PKO Bank Polski

Adres siedziby:
Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna
ul. Puławska 15
00-975 Warszawa

Infolinia PKO BP:
801 302 302

(616 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

PKO Bank Polski jest największym i jednym z najstarszych banków w Polsce. W ostatnich latach, w warunkach rosnącej konkurencji i kryzysu fi…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

616 Opinie

użytkownik
Ocena:
Opinie i fakty o tej placówce czyli PKO BP oddział w Sierpcu k/Płocka oraz o jej tzw. dyrektor po wielu ostatnich wizytach są wręcz wstrząsające: totalny bałagan w oddziale, widać że postępujący od dłuższego czasu totalny rozkład tej instytucji finansowej w Sierpcu pod każdym względem z każdym dniem nabiera jeszcze większych rozmiarów, trzeba mieć nie lada "umiejętności" żeby do tego doprowadzić, nic dziwnego że opinia o tym oddziale PKO BP w Sierpcu i jej tzw. dyrektor jest tak krytyczna, z wielu informacji od klientów oraz pracowników tego oddziału można się dowiedzieć, że głównym działaniem tzw. dyrektor i jej ścisłego grona to napuszczanie przeciwko sobie pracowników, skłócanie ich w celu odwrócenia uwagi od faktycznych problemów wynikających z nieudolnego tzw. zarządzania a nawet skandalicznego traktowania pracowników, efekty znamy: pozwy skierowane do sadów przez klientów oraz pracowników tego tzw. banku na tzw. "dyrektor oraz kierownictwo", szerząca się wręcz patologia w wielu obszarach działalności tego oddziału za sprawą tzw. "zarządzającej", afery w oddziale jedna za drugą!!!! najgorzej zarządzany oddział banku PKO BP. Skandal!!!KOMPROMITACJA!!!!ŻENADA!!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Drogie, nawet bardzo drogie. Obsługa klienta w placówce: Zależy gdzie: na kasach w porządku ale procedura załatwiania kredytu czy czegokolwiek innego to dramat: wodzą za nos przez 2 miesiące, cały czas mówią, że spełnia się warunki i kredyt będzie przyznany po czym rozkładają ręce i z przykrością informują, że niestety jest odmowa i sami nie wiedzą dlaczego... Z innej beczki, złożyłam dyspozycję całkowitej spłaty kredytu a bank zamiast zamknąć kredyt, z dostatecznej ilości środków na koncie po prostu potrącił sobie kolejną ratę, jakby nigdy nic. To jest profesjonalizm?! . Oferta kredytu/ debetu w koncie: Drogo i zawile. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
"PKO BP, dzień dobry"...to ich slogan, ja mówię raczej "żegnam i nigdy więcej"! Załatwienie najprostszych spraw, nawet tych z kategorii "kliknij i zapomnij", trwa ponad tydzień! Cóż, nawet najlepsza reklama nie podniesie prestiżu przy takim podejściu do klienta. Jak zwykle "para w gwizdek"! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Opuściłem ten KOMUNIZM i przeniosłem się do banku innego i do innego świata teraz nawet w banku mam 2012rok a nie 1950. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tylko czekają aby wykorzystać kruczki prawne przeciwko swoim klientom, liczą na to że nikt ich nie będzie ciągła po sądach. Pozbawianie emeryta wszelkich środków do życia mimo braku jakichkolwiek długów, to chyba standard u tych złodziei z PKO BP skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: Muszę powiedzieć, że pracownicy PKO BP na tle innych banków, wykazują się dużymi umiejętnościami interpersonalnymi. Miło, profesjonalnie, nawet jeśli czegoś nie wiedzą, to nie ściemniają tylko mówią, ze muszą to sprawdzić.. Wysokość opłat i prowizji: Jeśli spełnia się warunki i ma stałe wpływy na konto to jest tanio. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Nie polecam...ani brać kredyt ani zakładać konto, chyba że jesteś bogatym człowiekiem. Ale i tak są dużo korzystniejsze oferty w innych bankach.. Dostęp internetowy: Jedyna dobra rzecz w tym banku. Obsługa klienta w placówce: Obsługa w informacji bez zarzutu ale obsługa kas fatalna. Godzina czekania to minimum. Mnóstwo formalności przy kazdej operacji i załatwienie sprawy trwa od kilku do kilkunastu minut.. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Owszem, gdy ma się stały wpływ na koncie w postaci miesięcznej pensji, można dostać pożyczkę, kredyt ale nie radzę.....odsetki sa zabójcze.. Elastyczność oferty: Brak. Bank narzuca swoje prawo a ty kliencie nie masz wiele do gadania. Wysokość opłat i prowizji: Opłaty są *moderacja*, DOSŁOWNIE !!!!!!! Płaci się za wszystko, nic nie ma bez opłat. . Oferta kart płatniczych: Gdy twoje zarobki są przeciętne, masz na koncie niewiele pieniędzy dostajesz zwykłą kartę płatniczą i kredytowa za które płaci sie krocie.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: mieli błędy serwerów i wywalało mnie z konta internetowego aż mnie zablokowało i musiałem 10 zł opłacić za odblokowanie konta internetowego. Wysokość opłat i prowizji: Pomimo podpisania umowy z bankiem dla konta dla młodych bank mi nadal naliczał prowizję z wybierania pieniędzy z innych bankomatów a w ulotce i w banku mówili że wszystkie bankomaty po ZERO zł więc zostałem orżnięty !!!!. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
słaba obsługa. ciągle kolejki skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
PKO BP to najbardziej archaiczny i zacofany bank działający w Polsce, tak pod względem poziomu obsługi klienta oraz poziomu zarządzania placówkami tego banku przez kadrę kierowniczą, będąc w oddziale ma się wrażenie ,że czas w tej instytucji finansowej dosłownie pod każdym względem zatrzymał się 40 lat temu, (przykład oddziału w Sierpcu k/Płocka) nie polecam nikomu tego Banku!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zawsze ceniłam sobie ten bank, niestety ostatnio moja opinia do tego banku z dnia na dzień jest coraz gorsza. Jakość obsługi kasjerek w Starogardzie Gdańskim pozostawia wiele do życzenia. Sympatii - brak, z wszystkiego robią ogromny problem, nawet na zwykłe dzień dobry nie potrafią odpowiedzieć. Ostatnio spotkała mnie sytuacja w której pracownik banku stwierdza, iż bank nie ma ze mnie korzyści. Czy tak traktuje się klienta? W ofercie banku jest opcja konta osobistego bez granic, wybrałam tą ofertę. Aktualnie kilka razy w tygodniu robię przelewy w siedzibie banku, czyli korzystam z oferty którą wybrałam. A pracownicy banku stwierdzają, że nie mam prawa od nich nic wymagać, gdyż bank na mnie nie zarabia!! Przecież płacę opłatę miesięczną za konto. Po to chyba są takie oferty, aby w pełni z nich korzystać. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Super obsługa bardzo cierpliwa i życzliwa skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
zgadzam się. nam też przepadła zaliczka skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Zgadzam się z tym jak najbardziej!!! Mam w tym banku dwa konta: osobiste i firmowe. Mają moją historię wpływów od 10 lat i jakież było moje zdziwienie kiedy poszłam do banku po kredyt na kupno domu. Musiałam sobie znaleźć współkredytobiorcę. Jestem wdową z dochodami z własnej działalności ok.6000tys. zł. miesięcznie. Kredyt otrzymałam ALE W INNYM BANKU!!!!! Chyba czas i pora zmienić bank.To jest PARANOJA!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
PKO BP to jedna wielka lipa . Ja tez odradzam. Wielki minus dla nich skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: bank pko bp stalowa wola. Banda *moderacja* i niekompetentnych ludzi. Nie bierzcie ubezpieczenia kredytu na wypadek utraty pracy. Ja wziąłem, stracilem prace to zasypali mnie papierami żeby wypełnić w sprawie tego ubezpieczenia i nikt nie był w stanie odpowiedzieć mi na proste pytanie a mianowicie jak jest rozumiane rozwiązanie umowy na podstawie porozumienia stron, czy taki charakter rozstania się z pracodawcą wchodzi w skład utraty pracy bez winy pracownika. A mało tego sprzedali mi to ubezpieczenie mówiąc ze nie mogę się ubezpieczyć gdzie indziej-BZDURA i zapłaciłem firmie InterRisk 3000 zl "PREMII" za nic. Zastanawia mnie tylko ile wzięła pani, która mi wskazała ta ubezpieczalnie. POZDRAWIAM WSZYSTKICH KREDYTOBOIRCOW NIE DAJCIE SIE NACIAGAC!!!!. Dostęp internetowy: za oplatą, przy takim kredycie?. Wysokość opłat i prowizji: porazka. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: około 2 m-cy. Możliwość negocjacji oferty: brak. Różnorodność zabezpieczenia: bez komentarza. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Tragedia. Dostęp internetowy: Tragedia! Wiesza się to dziadostwo, jest problem z logowaniem, o dostępie do karty kredytowej przez internet nie wspomnę. Mało tego- tragiczna obsługa telefoniczna. . Oferta kredytu/ debetu w koncie: Tragedia. Zmniejszany/ zwiększany w zależności od czegoś-tam-bez-poinformowania.. Elastyczność oferty: Tragedia. Wysokość opłat i prowizji: Tragedia. Płacisz ZA WSZYSTKO. Oferta kart płatniczych: Tragedia. Minimum formalności: RELIKT. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: śmieszne!tyle co żadne. Dostęp internetowy: taki sobie. Obsługa klienta w placówce: kolejki i ciasnota!. Wysokość opłat i prowizji: bardzo bardzo drogo! 24zł. karta i co miesiąc 6.90zł. porażka!. Oferta kart płatniczych: bardzo uboga. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jasność oferty: Karta kredytowa zupełnie nie zabezpieczona przed nieuprawnionym użyciem hakerzy ogalacaja konto po kradzieży w ciagu 15 minut pobierają pieniądze z bankomatu bez znajomości pinu A Bank wypina się na wieloletniego klienta Absolutnie odradzam!!!. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
wysokie opłaty, kolejki skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: W oddziale banku PKO w Gnieźnie chciałem wypłacić (podjąć) 30 tys. zł.\r\nStanąłem w zorganizowanej kolejce - numerek itp.\r\nKiedy dotarłem do okienka pANI nie wiedziała jak to zrobić. Zapytała koleżankę. Ta odpowiedziała, że można przez terminal. pANI wyszła na kilka minut i po powrocie oświadczyła, że terminal jest zepsuty. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam doświadczenia z dwoma oddziałami PKO BP. W jednym bajka, przyjaźnie, fachowo, rzeczowo, pełna i rzetelna informacja. W drugim wyniosłość, arogancja i traktowanie klienta jak zło konieczne. Bank to w dużej mierze ludzie, którzy tam pracują, jeśli będą to fachowcy i w dodatku kulturalni ludzie to wszystko będzie w porządku. Opinia na podstawie dwóch toruńskich oddziałów. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
ciagłe kolejki i nierzetelność obsługi klienta każda pracownica z biura obsługi mówi co innego skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Rata wysoka w porównaniu do innych banków- tj przy ok. 260tys obecnie 1860zł >>> i rośnie w tempie ok. ponad 50zl/kwartał!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tragedia. ciezko o kompetentne informacje od pracowników. NIE POLECAM - iście Lichwiarskie warunki skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: do przyjęcia inne banki mają podobnie. Dostęp internetowy: dobry. Wysokość opłat i prowizji: też do przyjęcia, nawet korzystniej niż w innych bankach. Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: I tutaj pełna porażka, będąc stałym klientem banku od 16 lat i mając zdolność kredytową po trzech miesiącach zrezygnowałem z oczekiwania na kredyt i poszedłem do innego banku, tam kredyt dostałem w 3 tygodnie i taki jaki chciałem nawet na podobnych warunkach. Różnorodność zabezpieczenia: Wartość zabezpieczenia ciągle miała za małą wartość. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jedyny polski bank na rynku. Najsolidniejszy i najbardziej bezpieczny. Mam konto "Dla Młodych" - nie płacę za konto, mam darmowe bankomaty w Polsce i za granicą. Jedyna opłata to 5 zł za kartę, chyba że zrobię zakupy kartą na 350zł - a robię. Nie mam się do czego przyczepić. Najlepsza oferta na rynku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Konto jest faktycznie za zero-wpływa mi 2000tyś nie płacę za konto ani złotówki - wypłacam z bankomatów PKO lub WBK bez opłat jest ich dużo skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
pozdrawiam obsługę 42/ o w Poznaniu dużo wytrwałości -dziękuję za szybkie załatwienie sprawy skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: szkoda sobie zawracać głowę.Powiedziano mi ze mam zdolność kredytową i mogę się starać o kredyt hipoteczny,a że pracuje za granicą to chcieli wszystkie dokumenty przetłumaczone(poniesione koszty 800pln+bilety lotnicze 700pln)Wniosek został złożony,za dwa dni odpowiedź,że nie mamy zdolności kredytowej.Więc o co chodzi?Przydał by się dobry prawnik który by zażądał zwrotu poniesionych kosztów na tłumacza i bilety lotnicze.(kredyt dostaliśmy w innym banku). skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ja miałam inną przygodę z tym bankiem .Przenosiłam kredyt hipoteczny do innego banku - a nikt - włącznie z samym Panem Dyrektorem nie chciał mi podać kwoty do spłacenia. Ostatecznie ją otrzymałam, ale informacja była typu: ale ja nie jestem pewien czy to jest właściwa kwota - podaję to Pani w tajemnicy i to sa słowa samego Pana Dyrektora z jednego z oddziałów Banku PKO BP. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam ROR od początku jego wprowadzenia. Bez negatywnych uwag same pozytywy. Włodek. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie znacie się -krytycy- idzcie do Zabrza na plac warszawski pani grażyna , rewelacyjny doradca - zawsze pomoże dobrze doradzi . udzielała mi kredytu - super obsługa , pełny profesionalizm - życzyłbym sobie aby wszyscy byli tak kompetentni jak ona!! POLECAM. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mi podnieśli o 150 zł ratę kredytu w ciągu roku. Boje się co będzie dalej. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: :D:D:D a co to?. Dostęp internetowy: ok. Obsługa klienta w placówce: :D:D:D Brak jakiejkolwiek wyczerpującej informacji, a spróbujcie wyjąć kasę w placówce w innym mieście niż zakładałeś konto:D albo coś zmienić w rachunku::D:D np. zamknąć rachunek - teraz się śmieję ale jak byłem posaidaczem konta to ludzkie pojęcie przechodziło to wszystko. żona jechała 200 km zeby zamknąć konto studenckie (de facto nie była studentką już ze 2 lata) ale musiała zapłacić za prowadzenie konta wstecz i za posiadanie karty - mimo, że karta była już dawno nieważna - to musiała wyrównać kasę wstecz. Normalnie to byśmy zleli to ciepłym moczem ale chcieliśmy wziąć kredyt hipoteczny i nie mieliśmy czasu na zabawy w sąd czy listy dłużników. Ale naprawdę nie rozumiem przywiązania ludzi do tej placówki. Spróbujcie Eurobank- dla mnie bank taki jak powinien być!!! Wszystko natychmiast od ręki praktycznie zero kosztów. Oferta kredytu/ debetu w koncie: tak kredyt to oni dają. Elastyczność oferty: :D:D:D: strasznie elastyczne - jak babcine gacie:DD. Wysokość opłat i prowizji: :D:D: Frajerzy płacą, ja nie zamierzam. Oferta kart płatniczych: jak wszędzie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: To jest jakieś oprocentowanie?. Dostęp internetowy: Wow! Dostęp na zdrapki, witamy w latach 90 ubiegłego wieku. Poza tym jest dodatkowo płatny.. Obsługa klienta w placówce: Obsługa w Rybniku - na 5+, obsługa w Katowicach na 2. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Kredyt w PKO BP wziąłem pierwszy i ostatni raz - i o 2 razy za dużo. Elastyczność oferty: Śmiechu warte. Wysokość opłat i prowizji: Opłata za to, opłata za tamto, opłata za siamto. Opłaty, opłaty, opłaty. Na zachodzie duży bank może obniżyć prowizje, w Polsce największego banku to nie obowiązuje. Żenada.. Oferta kart płatniczych: Mają i dla odmiany - trzeba płacić.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
nic nigdzie nie ma za darmo mam konto w tym banku od 10 lat i jestem zadowolona skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Od lat mam konto w PKO BP, oraz korzystam z ofert kredytowych tego banku.Muszę powiedzieć ,że za każdym razem trafiam na wspaniałych doradców /kobiety/.,i tu muszę pochwalić obsługę w Warszawie ul.Krasińskiego a szczególnie panią S.F..Moja sprawa była trudna,ale pani S.F. poświęciła dużo czasu i mi pomogła.Jestem Jej niezmiernie wdzięczna.E.M. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Brak ofert dla klientów ,którzy są wieloletnimi posiadaczami kont,tylko nowi z ulicy są traktowani po promocjach , a my musimy płacić za wszystko.. skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »