PKO Bank Polski

Adres siedziby:
Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna
ul. Puławska 15
00-975 Warszawa

Infolinia PKO BP:
801 302 302

(616 opinii)

Poniższe opinie są opiniami historycznymi. Obecnie możliwość dodawania nowych opinii jest wyłączona. Niektóre opinie podlegały moderacji treści. Nie weryfikowaliśmy, czy osoby tworzące poniższe opinie były klientami opisywanych instytucji lub korzystały z opisywanych usług.

PKO Bank Polski jest największym i jednym z najstarszych banków w Polsce. W ostatnich latach, w warunkach rosnącej konkurencji i kryzysu fi…

zobacz więcej »

Dodaj opinię

616 Opinie

użytkownik
Ocena:
Przeczytałem opinie o wszystkich bankach w Polsce i wszystkie te opinie są w 99% negatywne. W takim razie Proszę Szanownych Państwa o podpowiedz w jakim banku mam założyć konto. skomentuj opinię (1) »
użytkownik
Ocena:
NIGDY W ZYCIU !!!!! nie chce juz miec doczynienia z bankiem ukladów kolesi .to wielka żenada ale o tym sie nigdy nie bedzie mówiło bo po co ........Bank PKO to Bank......innych nacji , nie moge tu mówić jakich zreszta jak kazdy prawie bank ale to co sie wyprawia w PKO to czysta prywata....... skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Nie polecam tego banku, brak fachowej obsługi i uzyskania pomocy to jest to co ich głównie wyróżnia. PORAŻKA skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Niekompetentna obsługa klienta. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
To juz moja kolejna opinia, negatywna. Mam jeszcze zobowiązania wobec banku ale jesli tylko bede mogła zamykam konto i bez zalu odchodze po wielu, wielu latach. W mojej sprawie odwoływałam sie do rzecznika klienta banku, ale to jest abstrakcja....to jest rzecznik banku nie klienta banku bo....."bank ma zawsze racje".Nie chce juz dłużej, niz to konieczne, powierzac im moich pieniedzy. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Bezużyteczna infolinia. Moja obecna karta kodów została zablokowana, na iPKO wszędzie jest napisane aby zadzwonić na infolinie żeby odblokować, na infolini po wybieraniu i dostaniu się do konsultanta po 5 minutach mi powiedziano żebym poszedł do odziału. I to w niedziele. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Niekompetentna obsługa klienta. skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
Witam.Bardzo długie oczekiwanie na przelew,pieniądze przetrzymywane po tygodniu czasu,w ten sam dzień robiłam przelew walutowy z tego banku i innego banku na ten sam numer konta i pieniądze z innego banku były w ciągu 30 godzin na koncie a z banku PKO BP po tygodniu czasu (7 dni -trwał przelew walutowy)I to bardzo często mi się zdarza,masakra.Nie polecam!! skomentuj opinię »
użytkownik
Ocena:
W moim przypadku bank pobrał dwukrotnie opłatę za prowadzenie rachunku w odstępie 2 tygodni, gdybym tego nie zauważył i nie napisał reklamacji kasa chodź nie duza 30 zł. za prowadzenie rachunku poszłaby gratis na konto banku.Najlepsze że bank przyznał się do swojego błędu i w odpowiedzi podał termin zwrotu 7 dni. Jak na taki bank to chyba tak mała kwota nie powinna być problemem atu bank potrzebuje az tygodnia. Dodatkowo starałem się o kredyt w tym ,,cudownym" banku w związku z remontem i miałem wyzerowane konto. Doszło do przekroczenia dopuszczalnego limitu i wystąpiły problemy. W związku z błędem banku i problemami z tym związanymi bank nie zaproponował w formie przeprosin żadnych ułatwień czy promocji tak jak powinno się postąpić w tym przypadku. Pani kierowniczka Sekcji wysłała tylko gotowca z zapisem że ma nadzieję że odpowiedź przyjmę ze zrozumieniem. W związku z takim bałaganem udałem się do innego banku tam przyjęli mnie chętnie i zaproponowali lepsze warunki pomimo tego że w PKO jestem już kilkanaście lat. Odradzam ten bank skomentuj opinię »
Dodaj opinię
  • Pożyczka gotówkowa w PEKAO S.A »