PKO Bank Polski

Adres siedziby:
Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna
ul. Puławska 15
00-975 Warszawa

Infolinia PKO BP:
801 302 302

(616 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

PKO Bank Polski jest największym i jednym z najstarszych banków w Polsce. W ostatnich latach, w warunkach rosnącej konkurencji i kryzysu fi…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

616 Opinie

użytkownik
Ocena:
Zdecydowanie najgorsza obsługa klienta jeżeli chodzi o kompetencje pracowników. Przelew międzynarodowy o typie, który powinien iść 3 dni robocze (o czym dowiedziałam się po fakcie) z początku miał dojść w dwa dni. Po zadzwonieniu do placówki (oczywiście telefon odebrany dopiero po kilku razach) pani uparcie twierdzi, że taki przelew powinien iść 4 dni i że na pewno będzie jutro. Miło by było, gdyby obsługa miała jedną wersję i nie wprowadzała klientów w błąd. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Co można powiedzieć o tym Banku... najprościej i najkrócej... Prestiż i wygoda Lubisz stać w kolejce (nawet mając konto z pakietu bankowosci osobistej)? To TWÓJ BANK Doradza osobisty pracuje we wtorki i czwartki od 9-13 lub 13-17, a przeważnie na L4 :D :D Lubicie każda jedną rzecz załatwić w banku po odstaniu w kolejce bo coś system nawalił? To TWÓJ BANK skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś się nad założeniem konta w tym \"banku\" to od razu mówię NIE! To jest dla mnie chore, że w 21 wieku nie mogę załatwić online/przez telefon głupiej zmiany numeru telefonu. TAK! Zmiany telefonu! Gdzie mówię konsultantowi imię matki, babki, dziadka, numer dowodu i rozmiar buta a on dalej w niczym mi nie może pomóc! Głupia sprawa. Zgubiłem będąc za granicą kartę sim a przelewy mam na POTWIERDZENIE SMS. No ale tu się nic nie da zrobić, pisz pan wniosek listowny, za 3 tygodnie może zmienimy albo znowu się okaże, że to za mało i muszę samolotem lecieć pod bank bo oni muszą mnie widzieć. Nie wiem co mnie wzięło, że w ogóle zaszedłem do tego śmiesznego banku, który \"wspiera polaków\". Tłumaczę sam rozwiązanie, że mogę się odpalić na messengerze z dowodem w ręku, że JA TO JA ale będąc za granicą no \"niestety nic się nie da zrobić w tej sprawie\". [Moderacja] . Jak wrócę do polski to pierwsze co to zamykam to nic nie warte konto bankowe. Wysmaruję ten post wszędzie, gdzie się da i będę odradzać każdemu kto pomyśli o założeniu konta w tym \"polskim\" banku. Nie polecam. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Tragedia ... Bardzo duże koszty prowadzenia rachunku, ogromne opłaty przy pobieraniu z bankomatów innych banków, transakcje internetowe kartą? ... to jakiś żart - od tygodnia czekam na sfinalizowanie zlecenia. Reklamacja takiej sytuacji? ... Bank ma czas 30 dni ... Kończę współpracę z tym bankiem - nie ma mi nic do zaoferowania co mogłoby mnie zatrzymać jako klienta skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank z jakim miałem doczynienia w życiu całe szczęście że od paru ładnych nie mam tam konta teraz próbowałem matce odblokować kartę kodów w PKOBP bo jest w szpitalu na długo ...niestety załatwienie czegokolwiek czy to przez infolinię czy przez bank graniczy z cudem zrobię wszystko żeby ją przenieść do jest innego banku skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Co tam się dzieje - w oddziałach w Katowicach ludzie zmieniają się w pracy szybciej niż na produkcji w koncertach mięsnych. Świadczy to zapewne o tym jak pracodawca szanują swoich pracowników... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Generalnie do konta nie mam żadnych pretensji, wszystko działa, nic się nie blokuje itp.. Jedyne co mnie zniechęciło i to skutecznei to proces kredytowy ( kredyt gotówkowy ). A na początku zaznaczę, że sam pracuje w bankowości. Poszedłem do oddziału zapytać o ofertę ( z racji tego, że pracuję w bnakowości to zaproponowali naprawdę dobre warunki ). Podpisałem wniosek, Pani przy stanowisku sprawdziła BIK, poinformowała mnie, że wszystko jest bardzo dobrze ( wysoka ocena scoringowa itp ). Następnego dnia doniosłem zaświadczenie o zarobkach ( mimo to że moje wynagrodzenie wpadało do nich.. ) i po kilku godzinach dowiedziałem się, że decyzja jest negatywna... Pani w banku powiedziała, że jest jej głupio , że musi do mnie dzownić z taką informacją. ( jedyny powód jaki podała to, że według banku za duże ryzyko bo kredyt byłby bez ubezpieczenia ). PKO wybrałem bo mieli w ofercie 120 miesięcy a kredyt na ponad 100 tys. ( chodziło o jak najniższą ratę ). Co ciekawe poszedłem jeszcze do Credit Agricole i Millenium - w Millenium mieli dla mnie przygotowaną ofertę na 110 tys zł ( na podstawie historii współpracy ) a w CA weryfikacja wniosku trwała 15 minut i oczywiście decyzja pozytywna... Zdecydowałem się na CA - okres 120 mies. To tylko pokazuje różnicę w polityce kredytowej i to, że w jednym banku jesteś bez mała VIPem a w drugim nie masz szans na cokolwiek... Po dotychczasowej współpracy z PKO do konta nie mam zastrzeżeń , ale procesu kredytowego nie polecam - zdecydowanie odradzam bo im lepszy klient tym mniejsze szanse na kredyt... skomentuj opinię (1) »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »