naliczaniu opłat i dają lepsze odsetki (dla jasności - nie pracuję w DB). Rachunki w PKO zamykam - i to już chyba mój ostatni kontakt z tym Bankiem. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
największe złodzieje, a kłamać uczył pracowników sam Belzebub UWAGA NA ODDZIAŁ 29 W KRAKOWIE UWAGA DOBRZE CZYTAJCIE CO PODPISUJECIE , skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Planowalismy wziac kredyt na firmę w pko bp. Na własny koszt trzeba było zrobic operat szacunkowy, załozyc firme, konto firmowe w tym banku, zaczac płacic zusy i po analizie FACHOWCÓW ocena negatywna. Pko naciągnelo nas na ogromne koszty. Po co ten zus i konto przed przyznaniem kredytu, czyz nie mozna tego było zrobic po decyzji ekspertów?A eksperci o operacie szacunkowym maja mgliste pojęcie i kwestionuja rzeczoznace. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
naliczenie 30 zł za OPŁATA-ZAWIAD.O NIETERMIN. SPŁACIE to jest chyba przeginka przechodze do bgż skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Totalne bagno, brak kompetencji i bezczelność przechodzą najgorsze koszmary! Wcale się nie dziwię że tak Polaków traktują na zachodzie, skoro sami nie potrafimy się szanować. Oddział w Krakowie przy ulicy Wielopole i jego pracownicy to banda bezczelnych kłamców i oszustów. Z daleka od takich tępaków!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam, stracilismy z zona mase nerwow i pieniedzy jak na ironie, na zalatwianie kredytu mieszkaniowego w tym banku. Banda niekompetentnych pracownikow i zlodziei, NIE NIE i jeszcze raz NIE! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa fatalna ( oddział w Opocznie), 4 okienka kasowe a 2 czynne-średni czas stania w kolejce to godzina , pani za kasą patrzy się na klientów jak by co najmniej jej kogoś zabili. na sali obsługi jeśli nie chcesz kedytu to spadaj kliencie. Jestem na NIE dla tego banku dlaego odchodzę. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Poleca wszystkim oddział w Starogardzie gdańskim bardzo miła obsługa dzis jak byłam podszedl dyrektor i zapytał w czym moze pomoc i czy jestem zadowolona. Z obslugi. Kiedy zglosilam mu problem pomogl go bardzo szybko rozwiązać skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Z przerażeniem przeczytałem informację o zajęciu przez komornika 30 tys zł bez wiedzy właściciela /emerytce z Sochaczewa/. Jeśli w drodze pomyłki lub głupoty mgę stracić swoje oszczędności to nic innego jak lokować w skarpetę. Proszę odpowiedzieć jak bezpieczne są moje pieniądze? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
wyzysk....wyzysk , klienta mają gdzieś....do widzenia skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
to najbardziej kłamliwy i wredny bank!!!! UWAŻAJCIE bo co innego mówią a co innego podpiszecie !!!! skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: nie jest najgorzej gdyby nie oszukiwali z całą resztą :/. Dostęp internetowy: jedyne co jest w miarę ok. Wysokość opłat i prowizji: 2% za kredyt hipoteczny? Niemal wszystkie inne banki mają zdecydowanie lepsze warunki!. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: Masakra!!! Od września do grudnia- czas wydania decyzji kredytowej!!!. Możliwość negocjacji oferty: żadna. Różnorodność zabezpieczenia: skupiają się na tym co chcą, nie są skłonni do negocjacji, dają warunki niemożliwe do spełnienia!!! przykład- hipoteka na drodze dojazdowej do działki- warunek ten wymaga zgody od wszystkich właścicieli działek przy tej drodze i obciąża jej Księgę wieczystą! . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Naciągacze i kłamcy!!!! Nie przedstawiają prawdy, kłamią na temat warunków przy kredytch hipotecznych, podpisują z klientem umowę ukrywając prawdziwe znaczenie warunków przez co klient nie dostaje później kredytu i traci prowizję, która akurat u nich jest płatna przed wypłatą kredytu!!! NIE POLECAM skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
daje wam 1 gwiazdke za to ze w ogolee istniejecie, oszusci nikomu nie polecam szczegolnie mlodszym ludziom :) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
oplacanie konta, w porownaniu do innych bankow wychodzi najgorzej na swiecie chyba skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
chcialem zawiesic konto poniewaz wplywy bede miec za miesiac, zeby nie wysylali mi tych smiesznych kartek za 30, nie da rady, w innym banku moglem, najgorszy bank na swiecie, nie sluchajcie tego co mowia w TV i ich smiesznych reklam, wszystko to podstep i klamstwo skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
to co spotkało mnie ze strony PKO BP można nazwać tylko jednym słowem - skandal, zwodzono mnie ponad miesiąc z odpowiedzią czy dostanę kredyt hipoteczny czy nie wiedząc że zbliża się termin wpłaty pieniędzy deweloperowi, w tej chwili zostałem bez kredytu z perspektywą utraty zaliczki którą już wpłaciłem, jestem zrozpaczony i załamany a wszystko to w opinii i ocenie banku jako klient pewny, dobrze zarabiający ,nie mający żadnych zaległości gdziekolwiek i jakichkolwiek, czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć o co chodzi? czy można bezkarnie tak pogrywać z ludźmi? skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
w porównaniu do innych banków za konto studenckie sporo kasy zabiera...to ma być to ich superkonto student?phi... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
jeżeli ktoś zamierza wziąć kredyt hipoteczny w PKO BP niech sie najpierw 100 razy zastanowi, jestem stałym, długoletnim klientem tego banku z wysokimi dochodami wpływającymi regularnie na r-k, żadnych długów, żadnych zobowiązań, pracuję od 40 lat bez jednego dnia przerwy - ciągłość między zakładami pracy - zrobili sami ze mnie specjalnego klienta tzw.VIPa - i co? i zlali mnie w momencie kiedy potrzebowałem kredyt hipoteczny, zwodzili ponad miesiąc, dostarczyłem tony zaświadczeń jakbym co najmniej kupował Pałac Kultury a oni ciągle mało i mało papierów, a jeszcze jedno zaświadczenie a jeszcze jeden papier aż w końcu potraciły ważność dostarczone zaświadczenia, termin u notariusza zbliża się ku końcowi a ja zostałem z perspektywą utraty zaliczki którą już wpłaciłem - czy nie mogli mi tego powiedzieć w ciągu tygodnia tylko tak długo zwodzić? jestem wściekły a co najgorsze i bezsilny - tak oto traktuje się stałego i ponoć dobrego klienta skomentuj opinię (1) »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »