PKO Bank Polski

Adres siedziby:
Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna
ul. Puławska 15
00-975 Warszawa

Infolinia PKO BP:
801 302 302

(616 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

PKO Bank Polski jest największym i jednym z najstarszych banków w Polsce. W ostatnich latach, w warunkach rosnącej konkurencji i kryzysu fi…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

616 Opinie

użytkownik
Ocena:
Jak macie w innym banku konto to nie wypłacajcie pieniędzy z bankomatów PKO BP Bank pobiera prawie 5% prowizji od wypłaconej sumy np wyplacasz 500 zł prowizja 22.50 ZŁODZIEJSTWO skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Wysokość opłat i prowizji: MUSIELIŚMY PRZYNIEŚĆ STOS DOKUMENTÓW, MIMO ŻE BYLIŚMY KLIENTAMI OD ROKU. A KIEDY ZEBRALIŚMY KOMPLET (I WYDALIŚMY PIENIĄDZE NA ZAŁATWIENIE DOKUMENTÓW ORAZ DOJAZDY) PANI NAS MIŁO INFORMUJE, ŻE NIE DOSTANIEMY KREDYTU BO NIE MAMY ZDOLNOŚCI!!! PORAŻKA.... Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: JAK WYŻEJ, OBSŁUGA PONIŻEJ NORMY. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
NIE POLECAM!! ZWODZĄ NA MAKSA JEŚLI CHODZI O KREDYTY, CZŁOWIEK NARAŻA SIĘ NA DODATKOWE KOSZTY I ZAPEWNIANY ŻE WSZYSTKO SIĘ UDA W OSTATNIEJ CHWILI DOSTAJE ODPOWIEDŹ ŻE NIE MA MOWY O POŻYCZCE!! OBSŁUGA KONTA- ŚREDNIOWIECZNA, OPŁATY- NAWET ZA NACIŚNIĘCIE KLAMKI, INFOLINIA- CHAMSTWO, BANKOMATY- USTAWIONE NA NIEWYDAWANIE KASY, OGÓLNIE TRAGEDIA! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: . Obsługa klienta w placówce: PKO w Blachowni -obsługa masakrytyczna. Pko w Blachowni będę odradzała znajomym by nie zakładali tam konta. Obsługa klienta NAJWOLNIEJSZA ze wszystkich banków jakie znam. Na likwidacje konta czekałam dokładnie 2 godz.10 minut. Jedna osoba obsługuje klientów z różnymi sprawami, klientka załatwiała sprawę kredytu ponad godzinę,następna klientka coś załatwiała drugą godzinę i ja jako trzecia w kolejce po 2 godzinach doczekałam się likwidacji kont. Dodam do tego że 1 osoba przede mną wściekła zrezygnowała i poszła sobie i dobrze bo bym czekała 3 godz. Przy wypłacie reszty z konta,pracownicy liczącej przy mnie 10000 zł z maszynki wyskakiwały banknoty,masakra,szkoda że ich nie łapałam :) Zdecydowałam się zakończyć współpracę z iPKO Blachownia bo szlak mnie trafiał jak chciałam wpłacić lub wypłacić w okienku i musiałam czekać zawsze min. pół godz. Próbowałam wszystkiego,raz byłam po otwarciu, raz w godzinach obiadowych i pod wieczór-zawsze to samo. 2 osoby w okienku,1 do klientów bez wpłat i kolejki. Gorzej ten bank działa niż za KOMUNY. Brak konkurencji na Blachowni chyba jest przyczyną. Nie polecam i ostrzegam. . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
nie każdego stać na taki bank który na wszystkim cie rypie i traktuje jak petenta skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Żenada... Zakład pracy przelewa pieniądze w poniedziałek o 11. Wszyscy pracownicy mający konto w innych bankach dostają je na konto tego samego dnia...a w PKO BP?? Jest wtorek godzina 11:45 kasy nie ma!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! To już któryś raz z kolei...ZŁODZIEJE!! Jutro zmieniam bank skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank PKO BP to najgorszy bank jaki mamy obecnie na rynku. Konto mam od 20 lat i nic na nim nie zyskałem. Jedyne co ratuje ten bank to dobra obsługa i postawa pracowników oraz długa pozycja na rynku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: trudno ocenić, nie ma żadej reguły jakie oprocentowanie dostaniesz. Jak jestes starym klientem, to z pewnością kiepskie.. Dostęp internetowy: kiepski, natomiast koordynacja róznych zespołów to jest żenada.. Obsługa klienta w placówce: dno. kolejki, agresja. Nikt nic nie wie.Smieja sie z błędów innych pracowników, z błędów Inteligo czerpią wręcz satysfakcje.. Oferta kredytu/ debetu w koncie: ponizej poziomu krytyki ze względu na obsługę klienta. Elastyczność oferty: spróbuj sie dodzwonic do centrali! Okazuje sie że numer do CENTRALI BANKU jest obsługoiwany przez ADMISNITRATORA BUDYNKU, który nigdy nie odbiera telefonów , a tym leniom to odpowiada, bo klient na pewno się nie przedostanie przez głuche telefony. I oni to nazywają obsługą klienta bankowego, hahaha.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bank PKO BP SA uważam za konkurencyjny i rozwojowy. Cenię w nim najbardziej profesjonalizm i zaangażowanie pracowników. Dla mnie numer jeden. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: PKO BP - TOTALNA PORAŻKA!\r\n\r\nDawno, dawno temu, kiedy nie było innych banków moi wspaniałomyślni rodzice założyli mi KSIĄŻECZKĘ MIESZKANIOWĄ!\r\nPo latach oszczędzania zgromadzili na niej gigantyczną kwotę 1.100.000 zł co po denominacji dało... 110 zł!!! Ale szczęśliwie najjaśniejsza RP do każdej książeczki daje premie! Starczy może na 1-2 m2 mieszkania ale zawsze to coś. \r\n\r\nAby otrzymać premię należy się udać do jedynego wyznaczonego banku PKO BP (oddział na Sienkiewicza)... a tam... spędzić 2-3 godziny razem z 30 staruszkami (bo to jest główna grupa klientów banku) czekając do jednego okienka (po co więcej okienek - staruszkowie mają czas, no i zawsze jest szansa, że nie dożyją...). Pani w okienku rusza się jak mucha w smole i jednym palcem stuka coś na klawiaturze. Porażka!!! Stoję w tej kolejce, patrzę jak staruszki kłócą się kto jest po kim a kto tu nie stał i szlag mnie trafia bo mogliby zrobić chociaż elektroniczne numerki to poszedłbym coś zjeść...\r\n\r\nAle to jeszcze nic - w sali operacyjnej banku (dumna nazwa na obskurny i ciemny hol) pojawia się DYREKTOR ODDZIAŁU!!! W te pędy idę do niego i mówię, żeby coś zrobił z tym burdelem i jakoś usprawnił obsługę. A pan DE-REKTOR z dumą mówi: \"To jest sukces, że jest tyle ludzi. Czy zna pan inny bank w którym jest tylu czekających klientów?\" TOTALNA PORAŻKA!!!! \r\n\r\nTen *moderacja*l w garniturku z lumpeksu z marketingowym *moderacja* w głowie zamiast mózgu uważa, że jak nie umie sprawnie obsłużyć klientów, którzy z konieczności a nie z wyboru tam trafiają i stoją w durnych kolejkach to wtedy osiąga SUKCES! HAHAHAHA! \r\n\r\nGdzie PKO BP robi rekrutacje pracowników? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
PKO BP - TOTALNA PORAŻKA!\r\n\r\nDawno, dawno temu, kiedy nie było innych banków moi wspaniałomyślni rodzice założyli mi KSIĄŻECZKĘ MIESZKANIOWĄ!\r\nPo latach oszczędzania zgromadzili na niej gigantyczną kwotę 1.100.000 zł co po denominacji dało... 110 zł!!! Ale szczęśliwie najjaśniejsza RP do każdej książeczki daje premie! Starczy może na 1-2 m2 mieszkania ale zawsze to coś. \r\n\r\nAby otrzymać premię należy się udać do jedynego wyznaczonego banku PKO BP (oddział na Sienkiewicza)... a tam... spędzić 2-3 godziny razem z 30 staruszkami (bo to jest główna grupa klientów banku) czekając do jednego okienka (po co więcej okienek - staruszkowie mają czas, no i zawsze jest szansa, że nie dożyją...). Pani w okienku rusza się jak mucha w smole i jednym palcem stuka coś na klawiaturze. Porażka!!! Stoję w tej kolejce, patrzę jak staruszki kłócą się kto jest po kim a kto tu nie stał i szlag mnie trafia bo mogliby zrobić chociaż elektroniczne numerki to poszedłbym coś zjeść...\r\n\r\nAle to jeszcze nic - w sali operacyjnej banku (dumna nazwa na obskurny i ciemny hol) pojawia się DYREKTOR ODDZIAŁU!!! W te pędy idę do niego i mówię, żeby coś zrobił z tym burdelem i jakoś usprawnił obsługę. A pan DE-REKTOR z dumą mówi: \"To jest sukces, że jest tyle ludzi. Czy zna pan inny bank w którym jest tylu czekających klientów?\" TOTALNA PORAŻKA!!!! \r\n\r\n skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Miastko woj. pomorskie. KOLEJKA DO OBSŁUGI KASOWEJ JAK STĄD DO NOWEGO JORKU , DZISIAJ ROBIŁEM DWA RAZY WPŁATĘ NA KONTO , CZAS OCZEKIWANIA 35 MINUT I 47 MIN TO STANDARD CODZIENNEGO DNIA, REAKCJI NA TO ZJAWISKO NIE MA WCALE MIMO UWAG Z MOJEJ STRONY. \r\nCZAS OCZEKIWANIA W CIĄGU MIESIĄCA CZĘSTEGO WPŁACAJĄCEGO TO DNI. A GDYBY TAK MIAŁO SIE CZEKAĆ WSZĘDZIE? MIŁEGO ŻYCIA Z PKO BP. . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
kredyty studenckie fatalne, niby mała prowizja a za prowadzenie konta im sie wyrównuje. Przychodzac do banku nikt nic nie wie, wnioski mozna składac do 15 listopada a 14nikt z obsługi nie ma pojęcia co ten kredyt bedzie zawierał. Istne oszustwo i naciaganie!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Wysokie, przekonałem się porównując oferty innych banków. Dostęp internetowy: słaby. Wysokość opłat i prowizji: za wysokie. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: Kredyt dostalem szybko. Minimum formalności: Nieuprzejma obsługa. Chcieli mnie windykować za 36 gr, pani z windykacji oświadczyła mi to bardzo nieuprzejmym tonem. Nawet nie wiedziałem o tej śmiesznej należności. . skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W PKO BP w Przemyślu bardzo aroganccy pracownicy nie liczący się z ludżmi skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Odradzam Oddział w Starej -Miłosnej. Zostałam oszukana przez ten oddział na 50zł. Z premedytacją kłamano mi z żywe oczy ze nie mogę nawet zamknąć rachunku na dzień dzisiejszy bo na koncie mam 70gr i nie maja możliwości mi ich wydać wiec konto zamiast w czwartek mogę zamknąć dopiero następnym tygodniu. Do tego kazano mi zapłacić 10zł za wybranie pieniędzy z konta oszczędnościowego mimo iz nie pobierałam ani złotówki przez ostatnie 3 miesiące wkładając kasę co miesiąc a mam prawo raz w miesiącu wybrać za darmo! złożyłam skargę w innym oddziale i czekam na zwrot kosztów. Banda oszustów!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Kredyt dają szybko. Niestety oprocentowanie wyższe niż w innych bankach, ale to wybór klienta. Problemy pojawiły się później. Pani nie chciała przyjąć do wiadomości, że mieszkam pod innym niż w dowodzie. W konsekwencji zmiana stóp procentowych i wysokości powodowała , że nie dostawałem nowego harmonogramu spłat i płaciłem ratę w starej wysokości. Płacilem po 35 zł za monit o zaległości 36 gr. W dobie internetu i telefonii komórkowej wszystko trzeba załatwiać osobiści a w oddziałach kolejki. Współpracuje z kilkoma innymi bankami. PKO BP oceniam najgorzej. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Od kilku lat mam kredyt w PKO BP na wykończenie domu. Póki co jestm bardzo zadowolona. Mam wrażenie, że od klinku lat poziom obsługi klienta wzrósł w tym banku. Do napisania tej opinii, zainspirowała mnie dzisiejsza sytuacja, kiedy w wyniku małego nieporozumienia, kierownik jednego z zespołów zajął się bezpośrednio moją sprawą i zostałam obsłużona bardzo szybko i sympatycznie ;) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jest to postkomunistyczna firma, zarządzana przez tych samych "MIERNYCH, BIERNYCH, ale WIERNYCH". Za ich pośrednictwem (naiwny) nabyłem obligacje naszego państwa. Po trzech latach pilnie potrzebowałem tych pieniędzy. Żona zgłosiła przedwczesny wykup, a "mądra" pracownica przyjęła do wiadomości i odesłała ją do domu z informacją, że za miesiąc (bo tyle trwa procedura) dostanie pieniądze, żadnego papieru, żadnego potwierdzenia. Po miesiącu nikt w banku o procedurze wcześniejszego wykupu nic nie wiedział. Po awanturze z kierownikiem, bo dyrektora w tym oddziele nigdy nikt nie widział (oddział w Lubsku) wszczęto procedurę wykupu. Teraz dla odmiany miało to trwać 5 dni roboczych, bo tyle czasu potrzebuje Biuro Maklerski PKO BP by przelać na konto. Obligacje kupiłem w pięć minut, a zwrot musi nabrać mocy urzędowej. Minęło 10 dni, a pieniędzy jak nie było, tak nie ma. Jest to najgorszy bank z jakim miałem do czynienia. We wszystkich oddziałach w kraju olewają klienta. Na załatwienie sprawy czeka się na stojąco bardzo długo, mimo że okienek nie obsadzonych jest więcej niż obsadzonych. Apeluję do potencjalnie zainteresowanych tym bankiem - Luuuudzie! Omijajcie ten bank, najdalej jak możecie! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Pani z obsługi nieźle mie naciągła miałem 20 tyś do spłaty wziołem 4 tyś spłacam czterdzieści trzy oni dziady a ja głupi:) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem klientem banku od 15-lat. Poza perypetiami z kartą kredytową nie miałam żadnych kłopotów ani z dostaniem kredytu ani innymi . Nie chcesz ponosić kosztów zmień opcje konta. Ja to zrobiłam i jestem zadowolona.Nie ponoszę żadnych kosztów ,ani za przelewy ani za zlecenia stałe ani za konto internetowe. Jak na razie jestem zadowolona z usług tego banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
mam dwa kredyty, oba gotowkowe.. nie mam najmniejszych problemow, oczywisciwe, przez caly okres splat, nigdy nie spozniam sie z ratami.. pisze, gdyz zaskoczylo mnie, jak latwo dostalem 2gi kredyt, trwalo to doslownie 10min... mila Pani, wypelnila wszytskie dokumenty, i po wspomnianych 10minutach rozmowy z kierownictwem..kredyt zostal przydzielony i..pieniazki od reki trafily na moje konto.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam obsluga nieuprzejma skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jesteśmy bardzo zadowoleni z załatwienia kredytu.Doradca Pani Helenka z dużym doświadczeniem, rzetelna informacja, wszystko bardzo szybko przebiegło.Polecamy PKO BP w Gorzowie Wlkp. Zadowoleni klienci. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam, obsługa nie orientuje się w swojej ofercie i na dodatek jest opryskliwa. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Porażka,nie wiem jak teraz,kiedyś miałem konto,to przez ich błąd przed świętami,byłem bez kasy,bo tak mieli awarie i błąd,kasę dostałem 900zł po miesiącu. A bankomaty???porażka,raz mi kartę wciągło,raz złamało,a dzisiaj,chciałem wybrac kasę,ok 700zł,ubezpieczenie oc,i ratę kredytu,i mi z konta potrąciło,i bankomat nieczynny,i zostałem bez grosza,i mi że dwa tygodnie mam czekać,na 690zł,i jeszcze mi bezczelnie proponują założenie u nich konta. Oferta kart płatniczych: porażka,. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
witam , ja z tego Banku odeszłam już dawno a niestety mój mąz w nim został .Pani w obsłudze klientów może są i miłe, ale potrafią nieźle wciagnąć w niezłe bagno. Dla mnie jest to najgorszy Bank, naciaga naiwnych klientów. MASAKRA skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
\" sprawdziłam, formalności ze złożeniem wniosku i rejestracją umowy trwają krótko, do 30 minut.\" hahahahaha załatwienie kredytu na mieszkanie (g.. kawalerkę do remontu za 50 tys ) dla starych klientów banku w PKO zajęło prawie 2m-ce skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Masakra!!!!!!!!!!!\r\nPotwierdzam.\r\nTeż mnie zwodzili za nos i nic z tego nie wyszło. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam!!! w oddziale powiedzieli, że dostaniemy kredyt a z centrali w Krakowie cały czas im cos nie pasowało a to że jest zaswiadczenie o dochodach na 2 kartkach a nikt nas nie poinformował, ze Takie WAZNE jest ze ma byc na 1. i sprawa wlokła sie miesiąc a na koniec decyzja odmowna. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem klientem banku PKOBP I O/lodz od dwudziestu lat.Bylo zle,a jest coraz gorzej,przedsiebiorcy sa zalatwiani razem na ogolnej sali,ostatni otrzymalem odmowe przedluzenia kradytu odnawialnego pracownica od udzielania kredytow poinformowala mnie ze po zeszlorocznej stracie mam zerowe szanse na odnowienie kredytu.przez dwadziescia lat mialem dochody bank bral prowizje za wszystko czyzby ostatni rok zawazyl? skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: A istnieje takie?. Dostęp internetowy: No to dobre mają. Obsługa klienta w placówce: Byle szybciej bo kolejka. Sprzedaż produktów na każdym kroku.. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Dramat. Konkurencja wymiata. Elastyczność oferty: Brak. Wysokość opłat i prowizji: To chyba najdroższy bank w Polsce. Co miesiąc mam pod rząd minusów na koncie.. Oferta kart płatniczych: Wszystko płatne i to słono. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Mozna znalezc duzo taniej. Niestety absolutnie odradzam Bank PkoBP ze wzgledu na zbyt duze wymagania odnosnie przedstawiania dokumentow, zbyt duzy czas na oczekiwanie decyzji, bardzo duze koszta zwiazane z otrzymaniem kredytu. Co prawda kredyt otrzymalem po uplywie prawie 2 miesiecy ale wymagalo to bardzo duzo wytrwalosci z mojej strony, pomimo ze jest to 3 kredyt hipoteczny brany w tym samym banku a dwa poprzednie zostaly splacone przed czasem i nigdy nie bylo opoznien w splatach rat. Wiecej juz do PkoBP nie wroce. Dostęp internetowy: Brak oceny. Wysokość opłat i prowizji: Kolosalne koszta w zwiazku z przyznaniem kredytu hipotecznego dla osoby pracujacej za granica które wyniosly prawie 5tys gdzie kredyt to jedynie 80tys.. Możliwość negocjacji oferty: Brak mozliwosci negocjacji oferty nietety pomimo obietnic jakich skladal bank po przyznaniu poprzedniego kredytu hipotecznego ktory zostal splacony przed czasem. Różnorodność zabezpieczenia: Tylko takie ktore bank zaproponowal, porazka.. Dostępność w różnych walutach: Brak oceny. Akceptowanie różnych źródeł dochodu: Za to 3 gwiazdki. skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »