PKO Bank Polski

Adres siedziby:
Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna
ul. Puławska 15
00-975 Warszawa

Infolinia PKO BP:
801 302 302

(616 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

PKO Bank Polski jest największym i jednym z najstarszych banków w Polsce. W ostatnich latach, w warunkach rosnącej konkurencji i kryzysu fi…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

616 Opinie

użytkownik
Ocena:
Bank na polecenie komornika zablokował mi 4,200 ale nie sprawdził u komornika bo powinien zablokować mi 350zl,udajac się do komornika splacilem ów 350zl, dostarczyłem dokument potwierdzający iż zaległość została splavona do końca a bank nadal nie odblokować mi zablokowane kwoty, pani w oddziale banku w Toruniu na ulicy Szerokiej kazała czekać bo nic nie może w mojej sprawie poradzić, dramat bo zablokować pieniądze bank potrafi w jednej chwili a na odblokowanie karze czekać. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Od godziny oczekuje do kasy w placówce w Tarnobrzegu. W kasach obsługa chyba wszystkich możliwych produktów banku. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam.. zaleglość tygodniowa na kredycie i od razu windykacja.. pomimo ustalenia daty spłaty wysyłanie windykatora bo termin nie podoba się Bankowi.. może jeszcze dojdzie do tego komornik itd bo oczywiście Bik to już po pierwszym tygodniu opóźnienia.. od razu dodam że nie jestem nowym klientem tylko stałym.. przy pierwszej możliwej sposobności spłacać wszystko i zamykam konta. Dla mnie na chodzenie kogoś pomimo kontaktu i deklaracji spłaty w terminie który jeszcze nie nastał jest jak stare czasy parabanków.. Rozumiałbym gdyby nie było ze mną innego kontaktu i osobistą wizyta pracownika była jedynym słusznym wyborem. No ale cóż Bank Polski jak cała Polska żadnego zrozumienia dla klienta ale nastawienie na swój zysk skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Na infolinii różne osoby udzielają sprzecznych informacji na ten sam temat. W banku mówią, że na infolinii dezinformują , i że to oni wiedzą najlepiej . To w końcu komu wierzyć ??? - tym bardziej ,że pani w oddziale jednak źle załatwiła moją sprawę o czym po fakcie dowiedziałam się w kolejnej placówce. Dramat !!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Ich względy bezpieczeństwa stałym się przysłowiowym wrzodem na d...ie. Wypłata z bankomatu max 5tysiecy zl Przelew na kwoty od kilku tysiecy w góre, potwierdzane telefonicznie, Nie rozmawiaj przez telefon po wykonaniu telefonu, bo nikt już później nie zadzwoni celem potwierdzenia, a przelew nie zostanie zrealizowany. Blokada dostepu do ipko po jednej nieudanej próbie logowania. Nieodblokujesz dostępu w godzinach wieczorno-nocnych. A przecież to są moje pieniadze... skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
Kompletny brak kompetencji Pana na infolinii 800 302 302. Zmawrnowal tylko moj czas. Od razu wiedzial ze nie umie pomoc wiec od razu powinien to powiedziec. Ale wolal mnie trzymac przy telefonie i bezpostawnie wypytywac o dane, zapytal nawet o nr dokumentu tozsamosci ktory zmienilam. Po co mu ta informacja skoro pomoc nie umie, W efekcie tej rozmowy odeslal mnie do oddzialu banku. ten wydiad byl bezsensowny bo ten Pan i tak nie umial pomoc i zmarnowal tylko moj czas. Osoba ta nazywa sie Michal [Moderacja] i jest wysoce niekompetentna. Nie wiem czemu takie osoby zatrudniaja na infolinii ktore nie tylko nic nie umieja ale jeszcz emarnuja czas klienta i wypytuja o tak poufale dane jak nr dokumentu/\r\n skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Najgorszy bank . Blokada środków z anulowanej transakcji trwa już tydzień i pieniądze jeszcze nie zostały odblokowane . Opłata za prowadzenie konta za wysokie. Nie polecam dziadostwa skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Miałam zaszczyt korzystać ostatnio z infolinii... Pomijam fakt, że zdążyłam porozmawiać z 3 konsultantami - z jednym z nich nawet łączono mnie dwukrotnie, pomimo, że mówiłam, że już z nim rozmawiałam. Połączenie łącznie trwało jakieś 40 minut, a konsultanci się zapętlali. Ale najbardziej zdenerwował mnie fakt, że pewna Pani zamiast skupić się na rozwiązaniu problemu, z którym do niej dzwonię - a chodziło o kartę - zaczęła mi proponować pożyczkę... Tak ni z gruszki - ni z pietruszki. Nie mam do niej o to pretensji, bo kierowała się wytycznymi od jakiego swojego szefa. Ale moja frustracja w tym momencie sięgnęła zenitu. Drugi raz miałam okazję korzystać z infolinii tego banku. Niestety wrażenia z obydwu rozmów były złe. Bardzo złe. Niekompetencja, zbywanie... Oj, niedobrze to wygląda. skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »