PKO Bank Polski

Adres siedziby:
Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna
ul. Puławska 15
00-975 Warszawa

Infolinia PKO BP:
801 302 302

(616 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

PKO Bank Polski jest największym i jednym z najstarszych banków w Polsce. W ostatnich latach, w warunkach rosnącej konkurencji i kryzysu fi…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

616 Opinie

użytkownik
Ocena:
Mam ROR od początku jego wprowadzenia. Bez negatywnych uwag same pozytywy. Włodek. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie znacie się -krytycy- idzcie do Zabrza na plac warszawski pani grażyna , rewelacyjny doradca - zawsze pomoże dobrze doradzi . udzielała mi kredytu - super obsługa , pełny profesionalizm - życzyłbym sobie aby wszyscy byli tak kompetentni jak ona!! POLECAM. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mi podnieśli o 150 zł ratę kredytu w ciągu roku. Boje się co będzie dalej. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: :D:D:D a co to?. Dostęp internetowy: ok. Obsługa klienta w placówce: :D:D:D Brak jakiejkolwiek wyczerpującej informacji, a spróbujcie wyjąć kasę w placówce w innym mieście niż zakładałeś konto:D albo coś zmienić w rachunku::D:D np. zamknąć rachunek - teraz się śmieję ale jak byłem posaidaczem konta to ludzkie pojęcie przechodziło to wszystko. żona jechała 200 km zeby zamknąć konto studenckie (de facto nie była studentką już ze 2 lata) ale musiała zapłacić za prowadzenie konta wstecz i za posiadanie karty - mimo, że karta była już dawno nieważna - to musiała wyrównać kasę wstecz. Normalnie to byśmy zleli to ciepłym moczem ale chcieliśmy wziąć kredyt hipoteczny i nie mieliśmy czasu na zabawy w sąd czy listy dłużników. Ale naprawdę nie rozumiem przywiązania ludzi do tej placówki. Spróbujcie Eurobank- dla mnie bank taki jak powinien być!!! Wszystko natychmiast od ręki praktycznie zero kosztów. Oferta kredytu/ debetu w koncie: tak kredyt to oni dają. Elastyczność oferty: :D:D:D: strasznie elastyczne - jak babcine gacie:DD. Wysokość opłat i prowizji: :D:D: Frajerzy płacą, ja nie zamierzam. Oferta kart płatniczych: jak wszędzie. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: To jest jakieś oprocentowanie?. Dostęp internetowy: Wow! Dostęp na zdrapki, witamy w latach 90 ubiegłego wieku. Poza tym jest dodatkowo płatny.. Obsługa klienta w placówce: Obsługa w Rybniku - na 5+, obsługa w Katowicach na 2. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Kredyt w PKO BP wziąłem pierwszy i ostatni raz - i o 2 razy za dużo. Elastyczność oferty: Śmiechu warte. Wysokość opłat i prowizji: Opłata za to, opłata za tamto, opłata za siamto. Opłaty, opłaty, opłaty. Na zachodzie duży bank może obniżyć prowizje, w Polsce największego banku to nie obowiązuje. Żenada.. Oferta kart płatniczych: Mają i dla odmiany - trzeba płacić.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
nic nigdzie nie ma za darmo mam konto w tym banku od 10 lat i jestem zadowolona skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Od lat mam konto w PKO BP, oraz korzystam z ofert kredytowych tego banku.Muszę powiedzieć ,że za każdym razem trafiam na wspaniałych doradców /kobiety/.,i tu muszę pochwalić obsługę w Warszawie ul.Krasińskiego a szczególnie panią S.F..Moja sprawa była trudna,ale pani S.F. poświęciła dużo czasu i mi pomogła.Jestem Jej niezmiernie wdzięczna.E.M. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Brak ofert dla klientów ,którzy są wieloletnimi posiadaczami kont,tylko nowi z ulicy są traktowani po promocjach , a my musimy płacić za wszystko.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
niezły bank ale słabe lokaty i drogie konta skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: Dobry. Wysokość oprocentowania: Nie polecam banku.Zdziera opłaty z klienta jak tylko możliwe.Najgorszą stroną jest to,że za prowadzenie konta osobistego płaci się 6,90 zł natomiast przy miesięcznej kapitalizacji odsetek otrzymuje się 0,016 PLN.Dodam,że na konto co miesiąc wpływają trzy uposażenia.Natomiast dla chętnych na pozyczkę-odsetki są paskarskie. Dodatkowy pakiet ubezpieczeniowy: nie mam zdania. Minimum formalności: Wpłacić łatwo,zmienić coś na koncie nie jest tak różowo. Obsługa klienta w placówce: swoje trzeba odczekać.Czasami to twa bardzo długo. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Po 4 dniach spóźnienia w spłacie raty kredytu spowodowane dniami wolnymi od pracy a robię przelew z innego banku list za 40pln upominający a odsetki tylko...60groszy!!! Zresztą list wysłany z datą po dniu kiedy pieniądze były już zaksięgowane. A co dopiero jak ludzie mają opóźnienia w wypłacie to chyba już mieszkanie zabierają. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: oprocentowanie żadne. Dostęp internetowy: ok. Obsługa klienta w placówce: obsługa mila, ale sa duże kolejki. Oferta kredytu/ debetu w koncie: w zaleznosci od wplywow na konto mozna uzyskac niezly kredyt. Wysokość opłat i prowizji: zbyt wysokie oplaty za prowadzenie konta, do tego abonament ,a jeszcze oplaty za przelewy ,za wydanie karty , za co tylko sie da sa oplaty. Oferta kart płatniczych: oferta owszem ,ale za wysokie oplaty za karty. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wszystko w porządku. Miła obsługa. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: BARDZO DOBRY DOSTĘP DO INTERNETU. Obsługa klienta w placówce: RÓŻNIE JEST JESZCZE. Oferta kredytu/ debetu w koncie: NIE JEST ŹLE ALE MOGŁOBY BYĆ LEPIEJ. Wysokość opłat i prowizji: DO PRZYJĘCIA NA TLE KONKURENCJI. Oferta kart płatniczych: UMIARKOWANA. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Dostęp internetowy: Mam porównanie z Citi Handlowy - PKO BP ma stronę czysta, przejrzysta, zgodna niemal idealnie z wymogami webusability. Bardzo intuicyjne i wszystko pojawia się "zaraz" - wiadomo ska i dokąd "poszły" moje pieniądze. Do konta osobistego mam podpięty kredyt gotówkowy i w tym samym miejscu mogę sprawdzic ile jeszcze zostało do spłaty itp.. Obsługa klienta w placówce: Bardzo miła obsługa. Konsultanci zawsze znajda najlepsze dla mnie rozwiązanie czy to w oddziale głównym w dużym mieście czy oddziale osiedlowym tego miasta - nie agencja(Bydgoszcz).. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Przy wizycie w banku albo telefonicznie informują mnie, że w jakims czasie nabyli do mnie "zaufania", mam regularne wpłaty i wypłaty itp. i moga mi zaproponować zwiększenie debetu na koncie (dwa rodzaje do wyboru tylko różne oprocentowanie - słyszę wyraźnie, że w oprocentowaniu nie ma dużej różnicy - pytam zatem na czym polega róznica - dodatkowy debet jest ustanawiany na różny okres czasu i pobierana jest różna opłata roczna i jeszcze jedno o czym w tej chwili nie pamiętam - podoba mi się jednak to, że mam wyjaśnione wszystko po ludzku, a nie operowanie tylko "bankowym żargonem" :)). Wysokość opłat i prowizji: Jak słyszę, że w innych bankach jest "za darmo", ale... i opłaty roczne i za kartę i za coś jeszcze... to wolę PKO BP i standardowo wiem ile przy wyrównaniu debetu "odciągnie" mi bank na prowadzenie rachunku oraz odsetki ewentualne itp. Prowizja za przelew uważam nie jest oszałamiająca, gdzie robię tych przelewów kilkanaście miesięcznie, karty kodów jednorazowych przychodzą niemal "same" i nie ma pojedynczych za nie opłat itp.. Oferta kart płatniczych: Mam tylko kartę bankomatową/debetową, ale teraz przyszła najnowsza gdzie mogę skorzystać z usługi *Pass ("dotykowa") - niestety sama strona używania karty z chipem nie pozwala na szybkie jak poprzednio korzystanie z bankomatów i terminali płatniczych. No ale to jakby poza tematem :). skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jestem zdziwiona niektórymi opiniami. Jestem klientką ponad 30 lat i co ważne nie jestem jeszcze emerytką, ktora przywiązała się do banku i nie jest otwarta na nowosci. Uważam, że jest to solidny bank, a przede wszystkim nasz polski. Są różni pracownicy, tak jak imy jesteśmy różni. Jest to na pewno ciężka praca, bądźmy więc wyrozumiali dla ludzi nas obslugujących. Większość z nas ma jakieś problemy osobiste, które niestety przynosimy do pracy. Moze Pani obslugującej nas nie wychodzi "służbowy uśmiech,"czy nie jest zbyt rozmowna, bo myślami jest bardzo daleko.Bądźmy dla siebie bardziej mili i otwarci. A co do samego banku, to uważam, że jest OK. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Pracownik oddziału pofesjonalny. Analizowany wniosek 5 razy, za kazdyn razem analityk znajdowal nowy problem. Duuuuużo czasu i cierpliwosci potrzeba. Niepolecam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
To bank emerytów i wiecznych kolejek! Duże opłaty za rachunek i kartę. Niekompetentna obsługa, która sprawia same problemy! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Opowiem swój przypadek dot. kredytu mieszkaniowego w PKO BP.Poszłam do banku PKO BP i po rozmowie ze sprzedawca kredytów, usłyszałam że mam zdolność na 220 tyś zł. i nie powinno być żadnego problemu. Zadzwoniłam więc do właściciela mieszkania, spisaliśmy umowę, wpłaciłam kaucję 5 tyś, złożyłam wniosek o kredyt na 180 tyś (bo tyle kosztowało mieszkanie) wraz ze wszystkimi dokumentami i czekałam na decyzję. Jakież to było moje zaskoczenie, jak pierwsza rekomendacja analityków banku była taka, że min. 10% wkładu własnego, lub współkredytobio rca. Udało mi się więc w krótkim czasie (1 dzień) "zorganizować" 20% wartości mieszkania, czyli 36 tyś, tak by mieć pewność, że kredyt zostanie przyznany. I czekałam... A potem zadzowniła Pani z informacją, że 20% nie wystarczy, musi być współkredytobio rca!!!! Nie mam takiej osoby (rodzice mają około 60 lat, a ja jestem sama). Zapytałam czy w BIK wszystko ok - TAK (wszystkie kredyty spłacane na czas i zamknięte), czy wszystkie dokumenty są ok - TAK. Po prostu taka jest rekomendacja analityków. LUDZIE NIE IDŹCIE DO TEGO BANKU, REKLAMY W TV TO BZDURA, STRACICIE KAUCJĘ, REKOMENDACJE ANALITYKÓW ZAPRZECZAJĄ SOBIE, DECYZJE PODEJMOWANE SĄ OPIESZALE, BANK NIE ZNA NOWOCZESNYCH ROZWIĄZAŃ TECHNICZNYCH TAKICH JAK SKAN, MAIL, FAX (wszystko musi być namacalne i na papierze nawet w korespondencji międzybankowej) . KORZYSTAJCIE Z USŁUG INNYCH BANKÓW, NA PKO BP SZKODA WASZEGO CZASU!!!!!!!!!! ! skomentuj opinię (2) »
użytkownik
Ocena:
sprawdziłam, formalności ze złożeniem wniosku i rejestracją umowy trwają krótko, do 30 minut. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bardzo dobre warunki ale nachodzić się sam musiałem i popytać też ale polecam ..... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
NIKOMU NIE POLECAM NAJGORSZY Z NAJGORSZYCH BANKOW ,TRAGEDIA, BLOKUJA ORYGINALY DOKUMENTOW, CZEKASZ 12 TYGODNI NA DECYZJE I NA KONIEC NIE DOSTAJESZ KREDYTU!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Bank nie podaję w internecie oprocentowania, przychodząc tam każdy klient się zdziwi jaka potrafi być różnica między bankami jeżeli chodzi o ratę.... Dostęp internetowy: Bardzo słabo. Wysokość opłat i prowizji: Żaden bank nie wymyśla tyle opłat co BANK PKOBP, płacisz tu nawet 50 zł za napisanie wniosku, mimo że mogą go odrzucić już w pierwszym dniu... Szybkość przyznania / wypłacenia kredytu: Trwa to tygodniami, niekompetencja doradców którzy umawiają się na telefon, a potem nie dzwonią i mają daleko w d. klienta. Ogólnie trzeba dzwonić, chodzić i prosić się cały czas.... Możliwość negocjacji oferty: Brak możliwości negocjacji. Ponieważ czym więcej chcesz wynegocjować tym mniejszy masz "scoring" i mniejsze szanse dostania kredytu. Za to doradcy będą CI wszystko wciskać co tylko możliwe. Najwyraźniej mają z tego ładne premie. Przychodzisz do nich po kredyt, a wciskają Ci od funduszy po konto za "0" złotych które żeby było śmieszniej wcale nie jest darmowe. . Różnorodność zabezpieczenia: Nie ma różnorodności jest tylko 1 firma która z nimi współpracuje. P.U. Akceptowanie różnych źródeł dochodu: Czarno na białym, musi być wszystko wypełnione przez pracodawcę, inaczej lataj chłopie 20 razy bo zabrakło kropki.... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: 0,01. Dostęp internetowy: za duzo komplikacji, trzeba co chwila dzwonic do obslugi klijenta i placisz za polaczenia na 0800. czekasz na polaczenie 20-30 minut. Obsługa klienta w placówce: personel w mojej placowce jest nie doinformowany o ofertach swojego banku. czytajac oferty w internecie przychodze z zapytaniem, a oni nie wiedza o czym mowie i staraja mi sie wmowic ze nie maja takiej oferty!!! ZENADA. Wysokość opłat i prowizji: za wszystko kasuja nawet nie wiesz kiedy. Oferta kart płatniczych: karty nie dzialaja za granica. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
beznadzieja. 8 tys kredytu na 48 rat, a koszt kredytu wyszedł 4311,76 zł. to ponad 50%! ubezpieczenie obowiązkowe! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Polecam. Doradca kredytowy sam wszystko załatwił, skierował wniosek o obniżenie marży kredytu, który został zatwierdzony(z 2.3 na poniżej 1,5), pieniądze doszły do sprzedawców w określonym w umowie terminie, a sama umowa nie zawiera żadnych postanowień w stylu "możliwa wcześniejsza spłąta kredytu, z tym że wraz ze wszystkimi należnymi odsetkami"- tak jak to robią inne banki no i nie trzeba było biegać z papierami, wszystko było załatwione. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jest jakieś konto \\\\\\\" O\\\\\\\". Bzdura. Bank jak tylko może ciągnie z klienta ! Biada jak pracodawca lub ZE wpłaci należność lub emeryturę dzień przed terminem ( np. ostatniego kwietnia w związku ze świętem majowym ) to natychmiast bank pobiera opłatę za prowadzenie konta. Jakie to \\\\\\\" O\\\\\\\" ? Nie ma zmiłuj się. Jak mogą tak ciągną ! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Oprocentowania praktycznie niema. Dostęp internetowy: Średnio bez rewelacji. Obsługa klienta w placówce: Najgorsza obsługa jaką widziałem w bankach.Traktowanie jak intruza to norma.Nie wspominając już o biurokracji jaka tam panuje.Siedzą 3 pracownice a pracuje tylko jedna.Jeśli ktoś chce spędzić popołudnie stojąć w banku to polecam!!!. Oferta kredytu/ debetu w koncie: Opłaty za przyznanie debetu i utrzymanie o czym nie informują klienta.Rezygnacja z debetu na koncie trwa prawie 2 tygodnie!!! ODRADZAM!!!. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bardzo zadowolony. Wszystko czarno na białym. Bez tajemnic i nieścisłości. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Obsługa klienta w placówce: Zamieniałem Superkonto na Konto Zero. Aby zostawić ten sam nr rachunku trzeba zapłacić 50zł. Starą kartę likwidują od razu natomiast na nową trzeba czekać do dwóch tygodni... Podobno... Bo ja zmieniałem 13.04.2011. Czekałem dwa tygodnie i nic. Dzwonię na infolinię a tam mówią,że nie mają w ogóle zlecenia na moją kartę i odsyłają mnie do Oddziału. Tu z kolei dowiaduję się,że coś się nie kliknęło i nie przeszło.Dziś jest 15.05.2011 i karty ciągle nie mam!!! Poza tym nie można nawet zamówić kodu PIN takiego jak był do starej karty. Np w Polbanku widziałem opcje zmiany kodu PIN w bankomacie!!! Słowem PKO BP \"olewa\" totalnie klientów w myśl zasady: skoro nic nie płacisz to nic nie dostajesz!!! Wstyd!!!Gdyby nie fakt,że ich bankomaty są w całym kraju to już by mnie tam nie było.. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bardzo dobra oferta, polecam. Szczególnie dla osób, które z racji wieku nie są okceptowani przez inne banki. Przy okazji, szczególne podziękowanie za miłą i fachową obsługę dla Pani Joanny z oddziału w Tychach przy ul. Budowlanych. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Przy koncie nisko ale w pakiecie otrzymałem darmowe konto oszczędnościowe gdzie przerzucam nadwyżki (o ile mam ;). Dostęp internetowy: Bardzo prosta obsługa. Wysokość opłat i prowizji: Konto darmowe z dostępem przez neta i przelewy za friko.. Oferta kart płatniczych: 5zł za kartę którą można ale nie trzeba brać. Wszystkie wypłaty na całym świecie bez prowizji, super!. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
BP polecił mi doradźca z Open Finanse. Bez niespodzianek i bez problemów. Polecam-Szczecin pl. Orła Białego. Pani Małgosia :) skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tragedia. Kredyt miał być pierwotnie do tygodnia ale, to ktoś się pochorował ,to rzeczoznawca miał wolny termin za tydzień, to pani zapomniała o jakichś dokumentach itd. Niekompetencja przy kwotach 500000zł jest dla mnie nie zrozumiała. Po trzech tygodniach codziennych wizyt w banku i zszarpanych nerwów właściciel domu który mieliśmy kupić znalazł sobie innego kupca, a my zaczynamy wszystko od początku. Jeśli więc zależy wam na domu ,a zamierzacie skorzystać z tego banku to spiszcie wcześniej umowę przedwstępną, bo to na pewno potrwa dużo dłużej niż was zapewniają. Pozdrawiam Paweł skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
wszystko odbyło się zgodnie z założeniami. nie było też problemu ze skróceniem okresu kredytowania. Pani z oddziału przy placu orła w Szczecinie- super. polecam bank pko bp. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Pozdrawiamy Panie w Oddziale 1 w Olsztynie przy ul. Jasnej 13- miła, fachowa obsługa, kredyt ekspresowo załatwiony. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Mam w PKO BP kredyt na 30 lat , wszystko tak jak uzgodniłem . Brak niespodzianek.Trzeba czytać umowy to nie będzie niespodzianek!!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: Oprocentowanie -praktycznie zero . Dostęp internetowy: iPKO jak i Inteligo spoko. Wysokość opłat i prowizji: Zrobili konto za zero złotych , ale jak chcesz zmienić z Superkonta na to darmowe to zapłać 50 zł .. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bez problemów. Ten ranking i tak jest niedobry bo moja rata to 1208zł a w zestawieniu pokazuje 1389zł co obniża pozycję. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank, są problemy by placić kartą, by pobrać większą kwotę w banku, a gdy kedyś chciałem niewielki kredyt, kupilem nowy samochód i potrzebowałem na dodatkowe wyposażenie, bank w którym jestem od kilkudziesięciu lat kazał mi wypełnić 5 stron jakichś papierow, zadzwonilem do tych z ogłoszenia i na miesiąc pożyczyli mi natychmiast. Najdroższy i najgorszy bank PKO BP skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Wysokość oprocentowania: przy gotówce którą trzymałem na koncie praktycznie nie zauważyłem że jest oprocentowane. Dostęp internetowy: obsługa konta bardzo łatwa, ale zbyt częste przerwy techniczne w porze nocnej. Obsługa klienta w placówce: w końcu w styczniu wypowiedziałem umowę i zrezygnowałem konta, pieniądze wypłaciłem w kasie, zostawiłem kilka złotych na późniejsze opłaty(tyle ile wyliczył pracownik sklepu). W lutym zobaczyłem na IPKO że konto jest aktywne i muszę dopłacić kilka złotych więc to zrobiłem. W marcu zadzwoniła do mnie Pani i poinformowała mnie że mam znowu kilka złotych do zapłaty za miesiąc luty... Poszedłem do banku, oczywiści moja pracownik nie wziął winy na siebie bo kto to ureguluje, dla spokoju zapłaciłem w kasie te pieniądze i w końcu konto zostało zlikwidowane, przynajmniej mam taką nadzieję. Szkoda tylko że pracownik banku naciągnął mnie na niewielkie ale zawsze straty, w końcu przez kilka lat wydałem w banku na opłaty sporo pieniędzy. Oferta kredytu/ debetu w koncie: miałem kredyt odnawialny i mimo że nie korzystałem to sporo za niego płaciłem. Elastyczność oferty: ???. Wysokość opłat i prowizji: tysiące wydane na te wszystkie opłaty, zastanawiam się dlaczego tak późno odeszłem z tego banku, . Oferta kart płatniczych: data ważności dość długa, ale musiałem je wymieniać bo ścierał się pasek magnetyczny i był problem z płaceniem kartą. skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »
  • Kredyt gotówkowy w VeloBank »